Αεροπορία

Σελίδα υπ' αριθ. 155 με σχόλια ειδικά για την Πολεμική Αεροπορία (διαβάστε πρώτα την ενότητα FAQ / Συχνές Ερωτήσεις).

Subscribe
Notify of
guest

20.6K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
nick
nick
8 Φεβρουαρίου 2016 10:56

καλημερα σε ολους. το εφαπαξ σε ποιο κωδικο στην φορ.δηλωση το γραφουμε; ευχαριστω.

Στέργιος Πολυχρόνης
Στέργιος Πολυχρόνης
Απάντηση σε  nick
8 Φεβρουαρίου 2016 11:09

Διάβασε το σχόλιο του G.G. 3 February 2016 at 22:25

http://enstoloi.net/aeroporia/comment-page-154/#comments

Στέλιος Βλαχάκης
Στέλιος Βλαχάκης
8 Φεβρουαρίου 2016 09:33

Καλημέρα και καλή εβδομάδα σε όλους!!!

Σημερινή πρωινή ενημέρωση από ΕΛΟΑΑ:

1. Με ημερομηνία κατάθεσης 17/09/2013, σειρά 38 για το συμπληρωματικό ΕΦΑΠΑΞ.

2. Λόγω προβλήματος…..ρευστότητας ο αριθμός των συμπληρωματικών που θα δοθούν στο συμβούλιο Φεβρουαρίου, πιθανότατα θα είναι αρκετά μικρότερος (από 38)!

Καλή δύναμη!!!!!

ΓΙΩΡΓΟΣ
ΓΙΩΡΓΟΣ
7 Φεβρουαρίου 2016 13:18

ΔΗΜΟ ΚΑΙ 10.000 ΤΟ ΜΗΝΑ ΝΑ ΕΠΑΙΡΝΑ ΔΕΝ ΞΑΝΑΓΥΡΝΑΩ ΟΥΤΕ ΜΕ ΣΦΑΙΡΕΣ.

Δήμος
Δήμος
Απάντηση σε  ΓΙΩΡΓΟΣ
7 Φεβρουαρίου 2016 13:53

Σιγά μην ξαναγύριζα και εγώ. Άλλωστε τι τότε τι τώρα όλοι την ίδια σύνταξη θα πάρουμε. Άλλωστε το χρήματα από το εφάπαξ που πήρα παραπάνω τότε με αυτά που θα έπαιρνα σήμερα δεν αναπληρώνονται, ξέρεις πόσες τρύπες έκλεισα με τα επιπλέον αυτά χρήματα.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  ΓΙΩΡΓΟΣ
7 Φεβρουαρίου 2016 14:12

Δες εδώ Γιώργο… Άρθρο της CAPITAL για το PLAN B ώστε να “τα βρουν” με το κουαρτέτο: http://www.capital.gr/oikonomia/3101833/sto-stoxastro-700-000-paroxes-ton-tameion τίτλος: Στο στόχαστρο 700.000 παροχές των Ταμείων Κάπου μέσα διάβασε ότι: 1. Η μείωση 20% των εφάπαξ σε δημόσιο και ιδιωτικό τομέα. Την εξοικονόμηση από τη μείωση των εφάπαξ 150 εκατ. ευρώ. Ωστόσο η έμμεση εξοικονόμηση για το 2016 ξεπερνά τα 700 εκατ. ευρώ, μιας και κανένα εφάπαξ δεν πρόκειται να δοθεί μέχρι τέλος του έτους, δεδομένου ότι θα χρειαστούν έως έξι μήνες για τον επαναϋπολογισμό των εφάπαξ (με βάση τις 62000 αιτήσεις που έχουν ήδη κατατεθεί από 1.9.2013) και το νέο Ασφαλιστικό δεν αναμένεται να έχει θεσπιστεί νωρίτερα από τον προσεχή Μάρτιο. Σχόλιο: Παίξτο σε “ΟΜΟΙΟ” ταμπλώ….και καταλαβαίνεις γιατί φέτος δεν προϋπολογίζει περισσότερα εφάπαξ ο ΕΛΟΑΑ (μόνο όσα χρειάζονται μέχρι να φτάσει την 31/7/14)!!!! Αφού λοιπόν θα περιμένει κάποιος άλλον ένα χρόνο…2017, θα βρεθεί να λαμβάνει 14,000 ευρώ λιγότερα στα 70,000 ευρώ του μέσου όρου (αν μείνει 20% η μείωση και δεν πάει παρακάτω μετά τις σκληρές διαπραγματεύσεις..) όταν κάποιος συμμαθητής… Διαβάστε τη συνέχεια »

