Αεροπορία

Σελίδα υπ' αριθ. 161 με σχόλια ειδικά για την Πολεμική Αεροπορία (διαβάστε πρώτα την ενότητα FAQ / Συχνές Ερωτήσεις).

Subscribe
Notify of
guest

20.1K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
Nick F.
Nick F.
4 Μαρτίου 2016 23:56

Τι σχέση έχει με το θεματολόγιο της ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ?

(αν αληθεύει και δεν είναι από τα πολλά που γράφονται, ποιος πιστεύει ποιόν την σήμερον ημέρα!)

PANOS
PANOS
4 Μαρτίου 2016 18:17

ΜΗΠΩΣ ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΩΝ ΕΝΩΣΕΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΠΟΥ ΘΑ ΨΗΦΙΣΤΕΙ ΣΕ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ ΟΤΙ ΤΕΛΙΚΑ ΑΦΟΡΑ ΚΑΙ ΕΜΑΣ. ΔΗΛΑΔΗ ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ ΣΕ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΠΟΙΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΠΙΚΡΑΤΕΣΤΕΡΟ ΣΕΝΑΡΙΟ? ΘΑ ΤΗΝ ΠΑΤΗΣΟΥΜΕ ΜΕ ΕΜΜΕΣΗ ΑΥΞΗΣΗ ΤΟΥ ΟΡΙΟΥ ΗΛΙΚΙΑΣ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΣΥΝΤΑΞΗ ΠΟΥ ΕΙΠΕ Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΟΤΙ ΘΑ ΧΟΡΗΓΕΙΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕΙ ΤΑ (ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ) ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΧΡΟΝΙΑ Η ΘΑ ΤΗΝ ΓΛΥΤΩΣΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΘΕΜΕΛΙΩΜΕΝΟΙ?

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  PANOS
4 Μαρτίου 2016 21:04

Υπομονή…κάτσε πρώτα να “τα βρουν” με το ΔΝΤ στο ασφαλιστικό και ύστερα τα λέμε…φλου-φλου, τα πάντα είναι φλου….

ΥΓ: Γνώμη μου, μην βιάζεστε να φύγετε, εδώ υπάρχει τάση επιστροφής των απόστρατων!!!

aero
aero
4 Μαρτίου 2016 12:51

ΒΕΒΑΙΩΣΕΙΣ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΩΝ 2015 (για τη φορολ. δήλωση).

Όσοι είχαμε αποστρατευθεί μετά το 2012, λάβαμε κάποια αναδρομικά το 2015, σε εφαρμογή υπουργ. απόφασης (ΦΕΚ Β’ 3093/18-11-2014).
Όσοι μάλιστα ήμασταν εν ενεργεία κατά ένα μέρος του χρονικού διαστήματος (1-8-2012 έως 30-6-2014) και κατόπιν καταστήκαμε συνταξιούχοι, λάβαμε ένα ικανό ποσό στις 27-1-2015.

Τη βεβαίωση γι’ αυτό το ποσό τη βρίσκουμε αν μπούμε στη μισθοδοσία εν. εν. του ΓΕΑ https://pay.haf.gr/login

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ:
1) Το ποσό αυτό αποτελεί εισόδημα 2015 ?
2) Θα πρέπει να μπεί στη φορ. δήλωση?

Dani
Dani
Απάντηση σε  aero
4 Μαρτίου 2016 13:37

aero
Δεν ξέρω, ρωτάω. Δεν θα έχει δηλωθεί και αυτό το ποσό αυτόματα στο Ε1 ?….Λογικα ΝΑΙ.

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Dani
5 Μαρτίου 2016 09:51

Dani, συμφωνώ μαζί σου.
Λογικά τα αναδρομικά θα πρέπει να είναι προσυμπληρωμένα
στο κωδικό 301 της φορ. δήλωσης,
η σύνταξη (ΓΛΚ) στον 303 και
τα μερίσματα (ΜΤΑ-ΕΚΟΕΜΑ) στον 321.
Αναμένουμε το “άνοιγμα” του taxis για τις φορ. δηλώσεις … και βλέπουμε!

Υ.Γ. είμαι περίεργος αν θα είναι προσυμπληρωμένο το ποσό του εφάπαξ.

