Διακλαδικά

Σελίδα υπ' αριθ. 103 με σχόλια αναφορικά με την ισχύουσα νομοθεσία, τις επίσημες ανακοινώσεις και τις διαδικασίες κρατικών υπηρεσιών (ΓΛΚ, ΕΦΚΑ, ΙΚΑ, ΗΔΙΚΑ) που αφορούν όλους τους στρατιωτικούς και τα Σώματα Ασφαλείας.

Subscribe
Notify of
guest

21K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
ΚΥΡΙΑΚΗ
ΚΥΡΙΑΚΗ
2 Ιουνίου 2016 12:37

Σας παρακαλώ πολύ εάν γνωρίζετε να μου πείτε με το νέο ασφαλιστικό έχω ημερομηνία έναρξης εργασίας στο ΙΚΑ την 8-6-1990 εως 26-11-1990 και ημερομηνία κατάταξης στο ΠΝ την 27-11-90. Τι γίνεται σ αυτή την περίπτωση??Τι ισχύει?? Πριν την ψήφιση του νεου ασφαλιστικού απ το ΓΛΚ μου είπαν ότι μπορώ να κάνω χρήση και να πάρω σύνταξη με 24,5 πραγματικά χρόνια υπηρεσίας συν 5 πλασματικά.Τώρα τι γίνεται???με τα πλασματικά επίσης τι γίνεται???Σας ευχαριστώ πολύ πολύ!!!!!!

Takis
Takis
Απάντηση σε  ΚΥΡΙΑΚΗ
2 Ιουνίου 2016 13:37

Καταργηται το 6+1 ημερα αρα θελεις 25 πραγματικα

Takis
Takis
Απάντηση σε  Takis
2 Ιουνίου 2016 13:47

Τα πλασματικα μπορεις να τα αναγνωρισεις εχοντας 25 πραγματικα στην υπηρεσια, εως τελος Ιουνιου με τις παλιες εισφορες

GEORGIOSP
GEORGIOSP
2 Ιουνίου 2016 09:24

Κατατέθηκαν τροπολογίες στη βουλή για την ολοκλήρωση της αξιολόγησης (http://www.hellenicparliament.gr/Nomothetiko-Ergo/Anazitisi-Nomothetikou-Ergou?law_id=29f12ed0-127e-4242-b13a-a61200f0c3cb ). Από αυτά μας αφορούν:
1. Με την 465/27 1.6.2016 τροπολογία παρ.2 καταργείται ο λογισμός ως πλήρους έτους, κατά τον υπολογισμό του συντάξιμου χρόνου, το χρονικό διάστημα μεγαλύτερο των 6 μηνών.
2. Με την 465/27 1.6.2016 τροπολογία παρ.3 για τους ήδη εργαζόμενους συνταξιούχους την 12/5/2016, η περικοπή εργασίας υπολογίζεται πιά με βάση το ημερομίσθιο του ανειδίκευτου εργάτη όπως ισχύει κάθε φορά και όχι με το ημερομίσθιο του ανειδίκευτου εργάτη που ίσχυε την 31/12/2011. Σήμερα το ημερομίσθιο είναι 26,18€.
3. Με την 468/27 1.6.2016 τροπολογία καθορίζεται η 30/9/2016 σαν όριο για την εξειδίκευση και νομοθέτηση των ισοδύναμων μέτρων που απαιτούνται για την μη εφαρμογή του παγώματος των ειδικών μισθολογίων.
Υ.Γ Οι παραπάνω αλλαγές έχουν κατατεθεί δεν έχουν ψηφιστεί ακόμα.

major65
major65
Απάντηση σε  GEORGIOSP
2 Ιουνίου 2016 09:32

Εκτός απο αυτά τα θέματα των τροπολογιών, κατάλαβε κανένας τι ισχύει για τις τροπολογίες που αφορούν την οικογενειακή παροχή που λαμβάνουν οι ήδη συνταξιούχοι. Κόβεται και για αυτούς, ή αφορά μόνο τους νέους συνταξιούχους???

GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  major65
2 Ιουνίου 2016 09:53

Για τους ήδη συνταξιούχους συνεχίζεται η παροχή με τις παλαιές διατάξεις.

major65
major65
Απάντηση σε  GEORGIOSP
2 Ιουνίου 2016 10:15

Αναφέρεσαι στο αρχικό νομοσχέδιο, ή στις τροπολογίες που αφορούν στο συγκεκριμένο θέμα και κατατέθηκαν χθες, οι οποίες είναι λίγο συγκεχυμένες. Τουλάχιστον εγώ δεν μπορώ να καταλάβω αν επιφέρουν αλλαγή στο ψηφισθέν νομοσχέδιο που καθόριζε την παροχή όπως αναφέρεις.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  major65
2 Ιουνίου 2016 10:24

Δείξε μας σε ποια τροπολογία αναφέρεσαι, δηλαδή κόπιαρε το επίμαχο σημείο που αναφέρεσαι και δείξτο μας….

GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  GEORGIOSP
2 Ιουνίου 2016 10:44

Αναφέρομαι στην τροπολογία. Έχεις δίκιο στο ότι είναι δυσνόητη αλλά (http://www.hellenicparliament.gr/UserFiles/bbb19498-1ec8-431f-82e6-023bb91713a9/9605373.pdf) αν κοιτάξεις στο pdf του παραπάνω συνδέσμου, στην αιτιολογική έκθεση της νέας ρύθμισης (σελ 15) γράφει ότι κάνει σαφή την μη καταβολή της παροχής σε όσους αποχωρήσουν με τον νέο νόμο.

major65
major65
Απάντηση σε  GEORGIOSP
2 Ιουνίου 2016 10:53

Αυτός είναι ο σύνδεσμος και συγκεκριμένα σελ. 4, προτεινόμενες διατάξεις 1α κ΄β.

major65
major65
Απάντηση σε  GEORGIOSP
2 Ιουνίου 2016 11:07

Δεν λέει “όσους αποχωρήσουν με το νέο νόμο” αλλά ” για όσους οι συντάξεις υπολογίζονται σύμφωνα με το νέο ασφαλιστικό”. Μήπως όταν και οι παλιές συντάξεις υπολογισθούν με το νέο τρόπο καταργηθεί η οικογενειακή παροχή?