Steve
Steve
Απάντηση σε  ΓΙΩΡΓΟΣ
7 Φεβρουαρίου 2016 15:20

Όλα είναι σχετικά όπως είπε και μεγάλος δάσκαλος της φυσικής. Καθένας μετά την μεγάλη κίνηση, βλέπει τα πράγματα με τα δικά του μάτια, και οι περισσότεροι υπό συγκεκριμένη γωνία, όπως θα ήθελαν να είναι και όχι όπως πραγματικά είναι. Αρκεί να τα έχει καλά με τον εαυτό του, για να μην αποδειχτεί ότι η επιλογή του ήταν λανθασμένη. Γιαυτό και όσοι κάνουν ‘λανθασμένη κίνηση’, ξεκόβουν από την ‘οικογένεια’, αποστασιοποιούνται από τα κοινά, ρίχνοντας μαύρη πέτρα πίσω τους, προσπαθώντας να μετατοπίσουν την ευθύνη, ενώ ο μεγαλύτερος εχθρός τους είναι ο εαυτός τους και οι επιλογές τους. Συνάδελφος, σε μία ειλικρινή κουβέντα που είχα πρόσφατα μου είπε: , μάλλον δεν βγαίνουν καθόλου, τουλάχιστον από την πλειονότητα. Έξω η αξία είναι ποιό ρελιστική, σε σχέση με το μέσα όπου κατά κανόνα κάθε 3-5 χρόνια όλοι ανεβαίνουν και ένα σκαλοπάτι. Για μένα κάποιος που φεύγει, χωρίς ο ίδιος να μπορεί να αναπληρώσει τη χασούρα, και επιπλέον δεν συνεισφέρει και η σύζυγος, παίζει τη ζωή του στα ζάρια. Προσωπικά είχα πει, και το εφάρμοσα: με… Διαβάστε τη συνέχεια »

Steve
Steve
Απάντηση σε  Steve
7 Φεβρουαρίου 2016 15:25

Συνάδελφος, σε μία ειλικρινή κουβέντα που είχα πρόσφατα μου είπε: θα γυρνούσα και θα έκανα από το πρωί ως το βράδυ και συσ/χης για τα 300. Δεν ήξερα και κανένας δεν ξέρει πόσο δύσκολα βγαίνουν έξω, (μάλλον δεν βγαίνουν καθόλου), τουλάχιστον από την πλειονότητα.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Steve
7 Φεβρουαρίου 2016 15:44

Steve,

αυτά που λες αληθεύουν και ας τα λαμβάνουν υπόψη τους όλοι οι ε.ε. που διαβάζουν το site και νομίζουν ότι το παν είναι το εφάπαξ!

Ίσως, αν πρώτα έχεις προϋπολογίσει τα έξοδα και έσοδά σου (κατά προσέγγιση, επειδή ποτέ δεν ξέρεις ποιες νέες μειώσεις θα προκύψουν…) και δεις ότι μπορείς να τα βγάλεις πέραν σαν οικογένεια που τα παιδιά όλο και μεγαλώνουν και απαιτούν περισσότερα, τότε “κάνε την κίνησή σου” και μην μετανιώνεις (αλλά υπολόγισε καλά και να έχεις “περιθώρια” στα νούμερά σου)…αλλιώς, αν έχεις μόνο να καλύψεις κάποιες “χονδρές τρύπες” που από λάθος κινήσεις σου άνοιξες κατά το παρελθόν, τότε το εφάπαξ είναι “καλή λύση” αλλά μετά τι θα κάνεις για να λύσεις τα καθημερινά οικογενειακά σου θέματα? Νέα δάνεια? Νέα φέσια? Πάλι απ’ την αρχή??? Δεν έχει λύση η εξίσωση, μόνο χασούρα υπάρχει έτσι και συμφωνώ και εγώ ότι οι καλές δουλειές έξω δεν υπάρχουν πια…αν υπάρχουν άλλοι οικογενειακοί πόροι έχε καλώς!

