Αεροπορία

Σελίδα υπ' αριθ. 158 με σχόλια ειδικά για την Πολεμική Αεροπορία (διαβάστε πρώτα την ενότητα FAQ / Συχνές Ερωτήσεις).

Subscribe
Notify of
guest

20.6K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
Πασχάλης
Πασχάλης
17 Φεβρουαρίου 2016 22:59

Για ανανέωση ή έκδοση νέων βιβλιάριων υγείας (μελών) οι απόστρατοι που πρέπει να απευθύνονται ;

Γιάννης
Γιάννης
Απάντηση σε  Πασχάλης
17 Φεβρουαρίου 2016 23:34

Η ανανέωση της ασφάλισης γίνεται αυτόματα και μπορείς να το διαπιστώσεις από τον παρακάτω σύνδεσμο.
http://www.ika.gr/gr/infopages/asfaccount/asfikan.cfm

Για έκδοση βιβλιαρίου δες τον παρακάτω σύνδεσμο.
https://www.ika.gr/gr/infopages/opad/entypa_opad-tydky.cfm

ben
ben
17 Φεβρουαρίου 2016 20:56

Καλησπέρα και παλι σε ολους. Off the record αυτα που λεω μαλλον ακουστηκαν οι προσευχες μας και εγινε σημερα συμβουλιο για εφαπαξ για να ρωτηση οποιος μπορεί και να ενημερώσει τι εγινε τελικα εαν εγκρίθηκαν και ποσα!!!!Μακάρι να ειναι αληθινό ! !!

Johnny B.
Johnny B.
17 Φεβρουαρίου 2016 19:42

Νέος Πρόεδρος….Νέες Ιδέες!

τίτλος: “Ε.Α.Α.Α.: ΠΑΡΑΘΕΡΙΣΜΟΣ 2016 (Υποβολή Αιτήσεων)”

http://aeroporiapostratos.blogspot.gr/2016/02/2016_51.html

ΣΗΜΕΙΩΣΗ

Οι νέοι απόστρατοι των τελευταίων Δύο (2) ετών έχουν δικαίωμα παραθερισμού ΚΑΝΟΝΙΚΑ, όπως όλα τα παλαιά μέλη, σύμφωνα με νέα απόφαση του Δ.Σ/Ε.Α.Α.Α Νο 4/ 15-2-2016.

Η περσινή απόφαση του ΜΗ δικαιώματος παραθερισμού των ΝΕΩΝ ΑΠΟΣΤΡΑΤΩΝ, με Δ.Σ/Ε.Α.Α.Α Νο 7/ 18-2-2015 ΚΑΤΑΡΓΗΘΗΚΕ.

ΓΙΩΡΓΟΣ
ΓΙΩΡΓΟΣ
17 Φεβρουαρίου 2016 18:58

ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΟΥΚ ΑΝ ΛΑΒΕΙΣ ΠΑΡΑ ΤΟΥ ΜΗ ΕΧΟΝΤΟΣ

ΓΡΗΓΟΡΗΣ
ΓΡΗΓΟΡΗΣ
17 Φεβρουαρίου 2016 12:42

Καλησπερα Κύριε Καρασαββίδη θα ήθελα να ρωτήσω την γνώμη σας για τα υπόλοιπα αναδρομικά…. 50% που δεν πήραμε ακόμα και συγκεκριμένα:
Συμφώνα με της διάταξης τον Ν.4307/14 πήραμε το 50% της διαφοράς από της μυώσεις του Αύγουστου 2012, ο εν λόγο νόμος έχει ημερομηνία 15/11/2014.
1. Πότε διαγράφετε η περίοδος που μπορούμε να διεκδικήσουμε τα υπόλοιπα αναδρομικά…. 50% που δεν πήραμε ακόμα;
2. Επηρεάζει την διεκδίκηση το Ενημερωτικό Σημείωμα αναπροσαρμογής της σύνταξης, το οποίο έχει αποσταλεί από το Γ.Λ.Κ. τον Απρίλιο του 2015;
3. Μήπως να επανερχόμασταν με παρόμοιες αιτήσεις διεκδίκησης του υπολοίπου 50%, προς το Ν.Σ.Κ. (οπός κάναμε το καλοκαίρι του 2014).

Δημήτρης
Δημήτρης
Απάντηση σε  ΓΡΗΓΟΡΗΣ
17 Φεβρουαρίου 2016 12:59

Γρηγόρη χλωμό το βλέπω, εάν δεν είχαμε εκλογές εκείνη την περίοδο δεν θα είχες πάρει ούτε το 50%.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Δημήτρης
17 Φεβρουαρίου 2016 14:22

Τα χρήματα τα πήραμε τότε επειδή στην τότε κυβέρνηση μπόρεσαν και τα εξασφάλισαν για μας υπό ομαλότερες οικονομικές συνθήκες (παρόλες τις παθογένειες τις συστήματος), μετά τις εκλογές “γυρίσαν όλα πίσω” (αρνητικοί δείκτες οικονομίας παντού) και έτσι μείναμε σε αόριστες υποσχέσεις…απλά και ξερά…

makislar
makislar
17 Φεβρουαρίου 2016 21:13
Μάκης Βλαχογιάννης
Μάκης Βλαχογιάννης
18 Φεβρουαρίου 2016 01:44

Κύριε καρασαββίδη καλή σου ώρα. Θα ήθελα αν είναι εύκολο στοιχεία επικοινωνίας του Major 65.

