Αεροπορία

Σελίδα υπ' αριθ. 125 με σχόλια ειδικά για την Πολεμική Αεροπορία (διαβάστε πρώτα την ενότητα FAQ / Συχνές Ερωτήσεις).

Subscribe
Notify of
guest

20.6K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
Makhs
Makhs
8 Σεπτεμβρίου 2015 14:53

μετά από αναμονή 2 ετών σήμερα χτύπησε χαρούμενα το τηλέφωνο μου από το ΜΤΑ / ΕΛΟΑΑ …. ήμουν σειρά αναμονής 40 ..

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Makhs
8 Σεπτεμβρίου 2015 18:20

Δύο ετών? Πότε πήρες αρ. πρωτ.? τον Σεπτ.13???? ή μιλάς από τότε που κατέβασες την αποστρατεία με αναφορά σου?

Makhs
Makhs
Απάντηση σε  Johnny B.
8 Σεπτεμβρίου 2015 18:36

από τοτε που υπόβαλα παραίτηση … αργές Σεπτεμβρίου του 2013 με υποβολή για εφάπαξ 16-02-2014 … διαγραφή είχα τελος Νοεμβρίου 2013 ….

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Makhs
8 Σεπτεμβρίου 2015 18:47

Καλοφάγωτο Μάκη!

Άντε να μειώνεται και η ουρά μιάς και εγώ με αρ. πρωτ. του ΕΛΟΑΑ στις αρχές 3/15 με βλέπω να λαμβάνω “κάποιο” εφάπαξ μετά από 3 χρόνια περίπου, χρόνια ουράς!!!!

Επειδή, τα πράγματα πάνε από το κακό στο χειρότερο, να θεωρείς τον εαυτό σου τυχερό που κατάφερες και πήρες το εφάπαξ σου ολόκληρο σε ευρώ…

Makhs
Makhs
Απάντηση σε  Johnny B.
9 Σεπτεμβρίου 2015 09:07

σε ευχαριστώ Johnny B. υπομονή θέλει ..

Αποστολος
Αποστολος
Απάντηση σε  Makhs
9 Σεπτεμβρίου 2015 22:39

Καλοφάγωτο, συνάδελφε!
Μπορείς να μου πεις το τηλέφωνο επικοινωνίας με τον ΕΛΟΑΑ, για τη σειρά των εφαπαξ???

spyros
spyros
8 Σεπτεμβρίου 2015 13:16

Μια ερώτηση προς Κ.Καρασαββίδη.

Προβλέπεται από 3ο μνημόνιο μείωση συντάξεων??

Κάπου νομίζω ότι διάβασα για μειώσεις αλλά αναφέρονταν σαν ποσοστό του ΑΕΠ? Ισχύει??

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  spyros
8 Σεπτεμβρίου 2015 14:08

Σου απάντησε ο Αχιλλέα παρακάτω….

Συγγνώμη, αλλά τώρα κατάλαβες ότι το ταμείον είναι μείον και προσπαθούν με άμεσους και έμμεσους τρόπους να κόψουν συντάξεις, εφάπαξ κλπ???

Ε, ναί! Θα μας κόβουν συνέχεια μέχρι εκεί που δεν φτάνει…αυτό είναι το μέλλον μιάς χρεοκοπημένης χώρας χωρίς παραγωγικές δυνάμεις….με δανεικά δεν ζει κανείς για πάντα!!!

PANOS
PANOS
8 Σεπτεμβρίου 2015 12:35

Από σήμερα έχουν αρχίσει να ειδοποιούνται οι 50 συνάδελφοι για να προσκομίσουν τα δικαιολογητικά για την χορήγηση του εφάπαξ. Οι ενδιαφερόμενοι ας τα ετοιμάσουν. (η ενημέρωση από συνάδελφο που ειδοποιήθηκε).

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  PANOS
8 Σεπτεμβρίου 2015 12:47

Ας δώσει κάποιος που γνωρίζει μιά επεξήγηση.

Υπήρχε η πληροφόρηση ότι τέλη Αυγ.15 θα έδιναν 33 εφάπαξ και γι’ αυτό ο Αχιλλέας αφαίρεσε 33 πρωτόκολλα από την ενδεικτική σειρά αναμονής.

Τώρα, λένε για επιπλέον 50 εφάπαξ? ή τελικά τα 33 δεν δόθηκαν και θα δοθούν (αν και εφόσον) 50 εφάπαξ, συνολικά, αυτές τις μέρες?

Spuros
Spuros
Απάντηση σε  Johnny B.
8 Σεπτεμβρίου 2015 13:51

Αλλο τα 33, καί αλλο τα 50 εφάπαξ που θά δώσουν τώρα.Για να ειναι σωστή η σειρά πρέπει να αφερεθούν αλλα 5 οπως είπε ο aero

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Spuros
8 Σεπτεμβρίου 2015 14:04

Για να καταλαβαινόμαστε…

33+5+50=88 εφάπαξ???

Ερώτηση 1….για τόσα μιλάμε από τον Αυγ.15 μέχρι και σήμερα….???

Ερώτηση 2….τα 33+5=38 εφάπαξ του Αυγ.15, δόθηκαν ή συζητήθηκαν κάποτε αλλά ουδείς γνωρίζει εκτός από κάποια τηλεφωνική ενημέρωση με το ΜΤΑ???

Δημήτρης
Δημήτρης
Απάντηση σε  Johnny B.
8 Σεπτεμβρίου 2015 14:28

Τα 33 πληρώθηκαν όλα, ή τελειώνουν αυτές τις μέρες.
”Πληροφορία από πληρωθέντα”

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Johnny B.
8 Σεπτεμβρίου 2015 14:35

Johnny B,
Ερώτηση 1 …. ΝΑΙ (88), λάβε υπόψη ότι είχε να πληρώσει 3-4 μήνες.

Ερώτηση 2 … Δίνονται τώρα.

Άκου κι ένα “κουφό”.
Συνάδελφοι στους οποίους είχε εγκριθεί το εφάπαξ (κάποιοι από τους 33) αν και ειδοποιήθηκαν δεν προσκόμιζαν φορ. ενημερότητα για να μην πιστωθεί το εφάπαξ στο λογαριασμό τους!
Γιατί ? διότι φοβούνταν (φοβούνται) μελλοντικό “κούρεμα καταθέσεων” και δεν θέλουν το κούρεμα να τους βρει με σημαντικό ποσό στο λογαριασμό τους!
Το ακούσαμε κι αυτό και μάλιστα από έγκυρη πηγή.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Johnny B.
8 Σεπτεμβρίου 2015 18:18

Ευχαριστώ παίδες!