kostaslimnos
kostaslimnos
Απάντηση σε  Johnny B.
7 Φεβρουαρίου 2016 18:37

Φίλοι μου, εγώ προσωπικά δε μετάνιωσα καθόλου που έφυγα. Μετάνιωσα που δεν έφυγα ένα χρόνο νωρίτερα, όταν είχα 24, 6 και 1. Θα είχα πάρει το εφάπαξ νωρίτερα, χωρίς τις περικοπές του 2012, θα είχα καλύψει τα χρέη μου νωρίτερα, θα είχα γλιτώσει πιο πολλά χρήματα από τους τόκους. Με δεδομένο ότι θα ήθελα 150 ευρώ το μήνα καύσιμα για να πηγαίνω στη δουλειά, δε θα έβαζα με τίποτε πιο πάνω τα άλλα 150 της διαφοράς για να κάνω υπηρεσίες, ασκήσεις, αξιολογήσεις, επιθεωρήσεις, εκπαιδεύσεις, υποχρεωτικά Φ.Π. με τραγικές έως ανύπαρκτες αποζημιώσεις, ενδεχόμενη ανεπιθύμητη μετάθεση και πολλές άλλες ομορφιές της δουλειάς μας. Ξαναβρήκα την ψυχική μου ηρεμία, την οικογένειά μου, τη ζωή μου. Κάποιος εε συνάδελφος πριν από λίγο καιρό μου είπε ότι όταν το πρόβατο βγαίνει από το μαντρί το τρώει ο λύκος. Μετά από 3 χρόνια που είμαι εα διαπίστωσα με λύπη μου ότι ο λύκος πλέον έχει μπει μέσα στο μαντρί και ξεκοκκαλίζει ότι βρει μπροστά του.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Johnny B.
7 Φεβρουαρίου 2016 20:41

Συνάδελφε Κώστα,

ο καθένας μας είναι μια ειδική περίπτωση, η κοινή συνισταμένη είναι τα “οικονομικά”.

Γι’ αυτό, λέω και επιμένω ότι οι καλές δουλειές έξω δεν υπάρχουν πια…αν υπάρχουν άλλοι οικογενειακοί πόροι έχε καλώς! Προχώρα και μην σε νοιάζει τίποτα αλλά αν δεν βγαίνουν τα “κουκιά” τότε και τα 300 ευρώ που ψάχνει και δεν έχει ο συνάδελφος Steve που θα τα εξασφαλίσεις, μου λες?

Και αν έχεις μικρά παιδιά και αύριο έρχονται νέες απαιτήσεις ενώ παράλληλα το κουαρτέτο σου κόβει τις συντάξεις π.χ. 15% τότε πώς θα βγάλεις πέρα???

Τροφή για σκέψη πέραν από κάθε συναισθηματισμό!!!!

Steve
Steve
Απάντηση σε  ΓΙΩΡΓΟΣ
7 Φεβρουαρίου 2016 20:26

Δήμο, ΓΙΩΡΓΟ, τόσο άσχημα περνούσατε;

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Steve
7 Φεβρουαρίου 2016 20:50

Εγώ Steve, όταν έφυγα στεναχωρήθηκα που αποχωρίστηκα τον τόπο εργασίας μου και τους επί χρόνια συνεργάτες μου…αναρωτιέμαι, με ποιους είχαν μπλέξει οι συνάδελφοι???

Οι αποφάσεις/επιλογές δεν είναι μόνο τα οικονομικά και το παραδέχομαι αλλά όχι ότι περνούσαμε και χάλια για να φύγουμε άρον-άρον…

ΥΓ: Μην ξεχνάς ότι κάποιοι συνάδελφοι έχουν την επιλογή (θέση ευθύνης)και διαμένουν στα ΟΣΕΑΑΥ οικήματα που επιφέρουν σημαντικό οικονομικό όφελος στην οικογένεια….κάποιος το λαμβάνει σοβαρά υπόψη και αυτό πριν κατεβάσει την αποστρατεία του και τρέχει να ανακαινίσει πατρικό ή να νοικιάσει έξω!

Χ
Χ
Απάντηση σε  Steve
14 Φεβρουαρίου 2016 09:43

@Steve όταν ο κόσμος δεν μιλάει δεν σημαίνει οτι περνάει καλά ,

τις περισσότερες φορές δεν μιλάει γιατί αφενός δεν θέλει να μπλέξει και αφετέρου ξέρει οτι αν κάνει το λάθος και μιλήσει ή κάνει αναφορά τότε μαζί με το ήδη υπάρχον πρόβλημα αποκτά ακόμα ένα .