Μάκης Βλαχογιάννης
Μάκης Βλαχογιάννης
18 Φεβρουαρίου 2016 16:30

Ευχαριστώ πολύ.Το major το είδα αμέσως μετά από 2 χρήσεις, αλλά..ήταν αργά. Είχα ήδη εκτεθεί .Αναλαμβάνω όμως το πολιτικό κόστος και…καθάρισα!

ben
ben
17 Φεβρουαρίου 2016 00:44

Καλησπερα και Καλημέρα σε ολους. Να που αρχίζουν τα οργανα, ξεκίνησαν οι κρισεις σε Λιμενικο και ΕΛΛ.ΑΣ πολυ πιο νωρίς απο οτι περιμεναμε ,ερχονται και η δικες μας οπου ναναι και εαν δε κανουν συμβουλιο αυριο μεθαύριο για εφαπαξ βλέπω να εκλωβιστουμε και εμείς οι τελευταίοι της πριν της 1-8-14 .Για να γινονται νωρίς οι κρισεις και εκτακτα φοβάμαι μην εχουμε τιποτα εξελίξεις -εκλογες και την πατησουμε και μας φαει η αναμονή .Για να βιαστούν εκει στο ΜΤΑ-ΕΛΟΑΑ να συνεδρίασουν γιατι μας βλέπω να παίρνουμε το εφαπαξ οχι Φεβρουάριο η Μάρτιο αλλα θα μας εχουν στο Πας Γιάννενα και στο περίμενε! !!!Μακάρι να βγω ψεύτης και ολα να γίνουν κατ ευχην!!!!

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  ben
17 Φεβρουαρίου 2016 12:38

Όσο υπάρχει αβεβαιότητα για το ασφαλιστικό τόσο πίσω θα πηγαίνουν όλα…

Ελπίζω πάντως να κυριαρχήσει η λογική και να μην “πετσοκόψουν” τα εφάπαξ των ένστολων ως “εξιλαστήριο θύμα” του κουαρτέτου, εκτός και αν τα ταμεία μας είναι στα “χάλια” τους και κανείς δεν το λέει ανοιχτά!!!

ΥΓ: Όλοι μιλούν για μελέτες βιωσιμότητες των ταμείων τους, τόσο καιρό γιατί δεν τις έκαναν? Πάντως οι δικηγόροι δεν είχαν θεμιτά αποτελέσματα στη δική τους αφού αποδείχτηκε ότι έκαναν “σπατάλες” ακόμα και στο πρόσφατο παρελθόν όταν οι εισφορές ήταν στο ελάχιστο όριο, το αποτέλεσμά τους έδειξε ότι για να γίνουν ΝΠΙΔ Ταμείο (και να απαλλαχτούν από τον “βραχνά” του Μέγα “Κατρού”) θα πρέπει για τα εφάπαξ, να τα περικόψουν σε ύψος ακόμα και 60%!!! Αυτά βλέπουν και “σιωπούν” τα υπόλοιπα ταμεία???…με σκεπτικό “ας το και ότι γίνει”!!! ???

TZOTZOΣ
TZOTZOΣ
17 Φεβρουαρίου 2016 00:03

Αναρτήθηκε η βεβαίωση εφορίας του 2015 από το ΜΤΑ

Στέργιος Πολυχρόνης
Στέργιος Πολυχρόνης
Απάντηση σε  TZOTZOΣ
17 Φεβρουαρίου 2016 14:03

Σε ευχαριστούμε ΤΖΟΤΖΟ 😀

john
john
16 Φεβρουαρίου 2016 12:36

Αχιλλέα καλημέρα (+_ 2) ελεγμένο στις 4/8. Αναφορικά με την διαφοροποίηση του τρόπου υπολογισμού του εφάπαξ από 30/7/14 και μετά, σύμφωνα με το Ν. 4281/8-8-14 που ισχύει από κατάθεσης στη Βουλή (30-7-14), έχω να αντιπαραθέσω τα εξής: 1. Ο Νόμος καταρχήν δεν αναγράφει ρητά κατάθεση στο Ταμείο ή στο ΓΕΑ ή στη Μονάδα του υπό συνταξιοδότηση στελέχους. Συγκεκριμένα αναφέρει ότι: {Η ρήτρα διασφάλισης του αξιόμαχου των σωμάτων ισχύει για τις αιτήσεις καταβολής εφάπαξ που υποβάλλονται από την κατάθεση του νομοσχεδίου στη βουλή. Επισημαίνεται ότι, η ημερομηνία κατάθεσης του νομοσχεδίου είναι η 30-7-14}. 2. Για τους αυτεπάγγελτα αποστρατευθέντες που η όλη αλληλογραφία διακινείται υπηρεσιακά, ποια είναι η ημερομηνία που θα προσμετρηθεί ως ημερομηνία κατάθεσης της αίτησης? 3. Επίσης, όπως ορθά και για μένα ισχυρίζεται κάποιος συνάδελφος, ο Νόμος έγινε στα πλαίσια μείωσης των δαπανών αλλά και ταυτόχρονα για πιθανή μείωση του κύματος εξόδου του εν ενεργεία προσωπικού που παρατηρήθηκε τα προηγούμενα χρόνια και όχι να εγκλωβίσει ήδη πολίτες, που έχουν διαγραφεί εντός του Ιουλίου και να τους αλλάξει τον τρόπο υπολογισμού… Διαβάστε τη συνέχεια »

