Φορολογία

Σελίδα υπ' αριθ. 14 για φορολογικά θέματα. Επισημαίνεται ότι οι πληροφορίες δίνονται από συναδέλφους, κατά συνέπεια αποτελούν προσωπικές εκτιμήσεις και δεν μπορούν να υποκαταστήσουν έναν επαγγελματία λογιστή.

Subscribe
Notify of
guest

3.8K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
chris21
chris21
7 Απριλίου 2017 09:17

@ G.G

Ο κωδικός είναι κλειδωμένος (δεν με αφήνει να τον πειράξω. Βέβαια έχει ήδη συμπληρωθεί αυτόματα (3) με το που εισήγαγα τα παιδιά.
Τι να πώ…..

chris21
chris21
Απάντηση σε  chris21
7 Απριλίου 2017 09:22

Υ.Γ
Και κάτι ακόμα
Ο παρακρατηθείς φόρος της σύνταξης σύμφωνα με τα στοιχεία που έστειλε το ΥΠ.ΟΙΚ. είναι 1725,57
Εγώ άθροισα τα ποσά από τα ενημερωτικά ιαν-δεκ και βρήκα 1758,57
Μου κράτησαν δηλαδή περισσότερα και στην βεβαίωση έβαλαν λιγότερα….

GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  chris21
7 Απριλίου 2017 10:11

Επειδή η αλλαγή στη μείωση του φόρου εφαρμόστηκε από τον Ιούλιο, φορολογούμενος με τρία προστατευόμενα τέκνα πρέπει να έχει επιστροφή φόρου ≈100€, με δύο δεν έχει καθόλου επιστροφή, με ένα «χρωστάει» 50€ και χωρίς προστατευόμενα τέκνα «χρωστάει» 100€. Σε αυτά τα ποσά πρέπει να υπολογίσουμε και το ποσό εισφοράς αλληλεγγύης οπότε μόνο αυτοί που έχουν τρία προστατευόμενα μέλη θα έχουν κάποιο ποσό επιστροφής και όλοι οι άλλοι θα πρέπει να πληρώσουν. Θα έπρεπε λοιπόν ο chris21 να έχει επιστροφή σαν τρίτεκνος όπως έχει και ο major65. Ίσως η διαφορά να οφείλεται σε άλλους λόγους π.χ άλλα εισοδήματα. Όμως ο chris21 έχει δίκιο όταν λέει ότι κάτι δεν πάει καλά με την εκκαθάριση που εμφανίζει το TAXIS και ότι ο αναλογούν φόρος που φαίνεται στον πίνακα αντιστοιχεί στο άθροισμα των ποσών που κράτησαν τα ΓΛΚ+ΜΤΑ. Στον cris21 έχει παρακρατηθείς φόρος 1892,40€ δηλαδή 1921,18€-1,5% και όχι τον πραγματικό που αναλογεί σε αυτόν και είναι 1821€. Στην περίπτωση μου έχει: Άθροισμα κυριας+επικουρικής:16631,89€ Αναλογούν… Διαβάστε τη συνέχεια »

Γιάννης
Γιάννης
Contributor
Απάντηση σε  GEORGIOSP
7 Απριλίου 2017 10:38

Η επιστροφή ή πληρωμή φόρου για να μην υπάρχουν μπερδέματα (+100, τίποτα ή -50) είναι με την προϋπόθεση ότι το μόνο φορολογητέο εισόδημα είναι από το δικό του, και όχι μαζί με την σύζυγο ή να έχει και άλλα εισοδήματα.

GEORGIOSP
GEORGIOSP
Απάντηση σε  Γιάννης
7 Απριλίου 2017 10:56

Έχεις δίκιο. Παράλειψη μου που δεν το ανάφερα.