ΣΧΟΛΙΟ:
Βέβαια, αν μας λείπουν εισφορές 3 μηνών…τα 88 εφάπαξ είναι “καλά”! αν όμως λείπουν 4 μήνες….τα 88 είναι λιγότερα από τα αναμενόμενα….ίσως τα 12 που λείπουν να ανταποκρίνονται σε αντίστοιχα συμπληρωματικά…

ΕΡΩΤΗΣΗ Α:

ξέρει κάποιος?

ΣΧΟΛΙΟ:
Παρακολουθεί κάποιος αν ο ΕΛΟΑΑ κρατά τα “ίσα” του ή βρίσκεται ακόμα πίσω? (θέλω να πιστεύω ότι δεν μπορεί να δώσει παραπάνω από περίπου 25 κανονικά εφάπαξ μηνιαίως λόγω χαμηλών εσόδων…)

ΕΡΩΤΗΣΗ Β:

Δεδομένων των 88 καλοκαιρινών εφάπαξ, πόσα πλήρωσε ο ΕΛΟΑΑ από αρχή του 2015 μέχρι και αυτά? Ας μας πει κάποιος πόσα ακριβώς….

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Johnny B.
8 Σεπτεμβρίου 2015 23:38

Johnny B,
αν έχω μετρήσει καλά, από την αρχή του 2015 ο ΕΛΟΑΑ πρέπει να έχει εγκρίνει 222 κανονικά εφάπαξ (συμπεριλαμβάνω τα 50 του Σεπτ.)

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Johnny B.
9 Σεπτεμβρίου 2015 01:09

Ευχαριστώ aero!

Αν πράγματι έχουν εγκριθεί μέχρι και τον Σεπτ.15 συνολικά 222 κανονικά εφάπαξ στο 2015, έχοντας υπόψη ότι αποδίδονται μόνο οι μηνιαίες εισφορές και δεν υπάρχουν άλλα “κρυφά” έσοδα στον ΕΛΟΑΑ, τότε φαίνεται ότι ο ΕΛΟΑΑ είναι στα “ίσα” του…

Αλλά από την άλλη, κάτι δεν πάει καλά…έστω οι τόκοι από τα αποθεματικά δεν θα έπρεπε να αποδίδονται σε εφάπαξ ή γίνονται εκ νέου αποθεματικά? Πόσα είναι τα αποθεματικά? Δεν επαρκούν για τη ρήτρα μηδενικού ελλείματος ώστε να αποδίδεται κάποιο περίσσευμα? Η αγορά τίτλων δημοσίου γίνεται μόνο από εισφορές υπέρ ΜΤΑ και καθόλου από τον ΕΛΟΑΑ? …δεν υπάρχουν έσοδα από ακίνητα, πωλήσεις κλπ? αποπληρώνονται μήπως δάνεια παρελθόντος εις βάρος ΚΑΕ του ΕΛΟΑΑ? ή μήπως δίνονται πολλές προκαταβολές για γάμους και βαφτίσια? Λοιπόν, πολλά αναπάντητα ερωτήματα…περιορίζομαι στα “ορατά” 222 εφάπαξ και ελπίζω για ότι καλύτερο στη συνέχεια…

spyros
spyros
8 Σεπτεμβρίου 2015 08:56

Θέλω να ρωτήσω τον Κ. Καρασαββίδη:
Υπάρχει ψηφισμένο μέτρο που αφορά περικοπή συντάξεων για 2015-2016 επί του ΑΕΠ? (π.χ. 1% του ΑΕΠ 2015, 1,5% ΑΕΠ 2016) στο 3ο μνημόνιο??

PANOS
PANOS
7 Σεπτεμβρίου 2015 15:34

Προσωπική μου εκτίμηση είναι ότι πέραν από την σειρά χορήγησης εφάπαξ που θα πρέπει να βρεθεί ένας άλλος τρόπος με αξιοκρατία και δικαιοσύνη, θα πρέπει να επανεξετάσουν τον τρόπο χορήγησης εφάπαξ και να δίνουν την δυνατότητα χορήγησης άμεσης προκαταβολής για τους αποστρατευόμενους μιας και ο χρόνος αναμονής για την λήψη του γίνεται μετά από χρόνια.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  PANOS
7 Σεπτεμβρίου 2015 19:55

Panos,

σταθερή μου θέση για το θέμα είναι ότι καθένας μόλις πάρει ΦΕΚ αποστρατείας να μπαίνει αυτόματα στη σειρά αναμονής για εφάπαξ και μέσα στο πρώτο εξάμηνο, αφού πάρει και ΣΠ από το ΓΛΚ, να μπορεί (αν επιθυμεί) να πάρει το 15-30% το εφάπαξ ως προκαταβολή άτοκα. Έπειτα, το υπόλοιπο να το πάρει είτε σε μία δόση αν ο χρόνος αναμονής είναι μικρότετος της διετίας είτε σε δύο δόσεις αν ξεπερνάει την διετία και πηγαίνει όπως τώρα για 3-4 χρόνια σε όσους έφυγαν στα τέλη του 2014 και έπειτα.

Αυτό θα ανακουφίσει άμεσα όλους τους συναδέλφους που μόλις αυμποληρώσουν/θεμελιώσουν φεύγουν με τη θέλησή τους με κύριο λόγο την είσπραξη του πολυπόθητου εφάπαξ προκειμένου να καλύψουν έστω και μερικώς αλλά σύντομα οικογενειακές υποχρεώσεις-σπουδές, δάνεια, φορολογικά από κληρονομιές, φουσκωμένες κάρτες κλπ

Είναι πράγματι ζήτημα ανθρωπιστικό και πρέπει έτσι να αντιμετωπίζεται από τον ΕΛΟΑΑ….

