Σώμ. Ασφαλείας

Σελίδα υπ' αριθ. 136 με σχόλια ειδικά για τα Σώματα Ασφαλείας (διαβάστε πρώτα την ενότητα FAQ / Συχνές Ερωτήσεις).

Subscribe
Notify of
guest

33.5K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
BΑΣΙΛΗΣ
BΑΣΙΛΗΣ
10 Ιανουαρίου 2017 11:27

Αχιλλέα καλημέρα.Υπέβαλα αίτηση αποστρατείας την 30/06/2016.Βλέπω την παρακολούθηση συνταξιοδότησης αλλά τίποτα ακόμη ούτε σε εισηγητή .Στο ΤΕΑΠΑΣΑ πως πληρώνω ;σου στέλνουν από το ταμείο για πληρωμή ή ψάχνεις μόνος σου και που απευθύνεσαι ;ευχαριστώ

χρηστος
χρηστος
Απάντηση σε  BΑΣΙΛΗΣ
10 Ιανουαρίου 2017 16:25

ΒΑΣΙΛΗ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!Με αποστρατεια 24/6/2016 σε τηλεφωνικη επικοινωνια με το ΓΛΚ με ειπαν οτι θα πληρωθω τελος του μηνος Μην κοιτας την παρακολουθηση συνταξης καθολου!Παρε τηλ.στο ΓΛΚ και θα σε πουν ποτε θα πληρωθεις.ΤΗΛ 23103329900

BΑΣΙΛΗΣ
BΑΣΙΛΗΣ
Απάντηση σε  χρηστος
10 Ιανουαρίου 2017 17:21

Χρήστο καλή χρονιά .Ευχαριστώ

ΙΩΑΝΝΗΣ
ΙΩΑΝΝΗΣ
10 Ιανουαρίου 2017 09:13

καλημερα και χρονια πολλα θα ηθελα να ρωτησω εμενα μου ειρθε η πραξη συνταξης απο το ΓΛΚ για τα επικουρικα θα πρεπει να τα ενημερωσω εγω η γινεται αυτοματα? βασικα περιμενω μονο απο το μερισμα ΜΤΣ γιατι απο το Επικουρικό ΤΕΑΕΧ θα πρεπει να πληρωσω επειδη δεν εχω 29 χρονια οποτε δεν παιρνω τιποτα. και τα παιρνω μαζι με την συνταξη?ευχαριστω.

ΙΩΑΝΝΗΣ
ΙΩΑΝΝΗΣ
10 Ιανουαρίου 2017 11:51

αχιλλεα εχεις δικιο σε αυτα που λες αλλα δεν υπαρχει δυνατοτητα εξοφλησης γιαυτο δεν τα υπλογιζω θα δω οταν παρω το εφαπαξ

ΗΡΑ
ΗΡΑ
10 Ιανουαρίου 2017 15:32

Αχιλλεα νομιζω πως κανεις λαθος γιατι αν ειναι 50 χρονων περιπου τοτε θα χασει το επικουρικο για 17 χρονια γιατι θα το παρει στα 67 δηλ. 17Χ12Χ100=20400 περιπου,που παλι βεβαια ειναι πολλα!!

ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΡΤΑ
ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΡΤΑ
10 Ιανουαρίου 2017 18:21

Αχιλλέα επειδή δεν κατάλαβα και δεν γνωρίζω καλά έχω κατάταξη 18-03-87 και διαγραφή 08-12-2016 πρέπει να πληρώσω για το επικουρικό? και τι πρέπει ακριβώς να κάνω?

ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΡΤΑ
ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΡΤΑ
10 Ιανουαρίου 2017 21:15

Κατανοητό ευχαριστώ πολύ.Με μπέρδεψαν λίγο τα σχόλια των συναδέλφων.

Π.Π
Π.Π
10 Ιανουαρίου 2017 09:07

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΣE ΟΛΟΥΣ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ.ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΝΕΟ ΑΠΟ ΤΟ ΕΤΕΑ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΧΟΡΗΓΗΣΗ ΤΟΥ ΕΠΙΚΟΥΡΙΚΟΥ ΤΕΑΠΑΣΑ

