Αεροπορία

Σελίδα [php_everywhere] με σχόλια ειδικά για την Πολεμική Αεροπορία (διαβάστε πρώτα την ενότητα FAQ / Συχνές Ερωτήσεις).

guest
17K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
Βιll S.
Βιll S.
6 έτη πριν

Βιll S.
15 June 2015 at 10:49

Καλημερα σας κυριοι. Ειμαι ΕΜΘ εκλεισα 20ετη το 2011 με 4 ανηλικα παιδιά (ημ/νια καταταξης 26/3/1991). Σκεφτομουν να παραμεινω στν Π.Α. μεχρι να σημπληρωσω 24 & 6 μηνες(27/9/2015) για να θεμελιωσω και τα 5 πολεμικα. Εαν αυτά καταργηθουν οπως ακουγεται υπάρχει λογος να παραμεινω δηλ. μπορω να φυγω και τωρα εφοσον εχω θεμελιωσει; Υπαρχει περιπτωση (λογω της καταργησης των προωρων συνταξεων οπως ακουγεται) να χασω το δικαιωμα αν παραμεινω μεχρι το Σεπτεμβρη; Ποια ειναι η διαδικασια παραιτησης; Σε ποιο τηλ. μπορω να απευθυνθω για το ΕΦΑΠΑΞ;

ΥΓ: οπως καταλαβατε φορα μπαινω σε μια τετοια κουβεντα στο υπολογιστη (συγχωρεστε αν κανω λαθος) αλλα είμαι και αποφασισμενος να αποχωρισω απο την ΠΑ (με οποιο κοστος) γι αυτο ειμαι καπως επιμονος στις ερωτησεις (αλλα και ασχετος με τα συνταξιοδοτικα)

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Βιll S.
6 έτη πριν

Πιστεύω ότι μελέτησες με προσοχή τις:
https://enstoloi.net/comments/faq-erotisis/

Στις υποθετικές ερωτήσεις σου
(“Εαν αυτά καταργηθουν …. υπάρχει λογος να παραμεινω … Υπαρχει περιπτωση να χασω το δικαιωμα αν παραμεινω ….)
δεν νομίζω ότι θα αναλάμβανε κάποιος την ευθύνη να σου απαντήσει.

Για το εφάπαξ, απευθύνεσαι στο ΜΤΑ / ΕΛΟΑΑ
http://www.haf.gr/el/structure/units/mta/contact.asp

Υπόψη ότι τώρα λαμβάνουν εφάπαξ όσοι αποστρατεύθηκαν τον Οκτ. 2013.

Για την αίτηση αποστρατείας (όχι παραίτησης – υπάρχει διαφορά) μελέτησε την αντίστοιχη Πάγια Διαταγή στο Γρ. Προσωπικού ή στο Τμ. Οργάνωσης της Μονάδας σου.

PANOS
PANOS
Απάντηση σε  Βιll S.
6 έτη πριν

Στα όσα κατατοπιστικά σου ανέφερε ο συνάδελφος aero, θα σου πω την δική μου άποψη – εκτίμηση. 1. Τα θεμελιωμένα δικαιώματα εκτιμώ ότι δεν θα θιγούν (όπως έγινε και το 2010) καθώς θεωρείται αντισυνταγματικό και ο λόγος είναι ότι δεν μπορεί κάποιος με τα ίδια χρόνια με σένα που έφυγε να έχει διαφορετική αντιμετώπιση με εσένα που έμεινες. 2. Οι στρατιωτικοί κατά την θεμελίωση του συνταξιοδοτικού τους δικαιώματος δικαιούνται μειωμένη ή πλήρη σύνταξη ( ο όρος πρόωρη δεν ισχύει, απλά είναι για την δημιουργία εντυπώσεων και να στρέψουν τα βλέμματα των υπολοίπων εναντίων μας και όχι σε αυτούς που πραγματικά φεύγουν με πρόωρη, ΔΕΚΟ, τράπεζες, κ.α.) 3. Καλό θα ήταν να κάτσεις να συμπληρώσεις και τα 5 πολεμικά. Αν λάβουμε σαν σενάριο την κατάργηση τους απλά δεν θα προσμετρήσουν (όπως και σε χιλιάδες συναδέλφους, αλλά μπορεί να κερδισθούν δικαστικώς), ενώ αν θα φύγεις δεν θα έχεις πλέον καμία δυνατότητα προσμέτρησης… Διαβάστε τη συνέχεια »

Nick F.
Nick F.
Απάντηση σε  PANOS
6 έτη πριν

Bill S. Χωρίς να αντιλέγω στα λεγόμενα του PANOS, η δική μου άποψη είναι ότι αν κοπούν τα πλασματικά, θα κοπούν για όλους! Αυτό είναι “λιγότερο” αντισυνταγματικό από αυτό που σχολιάζει o PANOS (δηλαδή περικοπή των πλασματικών από το 2015 ή το 2016 και μετά, αυτό δεν θα περάσει δικαστικώς στα σίγουρα), οπότε “στέκεται” καλύτερα το πλάνο “κόβω σε όλους που έφυγαν με αίτηση αποστρατείας”!!!…αυτό είναι άδικο αλλά είναι ρεαλιστικό αντικίνητρο! Με το εφάπαξ, θα υπάρξει “λογικά” ανάλογη ρύθμιση σε όσους μπαίνουν στη σειρά από την 31/7/14 και μετά (πιάνει και μένα, δυστυχώς). Όπως διαβάζω αυτές τις ημέρες, το ΔΝΤ θέλει (ντε και καλά) να μας κόψει κύριες και επικουρικές συντάξεις για να καλύψει ένα κενό 2 περίπου δις. Το σκεπτικό τους είναι οι πρόωρες ηλικιακές συντάξεις και είμαστε αδίκως (πάλι) στο στόχαστρό τους!!! Γνώμη μου, άλλο το 2014 και άλλο το 2015! Αν δεν είχες προβλέψει τις εξελίξεις του… Διαβάστε τη συνέχεια »