Δήμος
Δήμος
Απάντηση σε  john
16 Φεβρουαρίου 2016 13:09

Έχεις απόλυτο δίκιο σε όσα λες. Αλλά νομίζω ότι όταν λέει κατάθεση αίτησης θεωρείται ο αριθμός πρωτοκόλλου του παραλήπτη. Άλλωστε και κατά την διάρκεια της υπηρεσίας μας όλα τα έγγραφα που παραλαμβάναμε θεωρούνταν σαν χρέωση προς εμάς από την ημερομηνία πρωτοκόλλησης – παραλαβής τους και όχι πότε μπορεί να συντάχθηκε ή πότε το έστειλε ο αποστολέας. Πάντως σε κάθε περίπτωση είναι ένα θέμα που θα πρέπει να το κυνηγήσετε όσο είναι καιρός γιατί είναι μεγάλη αδικία

Μάκης Βλαχογιάννης
Μάκης Βλαχογιάννης
Απάντηση σε  Δήμος
16 Φεβρουαρίου 2016 17:31

Γειάσου Κύριε Δήμο.Στη σκέψη σου θα ήθελα να προσθέσω για προβληματισμό και μόνο τα εξής: Όταν στέλνουν έγγραφα για συμμετοχή υποψηφίων σε εξετάσεις γιατί ισχύει η σφραγίδα του ταχυδρομείου και δεν θεωρούνται τα εγγραφα αυτά ληξηπρόθεσμα όποτε και να φτάσουν ; Απλούστατα για την αποφυγή αδικιών λόγω αντικειμενικών δυσκολιών και μείωσης της διαπλοκής. Επίσης θυμίσου τι λέγαμε για να είμαστε κατοχυρωμένοι έναντι επιθεωρήσεων κλπ ” χαρτί στείλαμε; είμαστε εντάξει” .Αντίθετα ο παραλαμβάνων στο ΓΕΑ έλεγε “..τότε το παρέλαβα ” και το υπάρχον ..κενό χρόνου ήταν υπέρ ΚΑΙ των δύο “μαθητών”Ωραία πράγματα!!

Johnny B.
Johnny B.
16 Φεβρουαρίου 2016 15:33

Αχιλλέα,

είναι τρομερό να βάζουν ημερολογιακά κριτήρια σε έναν Νόμο “φάντασμα” (έχει περάσει πάνω από 1.5 χρόνος και ακόμα τίποτα στον “ορίζοντα”!) όταν υπάρχουν τέτοια τρέχοντα “ουσιαστικά” προβλήματα με τις αποστρατείες-σειρά εφάπαξ (ειδικά σε ταμεία όπου του ΣΞ που περιμένουν…τι?).

Όταν δεν έχει καθοριστεί αν το Ταμείο θα ενοποιηθεί ή αν είναι “βιώσιμο” και μέχρι πότε…(νέος τύπος), να λένε “δεν σου δίνω εφάπαξ επειδή μπλοκάρω ημερολογιακά”, είναι τουλάχιστον απαράδεκτο!

Υπάρχει χρήμα κ. ΥΕΘΑ ή όχι από εισφορές? Αν υπάρχει τότε “μίλησε στον Αλέξη” να “τσουλήσουν” τα πράγματα στα μετοχικά ταμεία ΕΔ (που δεν είναι επικουρικά, όπως λες και εσύ κ. ΥΕΘΑ στις επιστολές σου) και “δώσε πράσινο φως” να συνεχιστεί η διαδικασία καταβολής “ως έχει” μέχρι “κάποτε” να ψηφιστεί ο νέος Νόμος που θα “εφαρμοστεί” από μελλοντική ημερομηνία και όχι με αναδρομική ισχύ….

Απίστευτα πράματα ζούμε!!!

