Αεροπορία

Σελίδα υπ' αριθ. 104 με σχόλια ειδικά για την Πολεμική Αεροπορία (διαβάστε πρώτα την ενότητα FAQ / Συχνές Ερωτήσεις).

Subscribe
Notify of
guest

20.1K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
Spuros
Spuros
26 Μαΐου 2015 08:57

Τι είναι αυτές οι κρατήσεις που θα μας κάνουν απο το ΜΤΑ που λένε στην ανακοίνωση ??

Στέργιος Πολυχρόνης
Στέργιος Πολυχρόνης
Απάντηση σε  Spuros
26 Μαΐου 2015 09:17

Κατέβασε τον Νόμο και διάβασε το Άρθρο 86 Παρ. 2. Θα καταλάβεις . Αν και αυτές της κρατήσεις θα μπορούσανε να της κάνουν Όταν δώσανε τα αναδρομικά. Γνώμη μου.

http://eeke.gr/wp-content/uploads/2015/01/4307.2014-rythmisi-xreon-mikron-epixeiriseon-kai-epaggelmaton.pdf

spyros
spyros
25 Μαΐου 2015 19:41

Νομίζω ότι θα ήταν πρέπον, το ΜΤΑ να ενημερώνει με ανακοινώσεις του για τα δοθέντα συμπληρωματικά εφάπαξ, όπως κάνει για τα αρχικά.
Πρέπει επί τέλους να υπάρχει μια ενημέρωση του κόσμου βάσει του προγραμματισμού που κάνει το ΜΤΑ.
Όταν είναι για κρατήσεις κάνει ενημερώσεις, όταν είναι να δίνει χρήματα, ποιεί εν μέρει την νήσσαν.

ΛΕΩΝΙΔΑΣ
ΛΕΩΝΙΔΑΣ
Απάντηση σε  spyros
25 Μαΐου 2015 21:39

ΝΟΜΙΖΩ ΤΟ ΜΤΑ ,ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙ ΤΟΥΣ ΜΕΤΟΧΟΥΣ ΣΕ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΚΑΙ ΣΕ ΑΠΟΣΤΡΑΤΕΙΑ ΠΟΣΟΙ, ΚΑΙ ΣΕ ΠΟΙΑ ΘΕΣΗ ΕΥΘΥΝΗΣ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΟΣΟΙ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΔΙΜΗΝΟ ΤΟΥ 2012 ΠΗΡΑΝ ΠΛΗΡΕΣ(ΑΚΕΡΑΙΟ) 100% ΕΦΑΠΑΞ (ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ 35 ΕΤΙΑΣ) ΜΕ ΠΑΛΙΟΥΣ ΒΑΣΙΚΟΥΣ ΚΑΙΤΟΙ ΙΣΧΥΕ Ο ΝΟΜΟΣ 4093/12 ΜΕ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΜΑΛΙΣΤΑ ΙΣΧΥ ΑΠΟ 1/8/2012.
ΕΡΩΤΗΜΑ:
ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΠΕΣΤΡΕΨΑΝ ΤΟ 50% ΤΗΣ ΔΙΑΦΟΡΑΣ ΤΟΥ ΠΡΟΑΝΑΦΕΡΟΜΕΝΟΥ ΝΟΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΙΣΧΥΟΝΤΟΣ ΝΟΜΟΥ (4307/14 ?), ΒΑΣΕΙ ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ ΔΙΝΟΝΤΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΤΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΑ ΕΦΑΠΑΞ ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΘΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ??
ΜΗΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ?
ΕΚΕΙ ΑΡΑΓΕ ΤΙ ΘΑ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΝ???

Takhs
Takhs
25 Μαΐου 2015 16:07

καλοφάγωτα συνάδελφε ..αντε να δούμε και εμείς μια άσπρη ημέρα ……….. Πότε θα συνεδριάσουν για τα επόμενα ξέρει κανείς ???