μιχαλης
μιχαλης
Απάντηση σε  Π.Π
10 Ιανουαρίου 2017 10:33

18-7-2015 διαγραφη τεως χ/φ ταμειο τιποτα ακομα

Fire
Fire
10 Ιανουαρίου 2017 08:16

καλημέρα και καλή χρονιά , είμαι σειρά 2001 και έχω πληρώσει μέχρι στιγμής 21 δόσεις για αναγνώριση μάχιμης πενταετίας. Οι παλιότεροι συνάδελφοι πλέον κάνεις δεν θέλει να συνταξιοδοτηθεί αφού οι αποδοχές τους πέφτουν πάρα πολύ , και επικρατεί ατύπως μια κίνηση να παραμένουν όσο το δυνατότερο στην υπηρεσία για οικονομικούς λόγους φυσικά , μήπως εμείς οι πιο νέοι πληρώνουμε την πενταετία και μας αποβεί σε κακό στο τέλος;ποια η θέση σας;

Βασίλης
Βασίλης
9 Ιανουαρίου 2017 23:26

Καλή χρονιά με υγεία και ευτυχία.Ηθελα να ρωτήσω εάν υπάρχει νεώτερη ενημέρωση σχετικά με τη μηνιαία κράτηση για την αναγνώριση της πενταετιας.Εχω υποβάλλει από 09/2016.Ευχαριστω.

ΧΡΗΣΤΟΣ
ΧΡΗΣΤΟΣ
9 Ιανουαρίου 2017 17:15

ΞΕΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΠΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟ ΧΑΡΤΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟ Γ.Λ.Κ.

ΚΩΣΤΑΣ
ΚΩΣΤΑΣ
Απάντηση σε  ΧΡΗΣΤΟΣ
9 Ιανουαρίου 2017 17:57

ΦΙΛΕ ΧΡΗΣΤΟ ΣΕ ΜΕΝΑ ΕΙΧΕ ΧΡΕΩΘΕΙ ΣΕ ΕΙΣΗΓΗΤΗ 8-12-2016 ΚΑΙ ΗΡΘΕ Η ΠΡΑΞΗ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟ Γ.Λ.Κ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΩΣ ΟΧΙ ΣΥΣΤΗΜΕΝΟ ΣΤΙΣ 4-1-2017

ΝΙΚΟΣ Κ
ΝΙΚΟΣ Κ
Απάντηση σε  ΚΩΣΤΑΣ
9 Ιανουαρίου 2017 20:21

Ευχομαι σε ολους Καλη χρονια! Φιλε ΚΩΣΤΑ, επειδή τα εχεις προσφατα, εγω εχω κανει αιτηση αποστρατείας την 17-6-2016, εχω διαγραφει την 28-9-2016 και τα χαρτια μου εφυγαν από Μ.Ασιας για ΓΛΚ την 16-12-2016, κοιταω για χρεωση αλλα δεν εχει γινει ακομη, εσυ τι ημερομηνίες ειχες? Ευχαριστω!

ΚΩΣΤΑΣ
ΚΩΣΤΑΣ
Απάντηση σε  ΝΙΚΟΣ Κ
9 Ιανουαρίου 2017 21:34

Φίλε ΝΙΚΟ εγώ έχω κάνει αίτηση αποστρατείας την 17-3-2016,και έχω διαγραφεί την 28-5-2016 και ημερομηνία ΓΛΚ την 26-7-2016,Υπομονή πιστεύω ότι θα πληρωθείς 01-03-2017. Πάρε κανένα ΤΗΛ ΣΤΟ ΓΛΚ 2103329255 ΚΑΙ 2103329256

ΝΙΚΟΣ Κ
ΝΙΚΟΣ Κ
Απάντηση σε  ΚΩΣΤΑΣ
10 Ιανουαρίου 2017 09:40

Ευχαριστω πολύ !!!

χρηστος
χρηστος
Απάντηση σε  ΧΡΗΣΤΟΣ
10 Ιανουαρίου 2017 16:36

ΧΡΗΣΤΟ απο ΓΛΚ με ειπαν οτι θα πληρωθω τελος του μηνος και την συνταξιοδοτικη πραξη μπορει να την λαβω και μετα την πληρωμη της συνταξης.Ειναι θεμα Αρχειου η ληψης της.

