Αεροπορία

Σελίδα υπ' αριθ. 107 με σχόλια ειδικά για την Πολεμική Αεροπορία (διαβάστε πρώτα την ενότητα FAQ / Συχνές Ερωτήσεις).

Subscribe
Notify of
guest

20.2K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
Antony
Antony
2 Ιουνίου 2015 19:25

Ευχαριστώ Γιάννη

Γιάννης
Γιάννης
Απάντηση σε  Antony
2 Ιουνίου 2015 20:18

Τελικά δοκίμασες να εκτυπώσεις ΦΕ ? Ετσι για να ξέρουμε αν ισχύει.

elias
elias
2 Ιουνίου 2015 18:54

ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΑΠΟ ΜΤΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ “Αποστολή Βεβαιώσεων, για Φορολογική Χρήση, στους Μερισματούχους που κατέβαλαν στο Μ.Τ.Α. εφάπαξ ασφαλιστικές εισφορές.” 1. Από το Μετοχικό Ταμείο Αεροπορίας ανακοινώνεται ότι, κατά το αμέσως προσεχές διάστημα των πρώτων ημερών του μηνός Ιουνίου, οι μερισματούχοι του Ταμείου που κατέβαλαν, κατά περίπτωση, εφάπαξ εισφορές για Τρίμηνη Διαφορά Προαγωγής, Διαφορά Γάμου και Αναγνώριση Χρόνου Υπηρεσίας, προκειμένου να γίνει έναρξη καταβολής του μερίσματός τους, θα λάβουν από το Μ.Τ.Α. σχετικές Βεβαιώσεις για Φορολογική Χρήση. 2. Τα ποσά που θα αναφέρονται στις εν λόγω Βεβαιώσεις είναι αυτά που το Ταμείο εισέπραξε εντός των ετών 2013 και 2014, οπότε: α. Αν πρόκειται για ποσά εισπραχθέντα κατά το έτος 2014, αυτά δύνανται να αναγραφούν στους Κωδικούς 351 – 352 του Πίνακα 4 της Φορολογικής Δήλωσης ενός εκάστου εκ των υπόψη μερισματούχων. β. Αν πρόκειται για ποσά εισπραχθέντα κατά το έτος 2013, σύμφωνα με την Πολ 1046/6-2-2015 που εξέδωσε η Γενική Γραμματεία Δημοσίων Εσόδων, οι υποχρεωτικές ασφαλιστικές εισφορές που καταβλήθηκαν κατά το ημερολογιακό έτος 2013 εκπίπτουν από το ακαθάριστο εισόδημα των Μισθωτών… Διαβάστε τη συνέχεια »

Γιάννης
Γιάννης
Απάντηση σε  elias
2 Ιουνίου 2015 20:21

Ένα ανέλπιστο δώρο. Έτσι θα ρεφάρουμε τις πρόσθετες κρατήσεις από το ΜΤΑ.

ben
ben
Απάντηση σε  elias
4 Ιουνίου 2015 03:01

Καλησπέρα να υποθέσω οτι θα της παραλάβει ο κόσμος ταχυδρομεικως της βεβαίωσεις του ΜΤΑ ??? Και εαν ξέρει κανείς καποιο τηλέφωνο απο το ΜΤΑ για επικοινωνία για ερώτηση σειρας εφαπαξ που να το σηκώσει καποιος. Ευχαριστώ και περιμένω απάντηση απο τους συναδέλφους! !!!

Στέργιος Πολυχρόνης
Στέργιος Πολυχρόνης
Απάντηση σε  ben
4 Ιουνίου 2015 11:35

ben@
ΜΤΑ/ΕΛΟΑΑ : 2103675065 2103675056 2103675064.
Προφανώς ταχυδρομικός η βεβαιώσεις

ben
ben
4 Ιουνίου 2015 13:10

Οκ σας ευχαριστώ πολυ!!!

Spuros
Spuros
Απάντηση σε  ben
4 Ιουνίου 2015 11:36

Οι βεβαιώσεις θα σταλούν ταχυδρομικώς. Τηλ. 2103675064, 66, 67.
Στο πάνω μέρος με τα μπλε γράμματα υπάρχει η ένδειξη ΣΕΙΡΑ ΕΦΑΠΑΞ, όπου μπορείς να πληροφορηθείς περίπου που βρίσκεσαι.

