Αεροπορία

Σελίδα υπ' αριθ. 122 με σχόλια ειδικά για την Πολεμική Αεροπορία (διαβάστε πρώτα την ενότητα FAQ / Συχνές Ερωτήσεις).

Subscribe
Notify of
guest

20.6K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
ΓΙΩΡΓΟΣ
ΓΙΩΡΓΟΣ
23 Αυγούστου 2015 22:03

ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΙΣΧΥΕΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΗΔΗ ΑΠΟΣΤΡΑΤΟΥΣ ΤΟ ΝΕΟ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΙΚΟ?

Konstantinos
Konstantinos
23 Αυγούστου 2015 21:39

Κε Καρασαβίδη θέλω να ρωτήσω εάν το νέο συνταξιοδοτικό ισχύει και για τους ήδη αποστράτους ή όχι? Εάν ναι μπορείς να μας αναλύσεις λίγο τα δεδομένα?

KITSOS
KITSOS
22 Αυγούστου 2015 07:52

ΠΡΟΣ aero.

Φίλε aero δεν έχω πάρει ακόμα το εφάπαξ.
Χθες μίλησα με ΜΤΑ και μου είπαν ότι ΔΕΝ υπάρχει πρόβλημα λόγω εκλογών.
Πάμε προς το τέλος του μήνα, πρώτα ο Θεός.
Όταν πληρωθώ θα ενημερώσω.
ΗΜ/ΝΙΑ υποβολής συνταξιοδοτικής πράξης στο ΜΤΑ 27-1-2013. 13ος στην σειρά.

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  KITSOS
22 Αυγούστου 2015 09:28

KITSOS, σε ευχαριστούμε για την ενημέρωση.

Εva
Εva
Απάντηση σε  aero
22 Αυγούστου 2015 11:08

Καλημέρα, θα ηθελα να ενημερώσω ότι κι εγώ ειδοποιηθηκα την 14/8/15 για να στειλω δικαιολογητικά για τη λήψη συμπληρωματικού εφαπαξ! Για το αρχικό εφάπαξ τα είχα υποβάλλει 24/4/13. Καλή συνέχεια εύχομαι παιδιά σε όλους!!!!

Εva
Εva
Απάντηση σε  Εva
22 Αυγούστου 2015 11:11

Συγγνώμη για το εικονίδιο το ξέχασα!! Αεροπορία

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  KITSOS
22 Αυγούστου 2015 11:31

Φίλε KITSOS,

Τα λόγια τους είναι υποκριτικά γιατί θα έπρεπε να σου είχαν πει γιατί δεν σε πλήρωσαν τον Μάιο ή καλύτερα τον Ιούνιο….και τώρα σου λένε ότι δεν υπάρχει πρόβλημα λόγω εκλογών, δηλαδή προηγουμένως ποιό πρόβλημα υπήρχε που δήθεν τώρα το έλυσαν;;;;;

Τοπίο στην ομίχλη!

Δίχως άλλο, υποκριτικές προεκλογικές υποσχέσεις για στάχτη στα μάτια μας….ακόμα και αν δοθούν κάποια λιγοστά εφάπαξ θα πρέπει να μας εξηγήσουν που είναι οι εισφορές των προηγούμενων μηνών και που συνεχίζουν να πηγαίνουν ακόμα;;;;;

Δηλαδή με αυτόν τον χαμηλό ρυθμό π.χ. ο 300ος πότε θα πάρει εφάπαξ;;; θα πάρει;;;;;….και δεν σου λέω για μένα που είμαι γύρω στο 600….δηλαδή με το επόμενο μνημόνιο! Ρωτάω και πάλι, πού έχουν πάει οι εισφορές των προηγούμενων μηνών και πώς προέκυψε τάχα μου ο αριθμός 33 και όχι 133;;;;;; Ακούει κανείς από αυτούς που λένε ότι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα;;;;;;;

aero
aero
21 Αυγούστου 2015 12:58

Προς: KITSOS και SABDON
http://enstoloi.net/aeroporia/comment-page-91/#comment-19265
http://enstoloi.net/aeroporia/comment-page-91/#comment-19272

αν μας διαβάζετε κι αν θέλετε παρακαλώ ενημερώστε μας αν εισπράξατε το εφάπαξ.

