Σελίδα υπ' αριθ. 81 με σχόλια αναφορικά με την ισχύουσα νομοθεσία, τις επίσημες ανακοινώσεις και τις διαδικασίες κρατικών υπηρεσιών (ΓΛΚ, ΕΦΚΑ, ΙΚΑ, ΗΔΙΚΑ) που αφορούν όλους τους στρατιωτικούς και τα Σώματα Ασφαλείας.
Τελευταία άρθρα
Πλοήγηση
Σελίδα υπ' αριθ. 81 με σχόλια αναφορικά με την ισχύουσα νομοθεσία, τις επίσημες ανακοινώσεις και τις διαδικασίες κρατικών υπηρεσιών (ΓΛΚ, ΕΦΚΑ, ΙΚΑ, ΗΔΙΚΑ) που αφορούν όλους τους στρατιωτικούς και τα Σώματα Ασφαλείας.
Κύριε Καρασσαβίδη καλησπέρα, σας συγχαίρω για την πρωτοβουλία της ιστοσελίδας και για την ενασχόληση και την κατανόηση στους συναδέλφους.
Επιτρέψτε μου να υποβάλλω τον παρακάτω προβληματισμό :
Είμαι 47 ετών, με 28 έτη πραγματικής υπηρεσίας και 44 πτητικά εξάμηνα. Την 11 Νοε 2014 κατόπιν διακοπής της πτητικής ικανότητας για λόγους υγείας υπέβαλλα αίτηση αποστρατείας. Την 20 Μαϊ 2015 εγκρίθηκε από το ΓΕΣ και έκτοτε αναμένω την σχετική εγκύκλιο. Έχω εκπλαγεί καθώς σε λίγο συμπληρώνω ένα έτος από την υποβολή της και ουδέν νεότερο. Περί τα μέσα Σεπτεμβρίου ενημερώθηκα ότι βρίσκεται στο γραφείο του ΥΕΘΑ για υπογραφή και τίποτα νεότερο Δεν γνωρίζω τον πραγματικό λόγο αυτής της καθυστέρησης και ειλικρινά δεν γνωρίζω επίσης αν έχουν αυτό το δικαίωμα να με καθυστερούν έτσι. Τι μπορεί να σημαίνει για μένα αυτή η καθυστέρηση (και αν ακόμα η εγκύκλιος βγει εντός του 2016) με τα νέα μέτρα;
Ευχαριστώ!
Εάν δεν είχες τα πτητικά θα είχες μικρή επίπτωση στη σύνταξή σου της τάξης του 2% περίπου, λόγω του νέου τρόπου υπολογισμού για τα έτη μετά το 2011.
Όμως εσύ ειδικά δεν έχεις απολύτως καμία επίπτωση, όπως εξηγείται στην παράγραφο “ΔΙΠΛΑ ΕΞΑΜΗΝΑ” στη σχετική ανάρτηση: http://enstoloi.net/neos-tropos-ipologismou-sintaxis/
Τα παραπάνω προκύπτουν από τους ισχύοντες νόμους σήμερα, εάν αλλάξει κάτι τις επόμενες εβδομάδες το ξανασυζητάμε!
Όσο για την καθυστέρηση, εάν δεν υπάρχει κάποιος ειδικός λόγος πιστεύω ότι οφείλεται στη διενέργεια των εκλογών (πιθανώς ο υπηρεσιακός υπουργός δεν ήθελε ή δεν δικαιούνταν να υπογράψει αποστρατείες). Εάν επικοινωνήσεις τώρα με το ΓΕΑ κανονικά θα πρέπει να γνωρίζουν εάν συμπεριελήφθη η αποστρατεία σου σε κάποιο ΦΕΚ προς υπογραφή.
Αχιλλέα,
πρόσεξες το: “… εγκρίθηκε από το ΓΕΣ …”.
Βέβαια δεν διαφοροποιεί σε τίποτα την απάντησή σου.
Πάντως γνωρίζουμε ότι οι αποδοχή αποστρατείας στον ΣΞ είναι αρκετά πιό χρονοβόρα απ’ ότι στην ΠΑ.