2 μέρες πριν φύγω με πήρε ένας συνταγματάρχης ( ήμουν στο υπεθα ) στο τηλέφωνο να μου τα πει ένα χεράκι γιατί απλά μπορούσε ώστε να σταματήσω να κάνω αναφορές ώστε να καλύψω τα νώτα μου . να είναι καλά ο χριστιανός γιατί μου θύμισε οτι 1 μήνα πιο πριν με είχε απειλήσει με “πινέζα” ο “μεταθεσας” γιατί προφανώς δεν είχε υπολογίσει τα πτητικά μου …..

Και μετά μας λένε κάποιοι για μεταρρυθμίσεις στις συντάξεις και στο κράτος και λοιπές μπουρδες …. το άλλο με τον Τοτο ?

Χρήστος
Χρήστος
6 Φεβρουαρίου 2016 19:24

Αγαπητοί συνάδελφοι, στο saite ”sastya.gr” του συλλόγου αποστράτων ΣΤΥΑ, πήρε το μάτι μου αναρτημένη μία αίτηση προς το Γ.Λ.Κ. Αναφέρει ότι ”αιτούμαι να αναγνωρισθεί η υποχρέωση του Ελληνικού Δημοσίου να μου καταβάλει το οφειλόμενο ποσό σύμφωνα με την απόφαση του Σ.τ.Ε……..”
Δεδομένου ότι ο ΣΑΣΤΥΑ δεν αναφέρει τίποτε άλλο διευκρινιστικό περί αυτού, παρά μόνον μία ”ξερή” ανάρτηση μιας απλής αίτησης χωρίς καμία άλλη ενημέρωση, έχω προβληματιστεί. Παρακαλώ, μήπως κάποιος ξέρει κάτι περί τίνος πρόκειται; Μήπως πρέπει ο καθένας ξεχωριστά με μια απλή αίτησή του προς το Γ.Λ.Κ. να ζητήσει να του αποδώσουν τα οφειλόμενα; Πρέπει να κάνουμε αυτή την αίτηση; Γνωρίζει κάποιος κάτι; Αν γνωρίζει κάποιος ας μας ενημερώσει.
Υ.Γ. Δεν θέλω να πώ καμία κακιά κουβέντα για το συμβούλιο του ΣΑΣΤΥΑ, συνάδελφοι είναι και αυτοί, αλλά αυτά δεν είναι σωστά πράγματα. Όταν γράφεις ή ανεβάζεις κάτι σημαντικό στο saite, ενημέρωσε βρε αδελφέ τον κόσμο, πες περί τίνος πρόκειται,
για να μάθει ο κόσμος τι πρέπει και άν πρέπει να το κάνει.

G.G.
G.G.
5 Φεβρουαρίου 2016 20:11

Σε συνέχεια προηγούμενου σχολίου
http://enstoloi.net/aeroporia/comment-page-151/#comment-24301
η ανάρτηση στην διαύγεια για δέσμευση πίστωσης ύψους 12.331.280,00 € για χορήγηση εφάπαξ εξερχομένων οικονομικού έτους 2016, αντικαταστάθηκε με το ποσό των 9.000.000,00 € (κάντε κλικ στην ανάρτηση του σχολίου).

Αναρτήθηκε και νέα για δέσμευση πίστωσης ύψους 3.000.000,00 € για την χορήγηση Συμπληρωματικών Εφάπαξ Εξερχομένων οικονομικού έτους 2016.
https://diavgeia.gov.gr/doc/Ω7ΤΒ6-ΕΧΖ?inline=true

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  G.G.
6 Φεβρουαρίου 2016 00:50

