Ναυτικό-Λ.Σ.

Σελίδα υπ' αριθ. 16 με σχόλια ειδικά για το Πολεμικό Ναυτικό (διαβάστε πρώτα την ενότητα FAQ / Συχνές Ερωτήσεις).

Subscribe
Notify of
guest

2.7K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
Χάρης
Χάρης
22 Νοεμβρίου 2015 17:01

Σχετικά με την αύξηση φόρου που είχα αναφέρει,υπάρχει και σε φίλο που τον ρώτησα.Είμαστε ίδια σειρά,αποστρατεύτηκε λίγους μήνες νωρίτερα από μένα για την ακρίβεια.Η μόνη διαφορά μας,είναι ότι αυτός πληρώνει ΒΟΕΑ για 1 παιδί,ενώ εγώ για 2.Η αύξηση του φόρου για το μήνα Δεκέμβριο είναι για εκείνον 2 ευρώ,ενώ για μένα όπως έχω πει,11.Για εκείνον η διαφορά είναι ασήμαντη,αλλά είναι φανερό ότι κάτι έχει αλλάξει στον υπολογισμό του φόρου.ΕΟΒ συζύγου και παιδιών ίδια,ίδια και η περικοπή Ν. 4093.Αφενός μεν κάτι άλλαξε,αφετέρου δε δεν μπορώ να εξηγήσω την διαφορά μας στον φόρο.

GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
23 Νοεμβρίου 2015 18:32

Αφού το ΜΤΝ έστελνε τα καθαρά μερίσματα στην ΗΔΙΚΑ, ο υπολογισμός φόρου γινόταν κανονικά και η μείωση του Ν4093 γινόταν στο καθαρό ποσό και όχι στο μικτό των μερισμάτων. Με την αλλαγή θα πρέπει να αυξηθεί η μείωση του Ν4093 {(Μικτά μερίσματα – καθαρά μερίσματα) Χ ποσοστό μείωσης Ν4093) αλλά ο φόρος θα πρέπει να παραμείνει ο ίδιος. Μόνο αν η αύξηση από το καθαρό στο μικτό ποσό προκαλεί αλλαγή στην κλίμακα μείωσης του Ν4093 θα πρέπει να υπάρχει αλλαγή στα ποσά φόρου και Ν4093. Σε αυτή την περίπτωση θα υπάρχει αλλαγή και στη σύνταξη αλλά θα είναι όπως ακριβώς τα λες, αύξηση στη μείωση του Ν4093 και μείωση του φόρου. Αύξηση του φόρου δεν δικαιολογείται. Η μόνη περίπτωση που δικαιολογεί αύξηση του φόρου (αν ισχύουν τα ίδια ακριβώς με το ΜΤΑ) είναι η ύπαρξη δόσης δανείου. Αν υπάρχει δάνειο και το ΜΤΝ αφαιρούσε την δόση από τα ποσά που έστελνε στην ΗΔΙΚΑ, τώρα το ποσό της δόσης θα προκαλέσει αύξηση μείωσης του Ν4093 και του φόρου. Η δόση δανείου… Διαβάστε τη συνέχεια »

Χάρης
Χάρης
23 Νοεμβρίου 2015 19:53

Άρα Αχιλλέα,από αυτά που λες συμπεραίνω ότι από την Σύνταξη Ιανουαρίου,ο φόρος θα ξαναμειωθεί και θα συμφωνεί με τον πίνακα.
Να προσθέσω σε αυτά που λέει ο Γιώργος,ότι δεν είχα κάποιο δάνειο ΜΤΝ,όπου η εξόφλησή του θα σήμαινε και αύξηση του καθαρού προς φορολόγηση ποσού.
Και γενικά,η απορία μου είναι πώς έχει υπάρξει αυτόν τον μήνα αύξηση του φόρου,δεδομένου ότι δεν είχα για οποιοδήποτε λόγο αύξηση του καθαρού προς φορολόγηση ποσού.Το μόνο που θα μπορούσα να σκεφτώ,είναι μήπως επειδή ο Δεκέμβριος είναι ο τελευταίος μήνας του έτους,γίνεται και εκκαθάριση με υπολογισμό όλου του ποσού του φόρου που αναλογεί για όλο το έτος.Μήπως με την εκκαθάριση δηλαδή,διαπιστώθηκε για κάποιο λόγο (άγνωστο σε μένα) ότι έπρεπε να έχουν κρατηθεί 11 ευρώ παραπάνω φόρος για όλο το έτος.Δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι άλλο.Και άρα,αν συμβαίνει κάτι τέτοιο,τότε από τον Ιανουάριο ο φόρος θα επανέλθει στα κανονικά επίπεδα και θα συμφωνεί και πάλι με τον πίνακα.