SABDON
SABDON
Απάντηση σε  aero
23 Αυγούστου 2015 16:11

ΑΠΑΝΤΣΗ ΠΡΟΣ ΚΙΤΣΟΣ
ΣΥΝΑΔΕΛΦΕ ΔΕΝ ΜΠΗΚΕ ΑΚΟΜΑ ΤΟ ΕΦΑΠΑΞ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΑ ΛΕΓΟΜΕΝΑ ΜΕΧΡΙ ΤΕΛΟΣ ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ ΘΑ ΓΙΝΕΙ Ή ΚΑΤΑΘΕΣΗ

aero
aero
21 Αυγούστου 2015 10:40

Θέμα: Ροή εφάπαξ ΕΛΟΑΑ
Σύμφωνα με σημερινή (21 Αυγ.) τηλεφ. ενημέρωση,
τώρα αποδίδονται εφάπαξ σε αιτήσεις έως 30-1-2014.
Στο επόμενο Δ.Σ. (αρχές Σεπτ.) θα προταθούν προς έγκριση άλλα 17 εφάπαξ (αιτήσεις έως 7-2-2014).

Αν κάποιος διαθέτει περισότερα στοιχεία (αρ. πρωτ.) ας τα κοινοποιήσει στον Αχιλλέα για να επικαιροποιήσει την ΣΕΙΡΑ ΕΦΑΠΑΞ.

Johnny B.
Johnny B.
21 Αυγούστου 2015 14:31

Αχιλλέα,

νομίζω ότι δεν πρέπει να προτρέχετε επειδή υπάρχει μιά ανακοίνωση τηλεφωνική….άλλωστε πόσες φορές σας το είπαν στο τηλέφωνο….αλλά τζίφος…..καλύτερα να αφαιρούνται τα 33 μόλις μπει στον λογαριασμό και του 33ου επιβεβαιωμένα αλλιώς δεν είναι ολοκληρωμένη η διαδικασία παρά μιά αισιόδοξη νότα…..έτσι για να λέμε ότι πλησιάζει και η σειρά μας….

Πώς θα γίνει η επιβεβαίωση; αν δεν σας το πει ο ίδιος ο 33ος;;;; ας βασιστείτε στην ίδια πηγή που σας ενημερώνει τακτικά….όταν όμως καταβλήθει και το 33ο εφάπαξ όχι από τώρα!!!!

Johnny B.
Johnny B.
21 Αυγούστου 2015 18:15

Τώρα….τα ˊπιασες τα λεφτά σου.!!!….(έκφραση)

Johnny B.
Johnny B.
21 Αυγούστου 2015 23:35

Τί διαφορετικό συνέβει φέτος με το ΕΛΟΑΑ και υπάρχει τέτοια χαμηλή ροή καταβολής εφάπαξ; ξέμειναν από ρευστό και περιμένουν τους επόμενους μήνες μπας και προκύψουν περικοπές και είναι πιό άνετοι;;;

για δώσε μου να καταλάβω και εγώ;;;;

επίσης, αν κάποιος έχει σειρά γύρω στο 600 και συνεχίσουν να δίνουν τα ίδια εφάπαξ και στους μετά τον Ιουλ.14…λέμε τώρα…σε πόσους μήνες λες να φτάσει για να το πάρει ;;;; θα μπει στο 2018 με το Μνημόνιο 4 ή ακόμα πιό μετά;;;; πώς τα βλέπεις τα πράγματα με την εμπειρία σου;;;;;;

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  aero
21 Αυγούστου 2015 23:44

Φίλε aero,

Κράτα και μικρό καλάθι! Από ότι διαπιστώνω, οι αποφάσεις του ΕΛΟΑΑ είναι πλέον σε αχαρτογράφητα ύδατα….ουδείς μπορεί να τις εξηγήσει λογικά ούτε καν να τις προ λέψει….οπότε άστα βράστα!

Εσύ πάντως συνέχισε να δεις τον αισιόδοξο παλμό σου …μας ευχαριστεί όλους, πιστεύω.

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Johnny B.
22 Αυγούστου 2015 09:26

Johnny B,
δεν είναι θέμα αισιοδοξίας ή απαισιοδοξίας.
Απλά παραθέτω πληροφορίες (έστω και από τηλ. επαφή με το ΜΤΑ) ελπίζοντας να κάνουν το ίδιο και άλλοι συν-αναγνώστες αυτού του site. Έτσι θα καλύψουμε εν μέρη το έλλειμα ενημέρωσης που υπάρχει από το Ταμείο μας.