Στέργιος Πολυχρόνης
Στέργιος Πολυχρόνης
25 Μαΐου 2015 14:55

Επιβολή Συμπληρωματικών Κρατήσεων σε Μερισματούχους του ΜΤΑ.

http://www.haf.gr/el/structure/units/mta/news.asp?id=10255&archive=0&page=1

Takis
Takis
25 Μαΐου 2015 18:29

Όταν είναι να τα πάρουν από εμάς είναι πάντα πρωτοπόροι σε σχέση με τα άλλα ταμεία.
Τα δικά μου αναδρομικά ας τα κρατήσουν από το εφάπαξ που ακόμα περιμένω να πάρω.

Thanos
Thanos
25 Μαΐου 2015 13:24

Σημερα κατατέθηκε στο λογαριασμό μου το εφάπαξ ( 66ος απο τους 72 ) !!!

Στέργιος Πολυχρόνης
Στέργιος Πολυχρόνης
Απάντηση σε  Thanos
25 Μαΐου 2015 13:33

Thanos@
Καλοφάγωτα και σε καλή μεριά Συνάδελφε.

Thanos
Thanos
25 Μαΐου 2015 13:48

Ευχαριστώ συνάδελφε με το καλό και πολύ σύντομα εύχομαι σε όσους είναι σε αναμονή !

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Thanos
25 Μαΐου 2015 13:52

Καλοφάγωτο και σε καλή μεριά!

…άσε εμάς…η υπομονή δεν αρκεί! π.χ. εγώ θα είμαι στο “τρενάκι του τρόμου” (από τα χειρότερα roller coaster!) για τα επόμενα 2,5 χρόνια περίπου…θα ζήσω αρκετές “συγκινήσεις” ακόμα….

Στέργιος Πολυχρόνης
Στέργιος Πολυχρόνης
Απάντηση σε  Johnny B.
25 Μαΐου 2015 14:22

Thano @
Σε ευχαριστούμε για της ευχές σου , το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι υπομονή .
Johnny B@ . Άκου μην είσαι τόσο απαισιόδοξος , θα τα πάρουμε όλοι σιγά σιγά. Τα πιο πολλά εφάπαξ είναι έως τον ΙΟΥΛΙΟ του 2014 μετά είναι πολύ πιο χαλαρά θα τρέξει η σειρά . Μην σε παίρνει φίλε μου από κάτω. Καλό μεσημέρι ..

Thanos
Thanos
Απάντηση σε  Johnny B.
25 Μαΐου 2015 16:30

Πρώτα απο όλα πρέπει να δώσω τα εύσημα στον Αχιλλέα γιατί το ποσό του εφάπαξ απείχε λίγα Ευρώ απο τον πίνακα που έχει αναρτήσει !!! Στη συνέχεια θα του πρότεινα αν ήταν εφικτό να δημιουργήσει ένα πίνακα με τη σειρά των συμπληρωματικών εφάπαξ ! Μέχρι τώρα έχουν ειδοποιηθεί όσοι έχουν πρωτόκολλο μέχρι 30/4/13 Υ.Γ θα ενημερώνω για ότι νεώτερο ΄( και εγκυρο ) την ιστοσελίδα !

dionisis
dionisis
25 Μαΐου 2015 10:30

Φίλε Johnny B η πείρα ολων αυτων των ετων μας διδαξε εμπράκτως οτι οσο κάποιος συνεχίζει να ειναι στην Υπηρεσία, σε αυτούς τους καιρούς που ζούμε, ο χρόνος για τον καθένα ξεχωριστά κυλάει ”εις βάρος του”.
Ολο και κατι θα βγαίνει ητε για την συνταξη ητε για το εφάπαξ που απο οτι μαθαίνω εκ των εσω μετα το 2017, τα εφαπαξ θα υποστούν μεγάλο ψαλίδισμα,(βιωσιμότητα ταμείων κ.τ.λ), ητε μισθολογικη-βαθμολογικη εξέλιξη.
Με λίγα λόγια απο το 2009 εως τώρα τα μεγαλύτερα ”χαστούκια” επεσαν στο κεφάλι μας, και εξακολουθούν να μας εμπαίζουν.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  dionisis
25 Μαΐου 2015 10:41

Κάτσε καλά Διονύση επειδή με σημερινούς ρυθμούς καταβολής εφάπαξ στα σημερινά ποσά (σε ευρώ) και εφόσον δεν υπάρξουν άμεσα περικοπές (στους μετά την 31/7 λόγω ταμείου – ρύτρα αξιόμαχου), υπολογίζω να το λαμβάνω για δεύτερο μισό του 2017 ίσως αρχές του 2018…θα έλεγα….ας περιμένουν τα ψαλίδια και τα μαχαίρια αλλιώς την έπαθα….!!!