Χάρης
Χάρης
Απάντηση σε  Nick F.
6 έτη πριν

Καλό είναι να μην γράφονται “εκτιμήσεις” ή “απόψεις” που δημιουργούν άσχημες εντυπώσεις.Μου θυμίζει αντίστοιχες εισηγήσεις που είχαν γίνει από εν ενεργεία συναδέλφους προς τους “κατάλληλους” ανθρώπους,πριν από 3-4 χρόνια, σχετικά με το εφάπαξ που είχαν πάρει όσοι είχαν αποστρατευτεί πρόσφατα, καθώς συζητιόταν η μείωση των ποσών που θα καταβάλλονταν μελλοντικά.Είναι γνωστό,ότι εκείνον τον καιρό γινόντουσαν εισηγήσεις για επιστροφή μέρους του εφάπαξ από όσους είχαν φύγει σχετικά πρόσφατα και είχαν πάρει κανονικά ποσά.
Το να κοπεί η πλασματική πενταετία ή οποιαδήποτε πλασματικά χρόνια από κάθε κατηγορία ήδη συνταξιούχων στρατιωτικών ή πολιτικών, δεν γίνεται.Και δεν καταλαβαίνω και τον λόγο που προσπαθείτε να δημιουργήσετε θέματα εκεί που δεν υπάρχουν.Κανείς δεν είναι πονηρότερος η εξυπνότερος από τους άλλους,ώστε να ξέρει ή να προβλέπει τι μπορεί να γίνει μετά από 1-2 χρόνια ή και αργότερα, για να βγει στη σύνταξη στην πιο κατάλληλη στιγμή.Η πιο κατάλληλη στιγμή είναι υποκειμενική για τον καθένα.

PANOS
PANOS
Απάντηση σε  Χάρης
6 έτη πριν

Αγαπητέ Χάρη
Όταν κάποιος συνάδελφος θέτει ένα ερώτημα, και η απάντηση περιλαμβάνει την λέξη εκτίμηση – άποψη από μόνες τους σαν έννοιες δεν αποτελούν θέσφατο και δεδομένο.
Άλλωστε ο καθένας μέσα από την σύνθεση εκτιμήσεων – απόψεων επί του ερωτήματος του, από όλους όσους τις καταθέτουν μπορεί να βγάλει τα όποια συμπεράσματα του.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Χάρης
6 έτη πριν

Χάρης, θα συμφωνήσω με τον PANOS. Άλλωστε δεν είμαστε ειδήμονες σε τίποτα! Όλοι μας κάνουμε προσωπικές εκτιμήσεις στα τρέχοντα θέματα ανάλογα με την περιρέουσα ατμόσφαιρα…άλλωστε τις ημέρες αυτές τα πάντα είναι “ανοιχτά” και οι εξελίξεις “τρέχουν” ανά ώρα!!! Τρομερή αβεβαιότητα σε όλους τους τομείς, συμφωνείς ή όχι? Μην ξεχνάς ότι τίποτα δεν είναι διασφαλισμένο, ούτε καν η παραμονή μας στο ευρώ!!! Όλες οι επίσημες εκτιμήσεις, ακόμα και τις κυβερνήσεις αυτού του τόπου, δεν ξέρουν τί θα μας ξημερώσει!!! Επομένως, συζητήσεις για το πότε θα ξαναπάρουμε εφάπαξ, σύνταξη, μέρισμα??? Όλα είναι στον αέρα… Αν δεν σου αρέσουν αυτά που διαβάζεις εδώ επειδή σου “μεταδίδουν” άγχος-απαισιοδοξία, αυτό δεν σημαίνει ότι κάθε τι “ηπιότερο” είναι και “πιό ευχάριστο”, έτσι? Το σημαντικότεο από όλα. Δεν πρέπει να βιαζόμαστε σε καταστάσεις που δεν είναι κατασταλαγμένες και ο φίλος Bill S. θα πρέπει να το λάβει υπόψη του πριν αποφασίσει να φύγει. Άλλο το 2014 άλλο… Διαβάστε τη συνέχεια »

Χάρης
Χάρης
Απάντηση σε  Χάρης
6 έτη πριν

Φίλε PANOS, δε διαφωνώ -κάθε άλλο μάλιστα- με την ανταλλαγή απόψεων μεταξύ μας.Αρκεί να βοηθούν αυτές κάποιον που έχει απορίες,κυρίως αν αυτές έχουν να κάνουν με ερωτήματα που θέτει κάποιος σχετικά με σκέψεις για συνταξιοδότηση.Άλλο όμως να εκφράζουμε απόψεις γι αυτά που πραγματικά ισχύουν και άλλο να πηγαίνουμε να δημιουργήσουμε θέμα εκεί που δεν υπάρχει.Δεν είναι ωραίο κάθε φορά που “ακούγεται” οτιδήποτε άσχημο νέο σχετικά με τις προϋποθέσεις συνταξιοδότησης των τωρινών εργαζομένων ή τη λήψη εφάπαξ βοηθήματος από αυτούς, να λέει κάποιος ότι αυτό θα αφορά κι αυτούς που είναι συνταξιούχοι. Δείχνει σαν να το ζητάει.Και δυστυχώς,αυτό συμβαίνει μόνο στον δικό μας κλάδο.Είναι πολύ λυπηρό,αλλά είναι η αλήθεια.Φυσικά αυτό,δεν αφορά κάποιο δικό σου σχόλιο. Φίλε Johnny B., Συμφωνώ ότι δεν είμαστε ειδήμονες,το είπα άλλωστε.Δεν θεωρώ τον εαυτό μου εξυπνότερο ή πιο μάγκα από τους άλλους.Οι εξελίξεις τρέχουνε όπως λες και τίποτα δεν είναι σίγουρο.Δεν είναι θέμα αν μου δημιουργούν άγχος… Διαβάστε τη συνέχεια »

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Χάρης
6 έτη πριν

Χάρη, όλοι συμφωνούμε μ’ αυτά άλλωστε “μεγαλώσαμε” μέσα στο ίδιο Σώμα, με τα ίδια βιώματα! Μόνο που αυτές τις μέρες τα “νερά είναι θολά” και ας περιμένει ο κάθε ε.ε. Bill S. λιγάκι πριν ρίξει την αίτηση και έπειτα το μετανιώσει (ειδικά αν έχει και μικρά παιδιά), άλλωστε δεν υπάρχει μέγα θέμα βιασύνης, ότι είναι να γίνει θα τον “πιάσει” και αυτόν και εμάς…

Βαγγελης
Βαγγελης
Απάντηση σε  Βιll S.
6 έτη πριν

Σειρούλα μου Βιll S.!
εισαι σιγουρος οτι στα 24 & 6 μηνες θεμελιωνεις δικαιωμα συνταξιοδοτησης ?

εκτος αν καταλαβα λαθος (να με συγχωρεις).
εμεις παμε στα 32/40 !!! (το 2023)

Γιάννης
Γιάννης
Απάντηση σε  Βαγγελης
6 έτη πριν

Είναι με 4 παιδιά γιαυτό.