Dp
Dp
5 Σεπτεμβρίου 2015 08:34

@S. Stefanos

Ενώ το ΓΛΚ, αποστέλλει μηνιαίως τις διεκπεραιωθείσες συνταξιοδοτικές πράξεις στο ΜΤΑ, αυτό, αγαπητέ μου φίλε, δεν τηρεί την σειρά αποστολής των συνταξιοδοτικών πράξεων από το ΓΛΚ, ώστε να αποδοθεί η στοιχειώδης ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ, ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ & ΙΣΟΝΟΜΙΑ που θα έπρεπε να καθορίζεται από την ημερομηνία διαγραφής του κάθε συναδέλφου.

Το ΜΤΑ επιθυμεί την κατάθεση της ΣΠ ιδιοχείρως από τον συνταξιοδοτούμενο (προφανώς ως κάποιας μορφής ιδιότυπης τιμωρίας αυτών που διαγράφηκαν με αίτησή τους.)

Με αυτόν τον τρόπο το ΜΤΑ προάγει την ΑΝΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ, ΤΗΝ ΑΔΙΚΙΑ, ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΕΝΟΣ ΚΑΚΩΣ ΝΟΟΥΜΕΝΟΥ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥ, αφού τους μετατρέπει ως κυνηγούς θηραμάτων στον υπέρτατο στόχο της όσο το δυνατόν γρηγορότερης κατάθεσης της ΣΠ, με θύματα ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ οι οποίοι για διάφορους λόγους δεν γνωρίζουν την διαδικασία ή δεν μπορούσαν να φαντασθούν ότι μπορεί να υφίσταται τέτοια αλλοπρόσαλλη και άδικη τακτική.

Καλημέρα σας… 🙂

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Dp
7 Σεπτεμβρίου 2015 11:02

Dp,
συμφωνώ με το σκεπτικό σου.
Τα εφάπαξ θα πρέπει να δίνονται σύμφωνα με την ημερομηνία του ΦΕΚ αποστρατείας.
Βέβαια, αν δεν λάβει κάποιος συνταξιοδοτική πράξη (δηλ. αν δεν δικαιωθεί σύνταξης) δεν δικαιούται εφάπαξ. Νομίζω ότι πάνω σε αυτό “πάτησε” ο ΕΛΟΑΑ και απαιτεί την συνταξ. πράξη για να αιτηθεί κάποιος το εφάπαξ.
Αυτό όμως δεν πρέπει να αποτελεί δικαιολογία.
Για την λήψη του εφάπαξ χρειάζεται και φορολ. ενημερότητα. Όπως αυτή την καταθέτουμε σε δεύτερο χρόνο (μετά την αίτηση), έτσι θα μπορούσαμε να καταθέτουμε και τη συντ. πράξη.

Επειδή σκοπεύω να συντάξω μια εισηγητική επιστολή προς την ΕΑΑΑ και το Δ.Σ. του ΜΤΑ (το να “γκρινιάζω” σε αυτό το site δεν λύνει το πρόβλημα), θα ήθελα να σε ρωτήσω:
Πώς, πιστεύεις, ότι θα μπορούσε να καθορίζεται η σειρά σε αυτούς που έχουν ίδια ημερομηνία ΦΕΚ αποστρατείας? (με σειρά αρχαιότητας?, αλφαβητικά?, κάπως αλλιώς?).

Γιάννης
Γιάννης
Απάντηση σε  aero
7 Σεπτεμβρίου 2015 11:40

Προς ενίσχυση των σχολίων σου aero (και αφου συμφωνώ με το σκεπτικό σου) καλό θα ήταν να λάβεις υπόψη σου και αυτά που έγραψε τότε ο G.G. που σαφώς επηρεάζουν την σειρά έκδοσης του ΦΕΚ, καθώς και ότι κάποιοι συνάδελφοι που τρενάρουν την αποστρατεία τους και που σε όλους μας είναι γνωστό το γιατί επιλέγουν να το κάνουν, και μετά έρχονται και γκρινιάζουν για το πότε θα πάρουν το εφάπαξ τους.
http://enstoloi.net/aeroporia/comment-page-57/#comment-14486
http://enstoloi.net/aeroporia/comment-page-57/#comment-14503

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Γιάννης
7 Σεπτεμβρίου 2015 12:14

Γιάννη,
δεν καταλαβαίνω τι εννοείς όταν λες ότι θα πρέπει να λάβω υπόψη και τους άλλους παράγοντες που επηρεάζουν τη σειρά έκδοσης ΦΕΚ.
Η σειρά θα πρέπει να καθορίζεται από την ημερομηνία αίτησης αποστρατείας?
Από την ημερομηνία αποδοχής?
Η πρόταση προς την ΕΑΑΑ και το ΜΤΑ θα πρέπει να είναι σαφής και αντικειμενική.
Αυτό νομίζω ότι επιτυγχάνεται ΜΟΝΟ με την ημερομηνία ΦΕΚ.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Γιάννης
7 Σεπτεμβρίου 2015 12:17

Αυτά που λέει ο G.G. είναι πολύ σωστά αλλά όταν μιλάμε για σειρά αναμονής ετών, όπως λέει και ο aero, δίνεις την ΣΠ όταν έρθει η ώρα του εφάπαξ που υπερκαλύπτει το πρόβλημα 1-2 μηνών αποστολής του πακέτου για κάποιους μακρινούς στον ΟΛΚΑ.

Για τυχόν προβλήματα πριν την έκδοση του ΦΕΚ δεν αφορούν τον ΕΛΟΑΑ….

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  aero
7 Σεπτεμβρίου 2015 11:59

Πολύ σωστή η προσπάθειά σου, άσχετα αν καταλήξει στον κάλαθο των αχρήστων…..οι εντολές έρχονται άνωθεν…,..

Βάλε ότι θες π.χ. αρχαιότητα, άλλωστε ένα νούμερο μπροστά ή ένα πίσω δεν χαλάει τη σειρά…..

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Johnny B.
7 Σεπτεμβρίου 2015 12:05

Johnny B,.
όταν σε ένα ΦΕΚ υπάρχουν 100 αποστρατείες, τότε ο πρώτος μπορεί να λάβει εφάπαξ 4 μήνες πριν από τον τελευταίο.
Μήπως έχουμε πάλι γκρίνιες?

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  aero
7 Σεπτεμβρίου 2015 12:20

Αυτά που έγιναν το φθινόπωρο του 2013 ήταν μεμονομένες περιπτώσεις στην ΠΑ, αν επαναληφθούν τότε η ΠΑ θα πρέπει να το διερευνήσει….ας δούμε το θέμα λίγο γενικότερα…..