Dani
Dani
Απάντηση σε  aero
6 Μαρτίου 2016 11:34

Ok aero…είσαι πάντα κατατοπιστικός και με ακρίβεια. Είμαι σίγουρος ότι ”μισείς” την παραπληροφόρηση. Καλή σου μέρα !

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  aero
4 Μαρτίου 2016 14:06

Εσένα σου τα έδωσαν όλα μαζί, εμένα σε 36 μηνιαίες δόσεις…σίγουρα θα μπουν στο εισόδημα αυτόματα.

Σκέψου εμένα θα τα δίνουν για άλλα 2 χρόνια ακόμα…είναι εισόδημα επειδή στο φάκελό μου στο ΓΕΑ/Μισθοδοσία το παρουσιάζουν ως εισόδημα.

G.G.
G.G.
Contributor
Απάντηση σε  aero
4 Μαρτίου 2016 14:07

Θα πρέπει να κατατεθούν στην ΔΟΥ συμπληρωματικές (χειρόγραφα σε δύο αντίγραφα) στα ετη που αναφέρονται τα αναδρομικά.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  G.G.
4 Μαρτίου 2016 21:01

Κάποιος του ΣΞ που συζήτησε με εφοριακό, μου είπε ότι θα μπουν στο εδάφιο “μισθός” αυτόματα (χωρίς ανάγκη χειρόγραφων συμπληρωματικών).

Για να δούμε …

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  G.G.
4 Μαρτίου 2016 23:38

G.G.
δεν νομίζω ότι χρειάζονται συμπλ. δηλώσεις επειδή εισπράχθηκαν το 2015.
Είναι ανάλογο με τις 3μηνες αποδοχές.
π.χ. αποστρατεύθηκα Νοεμβριο ’13. Πήρα 3μηνες Δεκ-Ιαν-Φεβ,
αλλά όλες μπήκαν στο εισόδημα του 2013 (αν και αφορούσαν αποδοχές Ιαν-Φεβ 2014).

Τέλος πάντων. Θα αναμένουμε για να δούμε πώς (και αν) θα έχουν προσυμπληρωθεί στο Ε1.

Υ.Γ. Το αρχικό σχόλιο το έκανα, κυρίως, για να θέσω υπόψη την δυνατότητα λήψης της βεβαίωσης από το ΓΕΑ. Επίσης (σε περίπτωση που είναι προσυμπληρωμένα) για να μην “εκπλαγούν” οι συνάδελφοι αν δούν προσυμπληρωμένο ποσό εισοδήματος μεγαλύτερο από αυτό που υπάρχει στην βεβαίωση του ΓΛΚ.

G.G.
G.G.
Contributor
Απάντηση σε  aero
5 Μαρτίου 2016 14:45

Οι τρίμηνες αποδοχές δεν αποτελούν αναδρομικό εισόδημα, και τις φορολογηθήκαμε το 2013 γιατί τότε τα εισπράξαμε άσχετα αν αφορούσαν μεταγενέστερο εισόδημα.
Υπάρχει παλιότερη σχετική ανάρτηση – εξήγηση σχετικά με τον τρόπο της φορολόγησης τους.
http://enstoloi.net/aeroporia/comment-page-27/#comment-6441

Όσο για το προηγούμενο σχόλιο μου ποτέ δεν θα έκανα το λάθος να βασιστώ σε προσωπικές εκτιμήσεις – απόψεις για ένα τόσο σοβαρό θέμα και να παραπλανήσω έστω και άθελα μου τους συνάδελφους μου.
Η απάντηση μου βασίστηκε στις έως και σήμερα ισχύουσες διατάξεις του Υπ. Οικον. (ΠΟΛ. 1088/17-04-15 και 1132/25-06-15) και οι οποίες αναλύονται στην παρακάτω ανάρτηση.
http://www.taxheaven.gr/news/news/view/id/24842

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  G.G.
5 Μαρτίου 2016 16:10

Δηλαδή για την βεβαίωση 2015 αναδρομικών εισοδημάτων 2012, 2013 όπως προκύπτει από το ενημερωτικό μου ΓΕΑ (για το υπόλοιπο 2013 θα πρέπει να κάνω τα ίδια του χρόνου και το υπόλοιπο 2014 του παραχρόνου – 36 δόσεις) θα πρέπει σύμφωνα με τον ΠΟΛ της Εφορίας να υποβάλλω δύο (?) ξεχωριστές συμπληρωματικές δηλώσεις μέχρι 31-12-2016 (μια για τα ποσά του 2012 και μια για τα ποσά του 2013 χωρίς πρόστιμο). Άσχετα με την εκκαθάριση του φετινού Ε1. Σωστά φίλε G.G.?