Stef
Stef
9 Ιανουαρίου 2017 11:14

Καλημερα κ Καλη Χρονια.Θελω να ρωτησω τι γινεται με τη δευτερη ασφαλεια οταν αλληληκαλυπτεται καποιος χρονος.Δηλ.30 χρονια μικτα Ελ.ας και 14 Τεβε απο τα οποια τα 5 ειναι πριν την Ελ.ας και τα 9 αλληλοκαλυπτονται. Θα παρω συνταξη για τα 5 μονο χρονια η και για τα 14 μαζι δευτερη απο το Τεβε.Ευχαριστω.Παλιος Ασφαλισμενος.

kostastam
kostastam
Contributor
Απάντηση σε  Stef
9 Ιανουαρίου 2017 17:50

Καλή χρονιά και σε εσένα φίλε, αλλά ανάθεμα με, αν κατάλαβα τίποτα από τα ανωτέρω.
Δώσε χρονολογίες με τα έτη ασφάλισης και βλέπουμε. (π.χ. από 8/1984 έως 10/1991 Τ.Ε.Β.Ε.).

Kostas
Kostas
9 Ιανουαρίου 2017 20:35

Με την προϋπόθεση ότι επιτρεπόταν από το επάγγελμα που ασκούσε να έχει παράλληλη ασφάλιση σε δυο εργοδότες (δημόσιο και ΤΕΒΕ)

Stef
Stef
9 Ιανουαρίου 2017 21:41

Ευχαριστω!!

kostastam
kostastam
8 Ιανουαρίου 2017 11:39

Αχιλλέα, χρόνια πολλά, καλή χρονιά να έχουμε. Η σελίδα του εφάπαξ τ.Χ/Φ δεν βγάζει δεδομένα για έτος ασφάλισης από 1/1/1993 και εντεύθεν. Αν βάλουμε έτος ασφάλισης προγενέστερο και αντίστοιχα έτος διαγραφής προηγούμενο(ώστε να βγάλει δεδομένα), είναι σωστά (έστω και στο περίπου) ή θα είναι τελείως λάθος? Νομίζω ότι έχουμε κάνεις ξανά στο παρελθόν παρόμοια συζήτηση, αλλά το επαναφέρω μιας και έχουν αλλάξει κατά πολύ τα δεδομένα.

thom
thom
7 Ιανουαρίου 2017 10:46

Καλημερα,χρονια πολλα και καλη χρονια σε ολους. Αχιλλεα στην σελιδα ΕΦΑΠΑΞ ταμειου χ/φ δεν εχει πλεον κρατησεις.Ισχυει η υπαρχει καποιο λαθος σε σχεση προηγουμενη σελιδα;

thom
thom
7 Ιανουαρίου 2017 12:53

Ευχαριστω Αχιλλεα.

δημητρης
δημητρης
6 Ιανουαρίου 2017 12:53

καλημερα χρονια πολλα σε ολους ! θα ηθελα να ρωτησω,,,,στον υπολογισμο ενω βαζω οχι πληρωμη μερισνατων τεαυπς αυτο μου το βγαζει ενω στι μετοχικο γραφει κανονικα μηδεν τι γινεται?

δημητρης
δημητρης
Απάντηση σε  δημητρης
6 Ιανουαρίου 2017 18:57

ο κος καρασαββιδης μπορει να με βοηθησει?

Χάρης
Χάρης
Contributor
Απάντηση σε  δημητρης
7 Ιανουαρίου 2017 08:44

Σου βγάζει στο μέσο περίπου της μεσαίας στήλης, το ποσό που πρέπει να πληρώσεις για να πάρεις επικουρικό (χρειάζονται 30.5 έτη μετοχικής σχέσης για να πάρεις επικουρικό) και εσύ επιλέγεις όχι. Οπότε δεν παίρνεις επικουρικό και σου γράφει μηδέν στο τέλος της τρίτης στήλης, αλλά το ποσό συνεχίζει απλά να φαίνεται στο μέσο της μεσαίας στήλης.
Αν έχω καταλάβει καλά και συμβαίνει αυτό που σου περιέγραψα δεν βλέπω κάποιο πρόβλημα.

δημητρης
δημητρης
7 Ιανουαρίου 2017 12:26

γεια σας, στο μεσαιο πινακακι βαζω οχι γιατι εχω εχω 32 μηνες ικα+νατ τωρα στα μερισματα βαζω οχι αφου δεν παιρνω ακομη και το τεαπασα μου βγαζει ενα ποσο 85 περιπου ευρω ,αν ομως βαλω στο μεσαιο πινακακι πληρωμη ναι τοτε το μερισμα απο το ταπασα μηδενιζεται, δλδ με αυτα που ισχυουν με μενα χωρις να επρεπε να πληρωσω εισφορες εφοσον δεν παιρνω ακομη και επιλεγω οχι δεν θα επρεπε να βγαζει το ποσο του μερισματος

δημητρης
δημητρης
7 Ιανουαρίου 2017 21:50

Σας ευχαριστω κ αχιλλεα,κατατοποστικος!!!!!!!!