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  GEORGIOSP
2 Ιουνίου 2016 11:23

Υπάρχει το ρήμα “αποσαφηνίζεται”…. και στα δύο αναφέρεται στους “νέους συνταξιούχους”…

Δες ότι τα ειδικά μισθολόγια έχουν deadline 30/9 και όχι 31/12 για να βρεθούν τα ισοδύναμα μέτρα για το “πάγωμα” μισθών….

GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  major65
2 Ιουνίου 2016 11:35

Με την τροποποίηση η παράγραφος 2 γίνεται:
“Για όσους λαμβάνουν σύνταξη μέχρι την έναρξη ισχύος του παρόντος, καθώς και για τα πρόσωπα της περίπτωσης α΄ της παραγράφου 1 του άρθρου 6 η οικογενειακή παροχή εξακολουθεί να συγκαταβάλλεται με τη σύνταξη, σύμφωνα με τις οικείες διατάξεις όπως αυτές ίσχυαν μέχρι την έναρξη ισχύος του παρόντος.”
Και μετά προσθέτει εδάφιο που εξαιρεί από τα παραπάνω όσους ανήκουν στις περιπτώσεις β και γ του άρθρου 6 του νόμου.
Άσχετα λοιπόν με την διατύπωση της αιτιολογικής έκθεσης ο νόμος καθορίζει ότι οι ήδη συνταξιούχοι συνεχίζουν να παίρνουν την παροχή με τις παλιές διατάξεις.

Τάκης
Τάκης
Απάντηση σε  GEORGIOSP
2 Ιουνίου 2016 15:17

(Για όσους λαμβάνουν σύνταξη μέχρι την έναρξη ισχύος του παρόντος, καθώς και για τα πρόσωπα της περίπτωσης α΄ της παραγράφου 1 του άρθρου 6).

Η λέξη ΚΑΘΩΣ τι σημαίνει και τι ακριβώς εννοεί – για ποια πρόσωπα μιλάει ?
Δηλαδή και αυτά θα λαμβάνουν την οικογενειακή παροχή ?

major65
major65
Απάντηση σε  Τάκης
2 Ιουνίου 2016 18:52

Ακόμα δεν καταλαβαίνω γιατί χρειαζόταν αποσαφήνιση ένα θέμα που ήταν ξεκάθαρο και συγκεκριμένο.

GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  GEORGIOSP
2 Ιουνίου 2016 17:27

Τάκη έχεις δίκιο η διατύπωση θα έπρεπε να είναι:
“Για τα πρόσωπα της περίπτωσης α΄ της παραγράφου 1 του άρθρου 6 η οικογενειακή παροχή εξακολουθεί να συγκαταβάλλεται με τη σύνταξη, σύμφωνα με τις οικείες διατάξεις όπως αυτές ίσχυαν μέχρι την έναρξη ισχύος του παρόντος.”
Το “για όσους λαμβάνουν σύνταξη μέχρι την έναρξη ισχύος του παρόντος” είναι υπερβολή γιατί επαναλαμβάνεται στην παρ 1 του άρθρου 6.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  GEORGIOSP
2 Ιουνίου 2016 19:02

Γιώργο,

copy & paste κάνουν και τρέχουν να προλάβουν τα προαπαιτούμενα, σιγά μην ασχολούνται με το νόημα …

Γενικώς, θεωρούν τον εαυτό τους “ξύπνιο”/”αλάνι” ενώ αφήνουν παραθυράκι για “δημιουργική ασάφεια”!

Έχουμε πολλά ακόμα να ζήσουμε με αυτούς που μπλέξαμε (ΣΑΝΕΛ)!!!

Εδώ μας έχουν πάρει χαμπάρι και οι “γείτονες” (βόρειοι και ανατολικοί) και ξυπνάνε λαίμαργες ορέξεις (οθωμανικού τύπου)…εκεί να τους δω τους ΣΑΝΕΛ πώς και αν μπορούν να βάλουν τα πράγματα στη θέση τους μετά τα “παγώματα” στους ένστολους… κλπ….

ΥΓ: “Πάνο”….ψηλά τον αετό…..

GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  GEORGIOSP
2 Ιουνίου 2016 19:12

major65 οι “θεσμοί” απαιτούν την εξάλειψη κάθε πιθανότητας “δημιουργικής ασάφειας”.

alex4935
alex4935
Απάντηση σε  GEORGIOSP
2 Ιουνίου 2016 22:07

”1. Με την 465/27 1.6.2016 τροπολογία παρ.2 καταργείται ο λογισμός ως πλήρους έτους, κατά τον υπολογισμό του συντάξιμου χρόνου, το χρονικό διάστημα μεγαλύτερο των 6 μηνών.”

Από ότι διάβασα αναφέρεται στους νέους ασφαλισμένους μετά την 1-1-93 η κάνω λάθος; Αλλιώς πολλοί που βγήκανε η είναι να βγούμε με 29,5 θα τους πιάσει η κράτηση του 40% πάνω από τα 1000.
Γνωρίζει κάποιος να μας ενημερώσει;

GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  alex4935
2 Ιουνίου 2016 23:25

Ο Ν2084/92 αναφέρεται σε αυτούς που διορίζονται μετά την 1/1/1993 αλλά η τροπολογία που ψηφίστηκε σήμερα λέει ότι καταργείται και κάθε άλλη διάταξη που ορίζει διαφορετικά από τις διατάξεις του Ν4387/2016. Έτσι όπως το καταλαβαίνω καταργείται καθολικά ο λογισμός ως πλήρους έτους το χρονικό διάστημα μεγαλύτερο των 6 μηνών. Ίσως όμως θα πρέπει να περιμένουμε να εκδοθούν οι εγκύκλιοι εφαρμογής του νόμου για να δούμε τι ακριβώς ισχύει.