Mike
Mike
2 Ιουνίου 2015 12:45

Έχουμε αναδρομικές κρατήσεις σε Διαφορές Προαγωγής, Αναγνώριση Χρόνου Υπηρεσίας κλπ οι μετά την 1/8/2012 από 1ης Ιουλίου ? Δεν φτάνουν τα χαστούκια που έχουμε “φάει”? Δεν φθάνουν τα δέκα χιλιάρικα που έχουν φάει από κάθε παιδί μας? Δεν φθάνει η μείωση του 5% του ’09 στο εφάπαξ? Δεν φθάνει η μείωση η μείωση 8-9% του 8ου του ’12 στο εφάπαξ? Έλεος.

Στέργιος Πολυχρόνης
Στέργιος Πολυχρόνης
2 Ιουνίου 2015 22:55

Αχιλλέα θα μπορούσανε όμως της κρατήσεις να της κάνουν αυτόματα με την καταβολή τον αναδρομικών , και έτσι δεν θα μας κακοφαινόταν.

Mike
Mike
3 Ιουνίου 2015 11:52

Η ερώτηση είναι ρητορική και εκφράζει την αγανάκτησή μου όπως και όλων ασχέτως με το εάν επηρεάζει όλους μας ή “μερίδα” ημών. Ακόμα όμως και να γίνει αποδεκτό βάσει λογικής και κανόνων, υπάρχουν παρατυπίες οι οποίες δεν μπορούν να καλυφθούν πλήρως με την εκάστοτε νομοθεσία, αναπροσαρμογή κλπ. Στην συγκεκριμένη περίπτωση για παράδειγμα, η αναδρομική προσαρμογή δεν συμπεριέλαβε την “χασούρα” στην απόδοση των χρημάτων αυτών επί τρία χρόνια για κάθε έναν από εμάς αλλά αντίθετα προς όφελος των Ταμείων, τα οποία έρχονται τώρα και “παίζουν μάγκες” βάσει νομοθεσίας. Δέκα χιλιάρικα όμως με 1,8-2% ή κάπου αλλού επενδυμένα για 3 χρόνια, είναι χασούρα 600 ευρώ το λιγότερο και κανείς δεν μιλάει γι’ αυτό. Πρέπει ΚΑΙ ΑΥΤΟ να το διεκδικήσουμε. Δεν γίνεται αυτόματα. Σε γενικές γραμμές, ότι είναι να “μας πάρουν” γίνεται αυτόματα ότι είναι “να πάρουμε” εμείς πρέπει να το διεκδικούμε Δικαστικά και ακόμα κι αν το κερδίσουμε “κάνουν όλοι τις πάπιες”. Όλο αυτό και χίλια μύρια άλλα λέγεται ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗ Αχιλλέα.

Takis
Takis
Απάντηση σε  Mike
3 Ιουνίου 2015 16:52

Θα συμφωνήσω με όσα προανέφερες.
Προφανώς το φαινόμενο είναι διαχρονικό και συναρτάται με τις εκάστοτε πολιτικές ηγεσίες του τόπου μας.

Takhs
Takhs
2 Ιουνίου 2015 11:10

καλημέρα γνωρίζει κανείς το πότε θα συνεδριάσουν για το εφάπαξ και πόσα περίπου θα πληρώσουν?? Στο ΜΤΑ δεν σηκώνει κανένας το τηλέφωνο.

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Takhs
3 Ιουνίου 2015 07:48

Όταν συνεδριάσουν και αποφασίσουν, θα εκδώσουν ανακοίνωση.
Έτσι θα ενημερωθούμε μαζικά εκατοντάδες ενδιαφερόμενοι, αντί να παίρνουμε εκατοντάδες τηλέφωνα.

Antony
Antony
2 Ιουνίου 2015 09:58

Γιαννης καταλαβαίνω την αγανακτησή σου αλλά σε θέματα οικονομικής υποστήριξης πιστέυω οτι είναι πολύ μπροστα.

Antony
Antony
2 Ιουνίου 2015 09:53

ΠΡΟΣ Takis . θα αναφέρεται όμως οτι υπάρχει υπόλοιπο οφειλής προσ το Δημόσιο, Ο ΕΛΛΟΑ ην δέχεται ?