Χρηστος
Χρηστος
6 Ιανουαρίου 2017 11:03

Μιας και πιασατε τετοια συζητηση.
Π.χ Ο τωρινος Γ.Γ. της ΠΟΑΣΥ ειναι Ανθυπαστυνομος…εχει καμια 31-32 χρονια πραγματικη υπηρεσια ισως και παραπανω.
Εχει και πτυχιο Παιδαγωγικης Ακαδημιας.
Ηταν και πριν Γ.Γ. και συνεχιζει.
Δεν εκανε αιτηση ακομη για να γινει Αξ/κος γιατι φυσικα δεν τον συμφερει συνδικαλιστικα.

Μακης
Μακης
6 Ιανουαρίου 2017 08:28

Αχιλλεα καλημερα και χρανια πολλα.Στην νεα σελιδα συνταξη ταμειο χ/φ η προσ.διαφορα ειναι μικροτερη (απο229,00 σε 162,59) ισχυει η εχει γινει καποιο λαθος?

Βασιλης
Βασιλης
5 Ιανουαρίου 2017 21:44

καλησπερα, μηπως εχει καποιος τηλεφωνα του αρμοδιου γραφειου για τα εφαπαξ στο ΤΠΔΥ??

Βασιλης
Βασιλης
6 Ιανουαρίου 2017 19:39

Ευχαριστω Αχιλλεα μου, ειναι το τηλ του τηλ κεντρου το οποιο εχω αλλα δεν το σηκωνουν!

χρηστος
χρηστος
5 Ιανουαρίου 2017 20:48

Kostastam Συγνωμη αλλα κανεις λαθοςΤο οριο ηλικιας μεχρι τον βαθμο του Αστυνομου Β ειχε ανελθει στα 57και για Αστυφυλακες μεχρι τα 60.Πριν κανενα μηνα ψηφισθηκε για ολους οσους θελουν να παραμεινουν το 60 ετος.Το 2013 ο εν λογω δηθεν συνδικαλιστης με μεταμεσονυκτια ψηφηση διαταξης προεβλεπαι οτι οποιος εχει 35 πραγματικα ετη στο σωμα Αξιωματικος και μη δικαιουται το εφαπαξ παραμενοντας αν θελει στο σωμα.Πριν ενα μηνα φιλος συναδελφος ευεργετουμενος της διαταξης περε το εφαπαξ και παραμενει στο σωμα.Ειναι στο σωμα απο το 1979 και ετων 56 σημερα και απο οτι μου ειπε θα κατσει και το 2017.Αυτος ομως εκανε την αιτηση του εφαπαξ το 2015 δηλαδη πριν την ψηφηση του νεου Νομου που μαλλον καταργει αυτη την διαταξη.Οσον αφορα αυτο που ανεφερες περι Αξιωματικων καριερας ισχυει στις Ενοπλες Δυναμεις

kostastam
kostastam
Contributor
Απάντηση σε  χρηστος
6 Ιανουαρίου 2017 09:38

Φίλε Χρήστο μπορεί να έχεις δίκιο. Η ένσταση μου (και νομίζω ότι συμφωνείς), είναι στο ότι ένας βητάς ή τεματζής, δεν θα κάτσει 35 πραγματικά γιατί θα του πάει μετά άχρηστος ο στρατός και η 5ετία, άσε που ο βητάς έχει τα τρία κονδύλη. Ενώ ένας αξιωματικός θα κάτσει μέχρι να τον κόψουν.
Καλή χρονιά, καλά να περνάς.

ΧΡΗΣΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟ
ΧΡΗΣΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟ
Απάντηση σε  kostastam
6 Ιανουαρίου 2017 10:53

Καλημέρα. Δεν ερμηνεύεις σωστά τα πράγματα. Όπως έχει η κατάσταση ποιός υπολογίζει στρατιωτική θητεία,Κονδύλη κλπ. Πλέον το τερματίζεις γιατί οι διαφορές ΄[οικονομικές] είναι μεγάλες ανάμεσα σε ε.ε και ε.α. Είναι και το εφάπαξ που όσο υπηρετείς διευρύνεται. Δύσκολοι οι καιροί KOSTASTAM.