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  G.G.
5 Μαρτίου 2016 16:16

Διαπίστωση

Αν κάποιος χωρίς αυτά τα αναδρομικά ποσά είναι στην κλίμακα εισοδήματος κάτω των 25000 ευρώ και με αυτά (ίσως) το περάσει, τότε όταν γίνει η εκκαθάριση στο τέλος του έτους με τις συμπληρωματικές, θα διαπιστωθεί αλλαγή στη φορολογική κλίμακα από 22% σε 32% (όπως σχεδιάζουν?) και έτσι θα κλιθεί ο φορολογούμενος να πληρώσει σε μια δόση συμπληρωματικό φόρο εισοδήματος…αν θέλει να είναι “νόμιμος” τότε πρέπει να κάνει υποχρεωτικά τις συμπληρωματικές και να πληρώσεις έξτρα φόρο, σωστά?

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  G.G.
5 Μαρτίου 2016 18:03

G.G.
σ’ ευχαριστώ για την εμπεριστατωμένη απάντήσή σου (5-3-2016/14:45).
Η υποβολή τροποποιητικών δηλώσεων είναι (για εμένα) μια επιπλέον ταλαιπωρία.
Πιθανόν, όμως, να με συμφέρει να “μοιραστεί” το ποσό στα προηγούμενα έτη, παρά να “χρεωθεί” ως εισόδημα 2015, να αθροισθεί με τη σύνταξη και τα μερίσματα και να μου ανεβάσει κλιμάκιο.

Υ.Γ. πρόπερσι, λόγω τρίμηνων, πλήρωσα 800€ extra φόρο.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  G.G.
5 Μαρτίου 2016 19:31

Φίλε aero,

το χρήμα αυτό αφορά μεν προηγούμενα έτη (για μένα 2012, 2013) αλλά εισπράχθηκε και φορολογείται μέσα στο 2015 οπότε είναι στην κατηγορία “εισόδημα” του 2015 (δες τα παραδείγματα στο link του G.G.) …άρα αν είσαι “οριακός” και αλλάξεις φορολογική κλίμακα μην σου φανεί περίεργο αν θα χρειαστεί να πληρώσεις με τη συμπληρωματική δήλωση επιπλέον φόρο!

Στην Ελλάδα αν σε αφήνουν μόνο σου να δηλώσεις το εισόδημά σου, τότε αναρωτιέμαι πόσοι πραγματικά θα το κάνουν…

G.
G.
4 Μαρτίου 2016 02:07

ΠΙΣΤΩΘΗΚΑΝ ΤΑ ΣΥΣΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΑ ΕΦΑΠΑΞ ΠΟΥ ΕΓΚΡΙΘΗΚΑΝ ΤΟΝ ΦΕΒ. 2016 ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΑΞΙΑΣ 8/3/16.

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  G.
5 Μαρτίου 2016 08:56

Καλοφάγωτα !!!!!

Κώστας Π.
Κώστας Π.
3 Μαρτίου 2016 19:57

Κώστα, συμφωνώ απόλυτα μαζί σου με το σχόλιο σου.
Είμαι ένας από αυτούς που διαγράφηκε 24/4/2014.Στο site που παρακολουθούσα ενώ χρεώθηκε τα χαρτιά μου ο υπάλληλος εκεί στις 7/7/2014 τα τελείωσε στις 5/8/2014. Γιατί άργησαν τα χαρτιά μας να πάνε στο Γενικό Λογιστήριο; Γιατί άργησε να εκδοθεί τόσο η ΣΠ;
και αν έγινε και σκόπιμα;
Είναι για να τρέχουμε σε δικηγόρους…

Γιώργος Νικολάου
Γιώργος Νικολάου
3 Μαρτίου 2016 00:31

Αγαπητέ συνάδελφε Johnny B Σε συγχαίρω για την παρατηρητικότητά σου όσον αφορά το 7 αντί του 8 που εκ παραδρομής γράφηκε αλλά και για την οξυδέρκειά σου ( εφ’όσον ημερομηνία 12/7/14 δεν υπάρχει στον πίνακα) και η επιστήμη ας κατεβάσει από ψηλά τα χέρια Φαντάζομαι ότι υπάρχουν πιο σοβαρά θέματα για τα οποία τα σηκώνει ψηλά