Πολύ σωστή παρατήρηση, με παρέσυραν τα πτητικά!
Ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σας
Καλησπέρα σας. Θέλω να ρωτήσω τι δικαιολογητικά στέλνουμε στο Τμήμα Συντάξεων του ΓΛΚ, εκτός της Βεβαίωσης Σπουδών, όταν το τέκνο μας γίνει 18 χρονών προκειμένου να συνεχιστεί η χορήγηση του Οικογενειακού επιδόματος.
Στέλνεις συμπληρωμένη την αίτηση (https://portal.gsis.gr/portal/page/portal/SYNTMIST/Content/Syntaxeis/7Ypovoliaitisewn/7.3Ypodeigmataaitisewn/ENTIP_6_AITHSH.pdf) με συνημμένη την βεβαίωση σπουδών.
Αν δεν πας ο ίδιος, χρειάζεται εξουσιοδότηση
http://ypeythini-dilosi.eu/exousiodotisi.php
με θεωρημένο (από ΚΕΠ) το γνήσιο της υπογραφής.
Αν δεν πας ο ίδιος, για να αποφύγεις την διαδικασία της εξουσιοδότησης , μπορείς να στείλεις την αίτηση με συστημένη επιστολή (με θεωρημένο το γνήσιο της υπογραφής) .
Τελικά αγαπητοί συνάδελφοι και κ. Αχιλλέα ποιός μπορεί να με διαφωτίσει με αυτο το συνταξιοδοτικό, γιατί τις τελευταίες 2 μέρες που ψηφίστηκε έχω διαβάσει τόσα πολλά διαφορετικά που έχω σηκώσει τα χέρια ψηλά. Αναφέρομαι για το κομμάτι που έχεις θεμελιώσει δικαίωμα συνταξης μέχρι και 2014. (Μπήκα το 1987). Αναφέρομαι στο πότε μπορούμε να βγούμε στη σύνταξη – υπολογισμό της – και τι παίζει με το 58ο ηλικίας για εμάς.Αν θα μπορούσε να με διαφωτίσει κάποιος τον ευχαριστώ πολύ.
Διάβασε το παρακάτω
http://enstoloi.net/proapetoumena-metra-oktovriou/
spyros τον κ Καρασαββίδη ρωτάω.Νομίζω ότι κάτι περισσότερο από σένα θα ξέρει.Αλλοστε την ίδια απορία έχουν πολύ συνάδελφοι.
Έχεις δίκιο….σου ζητάω συγνώμη που ασχολήθηκα μαζί σου και σου απάντησα.
Προφανώς ο “χρήστος” ήθελε να πει :
Σ΄ευχαριστώ “spyros” για την απάντησή σου αλλά θα ήθελα και την γνώμη του κ. Αχιλλέα.
Προφανως ο χρηστος,αμα ηθελε τον Αχιλεα ας τον επαιρνε τηλεφωνο και οχι να γραφει σε δημοσιο φορουμ.Η αγενεια σε ολο της το μεγαλειο!!Αλλα αμα εχεις μαθει να ζεις στο μαντρι,μια ζωη γιδι θα εισαι….
Όντως Χρήστο η απάντησή σου στον Spuros ήταν αγενής.
Πόσο μάλλον που η απάντησή του στο θέμα των εφάπαξ ήταν ακριβώς αυτή που θα σου έδινα και εγώ!
Ουσιαστικά ζητάς από μένα να μαντέψω τι θα αποφασίσει το Υπουργείο Οικονομικών (σε συνεργασία με τους Θεσμούς) και να προβλέψω ένα ποσοστό μείωσης.
Και φυσικά θα πρέπει να προβλέψω αυτό το ποσοστό χωρίς απολύτως κανένα στοιχείο, αφού κανένα ταμείο δεν έχει εκπονήσει σχετική μελέτη βιωσιμότητας!