chris21
chris21
6 Απριλίου 2017 22:44

Με μία πρώτη δοκιμή που έκανα στο ΤΑΧΙS, φαίνεται ότι δεν γίνεται αυτόματα η μείωση του φόρου όταν υπάρχουν παιδιά, αλλά το taxis διαβάζει απλά τα ποσά που έστειλαν το ΓΛΚ, ΜΤΣ και ΕΚΟΕΜΣ.
Αυτό έχει σαν συνέπεια το δοκιμαστικό εκκαθαριστικό να βγαίνει σε εμένα ουσιαστικά μηδενικό (χρεώνει ένα ποσό ίσο με το 15% ενός ενοικίου της συζύγου), χωρίς να μου γίνεται επιστροφή φόρου λόγω τριών ανήλικων τέκνων, από τον παρακρατηθέντα φόρο όλης της χρονιάς.
Εάν όντως συμβαίνει αυτό και σε άλλους συναδέλφους αποστράτους με παιδιά και δεν έχω κάνει εγώ κάποιο λάθος (λόγω της ώρας….), τότε υπάρχει θέμα με το ΓΛΚ ή την ΗΔΙΚΑ, όσον αφορά τον τρόπο που υπολόγιζαν τον φόρο εισοδήματος όλη τη χρονιά και πως μπορεί να διορθωθεί τώρα…

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  chris21
6 Απριλίου 2017 22:57

Γι’ αυτό (και άλλα) ας μην βιαστούμε να καταθέσουμε φορ. δηλώσεις.
Πιθανόν τις επόμενες μέρες (μήνες?) να υπάρξουν αλλαγές.
Να μην “τρέχουμε” μετά για τροποποιητικές.

major65
major65
Απάντηση σε  chris21
6 Απριλίου 2017 23:21

Κάνεις λάθος, σε μένα με 3 παιδιά, επειδή μου κρατούσαν φόρο σαν άγαμο, στην εκκαθάριση μου βγάζει επιστροφή αφαιρώντας τον προβλεπόμενο για τρίτεκνο ποσό (2.100€).

chris21
chris21
Απάντηση σε  major65
7 Απριλίου 2017 00:23

Σε εμένα (από εκκαθαριστικό taxis):
άθροισμα κυριας+επικουρικής:17823,74
Αναλογούν φόρος : 1921,18
Παρακρατηθείς: 1892,40

Ενώ για το ίδιο εισόδημα (17823,74) ο αναλογούν φόρος είναι για τρίτεκνο 1821,22 (3921,22-2100).
Άρα θα έπρεπε να έχω επιστροφή 71 ευρώ (1892,4-1821,22).
Προσωπικά έχω χρέωση 24 ευρώ (όσα λείπουν από την εισφορά αλληλεγγύης!)…

chris21
chris21
7 Απριλίου 2017 08:27

Ο πίνακας 8 είναι συμπληρωμένος μόνο με ΑΜΚΑ, αφού το μεγαλύτερο παιδί (από τα 3) είναι γεννημένο το 2000, πάει ακόμα στο Λύκειο.
Το θέμα Αχιλλέα είναι ότι, ο “λάθος” αναλογούν φόρος του taxis (1921,18) είναι ΑΚΡΙΒΩΣ το άθροισμα των αναλογούντων φόρων που έστειλαν το
ΓΛΚ:1751,85
ΕΚΟΕΜΣ:127,51
ΜΤΣ:41,82
άρα η έκπτωση φόρου συμπτωματικά (;) συμπίπτει με την έκπτωση φόρου για 2 παιδιά (το είχα δεί και εγώ αυτό που ανέφερες).
Γι’ αυτό το λόγο είπα στο αρχικό σχόλιο μου ότι, το taxis φαίνεται απλά να διαβάζει και να προσθέτει τους φόρους που του στέλνουν οι εργοδότες, χωρίς να κάνει δικούς του υπολογισμούς κάνοντας την έκπτωση φόρου που δικαιούμαι…
Αν είναι όντως έτσι καλό θα είναι να προσέξουν και οι υπόλοιποι συνάδελφοι τα ποσά των φόρων τους.
Εγώ θα στείλω και ένα email στη ΑΑΔΕ, για να δώ την άποψη τους.

G.G.
G.G.
Contributor
7 Απριλίου 2017 08:57

Στον πίνακα 8 τον κωδικό 003 τον συμπληρωσες ?
Εγω μια δοκιμη που εκανα μου μειωνει τον φορο σωστα, συμφωνα με τα παιδια που εχω.