ΓΙΩΡΓΟΣ
ΓΙΩΡΓΟΣ
6 έτη πριν

ΡΕ ΣΥ JOHNNYB ΔΕΝ ΠΑΣ ΝΑ ΠΙΕΙΣ ΚΑΝΑ ΚΡΑΣΑΚΙ ΝΑ ΦΑΣ ΚΑΜΜΙΑ ΠΡΟΒΑΤΑ ΝΑ ΗΡΕΜΗΣΕΙΣ ΛΕΩ ΕΓΩ?

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  ΓΙΩΡΓΟΣ
6 έτη πριν

Λες ε? Αφού το λες εσύ…εντάξει!

Johnny B.
Johnny B.
6 έτη πριν

Αχιλλέα, όσοι είστε χαλκέντεροι και μπορείτε να βλέπετε την κατρακύλα με στωικότητα, ας μας ενθαρρύνετε και μας όσους δηλαδή έχουμε απογοητευτεί τελείως…και φαντάσου ότι υπάρχει ε.ε. προσωπικό που χωρίς ουσιαστικά οφέλη παραμονής, ελπίζει ακόμα σε κάτι καλύτερο, επιλέγοντας το “σίγουρο” της στολής από το “αβέβαιο” της αναμονής του εφάπαξ…με άγνωστα και οι δύο μεριές αποτελέσματα για το μέλλον των παιδιών μας! Ας μην καταλήξουμε να μιλάμε άλλο για το πόσα κατοστάρικα θα χάσουμε εμείς αλλά για τις πόσες ευκαιρίες αποκλείουμε από τα παιδιά μας με τις συνεχιζόμενες περικοπές να προστίθενται στα ατελείωτα μέτρα των τελευταίων 5 ετών. Προσωπικά μπορώ να προτείνω και τη (γ) επιλογή που αν και φαίνεται βαριά και απρόθυμη στην ηλικία που είμαστε, με λίγο τσαγανό και ατομική υπέρβαση, σίγουρα θα επιφέρει καλύτερα αποτελέσματα για το μέλλον των παιδιών μας….λέγεται “εργασία στο εξωτερικό/ξενιτιά”… στην ελληνική ιστορία έχει αποδειχθεί αναγκαία και ανανεωτική … Ας περιμένουμε να δούμε σύντομα… Διαβάστε τη συνέχεια »

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Johnny B.
6 έτη πριν

…και κάτι ακόμα…

γράφεται τις τελευταίες μέρες ότι

“Περικοπές στις αμυντικές δαπάνες, με στόχο την περιστολή των ελλειμμάτων και την επίτευξη πρωτογενών πλεονασμάτων”.

http://www.sofokleousin.gr/archives/235897.html

…αυτό ακούγεται εύκολο στα λόγια και ίσως να επιφέρει προσωρινή ανακούφιση στους οικονομικούς δείκτες, αλλά η ρίζα του προβλήματος δεν είναι οι αυξημένες αμυντικές δαπάνες (ούτε και οι μισθοί/συντάξεις/εφάπαξ των στρατιωτικών)…

Αντίθετα, τέτοιου είδους επιπόλαιες παρεμβάσεις σε μιά “πληγωμένη” από τις πολλές περικοπές εθνική άμυνα, ενδέχεται να δημιουργήσει το υπόβαθρο για ανεξέλεγκτες εντάσεις σε ένα ασταθές γεωπολιτικό περιβάλλον σαν το δικό μας…καλά, ο κος ΥΕΘΑ με το επιτελείο του, δεν βλέπει τον λόγο να πατήσει πόδι (τρίξει τα δόντια κλπ) για να μην εφαρμοστούν τέτοιες αυθαίρετες και ακραίες επιλογές? Δεν άκουσα να σχολιάζει το θέμα? Αλήθεια, με τί ασχολείται στο Υπουργείο του? (με τις μεταθέσεις…???)

Βιll S.
Βιll S.
Απάντηση σε  ΓΙΩΡΓΟΣ
6 έτη πριν

Καλημερα σας κυριοι. Ειμαι ΕΜΘ εκλεισα 20ετη το 2011 με 4 ανηλικα παιδιά (ημ/νια καταταξης 26/3/1991). Σκεφτομουν να παραμεινω στν Π.Α. μεχρι να σημπληρωσω 24 & 6 μηνες(27/9/2015) για να θεμελιωσω και τα 5 πολεμικα. Εαν αυτά καταργηθουν οπως ακουγεται υπάρχει λογος να παραμεινω δηλ. μπορω να φυγω και τωρα εφοσον εχω θεμελιωσει; Υπαρχει περιπτωση (λογω της καταργησης των προωρων συνταξεων οπως ακουγεται) να χασω το δικαιωμα αν παραμεινω μεχρι το Σεπτεμβρη; Ποια ειναι η διαδικασια παραιτησης; Σε ποιο τηλ. μπορω να απευθυνθω για το ΕΦΑΠΑΞ;

ΥΓ: οπως καταλαβατε φορα μπαινω σε μια τετοια κουβεντα στο υπολογιστη (συγχωρεστε αν κανω λαθος) αλλα είμαι και αποφασισμενος να αποχωρισω απο την ΠΑ (με οποιο κοστος) γι αυτο ειμαι καπως επιμονος στις ερωτησεις (αλλα και ασχετος με τα συνταξιοδοτικα)

Johnny B.
Johnny B.
6 έτη πριν

Ο Johnny πήρε τ’ όπλο του και αποφάσισε να συμμετέχει σε “οικονομικές ασκήσεις επί χάρτου” λαμβάνοντας υπόψη τα “σημεία των καιρών” (!!!)…τα σχόλια δικά σας…παρακαλώ!

https://enstoloi.net/aeroporia/comment-page-84/#comment-18059

Johnny B.
Johnny B.
6 έτη πριν

Αχιλλέα, θα ‘θελα να ήμουν “χαλαρός” όπως “ακούγεσαι” στα σχόλια σου αλλά ξέρεις και εσύ ότι μέσα στις επόμενες λίγες μέρες πρόκειται να έρθει η “συμφωνία” ή η χρεοκοπία…δεν κοιμάμαι ήσυχος και γιατί θα έπρεπε να κοιμηθώ ήσυχος? Νομίζεις ότι θα τη “βγάλουμε λάδι”? Λοιπόν, επειδή υπάρχει μόνο μιά μικρή πιθανότητα να μετατεθούν προσωρινά τα συνταξιοδοτικά θέματα για το φθινόπωρο, αυτό δεν πρέπει να με ανακουφίζει….κάνω έτσι “ασκήσεις επί χάρτου” (crash test) για να ξέρω πόσο θα “αντέξω” και αν θα “αντέξω” μετά τις όποιες εξελίξεις…ας μην κρυβόμαστε, όλοι καιγόμαστε για τις εξελίξεις, απλά εγώ βγαίνω και προσπαθώ να βολιδοσκοπίσω καλοπροαίρετα, επειδή θα είμαι και εγώ “παθών”!!! (Το άρθρα του onalert.gr είναι τόσο ανεπίσημα όσο επίσημες είναι οι ανακοινώσεις της κυβέρνησης για τις διαπραγματεύσεις…) ΥΓ: Όλες οι αντισυνταγματικές αποφάσεις εθνικού επιπέδου δεν αφορούν τους δανειστές…ας τα αντιμετωπίσει η κυβέρνηση με ισοδύναμα μέτρα, έτσι λένε! Δεν τους ενδιαφέρει αυτό το ζήτημα… Διαβάστε τη συνέχεια »