Δυστυχώς, επιστολές μας κατά το παρελθόν “δεν εισακούσθηκαν” ….
http://enstoloi.net/aeroporia/comment-page-29/#comment-9790

… αλλά εμείς … αυτο-οργανωνόμαστε !
http://enstoloi.net/aeroporia/comment-page-52/#comment-13880

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  aero
22 Αυγούστου 2015 10:50

Δεν διαφωνώ, ίσα ίσα επικροτώ την όλη προσπάθεια αλλά θεωρώ λάθος να διαγραφούν από την λίστα αναμονής 33 εφάπαξ χωρίς να υπάρχουν απτά στοιχεία! Π.χ. ο KITSOS που είναι 13ος δεν πήρε ακόμα το εφάπαξ του πέραν από κάποιες αόριστες υποσχέσεις….

Johnny B.
Johnny B.
20 Αυγούστου 2015 23:43

Οι καταστάσεις είναι πολύ σοβαρές!

Δεν παίζεται μόνο το “πότε θα δώσουν εφάπαξ και σε πόσους”, αυτό είναι το πιό light πιά!

Το θέμα πλέον επικεντρώνεται αλλού….τί θα γίνει με τις συντάξεις μας? Τα μερίσματα? Τα πέναλτυ/ρήτρες? Το ΜΤΑ???? …και άλλα πολλά!!!! Ας είμαστε λοιπόν συντονισμένοι στη “σωστή συχνότητα”….το εφάπαξ συνεπάγεται από αυτές τις εξελίξεις….

Johnny B,
Johnny B,
20 Αυγούστου 2015 23:33

Αχιλλέα, εδώ υπάρχει σοβαρό θέμα! “Κενό όμως παραμένει το χρονικό διάστημα από την 1-1-2011 έως και την 31-12-2014. Εάν δεχτούμε ότι η παράγραφος 1 του άρθρου 20 του ν.3865/2010 παραμένει σε ισχύ και μετά την αντικατάσταση της παραγράφου 3 του αυτού νόμου, τότε ο τρόπος υπολογισμού των στελεχών που αποχώρησαν μέχρι την 31-12-2010 έχει κατοχυρωθεί. Με την τροποποίηση της παραγράφου 3 πλέον, για όσους αποχωρούν από τις τάξεις των Ενόπλων Δυνάμεων από την 1-1-2015 και εφεξής ο υπολογισμός της σύνταξής τους θα γίνεται με το νέο τρόπο (βασική + αναλογική), κάτι δηλαδή που ίσχυε ήδη. Οι φράσεις της παλαιάς παραγράφου 3: «Για όσους θεμελιώνουν δικαίωμα μέχρι 31.1.2014, ο τρόπος υπολογισμού της σύνταξης … ρυθμίζεται σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις …» εξαφανίστηκαν με την αντικατάσταση και δημιουργήθηκε ένα κενό και αυτό γιατί ενώ με την παράγραφο 2 και εφόσον δεχτούμε ότι παραμένει σε ισχύ, ρυθμίζονταν οι χρόνοι θεμελίωσης δεν ρυθμίζεται πλέον ο τρόπος υπολογισμού της σύνταξης για το ανωτέρω διάστημα (1/11/2011 – 31-12-2014). Τι τελικά θα συμβεί;” http://kranosgr.blogspot.gr/2015/08/blog-post_955.html Οι περισσότεροι εδώ… Διαβάστε τη συνέχεια »

filippos
filippos
20 Αυγούστου 2015 20:53

K.Kαρασαββιβη θα ηθελα να μου απαντησετε στο εξης.
Καταταχθηκα στις 20-06-1990,στις 25 -12-2015 μπορω να υποβαλλω αιτηση αποστρατειας αφου θα εχω συμπληρωση 30.5 χρονια συν πεναλτυ 1 χρονος.Εχω και 4 μηνες ενσημα,αν τα υποβαλλω αυτα μπορω να υποβαλλω αιτηση αποστρατειας 4 μηνες πιο νωρις μετα τις 25 αυγουστου η πρεπει να περιμενω μεχρι τις 25-12-2015.Ευχαριστω…

Dp
Dp
20 Αυγούστου 2015 09:25

..και αυτό βέβαια θα δημιουργήσει πρόβλημα σε αρκετές κατηγορίες εργαζομένων:

http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2015/08/bomba_20.html

Spuros
Spuros
20 Αυγούστου 2015 00:45

Πρώτη τροποποίηση Π/Υ του ΜΤΑ για το 2015
http://aeroporiapostratos.blogspot.gr/2015/08/blog-post_54.html#more