Ι.Κ.
Ι.Κ.
6 Απριλίου 2017 22:18

ΑΣ ΜΑΣ ΔΩΣΟΥΝ ΤΑ ΦΩΤΑ ΤΟΥΣ ΟΙ ΠΑΛΙΟΤΕΡΟΙ ΑΠΟΣΤΡΑΤΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΠΟΥ ΠΗΡΑΝ ΚΑΙ ΔΗΛΩΣΑΝ ΤΟ ΕΦΑΠΑΞ ΤΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΧΡΟΝΙΑ.ΠΡΟΣΘΕΤΕΤΑΙ ΣΤΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΙΣΦΟΡΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΒΟΛΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟΥ ΕΠΙΔΟΜΑΤΟΣ;

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Ι.Κ.
6 Απριλίου 2017 22:50
jerry
jerry
6 Απριλίου 2017 21:21

Καλησπέρα,μήπως μπορεί να βοηθήσει κάποιος συνάδελφος σχετικά με την φετινή δήλωση? Είδα στην βεβαίωση αποδοχών από τον ΟΛΚΑ ένα πόσο μισθοδοτούμενου έτους 2016 που πρέπει να άφορα τις τρίμηνες αποδοχές συν τα αναδρομικά κάθε μηνός που θέλω να πιστεύω ότι είναι ήδη συμπληρωμένα στο φετινό έντυπο, Επιπλέον αποδοχές μισθοδοτούμενου έτους 2013 που από ότι καταλαβαίνω θα θέλει και φέτος συμπληρωματική για το 2014. Το πρόβλημα είναι ότι αναφέρει αποδοχές μισθοδοτούμενου έτους 2015 με όλα τα ποσά να είναι αρνητικά….Αυτό χρειάζεται συμπληρωματική για το οικονομικό έτος 2016 συμπληρωμένη με αρνητικά ποσά? και κάνοντας χειρόγραφη δήλωση η ηλεκτρονική?Αν κάποιος συνάδελφος έχει καμιά ιδέα να βοηθήσει..
Ευχαριστώ.. και ΚΑΛΉ ΑΝΆΣΤΑΣΗ.

ΝίκοςΜ
ΝίκοςΜ
6 Απριλίου 2017 19:55

Δόθηκε στη δημοσιότητα το βιβλιαράκι οδηγιών για τη συμπλήρωση των δηλώσεων φυσικών προσώπων του φορολογικού έτους 2016. Όσοι ασχολούνται, μπορούν να το κατεβάσουν.
https://www.taxheaven.gr/news/news/view/id/34493

Δημήτρης
Δημήτρης
6 Απριλίου 2017 19:27

Γνωρίζει κανείς αν έχει αναρτηθεί η βεβαίωση αποδοχών έτους 2016 ( συνταξιούχων ) από το Γενικό Λογιστήριο ;

G.G.
G.G.
Contributor
Απάντηση σε  Δημήτρης
6 Απριλίου 2017 20:19

Πριν από λίγο που κοίταξα ακόμη δεν έχουν αναρτηθεί.
Αν μπεις στο taxis (άνοιξε η εφαρμογή υποβολής δηλώσεων όπως ενημέρωσε ο aero) και αφού επιβεβαιώσεις τα στοιχεία σου, πατώντας την ένδειξη Ενημέρωση βεβαίωσης αποδοχών (αριστερό μέρος) μπορείς να δεις τα ποσά που έλαβες το 2016 όπως καταχωρήθηκαν από κάθε φορέα.

aero
aero
6 Απριλίου 2017 17:34

” ‘Ανοιξε ” το taxis για υποβολή φορ. δηλώσεων 2017.

aero
aero
6 Απριλίου 2017 10:32

ΘΕΜΑ: Φορ. Δήλωση 2016.
Μπαίνοντας στο taxis στη σελίδα “Δηλώσεις Έτους 2016”
μου βγάζει την ένδειξη:
**ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ** Οι δηλώσεις φορολογίας εισοδήματος με βάση το ν.4446/2016 υποβάλλονται χειρόγραφα στην αρμόδια Δ.Ο.Υ.