Εμένα δεν με εκπλήσσει ακόμα καθόλου! Είναι λογικό να κινούνται στα όρια της νομιμότητας και αυτό που κάνουν είναι αυτό που τους επιτρέπεται… Κυλάει το συμπληρωματικό όπως προβλέπεται και τα 9 εκατ προς 90 άτομα που έμειναν μέχρι τέλη του Ιουλ.14 μας δίνει το προϋπολογιστικό νούμερο των 100 χιλ. έκαστος…άλλωστε ξέρουμε ότι είναι κυρίως οι 35ετίες & κρίσεις της άνοιξης του 2014 που λόγω ετών και βαθμού κάπου εκεί θα πάρουν έκαστος… Άρα όλα καλά μέχρι τώρα…κατανοητά! Για να δούμε για τους υπόλοιπους? πώς θα εξελιχθούν τα πράγματα με τους Θεσμούς? Κάποια ταμεία όπως του ΣΞ κάθεται και περιμένει για την τελική απόφαση του “ΟΜΟΙΑ” για τους ένστολους και τις παρεμβάσεις κ. ΥΕΘΑ για να ξαναρχίσουν οι παροχές αλλά σαν πολύ δεν τραβάει το πράμα…??? ΥΓ: Πόσα δηλαδή θα πρέπει να κόψουν σε 300-350 άτομα τον χρόνο για την ΠΑ για να ζήσει το ασφαλιστικό των επόμενων γενεών του ΕΛΟΑΑ, αναρωτιέμαι? Και γιατί πρέπει να ρίξει μια “τσεκουριά” (τύπου “μπαμ και κάτω”) με βάση την ημερομηνία κατάθεσης της αίτησης για… Διαβάστε τη συνέχεια »

Δήμος
Δήμος
Απάντηση σε  Johnny B.
6 Φεβρουαρίου 2016 11:15

Η ουσία είναι μία, οσοι έφυγαν απο το 2010 και μετά τελικά βγήκαν ποιό κερδισμένοι απο αυτούς που έμειναν

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Δήμος
6 Φεβρουαρίου 2016 12:22

Αυξήθηκε, όμως, η διαφορά μισθού-σύνταξης.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Δήμος
6 Φεβρουαρίου 2016 13:49

Ένας απόστρατος ποτέ δεν είναι “πιο κερδισμένος” οικονομικά από έναν ε.ε. αυτό είναι κανόνας, φίλε Δήμο.

Κανένας μέσα στην κρίση δεν “εξασφαλίζεται” ως συνταξιούχος, φίλε Aero, από όποια πλευρά και αν το δεις “όλα είναι ρευστά”! (δες πόσα μνημόνια “έγδαραν” τη σύνταξη…και δεν έχουμε πιάσει ακόμα “πάτο”!)

Το θέμα εγείρεται στην περίπτωση περικοπής του εφάπαξ (πολύ περισσότερο αν προκύψει σημαντική μείωση άνω του 30-40% που γράφτηκε στον τύπο τελευταία για τους Δημόσιους Υπαλλήλους στα πλαίσια του “ΟΜΟΙΑ” σε μας για τη διατήρηση της βιωσιμότητας για τις επόμενες γενεές) και ειδικά στις περιπτώσεις μεταξύ “θεμελιωμένων συμμαθητών” που ο ένας το έλαβε ολόκληρο πριν από λίγους μήνες και ο άλλος το περιμένει μετά από λίγους μήνες ίσως “πετσοκομμένο”!!!

ΥΓ: Πάντως το πρότυπο του “φευγάτου” δεν θα πρέπει να υπερισχύσει της έννοιας του δικαίου!!! Ας μην παίζουν με το “ηθικό” των ΕΔ!!!

Δήμος
Δήμος
Απάντηση σε  Johnny B.
6 Φεβρουαρίου 2016 15:41

Αν σε ένα απόστρατο του λέγανε αύριο το πρωί ότι του δύνεται η δυνατότητα να επιστρέψει στην ενεργό υπηρεσία, αλλά να επιστρέψει το ποσό του εφάπαξ που έλαβε και να το πάρει όταν θα αποστρατευτεί με τον νέο τρόπο υπολογισμού αυτό που θα δικαιούται τότε άραγε τι θα έκανε ??

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Δήμος
6 Φεβρουαρίου 2016 16:44

Εξαρτάται με τα “ψιλά γράμματα” των συζητήσεων των προηγούμενων μηνών… δηλαδή, θα μπορούσε να τεθεί το θέμα αλλιώς…

“Μπορείτε να φύγετε όλοι οι θεμελιωμένοι όποτε θέλετε αλλά για να πάρετε το “ολόκληρο” εφάπαξ σας θα πρέπει πρώτα να έχουν συμπληρωθεί 35 χρόνια από την ημερομηνία κατάταξής σας”, πώς θα το αντιμετώπιζαν οι ασυμπλήρωτοι “φευγάτοι” (όλοι με κάτω από 35 χρόνια μετοχικής σχέσης)? μήπως θα έκαναν αίτηση επιστροφής στο Σώμα? ή θα περίμεναν καρτερικά ως “απόστρατοι” χωρίς ουσιαστικό οικονομικό όφελος? (για δες το και έτσι…)