Δηλαδή θεωρείς ότι θα σου παρέχω σωστή και υπεύθυνη ενημέρωση εάν μυρίσω τα δάχτυλά μου και σου “πετάξω” ένα αυθαίρετο ποσοστό μείωσης των εφάπαξ;
Η άποψή μου σχετικά με το τι αποτελεί “είδηση” και αξίζει περαιτέρω σχολιασμό και ανάλυση καταγράφεται σε αυτό το σχόλιο:
http://enstoloi.net/aeroporia/comment-page-104/#comment-21423
κ Καρασαβίδη συνχωρέστε με αλλά θα ξανά κάνω την ίδια ερώτηση. Ποιά η δική σας εκτίμηση (πληροφορίες) για το νέο τρόπο υπολογισμού του εφάπαξ ?Πότε θα ανακοινωθεί ? θα υπάρχει μείωση ? αν ναι πόσο τις % ? Ημερομημία διαγραφης 15 Ιαν 2015. 31 ετη πραγματικης υπηρεσίας 1/3 Τξου. Ευχαριστώ.
Φίλε και συνάδελφε Χρήστο, εσύ μάλλον χρησμό από την πυθία ζητάς. Εκτιμώ ότι ο Αχιλλέας θα σε παραπέμψει στην παρακάτω αναλυτική ανάρτηση του.
http://enstoloi.net/exetasi-viosimotitas-metochikon-tamion/
Tα χαρτιά μου για τη συνταξιοδότηση έχουν φύγει από το ΓΕΝ προς το ΓΛΚ και μάλιστα μου ήρθε στην διεύθυνση κατοικίας το διαβιβαστικό.
Πως διαπιστώνουμε ότι έχουμε πάρει αριθμό πρωτοκόλλου από το ΓΛΚ;
Στον παρακάτω σύνδεσμο, στα αριστερά πατάς το παρακολούθηση αίτησης συνταξιοδότησης (κόκκινα γράμματα)
Με το που θα κανείς εισαγωγή βάλε μόνο τις ημερομηνίες:
Στο ΑΠΟ (της διαγραφής) και στο ΕΩΣ (την τρέχουσα), την ημερομηνία θα την βάλεις με μπάρες (06/11/2014), όχι 6-11-2014
και πάτα αναζήτηση, και στην επόμενη το λεπτομέρειες.
https://portal.gsis.gr/portal/page/portal/SYNTMIST/Content/Syntaxeis
Επίσης από τον ίδιο σύνδεσμο στο προσωποποιημένη πληροφόρηση, θα παρακολουθείς την μηνιαία καταβολή της σύνταξης όταν με το καλό σου χορηγηθεί.
G.G. σε ευχαριστώ. Ήσουν κατατοπιστικότατος !
ΑΥΤΟ ΜΕ ΤΟ 58 ΕΤΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΛΕΙΣΕΙ ΑΚΟΜΗ.ΣΤΟΝ ΑΓΓΕΛΙΟΦΟΡΟ 15/10/2015 ΔΙΑΒΑΣΑ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΠΡΩΤΑ Η ΔΙΑΤΑΞΗ ΑΠΟ ΤΟ ΕΛΕΓΚΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΓΙΑ ΓΝΩΜΟΔΟΤΗΣΗ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 73 ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ ΕΑΝ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΘΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΟΥΝ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ.
ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ ΘΑ ΠΑΡΟΥΜΕ.ΘΑ ΕΙΝΑΙ 500 ΕΥΡΩ?Η ΠΟΛΛΑ ΛΕΩ.
Εεεε….αφού το λες εσύ έτσι θα ‘ναι !
ΤΟ ΒΑΣΙΚΟΤΕΡΟ ΕΙΝΑΙ Η ΑΝΑΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΥΝΤΑΞΕΩΝ ΠΡΟ ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΠΙΣΤΕΥΩ ΕΙΤΕ ΕΦΥΓΕΣ ΟΙΚΕΙΟΘΕΛΩΣ ΕΙΤΕ ΑΥΤΕΠΑΓΓΕΛΤΩΣ.
Καλησπέρα, θα ήθελα να ρωτήσω αν γνωρίζει κάποιος τι ακριβώς γίνεται με τις ιατροφαρμακευτικές δαπάνες – είναι πάνω από 8 μήνες – και με τα έξοδα μεταθέσεως, σχεδόν δύο μήνες και ακόμα να καταβληθούν… μας σκέφτεται κανείς, εμάς και τις οικογένειές μας; έλεος….