Γιάννης
Γιάννης
Απάντηση σε  Antony
2 Ιουνίου 2015 11:00

Παίρνεις κανονικά ΦΕ και είναι χωρίς οφειλή, αφού την έχεις ρυθμίσει
http://www.forologikanea.gr/news/erotiseis-apantiseis-sxetika-me-ti-forologiki-enimerotita/
ΥΣ. Κάνε μια δοκιμή τώρα, και εκτύπωσε μία από το taxis να δεις τι θα γράφει (τζάμπα είναι).

Fanis
Fanis
2 Ιουνίου 2015 00:30

Κυριε Καρασαβιδη καλησπερα, εχω το εξης ερωτημα:

δικαιουμαι καποια επιστροφη κρατησεων με τα εξης δεδομενα:

1. εισαγωγη στη σχολη 1993-1997
2. Παραιτηση 2012 λογω εκλογης σε μελος ΔΕΠ (Αποστρατευτηκα με το βαθμο του Επισμηναγου)
3. Δεν δικαιωθηκα συνταξη

Σας ευχαριστω

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Fanis
2 Ιουνίου 2015 10:18

Νομίζω θα πρέπει να ρωτήσεις το ΜΤΑ
http://www.haf.gr/el/structure/units/mta/contact.asp

Takis
Takis
2 Ιουνίου 2015 23:08

Αν δεν τα ζητήσεις μέσα σε 5 χρόνια από την απομάκρυνση σου, πάνε υπέρ του ταμείου (άρθρο 19, παρ. 1,του Ν.398/74).
Επίσης μην ξεχάσεις και τις εισφορές για το ΒΟΕΑ αν είχες παιδιά.

Antony
Antony
1 Ιουνίου 2015 21:29

Εάν κάποιος χρωστάει στην εφορία αλλά είναι στον διακανονισμό των 100 δόσεων ισχύει η φορολογική ενημερότητα που θα πάρει για την καταβολή του ΕΦΑΠΑΞ ?

Takis
Takis
Απάντηση σε  Antony
1 Ιουνίου 2015 21:34

Πέρνεις κανονικά ΦΕ αν εχεις κάνει ρύθμιση

Antony
Antony
1 Ιουνίου 2015 16:27

ΤΟ ΝΑΥΤΙΚΟ ΚΥΡΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΣΩΜΑ ΕΝΙΑΙΟ ΠΡΩΤΟΠΟΡΟ . Η ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΙΝΗΤΟ ΣΩΜΑ ΠΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΙΤΑΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΑΠΟ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟΠΑΙΔΙΑ. ΠΙΣΤΕΥΩ ΝΑ ΒΑΛΟΥΝ ΚΑΠΟΤΕ ΤΑ ΑΠΟΠΑΙΔΙΑ ΜΥΑΛΟ. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΟ ΝΑΥΤΙΚΟ ΠΟΥ ΤΟ ΣΤΕΛΕΧΩΝΟΥΝ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΣΟ ΑΞΙΟΛΟΓΟΙ (ΗΓΕΤΕΣ) ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΥΠΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΙ.

Γιάννης
Γιάννης
Απάντηση σε  Antony
2 Ιουνίου 2015 00:11

Φίλε Antony, ήταν καλοκαίρι του 1998 με καύσωνα και είχα υπηρεσία περιπόλου (ήμουν Υπξκος) στην 112 ΠΜ στον τομέα που ήταν και Α/Φ Ρ3 (ναυτικής συνεργασίας).
Λόγω της ζεστής αποφάσισα να σταματήσουμε στην καντίνα της συγκεκριμένης μοίρας να πάρω κρύο νερό για μένα και τον οδηγό. Μπαίνω στο κτήριο και κατευθύνομαι στον χώρο που ήταν η αίθουσα ψυχαγωγίας για το προσωπικό του ΠΝ.
Με ρώτησε ένας Αξκος τι ήθελα και του είπα να αγοράσω νερό. Η απάντηση του ήταν ότι δεν μπορούσα να αγοράσω νερό από το κυλικείο γιατί είναι για τους Αξκούς και ότι θα έπρεπε να πάω σε αυτό για τους Υπξκους αλλά επειδή εκείνη την ώρα ήταν κλειστό να ερχόμουν σε καμία ώρα που θα άνοιγε. Του είπα ότι εκτελώ περίπολο και ότι είχαμε ανάγκη το νερό λόγω καύσωνα. Η απάντηση του ηχεί ακόμα στα αυτιά μου.
Δεν κατάλαβες τι σου είπα, εδώ είναι μόνο για Αξκους.
Από τότε κατάλαβα ότι τα γουρούνια υπάρχουν παντού, και έχουν όλα την ίδια μούρη.