kostas
kostas
19 Νοεμβρίου 2015 14:41

Αχιλλέα σε ευχαριστώ πολύ!

kostas
kostas
16 Νοεμβρίου 2015 20:06

Καλησπέρα κύριοι συνάδελφοι.Είμαι καινούργιος συνταξιούχος με διαγραφή 19/6/2015.Αφού πήρα αναδρομικά μέχρι και τον Νοέμβρη, στη σύνταξη του Δεκεμβρίου βλέπω μια διαφορά από το σάιτ στο φόρο περίπου 13 ευρώ.Αν γνωρίζει κάποιος συνάδελφος ας μου απαντήσει.Σας ευχαριστώ πολύ.

george15
george15
Απάντηση σε  kostas
16 Νοεμβρίου 2015 21:26

Δες τα χιλιοστα μηπως δεν συμφωνουν!!

kostas
kostas
Απάντηση σε  george15
16 Νοεμβρίου 2015 22:45

Όλα συμφωνούν εκτός από τον φόρο.

kostas
kostas
17 Νοεμβρίου 2015 19:47

Αχιλλέα εισάγω ‘Πληρωμή ΟΧΙ΄’ αλλά το αποτέλεσμα είναι η διαφορά της πληρωτέας σύνταξης γύρω στα 50 ευρώ παραπάνω και χαμηλότερος ακόμα φόρος…

kostas
kostas
19 Νοεμβρίου 2015 10:58

Αχιλλέα, 1/3 αρχιπλοιάρχου, 30 χρόνια και 9 μήνες πραγματικά, 771 χιλιοστά.Όλες οι κρατήσεις και μερίσματα(αν και δεν έχω πληρωθεί ακόμη) τα ίδια με το Γ.Λ.Κ. εκτός από το φόρο που έχει περίπου 13 ευρώ διαφορά όπως και η πληρωτέα σύνταξη.Όλα τα άλλα ποσά και κρατήσεις είναι ακριβώς τα ίδια.

STEFANOS
STEFANOS
16 Νοεμβρίου 2015 19:25

Τι έγινε ρε παιδιά με τη σύνταξη Δεκεμβρίου;;;;;;; Είμαι του Π.Ν και έχει αυξηθεί;;;; η κράτηση του 4093………Ο κος Καρασαβίδης γνωρίζει κάτι;;;;

STEFANOS
STEFANOS
16 Νοεμβρίου 2015 19:43

Είμαι συνταξιούχος / μερισματούχος από 2010.Αυτό που άλλαξε, η κράτηση του 4093 από 5% πήγε στο 10%!!!!!

Χάρης
Χάρης
Απάντηση σε  STEFANOS
17 Νοεμβρίου 2015 03:01

Περίεργα πράγματα!Εμένα η κράτηση αυτή είναι ίδια,όπως και όλες οι υπόλοιπες.Αυτό που αυξήθηκε είναι ο φόρος κατά 11 ευρώ!Όπως και στον Κώστα παραπάνω.

Kostas
Kostas
Απάντηση σε  Χάρης
17 Νοεμβρίου 2015 11:36

Μήπως έγεινες 55 και μειώθηκε ο 4024 μεσυνέπεια να αυξηθει ο 4093 ?