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Johnny B.
6 έτη πριν

Συμπλήρωμα Δες ότι αυτά που λέω, “ακούγονται στην πιάτσα” ζωηρά…(μόνο ανεπίσημα είναι τα πιό επίσημα!) http://www.newsit.gr/politikh/mpainei-paixnidi-dnt-pappas-vryxelles-1306/409795 “Στις κόκκινες γραμμές που η κυβέρνηση δεν είναι έτοιμη να υποχωρήσει είναι η κατάργηση του ΕΚΑΣ και οι μειώσεις σε μισθούς και συντάξεις και φυσικά τη ρήτρα μηδενικού ελλείμματος. Αντίθετα, η κυβέρνηση φαίνεται πως δέχεται την ενοποίηση των ασφαλιστικών ταμείων και την κατάργηση των πρόωρων συντάξεων ή την επιβολή αντικινήτρων ώστε να μην προχωρούν σε πρόωρες συνταξιοδοτήσεις οι πολίτες.” ΥΓ1: Επαναλαμβάνω ότι πρόωρες για το ΔΝΤ δεν είναι τα λίγα χρόνια εργασίας αλλά η ηλικία του συνταξιούχου…κουφό? και όμως! Τα αντικίνητρα που λένε, δεν είναι κανά “κατοσταρικάκι κάτω” και άντε την “βγάλαμε καθαρή” για φέτος…δυστυχώς παίζονται όλα ή σχεδόν όλα από τα “σενάρια” της “άσκησης επί χάρτου” μου!!! ΥΓ2: Οι κόκκινες γραμμές για τις κύριες και επικουρικές συντάξεις είναι μόνο στα λόγια…και όλοι το ξέρουμε αυτό… ΥΓ3: Η ενοποίηση των ασφαλιστικών ταμείων επαναφέρει στο… Διαβάστε τη συνέχεια »

Ελένη
Ελένη
6 έτη πριν

Καλησπέρα,
Ο αδερφός μου είναι ΣΜΙΑΣ στην 111ΠΜ κι έτσι δικαιούμαι και έχω την κάρτα ελεύθερης εισόδου ως μέλος της οικογένειάς του!Γράφει πάνω τρία θέρετρα και πρατήρια και ήθελα να μάθω αν μπορώ να μπω και σε Λέσχες Αξιωματικών Φρουράς (ΛΑΦ Βόλου, ΛΑΦ Θεσσαλονίκης)…Ευχαριστώ!

Γιάννης
Γιάννης
Απάντηση σε  Ελένη
6 έτη πριν

Δές την παρακάτω ανάρτηση σχετικά με τις ΛΑΦ.
http://www.army.gr/default.php?pname=laf&la=1

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Γιάννης
6 έτη πριν

Προσωπικά,
πριν λίγο καιρό επισκεύθηκα την ΛΑΦ Θεσ/νίκης.
Απλώς επέδειξα ταυτότητα (αποστρ. ΠΑ) στην είσοδο και … μπήκα.

Φοιτητές (τέκνα συναδέλφων) με κάρτα ελευθ. εισόδου (σαν την δική σου) έμπαιναν χωρίς πρόβλημα.

spyros
spyros
6 έτη πριν

Θέλω να εκφράσω μια απορία.
Πως είναι δυνατόν η απόφαση του ΣΤΕ να αφορά συνταξιούχους του ΙΚΑ και ΔΕΚΟ αφού η περικοπή του Ν.4093/2012 άρθρο 1,παρ.Β, υποπ. Β3 αναφέρεται γενικά σε συνταξιούχους. Αναφέρεται σε σύνολο συντάξεων πάνω από 1000,1500κ.λ.π.
Δεν κάνει διαχωρισμό συνταξιούχων.

Johnny B.
Johnny B.
6 έτη πριν

Αρχίζουν να βγαίνουν οι πρώτοι (μαύροι) καπνοί στον ορίζοντα!

Το πρόβλημα:

Για έναν ήδη απόστρατο κάτω από τα 60 με αίτηση αποστρατείας τίθεται το θέμα με άλλον τρόπο….

Θα του περικοπούν (αν τελικά γίνει νόμος ο τίτλος του παρακάτω άρθρου για χάρην των Θεσμών, κυρίως του ΔΝΤ) τα 5 πλασματικά/πολεμικά για να αποφευχθεί κύμα φυγής των ε.ε. μέσα στο 2015 που έχουν τα ίδια δικαιώματα και επηρεάζονται?

http://www.onalert.gr/stories/kamia-apostrateia-prin-apo-ti-symplirosi-58-eton/43049

Χοντραίνει το παιχνίδι!!!

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Johnny B.
6 έτη πριν

Συμπληρώνω:

http://www.newsit.gr/ellada/tsekouri-sth-syntaksh-pws-misthos-1500-euro/408144

και με αυτό έρχεται και δένει το γλυκό!

Δηλαδή, αν τώρα σου κόψουν τα 5 πολεμικά και πέσεις ή ήδη είσαι κάτω από τα 35 μεικτά χρόνια σύνταξης και έφυγες με αίτηση αποστρατείας, τότε έρχεται και καπάκι το επιπρόσθετο πέναλτι 10 μονάδων (από 6 σε 16%) αν είσαι κάτω από 60 ετών (58? 62?)???