Κωστής
Κωστής
Απάντηση σε  Γιάννης
2 Ιουνίου 2015 13:13

Συνάδελφε …..ας μην κάνουμε διαχωρισμούς σε Αξκούς- και εξ Υπξκών. Όλοι στο ίδιο …..μαύρο καζάνι βράζουμε……μας έχουν όλους γραμμένους …..εκεί που δεν πιάνει μελάνι.

Γιάννης
Γιάννης
Απάντηση σε  Κωστής
2 Ιουνίου 2015 13:27

Δεν έκανα κανένα διαχωρισμό εγώ, αν αναφέρεσαι σε μένα, απλά είπα ένα πραγματικό περιστατικό για να καταδείξω ότι δεν θα πρέπει να εξυμνούμε και τόσο τους συνάδελφους του ΠΝ. Αντιθέτως μάλιστα στην διάρκεια της σταδιοδρομία μου συνεργάσθηκα άψογα με πολλούς αξιόλογους κα εξαίρετους συνάδελφους Αξκους.

M.G.
M.G.
1 Ιουνίου 2015 15:57

Γεια σας και καλό μήνα.
Για το ερώτημα αυτό
http://enstoloi.net/aeroporia/comment-page-81/#comment-17579
βρήκα στις οδηγίες συμπλήρωσης του Ε1 στη σελ. 17 και 18 που μπορείτε να το δείτε λεπτομερώς το εξής: Στο Ε1 του 2015 υπάρχουν κάτω από τους κωδικούς 303, 321 και 313, 315 οι κωδικοί 343, 345, 347, 349. Είναι αντίστοιχοι των 303, 321, 313, 315 όταν δεν υπάρχει ηλεκτρονική πληροφόρηση και αφορά τις περιπτώσεις 1,2,3,4 και 6 του πίνακα 4Α. Μπορούν όμως να συμπληρωθούν με τα ποσά των αναδρομικών όσοι έχουν δεύτερο πίνακα στη βεβαίωση του ΜΤΑ;

G.G.
G.G.
Contributor
Απάντηση σε  M.G.
1 Ιουνίου 2015 20:42

Φίλε M.G. διάβασε από τις οδηγίες συμπλήρωσης φορολογίας εισοδήματος στην σελ. 16 με την ένδειξη: Προσοχή (Επίσης, οι κάθε είδους καθαρές αποδοχές…………κλπ)
όπου αναφέρει πως δηλώνονται – φορολογούνται τα αναδρομικά εισοδήματα.
http://www.gsis.gr/gsis/export/sites/default/gsis_site/Services/documents_polites/Odhgies_E1_2015.pdf
Οι κωδικοί που ανέφερες είναι μόνο σε περίπτωση που δεν έχουν συμπληρωθεί ηλεκτρονικά από τον φορέα τα εισοδήματα – κρατήσεις.

M.G.
M.G.
Απάντηση σε  G.G.
1 Ιουνίου 2015 20:57

Ευχαριστώ φίλε G.G.
Ναι, τώρα ήταν πιο κατανοητό. Οπότε συμπληρωματκή χειρόγραφα στη ΔΟΥ, γιατί από ότι βλέπω στο TAXIS δεν υπάρχει αντίστοιχη για το 2014. Άρα το καλά ξεμπερδέματα ισχύει.

Spuros
Spuros
Απάντηση σε  M.G.
1 Ιουνίου 2015 21:37

Υπάρχει περίπτωση να ανοίξει και ηλεκτρονικά να κανείς υποβολή συμπληρωματικών – τροποποιητικών δηλώσεων. Περίμενε λίγες μέρες, άλλωστε μέχρι τέλος του μήνα έχεις προθεσμία υποβολής.