Dp
Dp
Απάντηση σε  Spuros
20 Αυγούστου 2015 09:16

Μάλιστα…

Σύμφωνα με την α’ τροποποίηση του Π/Υ, διαπιστώνουμε ότι τα έσοδα του ταμείου… ΑΥΞΑΝΟΝΤΑΙ κατά περίπου 2 εκ. €

Εκεί δηλαδή που λέγαμε ότι υπάρχει στέρηση εσόδων του προϋπολογισμού… τσουπ… διαπιστώνουμε ότι τα έσοδα.. ανεβαίνουν

Γιατί ρε παίδες δεν αυξάνεται και η ροή απόδοσης εφάπαξ;;;;

Δεν υπάρχει καμία λογική εξήγηση πλέον…

Dp
Dp
20 Αυγούστου 2015 12:47

Αααα, καλά λες.

Εγώ νόμιζα ότι στην ίδια ομάδα με τον ΕΛΟΑΑ παίζουν μπάλα!!!

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Dp
20 Αυγούστου 2015 22:52

Περιμένεις να δώσουν 33 εφάπαξ την άλλη εβδομάδα; ….καλές εκλογές….και έπειτα βλέπουμε! Να δεις που ως τότε θα υπάρχει ασάφεια και για τον χύμα νόμο για τις συντάξεις μεταξύ 2011-2014 που δημιούργησε η τροποποίηση του συνταξιοδοτικού προκειμένου να ψαρεύει με υποσχέσεις ψήφους ο ΥΕΘΑ…..άντε και καλά κρασά!

Στέργιος Πολυχρόνης
Στέργιος Πολυχρόνης
19 Αυγούστου 2015 14:47

Πάρτε βαθιά ανάσα και κατεβάστε το Ενημερωτικό Σημείωμα Σεπτεμβρίου .
https://portal.gsis.gr/portal/page/portal/SYNTMIST/Content/Syntaxeis

Σε λίγες ημέρες θα πάρουμε και την 2 η κρυάδα (- 6%) μειωμένο και το Μέρισμα Σεπτεμβρίου από το Μ.Τ.Α.

Spuros
Spuros
19 Αυγούστου 2015 16:10

Για το μέρισμα δεν ειναι ακόμα σίγουρο.
http://enstoloi.net/aeroporia/comment-page-93/#comment-19569

Harry63
Harry63
19 Αυγούστου 2015 22:29

Μου δίνουν 40/μήνα αναδρομικά μου παίρνουν 29 πάλι καλά που περισσεύει και κάτι.Χωρίς τη λυπητερή του μερίσματος βέβαια.

Sakisaero
Sakisaero
18 Αυγούστου 2015 23:56

http://olympia.gr/2015/08/18/γερμανοποίηση-και-όχι-ιδιωτικοποί/
Το ελληνικό Δημόσιο θα λάβει στα 40 χρόνια τα εξής ποσά: Εφάπαξ τίμημα προσφοράς 1.234 εκατ. ευρώ, αθροιστικό ετήσιο τίμημα για 40 χρόνια 1.366 εκατ., αθροιστικά έσοδα του Δημοσίου ως μερίδιο από τα κέρδη των αεροδρομίων για 40 χρόνια 6.263 εκατ., αθροιστικά έσοδα ΥΠΑ για 40 χρόνια 789 εκατ. και αθροιστικά έσοδα Πολεμικής Αεροπορίας για 40 χρόνια 396 εκατ. Ο Όμιλος Κοπελούζου υπολογίζει το συνολικό όφελος του ελληνικού Δημοσίου σε 10 δισ. 48 εκατ. ευρώ, χωρίς σε αυτό να υπολογίζεται ο φόρος επί των κερδών και προφανώς τα όποια έσοδα από την επερχόμενη, κατ’ αυτούς, αύξηση της τουριστικής κίνησης, που θα οφείλεται στη δραστηριότητα της κοινοπραξίας στα 14 αεροδρόμια.

αθροιστικά έσοδα Πολεμικής Αεροπορίας για 40 χρόνια 396 εκατ.
Δηλαδή περίπου 10 εκατ το χρόνο , αρκετά για δεκαδες εφαπαξ αρκεί να πάει στα ταμεία και όχι αλλου

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Sakisaero
19 Αυγούστου 2015 08:33

Sakisaero,
τα έσοδα της ΠΑ δεν είναι κατ’ ανάγκην και έσοδα του ΜΤΑ.