…και το χειρότερο, θα σου δώσουν εφάπαξ (όσο απομείνει από σχετικές περικοπές, ρήτρες) πριν συμπληρώσεις τα 60-62? …

Johnny B.
Johnny B.
6 έτη πριν

Υπάρχουν πολλά “εάν” πράγματι, αφού δεν μας έχουν πει τίποτα για το τι πραγματικά συζητούν στις διαπραγματεύσεις των τελευταίων ωρών…αυτό δεν σημαίνει ότι δεν κυκλοφορούν “φήμες” με υπόβαθρο “γνωστά σενάρια” (ο καπνός…)!!! Οι συλλογισμοί μου βασίζονται στα “συνηθισμένα” πλέον αντισυνταγματικά σενάρια του μνημονίου που ένεκα έλλειψης χρημάτων δεν μπορούν ουσιαστικά να “δικαιωθούν” εκ των υστέρων (δες τι έγινε με το “κάλπικο” πρώτο 50% της απόφασης του ΣτΕ και τι δεν έγινε με το δεύτερο μισό…). Ένας επαναπροσδιορισμός της κύριας σύνταξης από το ΓΛΚ είναι “εύκολη” υπόθεση αλλάζοντας το συντελεστή του πέναλτι για τους κάτω των 60 ετών που δεν έχουν “πραμγατική” 35ετία ή δεν είναι ευδοκίμως…από την ημέρας ψήφισης τέτοιου νόμου (χωρίς αναδρομικότητες αναγκαστικά ή με ισχύ από 1/1/15 στο χειρότερο). Φυσικά, σε έναν νόμο για χορήγηση εφάπαξ μόλις φτάσει κάποιος στα 60 και μόνο τότε, αποτελεί “χοντρό” αντικίνητρο που σίγουρα “παίζει”… αλλά και “ανακουφίζει” τα ταμεία (προσωρινά). Γενικώς, μου… Διαβάστε τη συνέχεια »

Στέργιος Πολυχρόνης
Στέργιος Πολυχρόνης
Απάντηση σε  Johnny B.
6 έτη πριν

Όλα αυτά φίλε Johnny B είναι σχέδια και προτάσεις που εάν υλοποιηθούν δεν θα έχει να κάνη με όσους έχουν αποστρατευτεί, έτσι το εκλαμβάνω εγώ .Μην φέρνουμε φίλε μου την καταστροφή. Πάμε για κανένα Μπανάκι και ας χαλαρώσουμε καλοκαίρι ήρθε \o/ (beer)

Johnny B.
Johnny B.
6 έτη πριν

Στέργιο συμμερίζομαι την χαλαρότητα των ημερών (καλοκαίρι, ζέστη, weekend!) αλλά πίστεψέ με ότι έχουμε μπλέξει άσχημα με όλα αυτά που γίνονται επειδή βλέπεις ότι ΔΝΤ-Θεσμοί “κολλάνε” (αποτελούμε στόχο!) στους νεαρούς συνταξιούχους ΥΠΕΘΑ χωρίς να έχουν αξιοκρατικά κριτήρια βάζοντάς μας στο ίδο “σακί” με όλους τους ευνοούμενους συνταξιούχους (ΔΕΚΟ, τραπεζικούς κλπ). Αποτέλεσμα, ενώ είμαστε οι περισσότεροι στα 1000-1200+ ευρώ κύρια σύνταξη (πώ! πώ! πλούτη…ε?) μπορεί με θα τα πέναλτι που συνοδεύουν τέτοιες περικοπές σε πλασματικά χρόνια ξαφνικά να βρεθούμε στα όρια των συντάξεων των 300-600 (και κάτι ψιλά) ευρώ στο χέρι επειδή φύγαμε με αίτηση αποστρατείας και δεν έχουμε συμπληρώσει καθαρή (όχι μεικτή) 35ετία ή δεν έχουμε βγει σε αποστρατεία ευδοκίμως και είμαστε κάτω των 60 ετών!!! …και σε τέτοιες περιπτώσεις ενός κακού μύρια έπονται, με το (όποιο και όσο…από τις ρήτρες) εφάπαξ αν πάει και αυτό στα 60 ετών για όσους δεν το έχουν λάβει ακόμα, πώς ζεις με την… Διαβάστε τη συνέχεια »

Στέργιος Πολυχρόνης
Στέργιος Πολυχρόνης
6 έτη πριν

Johnny B
Μετά από την πολύ καλή ανάλυση που μας έκανε ο Αχιλλέας, να περάσω την Δευτέρα να σε πάρω να πάμε να πιούμε καμιά μπυρίτσα στη θάλασσα . Κερνάω εγώ φίλε

Johnny B.
Johnny B.
6 έτη πριν

Αποδέχομαι το “λογικό” του σκεπτικού σου με τα σημερινά δεδομένα. Μιά απόφαση περικοπής των 5 πολεμικών για όλους (και τους συνταξιούχους) με ισχύ π.χ. από την ημέρα ψήφισης ή από 1/1/15 με επαναπροσδιορισμό της κύρια σύνταξης, γίνεται “εύκολα” από το ΓΛΚ προκειμένου (εφόσον ψηφιστεί) να προλάβουν ένα “κύμα φυγής” μέσα στο 2015… (συμφωνώ ότι όλοι θα τρέχουμε στα δικαστήρια…λες να μας έχουν ως επιλογή να βάλουμε πάλι την στολή επειδή δεν υπάρχουν χρήματα για τη δικαστική “δικαίωση”?) Άλλωστε το “παιχνίδι” με τις πρόωρες συντάξεις ως “όρο” (που το “φουσκώνει” κυρίως το ΔΝΤ) αφορούν κατά βάση τα όρια ηλικίας και μόνο (όλα τα σχετικά άρθρα εκεί επικεντρώνονται!). Υπολογισμός με “0” πολεμικά και παράλληλη αύξηση των ποσοστών των πέναλτι όπου υπάρχει “θέμα” με την ηλικία θα επιφέρει μείωση μόνο… 100 ευρώ στην κύρια σύνταξη? …δεν είμαι απόλυτα σίγουρος αν αυτό είναι το “αντικίνητρο” που επιθυμούν(!!!) αλλά η καταβολή του εφάπαξ μετά τα… Διαβάστε τη συνέχεια »

Johnny B.
Johnny B.
6 έτη πριν

Στέργιο,

για όσο ακόμα έχουμε χρήματα στην τσέπη, έλα και πάμε όπου θες….

Πάντως μην νομίζεις ότι οι διαπραγματεύσεις με τους δανειστές δεν θα μας αλλάξουν την “ζωή” προς το χειρότερο…

Το “μαθηματικό” κατοσταρικάκι του Αχιλλέα (αν είναι μόνο 100 η μείωση!) δεν είναι ουσιαστικό αντικίνητρο, όπως θέλουν να το περάσουν…το εφάπαξ στα 60 είναι το “χοντρό”! Φυσικά, αυτό δεν το λένε και χρέωσέ το καθαρά σε δικές μου υποθέσεις, αλλά υπάρχει “λογική” ως ουσιαστικό αντικίνητρο…για να μένουν οι ε.ε. και να μην φεύγουν “νέοι” (ηλικιακά)!!! (…όσοι δεν πήραν ακόμα εφάπαξ και είναι στην ουρά σε τέτοια περίπτωση αλλαγής νόμου, λες να τους την χαρίσουν?…)

Τέλος, μην ξεχνάς ότι το “πακέτο” έρχεται με νέους φόρους, αυξήσεις ΦΠΑ, τεκμήρια και άλλα πολλά “φίδια”…που θα σου κατεβάζουν τα διαθέσιμα ποσά για να ζεις κατά πολύ περισσότερο από 100 ευρώ…

Τί ωραίο καλοκαίρι που θα έχουμε! Πόσο χαρούμενοι θα είμαστε!