Μάκης Βλαχογιάννης
Μάκης Βλαχογιάννης
16 Φεβρουαρίου 2016 17:04

Καλό απόγευμα Κύριε Καρασαββίδη .Δεν θα μπορούσε να αλλάξει ο αρ. πρωτ. που καθορίζει σειρά λήψης και μόνο.Ο τρόπος υπολογισμού όμως καθοριζόταν πρίν το νόμο Βρούτση,με ότι ίσχυε την ημέρα διαγραφής και για σύνταξη και για εφάπαξ. Όσο για την κατάθεση, υποθετικά ,στις Μονάδες,ούτε αυτό είναι απόλυτα σωστό γιατί και αυτό ειναι σχετικό και εξαρτάται από τις διαφορετικές …ταχύτητες μεταξύ των μονάδων λόγω αντικειμενικών δυσκολιών (ελλείψεις πρσ,άδειες ,κλπ). Η διαγραφή όμως στο ίδιο ΦΕΚ ως ορόσημη ημερομηνία για τον καθορισμό των δικαιωμάτων σύνταξης και εφάπαξ ,ΔΕΝ δημιουργεί αδικίες μεταξύ ατόμων τις ίδιας σειράς και ίδιου ΦΕΚ. Φαντάζεται κανείς το μέγεθος του παραλόγου και της αδικίας, να πρόλαβε κάποιος να κατέθεσε δικαιολογητικά στον ΕΛΟΑΑ ( χέρι- χέρι ή μέσω Μονάδας ή γνωστών) πρίν την 30-7-2014 και να πάρει μεγαλύτερο εφάπαξ από συμμαθητές του που διαγράφησαν μαζί και με το ιδιο ΦΕΚ !! Φαντάζεστε τη διαπλοκή που θα φέρει το σενάριο αυτό στη συνέχεια, όταν θα τρέχουν όλοι να προλάβουν και πόση δύναμη θα έχει ο Σμηνίας στο προσωπικό και κάθε εμπλεκόμενος… Διαβάστε τη συνέχεια »

Μάκης Βλαχογιάννης
Μάκης Βλαχογιάννης
17 Φεβρουαρίου 2016 00:24

Κύριε Καρασαββίδη συμφωνώ με το προηγούμενο σχολιό σου. Πρέπει όμως να προσθέσω ότι ο δρόμος για τη ..δικαίωσή μας νομίζω ότι είναι ο παρακάτω: 1) Να γίνει γνωστό και με σαφήνεια στους κατά το νόμο υπεύθυνους, το πραγματικό πρόβλημα ,το μέγεθος και τι αυτά δημιουργούν σε βάθος χρόνου (νοοτροπία “όποιος προλάβει” και αίσθημα ανασφάλειας) για κάθε μετοχική σχέση 2) ΕΛΟΑΑ-ΜΤΑ- ΓΕΑ με τους νομικούς συμβούλους προτείνουν στο ΥΠΕΘΑ 3) Το ΥΠΕΘΑ αναλαμβάνει να λύσει το πρόβλημα προτείνοντας το σενάριο του on alert (ή κάτι καλύτερο) ή πιέζοντας το υπουργείο εργασίας να δεχθεί αυτα που λέει ο Κος Υπουργος και στα κανάλια και στη Βουλή, είτε με διευκρινιστική οδηγία ή με τροπολογία (πόσες αλήθεια και σε άσχετα νομοσχέδια περνούν κάθε νύχτα ..χρόόόνια τώρα για καλό και για κακό!) 4) Αυτά όλα βέβαια λίαν συντόμως και από όλους και πρίν τις εξελίξεις σε βάρος μας , γιατί μετά θα τρέχουμε στα δικαστήρια και βράσε ρύζι. Που αντοχές.! Σκέφτομαι ……..12.10 τη νυχτα πώς μιζεριάζουνε έτσι τη ζωή μας μα την αλήθεια1

Johnny B.
Johnny B.
16 Φεβρουαρίου 2016 17:59

Μάκη, αυτά λέω και εγώ και τρελαίνομαι! Δεν μπορεί να υπάρχει ένας “μπλοκαρισμένος” από το 2014 ως κριτήριο ημερολογιακό για την εφαρμογή του επόμενου Νόμου! Ο κάθε Νόμος (λογικά) θα πρέπει να εφαρμόζεται από την ημερομηνία ψήφισής του και έπειτα ή από μια ημερομηνία ορόσημο π.χ. 1/1 επόμενου έτους. Κοίταξε να δεις πώς μας έχουν “εκπαιδεύσει” να σκεφτόμαστε “στραβά”…επειδή ο Νόμος σταμάτησε στην 30/7/14 (με το τότε σκεπτικό ότι τότε σταμάτησε αυθημερόν), τώρα δεν δίνουν στον ΣΞ εφάπαξ από την 1/8/14 και μετά επειδή ενδιάμεσα δεν έχει “παύσει” ο Νόμος…ΟΚ? ΟΚ! Αλλά τι περιμένουν σε επίπεδο ΥΠΕΘΑ? Να τους υπογράψει κάποιος το “GO”, ναι? Ναι. Πες τώρα ότι αλλάζει ο Νόμος αύριο και λένε ότι θα κόψουν 10% (ένα από τα “καλά” σενάρια), αυτό θα τρέξει αυτομάτως όλους όσους έφυγαν από 1/8/14, σωστά? Λάθος! Κανονικά, θα πρέπει να ισχύσει είτε από 1/1/2016 είτε από αύριο π.χ. 17/2/16 και όχι από την 1/8/14….!!!! Για εκείνους απλά “ξεμπλοκάρει” ο νέος Νόμος για την καταβολή του με το παλιό σύστημα υπολογισμού… Διαφορετικά θα… Διαβάστε τη συνέχεια »