χρηστος
χρηστος
Απάντηση σε  kostastam
6 Ιανουαρίου 2017 12:07

Φιλε Kostastam οι οικονομικες διαφορες ειναι τεραστιες πλεον μεταξυ εε και εα.Αυτη την στιγμη ειναι περιπου 400 ευρω.Εφυγα τον Ιουνιο 2016 με 33 πραγματικα + στρατο + πενταετια .Αν ειχα πριν τον Νεο Νομο 35 και επαιρνα το εφαπαξ δεν θα εφευγα και πιστευω οτι το 90% αυτων που εφυγαν δεν θα εφευγαν.Δες παρακατω την διαφορα.Οσο ημουν στο σωμα με μισθο 1/3 Ταξιαρχου επαιρνα 2080 ευρω.Τωρα με τα Ταμεια μαζι θα βγαλω σκαρτα 1500 ευρω.Δεν λεω παλι καλα ειναι για σημερα.Ξεχασα στα 2080 ειναι μεσα και το επιδομα των Μ.Α.Τ.Επειτα ειναι η διαφορα του Εφαπαξ.Ο ανωτερω συναδελφος που αναφερομαι με 36 πραγματικα πηρε 82000 ευρω ταμειο Χωροφυλακης.Δηλαδη ο εν λογω εξασφαλισε το εφαπαξ και πλεον δεν εχει καμμια αγωνια πλεον για τα τεκταινομενα του ΕΛΛΑΔΙΣΤΑΝ.Αλλωστε που καθισε δεν βαραει κασμα!!!Προσωπικα εφυγα για την εξασφαλιση του Εφαπαξ διοτι πλεον δεν ξερουμε τι μας ξημερωνει το επομενο διαστημα και πανε τζαμπα 33 χρονια δουλειας!!!Αυτα που αναφερω παραπανω ειναι περισσοτερο για αυτους που ανηκουν στο ταμειο χωροφυλακης γιατι για τους συναδελφους που ανηκουν… Διαβάστε τη συνέχεια »

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
5 Ιανουαρίου 2017 15:29

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΑ.ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΟΤΙ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ 35 ΕΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΣΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ (Τ.Χ) ΥΠΟΒΑΛΛΕΙΣ ΑΙΤΗΣΗ ΚΑΙ ΠΕΡΝΕΙΣ ΤΟ ΕΦΑΠΑΞ ΣΥΝΕΧΙΖΟΝΤΑΣ ΝΑ ΥΠΗΡΕΤΕΙΣ.
ΙΣΧΥΕΙ Ή ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΑΛΛΑΞΕΙ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

χρηστος
χρηστος
Απάντηση σε  ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
5 Ιανουαρίου 2017 16:33

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΕ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ.Νομιζω απο οτι με πληροφορησαν συναδελφοι εχει καταργηθει αυτη η διαταξη με τον νεο Νομο. Εγω εφυγα Ιουνιο συμπεριλαμβανομενου και αυτου λογου εκτος των αλλων. Αν διαβασεις τον Νομο καπου γραφει (εφαπαξ λαμβανουν μονο οσοι αποστρατευοντε Για σιγουρα ομως ρωτησε το ΤΕΑΠΑΣΑ.

ΧΡΗΣΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟ
ΧΡΗΣΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟ
Απάντηση σε  χρηστος
5 Ιανουαρίου 2017 19:59

Αυτό που είχε γίνει τότε, ήταν φωτογραφική διάταξη για τέως Πρόεδρο της ΠΟΑΣΥ συνδικαλησταρά σωτήρα των Αστυνομικών [γέλια]. Από τη στιγμή που τον τακτοποίησαν για το ΄΄έργο΄΄ που προσέφερε, ακυρώθηκε με νεώτερη, μάλλον. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ Σ ΟΛΟΥΣ.

ΤΑΣΟΣ
ΤΑΣΟΣ
Απάντηση σε  ΧΡΗΣΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟ
5 Ιανουαρίου 2017 20:04

Πες τα Χρυσόστομε…συν μερικούς ακόμη.
Αλλα στην Ελλάδα μας αρέσει το παραμύθι…ακόμη και χωρίς να έχει δράκο.
Άμα βάλει και υποψηφιότητα για Βουλευτής…μην ξεχάσετε να τον ψηφίσετε.