Kostas
Kostas
Απάντηση σε  alex4935
3 Ιουνίου 2016 09:23

Εχεις δικιο alex αφορα τους καταταγεντες μετα την 1-1-1993

alex4935
alex4935
Απάντηση σε  Kostas
5 Ιουνίου 2016 23:22

Kostas είσαι σίγουρος; Αυτό που αναφέρει ο Georgiosp ποιο πάνω;

GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  alex4935
7 Ιουνίου 2016 09:38

Alex αυτές τις ημέρες όπου βρήκα αναφορά στην εν λόγω τροποποίηση αναφέρει ότι ισχύει για τους καταταγέντες μετά την 1/1/1993 άρα μάλλον έχει δίκιο ο kostas.
Προσωπικά όμως συνεχίζω να έχω επιφυλάξεις. Η νέα τροπολογία αλλάζει την παράγραφο 3 του Ν4387/2015 άρθρο 15. Το άρθρο αυτό καθορίζει τον υπολογισμό του χρόνου ασφάλισης στον ΕΦΚΑ και η παράγραφος 3 καταργούσε όλες τις αντίθετες με τον νέο νόμο διατάξεις. Πιστεύω ότι η τροπολογία επιβλήθηκε από τους “θεσμούς” για να δώσει έμφαση στο θέμα του 6μήνες + 1 ημέρα που ούτως η άλλως είχε καταργηθεί με τις διατάξεις του άρθρου 15.

Αργύρης
Αργύρης
1 Ιουνίου 2016 18:01

Γνωριζει κάποιος αν εκδόθηκε ΦΕΚ διαγραφής για τους ευδοκίμως τερμτσάντες (35 χρόνια) του Σ.Ξ η του Π.Ν ??? Για την Π.Α σίγουρα όχι. Το γνωριζω επειδή με αφορά. Άρα……….

Γιάννης
Γιάννης
Contributor
Απάντηση σε  Αργύρης
1 Ιουνίου 2016 19:42

Από τον παρακάτω σύνδεσμο επέλεξε το τεύχος Γ και στο ΦΕΚ γράψε 481 (έχει ευδοκίμως απο ΠΑ).
http://www.et.gr/index.php/2013-01-28-14-06-23/2013-01-29-08-13-13

Αργύρης
Αργύρης
Απάντηση σε  Γιάννης
1 Ιουνίου 2016 20:01

Αυτό το φεκ 481 τεύχος γ ειναι οι προαγωγές των ευδοκίμως τερματισαντων οχι της διαγραφής μας. Δυστυχώς φαίνεται ότι δεν θα προλαβουμε ……

Γιάννης
Γιάννης
Contributor
Απάντηση σε  Αργύρης
1 Ιουνίου 2016 20:46

Σου ζήτω συγνώμη δεν το πρόσεξα.
Δηλαδή σε κάνα μήνα θα βγάλουν νέο ΦΕΚ με την αποστρατεία σας, για να σας τιμήσουν μειώνοντας την σύνταξη με τον νέο τρόπο υπολογισμού, έτσι για να σας μείνουν αξέχαστα τα 35 χρόνια υπηρεσίας στην ΠΑ.

Αργύρης
Αργύρης
Απάντηση σε  Γιάννης
1 Ιουνίου 2016 21:53

Έτσι όπως τα λες αγαπητέ Γιάννη !!!! Το ωραίο είναι οτι ονομάζουν τη σύνταξη ανταποδοτική, αλλά από συμμαθητές μου που υπηρέτησαν 29 χρόνια πραγματικής υπηρεσίας θα έχω μικρότερη σύνταξη…. τόσο ανταποδοτική!!!! Φυσικά δεν έχω τίποτα με τους ήδη συνταξιούχους συναδέλφους, δεν φταίνε αυτοί. Οι μειώσεις αφορούν όλους μας….
Σε ευχαριστώ που ασχολήθηκες…

nickolas
nickolas
Απάντηση σε  Αργύρης
1 Ιουνίου 2016 21:36

Αργυρη καλησπερα.Δοκιμασε εδω.https://diavgeia.gov.gr/doc/6Χ4Β6-ΦΞ9?inline=true.Βεβαια δεν ξερω ποτε θα δημοσιευθει το ΦΕΚ.

nickolas
nickolas
Απάντηση σε  Αργύρης
1 Ιουνίου 2016 21:42

Αργυρη συγνωμη, αυτο ειναι το σωστο link. https://diavgeia.gov.gr/doc/6Χ4Β6-ΦΞ9?inline=true

Αργύρης
Αργύρης
Απάντηση σε  nickolas
1 Ιουνίου 2016 22:02

Σε ευxαριστώ nickolas όπως φαίνεται το Π.Ν ειναι πιο …. γρήγορο..
καλό βράδυ

Takis
Takis
31 Μαΐου 2016 22:14

Ν. 4389/27-05-2016 (ΦΕΚ 94 Α)
Άρθρο 236
Αναστέλλεται από 1.1.2017 μέχρι 31.12.2018 κάθε μισθολογική ωρίμανση και μισθολογική προαγωγή των λειτουργών και υπαλλήλων που αμείβονται με ειδικά
μισθολόγια και αναφέρονται στις διατάξεις των περιπτώσεων 13 έως 36 της Υποπαραγράφου Γ1 της Παραγράφου Γ΄ του άρθρου πρώτου του ν.4093/2012 (Α΄ 222).
Η ως άνω διάταξη δεν εφαρμόζεται σε περίπτωση που επιτευχθεί από τα εμπλεκόμενα υπουργεία ισοδύναμη δημοσιονομική εξοικονόμηση. Τα μέτρα που επιτυγχάνουν το ισοδύναμο δημοσιονομικό αποτέλεσμα διαπιστώνονται με πράξη του Υπουργού Οικονομικών και εγγράφονται στον προϋπολογισμό των ετών 2017 και 2018.

Johnny B.
Johnny B.
31 Μαΐου 2016 19:25

+++Τούτο πώς μπορείτε να το χαρακτηρίσετε?+++

http://www.militaire.gr/καταιγίδα-αγωγών-από-τους-στρατιωτικ/

Τίτλος: “Καταιγίδα” αγωγών από τους στρατιωτικούς που συνεχίζουν να διεκδικούν!