Δήμος
Δήμος
Απάντηση σε  Johnny B.
7 Φεβρουαρίου 2016 13:47

Έχεις δίκιο το νόμισμα έχει πάντα δύο όψεις. Πάντως και το παράδειγμα που αναφέρεις ενισχύει το γεγονός ότι αυτοί που έφυγαν εγκαίρως βλέποντας την λαίλαπα που έρχεται (μειωμένο εφάπαξ μικρότερη σύνταξη στους νέους συνταξιούχους) συν το γεγονός ότι κάθονται και δεν δουλεύουν και πήραν το εφάπαξ τους είναι ποιο κερδισμένοι από αυτούς που έμειναν.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Johnny B.
7 Φεβρουαρίου 2016 16:06

Δήμο,

χωρίς να θέλω να κοντράρω τα λεγόμενά και τις αποφάσεις σου, παραθέτω μια πιο γενική απάντηση εδώ:

http://enstoloi.net/aeroporia/comment-page-155/#comment-24995

ΥΓ: Εγώ δεν έχω πάρει εφάπαξ ακόμα και ανήκω στους μετά την 31/7/14, οπότε καταλαβαίνεις σε ποια θέση βρίσκομαι…

(συμβολικά μιλώντας…”κάποιοι πεινάνε και περιμένουν κάποια στιγμή να τους σερβίρουν να φάνε ότι βρουν διαθέσιμο και κάποιοι φωνάζουν ανυπόμονα στο συσσιτιάρχη να βγάλει έξω το περίσσευμα γιατί δεν χόρτασαν”…!!! εκεί βρίσκεται το γκροτέσκο της υπόθεσης!!! Δεν αναφέρομαι μόνο στους συναδέλφους που αναμένουν το συμπληρωματικό που δικαιούνται φυσικά αλλά αναφέρομαι στο γενικότερο τρόπο σκέψης της κοινωνίας μας!!! Προσωπικά δεν “κολλάω” ούτε “φθονώ” κανέναν, απλά προχωράω μπροστά και διεκδικώ ίσα δικαιώματα στην “πίτα”…ανεξάρτητα αν κάποιος γούσταρε να μου βάλει την ετικέτα του “πριν” ή του “μετά”, δικό του πρόβλημα, εκεί εμμένω!!!)

Θοδωρης
Θοδωρης
5 Φεβρουαρίου 2016 14:44

Στον υπολογισμο συνταξη 2015 αφαιρουμε το 40% για το ποσο πανω απο 1000 ευρω ή ειναι ετοιμο????

BASILIS
BASILIS
Απάντηση σε  Θοδωρης
5 Φεβρουαρίου 2016 15:27

Θα βάλεις την ηλικία στην αριστερή στήλη (κάτω των 55) και θα σου τα βγάλει ακριβώς.

Κωστας
Κωστας
5 Φεβρουαρίου 2016 14:02

Καλησπερα
Πριν δυο ημερες υπεβαλα αναφορα για παραιτηση φοβουμενος οτι μαλον χανω παρα κερδιζω εαν παραμεινω και με την ελπιδα οτι θα παρω το εφαπαξ καποια στιγμη……
Συμπληρωσα στις 26/12/10 24 χρονια 6 μηνες και σημερα εχω πραγματικα 29 και 7 μηνες.
Ο τροπος υπολογισμου της συνταξης ποιος τελικα θα ειναι ; Σε ενδεχομενη αλλαγη σε ασφαλιστικο ποια ημερομηνια ειναι αυτη που εχει σημασια , της παραιτησης , αποδοχης ,διαγραφης;;;
Ευχαριστω και συγχαρητηρια για ολη τη βοηθεια και τις πληροφοριες που δινετε.

Δήμος
Δήμος
Απάντηση σε  Κωστας
5 Φεβρουαρίου 2016 14:38

Για τον υπολογισμό της σύνταξης μεχρι και τώρα ειναι η εφαρμογή στα δεξιά ΣΥΝΤΑΞΗ 2015. Το τί μπορεί να γίνει αργότερα δεν το ξέρει κανένας. Αυτό που μετράει είναι η ημερομηνία διαγραφής σου για τον υπολογισμό της σύνταξης

Κωστας
Κωστας
Απάντηση σε  Δήμος
6 Φεβρουαρίου 2016 19:25

Ευχαριστω
Το οτι θεμελιωσα το 2010 εχει πλεον καμια σημασια ?