GEORGEV
GEORGEV
Απάντηση σε  Γιώργος Νικολάου
3 Μαρτίου 2016 12:46

Συμφωνώ με τον συμμαθητή μου Γιώργο η επιστήμη μπορεί να ασχοληθεί με πιό σοβαρά πράγματα ,αλλά εφόσον εισαι παρατηρητικός johnnyB εδώ και 1,5 χρόνο πού ενημέρωνα το site για την σειρά του εφάπαξ θα έβλεπες οτι η διαφορά αυτή υπήρχε απο τότε χωρίς να ασχοληθεί κανείς .Τέλος η ενημέρωση γίνεται τηλεφωνικά οπότε αν σε κάποιον δίνουν λάθος στοιχεία τα μεταφέρουμε λάθος.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  GEORGEV
3 Μαρτίου 2016 14:10

Άσχετα ποιος είναι μπρος και ποιος είναι πίσω, εύχομαι και στους δύο σας να βρεθεί σύντομα λύση στην έγκαιρη λήψη του εφάπαξ σας με το παλιό σύστημα καθώς ως “ευδοκίμως” θα έπρεπε να σας φροντίσει η Υπηρεσία σαν “πακέτο” ώστε να μην συμβαίνουν τέτοια ευτράπελα!!!!

Kostas
Kostas
Απάντηση σε  Johnny B.
3 Μαρτίου 2016 14:34

Εδώ υπάρχουν συνάδελφοι που διαγράφηκαν από τις 23 Απριλίου του 2014 και με όλα αυτά τα τερτίπια του ΜΤΑ περί κατάθεσης ΣΠ κάποιοι δεν προλάβανε την ημερομηνία και κατέθεσαν αρχές Αυγούστου. Και σε αυτούς δεν είναι αδικία ?

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Kostas
3 Μαρτίου 2016 18:14

Μιλάω καθαρά για τους “ευδοκίμως” που αποστρατεύτηκαν “ένεκα υπηρεσίας ως ευδοκίμως” και αφού τους απέλυσε ευδοκίμως η υπηρεσία θα έπρεπε να τους αντιμετωπίσει με τα ίδια μέτρα και σταθμά…

Και εγώ περιμένω το εφάπαξ μου κάνα χρόνο μέχρι τώρα αλλά έφυγα με αίτησή μου και μπήκα σε μια σειρά με τον τρόπο αυτό που υπάρχει για όλους μας. Αν σταθώ “τυχερός” και σε κάνα χρόνο από τώρα πάρω ολόκληρο το εφάπαξ μου (και σε ευρώ) θα νιώσω και εγώ “δικαιωμένος” σε σχέση με τους όσους το έχουν λάβουν μέχρι τώρα (και χαλάλι τους τα χρόνια αναμονής) αλλιώς, στο “κακό σενάριο” (αναδρομικές περικοπές των εφάπαξ σε σχέση με την ημερομηνία κατάθεσης ΣΠ) θα κοιτάξω να δω ποια “περιθώρια” μου δίνονται για νομικές διεκδικήσεις και ποιό το όφελος.

Το συμπέρασμα είναι γενικό και ο καθένας το προσαρμόζει στις ανάγκες του.

Γιώργος Νικολάου
Γιώργος Νικολάου
3 Μαρτίου 2016 00:07

Προς johnny B
σωστό 12/8/14

ΓΙΩΡΓΟΣ
ΓΙΩΡΓΟΣ
2 Μαρτίου 2016 13:14

ΕΣΤΕΙΛΑ ΤΗΝ ΑΙΤΗΣΗ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΚΑΙ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝΕ ΑΠΟ ΤΟ Μ.Τ.Α. ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΗ ΝΑ ΤΗΝ ΞΑΝΑΣΤΕΙΛΩ

Λεωνίδας Περιστεράκης
Λεωνίδας Περιστεράκης
1 Μαρτίου 2016 22:06

καλησπέρα σας, πηρα το παρακάτω mail απο την ΕΑΑΑ Λάρισας

Γίνεται γνωστό ότι η ηλεκτρονική εφαρμογή για την απογραφή του ΜΤΑ δεν θα λειτουργήσει. Ως εκ τούτου παρακαλείστε να συμπληρώσετε την υπεύθυνη δήλωση με θεωρημένο το γνήσιο της υπογραφής σας από Κ.Ε.Π. ή Αστυνομικό Τμήμα και να την αποστείλετε στο Ταμείο είτε:

1. Με ταχυδρομική επιστολή στη Διεύθυνση,
Ακαδημίας 27
Για την Απογραφή Μερισματούχου
106 71 Αθήνα

2. Με τη φυσική παρουσία του μερισματούχου στο Μ.Τ.Α (δεν απαιτείται θεώρηση).

aero
aero
Contributor
2 Μαρτίου 2016 07:49

Λεωνίδα, σε ευχαριστούμε.

Αχιλλέα, μάλλον πρέπει να τροποποιήσεις την αντίστοιχη παράγραφο στο:
http://enstoloi.net/apografi-merismatouchon-aeroporias-mta/

GEORGE MARG.
GEORGE MARG.
1 Μαρτίου 2016 20:55

ΚΑΛΗΣΠΈΡΑ ΣΕ ΌΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΠΌΣΤΡΑΤΟΥΣ! ΘΑ ΉΘΕΛΑ ΝΑ ΡΩΤΉΣΩ ΑΝ ΓΝΩΡΊΖΕΙ ΚΆΠΟΙΟΣ, ΠΟΙΟΣ ΕΊΝΑΙ ΑΡΜΌΔΙΟΣ ΣΤΟ Γ.Ν.Α., ΠΟΥ ΘΑ ΑΠΕΥΘΥΝΘΏ ΓΙΑ ΝΑ ΖΗΤΉΣΩ ΒΕΒΑΊΩΣΗ ΓΙΑ ΜΗ ΠΑΡΟΧΉ ΓΥΑΛΙΏΝ ΠΡΕΣΒΥΟΠΟΊΑΣ ΠΡΙΝ ΑΠΌ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΡΑΤΕΊΑ ΜΟΥ 28-12-13. ΜΕ ΥΠΟΧΡΕΏΝΟΥΝ ΝΑ ΤΟ ΥΠΟΒΆΛΩ ΜΕ ΤΑ ΕΠΙΜΈΡΟΥΣ ΈΓΓΡΑΦΑ ΣΤΟ Ε.Ο.Π.Π.Υ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΠΑΡΩ ΕΠΙΣΤΡΟΦΉ ΤΑ ΧΡΉΜΑΤΑ ΠΟΥ ΚΑΤΈΒΑΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΑΓΟΡΆΣΩ.

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  GEORGE MARG.
2 Μαρτίου 2016 07:42

Στην ΕΑΑΑ, υπάρχει υπεύθυνος Γραφείου Υγειονομικών θεμάτων
http://eaaa.gr/%CE%B4%CE%B9%CE%BF%CE%B9%CE%BA%CE%B7%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%BF-%CF%83%CF%85%CE%BC%CE%B2%CE%BF%CF%85%CE%BB%CE%B9%CE%BF/%CE%BA%CE%B1%CE%B8%CE%B7%CE%BA%CE%BF%CE%BD%CF%84%CE%B1-%CE%BC%CE%B5%CE%BB%CF%89%CE%BD/

ΓΡΑΦΕΙΑ Ε.Α.Α.Α.
Διεύθυνση: ΧΑΛΚΟΚΟΝΔΥΛΗ 5, Τ.Κ. 10677, ΑθΗΝΑ
Τηλέφωνο: 2103802241 – 2103820271
Fax: 210 38 25 393
Email: [email protected]

G.G.
G.G.
Contributor
Απάντηση σε  aero
2 Μαρτίου 2016 12:28

Αν δεν βγάλεις άκρη από την ΕΑΑΑ επικοινώνησε με το 251 ΓΝΑ Τηλ. 210 746 3399 και να ζητήσεις να σε συνδέσουν με το ελεγκτήριο νοσηλίων – έγκρισης υγειονομικών δαπανών (είναι η υπηρεσία που εκδίδει τα βιβλιάρια νοσηλείας και εγκρίνει τις δαπάνες) μήπως και εξυπηρετηθείς.
Αν πας αυτοπροσώπως είναι το κτήριο που είναι απέναντι από την κεντρική είσοδο στα δεξιά μας.