Dp
Dp
Απάντηση σε  aero
7 Σεπτεμβρίου 2015 21:47

@ aero Η απόδοση εφάπαξ ανάλογα με την ημερομηνία του ΦΕΚ αποστρατείας ΕΙΝΑΙ Η ΕΛΑΧΙΣΤΗ ΠΡΑΞΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΙΣΧΥΕΙ!!!!! Το ΔΙΚΑΙΟΤΕΡΟ ΟΛΩΝ θα ήταν να ΙΣΧΥΕΙ η ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΑΠΟΔΟΧΗΣ, εκ μέρους της Π.Α, της ΑΙΤΗΣΗΣ ΑΠΟΣΤΡΑΤΕΙΑΣ. Δηλαδή, aero, μετά την κατάθεση της αίτησης αποστρατείας κάποιου και ΑΦΟΥ η Π.Α κάνει αποδεκτή την αίτηση θα ΠΡΕΠΕΙ (η Π.Α) να ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΑΠΟ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΦΑΝΗ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΕΞΟΦΛΗΣΗΣ ΤΩΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΩΝ ΤΗΣ ΕΝΑΝΤΙ ΑΥΤΟΥ ΠΟΥ ΑΠΕΔΕΧΘΗ ΤΗΝ ΑΙΤΗΣΗ ΑΠΟΣΤΡΑΤΕΙΑΣ…. (Αυτό η Π.Α το κάνει ΜΟΝΟ για αυτούς που αποστρατεύονται χωρίς αίτηση, δηλαδή αυτούς που αποστρατεύονται από το ΑΑΣ) Στοιχειώδεις κανόνες του εργασιακού Δικαίου είναι αυτοί, αλλά σε ποιόν να τα πεις; ΠΡΟΣΕΞΕ ΤΩΡΑ….. (και εγώ δεν κατάλαβα αυτά που θέλει να πει ο φίλος «Γιάννης», αλλά τουλάχιστον με βοηθάει ώστε να μην… ψάχνω!!!!) Συμφωνώ απόλυτα με τον S. Stefanos ότι όλο το σύστημα είναι έτσι διαρθρωμένο, ώστε να εξυπηρετούνται κάποιοι «μπασμένοι», «κολλητοί» ή «ημέτεροι»…… Δυστυχώς.. 🙁 🙁 Δεν είναι δυνατόν, ρε φιλαράκι: – η αποδοχή της αίτησης αποστρατείας… Διαβάστε τη συνέχεια »

Γιάννης
Γιάννης
Απάντηση σε  Dp
8 Σεπτεμβρίου 2015 09:36

Φίλε Dp αυτό που θέλω να πω είναι ότι περιγράφεται στην παρακάτω ανάρτηση.
http://enstoloi.net/aeroporia/comment-page-57/#comment-14529
σε όλους μας είναι κοινό μυστικό πως κάποιοι έκαναν τις διακοπούλες τους και πληρωνόντουσαν κανονικά από την ΠΑ όταν έτρεχαν και παρακαλούσαν να τρενάρουν την αποστρατεία τους, ή μήπως δεν το είχες ακούσει όσο ήσουν ε.ε.
Φυσικά τότε δεν είχαν φανταστεί ότι το εφάπαξ θα τραβήξει για χρόνια μέχρι να το πάρουν, και απλά έρχονται τώρα και κλαίγονται σαν τις ζωντοχήρες.
Εγώ γνωρίζω περίπτωση που υπέβαλε αίτηση τον Μάιο του 13 (είχε να πατήσει στην δουλειά 6 μήνες) πληρωνόταν κανονικά και ερχόταν μια φορά το μήνα για να δίνη το παρών και μας έκανε και πλάκα από πάνω, και αποστρατεύτηκε τον Νοέμβριο και ακόμα περιμένει να το πάρει το εφάπαξ. Αν τότε ρώταγες ποιος από τους 2 είναι ο ποιο μάγκας (αυτός ή ο G.G.) όλοι θα σου έλεγαν αυτόν που κάθεται και πληρώνεται και ο άλλος είναι το κορόιδο που έφυγε γρήγορα.
Ελπίζω να έγινα κατανοητός.

Dp
Dp
Απάντηση σε  Γιάννης
10 Σεπτεμβρίου 2015 10:48

Γιάννη

Και οι δύο κατηγορίες που αναφέρεις ανήκουν στον… αστερισμό των “μπασμένων”και των κολλητών-ημετέρων”.

Δεν είναι σωστό ούτε κάποιος να έχει την δυνατότητα να “τρενάρει” για μήνες την αποστρατεία λόγω προσωπικών συμφερόντων αλλά ούτε και ο άλλος να έχει την δυνατότητα “αστραπιαίας” έκδοσης ΦΕΚ αποστρατείας επειδή “έτσι τον βολεύει”.

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΑΓΓΑΣ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΥΟ (υπό το πρίσμα της υγιούς, ηθικής κοινωνίας)

Όπως βλέπεις όμως όλα γίνονται όταν υπάρχει ο “κατάλληλος” και “πρόθυμος” φίλος, που εξυπηρετεί κάποιους ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΑΛΛΩΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ.

Η απόλυτη ξεφτίλα…

Κατάλοιπα της τουρκοκρατίας είναι αυτά φίλε μου. Αν δεν διδαχθήκαμε αρχές ή δεν προσπαθούμε να διδάξουμε τα παιδιά μας με χρηστές αξίες και σεβασμό στον συνάνθρωπο, εεεε, άξιοι της μοίρας μας είμαστε…

Καλημέρα σας 🙂

Γιάννης
Γιάννης
4 Σεπτεμβρίου 2015 17:28

Εκ νέου συγκρότηση επιτροπής για την βιωσιμότητα των ταμείων.
Οι προηγούμενες άραγε τι αποτελέσματα είχαν έως τώρα και ξανά συγκροτείται νέα ??
Μήπως τα έως τώρα αποτελέσματα τους δεν ήταν αρεστά σε κάποιους ??
http://aeroporiapostratos.blogspot.gr/2015/09/blog-post_2.html

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Γιάννης
4 Σεπτεμβρίου 2015 18:50

Κάπου είχα διαβάσει ότι έγινε επανασυγκρότηση λόγω αποστρατειών μελών της….