Johnny B.
Johnny B.
25 Μαΐου 2015 09:44

Προς ενημέρωση και προβληματισμό.

Κάθε μέρα προκύπτει ζήτημα για περικοπές/αντικίνητρα στις πρόωρες συνταξιοδοτήσεις δημοσίου στο πακέτο μέτρων της διαπραγμάτευσης που αφορά καθαρά το όριο ηλικίας ανεξάρτητα αν υπάρχουν ώριμα δικαιώματα, από ότι φαίνεται…

http://www.newsit.gr/ellada/syntaxeis-perikopes-proores-allages-2505/404968

Το ερώτημα παραμένει το ίδιο…θα μπει και νέο πέναλτι στους στρατιωτικούς που είναι απόστρατοι γύρω-κάτω από 50 με αθροιστικά 35ετία και αίτηση αποστρατείας?

Ήδη πληρώνουμε πέναλτι λόγω ορίου ηλικίας με αίτηση αποστρατείας παρόλο που οι περισσότεροι έχουμε 35ετία, θα μας βάλουν και άλλο (4,5-6%!!!)? Έλεος!!!!

Johnny B.
Johnny B.
24 Μαΐου 2015 12:23

Αχιλλέα,

διάβασα το παρακάτω άρθρο και έχω πολλές απορίες αναφορικά με το δικό μας ταμείο. Επηρεαζόμαστε και εμείς? Τα αποθεματικά μας εντάσσονται στο ΕΚΑΓΕ για αποταμίευση? Πώς έχουν τα πράγματα για μας? Ξέρεις?

http://www.newsit.gr/politikh/spane-koumparades-syntaksiouxoi-plhrwnoun-ergasias/404817

G.G.
G.G.
Contributor
Απάντηση σε  Johnny B.
24 Μαΐου 2015 19:49

Ασφαλιστικό Κεφάλαιο Αλληλεγγύης Γενεών (ΑΚΑΓΕ).
Ν. 3655/3-4-08 (ΦΕΚ 58 Α)
Άρθρο 149 – Σύσταση ΑΚΑΓΕ
Άρθρο 150 – Κοινωνικοί Πόροι
Εμάς δεν μας αφορά, διάβασε τα άρθρα να δεις ποιοι φορείς – ταμεία μετέχουν με διάφορες κρατήσεις εκτός από το:
Ταμείο Αρωγής Υπαλλήλων Αστυνομίας Πόλεων (Άρθρο 150 παρ.16)
Επικουρικό Ταμείο Ελληνικής Χωροφυλακής (Άρθρο 150 παρ. 17)
http://www.google.gr/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&frm=1&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0CB8QFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.ggka.gr%2Fnomoi%2F3655_08.pdf&ei=1_thVYbYAoXwUubygIAN&usg=AFQjCNEl0z98aTBQtNM6PJmAQCXDebENDg

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  G.G.
24 Μαΐου 2015 21:55

Πράγματι, είσαι εντυπωσιακός!

Αλλά οι ΕΠΟΠ με ασφάλιση ΙΚΑ δεν εμπίπτουν σ’ αυτό το ΦΕΚ?

dionisis
dionisis
24 Μαΐου 2015 11:25

Προτείνω οι νεοι απόστρατοι (μετα το 2009) να φτιάξουμε νεα ΕΑΑΑ, γιατι με αυτους δεν βλεπω κανένα φως στον ορίζοντα.

Nick F.
Nick F.
Απάντηση σε  dionisis
24 Μαΐου 2015 12:03

Μην χολοσκάς…υπάρχει και η φθορά του χρόνου….οι περισσότεροι βρίσκονται στα όρια…υπομονή!

dionisis
dionisis
24 Μαΐου 2015 09:14

Συμφωνω παιδια δική μου η παράληψη ησαν και αυτοί ΗΡΩΕΣ!!!