Ας μην ξεχνάμε ότι στα Α/Δ κοινής χρήσης ΠΑ και ΥΠΑ (π.χ. Σούδα, Άκτιο),
η ΠΑ πληρώνει δικούς της Ελεγκτές Εναέριας Κυκλοφορίας, Πυροσβέστες, ΔΕΗ για φώτα διαδρόμου κτλ για την εξυπηρέτηση πτήσεων πολιτικών αφων.

TasosK
TasosK
Απάντηση σε  aero
19 Αυγούστου 2015 20:51

Στο Άκτιο μεγάλο μέρος των εξόδων επιβαρύνει το ΝΑΤΟ

Harry63
Harry63
18 Αυγούστου 2015 21:42

Βεβαίωση Σεπτεμβρίου είδα ότι:Αυξήθηκε η εισφορά στην υγ.περιθ.Μειώθηκε ο φόρος και η εισφορά αλληλεγγύης αλλά δεν είδα αναδρομική κράτηση για την υγ.περιθ.Δεν πρόλαβαν να την περάσουν?

Γιάννης
Γιάννης
Απάντηση σε  Harry63
18 Αυγούστου 2015 23:05
spyros
spyros
18 Αυγούστου 2015 01:20

Σχετικά με τη σύνταξη Σεπτεμβρίου.
Για τον υπολογισμό της υγειονομικής περίθαλψης υπολογίζεται και το ΕΟΒ συζύγου και παιδιών.
Μια επιβεβαίωση από κάοιο συνάδελφο.

GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  spyros
18 Αυγούστου 2015 06:38

Σωστά.

NIKOLAS
NIKOLAS
Απάντηση σε  spyros
18 Αυγούστου 2015 10:36

Καλή σας μέρα.
Να συμπληρώσω στον spyro ότι υπολογίζεται επίσης στο σύνολο της περίθαλψης, και το τυχόν επίδομα ανικανότητας που λαμβάνει κάποιος, σύν το ΕΟΒ τέκνου και συζύγου.

spyros
spyros
Απάντηση σε  NIKOLAS
18 Αυγούστου 2015 14:01

Κοιτάξτε παραλογία:
Έστω ζευγάρι συναδέλφων με ενήλικα παιδιά θα πληρώνουν περίθαλψη 120 + 18(Μέρισμα) =138 επί 2=276 ευρώ.
Ένας συνάδελφος με 3 παιδιά και γυναίκα που δεν εργάζεται θα πληρώνει περίθαλψη 140 +18( Μέρισμα)=158.

Στη πρώτη περίπτωση 2 άτομα περίθαλψη 276
Στη δεύτερη περίπτωση 5 άτομα περίθαλψη 158

ΕΛΛΑΔΑΡΑ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΣΟΥ

ΝΑ ΜΑΣ ΖΗΣΟΥΝ ΟΙ (ΨΕΥΤΟ ΜΑΓΚΕΣ) ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΜΑΣ.

ΔΕΝ ΜΑΣΑΜΕ Η ΕΚΔΙΚΗΣΗ ΤΡΩΓΕΤΕ ΠΑΝΤΑ ΚΡΥΑ(-100 ).

GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  spyros
18 Αυγούστου 2015 14:28

Το ζευγάρι με τα ενήλικα παιδιά έχει εισόδημα δύο μισθούς (έστω 1300€Χ2=2600€) για δύο άτομα και ο συνάδελφος με τα τρία παιδιά έχει ένα μισθό (έστω 1300€) για πέντε άτομα. Δεν μου φαίνεται και τόσο παράλογο να πληρώνει περισσότερα για περίθαλψη αυτός που έχει διπλάσιο εισόδημα. Ακόμα και στην περίπτωση που το ζευγάρι των συναδέλφων έχει τρία ενήλικα και άνεργα τέκνα το διαθέσιμο εισόδημα είναι και πάλι διπλάσιο ανά άτομο.