Υπέβαλα ερώτημα να μου αποσαφηνίσουν την επισήμανση, αλλά η απάντηση ήταν:
“Σας ενημερώνουμε ότι βάσει του Ν. 4446/15, φορολογούμενοι, οι οποίοι δεν έχουν υποβάλει δήλωση ή έχουν υποβάλει ελλιπή ή ανακριβή δήλωση, τους δίνεται η δυνατότητα οικειοθελούς υποβολής της δήλωσης χωρίς πρόστιμο.
Οι δηλώσεις υποβάλλονται, κατά περίπτωση, ηλεκτρονικά ή χειρόγραφα.”

Τί να εννοούν άραγε?
Μήπως θεωρούν την δήλωση ελλιπή καθώς θα πρέπει να υποβληθεί τροποποιητική για το 2016?

Αν γνωρίζετe κάτι παραπάνω, παρακαλώ ενημερώστε με.

G.G.
G.G.
Contributor
Απάντηση σε  aero
6 Απριλίου 2017 13:54

Αφορά την υποβολή δηλώσεων για,…Οικειοθελή Αποκάλυψη Φορολογητέας Ύλης Παρελθόντων Ετών.
https://www.taxheaven.gr/laws/circular/view/id/25447

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  G.G.
6 Απριλίου 2017 14:09

G.G.
ευχαριστώ για την παραπομπή.
Υπάρχει και σε εσένα η ίδια επισήμανση?

Μήπως, το ΓΛΚ έχει στείλει στο taxis τα αναδρομικά 2016 και μας καθοδηγεί να συμπληρώσουμε (ηλεκτρονικά) τροποποιητική με προσυμπληρωμένα τα πεδία?
(Δηλ. να κάνουμε ηλεκτρονικά τροποποιητικές αντί χειρόγραφα που τις κάναμε πέρσι).

Τέλοσπάντων, αύριο θα περάσω από τη ΔΟΥ και θα ρωτήσω.

G.G.
G.G.
Contributor
Απάντηση σε  aero
6 Απριλίου 2017 14:44

Σε όλους αναγράφεται αυτή η επισήμανση, και αφορά τις περιπτώσεις που αναγράφονται στην παραπομπή.

**(Δηλ. να κάνουμε ηλεκτρονικά τροποποιητικές αντί χειρόγραφα που τις κάναμε πέρσι).

Κάθε συμπληρωματική – τροποποιητική δήλωση που αφορά το έτος που υποβάλουμε την δήλωση γίνεται πάντα ηλεκτρονικά και μέχρι το τέλος του έτους (εμπρόθεσμα μέχρι την λήξη υποβολής των δηλώσεων ή εκπρόθεσμα έως το τέλος του έτους).
Π.χ. όταν πρόπερσι εξέδωσε το ΜΤΑ τις βεβαιώσεις για τον κωδικό 351.
Όσοι είχαν προλάβει και κατέθεσαν την δήλωση τους, και μετά εκδόθηκαν οι σχετικές βεβαιώσεις η συμπληρωματική δήλωση έγινε ηλεκτρονικά.Αν κάποιος το αμέλησε και πέρασε το έτος, αν ήθελε να την υποβάλει από 1-1 τότε θα μπορούσε μόνο χειρόγραφα στην ΔΟΥ.

Σε ότι έχει να κάνει με τα παρελθόντα χρόνια πάντα γίνεται χειρόγραφα.

ΛΕΩΝΙΔΑΣ
ΛΕΩΝΙΔΑΣ
3 Απριλίου 2017 09:37

Καλημερα σας καθ συγγνωμη που επανερχομαι. Αλλα, θελω να ξαναρωτησω τελικα η παρακρατηση φορου γινεται λαμβανομενων υποψη των παιδιων η οχι. Εχει μηπως κανεις καμμια ιδεα;

GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  ΛΕΩΝΙΔΑΣ
3 Απριλίου 2017 13:36

Μέχρι τον περασμένο μήνα είναι σίγουρο ότι δεν γινόταν η έκπτωση φόρου λόγω τέκνων στις συντάξεις. Για τον μήνα Απρίλιο δεν είμαι σίγουρος αλλά αν είχε γίνει κάποια αλλαγή θα είχε αναφερθεί από άλλους συναδέλφους.

aero
aero
26 Μαρτίου 2017 20:45

@G.G.
νομίζω αποστρατευθήκαμε την ίδια εποχή, οπότε θα έχουμε παραπλήσια φορολ. δεδομένα.
Ρωτάω επειδή εσυ τα ξέρεις καλύτερα:
Μου εκκαθαρίσθηκε η τροποποιητική φορ. δήλωση οικ. έτους 2014 και χρωστάω 600€ !
Είναι λογικό το ποσό?
Σου εκκαθαρίσθηκε κι εσένα κάτι παραπλήσιο ?