Takis
Takis
1 Ιουνίου 2015 13:32

Ένα ιδιαίτερο κατατοπιστικό σχόλιο που αφορά την ΕΑΑΑ, και που καταδεικνύει τους λόγους που έχουν απομακρυνθεί – αποστασιοποιηθεί μεγάλο μέρος των ε.α. συναδέλφων.
http://aeroporiapostratos.blogspot.gr/2015/05/blog-post_10.html#more

Spuros
Spuros
Απάντηση σε  Takis
1 Ιουνίου 2015 13:38

Συμφωνώ και εγώ Taki, ο κατήφορος δεν έχει σταμάτημα, δες και το παρακάτω, για να καταλάβεις πως είναι αλληλένδετα δεμένοι με την εξουσία και κάνουν ότι είναι δυνατόν να παραμείνουν σε αυτήν. Σιγά μην νοιαστούν για εμάς.
http://aeroporiapostratos.blogspot.gr/2015/05/blog-post_94.html#more

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Takis
1 Ιουνίου 2015 14:59

Παίδες, ας μην γελιόμαστε. Αυτά που γράφονται στα άρθρα τα ξέρουμε και δυστυχώς αποδεικνύονται συνήθως αληθινά! Μαζί σας είμαι, αλλά… Αλλά ας αναρωτηθεί ο καθένας μας για το τι έχουμε κάνει/προσφέρει εμείς ως μέλη της ΕΑΑΑ πέραν από την αίτηση για έκδοση της ταυτότητας(???!!!). Ενδιαφερθήκαμε συνειδητά για τίποτα? Πήγαμε ποτέ σε καμμιά αντιπροσωπεία (οικιοθελώς)? …τί? πρέπει μόνο να μας διατάζουν για να πηγαίνουμε?…ή δεν μας ενδιαφέρουν τέτοια πράγματα πλέον? Θέλαμε να πληροφορηθούμε για κάτι που δεν ξέραμε ή για τις αποφάσεις της τοπικής ένωσης? Συζητήσαμε με μέλη του ΔΣ για να δούμε γιατί εκφράζονται και αποφασίζουν με συγκεκριμένο τρόπο? Σηκωθήκαμε από τον καναπέ ή την καρέκλα του σπιτιού μας για να πάμε να δούμε με τί ασχολείται η τοπική μας ένωση? και αν μπορούμε να προσφέρουμε κάτι ελάχιστο και εμείς? (οι περισσότεροι που αναμένουμε εφάπαξ είμαστε γύρω και κάτω των 50, ενώ αυτοί που συμμετέχουν στα κοινά της ένωσης είναι συνήθως 70άρηδες…γιατί? Το σκεφτήκαμε ποτέ αυτό? Μήπως είμαστε πολυ-άσχολοι και δεν βρίσκουμε λιγάκι χρόνο? Λές?…. Αν δεν κάναμε τίποτα ουσιαστικό… Διαβάστε τη συνέχεια »

M.G.
M.G.
Απάντηση σε  Johnny B.
1 Ιουνίου 2015 18:53

Συμφωνώ με το πνεύμα της σκέψης σου Johny B., αλλά μήπως αυτό το έχουν προκαλέσει οι ίδιοι; Έχω παρατηρήσει ότι με την αυταρχική συμπεριφορά των περισσότερων μεγάλων σε ηλικία ε.α. (πρώην ανώτατοι συνήθως), δημιουργείται το φαινόμενο του να νομίζουν ότι είναι ακόμα ε.ε. και να μας βλέπουν απλά σαν μικρότερους σε βαθμό από αυτούς και παρά του ότι μπορεί να προσπαθούμε να ενσωματωθούμε, αυτοί με τον τρόπο τους μας απωθούν. Υπάρχουν όμως και αρκετοί που είναι πραγματικά άνθρωποι που χαίρεσαι την παρέα τους. Δυστυχώς όμως τις θέσεις κλειδιά τις έχει η πρώτη κατηγορία με τα γνωστά μας αποτελέσματα. Όσο για τις αντιπροσωπείες δεν περιμένουμε να μας διατάξουν, φαντάζομαι ότι αν ζητηθεί με το σωστό τρόπο δεν θα υπάρχει πρόβλημα. Γενικά πάντως αν υπάρχει μια πιο σωστή αντιμετώπιση εκατέρωθεν θα κατορθωθούν περισσότεροι ”άθλοι”.

Fanis
Fanis
1 Ιουνίου 2015 04:19

Agapitoi eho ena erotima,

paraitithika to 2012 (eisagogi sti sholi to 1993) meta apo eklogi mou se kathigiti sto panepistimio. Kathos den eiha simplirosei ta hronia de dikaioumai sintaksi oute efapax.
Thelo na rotiso an dikaioumai tis karatiseis apo to MTA?

Sas euharisto

villas
villas
Απάντηση σε  Fanis
1 Ιουνίου 2015 09:53
Fanis
Fanis
Απάντηση σε  villas
1 Ιουνίου 2015 23:43

Ilpiza se kapoia voitheia. perito na eksigiso gia ti grafi.