Dani
Dani
16 Φεβρουαρίου 2016 19:23

Πάντως ένα καλό σενάριο, επαναλαμβάνω σενάριο, που κυκλοφορεί σε συζητήσεις με πρώην και νυν συναδέλφους είναι ότι θα εφαρμοστεί ο νέος τρόπος υπολογισμού για το ”κομμάτι” του εφάπαξ από 1/8/2014 ή 1/1/2015 και μετά. Δηλαδή 2 συμμαθητές, ένας που έφυγε το 2013 και ένας το 2015 θα πάρουν μέχρι και το 2013 ίδιο ποσό και για τον δεύτερο θα υπολογιστεί το τμήμα του εφάπαξ από 1/8/2014 ή 1/1/2015 με νέο τρόπο. Καμία αδικία μεταξύ συμμαθητών, μεγαλύτερο εφάπαξ ο δεύτερος και μικρές απώλειες για το χρονικό διάστημα εφαρμογής του νέου νόμου. Επαναλαμβάνω ΣΕΝΑΡΙΟ…

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Dani
16 Φεβρουαρίου 2016 19:47

Dani,

δεν μας είπες τίποτα νέο….το σενάριο αυτό το ακούσαμε και από το onalert (με ημερομηνία την 1/1/2015 για το β’ μέρος του νέου τρόπου) αλλά από τότε “σιωπή ιχθύος”, μάλλον “ψάρευαν” αντιδράσεις…αλλά φυσικά περιμένουν και το “πράσινο φως” από το κουαρτέτο…

Δεν μου αρέσουν εμένα τέτοιες “τρίπλες” επειδή δεν ξέρω αν θα έχουν ευτυχή κατάληξη, εμένα θα με ενδιέφερε να δοθεί ένα “σταδιακό” πλάνο εξυγίανσης του ΜΤΑ μέσω αναλογιστικών μελετών ώστε να ξέρουν όλοι οι επόμενοι απόστρατοι ότι μετά από 2-3 χρόνια δεν θα τους αλλάξουν πάλι προς το χειρότερο τον τρόπο υπολογισμού του εφάπαξ τους…

ΥΓ: Αλλιώς τα περί “κόψε χασάπη” όσο-όσο και όποιον πάρει ο “Χάρος”…αυτά τα “ναζιστικού” τύπου μέτρα που ακούμε ότι τα προτείνει το ΔΝΤ, είναι άκρως επικίνδυνα!!!

major65
major65
17 Φεβρουαρίου 2016 20:12

Επειδή παρόμοιο θέμα δημιουργήθηκε με το ΓΕΣ και τον ΕΛΟΑΣ, υπάρχουν σχετικές γνωμοδοτήσεις των νομικών συμβούλων ως προς το ποια ημερομηνία θεωρείται σαν ημερομηνία αίτησης. Ο ΕΛΟΑΣ έλαβε υπόψιν για το επίμαχο διάστημα, τις ημερομηνίες που οι αιτήσεις κατατέθησαν στο ΓΕΣ η σε επίσημη αρχή ΚΕΠ κλπ. και όχι το πότε έφθασαν και πήραν αρ. πρωτοκόλλου απο τον ΕΛΟΑΣ. ‘Ετσι άνθρωποι που είχαν πρωτόκολλο ΕΛΟΑΣ μέσα στον Αυγ 2014
αλλά αποδεδειγμένα είχαν παραδώσει τις αιτήσεις και τα δικαιολογητικά στο ΓΕΣ πριν τις 31 Ιουλ 14 πήραν το εφάπαξ με το παλιό τρόπο υπολογισμού.

Μάκης Βλαχογιάννης
Μάκης Βλαχογιάννης
Απάντηση σε  major65
17 Φεβρουαρίου 2016 20:53

major65 καλησπέρα. Θα ήθελα να μας δώσεις περισσότερες πληροφορίες, τηλέφωνα αρμοδίων του ΕΛΟΑΣ ή τηλ. συναδέλφων με αυτά τα χαρακτηριστικά .Είναι πολύ σοβαρή εξέλιξη αυτή και θα πρέπει να είναι σίγουρα έτσι! Αν έχεις τέτοια στοιχεία παρακαλώ ζήτησε τα στοιχεία μου από τον Κο καρασαββίδη .

major65
major65
18 Φεβρουαρίου 2016 00:20

Μπορείς να ζητήσεις το pm μου απο τον διαχειριστή

nick
nick
16 Φεβρουαρίου 2016 09:31

Εχω στειλει την υπευθυνη δηλωση το πρωτο εντυπο. πρεπει να την ξανα στειλω με το νεο εντυπο;