Ευχαριστώ εκ των προτέρων για όποια απάντησή σου.

G.G.
G.G.
Contributor
Απάντηση σε  aero
27 Μαρτίου 2017 11:49

Ακόμα είμαι σε αναμονή καθώς δεν έχει γίνει εκκαθάριση στις δηλώσεις μου.

Για όλους όσους διαγραφήκαμε τέλος του 2013, (ο συνδυασμός μισθού + τρίμηνες + αναδρομικά + η μείωση φόρου των 2.100€, κατά 100€ ανά 1.000€ εισοδήματος πάνω από τα 21.000€) και όταν το συνολικό εισόδημα ξεπερνά τα 25.000 € (αλλαγή κλίμακας φόρου σε 32% για το υπερβάλλον) ο φόρος είναι λίγο τσουχτερός και δικαιολογείται.

Μπορείς από τον παρακάτω σύνδεσμο να κανείς έναν υπολογισμό να δεις αν υπάρχει συμφωνία στην εκκαθάριση.
http://www.taxnews.me/foros/foros/

ΥΣ. Εκτιμώ ότι δεν σου έβαλαν πρόσθετο φόρο από έλλειμμα αποδείξεων (Κωδ. 049), καθώς αυτό δεν προβλέπεται.

G.G.
G.G.
Contributor
Απάντηση σε  G.G.
27 Μαρτίου 2017 12:13

Θα προσθέσεις τα ποσά της αρχικής + αναδρομικά σε όλους τους κωδικούς, και θα βάλεις αποδείξεις στον 049 (όχι αυτές που είχες δηλώσει στην αρχική) που θα καλύπτουν το συνολικό εισόδημα σου, (δεν υπολογίζει ότι εξαιρείσαι).

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  G.G.
27 Μαρτίου 2017 13:21

Ευχαριστώ για την κατατοπιστικότατη απάντηση.
Θα το ελέγξω και θα ενημερώσω.
Μάλλον αναμένεις κι εσύ παρόμοια “λυπητερή” !

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  aero
28 Μαρτίου 2017 09:26

@G.G.
έκανα τους υπολογισμούς εισάγοντας τα δεδομένα στο http://www.taxnews.me/foros/foros/
και, όντως, η εκκαθάριση είναι σωστή.
Ευχαριστώ.

G.G.
G.G.
Contributor
Απάντηση σε  aero
28 Μαρτίου 2017 11:44

Ευχάριστο μεν για το ότι ήταν σωστό, αλλά διπλά δυσάρεστο για το ύψος της *λυπητερής* που οσονούπω αναμένω και εγώ με *ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΑΓΚΑΛΕΣ*…..!!!
Φροντίζουν βλέπεις για την αξιοποίηση – επένδυση των χρημάτων μας από το συμπληρωματικού εφάπαξ.

– Ήμουν κατά 99% σίγουρος ότι θα ήταν σωστό, κρατώντας μια επιφύλαξη μήπως είχαν επιβάλει πρόσθετο φόρο λόγω έλλειψης αποδείξεων (από λάθος τους).

Dp
Dp
Απάντηση σε  aero
29 Μαρτίου 2017 11:12

@ aero & G.G.

Δυστυχώς δεν υφίσταται πρόβλημα “λάθους” με τα ποσά των τροποποιητικών δηλώσεων.

Είχα απευθυνθεί σε φοροτεχνικό από τον Ιούλιο του 2016 και είχε προσδιορίσει το ύψος του επιπρόσθετου φόρου στα 620 €.
Κατέθεσα βέβαια (για ευνόητους λόγους) την τροποποιητική τις τελευταίες μέρες του Δεκεμβρίου 2016 και τέλη Φεβρουαρίου 2017 έγινε η εκκαθάριση με επιπλέον φόρο 620 € !!!

Είναι ο συνδυασμός των περιπτώσεων που αναφέρει ο G.G και οι οποίες απογειώνουν τον καταβαλλόμενο φόρο.