Χάρης
Χάρης
Απάντηση σε  Χάρης
17 Νοεμβρίου 2015 13:28

Όχι,όχι.Δεν μου έχει αλλάξει κάποια κατάσταση.Οι υπόλοιπες κρατήσεις παραμένουν σταθερά,ίδιες.Απλά,εντελώς ξαφνικά,αυξήθηκε ο φόρος κατά περίπου 11 ευρώ.Κάποια εξήγηση θα υπάρχει…

GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Χάρης
17 Νοεμβρίου 2015 15:21

Συνάδελφοι του Π.Ν δείτε το σχόλιο 17 Νοε 2015, 1:40:00 μ.μ. ( http://staratalogia.blogspot.gr/2015/11/2015.html#comment-form ).

Χάρης
Χάρης
Απάντηση σε  Χάρης
17 Νοεμβρίου 2015 16:11

Ναι εντάξει,το διάβασα.Αλλά η κράτηση για τον 4093 δεν μου έχει αλλάξει,γι αυτό μου κάνει εντύπωση.Μου έχει αυξηθεί ο φόρος και όχι το ποσό του 4093.

Χάρης
Χάρης
19 Νοεμβρίου 2015 02:51

Το περίεργο Αχιλλέα,είναι ότι σε μένα δεν αυξήθηκε αυτή η κράτηση.Παραμένει ίδια,όπως και όλες οι υπόλοιπες.Ο φόρος όμως αυξήθηκε 11 ευρώ περίπου.Έχεις κάποια εξήγηση γι αυτό?

GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
19 Νοεμβρίου 2015 11:20

Για την παρακράτηση του φόρου συνυπολογίζονται τα ποσά της σύνταξης και των μερισμάτων. Για να αυξηθεί η παρακράτηση στην σύνταξη θα έγινε κάποια αλλαγή στα ποσά που εισπράττεις από το Μετοχικό Ταμείο. (π.χ Λήξη μηνιαίας πληρωμής αναγνώρισης ετών υπηρεσίας ή συμπλήρωση ορίου ηλικίας τέκνου και λήξη κρατήσεων ΒΟΕΑ).

GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
19 Νοεμβρίου 2015 16:54

Σε ότι αφορά την μείωση του Ν4093, έχεις δίκιο Αχιλλέα. Η αλλαγή στα ποσά που στέλνει το ΜΤΝ στην ΗΔΙΚΑ θα επιφέρει αύξηση στο ποσό της μείωσης (ειρωνεία ε;) του Ν4093 στα μερίσματα. Σε μερικές περιπτώσεις, όπως του STEFANOS, το άθροισμα σύνταξης + μικτό μέρισμα + ΕΚΟΕΜΝ θα περάσει το όριο των 1500€ και θα αλλάξει η κλίμακα μείωσης από 5% σε 10% (και στην σύνταξη). Ο φόρος που παρακρατείται όμως θα πρέπει να μειωθεί (το φορολογητέο ποσό μειώνεται) και αφού η ΗΔΙΚΑ μοιράζει αναλογικά τον φόρο σε ΓΛΚ και ΜΤΝ θα πρέπει να γίνει και ανάλογη μείωση στην παρακράτηση φόρου στη σύνταξη. Νομίζω όμως ότι η αλλαγή αυτή δεν μπορεί να εξηγήσει την αύξηση φόρου στη σύνταξη του Χάρη. Με δεδομένο λοιπόν ότι στη σύνταξη του Χάρη δεν άλλαξε τίποτα εκτός από τον φόρο, έχει γίνει κάποια αλλαγή στις αποδοχές του από το ΜΤΝ που αυξάνει το συνολικό φόρο και ένα μέρος αυτής της αύξησης πέρασε και στην σύνταξη. Λογικά και ο STEFANOS θα έχει μειωμένη παρακράτηση φόρου στη… Διαβάστε τη συνέχεια »