“Οι στρατιωτικοί μπορεί να αισθάνονται και να είναι κουρασμένοι αλλά δεν το βάζουν κάτω.Αυτό φαίνεται από την προθυμία που δείχνουν οι περισσότεροι για να ολοκληρώσουν αυτό που άρχισαν οι Ενώσεις Στρατιωτικών με την προσφυγή στο ΣΤΕ.”

ΣΧΟΛΙΟ

Κάποιοι μπορείτε να το χαρακτηρίσετε ως “τσέπωμα” των δικηγόρων και απέλπιδα προσπάθεια των ένστολων για μεμονωμένη δικαίωση…κάποιοι άλλοι μπορείτε να λέτε ότι μόνο έτσι θα τα “πάρουμε πίσω”….το ζητούμενο είναι ένα, σε αυτό το “αυτιστικό” και “κακοφτιαγμένο” Κράτος που το εκπροσωπεί ο σύγχρονος πολιτικός “κατιμάς”, για να βρεις το δίκιο σου πρέπει να “αποδείξεις ότι δεν είσαι ελέφαντας”!!!! ……….

σ
σ
Απάντηση σε  Johnny B.
31 Μαΐου 2016 20:54

Αγωγές καταθέτης και για να αντιδράσεις στις μνημονιακές πολιτικές που εφαρμόζονται τα τελευταία χρόνια και έχουν ως αποτέλεσμα την εξόντωση των μισθών και των συντάξεων. Προσωπικά έχω καταθέσει 2 αγωγές, μέχρι στιγμής, ως εν ενεργεία και ως απόστρατος, δεν με ενδιαφέρει εάν θα πάρω πίσω χρήματα, όσο να αντιδράσω στην οικονομική πολιτική που εφαρμόζεται και καταστρέφει την ζωή μου, το δε ποσό που διέθεσα για την κάθε αγωγή ήταν 35 ευρώ. Στο μέλλον εάν χρειασθεί θα καταθέσω και άλλες αγωγές.

Σώμα Κρητη.
Σώμα Κρητη.
31 Μαΐου 2016 12:46

Καλημέρα. Είμαι απόστρατος και μου ζήτησαν να δουλεύψω σε ξενοδοχειο νόμιμα με ενσημα.Τι ισχύει; Πως υπολογίζεται η μείωση της σύνταξης; Τα μερίσματα επηρεάζονται;

nickolas
nickolas
Απάντηση σε  Σώμα Κρητη.
31 Μαΐου 2016 12:54
ThanLoft
ThanLoft
30 Μαΐου 2016 16:18

Καλησπερα Κ.Αχιλλεα, θα ηθελα μια διευκρινηση (εαν γνωριζετε) επι του θεματος ανγνωρισης πλασματικων ετων. Με ειδικη αναφορα στο ΟΛΚΑ ειχα ζητησει την διακοπη των κρατησεων για αναγνωριση πτητικων εξαμηνων.(Μπηκα το 1994) Μηπως γνωριζετε εαν μπορω να κανω αιτηση,ως εν ενεργεια ακομη στελεχος,κατευθειαν στο ΓΛΚ,ή θα πρεπει να γινει μεσω ΟΛΚΑ? Σκοπευω να ζητησω παραιτηση μετα την 1 Ιουλιου, απλως προσπαθω οπως λογικα θα καταλαβαινετε να προλαβω τις μειωμενες (που φτασαμε!!!) εισφορες του 6,67% .. Για να ζητησεις αναγνωριση πλασματικων ετων απο το ΓΛΚ θα πρεπει πρωτα να εχεις υποβαλλει την παραιτηση σου?? Ισχυει καποιος περιορισμος για τα εν ενεργεια (ακομη) στελεχη?Ακουσα οτι για να αναγνωρισεις την πλασματικη πενταετια, χριαζεται πρωτα να εχεις συμπληρωσει 25 ετη πραγματικα.Ισχυει το ιδιο και για τα πτητικα εξαμηνα? Ευχαριστω πολυ εκ των προτερων, και συγνωμη εαν τυχον επαναλαμβανομαι για το θεμα αυτο.. Υπαρχει μεγαλη συγχυση σε πολλους συναδελφους, και πολυ μικρος χρονος (λιγοτερο απο ενας μηνας) για να προλαβουμε τα χειροτερα..

Παναγιώτης
Παναγιώτης
30 Μαΐου 2016 13:08

Καλησπέρα.Υπάρχει συνάδελφος που να πήγε ΓΛΚ για υπολογισμό σύνταξης με τη νέα νομοθεσία; Πάντως με τα δεδομένα του Κου Καρασαββίδη η σύνταξη θα βαίνει διαρκώς μειούμενη.Δηλαδή όσο περισσότερο κάθεσαι τόσο λιγότερα θα πάρεις.Εν τώ μεταξύ με το νέο μισθολόγιο ποιοί θα επηρεαστούν περισσότερο,οι νέοι ή οι παλαιοί συνταξιούχοι;

Kostas
Kostas
Απάντηση σε  Παναγιώτης
30 Μαΐου 2016 13:41

Με τον νεο νομο θα υπολογιστουν οι συνταξεις οσων διαγραφουν απο τις 1-7-2016.
Το νεο μισθολογιο δεν θα αφορα τους συνταξιουχους αφου με τον νεο νομο εχουν αποσυνδεθει οι αναπροσαρμογες των συνταξεων με το μιθολογιο των ε.ε.

PANOS EVOSMOS
PANOS EVOSMOS
Απάντηση σε  Kostas
30 Μαΐου 2016 16:47

Κώστα είναι σίγουρο αυτό? 1) Δηλαδή οι ήδη συνταξιούχοι δεν θα επηρεαστούν από το νέο μισθολόγιο? 2) Έχω την εντύπωση ότι εάν πιάσει μόνο αυτούς που θα διαγραφούν από 1-7-2016 τότε οι συνταξιούχοι από την ημερομηνία αυτη και μετά θα παίρνουν κάτι παραπάνω στην σύνταξή τους λόγω πιθανής αύξησης του βασικού μισθού και κατάργηση των επιδομάτων τους. (για τον φέροντα βαθμό που λενε εάν και εφόσον γίνει πιστεύω ότι θα υπάρξει πρόβλημα με τους αστυνομικούς γιατί εκεί ένας αρχ/κας Β΄παραμένει σε αυτόν τον βαθμό σχεδόν για όλα του τα χρόνια).