Υπάρχει ένα “ψεγάδι” όμως.

Ενώ οι τρίμηνες αποδοχές, που καταβλήθηκαν Νοέμβριο ή Δεκέμβριο του 2013, θεωρούνται στο σύνολό τους ως εισόδημα του 2013 (ΕΠΕΙΔΗ ΚΑΤΑΒΛΗΘΗΚΑΝ ΤΟ 2013,ανεξαρτήτως ότι αφορούν τους αρχικούς μήνες του 2014) ΔΕΝ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΜΕ ΤΑ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ του 2013 τα οποία καταβλήθηκαν τον Ιανουάριο του 2014 (και άρα θα έπρεπε να αποτελούν εισόδημα του 2014).

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Dp
30 Μαρτίου 2017 09:12

Δημήτρη,
να υποθέσω ότι σου ήρθε και 60~70€ επιπλέον φόρος για την εκκαθάριση του οικ. έτους 2013?
(57 € σε εμένα).

Dp
Dp
Απάντηση σε  aero
30 Μαρτίου 2017 21:31

Για το φορολογικό έτος 2013 είχα αρχικό χρεωστικό 1340 € και με την τροποποιητική το χρεωστικό… σκαρφάλωσε στα 1.960 € (πρόσθετος φόρος 620 €)

Για το φορολογικό έτος 2012 είχα αρχικό ΠΙΣΤΩΤΙΚΟ 560 € και με την τροποποιητική το πιστωτικό… μειώθηκε στα 437 € (πρόσθετος φόρος 123 €)

Ελέω συμπληρωματικού εφάπαξ “έσκασα” ήδη κοντά 750 € αφού απαιτείται άμεσα η φορολογική ενημερότητα….

Υγεία να έχουμε 🙂
‘Ολα τα άλλα παλεύονται..

Jerry
Jerry
19 Μαρτίου 2017 20:02

Καλησπέρα έχει τύχει σε κανέναν να μήν τού έχει γίνει εκκαθάριση των συμπληρωματικών δηλώσεων, γιατί ενώ τίς κατέθεσα από πέρυσι τον Ιούλιο δέν βλέπω ακόμα κάτι στο TAXIS

Ευχαριστώ

Γιάννης
Γιάννης
Contributor
Απάντηση σε  Jerry
20 Μαρτίου 2017 09:44

Και εγώ στην αναμονή είμαι.
Με κάποιους συνάδελφους που έχω επαφή σε άλλους εκκαθαρίστηκαν σε άλλους μόνο κάποιο έτος και σε άλλους τίποτα ακόμα.

όθων
όθων
Απάντηση σε  Jerry
21 Μαρτίου 2017 12:39

υποβολή 20 Νοε 2016
εκκαθάριση 17 Μαρ 2017
ΔΟΥ Αγίου Νικολάου Κρήτης.
στην προσωποποιημένη πληροφόρηση θα δεις τι πληρώνεις καθώς και στο νέο εκκαθαριστικό, το οποίο θα καταλάβεις ότι είναι το νέο από τη φράση “1η τροποποιητική” αριστερά από το Ε1 του αντίστοιχου έτους.

G.G.
G.G.
10 Μαρτίου 2017 13:32

Εν όψη κατάθεσης των φορολογικών δηλώσεων, δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ η απόφαση με τον τύπο και το περιεχόμενο των δηλώσεων φυσικών προσώπων για το φορολογικό έτος 2016 (έντυπα Ε1, Ε2, Ε3, Κ.Φ.Α., Ε16).
https://www.taxheaven.gr/news/news/view/id/34042

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  G.G.
13 Μαρτίου 2017 11:55

… κι επειδή (όπως κάθε χρόνο) πολλοί θα αρχίσουν να ρωτάνε: πού γράφεται το ληφθέν εφάπαξ?
Γράφεται στους κωδικούς 781 – 782.
https://www.taxheaven.gr/news/news/view/id/34055

Έντυπα φορ. δηλώσεων, εδώ:
https://www.taxheaven.gr/news/news/view/id/34042

ΛΕΩΝΙΔΑΣ
ΛΕΩΝΙΔΑΣ
19 Ιανουαρίου 2017 12:25

Μηπως γνωριζει καποιος κατι για τις κρατησεις φορου που εξακολουθουν να γινονται χωρις να λαμβανονται υποψη τα παιδια;

Σταύρος Μ.
Σταύρος Μ.
18 Ιανουαρίου 2017 18:11

Καλησπέρα γνωρίζει κάποιος συνάδελφος που θα μπω στο taxis για να δω αν έγινε εκκαθαριση στις συμπληρωματικες που κάναμε?