….και έρχεται το συνομωτικό μυαλό να πει…….τί είδαν που δεν ξέρουμε; τρέξαν να προλάβουν κάτι; το εξασφάλισαν τελικά; ….πήραν και το μαγικό χαρτάκι;;;;;

Αλλά έρχομαι και λέω…..αυτά τα βγάζουν κάποιοι διεστραμμένοι, η αλήθεια είναι πολύ απλή…..περίμεναν να βρεθεί άκρη πρώτα με το μνημόνιο για να μπορέσουν να αρχίσουν ξανά το έργο της επιτροπής με νέες οδηγίες αφού ολοκληρωθούν οι μεταθέσεις και κάτσουν και τα άτομα…και προκύψει νέα κυβέρνηση σύντομα….αλλά σκέφτομαι πάλι ότι και αυτό είναι κάπως συνομωτικό…..

Τελικά τί έγινε με την επιτροπή; θα μάθουμε ποτέ ή θα αδικούμε μονίμως αθώους συναδέλφους στο ΜΤΑ που πράττουν άριστα τη δουλειά τους και μοχθούν καθημερινά για το συμφέρον των μερισματούχων;;;;;;
π.χ. επενδύοντας ρευστό εισφορών σε τίτλους του δημοσίου για να έχουν υπεραπόδοση οι μετοχές και παράλληλα να αυγατίζουν τα αποθεματικά…..γεμάτο υγεία …..για τις επόμενες γενιές αποστράτων……

Άκρα του τάφου σιωπή………..

ΣΓΟΣ ΕΑ.....
ΣΓΟΣ ΕΑ.....
4 Σεπτεμβρίου 2015 13:31

ΓΙΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΑ ΕΦΑΠΑΞ…..ΞΕΡΟΥΜΕ ΜΕΧΡΙ ΠΟΙΟ ΑΡΙΘΜΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΟΥ/ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΕΧΟΥΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙ ΑΠΟ ΕΛΟΑΑ?

S. Stefanos
S. Stefanos
4 Σεπτεμβρίου 2015 09:40

Ενημέρωση από ΜΤΑ/ΕΛΟΑΑ
Σήμερα (04-9-2015 στο τηλ *****75067)
Αποστρατεία: 21-11-2013
Αρ Πρωτοκόλλου ΜΤΑ: 7922/02-4-2014
Σειρά Εφάπαξ: 172

Πληροφορία, για συμβούλιο σε μια εβδομάδα, με πρόθεση να χορηγήσουν ακόμα 50 εφάπαξ.
Προτροπή, για ανάρτηση ενημέρωσης στο site του ΜΤΑ μετά το επικείμενο συμβούλιο,
αν γίνει…

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  S. Stefanos
4 Σεπτεμβρίου 2015 10:24

Πρόσθετη ενημέρωση.
Αίτηση: 5-3-2014
Σειρά εφάπαξ: 75.

Αχιλλέα,
οι αριθμοί στη ΣΕΙΡΑ ΕΦΑΠΑΞ χρειάζεται να μειωθούν κατά πέντε (-5).

Στέφανε,
απ΄ότι βλέπεις ενώ αποστρατευθήκαμε μαζί:
α) ο Ι.Τ κατέθεσε αίτηση 27-1-2014 και λαμβάνει τώρα το εφάπαξ
http://enstoloi.net/aeroporia/comment-page-94/#comment-19913
http://enstoloi.net/aeroporia/comment-page-94/#comment-19894
β) εγώ, με αίτηση 5-3-14, θα το πάρω σε 2-3 μήνες και
γ) εσύ, με αίτηση 2-4-14, θα το πάρεις σε 6-7 μήνες (172:25=6,9).

Μεγάλη συσώρευση αιτήσεων όσων αποστρατεύθηκαν στο τέλος του 2013 !!!

Δημήτρης
Δημήτρης
Απάντηση σε  aero
4 Σεπτεμβρίου 2015 10:55

23/11 αποστρατεία , Α/Π 27/2 αλλά τα πήγα σφαίρα χέρι χέρι τα χαρτιά και σε ΓΛΚ Και σε ΜΤΑ.

Δημήτρης
Δημήτρης
Απάντηση σε  Δημήτρης
4 Σεπτεμβρίου 2015 11:03

Στέφανε σαν να άργησες μου φαίνεται!!!

S. Stefanos
S. Stefanos
Απάντηση σε  Δημήτρης
4 Σεπτεμβρίου 2015 11:22

@Δημήτρη εγώ άργησα ?
εάν σε βολεύει αυτό δεν έχω πρόβλημα.
Όλα εδώ πληρώνονται, αργά ή γρήγορα…

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Δημήτρης
4 Σεπτεμβρίου 2015 14:48

Γενικά οι Στέφανοι δεν βιάζεστε ! (αστειεύομαι)
http://enstoloi.net/aeroporia/comment-page-27/#comment-9477

Επαναλαμβάνω ότι αστειεύομαι, μην με παρεξηγείς!

S. Stefanos
S. Stefanos
Απάντηση σε  Δημήτρης
4 Σεπτεμβρίου 2015 11:12

Αυτά είναι τα έκτροπα του ΜΤΑ,
Αυτισμός επίσημος…
Έτσι είναι, εάν έχεις κάνει τα τελευταία 10 χρόνια τη Αεροπορία Ίδρυμα…
Καθένας για την πάρτη του,
για το «ΟΛΟΝ» ποιος νοιάζεται… ?

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  S. Stefanos
4 Σεπτεμβρίου 2015 12:48

Από την αρχή είναι λάθος…..γιατί πρέπει να υπάρχει ΣΠ από το ΓΛΚ για να πάρεις σειρά….;;;;;;;;

Αν υπάρχει ΦΕΚ αποστρατείας, θα πρέπει να έπαιρνες αυτόματα και αρ. πρωτ. όμως για κάποιους μυστήριους λόγους, το ΕΛΟΑΑ άλλαξε τους όρους του παιχνιδιού και ο κοσμάκης αναρωτιέται γιατί…..μήπως;;;;…..