Johnny B.
Johnny B.
6 έτη πριν

Αχιλλέα, εκτέλεση “άσκησης επί χάρτου”… έτρεξα την εφαρμογή ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ ΓΕΑ και θεώρησα τα δεδομένα μου τώρα βγάζοντας τα 5 πολεμικά και αφήνοντας τον εαυτό μου κάτω από 55 (που είμαι). 119 ευρώ η διαφορά (σε μένα). “Σενάρια”… Δηλαδή με σημερινές κρατήσεις και μείον τα 5 πολεμικά χάνω 119 ευρώ τον μήνα. Αν αυξηθεί το πέναλτι κατά 10 μονάδες επειδή είμαι κάτω από 60 ετών πόσο επιπλέον μείωση θα έχω? Δεν το γνωρίζω. (Μπορείς να μου πεις ποιά κράτηση είναι αυτή για να την υπολογίσω με επιπλέον 10 μονάδες και να την προσθέσω στα 119?) Αποτέλεσμα: Δεν υπάρχει εκτίμηση Πλοκή σεναρίου… Ύστερα, σκέφτηκα να δω το άθροισμα των “αδικιών” με τα σημερινά δεδομένα χωρίς τα 5 πολεμικά και το σημερινό πέναλτι των κάτω από 60 ετών με αίτηση αποστρατείας . Έβαλα λοιπόν τον εαυτό μου ότι είμαι πάνω από 60, έκανα αίτηση αποστρατείας και δεν έχω τα 5 πολεμικά και σύγκρινα.… Διαβάστε τη συνέχεια »

Takis
Takis
6 έτη πριν

@ Dp
Φίλε και συνάδελφε Dp. Μετά την μακροσκελή ανάρτηση σου, οφείλω να σου εξομολογηθώ ότι παρά την φιλότιμη προσπάθεια σου βρέθηκα να είμαι ακόμα περισσότερο μπερδεμένος για το τι τελικά ισχύει, και αυτό γιατί στα ερωτήματα (παράγραφοι 1, 2, 3, 4) που εύστοχα και εύλογα έθεσε ο συνάδελφος aero, και που είναι ουσιαστικά δεν απαντήθηκαν.
https://enstoloi.net/aeroporia/comment-page-84/#comment-17997

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Takis
6 έτη πριν

Τάκη,

εδώ (στο παρακάτω νήμα) υπάρχει η άλλη πλευρά του ίδιου νομίσματος:

https://enstoloi.net/aeroporia/comment-page-83/#comment-17917

Μην προσπαθείς να βρεις άκρη σε θέματα που (ίσως) δεν έχεις ειδικές γνώσεις, το μόνο που μπορείς να κάνεις, είναι να απορείς με το πόσο “ομιχλώδες” είναι το τοπίο…γενικά!

Nick F.
Nick F.
6 έτη πριν

Τί σημαίνει αυτό? Μπορεί κάποιος που το καταλαβαίνει να το ερμηνεύσει σ’ όλους μας?

(αφορά μόνο τα αναδρομικά του υπόλοιπου 50% που περιμένουμε? ή και τα αναδρομικά του πρώτου 50% που μας επιστρέφονται? Τί σημαίνει για τις συντάξεις? Δεν θα πάρουμε την επιστροφή αν δεν πάμε δικαστικώς? Προλαβαίνουμε να πάμε? Πρέπει να το κάνουμε ή είναι τρικ των δικηγόρων? )

http://www.onalert.gr/stories/poia-apofasi-tou-ste-amapse-foties-stous-stratiotikous/43038

Σταύρος Μ.
Σταύρος Μ.
6 έτη πριν

Καλησπερα γνωριζει καποιος τι γινεται με τιςβεβαιωσεις για εφαπαξ ασφαλιστικες εισφορες που επρεπε να στειλει το ΜΤΑ οπως ειχε ανακοινωσει μεχρι αρχες Ιουνιου.. Θα σταλουν ταχυδρομικως?? Εγω προσωπικα δεν εχω παρει τιποτα ακομα

Dp
Dp
Απάντηση σε  Σταύρος Μ.
6 έτη πριν

Σταύρο, εγώ την έλαβα σήμερα (πολύ μακρυά από Αθήνα).

Με την ευκαιρία, να εκφράσω τα συγχαρητήριά μου για την τάχιστη διεκπεραίωση της εν λόγω διαδικασίας…

Σταύρος Μ.
Σταύρος Μ.
Απάντηση σε  Dp
6 έτη πριν

Κι εγω Μακρια ειμαι Dp απο χανια κρητη αλλα τιποτα ακομα .. Τι να πω υπομονη πιστευω να προλαβω γιατι αυτη περιμενω να υποβαλλω τη φορολογικη δηλωση..

Στέργιος Πολυχρόνης
Στέργιος Πολυχρόνης
Απάντηση σε  Σταύρος Μ.
6 έτη πριν

Σταύρο.
Μην βιάζεσαι θα έρθει, εμένα μου ήρθε Τρίτη 9/6 στην Καβάλα , αλώστε μέχρι τέλος Ιουνίου έχουμε προθεσμία κατάθεσης της φορολογικής δήλωσης. Και μπορεί να πάρει και παράταση ( δική μου εκτίμηση ). Χαιρετίσματα στα Χανιά.