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  nick
16 Φεβρουαρίου 2016 09:37
ΓΙΩΡΓΟΣ
ΓΙΩΡΓΟΣ
Απάντηση σε  nick
16 Φεβρουαρίου 2016 09:53

ΕΣΤΕΙΛΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΕΝΤΥΠΟ ΚΑΙ ΡΩΤΗΣΑ ΤΟ ΜΤΑ ΑΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΑΝΑΣΤΕΙΛΩ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝΕ ΟΧΙ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ

aero
aero
16 Φεβρουαρίου 2016 08:33

Γενικό σχόλιο:
Στις 9 Φεβ. μάθαμε ότι πρέπει να υποβάλλουμε Υπεύθυνη Δήλωση στο ΜΤΑ, η οποία αφορά την απογραφή μερισματούχων.
Αν και η καταληκτική ημερομηνία υποβολής είναι η 31/5/2016, κάποιοι την υπέβαλαν άμεσα. Μετά από λίγες μέρες το ΜΤΑ “επαναδιατύπωσε” την Υπ. Δήλωση (χρειαζόταν διευκρίνηση στην ιδιότητα μερισματούχου).
Καταλαβαίνουμε, λοιπόν, ότι δεν πρέπει να βιαζόμαστε να την υποβάλουμε.

Αντίστοιχα πέρσι, κατά την περίοδο υποβολής των φορολ. δηλώσεων, υπήρξε η ανάγκη για αποστολή από το ΜΤΑ, πρόσθετων βεβαιώσεων για φορολ. χρήση.
(Δείτε την τελευταία παράγραφο στο http://enstoloi.net/diadiktiaka-voithimata-gia-forologiki-dilosi/
Αυτό οδήγησε τους “βιαστικούς” να χρειασθεί να υποβάλουν συμπληρωματική φορ. δήλωση.

Επειδή πλησιάζει η χρονική περίοδος υποβολής των φορολογικών δηλώσεων, σας συνιστώ να μην βιασθήτε να τις υποβάλετε.
Έτσι κι αλλιώς, η καταληκτική ημερομηνία υποβολής φορ. δηλώσεων είναι η 30η Απρ.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  aero
16 Φεβρουαρίου 2016 11:49

Φίλε aero,

εμείς οι στρατιωτικοί συνήθως παθαίνουμε το αντίθετο από αυτό που έχουν οι υπόλοιποι στο Δημόσιο….δηλαδή, σπεύδουμε να ολοκληρώσουμε τις εκκρεμότητές μας το ταχύτερο!

Σωστό μεν και μπράβο μας αλλά ο κρατικός μηχανισμός δεν έχει δείξει ποτέ ανάλογα αντανακλαστικά, οπότε συμφωνώ με τα λεγόμενά σου…ας μην βιαζόμαστε για τίποτα!

Άλλωστε σε λιγάκι θα υπάρξει και η ηλεκτρονική δήλωση που θα μας γλιτώσει από χρόνο και από τα έξοδα αποστολής….

aero
aero
16 Φεβρουαρίου 2016 07:51

Ερώτηση: έχει κάποιος άποψη γι’ αυτό?
http://sastya.gr/2009-06-04-19-56-44/725-anakoinosi-diefkrinisi

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  aero
16 Φεβρουαρίου 2016 11:53

Το έχουμε συζητήσει με τον Στέργιο παλιότερα αλλά περιμένουμε κάτι πιο “χειροπιαστό” για να προχωρήσουμε…π.χ. αλλαγή “στάσης” στο θέμα από τον “Πάνο” ή μη “συμψηφισμό” στα πλαίσια του νέου ασφαλιστικού ή κάτι άλλο…βέβαια, υπάρχει και ο κίνδυνος να χάσουμε τα χρονικά περιθώρια…έχεις κάποια πρόταση?

SAGREG
SAGREG
Απάντηση σε  Johnny B.
16 Φεβρουαρίου 2016 12:56

Μήπως να επανερχόμασταν με παρόμοιες αιτήσεις οπός κάναμε το καλοκαίρι του 2014:

http://eaaslarisas.blogspot.gr/2014/07/blog-post_13.html

Βεβαία είναι και αυτό σχετικά με την ακριβή έννοια του Ενημερωτικού Σημειώματος, το οποίο έχει αποσταλεί από το Γ.Λ.Κ. και αφορά την αναπροσαρμογή της σύνταξης, που με προβληματίζει:

http://vhma-apostraton.blogspot.gr/2015/04/blog-post_27.html

Ακούω απόψεις.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  SAGREG
16 Φεβρουαρίου 2016 15:06

Ένα είναι σίγουρο…αν συνεχιστεί η αβεβαιότητα, τα “κοράκια” (δικηγόροι) θα βρουν “πειστικά” λόγια για να μας κάνουν να πληρώσουμε για ένα “όνειρο”…να δικαιωθούμε οικονομικά μέσα σε μια χρεοκοπημένη χώρα!