χρηστος
χρηστος
Απάντηση σε  ΧΡΗΣΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟ
5 Ιανουαρίου 2017 20:17

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΧΡΗΣΤΟ!!!Ακριβως φιλε μου με φωτογραφικη διαταξη.Ο συνδιλικαλιστικοπατερας το εκανε για παρτι του και χαρη των Ανωτατων Αξιωματικων και διπλα σε αυτους βολευτηκαν και μερικοι κατωτεροι.Οσοι τοτε ειχαν απομεινει.Να φανταστεις σε ολοκληρη την Αστυνομικη Διευθυνση Θεσσαλονικης ευεργετηθηκαν τρια ατομα που υπηρετουν ακομα ΝΙΣΑΦΙ ΠΙΑ!!!

kostastam
kostastam
Contributor
Απάντηση σε  χρηστος
5 Ιανουαρίου 2017 20:25

“ΧΡΗΣΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟ” μάλλον έχεις λάθος. 35 πραγματικά μόνο Αξιωματικοί καριέρας φτάνουν. Είναι πολλά τα χρόνια, μιλάμε για 35 χρόνια ασφαλιστικής σχέσης με το ΤΕΑΠΑΣΑ. Δεν τον ξέρω προσωπικά, αν κάποιος τον γνωρίζει να μας διαφωτίσει.

ΧΡΗΣΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟ
ΧΡΗΣΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟ
Απάντηση σε  χρηστος
5 Ιανουαρίου 2017 23:07

Γι αυτό ΚOSTASTAM τη λέμε Φ Ω Τ Ο Γ Ρ Α Φ Ι Κ Η. Επειδη είναι για λίγους και όχι για τους πολλούς. Αν αφορούσε πολλούς, δε θα γινόταν η διάταξη

ΤΑΣΟΣ
ΤΑΣΟΣ
Απάντηση σε  ΧΡΗΣΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟ
6 Ιανουαρίου 2017 10:08

ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΗ Η ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΗ ΔΙΑΤΑΞΗ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΓΙΑ ΟΡΙΣΜΕΝΟΥΣ.ΓΙΑ ΘΥΜΗΣΟΥ ΦΙΛΕ ΧΡΗΣΤΟ ΤΙ ΝΟΜΟΣ ΒΓΗΚΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΑΓΩΓΕΣ ΤΩΝ ΑΝΘΥΠΑΣΤΥΝΟΜΩΝ,ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΜΕΛΕΤΗ ΜΕ 26 ΧΡΟΝΙΑ ΜΑΣ ΠΡΟΣΠΕΡΑΣΑΝ ΟΛΟΙ ΟΣΟΙ ΠΡΙΝ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ ΗΤΑΝ ΑΚΟΜΑ ΑΡΧ-ΚΕΣ ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΕΔΩΣΑΝ ΠΟΤΕ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ.Η ΠΛΗΡΩΜΗ ΤΗΣ 5ΕΤΙΑΣ ΓΙΑΤΙ ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΜΕΤΡΑ ΑΠΟ ΤΟ 1990;ΓΙΑΤΙ Η ΛΗΨΗ ΤΟΥ ΕΦΑΠΑΞ ΣΤΗΝ ΕΛΑΣ ΑΠΑΙΤΕΙ 30 ΧΡΟΝΙΑ;ΑΝ ΨΑΞΕΙΣ ΘΑ ΔΕΙΣ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΤΑ ΕΦΕΡΑΝ ΣΤΑ ΜΕΤΡΑ ΤΟΥΣ.ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΕ ΠΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΧΥΠΟΠΤΟ ΑΛΛΑ ΦΙΛΕ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΣΕΛΓΗΣΑΝ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ.ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ.

Τασος
Τασος
Απάντηση σε  ΤΑΣΟΣ
6 Ιανουαρίου 2017 10:52

Φυσικα…τοτε καθοταν 35 χρονια κατι συνδικαλιστες που δεν ειχαν δουλεψει ποτε στην Αστυνομια…περνουσαν ζαχαρη με τα ταξιδακια τους τα συνδικαλιστικα κλπ προνομια …και φυσικα κατι λιγοι που ειχαν υποχρεωσεις και ηταν και σε καλες υπηρεσιες…ειδικα στην επαρχια.
Τωρα ομως ετσι οπως εγιναν τα πραγματα…θα καθονται πιο πολλοι εως τα 35 πραγματικα…ισως και παραπανω..!!! Για αυτο μαλλον κατηργησαν και την διαταξη αυτη.

Vino1971
Vino1971
Απάντηση σε  ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
6 Ιανουαρίου 2017 23:10

Ισχυει στα 35 πραγματικα το περνεις και συνεχιζεις να υπηρετεις