Χάρης
Χάρης
19 Νοεμβρίου 2015 23:10

Αυτό που λες Γιώργο αν συνέβαινε,θα εξηγούσε και την αύξηση στον φόρο.Όμως,έχοντας μπροστά μου την σύνταξη Νοεμβρίου και Δεκεμβρίου,παρατηρώντας αριστερά τους πίνακες ΑΚΑΘΑΡΙΣΤΑ ΠΟΣΑ και ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΗ ΑΚΑΘΑΡΙΣΤΩΝ ΣΥΝΤΑΞΕΩΝ ΑΠΟ Η.ΔΙ.Κ.Α. ΑΕ,όλα μα όλα τα ποσά είναι ακριβώς ίδια.Δεν υπάρχει δηλαδή κάποια αλλαγή στις αποδοχές από το ΜΤΝ.Με λίγα λόγια,ολόιδιες αποδοχές,αυξημένος φόρος.Προσωπικά,δεν μπορώ να βρω καμία εξήγηση.Όπως πολύ σωστά λες,η αλλαγή που λέει ο Αχιλλέας,δεν έχει καμία σχέση με την δική μου περίπτωση και δεν δικαιολογεί την αύξηση του φόρου.Αυτό που λέει ο Αχιλλέας,θα εξηγούσε την περίπτωση που είχα αύξηση του Ν.4093.Εδώ όμως,δεν μιλάμε για τέτοια περίπτωση.

Χάρης
Χάρης
19 Νοεμβρίου 2015 23:25

Ακόμα και σε σχέση με την σελίδα της “Σύνταξης ΓΕΝ” Αχιλλέα,ο φόρος στο εκκαθαριστικό Δεκεμβρίου είναι μεγαλύτερος.

GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
19 Νοεμβρίου 2015 23:43

Αύξηση στον Ν.4093 στη σύνταξη θα είχες μόνο στην περίπτωση που η αλλαγή στα ποσά που έστειλε το ΜΤΝ θα προκαλούσε αλλαγή κλίμακας από 5% σε 10% όπως ο STEFANOS. Λογικά εσύ δεν άλλαξες κλίμακα. Στην ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΗ ΑΚΑΘΑΡΙΣΤΩΝ ΣΥΝΤΑΞΕΩΝ ΑΠΟ Η.ΔΙ.Κ.Α. αναγράφονται τα ακαθάριστα ποσά της σύνταξης και του ΜΤΝ. Αν είχες κάποια μεταβολή (π.χ κράτηση που σταμάτησε) δεν θα φαίνεται σε αυτό τον πίνακα. Πιστεύω ότι όταν θα βγει το ενημερωτικό του μερίσματος για τον Δεκέμβριο θα λυθεί ο γρίφος της αύξησης του φόρου.

Χάρης
Χάρης
20 Νοεμβρίου 2015 01:18

Γιώργο έχεις απόλυτο δίκιο σ’ αυτό που λες.Θα φανεί από το εκκαθαριστικό ΜΤΝ του Δεκεμβρίου.Όμως,δεν έχω κάποια αλλαγή,που θα μπορούσε να αποτελεί άρση μιας κράτησης από ΜΤΝ. Όπως για παράδειγμα τέλος κράτησης ΒΟΕΑ για κάποιο παιδί,ξεχρέωση κάποιου δανείου ΜΤΝ,κλπ.Δεν μπορεί να πάει το μυαλό μου ότι μπορεί να άλλαξε κάποια κράτηση,χωρίς να έχει υπάρξει κάποια αλλαγή.Αναμένω το εκκαθαριστικό ΜΤΝ Δεκεμβρίου για να λυθεί η απορία.

Κωστης
Κωστης
12 Νοεμβρίου 2015 06:51

Κύριοι καλημέρα περιμένω το 50% του συμπληρωματικού εφάπαξ αν κάποιος του ΠΝ γνωρίζει κάτι για το υπόλοιπο 50% ας το αναφέρει γιατί όταν ρωτάμε τους πρώην συναδέλφους στο ΜΤΑ γελάνε.