Δημήτρης
Δημήτρης
Απάντηση σε  S. Stefanos
4 Σεπτεμβρίου 2015 13:12

Πιθανολογώ ότι διαμένετε εκτός Αθήνας και περιμένατε υπηρεσιακή αποστολή των εγγράφων από ΓΛΚ. Εγώ αυτό το έκανα μόνος μου μετά από παρακολούθηση έκδοσης συντ. πράξης μέσω internet και ακριβώς την επομένη πήγα μόνος μου ΓΛΚ για παραλαβή και κατάθεση αυτής στο ΜΤΑ, τίποτα παραπάνω, τίποτα παρακάτω τα σχόλια δικά σας.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  S. Stefanos
4 Σεπτεμβρίου 2015 19:40

Δημήτρη,

να σου πω και τη δική μου εμπειρία έναν περίπου χρόνο μετά, με χαλαρότερες αποστρατείες….

Ημερ. διαγραφής μέσα 11/14, αναμονή μέχρι αρχές 12/14 για να συμπεριληφθώ στο νέο μισθολόγιο με τα +50%, κατόπιν από ΟΛΚΑ σε ΓΛΚ με ΣΠ τέλη 2/15 και αρ. πρωτ. από ΕΛΟΑΑ χέρι-χέρι αρχές 3/15….είναι γρήγορη η διαδικασία ή κανονική;;;;

Εφάπαξ; ε, καλά τώρα…..με το τέταρτο μνημόνιο και άμα… τέλη του 2017 με αρχές του 2018…..τρία περίπου χρόνια εκτός απροόπτου….το απρόοπτο είναι να το πάρω πετσοκομμένο αλλά γρηγορότερα…ε; ή να μην το πάρω καθόλου!!!!!

Dp
Dp
Απάντηση σε  S. Stefanos
5 Σεπτεμβρίου 2015 08:16

@ S. Stefanos

+1 🙂 🙂 🙂

Respect…

Να προσθέσω ότι το συμβούλιο είναι προγραμματισμένο για Τετάρτη 10 Σεπτεμβρίου.

Takhs
Takhs
Απάντηση σε  S. Stefanos
4 Σεπτεμβρίου 2015 10:40

ΕΜΜΜ είσαι τυχερός εγω από το πρωί προσπαθώ και δεν απαντάνε …

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Takhs
7 Σεπτεμβρίου 2015 11:19

Dp,
Τετάρτη 9 Σεπτ. ή Πέμπτη 10 Σεπτ. ?

Dp
Dp
Απάντηση σε  aero
7 Σεπτεμβρίου 2015 23:11

Ουπς,sorry,Τετάρτη 9/9…

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Dp
8 Σεπτεμβρίου 2015 18:51

Δεν τους ρωτάς και το έτος? …δεν είμαι σίγουρος αν το άκουσες καλά….(πλάκα κάνω!)

Ελπίζω να κοντεύεις και εσύ….

Johnny B.
Johnny B.
2 Σεπτεμβρίου 2015 21:10

Κάντο τέταρτο…..έχει αποδειχθεί ότι π.χ. ο θυμός διαρκεί κάπου τόσο….άρα δώσε 15′ μέχρι χαλάρωσης ενός επίδοξου αντί-σχολίου…..

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Johnny B.
3 Σεπτεμβρίου 2015 12:31

Κάνοντας και εγώ τεστ, όπως ο Στέργιος, διαπίστωσα ότι οι όποιες διορθώσεις θα πρέπει να γίνονται μέσα στα 5′ αλλιώς σε κόβει….αυτό νομίζω ότι είναι λάθος, ο χρόνος είναι πολύ λίγος για να σκεφτείς και να κάνεις αλλαγές σε ένα κείμενο 10-15 γραμμών….δώσε 15′ ή πάγωσε το χρόνο μόλις κάνουμε edit…..

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Johnny B.
3 Σεπτεμβρίου 2015 13:36

Johnny B.
σου συνιστώ να γράφεις πρώτα τα σχόλιά σου σε ένα word, και ύστερα με copy-paste να τα μεταφέρεις εδώ. Έτσι δεν θα αγχώνεσαι για το 5λεπτο χρονικό περιθώριο.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  aero
3 Σεπτεμβρίου 2015 23:27

Καλή σκέψη, πράγματι.

Αποφάσισα όμως να κόψω τα μακροσκελή σχόλια γιατί δεν έχει ουσία να φορτιζόμαστε μεταξύ μας για αποφάσεις που επιβάλλουν οι πολιτικοί στις ηγεσίες μας, είτε οικονομικά είτε εξοπλιστικά κλπ έτσι και αλλιώς οι ηγεσίες ασχολούνται με την καριέρα τους και δεν τα χαλάνε με τους πολιτικούς εκτός από μεμονομένες περιπτώσεις….

Αντί αυτού ελπίζω να υπάρξει σύνεση στην νέα κυβέρνηση ώστε οι αποφάσεις της για μας να έχουν λάβει υπόψη όλους τους παράγοντες της ζωής μας και όχι μόνον πόσο χρονών είμαστε…..

Τον περισσότερο χρόνο για τυχόν αλλαγές θα τον χρειαστούν σίγουρα κάποιοι συνάδελφοι που θέλουν να απαντήσουν πολυπλεύρως και δεν χρησιμοποιούν άλλον editor όπως εσύ….πρόταση έκανα……

Στέργιος Πολυχρόνης
Στέργιος Πολυχρόνης
2 Σεπτεμβρίου 2015 21:18

Για να δούμε λειτουργεί. test test test

G.G.
G.G.
2 Σεπτεμβρίου 2015 13:53

Την επόμενη εβδομάδα θα συνεδριάσουν για έγκριση χορήγησης εφάπαξ. Εκτίμηση ότι ο αριθμός εφάπαξ που θα χορηγήσουν θα είναι περίπου στα 50.

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  G.G.
2 Σεπτεμβρίου 2015 14:02

Good news!

Takhs
Takhs
Απάντηση σε  G.G.
2 Σεπτεμβρίου 2015 18:19

το έχουμε ξαναδεί το σενάριο αυτό ….

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Takhs
2 Σεπτεμβρίου 2015 19:42

Τάκη,
αυτό θα έλεγα και εγώ αν δεν ήταν ο G.G.

Αποτελεί έναν από τους πιό αξιόπιστους σχολιαστές!

Ας ελπίσουμε να πιάσουν τα ίσα τους μέσα στο φθινόπωρο ώστε να αποδίδουν τουλάχιστον όλες τις εισφορές που λαμβάνουν από αρχές έτους και να μην τις μετατρέπουν σε τίτλους δημοσίου ενός χρεοκοπημένου-αναξιόπιστου κράτους….εκτός και αν οι ανάγκες των μερισματούχων δεν έχουν καμμιά αξία στην καριέρα του ΔΣ του ΕΛΟΑΑ….ας μας το δείξουν με πράξεις!!!