δεν υπογράφουν τα ΤΧΕ οι επίτροποι γι’ αυτό υπάρχει η καθιστέρηση
Φίλε μου, μήπως ξέρουμε μέχρι πόσο θα τραβήξει αυτό; Όταν μας μετέθεσαν δεν μας είπαν ότι δεν θα πάρουμε ούτε σεντ και θα λιμοκτονήσουμε… Ότι είχαμε στην άκρη το φάγαμε τι θα γίνει, θα φάμε και τις σάρκες μας στο τέλος.
Εδώ είναι και το τελικό κείμενο του ψηφισθέντος νόμου την 17 Οκτ 15:
http://www.parliament.gr/UserFiles/bcc26661-143b-4f2d-8916-0e0e66ba4c50/k-dimosto-papuros-sunolo_1.pdf
ΔΥΣΤΥΧΩΣ η προτεινόμενη υποπαράγραφος 7 στο άρθρο 1 του από 17 Οκτ ΄15 νόμου “Μέτρα για την εφαρµογή της συµφωνίας δηµοσιονοµικών στόχων και διαρθρωτικών µεταρρυθµίσεων”, η οποία αφορούσε την προαιρετική παραμονή μέχρι το 58ο έτος, ΔΕΝ πέρασε στο τελικό ψηφισθέν νομοσχέδιο.
Αυτό σημαίνει ότι στελέχη τα οποία προαιρετικά θα επιθυμούσαν να παραμείνουν (για λόγους οικονομικούς, ψυχολογικούς….. κλπ), θα εξακολουθούν να είναι “απροστάτευτα” και να αποστρατεύονται ευδοκίμως “βιαίως” σε ηλικίες 49-50-51-52-53…. ετών.
Σ΄αυτόν τον σύνδεσμο φαίνεται το προτεινόμενο σχέδιο νόμου
http://www.opengov.gr/minfin/wp-content/uploads/downloads/2015/10/SXEDIO-NOMOY.pdf
ενώ σ΄αυτόν τον σύνδεσμο φαίνεται το τελικό κείμενο του ψηφισθέντα νόμου.
Πέρα από την κατάργηση του δικαιώματος παραμονής έως τα 58 έτη, αυτή η εξέλιξη είναι ακριβώς ο λόγος που θα πρέπει να περιμένουμε την τελική μορφή ενός νομοσχεδίου για να το κρίνουμε και να λάβουμε αποφάσεις (όσοι έχουν αποφάσεις να πάρουν).
Τους τελευταίους μήνες υπήρξαν άπειρα δημοσιεύματα για αλλαγές στο συνταξιοδοτικό των στρατιωτικών (πολλά από αυτά σχεδόν “τρομακτικά”), για να καταλήξουμε σήμερα να ισχύει ο ίδιος νόμος (Ν.3865/10) όπως ίσχυε εδώ και πέντε χρόνια!
Άρθρο 1 παρ. 6 του ψηφισμένου νόμου της 16-10-2015:
“Οι διατάξεις της παρ. 7 του άρθρου1 του ν. 4336/2015 (Α΄94) καταργούνται από της ισχύος τους και από την ίδια ηµεροµηνία επανέρχονται σε ισχύ οι διατάξεις της παρ. 4 του άρθρου 20 του ν. 3865/2010, όπως αυτές ίσχυαν πριν την αντικατάστασή τους.”
Δηλαδή τελικά πολύ κακό (άγχος για δυνατότητα συνταξιοδότησης) για το τίποτα!