Sas euharisto.

TZOTZOΣ
TZOTZOΣ
Απάντηση σε  Fanis
1 Ιουνίου 2015 14:15

Καθηγητής σε πανεπιστήμιο και γράφεις έτσι ???

Dp
Dp
30 Μαΐου 2015 17:43

@ aero

Ρώτησα και έμαθα για την απόδοση των εφάπαξ από ΕΛΟΑΝ, αλλά ότι και να γράψω ίσως για σένα θα ήτο υπερβολή και άρα δεν θα με πιστέψεις……

ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΟΜΩΣ ΔΙΑΒΑΣΕ ….ΔΙΠΛΑ, ΤΟΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟ ΝΑΥΤΙΚΟ (με username “aeronafths” )ΠΟΥ ΛΕΕΙ:

“Γεια σας…Ειμαι αποστρατος απο ΝΟΕ 13 και πληρωθεις το εφαπαξ απο ΕΛΟΑΝ ΝΟΕ14…….”

Κατάλαβες φίλε μου!!!!!!

Αποστρατεύτηκε Νοέμβριο 2013 (όπως και εγώ) και το πήρε τον Νοέμβριο 2014 !!!!!

Ιούνιος 2015 ξημερώνει και εγώ ακόμα περιμένω το…. τρένο!!!!!!

Ας ξυπνάμε επιτέλους !!!!!

Spuros
Spuros
Απάντηση σε  Dp
30 Μαΐου 2015 19:43

Πάντως στο ΠΝ ο χρόνος αναμονής είναι περίπου το ένα έτος.
http://enstoloi.net/naftiko/comment-page-10/#comment-14811

Dp
Dp
Απάντηση σε  Spuros
30 Μαΐου 2015 19:54

Ναι βρε Σπύρο, αυτό λέω…

Στο ΠΝ είναι ένα χρόνο ενώ σε εμάς …. δύο (2).

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Dp
30 Μαΐου 2015 23:02

Dp,
δεν έχω κανένα λόγο να μην σε πιστέψω.
Αν έχεις έγκυρη απάντηση για την ερώτησή μου
(Μήπως ξέρει κάποιος να μας πει πόσα (αριθμός) εφάπαξ έχει χορηγήσει το ΕΛΟΑΝ από την αρχή της χρονιάς;)
θα με χαροποιούσε να το ξέρω.
Πάντα θέλω οι κρίσεις μου να βασίζονται σε δεδομένα.

Αναφορικά με τον “aeronafths”, έχω μιά απορία.
Αν αποστρατεύθηκε Νοε. 2013, λογικά θα πήρε συνταξ. πράξη τον Φεβ. 2014 (όπως κι εσύ – κι εγώ !) και θα αιτήθηκε εφάπαξ τον Φεβ ή Μαρτ 2014.
Το ΕΛΟΑΝ τον Ιαν. 2015 έδωσε εφάπαξ σε αυτούς που το αιτήθηκαν Ιαν. 2014 (πρώτα πρωτόκολλα του ’14)
http://www.mtn.gr/%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CE%BA%CE%BF%CE%B9%CE%BD%CF%8E%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82/343-%CE%AD%CE%B3%CE%BA%CF%81%CE%B9%CF%83%CE%B7-%CE%B5%CF%86%CE%B1%CF%80%CE%B1%CE%BE-%CE%B2%CE%BF%CE%B7%CE%B8%CE%B7%CE%BC%CE%AC%CF%84%CF%89%CE%BD-2014-%CE%B1%CF%80%CF%8C-01-269.html

Δεν είναι “περίεργο” ο “aeronafths” να το έλαβε από τον Νοε. 2014.

Εκτός αν το ΠΝ ακολουθεί άλλες διαδικασίες απ΄ότι η ΠΑ.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  aero
30 Μαΐου 2015 23:44

Λογικό! Εκτός και αν ο ναύτης πήρε ΣΠ τον Νοε.13 (και τον ίδιο μήνα πήρε και σειρά) οπότε αλλάζει όλα τα δεδομένα της συζήτησης…

Πάντως αν με πράξη/σειρά τον Ιαν.14 πήραν εφάπαξ οι ναύτες τον Ιαν.15 τότε αξίζει θαυμασμό! Σ’ έναν χρόνο? μόνο?…πόσοι ναύτες περίμενουν κατά Μ.Ο. στη σειρά κάθε χρόνο? για να δούμε αν αυτό είναι “κανόνας” ή “εξαίρεση”!