Takhs
Takhs
Απάντηση σε  Johnny B.
3 Σεπτεμβρίου 2015 14:04

τον aero τον υπερ. εκτιμώ και πάντα τα λεγόμενα του είναι σωστά και ορθά .. απλός για τους συνάδερφους στο ΜΤΑ που μας κοροϊδεύουν το λέω …

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Takhs
3 Σεπτεμβρίου 2015 23:32

Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου.

Ο συνάδελφος είναι αστέρι! όμως τόσο το ΜΤΑ/ΕΛΟΑΑ όσο και η ΕΑΑΑ μας κρατούν σε σκότος και αναρωτιέμαι αν αυτό γίνεται συνειδητά……

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Takhs
4 Σεπτεμβρίου 2015 00:51

Τάκη,

αυτό που με ανησυχεί ιδιαίτερα είναι η έλλειψη ενημέρωσης για την πρόοδο της επιτροπής για τη βιωσιμότητα του ΜΤΑ ώστε να έχουμε μιά πρώτη εικόνα για το αν το παρακάτω άρθρο αποτελεί τον προάγγελο κακών μαντάτων και για μας…..

http://kranosgr.blogspot.gr/2015/08/blog-post_672.html

….χωρίς να βάζω στο παιχνίδι θέματα όπως η ενοποίηση των ταμείων κλπ….που συμφωνήθηκαν στο μνημόνιο……

Ένα πράγμα θέλω να πω, όσοι πήραν ήδη το κανονικό εφάπαξ και το συμπληρωματικό είναι με μία λέξη ΤΥΧΕΡΟΙ!!!! Τα πράγματα δεν βαίνουν αισιόδοξα για το μέλλον του εφάπαξ και αυτό είναι κοινή συνείδηση ολονών, άσχετα αν δεν θέλουμε να το πιστεύουμε…..

Takhs
Takhs
Απάντηση σε  Takhs
4 Σεπτεμβρίου 2015 08:13

Johnny B. καλημέρα αλλα εμεις δεν παίρνουμε το εφάπαξ από το ΤΠΔΥ αλλά από το ΜΤΑ(ΕΛΟΑΑ) … μαζεύει τις εισφορές κάθε μήνα και τα δίνει σαν εφάπαξ … Το ΜΤΑ(ΕΛΟΑΑ) ήταν ένα υγιές ταμείο μέχρι που μερικοί καλοί υπουργοί άμυνας έβαλαν το χεράκι τους και τα έφαγαν …. Ετσι με την μεγάλη φυγή τον Ιούνιο μέχρι Οκτώβριο του 2013 μπλόκαρε και τα αποτελέσματα είναι τα σημερνά ….να κάνουμε πάνω από 2 χρόνια υπομονή για να πάρουμε το εφάπαξ …Και το άσχημο σε όλα αυτά είναι οι συνάδερφοι μας στο ΜΤΑ οι οποίοι μας κοροϊδεύουν και δεν μας ενημερώνουν για το τι γίνεται ..

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Takhs
4 Σεπτεμβρίου 2015 12:07

Το θέμα της βιωσιμότητας του ταμείου, αν δεν ενοποιηθεί , εφόσον τηρείται η ρήτρα μηδενικού ελλείματος που τώρα έχει παγώσει…..όλα αυτά συν τις όποιες οδηγίες των δανειστών μας κάνουν να ανησυχούμε περισσότερο παρά να εφησυχαζόμαστε!

Αυτούς πάει να κοπεί το μισό εφάπαξ….σε μας θα πει κάποιος της επιτροπής πώς τα βλέπουν τα πράγματα;;;;;

Τα υπόλοιπα τα γράφεις και εσύ…..και συμφωνώ!

Διάβασα σήμερα κάποιους ΤΥΧΕΡΟΥΣ να περιμένουν το εφάπαξ τους μέσα στους επόμενους μήνες….αναρωτιέμαι αν είσαι γύρω στο 600….πότε θα το πάρεις; υπάρχει άραγε ελπίδα;;;;;……και με ποιό μνημόνιο;;;;;;!!!!!

Γιάννης
Γιάννης
2 Σεπτεμβρίου 2015 01:27

Κύριε Καρασσαβίδη τι ξέρετε για τον τελευταίο νόμο 4336/15 και ειδικότερα το άρθρο 1 παρ. 7 που αντικαθιστά την παρ. 4 του άρθρου 20 του ν.3865/10 για συνταξιοδοτικά ζητήματα , με το παρακάτω κείμενο: ΄΄ 4. α. Τα στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων δεν θα υποχρεούνται σε αποχώρηση από την υπηρεσία, όπως ειδικότερα θα ρυθμιστεί νομοθετικά, πριν από τη συμπλήρωση του 58ου έτους της ηλικίας τους. β. Τα στελέχη των Σωμάτων Ασφαλείας και του Πυροσβεστικού Σώματος που θεμελιώνουν συνταξιοδοτικό δικαίωμα από την επομένη της δημοσίευσης του νόμου αυτού και μετά, δικαιούνται σύνταξης εφόσον έχουν συμπληρώσει το 60ο έτος της ηλικίας τους ή 40 έτη συντάξιμης υπηρεσίας.» Οι διατάξεις της περίπτωσης αυτής δεν έχουν εφαρμογή για τα πρόσωπα του άρθρου 41 του π.δ. 169/2007 για τα οποία εξακολουθούν να εφαρμόζονται οι σχετικές με την καταβολή της σύνταξής τους διατάξεις, όπως αυτές ισχύουν κατά την ημερομηνία δημοσίευσης του νόμου αυτού.” Στην ουσία μήπως απεμπλέκει τα στελέχη των Ε.Δ. από τα στελέχη των Σ.Α. για το δικαίωμα θεμελίωσης σύνταξης (60 χρονων ή 40 συντάξιμα)… Διαβάστε τη συνέχεια »

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Γιάννης
4 Σεπτεμβρίου 2015 00:30