Κ. Α.Καρασαββίδη, νομίζω οτι τίποτα δεν είναι τυχαίο, απλά δοκιμάζουν αντανακλαστικά για το πώς θα καταφέρουν να περάσουν διάφορα άλλα επαχθή μέτρα. Οι ΕΔ είναι στα όρια της διάλυσης και φυσικά δεν νοιάζονται αρκετοί για αυτή τη κατάσταση παρα μόνο ίσως ο ΥΠΕΘΑ, και αυτός μιας και δεν θέλει να σκάσει στα χέρια του μια κρίση όπου ίσως η Ελλάδα χάσει και εδάφη και μάλιστα χωρίς μάχη.Τελικά μπορεί να μην αξίζει η παραμονή στα 58 ΑΛΛΑ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΕΙΩΣΗ ΣΥΝΤΑΞΕΩΝ ΚΑΙ ΕΦΑΠΑΞ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΤΟ ΠΛΑΣΑΡΟΥΝ.
Για να γεμίσουμε με ΚΛΑΡΕΣ που θα γυρίζουν ολη μέρα με τα χέρια στις τσέπες και να ξεψιρίζουν την μαιμού, και που θα τα βγάζουν στο τέλος του μήνα για να βάλουν την κάρτα στο ΑΤΜ
ακριβως .ετσι δημο και θα ειναι και εκτος οργανικων θεσεων παρακωλυοντας την εργασια οσων εχουν .
εχουμε πολλα να δουμε ακομα
Αγαπητοί συνάδελφοι το ψηφισμένο ν/σ με τα προαπαιτούμενα προς ενημέρωση, είναι εδώ:
http://www.taxheaven.gr/pagesdata/k-dimosto-papuros-sunolo_1.pdf
Αυτό που παρατήρησα είναι ότι εξισώνει παλαιούς (αυτοί που θεμελίωσαν σύνταξη έως Δεκ 2014) με νέους (αυτοί που θεμελιώνουν απο ιαν 2015) καθώς τροποποιεί τον 3865/2010 και αναγράφει την φράση (που έχουν αποχωρήσει ή αποχωρούν από την Υπηρεσία από 1.9.2015 και µετά)
η υπόθεση της συνταξιοδότησης μου χρεώθηκε σε εισηγητή στις 8 Οκτωβρίου 2015. γνωρίζει κανείς παρακαλώ να μου πεί από την εμπειρία του και κατ’ εκτίμηση πότε θα πληρωθώ την πρώτη μου σύνταξη; Ευχαριστώ!
Τέλος Δεκεμβρίου (σύνταξη Ιανουαρίου) μαζί με τα όποια αναδρομικά θα πληρωθείς.
Ουσιαστικά η χρέωση σε εισηγητή είναι η λήξη της διαδικασίας, γιατί σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα με την συγκέντρωση υπογραφών από τον ίδιο (7-10) ημέρες, εκδίδεται η συνταξιοδοτική πράξη. Σίγουρα θα πληρωθείς τέλη Νοεμβρίου (σύνταξη Δεκεμβρίου). Πιο νωρίς λίγο δύσκολο.
Nikos,
100% 27 Νοεμβρίου.
50% 29 Οκτωβρίου.
Αν έχεις πάρει τρίμηνες πότε τελειώνουν ?
Γιατί έχουν σχέση με το πότε θα πληρωθείς και όχι πάντως πριν την λήξη τους.
Δηλαδή για να πληρωθείς πρώτη φορά τον Οκτώβριο θα πρέπει να λήγουν έως τέλος του μήνα, το ίδιο ισχύει και για το Νοέμβριο.
Αν δεν έχεις πάρει τρίμηνες συμφωνώ ημερολογιακά όπως έγγραψε ο aero.
οι τριμηνες αποδοχες λήγουν 26 Οκτωβρίου 2015
niko, η υπόθεση συνταξιοδότησης σου πότε πήρε αριθμό πρωτοκόλλου από το ΓΛΚ ?
17 Αυγούστου 2015
Νίκο πως διαπιστώνεις ότι έχεις πάρει αριθμό πρωτοκόλλου;
απο την ιστοσελιδα του γενικου λογιστηριου του κρατους στην ένδειξη “ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΤΗΣ ΠΟΡΕΙΑΣ ΤΗΣ ΑΙΤΗΣΗΣ” αριστερα της ιστοσελιδας.
Συνάδελφοι διαβάστε το παρακάτω link
http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2015/10/blog-post_8660.html.