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  G.G.
2 Μαρτίου 2016 12:46

GEORGE MARG
όταν με το καλό τελειώσει αυτό το θέμα, παρακαλώ ενημέρωσέ μας.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ (πρός όλους): Όταν παίρνουμε γυαλιά, πρέπει να περάσουν 4 χρόνια για να ξανα-αποζημιωθούμε για χορήγηση νέων γυαλιών.
Η χορήγηση καταγράφεται στο Βιβλ. Υγείας κι έτσι ο ΕΟΠΥΥ μπορεί να ελέγξει αν πήραμε ξανά γυαλιά την τελευταία 4ετία.
Όσοι, όμως, έχουμε αποστρατευθεί τα τελευταία 4 χρόνια δεν μπορούμε να το αποδείξουμε, διότι έχουμε επιστρέψει (κατά την αποστρατεία) το Στρ. Βιβλ. Υγείας.
Γι’ αυτό ο ΕΟΠΥΥ ζητάει βεβαίωση μη χορήγησης κατά το χρον. διάστημα έως την αποστρατεία.

PS
PS
Απάντηση σε  GEORGE MARG.
2 Μαρτίου 2016 09:48

Καλημέρα. Συνάδελφε για εν λόγω έγγραφο καλό είναι να απευθυνθείτε στην Υγειονομική Υπηρεσία στο ΑΤΑ και συγκεκριμένα στο τμήμα που γίνεται μηχανοργάνωση αυτών των θεμάτων.

major65
major65
Απάντηση σε  GEORGE MARG.
2 Μαρτίου 2016 19:15

Πρόσφατα πήρα τα χρήματα απο Ε.Ο.Π.Π.Υ. για γυαλιά οράσεως, για αίτηση που κατέθεσα πριν απο 1 μήνα. Δεν μου ζήτησαν καμμία βεβαίωση, αν είχα πάρει χρήματα για τον ίδιο λόγο σαν ε.ε. Αποστρατεία Ιουλ 2014. Το ίδιο για έμμεσο ασφαλισμένο (κόρη).

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  major65
2 Μαρτίου 2016 23:23

major65 & aero,

Θέλεις να πεις πριν ένα χρόνο όχι πριν ένα μήνα!

Εμένα μου είπαν στον ΕΟΠΥΥ ότι παίρνει 1-1.5 χρόνο να μπει το ποσό τον 100 ευρώ το μέγιστο επιτρεπόμενο για γυαλιά (άσχετα αν τους πας απόδειξη 200 ευρώ, πάλι 100 θα πάρεις).

Αν θέλω να δικαιούμαι επιστροφή από γυαλιά ξανά, θα πρέπει να περιμένω άλλα 4 χρόνια για να υποβάλλω την επόμενη δαπάνη στον ΕΟΠΥΥ (έχει συμπληρωθεί στο βιβλιαράκι η ημερομηνία που έκανα τα χαρτιά οπότε ξέρω πότε δικαιούμαι ξανά).

ΥΓ1: Πώς εσύ τα κατάφερες να τα πάρεις σ’ ένα μήνα? Αξιοπερίεργο!

ΥΓ2: Εγώ τους πήγα το βιβλιάριο που είχα ε.ε. και φαίνεται η ημερομηνία προηγούμενης συνταγογράφησης γυαλιών (λιγότερα από 4 έτη). Επίσης, είχα και τα αντίγραφα της απόδειξης πληρωμής στο όνομά μου για να αποδείξω ότι η συνταγογράφηση ήταν δική μου μιας και λείπει η πρώτη σελίδα με τα στοιχεία μου από το βιβλιάριο ως ε.ε. (αυτά τα είχαν αφαιρέσει κατά την αποστρατεία μου).

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Johnny B.
3 Μαρτίου 2016 08:06

Johnny B.
σε αντίστοιχη περίπτωση στον ΕΟΠΥΥ του τόπου μου (μικρή πόλη), μου είπαν πως θα χρειαστούν 4 μήνες για να ελέγξουν και αποδώσουν το δικαιούμενο ποσό των 100€.
Αν στον major65 το έδωσαν σε 1 μήνα … μπράβο τους!
Αν σε εσένα είπαν 1~1,5 χρόνο,…
ή έχουν πολύ δουλειά και λίγους υπαλλήλους
ή δεν έχουν λεφτά
ή δεν έχουν διάθεση να εργαστούν με αποδεκτό ρυθμό εργασίας (το λέω ευγενικά).