Γιάννης
Γιάννης
Απάντηση σε  Κωστης
12 Νοεμβρίου 2015 12:09

Όσο αφορά για το υπόλοιπο 50% θα πρέπει πρώτα να ψηφιστεί νόμος για την απόδοση του και φυσικά για το μέρος των αναδρομικών και της όποιας αύξησης σε μισθούς και συντάξεις.
Υ.Σ. Το σχόλιο οσο αφορά για το ΜΤΑ πάντος δεν το κατάλαβα

κωστας
κωστας
31 Οκτωβρίου 2015 11:40

Μία ερώτηση θέλω να υποβάλλω και όποιος γνωρίζει να μου απαντήσει παρακαλώ, Για τον κανονισμό της σύνταξης ποια θεωρείται ημερομηνία διαγραφής, αυτή που αναγράφεται στο ΦΕΚ ως ημερομηνία διαγραφής από το ανθρώπινο δυναμικό Ελληνικού δημοσίου ή η μεταγενέστερη κοινοποίηση απόφασης από το επιτελείο προς το ΓΛΚ που αναγράφει ως ημερομηνία διαγραφής απο το ΠΝ 15 ημέρες μετά. πχ ( ΦΕΚ ημερομνία διαγραφής 21-8-15, έγγραφο ΓΕΝ ημερομηνία διαγραφής από το ΠΝ 9-9-15).

Γιάννης
Γιάννης
Απάντηση σε  κωστας
31 Οκτωβρίου 2015 12:11

Διάβασε από της FAQ την παράγραφο 2.2
http://enstoloi.net/comments/faq-erotisis/

villasg
villasg
30 Οκτωβρίου 2015 18:06

Καταβολή ΕΦΑΠΑΞ Βοηθημάτων 29-10-2015

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΚΑΤΑΒΟΛΗ ΕΦΑΠΑΞ ΒΟΗΘΗΜΑΤΩΝ

1. Από τον Ειδικό Λογαριασμό Ταμείου Αλληλοβοηθείας Ναυτικού ( Ε.Λ.Ο.Α.Ν ) ανακοινώνεται ότι σε συνεδρίαση ολομέλειας της Διοικούσας Επιτροπής του εγκρίθηκαν :

Συμπληρωματικά εφάπαξ βοηθήματα μετόχων που εμπίπτουν στις διατάξεις του Ν.4307/2014 και οι οποίοι είχαν υποβάλλει αρχική αίτηση καταβολής εφάπαξ βοηθήματος από 07-03-2013 εως και 30-06-2013 λόγω αποστρατείας.

http://www.mtn.gr/%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CE%BA%CE%BF%CE%B9%CE%BD%CF%8E%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82/449-%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%B1%CE%B2%CE%BF%CE%BB%CE%AE-%CE%B5%CF%86%CE%B1%CF%80%CE%B1%CE%BE-%CE%B2%CE%BF%CE%B7%CE%B8%CE%B7%CE%BC%CE%AC%CF%84%CF%89%CE%BD-29-10-2015.html

nikos
nikos
28 Οκτωβρίου 2015 09:42

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ,
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ. ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΚΟΥΡΑΓΙΟ.

ΜΑΚΑΡΙ ΤΑ “ΟΧΙ” ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΝΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΣΘΕΝΟΣ ΚΑΙ ΕΠΙΜΟΝΗ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΜΕΤΑΤΡΕΠΟΝΤΑΙ ΣΕ “ΝΑΙ” ΑΠΟ ΟΣΦΥΟΚΑΜΠΤΕΣ ΚΑΙ ΝΕΝΕΚΟΥΣ.
ΤΟ “ΟΧΙ” ΤΟΥ ’40 ΑΣ ΞΥΠΝΗΣΕΙ ΤΙΣ ΚΟΙΜΩΜΕΝΕΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΕΙΣ .
“ΨΥΧΗ ΒΑΘΕΙΑ”

Ακης
Ακης
26 Οκτωβρίου 2015 19:29

Αχιλλέα Καλησπέρα και συγχαρητήρια για τις έγκυρες απαντήσεις σου. Η ερώτηση μου είναι η εξής. Συμπληρώνω στο ναυτικό 35 χρόνια υπηρεσίας μέσα στο 2017 (είσοδος στη σχολή το 1982). Αν θελήσω να παραμείνω παραπάνω στο στράτευμα μπορώ να επικαλεστώ τα νέα όρια ηλικίας;

panagiotisp1981
panagiotisp1981
24 Οκτωβρίου 2015 15:28

αντιλαμβάνεστε την ανησυχία μου για αυτο επανέρχομαι στο θεμα..στην αρχική σας σελίδα γράφεται στην παράγραφο δ οτι ουσιαστικα η μη απόδοση σύνταξης αφορά τους συναδέλφους που εχουν κατω απο 15 ετη..δεν το αντιλαμβάνομαι αυτο..αφου και πάνω απο 15 ετη να εχεις (αν δεν ειναι το ατύχημα κατα την υπηρεσιας )παλι στα 67 ετη δεν οριζεται η καταβολη???