Γιάννης
Γιάννης
Contributor
Απάντηση σε  Σταύρος Μ.
18 Ιανουαρίου 2017 19:33

Στην εφαρμογή υποβολής του Ε1 θα κάνεις επιλογή στις δηλώσεις έτους που επιθυμείς. Αν έχουν εκκαθαριστεί θα έχει την πρόσφατη ημερομηνία εκκαθάρισης και θα μπορείς να δεις την νέα δήλωση και το νέο εκκαθαριστικό.
Επιπρόσθετα αν έχεις οφειλή από το προσωποποιημένη πληροφόρηση – οφειλές εκτός ρύθμισης θα είναι η ταυτότητα οφειλής αν είναι να πληρώσεις.

Σταύρος Μ.
Σταύρος Μ.
Απάντηση σε  Γιάννης
20 Ιανουαρίου 2017 01:31

Ευχαριστώ για την πληροφορία

δημητρης
δημητρης
17 Ιανουαρίου 2017 21:25

να ρωτησω το εξης αν καποιος γνωριζει:η εκκαθαριση που εγινε για τα αναδρομικα των παρελθοντων ετων μου εβγαλε προσθετο φορο 2,12 ευρω .λεει η νομοθεσια οτι για ποσα ως 30 ευρω δεν βεβαιωνονται .η δου ομως με εγγραφο της σε ερωτημα μου μου απανταει οτι τα αναδρομικα μπαινουν επι της αρχικης δηλωσης και βγαλαν προσθετο φορο που πρεπει να πληρωθει.δεν ειναι τοσο για το ποσο οσο γιατι αλλη δου μου εβγαλε 4,5 ευρω και δεν μου τα βεβαιωσε λογο του οτι το ποσο αναγραφει οτι ειναι κατω των 30 ευρω .αρα ποιος εχει δικιο η μια η αλλη δου γιατι υπεβαλλα σε 2 διαφορετικες δου τις 3 χρονιες .

GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  δημητρης
17 Ιανουαρίου 2017 22:59

Στην περίπτωση μου η αρχική δήλωση είχε αρχικό χρεωστικό 239€ το οποίο το είχα πληρώσει. Με την τροποποιητική που υπέβαλλα η νέα εκκαθάριση έβγαλε 246€. Στο τροποποιημένο εκκαθαριστικό που υπάρχει στο TAXIS έχει ποσό φόρου 246€, αρχικό χρεωστικό 239€, τελικό χρεωστικό 239€ και την σημείωση ΠΟΣΟ ΜΕΧΡΙ 30 (ΤΡΙΑΝΤΑ) ΕΥΡΩ ΔΕΝ ΒΕΒΑΙΩΝΕΤΑΙ.
Στην ΔΟΥ που σου ζητάει να πληρώσεις πόσο ήταν το αρχικό ποσό του φόρου; Αν είχες πχ 29€ και δεν είχε ζητηθεί η πληρωμή του επειδή δεν ξεπερνούσε τα 30€ με τα 2,12€ περνάς τα 30€ και πρέπει να πληρώσεις το σύνολο του ποσού. Το αντίστοιχο εκκαθαριστικό του TAXIS τι ποσά γράφει;

Γιάννης
Γιάννης
Contributor
Απάντηση σε  δημητρης
18 Ιανουαρίου 2017 09:33

Στην πρώτη περίπτωση σίγουρα με την αρχική σου δήλωση, είχες πληρώσει πάνω από 30 €, γι αυτό σου ζητά τα 2,12 €, που βεβαιώθηκαν.
Στην δεύτερη περίπτωση σίγουρα με την αρχική σου δήλωση, είχε βεβαιωθεί φόρος λιγότερος από 25,5 €, για αυτό δεν σου ζητά τα 4,5 € που βεβαιώθηκαν.