Σταύρος Μ.
Σταύρος Μ.
6 έτη πριν

Σ’ευχαριστω Στεργιε χαιρετισματα στην ομορφη Καβαλα..

nick
nick
Απάντηση σε  Σταύρος Μ.
6 έτη πριν

Συγνωμη,για ποιες βεβαιωσεις αναμενουμε απο το ΜΤΑ;

Στέργιος Πολυχρόνης
Στέργιος Πολυχρόνης
Απάντηση σε  nick
6 έτη πριν

Διάβασε παρακάτω.
Όσοι έχουν πληρώσει κατά το προηγούμενο έτος (2014) στα Μετοχικά Ταμεία εφάπαξ εισφορές για Τρίμηνη Διαφορά Προαγωγής, Διαφορά Γάμου ή Αναγνώριση Χρόνου Υπηρεσίας, για να δικαιούνται φοροαπαλλαγή θα πρέπει να συμπληρώσουν το σχετικό ποσό στη φορολογική δήλωση στους κωδικούς 351-352 (εισφορές σε ασφαλιστικούς οργανισμούς υποχρεωτικής ασφάλισης που αποδίδονται από τον ίδιο τον εργαζόμενο).
Σχετική ανακοίνωση από το ΜΤΑ: http://www.haf.gr/el/news.asp?id=10288

nick
nick
Απάντηση σε  Σταύρος Μ.
6 έτη πριν

Αυτες οι βεβαιωσεις σε ποιο κωδικο της γραφουμε κ σε τι αναφερονται;

Στέργιος Πολυχρόνης
Στέργιος Πολυχρόνης
Απάντηση σε  nick
6 έτη πριν

Γράφει μέσα στη βεβαίωση αναλυτικά σε ποιον πίνακα και σε ποιους κωδικούς αναγράφουμε τα ποσά . Αναλυτικά διάβασε στο παρακάτω link

http://www.haf.gr/newsmedia/2015/06/2015-06-02%20anakoinwsh_apostolhs_vevaiwsewn_mta.pdf

Βαγγέλης
Βαγγέλης
6 έτη πριν

Μια δυσαρεστη εκπληξη θα ανακαλυψουν οσοι συναδελφοι δεν ειχαν προβει στην καταβολη εισφορων περι ΒΟΕΑ, ειτε επειδη δεν ειχαν καν το δικαιωμα, ειτε δεν το επραξαν αυτοβουλως.
Στη μισθοδοσια Ιουλιου καταχωρηθηκε πλεον ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ και χωρις πρωτερη εγγραφη επιθυμια του μετοχου, η χρεωση των εισφορων προς ΒΟΕΑ.
Αποτελεσμα αυτου ειναι, γονεις που ΔΕΝ ειχαν το δικαιωμα πριν την υποχρεωτικη ισχυ της καταβολης των ανωτερω οφειλων, να βρισκονται τωρα να πληρωνουν ασφαλιστικα/αποταμιευτικά συμβολαια σε ιδιωτικες εταιριες και παραλληλα τις εισορες στο ΜΤΑ.

μια χαρα……..

Γιάννης
Γιάννης
Απάντηση σε  Βαγγέλης
6 έτη πριν

ΦΕΚ 706 / Β΄/8-12-83
Η υπαγωγή στην ασφάλιση του Μ.Τ.Α. των παιδιών των ασφαλισμένων του Ταμείου μετόχων και μερισματούχων, για τη χορήγηση του Β.Ο.Ε.Α., είναι υποχρεωτική για τα παιδιά που γεννήθηκαν μετά την 8-12-1983 ή θα γεννηθούν μελλοντικά και προαιρετική για τα παιδιά που έχουν γεννηθεί μέχρι 8-12-1983.

Βαγγέλης
Βαγγέλης
Απάντηση σε  Γιάννης
6 έτη πριν

ειναι γνωστο αυτο.
πότε ομως απεκτησαν το δικαιωμα ή την υποχρεωση οι συναδελφοι που δεν προερχονται απο παραγωγικες σχολες και δεν ειχαν διαταγη μονιμοποιησης ?
δεν ειχαν απο καταταξης το δικαιωμα να απολαμβανουν ή να συμμετεχουν σε ολα οσα ειχαν προσφαση οι μονιμοι.

προσωπικα, το αντιμετωπισα με το γαμο μου το 1994 και τη γεννηση των παιδιων μου το 1997 και το 2000.

αν δεν κανω λαθος, απο το 2005 ή το 2006 ”ανακαλυφθηκε” οτι και οι εκτος παραγωγικων σχολων ειναι συναδελφοι και μπορουν να συμμετεχουν ισοτιμα στις εισφορες και τα βοηθηματα.

σας παρακαλω μη με πειτε αδικο, γιατι ετσι εχουν τα πραγματα.

Στέργιος Πολυχρόνης
Στέργιος Πολυχρόνης
Απάντηση σε  Βαγγέλης
6 έτη πριν

υπάρχει προεδρικό διάταγμα που αναφέρεται την υποχρεωτική προικοδότηση των παιδιών για όλους τους συναδέλφους. Εάν το βρω θα σας το παραθέσω.

PANOS
PANOS
6 έτη πριν
Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  PANOS
6 έτη πριν

Ο Μητρόπουλος ας τα λέει αυτά …οι Θεσμοί συμφωνούν?…

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Johnny B.
6 έτη πριν

(είναι αυτό που λένε…”και σύ και σύ και σύ δίκαιο έχετε, αλλά λεφτά δεν υπάρχουν! sorry, boys…)

Nick F.
Nick F.
Απάντηση σε  Johnny B.
6 έτη πριν

Θα τα επιστρέψουν σίγουρα, αφού είναι απόφαση του ΣτΕ θα πρέπει να συμμορφωθούν…αλλά πώς?

http://www.naftemporiki.gr/story/964710/i-zimpampoue-katargei-to-ethniko-tis-nomisma-pou-eixe-ginei-xartopolemos

Σε δολάριο Ζιμπάμπουε!!!…οι κάτοικοι ήταν αναγκασμένοι να μεταφέρουν βαριές πλαστικές σακούλες γεμάτες με χαρτονομίσματα για να αγοράσουν είδη πρώτης ανάγκης!!!

(καλοδεχούμενο και αυτό…λίαν συντόμως!)

Dp
Dp
6 έτη πριν

@Takis Λόγω υποχρεώσεων δεν μπόρεσα να γράψω εγκαίρως και διαπιστώνω ότι άλλοι συνάδελφοι σε «βοήθησαν» να καταλήξεις στα συμπεράσματά σου. Θα τοποθετηθώ όμως για να θέσω τους προβληματισμούς και τις θέσεις μου: 1) Ορισμένοι σε προκαταλαμβάνουν με αοριστολογίες ώστε να καταλήξεις στο συμπέρασμα ότι δεν ήταν δυνατή η χορήγηση άλλων εφάπαξ. Πρόσεξε τώρα, γιατί οι αριθμοί είναι όντως αμείλικτοι και αποκαλύπτουν πολλά. Μέχρι σήμερα (…Ιούνιος είναι , …πάει ο μισός ο χρόνος) έχουν διατεθεί ΜΟΛΙΣ 7.000.000 € από τα 31.780.00 € του Π/Υ (προϋπολογισμού) του ΕΛΟΑΑ που αφορά ύψος καταβολών εφάπαξ τρέχοντος έτους. Κάνε τους υπολογισμούς σου και κατέληξε στα συμπεράσματά σου…… 2) Ο φίλος aero δικαιολογεί την μεγάλη καθυστέρηση του εφάπαξ στην Π.Α λόγω μεγάλου αριθμού αποστρατειών έναντι του Π.Ν (για το 2013 οι αποστρατείες ήταν όντως 900 για την Π.Α έναντι 400 του Π.Ν). Επιπρόσθετα ο φίλος G.G επικροτεί την ανωτέρω θέση του aero αφού «γνωρίζει» και από… Διαβάστε τη συνέχεια »