Στέργιος Πολυχρόνης
Στέργιος Πολυχρόνης
Απάντηση σε  dionisis
24 Μαΐου 2015 10:43

Μα ποιο πολύ μου άρεσε αυτός ο σχολιασμός .
Στην εκδήλωση παραβρέθηκαν πλήθος Αξιωματικών της ΠΑ και μέλη της Ενώσεως. Εγώ ψάχνω το πλήθος . Άχ πως κατάντησες την ΕΑΑΑ Πρόεδρε και εσείς του Δ.Σ.

http://www.haf.gr/el/news.asp?id=10246

Στέργιος Πολυχρόνης
Στέργιος Πολυχρόνης
24 Μαΐου 2015 10:47

ΟΡΘΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ:::
Μα πιο πολύ μου άρεσε αυτός ο σχολιασμός
Στην εκδήλωση παραβρέθηκαν πλήθος Αξιωματικών της ΠΑ και μέλη της Ενώσεως. Εγώ ψάχνω το πλήθος . ,
Άχ πως κατάντησες την ΕΑΑΑ Πρόεδρε και εσείς του Δ.Σ.

http://www.haf.gr/el/news.asp?id=10246

Nick F.
Nick F.
24 Μαΐου 2015 11:05

Βλέπω το λινκ σου. Πάντα παρουσιάζουν απόστρατους κάποιας συγκεκριμένης προέλευσης και ηλικίας…γιατί?

Αναρωτιέμαι? δεν υπάρχουν νεότεροι, δραστήριοι…εκτός από τους αειθαλείς γηραιούς?

Αν όχι, δικαιωματικά, δώστε τους λοιπόν προτεραιότητα, οι άνθρωποι θέλουν να απολαύσουν τις χαρές των ΚΕΔΑ μέχρι τελικής πτώσης, εμείς έχουμε ακόμα χρόνια για να τους ακολουθήσουμε, λογικό έτσι?

Nick F.
Nick F.
24 Μαΐου 2015 11:20

Μάλλον υπάρχουν δύο κατηγορίες “σύγχρονων” αποστράτων στην ΠΑ (ταπεινή μου γνώμη).

Δεν θέλω να το αναλύσω περισσότερο…

Φυσικά, αντιλαμβανόμαστε λοιπόν ποιοί και γιατί διεκδικούν “δικαιωματικά” (και “βαθμολογικά”) εφ’ όρου ζωής, τα όσα πολλοί εδώ διαμαρτύρονται ότι “αδικαιολόγητα” στερούνται (π.χ. ΚΕΔΑ).

Ας κάνω λάθος…αν όμως όχι, ας σκεφτούμε λιγάκι την τύχη της ΕΑΑΑ…

Στέργιος Πολυχρόνης
Στέργιος Πολυχρόνης
24 Μαΐου 2015 07:48

Nick F@
Εάν δεν κάνω λάθος πρέπει να διαγραφής από την ένωση παραδίδοντας την ταυτότητα αποστράτου και ταυτόχρονα σταμάτα και η αποστολή της εφημερίδας και η χρέωση της . Αλλά δεν πρέπει να σκεπτόμαστε έτσι , πρέπει να είμαστε όλη, για να μπορέσουμε να τους δώσουμε να καταλάβουν ότι η ΕΑΑΑ δεν είναι μόνο για λίγους.

Υ.Γ
Η ΕΑΑΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΠΟΣΤΡΑΤΟΥΣ .

Harry
Harry
25 Μαΐου 2015 18:23

Για να διαγραφείς νομίζω χρειάζεται να πας δικαστικά.Αυτό είναι το εμπόδιο αλλοιώς θα είχα φύγει από το 2001 που αποστρατεύθηκα.

ΓΙΩΡΓΟΣ
ΓΙΩΡΓΟΣ
24 Μαΐου 2015 00:34

KAI TO ΕΠΟΣ ΤΗΣ Ε.Ο.Κ.Α. ΤΟ 1950-1955 ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ.

Nick F.
Nick F.
Απάντηση σε  ΓΙΩΡΓΟΣ
24 Μαΐου 2015 00:47

δώσε….δώσε…..

μην ξεχάσουμε κανέναν!