Kostas
Kostas
Απάντηση σε  PANOS EVOSMOS
30 Μαΐου 2016 20:35

Ν. 4387/12-5-2016 Άρθρο 14, παρ. 3.β.
Οι διατάξεις της συνταξιοδοτικής νομοθεσίας του Δημοσίου με τις οποίες προβλέπεται αναπροσαρμογή ή αύξηση των συντάξεων που καταβάλλονται από αυτό, κατά τρόπο διαφορετικό από τον οριζόμενο στην περίπτωση α΄ ή με βάση τις ισχύουσες κάθε φορά μισθολογικές διατάξεις, καταργούνται.

σ
σ
Απάντηση σε  Kostas
30 Μαΐου 2016 17:31

Εάν δεν ισχύσει το νέο μισθολόγιο και για τους παλαιούς συνταξιούχους : 1) δεν θα είναι εφικτή η σύγκλιση στο μέλλον των συντάξεων των παλαιών και νέων, όπως τουλάχιστον έχει σχεδιαστεί από την κυβέρνηση, 2) οι εν ενεργεία θα έχουν στο μέλλον μικρότερη διαφορά να καλύψουν τα επόμενα έτη, 3) δεν θα μπορέσει η κυβέρνηση εν μέρει να καλύψει (με ύπουλο τρόπο) την απόφαση του ΣτΕ (θα πετύχει επαναφορά και άνω των βασικών μισθών και των χρονοεπιδομάτων προ των μειώσεων της 01/08/2012), 4) δημιουργείται πρόβλημα με τα μετοχικά ταμεία, διότι θα υπάρχουν διαφορετικοί βασικοί μισθοί μερισμάτων και ελλοχεύει ο κίνδυνος δικαστικώς ορισμένοι παλαιοί συνταξιούχοι να κερδίσουν τις δίκες (πως θα δίνουν μέρισμα π.χ. στρατηγού στον παλαιό συνταξιούχο με βασικό μισθό π.χ. 1.800 ευρώ και στον νέο συνταξιούχο μετά τις 1/7/2016 μέρισμα με βασικό μισθό π.χ. 2.100 ευρώ, αδύνατόν με τα ίδια χρόνια υπηρεσίας και τον ίδιο βασικό μισθό π.χ. Α/ΓΕΣ !!!) 5) τα μετοχικά ταμεία δεν θα μπορέσουν να ανταποκριθούν… Διαβάστε τη συνέχεια »

Spuros
Spuros
Απάντηση σε  σ
30 Μαΐου 2016 19:11

σ……Προφανώς όλα αυτά που ισχυρίζεσαι είναι στην σφαίρα της……φημολογίας όπως εσύ ο ίδιος έχεις επικαλεστεί άλλωστε.
Ελεοςςςς………………………

σ
σ
Απάντηση σε  Spuros
30 Μαΐου 2016 19:21

σε είκοσι τρεις ημέρες έρχεται στην επιφάνεια, υπομονή

Γιάννης
Γιάννης
Contributor
Απάντηση σε  σ
30 Μαΐου 2016 20:30

Στο παραπάνω σχόλιο σου ξεκινάς αναγράφοντας
[ Εάν δεν ισχύσει το νέο μισθολόγιο και για τους παλαιούς συνταξιούχους ]
Προφανώς ξεχνάς ή δεν έχεις ενημερωθεί ότι έχει ψηφιστεί ο Ν. 4387/12-5-2016
Άρθρο 14 (Αναπροσαρμογή συντάξεων, προστασία καταβαλλόμενων συντάξεων)
3.β. Οι διατάξεις της συνταξιοδοτικής νομοθεσίας του Δημοσίου με τις οποίες προβλέπεται αναπροσαρμογή ή αύξηση των συντάξεων που καταβάλλονται από αυτό, κατά τρόπο διαφορετικό από τον οριζόμενο στην περίπτωση α΄ ή με βάση τις ισχύουσες κάθε φορά μισθολογικές διατάξεις, καταργούνται.

σ
σ
Απάντηση σε  Γιάννης
30 Μαΐου 2016 21:36

τι διαφορετικό λέμε, δεν καταλαβαίνω, το νέο ασφαλιστικό δεν ισχύει για τους στρατιωτικούς, θα εφαρμοσθεί πρώτο το νέο ειδικό μισθολόγιο και ο εφαρμοστικός νόμος και κατόπιν θα τεθεί σε εφαρμογή, το 2012 οι απόστρατοι υπέστησαν 2 ταυτόχρονες μειώσεις, τώρα θα γίνει μερική αποκατάσταση μέσω των βασικών μισθών, αυτή είναι η γραμμή του υπουργείου, εάν αλλάξει δεν ξέρω μέχρι το τέλος

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Γιάννης
30 Μαΐου 2016 23:15

Γιάννη,

εγώ σταματώ να προσπαθώ να κατανοήσω τις ασάφειες του νέου ασφαλιστικού και βασίζομαι στην “έμπειρη” ερμηνεία του Αχιλλέα εδώ: http://enstoloi.net/sxolia/comments/comment-page-103/#comment-30387

Δημητριος
Δημητριος
28 Μαΐου 2016 14:40

Θα ηθελα να ρωτησω.εχω αποστρατευτη και εχω μπη στο σωμα 17-4-1989 και εχω ενσημα ικα μεχρι 30-5-1989.μαλλον κατα λαθος μου εχουν κολληση μεχρι τελος μαιου γιατι ειχα σταματησει 15 απριλιου.τι μπορω να κανω για να μη γινη μπερδεμα διπλη ασφαλιση εκεινο το 1,5 μηνα. Τα εχω καταθεση γιατι ειναι 1800 ενσημα.ευχαριστω.