PANOS
PANOS
Απάντηση σε  aero
31 Μαΐου 2015 11:28

Ισως ειναι 35 αρης και δεν χρειαζόταν ΣΠ.
Πάντως το μόνο σίγουρο είναι ότι σύμφωνα με την ανακοίνωση του ΜΤΑ, από 8-12 και έως 11-2014, που ψηφίστηκε ο νόμος για την απόδοση των αναδρομικών οι αποστρατείες ήταν 1410 άτομα.
Όποτε ο καθένας ας βγάλει τα συμπεράσματα του για το αν θα μπορούσε να ικανοποιήσει όλο αυτό τον αριθμό μέσα σε ένα χρόνο από την αποστρατεία ή και σε λιγότερο.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  PANOS
31 Μαΐου 2015 13:55

Για το ΠΝ λες 1410 άτομα? Γιατί στην ΠΑ δεν θα ήταν πάνω από 700 στο ίδιο διάστημα…οπότε συμφωνώ ότι ας βγάλει ο καθένας τα συμπεράσματά του!!!

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Johnny B.
31 Μαΐου 2015 15:31

O Panos λέει…… σύμφωνα με ανακοίνωση του ΜΤΑ…

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Johnny B.
31 Μαΐου 2015 23:00

…και εγώ τα λέω όπως τα έχω καταλάβει από τα σχόλια και τις αναρτήσεις, εδώ.

Takis
Takis
30 Μαΐου 2015 12:15

Υπομονή, ο ΥΕΘΑ βρήκε λεφτά, ετοιμαστείτε να ράψετε τσέπες.
http://www.onalert.gr/stories/ayti-einai-i-periousia-ton-enoplon-dynameon-pou-mporei-na-fernei-dis/42781

Nick F.
Nick F.
Απάντηση σε  Takis
30 Μαΐου 2015 13:05

Πάντως, για την δική μας “τρύπα” δεν τα προορίζει….να ‘σαι σίγουρος!

Takhs
Takhs
Απάντηση σε  Dp
30 Μαΐου 2015 08:29

καλημέρα .. το δικό μας να δούμε πότε θα συνεδριάσει .Και να δούμε και πόσα εφάπαξ θα δώσει αυτή την φορά….

Dp
Dp
Απάντηση σε  Takhs
30 Μαΐου 2015 10:33

Το ακατανόητο είναι ότι το ΕΛΟΑΝ λογικά θα έπρεπε να… φρενάρει λίγο, αφού έχει ήδη αποδώσει στους μερισματούχους μεγάλο μέρος του προϋπολογισμού του.

Αντίθετα με το δικό μας (ΕΛΟΑΑ) που απλά… ΔΕΝ ΚΙΝΕΙΤΑΙ ΤΙΠΟΤΑ.

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Dp
30 Μαΐου 2015 11:25

Δεν γνωρίζουμε όμως το αριθμό εφάπαξ που δίνει κάθε φορά το ΕΛΟΑΝ.
Δηλ. αν δίνει κάθε φορά π.χ. 15 εφάπαξ, δεν νομίζω να “προηγείται” κατά πολύ από το ΕΛΟΑΑ ή το ΕΛΟΑΣ.
Το ότι πληρώνει πρωτόκολλα 2014, δεν μου λέει τίποτα.
Και το ΕΛΟΑΑ πρωτόκολλα 2014 (Ιαν.) πλήρωσε.

Dp
Dp
Απάντηση σε  aero
30 Μαΐου 2015 13:35

Πλάκα έχεις… 🙂

Γιατί δεν ρωτάς. Απλό είναι!

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  aero
30 Μαΐου 2015 15:42

Dp,
Ρωτάω λοιπόν:
Μήπως ξέρει κάποιος να μας πει πόσα (αριθμός) εφάπαξ έχει χορηγήσει το ΕΛΟΑΝ από την αρχή της χρονιάς;

To “πλάκα έχεις …” εμπεριέχει ειρωνία;

Nick F.
Nick F.
Απάντηση σε  Dp
30 Μαΐου 2015 13:07

Μπορούμε να μεταπηδήσουμε στο Ναυτικό έστω και τελευταίοι στην ουρά του εφάπαξ τους? Ακόμα και 1000 να είναι, πάλι πιό μπροστά θα το πάρουμε από εκεί….!!!!