ΓΙΩΡΓΟΣ
ΓΙΩΡΓΟΣ
24 Μαΐου 2015 00:31

dionisis ΞΕΧΝΑΣ ΤΟΥΣ ΗΡΩΕΣ ΤΗΣ ΕΛΔΥΚ ΤΟ 1974.ΑΝΤΑΞΙΟΙ ΤΩΝ ΣΠΑΡΤΙΑΤΩΝ ΤΟΥ ΛΕΩΝΙΔΑ ΚΑΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΗΡΩΩΝ.

dionisis
dionisis
24 Μαΐου 2015 00:01

Συμφωνω μαζί σου Στέργιε!!! Η ατυχία για εμάς μετα απο τοσα χρόνια υπηρεσίας ειναι οτι μας φτάσανε σε σημείο ολοι τους, ( κυρίως οι πολιτικοί) να λέω οτι υπηρετήσαμε και υπηρετούμε λάθος πατρίδα.
Ίσως ακούγεται σκληρό αλλα έτσι και αφαιρέσεις τους αρχαίους προγόνους, τους ήρωες του 1821 και του 1940 η μετα εποχή όλων αυτών, σε κάνουν να απαξιώνεις την ίδια σου την χώρα.
Μέσα σε αυτούς ειναι και αυτοί οι”κύριοι”( το Κύριοι εσκεμμένα με το κάππα μικρό) που σε απαξιώνουν και κοινωνικά αλλα και ηθικά.

Nick F.
Nick F.
Απάντηση σε  dionisis
24 Μαΐου 2015 00:40

Λοιπόν, σιγά μην διαβάζουν τα σχόλια σου οι “κύριοι” που λες…

Αυτοί από τώρα Διονύσιε και για 2-3 σεζόν έκαστος βρίσκονται “αραχτοί και έτσι” στις σεζλόγκ κάποιων “καλών” ΚΕΔΑ πλάι στο ήρεμο κύμα αγκαλία με τις μπύρες και τα τσίπουρά τους…έχοντας πάντα και τους εξω-υπηρεσιακούς φίλους τους μαζί για να δείχνουν “πόσο μέσα στα πράγματα” είναι….και “εμείς”?… άντε γειά!

Βασικοί λόγοι ύπαρξης των ενώσεων?….ότι φάνε, ότι πιούν και ότι αρπάξει ο “πώς τον λένε”…

Πάντως, τους ευχαριστούμε ιδιαίτερα που μάχονται να “μας” κάνουν Ευρωπαίους, πραγματικά με συγκίνησαν!!!!

Spuros
Spuros
23 Μαΐου 2015 14:01

ΗΧΩ ΤΩΝ ΑΙΘΕΡΩΝ Μηνός Απριλίου 2015 (σελ.14).

Απόσπασμα από το κείμενο με θέμα: Θα σταματήσουμε να κάνουμε τα ίδια λάθη;

Στη Β. Ευρώπη και τις δημοκρατίες της Αμερικής, οι συντάξεις δίδονται ή στα 60 σε ποσοστό 50% ή στα 65, 67 πλήρεις.
Εδώ γιατί επιτρέπεται η συνταξιοδότηση στα 45, 50;
Τι θα πει κεκτημένο δικαίωμα;
Η αναλογική σύνταξη (όσα κατέβαλες, τόσα θα πάρεις) είναι αναγκαία για να μπορέσουν τα παιδιά μας να πάρουν στοιχειώδη σύνταξη.
Εκ της ΕΑΑΑ
http://eaaa.gr/%ce%b7%cf%87%cf%89-%cf%84%cf%89%ce%bd-%ce%b1%ce%b9%ce%b8%ce%b5%cf%81%cf%89%ce%bd/

Takis
Takis
Απάντηση σε  Spuros
23 Μαΐου 2015 14:28

Ωραίοι οι ΛΑΓΟΙ της ΕΑΑΑ
Με το ίδιο σκεπτικό θα έπρεπε να προτείνουν και το αναλογικό εφάπαξ, να γίνει μια εκκαθάριση για όλους όσους έχουν πάρει έως τώρα, και να επιστρέψουν την διαφορά, ώστε να έχουν να πάρουν και οι μελλοντικοί συνάδελφοι.
Τι πάει να πει κεκτημένο, αλλά εσύ ο ΕΑΑΑ, καθάρισες και ματσώθηκες, να επιστρέψεις όσα δεν είναι αναλογικά των εισφορών που κατέβαλες, από το εφάπαξ που πήρες και μετά το ξανά συζητάμε.