Kostas
Kostas
Απάντηση σε  Δημητριος
28 Μαΐου 2016 15:31

Δεν θα τα προσμερτησουν για το εν λογω διαστημα

σ
σ
28 Μαΐου 2016 13:48

Το νέο ειδικό μισθολόγιο θα ισχύσει και για τους συνταξιούχους, διότι αλλάζουν οι βασικοί μισθοί και θα αλλάξουν φυσιολογικά για όλους και τα μερίσματα βάσει νέων βασικών μισθών και θα γίνουν νέες κρατήσεις που θα είναι οι διαφορές, κατόπιν θα ισχύσει η αποσύνδεση από 01 Ιουλίου 2016 αποστράτων με εν ενεργεία.

Kostas
Kostas
Απάντηση σε  σ
28 Μαΐου 2016 15:32

Που προβλεπονται ολα αυτα που ισχυριζεσαι ?

σ
σ
Απάντηση σε  Kostas
28 Μαΐου 2016 19:23

έτσι ακούγεται

Takis
Takis
Απάντηση σε  σ
28 Μαΐου 2016 19:50

Τα ίδια άκουσα και εγώ στο καφενείο που πήγα για ένα ταβλάκι.

σ
σ
Απάντηση σε  Takis
30 Μαΐου 2016 08:22

το νέο ειδικό μισθολόγιο θα ισχύσει και για τους παλαιούς συνταξιούχους, έγκυρη πληροφορία από υπουργείο (πιθανότητα 90 %)

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  σ
30 Μαΐου 2016 08:28

Πώς ακριβώς υπολογίζεται η πιθανότητα 90%?
Πώς μπορεί μια πληροφορία να χαρακτηρίζεται “έγκυρη” και ταυτόχρονα να ενέχει την έννοια της πιθανότητας?

σ
σ
Απάντηση σε  aero
30 Μαΐου 2016 08:35

είναι προφορική

σ
σ
Απάντηση σε  aero
30 Μαΐου 2016 08:42

μπορεί το άλλο υπουργείο στο τελικό στάδιο να βάλει βέτο, δεν μπορώ να γράψω άλλα

Johnny B.
Johnny B.
30 Μαΐου 2016 10:38

Συγγνώμη Αχιλλέα αλλά μετά την ψήφιση του νέου ασφαλιστικού, από που συμπεραίνεις ότι αυτό το “επίχαμο” εδάφιο θα έχει ισχύ για τους παλιούς απόστρατους από 1/7/16 και όχι από την ψήφιση του νέου ασφαλιστικού? Υπάρχει κάποια “υπόνοια εξαίρεσης” στην ίδια παράγραφο ή άλλη νεότερη “ερμηνευτική” εγκύκλιος για αυτό το εδάφιο που να αφορά τους παλιούς απόστρατους? Τί να πω? Πλέον δεν είμαι σίγουρος για το τι διαβάζω και καταλαβαίνω στο νέο ασφαλιστικό (ούτε οι χρησμοί της Πυθίας δεν είχαν τέτοιες ασάφειες)….

major65
major65
30 Μαΐου 2016 19:11

“Ειδικά, για τα Στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων, των ΣΑ και του ΠΣ,
οι διατάξεις των παραγράφων 1 και 2 του άρθρου 4, τίθενται σε ισχύ από 1.7.2016”. (άρθρο 6, παρ. 4). Πως συνδέεται αυτό με την αναπροσαρμογή των συντάξεων αφου οι σχετικές διατάξεις καταργούνται με τη ψήφιση του νόμου??

nickolas
nickolas
Απάντηση σε  σ
30 Μαΐου 2016 09:34

Με τη λογική αυτή (αφού θα επαναυπολογιστούν ολα τα ειδικά μισθολόγια) θα πρέπει να αλλάξουν οι συντάξεις και των υπολοίπων ειδικών μισθολογίων.Στην κατηγορία των ειδικών μισθολογίων υπάγονται σήμερα οι δικαστές, οι ιατροδικαστές, τα μέλη ΔΕΠ, οι καθηγητές ΤΕΙ, το προσωπικό του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους, ερευνητές, οι γιατροί του ΕΣΥ, οι αρχιερείς, ειδικοί λειτουργικοί επιστήμονες κλπ.Επομένως τα υπουργεία που είναι εμπλεκόμενα είναι πολλά και η λογική λέει πως αν πρέπει να ισχύσει κάτι θα πρέπει να γίνει ταυτόχρονα για όλους.<>.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  nickolas
30 Μαΐου 2016 10:29

Το ζητούμενο σε όλα αυτά τα “σενάρια” είναι ποιος θα είναι ο αποστρατευτικός βαθμός (φέροντος?) και ο βασικός μισθός που θα αντιστοιχεί αν ενσωματωθούν κάποια επιδόματα και επίσης τι θα γίνει αν καταργηθούν κάποια κρίσιμα για τη σύνταξη επιδόματα. Άσχετα αν τελικά “παγώσουν” ή όχι οι ωριμάνσεις και οι προαγωγές για 2 έτη.

Το αποτέλεσμα θα είναι το ίδιο “δραματικό”, μειώσεις και συμψηφισμοί ώστε να προκύψει το επιθυμητό “νουμεράκι” περικοπών…

Τα μισθολόγια των ε.ε. στρατιωτικών αναμένεται να “πειραχθούν” το καλοκαίρι αλλά να συμπαρασύρουν και τους παλιούς απόστρατους χωρίς να υπάρχει “υπόνοια ή πάτημα” σε εδάφιο του νέου ασφαλιστικού πώς θα γίνει αυτό? Εκτός και αν το κάνουν με ταυτόχρονη τροπολογία στο νέο ασφαλιστικό (ράβε-ξήλωνε δηλαδή).

nickolas
nickolas
Απάντηση σε  Johnny B.
30 Μαΐου 2016 10:48

Τα εκκρεμμή εφάπαξ πως θα υπολογιστούν?Με βαση το ΦΔΜ ή με τους νέους βασικους?Τελικά θα πέσει πολύ γέλιο.Μα τι λέω , ξεχάστηκα , αφού υπάρχει ο κωδικός 69000!!!!! http://staratalogia.blogspot.gr/2016/05/69000.html

Γιάννης
Γιάννης
Contributor
Απάντηση σε  nickolas
30 Μαΐου 2016 11:15

Το εφάπαξ υπολογίζεται σύμφωνα με τις διατάξεις του ΝΔ398/74 όπου προβλέπεται το ΦΔΜ που ισχύει κατά την αποστρατεία μας (λήξη μετοχικής σχέσης).
Με την αποσύνδεση του μισθολογίου των ε.α. με αυτό των ε.ε. στο εξής τέτοιος κίνδυνος δεν υπάρχει ((Ν 4387/12-5-16, άρθρο 14, παρ. 3β).
Η μόνη περίπτωση να αλλάξει είναι να υπάρξει νομοθετική πρωτοβουλία που θα έχει αναδρομική ισχύ, και η οποία θα καταργεί την διάταξη του Ν 4387.