Βέβαια, δεν πρέπει να μείνουμε με “σταυρωμένα χέρια” αλλά όπως είπα, προσωπικά θα περιμένω “οριακά” στα χρονικά περιθώρια να δω τις εξελίξεις και ύστερα θα βάλω “το χέρι στην τσέπη” για ένδικα μέσα (το στο θέμα του εφάπαξ όσο και της επιστροφής του υπόλοιπου 50%).

Πάντα πιστεύω ότι η βιασύνη είναι “κακός” σύμβουλος άσχετα αν όλοι μας έχουμε φτάσει πια στα “όρια” της υπομονής μας…

SAGREG
SAGREG
Απάντηση σε  Johnny B.
16 Φεβρουαρίου 2016 17:07

Εννοείται ότι ή βιασινη είναι κακός σύμβουλος αλλά η προθεσμία υποβολής ένστασης μέχρι ποτέ είναι;
Και δεν είπα να πάμε δικαστικά κάνοντας αγωγή μιας και κοστίζει αλλά καταθέτοντας μια αίτηση στα κατά τόπους γραφεία του κάθε νομού του Νπμικου Συμβουλίου οπός κάναμε το 2014!

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Johnny B.
16 Φεβρουαρίου 2016 18:04

Αυτό μάλιστα! Δεν το έχω κάνει και νομίζω ότι θα έπρεπε…είναι το σωστότερο από όλα τα “βήματα”!!!

jchris
jchris
15 Φεβρουαρίου 2016 22:12

Καλησπέρα μετά από σημερινή επικοινωνία με ΜΤΑ με ημερομηνία κατάθεσης ΣΠ 19-12-2014 α/α 285 χωρίς να υπάρχει κάποια ενημέρωση για το τι θα γίνει με τα εφάπαξ από 1-8-14 και μετά. Εαν θέλει ο Αχιλλέας ας ενημερώσει τη σχετική λίστα.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  jchris
16 Φεβρουαρίου 2016 12:02

Συνάδελφε,

σκέψου ότι μέσα σε 2 μήνες (10/14 – 12/14) μαζεύτηκαν καμιά 100 αιτήσεις για εφάπαξ και έπειτα, στο επόμενο τρίμηνο είμαστε στην ουρά καμιά 35αριά….και ύστερα αραιώνει περισσότερο!

Άρα, οι οποιεσδήποτε περικοπές (μας λένε 10-20% ακούστηκε και το 30-40%!!!) στο εφάπαξ, θα αποτελέσει μόνο και μόνο έναν “τσαμπουκά” του ΔΝΤ προς τη χώρα μας όσον αφορά τα μετοχικά ταμεία ΕΔ (το “ΟΜΟΙΑ” που λέει ο Μέγας “Κατρού”) και δεν θα επιφέρει ουσιαστικά οφέλη στον ΕΛΟΑΑ σε βάθος 15ετίας!!!

Άλλωστε μόνο λίγοι “θεμελιωμένοι” της ΠΑ έχουν μείνει ακόμα ε.ε. κυρίως Ιπτάμενοι (για δικούς τους λόγους) και μερικοί “ήρωες υπομονής” από ΣΤΥΑ-ΕΜΘ που θα αραιώσουν τις αιτήσεις για εφάπαξ ακόμα περισσότερο τα επόμενα 5 χρόνια!!!

Οπότε…όπως λέω, όλα αυτά για τα μετοχικά ταμεία ΕΔ που γίνονται και ακούγονται είναι ένας ανούσιος “τραγέλαφος”!!! Αίσχος να “ασχολούνται” (κοινωνικός αυτοματισμός?) με τα ταμεία μας στην κυβέρνηση…

jchris
jchris
Απάντηση σε  Johnny B.
16 Φεβρουαρίου 2016 13:48

Johnny B. σωστή η ανάλυση και συμφωνώ απολύτως το θέμα είναι να βγει κάτι άμεσα γιατί γιατί μετά τις 30-7 θα υπάρχει μεγάλη καθυστέρηση…

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  jchris
16 Φεβρουαρίου 2016 14:58

Πράγματι, τα περίπου 90 εφάπαξ που έμειναν τώρα τα “τρενάρουν” σε συνδυασμό με άλλες καταστάσεις (κρίσεις) για να τα πληρώσουν μέχρι τον Απρίλιο-Μάιο 2016 (βαριά-βαριά), μετά θα μπλέξουμε όπως ο ΣΞ που κάθονται και περιμένουν πότε θα βγει κάποια απόφαση για να προβούν σε επαναπροσδιορισμό του εφάπαξ (βάλε και το χρόνο από τότε που θα κυκλοφορήσει ο Νόμος του νέου ασφαλιστικού μέχρι την αλλαγή του Νόμου για τους ένστολους και έπειτα να βγουν σχετικές εγκύκλιοι….)!!!