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Dp
6 έτη πριν

Dp, ας τα πάρουμε ένα-ένα. 1) Δεν μας είπες ποτέ πόσα χρήματα έχει διαθέσει για εφάπαξ μέσα στο 2015 ο ΕΛΟΑΝ, ώστε να τα συγκρίνουμε με τα 7 εκατ.€ που, όπως λές, διέθεσε ο ΕΛΟΑΑ. 2) Τα 7 εκατ.€ που διέθεσε μέχρι σήμερα ο ΕΛΟΑΑ, όντως ακούγονται λίγα σε σχέση με τα 31 του προϋπολογισμού. Αναλογικά θα πρέπει να είχε διαθέσει 12 εκατ. Μήπως όμως δεν είχε ως τώρα τόσα έσοδα? Μήπως διέθεσε μόνο τα έσοδα που είχε από τις μηνιαίες εισφορές, και όχι τα υπόλοιπα προϋπολογισθέντα έσοδα, αφού δεν τα έχει πάρει ακόμα? 3) Το να ισχυρίζομαι ότι οι συνάδελφοι του ΜΤΑ είναι εξίσου άξιοι με του ΜΤΝ, δεν σημαίνει ότι απαξιώνω τους δεύτερους. 4) Μας λες ότι το 2012 οι δύο λογαριασμοί (ΕΛΟΑΑ και ΕΛΟΑΝ) εξυπηρέτησαν ίδιο αριθμό εφάπαξ. Ακριβώς γι αυτό και δεν υπερέβαινε η ουρά αναμονής του ενός έναντι του άλλου. Από το 2013 που οι… Διαβάστε τη συνέχεια »

Dp
Dp
Απάντηση σε  aero
6 έτη πριν

Έβαλα δέκα (10) μετρημένα… χαμόγελα 🙂 μπας και κατανοήσεις την φιλοσοφία της τοποθέτησής μου…. Μπααα!!!

Με συγχωρείς που σε είπα “φίλε” και “παλληκάρι”…

Δεν έχω πρόβλημα να λέω συγγνώμη όταν κάποιος ενοχλείται προσωπικά από την διατύπωσή μου ακόμα και εάν θεωρώ ότι είναι αλλοπρόσαλλη.

Καλημέρα…

Dp
Dp
Απάντηση σε  Dp
6 έτη πριν

…αλλοπρόσαλλη η ενόχληση….

…και το προηγούμενο σχόλιο μου πάλι ..χαμογελάκι είχε…

“χαλάρωσε” …..

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Dp
6 έτη πριν

Dp,
Κανένα πρόβλημα!
Ακολούθησα την συμβουλή σου (“χαλάρωσε”) και είμαι κιόλας αραχτός σε παραλία!
Καλά μπάνια !!!! (μακρυά από ΚΕΔΑ).

Dp
Dp
Απάντηση σε  Dp
6 έτη πριν

aero…..

(ούτε φίλε, ούτε παλικάρι μου…. απαπαπα!!!! για τέτοιες παρεξηγήσεις είμαστε τώρα….)

Θα σε … μαλώσω ….

Μόλις μία μέρα παραλιακώς… με το tablet “υπό μάλης” ;;;;;

Άντε “Καλές Διακοπές”….. τυχερέ (εάν μου πεις ότι και το “τυχερέ” είναι βρισιά δεν θα σε ξαναμιλήσω εδώ μέσα…) 🙂

Στέργιος Πολυχρόνης
Στέργιος Πολυχρόνης
Απάντηση σε  Dp
6 έτη πριν

Dp
Πάλι άδεια έχεις .Άντε Καλές Διακοπές σε όλους . 🙂 🙂 🙂

Dp
Dp
Απάντηση σε  Dp
6 έτη πριν

Στέργιε…

..πολλά παιδιά, πολλές υποχρεώσεις, σε πολλά… σημεία του ορίζοντα 🙂

….”Δόξα τω Θεώ”, το παλεύω (όπως όλοι μας ) με αξιοπρέπεια….

Δεν προσπαθώ να διαφοροποιηθώ εδώ μέσα, μόνο στοιχειώδη σεβασμό και απόδοση των κεκτημένων μου επιζητώ και μόνο αυτά. Τίποτα άλλο.

Καλές Διακοπές, νάσαι καλά!!!

S Stefanos
S Stefanos
Απάντηση σε  aero
6 έτη πριν

Δεν έχουμε την ίδια άποψη για το «Καλό» ΜΤΑ.
Συμφωνώ με τον @Dp

Κων/νος
Κων/νος
6 έτη πριν

Εφαρμογή Προβολής Ατομικών Υπηρεσιακών Δεδομένων Μισθοδοσίας Προσωπικού ΠΑ Η υπηρεσία αφορά μόνο στελέχη της Πολεμικής Αεροπορίας.
https://pay.haf.gr/login

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Κων/νος
6 έτη πριν

Κώστα,

σε μένα παρουσιάζει τον “φάκελο” μισθοδοσίας μου (!!!) με τα αναδρομικά των 36 δόσεων.

Αξιόλογη εφαρμογή για τους ε.ε. συναδέλφους!!!

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Johnny B.
6 έτη πριν

Johnny B.
μήπως είσαι ακόμα ε.ε. !!! (αστειεύομαι).

Στέργιος Πολυχρόνης
Στέργιος Πολυχρόνης
6 έτη πριν

Τη βεβαίωση εισφορών την κατεβάσεις από τη σελίδα του Γενικού Λογιστηρίου του κράτους ηλεκτρονικά όπως και το μηνιαίο ενημερωτικό σημείωμα , έχει επιλογή εντύπου https://portal.gsis.gr/portal/page/portal/SYNTMIST/Content/Syntaxeis. Αλλά τα ποσά στην φορολογική δήλωση είναι είδη περασμένα , όπως και για τα μερίσματα.

Antony
Antony
6 έτη πριν

Η ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΚΑΤΑΒΟΛΗΣ ΕΙΣΦΟΡΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΦΟΡΙΑ ΑΠΟΣΤΕΛΟΝΤΑΙ ?