Γιάννης
Γιάννης
Contributor
Απάντηση σε  nickolas
30 Μαΐου 2016 12:38

Συνάδελφος που άλλαζε μισθολογική προαγωγή (έκλεινε τα 29 χρόνια) στις 22-10 το ΦΕΚ εκδόθηκε στις 25-9 και ενώ έλαβε σύνταξη με την αναπροσαρμογή που προβλεπόταν (Επγος με μισθό Σμχου και 60 ΕΧΥ) αφού διαγράφηκε μετά τις 22-10, το εφάπαξ του το υπολόγισαν χωρίς την μισθολογική αύξηση αφού η μετοχική του σχέση τελείωσε στις 30-9.
Τουλάχιστον αυτό μου μετέφερε, τότε που το συζητούσαμε ότι λαμβάνουν υπόψη τους τι μισθό παίρνεις την τελευταία μέρα του μήνα που εκδίδεται το ΦΕΚ και όχι αυτό που λαμβάνεις κατά την οριστική διαγραφή σου.

nickolas
nickolas
Απάντηση σε  nickolas
30 Μαΐου 2016 15:51

Γιαννη μου φαινεται λιγο παραξενο αυτο που λες με τον συναδελφο σου γιατι τοσο τα μετοχικα ταμεια οσο και οι ΕΛΟΑ κανουν κρατησεις μεχρι και την ημερομηνια διαγραφης σου και οχι μεχρι την τελευταια ημερα του μηνα που δημοσιευθηκε το ΦΕΚ αποστρατειας.

σ
σ
Απάντηση σε  nickolas
30 Μαΐου 2016 18:45

Εφάπαξ, υπολογίζετε, βασικός μισθός, χρονοεπίδομα, επίδομα εξομάλυνσης, επίδομα ειδικής απασχόλησης, επίδομα υψηλής ευθύνης, όλα αυτά προστίθενται, άρα παίξε με τα νούμερα αρκεί άθροισμα το ίδιο.

Γιάννης
Γιάννης
Contributor
Απάντηση σε  nickolas
30 Μαΐου 2016 20:28

Στο άρθρο 9, παράγραφος 2 του νδ 398 γράφει ότι η λήξη της μετοχικής σχέσης γίνεται με την έξοδο από το στράτευμα και είναι η τελευταία μέρα του μήνα που δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ η αντίστοιχη διοικητική πράξη.

σ
σ
Απάντηση σε  Johnny B.
30 Μαΐου 2016 18:32

παιδιά μπερδεύεστε πολύ, το επίδομα εξομάλυνσης εξαφανίζεται άρα εφάπαξ συν πλην το ίδιο

Καραδημας Νικος
Καραδημας Νικος
27 Μαΐου 2016 17:24

Αν κατάλαβα καλά κ.Καρασσαβιδη στη νέα φόρμα για το 2016 δεν υπολογίζετε την 5ετια για τους παλιούς ασφαλισμένους? Τι εννοείται ότι για τους παλιούς δεν μπορούν να υπολογιστούν τα επί πλέον της 35ετιας πλασματικα χρόνια? Ο νόμος έχει αλλάξει και το ποσοστό αναπλήρωσης πλέον υπολογίζεται στο σύνολο. Να σας δώσουμε ένα παραδειγμα 33 πραγματικά συν 2 στρατός συν 5ετια είναι 40 χρόνια άρα το ποσοστό αναπλήρωσης είναι 42,7 .Γιατί στην φόρμα υπολογισμού δεν λαμβάνονται υπόψη οψιν?

Takis
Takis
Απάντηση σε  Καραδημας Νικος
27 Μαΐου 2016 20:13

Διάβασε από το παρακάτω την παράγραφο (6. Εκκρεμότητες – Παραδοχές – Ασάφειες Nόμου).
http://enstoloi.net/ypologismos-syntaxis-me-nomothesia-2016/

Αντώνης.best
Αντώνης.best
27 Μαΐου 2016 12:31

Θεωρώ εφόσον με το καινούργιο νόμο δεν υπάρχει φορέας ασφάλισης δημοσίου αλλά ΕΦΚΑ αυτοί που έχουν ένσημα ΙΚΑ ή άλλου φορέα ασφάλισης πριν την 1-10-1990 δεν θα έχουν πρόβλημα.Μπορεί κάποιος να μας διαφωτίσει???

Αδάμ
Αδάμ
Απάντηση σε  Αντώνης.best
27 Μαΐου 2016 12:34

Τι εννοείς Αντώνη οτι ”δεν θα έχουν πρόβλημα”? Σε ρωτάω γιατί έχω 3μιση χρόνια ένσημα προ 90 και θεμελιώνω δικαίωμα προ του 2014 με αυτά.