panagiotisp1981
panagiotisp1981
24 Οκτωβρίου 2015 21:46

οχι εισασταν ξεκάθαρος..πραγματικά το ευχαριστώ θεωρω οτι είναι πολύ μικρό για να εκφράσει τις Ευχαριστίες μου (και όχι μόνο τις δίκες μου)για έναν συνάδελφο που ασχολείται τοσο πολύ με την διαφωτισή μας σε θέματα οικονομικού ενδιαφέροντος…Να στε καλά

panagiotisp1981
panagiotisp1981
23 Οκτωβρίου 2015 20:40

Σας ευχαριστώ πολύ.εν ολιγοις ειμαστε καταδικασμενοι.

panagiotisp1981
panagiotisp1981
23 Οκτωβρίου 2015 19:17

Kαλησπέρα.Ηθελα να σας ρωτησω εαν ξερετε οσοι εχουν συμπληρωσει 15 ετη στο σωμα(13+2 η σχολη) εαν για λογους υγειας (που δεν οφειλοντα σε υπηρεσιακο ατυχημα)εκδιωχθουν απο το στρατευμα δικαιουνται συνταξεως???

villas
villas
22 Οκτωβρίου 2015 11:32

Κάποιος συνάδελφος μπορεί να ενημερώσει αυτοί που παίρνουν εφάπαξ τώρα πότε κατέθεσαν ?

δημητρης αποστρατος
δημητρης αποστρατος
15 Οκτωβρίου 2015 21:19

μηπως πρεπει να αντιδρασουμε.Να βγουμε στους δρομους.Να γεμισουμε το συνταγμα.Ας αφησουμε τα λογια .Ας ορισουμε μερα και ωρα.

ΧΡΗΣΤΟΣ
ΧΡΗΣΤΟΣ
7 Οκτωβρίου 2015 18:47

ΑΧΙΛΛΕΑ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ. ΕΙΜΑΙ ΑΠΟΣΤΡΑΤΟΣ ΤΟΥ ΝΑΥΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΕ ΡΩΤΗΣΩ ΕΑΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΓΙΑ ΤΟ ΕΦΑΠΑΞ ΠΟΥ ΠΕΡΙΜΕΝΩ. ΤΑ ΧΑΡΤΙΑ ΜΟΥ ΣΤΟ ΕΛΟΑΝ ΤΑ ΚΑΤΕΘΕΣΑ 8/12/ 2014 ΜΕ ΑΡΙΘΜΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ 2490 ΚΑΙ ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΑΕΙ ΓΡΗΓΟΡΑ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ 1614. ΑΠΟ ΤΟ ΕΛΟΑΝ ΜΟΥ ΕΙΧΑΝ ΠΕΙ ΠΩΣ ΟΤΑΝ ΚΛΕΙΣΩ ΕΝΑΝ ΧΡΟΝΟ ΘΑ ΤΟ ΠΑΡΩ. ΜΗΠΩΣ ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΓΙΑΤΙ ΕΧΩ ΑΡΧΙΣΕΙ ΝΑ ΑΠΕΛΠΙΖΟΜΑΙ.

G.G.
G.G.
Contributor
Απάντηση σε  ΧΡΗΣΤΟΣ
7 Οκτωβρίου 2015 19:36

Για αιτήσεις εφάπαξ από 31-7-2014 αναμένεται να καθοριστεί ο τρόπος υπολογισμού τους, ώστε να μπορέσουν να τα χορηγήσουν, και προς το παρόν είναι παγωμένα.
Δες την παρακάτω αναλυτική ανάρτηση του Αχιλλέα.
http://enstoloi.net/exetasi-viosimotitas-metochikon-tamion/