Γιάννη, όπως είπα και στον Αχιλλέα, η πιό αναλυτική ερμηνεία της νέας τροπολογίας είναι η παρακάτω…. http://kranosgr.blogspot.gr/2015/08/blog-post_955.html Τους περισσότερους από εμάς απασχολεί η παράγραφος: Ο ν.3865/2010 άρχισε να ισχύει από τη δημοσίευσή του στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, δηλαδή από την 21-7-2010. Εφόσον την 21-7-2010 στις διατάξεις του αναφέρεται στα στελέχη που έχουν αποχωρήσει, τι εννοεί; Εννοεί αυτούς που ήδη έχουν συνταξιοδοτηθεί πριν την 21-7-2015; Και εάν ναι, από πότε αρχίζει ώστε να φτάσει μέχρι την 21-7-2015; Αναφέρεται ακόμη και σε συνταξιούχους (αποστράτους) που έχουν αποχωρήσει πριν την 31-12-2010; Για αυτούς που θα αποχωρήσουν από την 1-1-2015 προφανώς ο νομοθέτης του 2010 μπορεί να το πράξει. Να ρυθμίσει δηλαδή καταστάσεις για μελλοντικό χρόνο, δηλαδή για το 2015, όπως και πράττει (άλλωστε αυτές οι ρυθμίσεις προϋπήρχαν). Κενό όμως παραμένει το χρονικό διάστημα από την 1-1-2011 έως και την 31-12-2014. Εάν δεχτούμε ότι η παράγραφος 1 του άρθρου 20 του ν.3865/2010 παραμένει σε ισχύ και μετά την αντικατάσταση της παραγράφου 3 του αυτού νόμου, τότε ο τρόπος υπολογισμού των στελεχών που αποχώρησαν μέχρι… Διαβάστε τη συνέχεια »

Γιάννης
Γιάννης
Απάντηση σε  Johnny B.
4 Σεπτεμβρίου 2015 23:16

Ο προβληματισμός μου δεν είναι για την παρ. 3 του άρθρου 20 , αλλά για την παρ. 4 που έτσι όπως την έχουν συντάξει διαχωρίζει τους στρατιωτικούς από τα Σ.Α. για την υποχρεωτική παραμονή 40 ετών υπηρεσίας ή το 60ο έτος της ηλικίας , δηλαδή για να το κάνω πιο κατανοητό , με την τροποποίηση της παρ. 4 του άρθρου 20 που αλλού αναφέρει ότι οι στρατιωτικοί που θεμελιώνουν συνταξιοδοτικό δικαίωμα μετά τις 1-1-15 υποχρεώνονται σε 40 έτη συντάξιμης υπηρεσίας ή το 60ο έτος της ηλικίας του;

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Γιάννης
5 Σεπτεμβρίου 2015 00:20

….όπως βλέπεις όλες οι παράγραφοι είναι “τρύπιες” και προσβάλλονται νομικά…..του στυλ άσε μετά τις εκλογές να πάρει θέση η νέα κυβέρνηση…..

Εμένα με ενδιαφέρει πώς θα “αντιληφθεί” το ΓΛΚ την παρ.3 επειδή υπάρχει μιά διαφορά 30 ευρώ μείωσης στην κύρια σύνταξη, εφαρμόζοντας τον νέο πίνακα του Αχιλλέα….αν και εφόσον…..

Μarios
Μarios
1 Σεπτεμβρίου 2015 13:05

Στέργιο πήγα στη τράπεζα και ρώτησα…. Σε καλή μεριά όσα και αν είναι….

Στέργιος Πολυχρόνης
Στέργιος Πολυχρόνης
Απάντηση σε  Μarios
1 Σεπτεμβρίου 2015 14:22

οκ Marios το είδα, και σε εμένα έχει δυνατότητα ανάληψης χρημάτων από 7 Σεπτεμβρίου. Σε ευχαριστώ, καλή μεριά και σε εσένα αλλά και σε όλους όσους θα πάρουν. Τουλάχιστον να πληρώσουμε και καμιά υποχρέωση ώσπου να πάρουμε το πολυπόθητο ΕΦΑΠΑΞ

Μarios
Μarios
1 Σεπτεμβρίου 2015 12:05

Καλό Μήνα σε όλους τους συναδέλφους. Προς ενημέρωση , πιστώθηκε στο λογαριασμό μου η επιστροφή φόρου εισοδήματος. Δυνατότητα ανάληψης χρημάτων απο 7 Σεπτεμβρίου…Και του χρόνου…Καλό φθινόπωρο…

Στέργιος Πολυχρόνης
Στέργιος Πολυχρόνης
Απάντηση σε  Μarios
1 Σεπτεμβρίου 2015 12:38

Μarios
Σε εμένα έγινε κατάθεση 31/08/2015 και είναι Λογιστικό Υπόλοιπο . Ερώτηση.
Το πότε θα είναι διαθέσιμο που το βλέπουμε.

Στέργιος Πολυχρόνης
Στέργιος Πολυχρόνης
31 Αυγούστου 2015 12:39

Όσοι συνάδελφοι περιμένουν επιστροφή φόρου να ελέγχουν τον λογαριασμό τους, αυτή την εβδομάδα.
Επίκειται κατάθεση. 😀 😀

ΧΡΗΣΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟ
ΧΡΗΣΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟ
31 Αυγούστου 2015 15:53

ΑΠΟ ΠΟΥ ΑΝΤΛΗΣΕΣ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΩΡΑΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ ΣΤΕΡΓΙΟ? ΑΞΙΟΠΙΣΤΗ Η ΠΗΓΗ ΣΟΥ?

ΜΙΤΣΟΣ-ΕΛΑΣ
ΜΙΤΣΟΣ-ΕΛΑΣ
Απάντηση σε  ΧΡΗΣΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟ
31 Αυγούστου 2015 19:47

18/5/2015 υποβολή δήλωσης, 13/8/2015 πιστώθηκε η επιστροφή, οχι δικιά μου δήλωση αλλά φίλης.

Στέργιος Πολυχρόνης
Στέργιος Πολυχρόνης
Απάντηση σε  ΧΡΗΣΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟ
31 Αυγούστου 2015 23:52

Υποβολή δήλωσης 16/5/2015, και 31/8/2015 πιστώθηκε η επιστροφή στον Λογαριασμό μου , όχι μόνο σε μένα αλλά και σε άλλους συναδέλφους, όσοι κάνανε δηλώσεις μέσα στον Μάιο.
Και Θεώρησα σωστό να ενημερώσω .