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  aero
3 Μαρτίου 2016 14:30

Στην “πόλη” μου το ΕΟΠΥΥ τόσο “τραβάει” τις επιστροφές χρημάτων…για αυτούς που είναι πρώην ΟΠΑΔ.

Οι original του ΙΚΑ λαμβάνουν τα χρήματά τους εντός 15 ημερών! Το επιβεβαίωσα με τα κεντρικά!

Όπως μου είπε αυτός που συλλέγει τα χαρτιά, να είμαστε ευχαριστημένοι που λαμβάνουμε ακόμα χρήματα διότι το μέλλον είναι αβέβαιο….εκεί καταλήξαμε με την ιατροφαρμακευτική-νοσοκομειακή μας κάλυψη αφού τόσα χρόνια (ακόμα και τώρα) μπαίνουν στο ΙΚΑ και δικαιούνται βιβλιάριο υγείας τόσοι και τόσοι που ποτέ τους δεν πληρώνουν εισφορές και μόνο έχουν δικαιώματα…

Η ιδιωτική ασφάλιση είναι πλέον μονόδρομος για να κάνεις τη δουλειά σου αρκεί να έχεις ακόμα κάποια φράγκα…δυστυχώς, εκεί σε ωθούν εμμέσως και είναι πολύ άδικο όταν σκέφτεσαι τα χρόνια κρατήσεων υπέρ υγείας που έχεις πληρώσεις χωρίς ουσιαστικό αποτέλεσμα, όλα “χύμα στο κύμα”…και τα ελλείματα να μεγαλώνουν!!!

major65
major65
Απάντηση σε  Johnny B.
14 Μαρτίου 2016 20:39

Στη Λάρισα έκανε ακριβώς 20 ημέρες για να πάρω τα χρήματα. Σε ότι αφορά την παρέλευση τετραετίας ούτε το ψάξανε καθόλου.

nikosd
nikosd
1 Μαρτίου 2016 19:12

Σε επικοινωνία με ΕΛΟΑΑ έχω σειρά για εφάπαξ 310.
Ημερομηνία Κατάθεσης για ΣΠ 3/4/15.

ΝΙΚΟΛΑΣ
ΝΙΚΟΛΑΣ
1 Μαρτίου 2016 10:33

Καλημέρα σε όλους,
Μετά από σημερινή επικοινωνία με ΕΛΟΑΑ έχω σειρά για λήψη κανονικού εφάπαξ 20.
Η ημερομηνία κατάθεσης ΣΠ είναι η 8/7/2014 ΚΑΙ ΟΧΙ 10-7-14

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  ΝΙΚΟΛΑΣ
1 Μαρτίου 2016 12:46

Αν την 8/7/14 έχεις 20 τότε ας βγει ο “άλλος” με 8/7/14 να μας πει αν έχει ακόμα 26…και τότε ο 10/7/14 έχει 28?

Αχιλλέα, κάτι γίνεται…μήπως τελικά εγκρίθηκαν περισσότερα? Αλλά και πάλι παρακάτω ο Γιώργος ο V μας τα μπερδεύει πάλι…

ΧΡΗΣΤΟΣ
ΧΡΗΣΤΟΣ
Απάντηση σε  Johnny B.
1 Μαρτίου 2016 13:11

ΣΥΝΑΔΕΛΦΕ ! ! ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΗΛΦ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΕΛΟΑΑ(1/3/2016 -13:05) ΜΕ ΚΑΤΑΘΕΣΗ Σ/Π 8/7/2014 ΕΧΩ ΣΕΙΡΑ ΓΙΑ ΛΗΨΗ ΚΑΝΟΝΙΚΟΥ ΕΦ ΑΠΑΞ ( 25)

ΝΙΚΟΛΑΣ
ΝΙΚΟΛΑΣ
Απάντηση σε  Johnny B.
1 Μαρτίου 2016 13:26

ΑΧΙΛΛΕΑ ΤΟ 10/7/14 (28) ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΛΕΟΝ ΣΒΗΣΤΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΙΣΤΑ.
ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΕΙΧΑ ΤΟ 47 ΣΗΜΕΡΑ ΜΟΥ ΕΙΠΕ 20.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  ΝΙΚΟΛΑΣ
1 Μαρτίου 2016 14:45