Αντώνης.best
Αντώνης.best
Απάντηση σε  Αδάμ
27 Μαΐου 2016 13:00

Πρέπει να υπάρξει κάποια διευκρίνηση από κάποιον επίσημο φορέα (ΓΛΚ). Στην αθάνατη Ελλάδα γίνεται της τρελής με νόμους και ερμηνείες νόμων που αμφιβάλω αν μπορεί κάποιος να βγάλει άκρη…Ο συνάδελφος που έβαλε τον νόμο του 1990 για κύριο ασφαλιστικό φορέα ήταν σωστός.Από την άλλη παρά την ύπαρξη αυτού του νόμου συνάδελφος που πήγε στο ΓΛΚ για σύνταξη και ήταν ασφαλισμένος από το 1988 στο ΙΚΑ πληρώνει κανονικά την αναγνώριση των 5 πλασματικών.Άλλος συνάδελφος που είχε 3 μήνες ένσημα ΙΚΑ στην δασική υπηρεσία σαν εποχικός(Υπουργείο Γεωργίας) δεν πλήρωσε τίποτα.Είναι λίγο μπερδεμένα τα πράγματα .Ίσως υπάρχει κάποιος νόμος που δεν ξέρουμε ή κάποια ερμηνεία νόμου που να στηρίζει αυτό που παραθέτω παραπάνω.

Αδάμ
Αδάμ
Απάντηση σε  Αντώνης.best
27 Μαΐου 2016 15:07

Η ασφάλιση προ του 1990 πρέπει να είναι στο Δημόσιο για να μην πληρώσεις την μαχιμη 5ετια,εγώ που έχω ένσημα στον ΟΑΕΕ πριν το 90 πληρώνω τις εισφορές της πενταετίας κανονικά.

kwstas k
kwstas k
27 Μαΐου 2016 12:18

καλημέρα.τελικά πρέπει να μας ψεκάζουν….καμία αντίδραση από τις ενώσεις στρατιωτικών για τον τριπλασιασμό των εισφορών όσο αφορά για την πενταετία που στο κάτω κάτω είναι πραγματική και όχι πλασματική υπηρεσία.και μια ερώτηση.με τα πτητικά εξάμηνα τι γίνεται?.προσμετρώνται στο ποσό της σύνταξης τελικά η όχι?.ευχαριστώ

Δημητρης
Δημητρης
Απάντηση σε  kwstas k
27 Μαΐου 2016 16:01

Εδω υπάρχει απόλυτη σιωπή για το ασφαλιστικό το οποίο καταδικάζει τις ΕΔ και τα ΣΑ …..
Ειχε δίκιο τελικά ο “Κούγκις”.. μας ψεκάζουν !!!!

Μπάμπης
Μπάμπης
Απάντηση σε  kwstas k
29 Μαΐου 2016 10:37

Μεγάλη απορία και δική μου για τα πλασματικά και τις αντιδράσεις. Δεν μπορεί ο στρατιωτικός ως άτομο να καταλαβαίνει πιο γρήγορα αυτά που οι ενώσεις έπρεπε να διαβάζουν ή να ενημερώνονται.

Δεν έχουμε μάλλον καταλάβει ότι όλοι πλέον – όλοι όμως από 1-7-16, οι ιπτάμενοι, τα καταδυτικά, όλοι εμείς με την 5ετία, με την 3ετία bonus δεν θα υπάρχουν τα διπλά/πλασματικά γιατί πολύ απλά είναι αδύνατον να εξαγοραστούν. Στην ουσία καταργούνται. Στην ουσία εγώ ο μετά του 93 εφαγα στο κεφάλι 8 έτη (5 εκστρατείας+3ετία bonus) που πρέπει να γίνουν πραγματική υπηρεσία αφού είναι αδύνατον πλέον να τριπλασιαστούν. Ποιές… ενώσεις? εεε λάθος ποιά… amstel?? ήθελα να πω!

Γιάννης
Γιάννης
26 Μαΐου 2016 22:20

Καλησπέρα στη σύνταξη ΓΕΣ γιατί μου βγάζει μισθό 1/3 Σχη ενώ τώρα ε/ε έχω πλήρη Σχη μπορεί να μου απαντήσει κάποιος συνάδελφος.

Γιάννης
Γιάννης
Απάντηση σε  Γιάννης
27 Μαΐου 2016 00:16

Τώρα μου το έβγαλε κανονικό ίσως κόλλησε

Γιάννης Αμμεσος
Γιάννης Αμμεσος
26 Μαΐου 2016 15:02

Τα ένσημα πριν 1 10 90 πρέπει να είναι δημοσίου κ όχι ΙΚΑ . Κ εγώ πληρώνω ειδη κανονικά αν κ έχω ενόημα από 1988 για αναγνώριση πενταετίας.

Κωσταντινος Κ
Κωσταντινος Κ
Απάντηση σε  Γιάννης Αμμεσος
26 Μαΐου 2016 16:02

Σύμφωνα με τή Γενική Γραμματεία Κοινωνικών Ασφαλίσεων Φορείς Κύριας Ασφάλισης είναι το
α. ΙΚΑ
β.ΟΓΑ
γ.ΟΑΕΕ
δ.Ταμειο Νομικών
ε. …..
ζ κτλ
Μήπως δε τους επισυναψες την καρτέλα των ενσημων .Επιφυλασσομαι. Πάντως στην περίπτωση πού έχει γίνει λάθος δεν είναι η πρώτη φορά που το κράτος θα επιστρέψει χρήματα ως αχρεωστητως καταβεβλημένα.
Αύριο θα επικοινωνησω με το ΓΛΚ και θα ενημερωθω.

Γιάννης Αμεσος
Γιάννης Αμεσος
Απάντηση σε  Κωσταντινος Κ
26 Μαΐου 2016 20:38

Συνάδελφε νομίζω ότι έλεγε ότι πρέπει να έχεις εργαστει στον ευρυτερο δημοσιο τομεα .Μάλιστα είχα ενσημα ΔΕΗ ΕΛτΑ κ Εομεχ αλλά τα ενσημα ήταν ικα οχι δημοσιου λόγω του ότι εργαζόμουν με συμβασεις απο την γραφείο χρηματικού δεν μου ζήτησαν ενσημα . Μήπως μπορεί να μας διαφωτίσει ο κ Αχιλεας η καποιος που γνωρίζει . Παλαιότερα πριν κάνα δύο μήνες είχε απαντήσει συνάδελφος κ είχε αναρτήσει κ το νόμο. Παράκληση για να μη πληρωνω τσάμπα χρήματα τέτοιους καιρούς. Ευχαριστώ.