Στέργιος Πολυχρόνης
Στέργιος Πολυχρόνης
Απάντηση σε  Spuros
23 Μαΐου 2015 18:42

Αυτή η ένωση αναρωτιέμαι καμιά φορά τίνος τα συμφέροντα προωθεί ήθελα να ήξερα . (εάν έχεις τέτοιος συναδέλφους τη να τους κάννης τους εχθρούς)

Nick F.
Nick F.
23 Μαΐου 2015 19:11

…και να σκεφτείς Στέργιο ότι οι περισσότεροι από αυτούς είτε έφυγαν “τσάκ” στα 25,5 χρόνια άρον-άρον (από τη μεγάλη αγάπη τους για την ΠΑ) είτε κάθησαν μέχρι που τους έδιωξαν ευδοκίμως στα 35-37 χρόνια (δεν έφευγαν μόνοι τους επειδή ήθελαν να μην χάσουν τα “κεκτημμένα” δικαιώματά τους και ο νοών νοείτο…)

Τώρα βέβαια μιλούν με τη “γλώσσα της πολιτικής” και της “απαξίωσης”, αφού πρώτα πήραν ολόκληρο το εφάπαξ τους, έγιναν 60άρηδες (πλέον) και τακτοποίησαν τα παιδιά τους σε κάποια θεσούλα στο δημόσιο/στρατό…τώρα θέλουν να εφαρμοστούν όλα αυτά για τα οποία και οι ίδιοι απεύχονταν κάποτε!

Και τί μας λένε? …όσα ισχύουν στις ΗΠΑ και στις άλλες ευρωπαικές χώρες ισχύουν και εδώ…σωστό? σωστό! Δηλαδή, οι μισθοί, συνθήκες εργασίας, ωράρια, υπερωρίες, μεταθέσεις, ένδυση, εισφορές στα ταμεία, παροχές σε οικήματα εγγάμων… όλα είναι τα ίδια (!!!)…ας κάνουμε και τα χρόνια υπηρεσίας ίδια…βεβαίως, βεβαίως!

Στέργιος Πολυχρόνης
Στέργιος Πολυχρόνης
Απάντηση σε  Nick F.
23 Μαΐου 2015 23:10

Nick F@
Στην Αμερική και στης άλλες ευρωπαϊκές χώρες που ανέφερες , όταν αποστρατεύετε ο συνάδελφος για δυο (2) χρόνια μπαίνει κατ¨ εξαίρεση στα θέρετρα για να ηρεμήσει, και οι ( συνάδελφοι ) της ένωσης μας βγάζουν έξω(αποστρατευθέντες 2013 -2014 -2015 )με τον τρόπο που βολεύει πάλη κάποιους . Τι να μας πούνε η άνθρωποι βλέπεις πόσο μα πόσο χαμηλά μπορούν να πέσουν.

TasosK
TasosK
25 Μαΐου 2015 15:35

Και εγώ το ίδιο αναρωτιέμαι.

Nick F.
Nick F.
Απάντηση σε  Spuros
24 Μαΐου 2015 00:49

Πώς μπορείς να διαγραφείς από την εφημερίδα?

Μην μου πεις ότι πληρώνουμε “υποχρεωτική” συνδρομή?

TasosK
TasosK
Απάντηση σε  Spuros
25 Μαΐου 2015 15:33

Άτοπο κατά την γνώμη μου το δημοσίευμα, συγκρίνει ανόμοια πράγματα και διαφορετικές καταστάσεις. Ούτε Β. Ευρώπη είμαστε, ούτε Αμερική. Ας μας πει ο συντάκτης, ποιος εργοδότης στην Ελλάδα θα απασχολεί 65χρονο στην επιχείρηση του, όταν ήδη απολύουν τους παλιούς για να προσλάβουν νεότερους με τον μισό μισθό.

Στέργιος Πολυχρόνης
Στέργιος Πολυχρόνης
Απάντηση σε  TasosK
26 Μαΐου 2015 15:00

TasosK@
Για ποιο δημοσίευμα, λες ότι συγκινεί ανόμοια πράγματα.