Johnny B.
Johnny B.
19 Αυγούστου 2015 02:03

Αχιλλέα, εγώ προσωπικά συμφωνώ με τον Σπύρο….δεν είναι λογικό επειδή έχεις μεγαλύτερο μισθό να πληρώνεις περισσότερα για την υγεία και να έχεις τις ίδιες παροχές με αυτόν που πληρώνει λιγότερα….ποιός και γιατί διατηρεί κάτι τέτοιο;;;; το αναλύω…… Έτσι, με την λογική αυτή γέμισαν τα νοσοκομεία με παρακμιακές καταστάσεις και όταν πάει κάποιος που πληρώνει σημαντικές εισφορές τότε φρικάρει….και φεύγει και πάει σε ιδιωτική ασφάλιση για καλύτερη μεταχείριση και υπηρεσίες….πληρώνοντας διπλά, για το κράτος υποχρεωτικά και για την ιδιωτική…..πολλοί κάνουν έτσι…..σαν την παραπαιδεία κατάντησε! Αίσχος…… Νομίζω ότι η υγεία πρέπει να γίνει ιδιωτική και να υπάρχει ένα μικρό ποσοστό κρατικών νοσοκομείων για τους πραγματικά αδύναμους οικονομικά, ως μέτρο κοινωνικής πρόνοιας. Οι υπόλοιποι να παίρνουν το χρήμα στο χέρι χωρίς κρατήσεις και φόρους υπέρ υγείας και να επιλέγουν ασφάλιση στο επίπεδο που θέλουν να καλυφθούν με έλεγχο ανώτατων τιμών από κρατικό κατάλογο για να αποφευχθεί η αισχροκέρδια…..Σκέψου πόσα χρήματα θα σώζονταν από το κράτος υπέρ του πολίτη σε άλλους τομείς π.χ. άμυνα, παιδεία…..άσε την κρατική διαφθορά στην υγεία….θα είχε εκμηδενιστεί……!!!! Εδώ καταντήσαμε… Διαβάστε τη συνέχεια »

Johnny B.
Johnny B.
17 Αυγούστου 2015 21:42

Καλά τα λέει ο αρθρογράφος του ONALERT:

Δεν πρέπει να είναι ο στόχος μας η δημιουργία ενός στρατού ανωτάτων. Χρειαζόμαστε έναν στρατό απολύτως μάχιμο ,ευέλικτο και αποτελεσματικό. Αυτός πρέπει να είναι ο στόχος μας.

http://www.onalert.gr/stories/pame-gia-strato-anotaton-to-orio-ton-58-eton-gia-syntaxi/44274

Δικό μου σχόλιο….

θα φτάσει μιά εποχή που όταν λες ότι είσαι Ταξχος θα ακούγεται σαν να λες σήμερα Σμηναγός….εκτός και αν ανοίξουν πάλι τη βαθμολογική “ψαλίδα”….(πόσο ακόμα???)

θα πρέπει ωστόσο να προσληφθούν και περισσότεροι ιατροί με εξειδίκευση σε γεροντικές ασθένειες για την κάλυψη των επερχόμενων αναγκών,,,,,,αλλά βέβαια όταν φτάσει η στιγμή να γίνει το “μπαμ” με τους γείτονες, τότε θα διαπιστώσουμε ότι τα γεράματα είναι σοφά μεν αλλά με σάρκα αδύναμη! …και δυστυχώς ο πόλεμος δεν γίνεται μόνο από το τηλέφωνο ή με το “πάτημα ενός κομβίου”…….

Κάποτε θα βρεθεί κάποιος “σοφός” πολιτικός και θα πει, γιατί μόνο στα 58 οι στρατιωτικοί….κάντους και αυτούς στα 67…και τότε θα θεωρηθεί σωστό-δίκαιο! (τάχα μου…) Μόνο που ο Σμηναγός θα είναι 50άρης και ο Πτέραρχος 65άρης χαλαρά….και καλά κρασά…..

arthur
arthur
Απάντηση σε  Johnny B.
18 Αυγούστου 2015 11:32

Πρέπει οι καντίνες των Μονάδων να πουλάνε δαλμαμίνες, ντεπόν , χάπια για πιέσεις και για ρόφημα τίλιο και χαμομήλι.

Spuros
Spuros
Απάντηση σε  arthur
18 Αυγούστου 2015 13:31

Επίσης θα πρέπει να ληφθεί πρόνοια για τροποποίηση της σχετικής διαταγής χορήγησης ξίφους και να προσθέσουν και την χορήγηση ΜΑΓΚΟΥΡΑΣ.

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Spuros
19 Αυγούστου 2015 08:40

Δηλαδή πιστεύετε ότι ένας 58άρης είναι για μαγκούρα και για τίλιο?

Dp
Dp
Απάντηση σε  aero
19 Αυγούστου 2015 13:22

Ρε σεις, πάτε καλά…. 🙂

https://www.youtube.com/watch?v=KGnzBHhylnY

… άντε βρε, μερακλωθείτε και αφήστε το μελόδραμα!!