ΜΑΝΩΛΗΣ
ΜΑΝΩΛΗΣ
5 Φεβρουαρίου 2016 13:53

Χρόνια Πολλά στο site και να είσαι καλά Αχιλλέα για την έγκυρη ενημέρωση που μας παρέχεις.
Για την ενημέρωση του πίνακα συμπληρωματικών ΕΦΑΠΑΞ με ημερομηνία κατάθεσης 4-11-2013 σειρά 196. Σημερινή επικοινωνία με ΕΛΟΑΑ.

Giorgos N
Giorgos N
5 Φεβρουαρίου 2016 13:32

Καλημέρα σε όλους τους συναδέλφους. Για ενημέρωση του πίνακα ΕΦΑΠΑΞ σας πληροφορώ ότι σε σημερινή επικοινωνία μου με το ΜΤΑ Και ημερομηνία κατάθεσης ΣΠ 12/8/14 έχω σειρά 104.
Αχιλλέα το 108 που φαίνεται στη στήλη κάντο 104

Γιάννης
Γιάννης
4 Φεβρουαρίου 2016 15:14
ΓΙΩΡΓΟΣ
ΓΙΩΡΓΟΣ
Απάντηση σε  Γιάννης
4 Φεβρουαρίου 2016 19:59

ΤΩΡΑ ΔΛΔ ΑΥΤΟ ΓΙΑΝΝΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ Η ΚΑΚΟ?

Η
Η
Απάντηση σε  Γιάννης
7 Φεβρουαρίου 2016 11:47

παλι μετοχες αγοραζουν ? δεν μας φτανει η χασουρα μεχρι στιγμης ?

για να μην τα γραφω δημοσια οποιος ενδιαφερεται ας τους ρωτησει ποσα εχει δαπανησει το ΜΤΑ σε μετοχες και τι αξια εχουν σημερα ,

υ.γ. προσοχη ,κινδυνος για εγκεφαλικο

manos dimakis
manos dimakis
4 Φεβρουαρίου 2016 14:47

Χρόνια πολλα για το site αχιλλέα κ σε ευχαριστουμε παρά πολύ

nikos 60
nikos 60
4 Φεβρουαρίου 2016 14:12

Αγαπητέ συνάδελφε Αχιλλέα ,σε ευχαριστούμε πολύ για την προσφορά σου και ιδιαίτερα για την δυνατότητα επικοινωνίας μεταξύ μας ,ώστε να ανταλλάσσουμε πληροφορίες που είναι πολύ χρήσιμες ειδικά στις εποχές που διανύουμε. Πολλές και θερμές ευχές να είσαι πάντα καλά.

xatzigeo
xatzigeo
4 Φεβρουαρίου 2016 13:42

Να ευχαριστήσω και εγώ τον Αχιλλέα που μέσω της ιστοσελίδας που δημιούργησε μπορούμε να ενημερωνόμαστε.
Μετά από τηλεφωνική επικοινωνία με το ΕΛΟΑ με ενημέρωσαν ότι έχω σειρά 19 ενώ νόμιζα ότι είμαι 20 όπως φαίνεται και στην σειρά τον εφάπαξ. Μου είπαν ότι δεν θα γίνει συμβούλιο τον Φεβρουάριο, θα γίνει τον Μάρτιο.

ΙΩΑΝΝΑ
ΙΩΑΝΝΑ
4 Φεβρουαρίου 2016 13:06

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ ΑΧΙΛΛΕΑ. ΘΕΡΜΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

Μάνος
Μάνος
4 Φεβρουαρίου 2016 11:44

Αγαπητέ Αχιλλέα, ευχαριστουμε θερμά για την βοήθεια που μας προσεφερες αυτά τα δύσκολα χρονια. Ή ψύχραιμη ματιά σου στα πράγματα, ή νηφάλια προσέγγιση και οι εμπεριστατωμενες αναλύσεις σου μας βοήθησαν πάρα πολύ ώστε να κατανοούμε την πραγματικότητα. Σίγουρα μας γλυτωσες από πολλά εγκεφαλικά και εμφραγματα. Χρόνια πολλά και βαστα γερά.