Έχεις δίκιο να ανησυχείς για εμάς (τους από 1/8/14 και μετά) γιατί ο χρόνος περνάει και πέρα από τις όποιες περικοπές (αν προκύψουν) θα μπλέξουμε και με καθυστερήσεις μηνών (να μην πω μέχρι και εξαμήνου)!!!!

ΥΓ: Εκτός και αν εξαιρεθούμε από όλα τα νέα μέτρα και προχωρήσουμε μόνοι μας με τα ισχύοντα…(το “φανταστικό” σενάριο)!!!!

Στέργιος Πολυχρόνης
Στέργιος Πολυχρόνης
15 Φεβρουαρίου 2016 21:05

Johnny B.:
Όχι δεν φαίνεται στη βεβαίωση αποδοχών. Νομίζω θα στείλουν άλλη βεβαίωση για το εφάπαξ γιατί μπαίνει σε άλλο κωδικό, αυτή την εντύπωση έχω . Εάν γνωρίζει κάποιος συνάδελφος ας με ενημερώσει

Γιάννης
Γιάννης
15 Φεβρουαρίου 2016 21:16

Όταν παίρνουμε το εφάπαξ μας στέλνουν ένα φάκελο από τον ΕΛΟΑΑ με την σχετική βεβαίωση καταβολής του εφάπαξ μαζί με τα συνοδευτικά έγγραφα για τον υπολογισμό του.

Johnny B.
Johnny B.
15 Φεβρουαρίου 2016 21:58

Στέργιο το ποσό της βεβαίωσης ασφαλιστικών εισφορών για την αναγνώριση λήψης μερίσματος το βάζουμε στη φορολογική δήλωση ως δαπάνη κάπου στον Ε1? τι κάνατε εσείς πέρσι?

Στέργιος Πολυχρόνης
Στέργιος Πολυχρόνης
Απάντηση σε  Johnny B.
15 Φεβρουαρίου 2016 22:28

Johnny B:
Τα ποσά ήταν τοποθετημένα αυτόματα στην φορολογική δήλωση απλά έκανα επαλήθευση.
Σημείωση:
Σε ευχαριστώ Γιάννη.

Δήμος
Δήμος
Απάντηση σε  Johnny B.
15 Φεβρουαρίου 2016 22:53

Αν δεν τα έχουν συμπεριλάβει στην βεβαίωση αποδοχών που εκδώσανε (κάνε μια πρόσθεση των κρατήσεων για επιβεβαίωση) θα πρέπει να γίνει κάτι με το αντίστοιχο περσινό.
Διάβασε από την παρακάτω ανάρτηση του Αχιλλέα την παράγραφο ΣΗΜΕΙΩΣΗ
http://enstoloi.net/diadiktiaka-voithimata-gia-forologiki-dilosi/

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Δήμος
16 Φεβρουαρίου 2016 11:26

Πολύ σωστός! Σ’ ευχαριστώ, Δήμο!

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Johnny B.
16 Φεβρουαρίου 2016 14:29

Johnny B.,
Πέρσι το είχαμε βάλει στο κωδικό 351 “Εισφορές σε ασφαλιστ. οργαν. υποχρ/κής ασφάλισης που αποδίδονται από τον ίδιο τον ασφαλισμένο”
ύστερα από υπόδειξη του ΜΤΑ
https://www.haf.gr/wp-content/uploads/imported/newsmedia/2015/06/2015-06-02%20anakoinwsh_apostolhs_vevaiwsewn_mta.pdf

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  aero
16 Φεβρουαρίου 2016 15:23

Ευχαριστώ!

ΥΓ: Φέτος, η φορολογική δήλωση είναι “μια από τα ίδια” και ίσως απλούστερη από την περσινή στη συμπλήρωσή της, νομίζω. Διόρθωσέ με αν κάνω λάθος…

ΓΙΩΡΓΟΣ
ΓΙΩΡΓΟΣ
15 Φεβρουαρίου 2016 18:56

Α ΕΝΤΑΞΕΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

john
john
15 Φεβρουαρίου 2016 18:39

Καλησπέρα σε όλους,
Αχιλλέα μάλλον στην σειρά του εφάπαξ έχει γίνει λάθος και συγκεκριμμένα στο κρίσιμο διάστημα τέλη Ιουλίου – αρχές Αυγούστου, γιατί αριθμός περί το 85 έχει ημερομηνία 4/8.
Αν γνωρίζει κάποιος έγκυρα την σωστή σειρά, ας ενημερώσει.

Johnny B.
Johnny B.
16 Φεβρουαρίου 2016 11:30

Αχιλλέα,

η κυρία στον ΕΛΟΑΑ, αν την ρωτήσεις, ξέρει πόσοι έμειναν μέχρι να κλείσει ο Ιούλιος οπότε μ’ ένα τηλεφώνημα μπορείς να το μάθεις…(την είχα ρωτήσει πριν λίγους μήνες από περιέργεια και ήξερα το νούμερο ακριβώς με ένα πάτημα κουμπιού στο PC της).