Εδώ ο ben είμαι ότι εγκρίθηκαν συνολικά 26 κανονικά εφάπαξ, http://enstoloi.net/aeroporia/comment-page-159/#comment-25436 άρα εσύ ΝΙΚΟΛΑΣ από 47-26=21, δεν θα έπρεπε να είσαι 20 δηλαδή μάλλον δόθηκε άλλο 1 κανονικό από αυτά που καταλαβαίνω! Όμως, κοίταξε και κάτι άλλο…πριν από τη συνεδρίαση φαινόσουν στην λίστα 28 (που είσαι τώρα)+26(που εγκρίθηκαν)=54 δηλαδή μας λες τώρα ότι κάπου στην πορεία 54-47=7 ότι δηλαδή έχουν αφαιρεθεί 7 κανονικά σε σχέση με την ενημέρωση που μας είχες κάνει (κάποτε) παλιότερα και το λάθος στο -1 που προκύπτει τώρα, άρα σύνολο -8 εφάπαξ διαφορά από την λίστα του Αχιλλέα. Το επιβεβαιώνεις και εσύ!!! Ομοίως, ο GEORGEV φαίνεται σήμερα 84 στον ΕΛΟΑΑ ενώ στη λίστα 76 με 11/8/14…δηλαδή πάλι +8 εφάπαξ διαφορά!!! Κάτι τρέχει ρε παίδες, αποκλείεται ο ένας να είναι στο -8 και ο άλλος +8…. εκτός και αν ενδιάμεσα του Γιώργου και του Νικόλα υπάρχουν ακόμα 16 συνάδελφοι που τους “χάνουμε” στο μέτρημα!!! Αχιλλέα, δες το και εσύ και κρίνε μόνος σου!!!! Μας έχουν μπερδέψει τελείως!!! Άντε και οι πριν την 31/7/14 θα πάρουν σε 2-3… Διαβάστε τη συνέχεια »

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Johnny B.
1 Μαρτίου 2016 14:53

Συμπλήρωμα

Η διαφορά από το -8 άτομα στις αρχές Ιουλ.14 φτάνουμε στο +8 (δηλαδή 16 ενδιάμεσα άτομα) στις αρχές του Αυγ.14 τότε μπορεί πολλά να σκεφτούν οι “οριακοί” συνάδελφοι που πέφτουν στο νέο τρόπο υπολογισμού σε σχέση με εκείνους που θα πάρουν σύντομα με τον παλιό…υπάρχει “μετακίνηση” 16 ατόμων στους πριν την 31/7/14? Αν ναι, μήπως είναι η περίπτωση εκείνων που αποστρατεύτηκαν “ευδοκίμως” και είχαν χωριστεί στη “μέση” και στον ΕΛΟΑΑ προσπαθούν να “αποδώσουν” μια “δίκαια” λύση έτσι? Σενάριο κάνω…

Δήμος
Δήμος
Απάντηση σε  Johnny B.
1 Μαρτίου 2016 15:18

Η σωστή ημερομηνία για την οποία θα πάρουν εφάπαξ με τον παλιό τρόπο υπολογισμού είναι για όσους κατέθεσαν αίτηση και μέχρι τις 29-7-2014, αφού ο νόμος έχει εφαρμογή από 30-7-2014.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Johnny B.
1 Μαρτίου 2016 16:38

Γιώργο, ανήκεις στους “ευδοκίμως” ή έφυγες με αίτησή σου? Να υποθέσω το δεύτερο για σένα…

ben
ben
Απάντηση σε  Johnny B.
2 Μαρτίου 2016 17:37

Φιλε Johnny υπάρχει ενα εφαπαξ που εχει εγκριθεί εδω και 2 χρόνια ενος συναδελφου που δεν προλαβε να το παρει ο δυστυχος και η χηρα ακομα δε τους εχει παει τα δικαιολογιτηκα για να το παρει και ετσι αυτο το εφαπαξ ισως να μεταφέρεται σαν μοναδα καθε φορα που γίνεται συμβουλιο και γιαυτο να βγαθνει κάποια διαφορα στα νουμερα τις σειρας!!!και στο λεω αυτο γιατί μου το ειπαν στο ΕΛΛΟΑ οταν πήγα τα χαρτια για τιν εισπράξει !!Οτι εγκριθείκαν 26 και εγω που ειχα το νούμερο αυτο τους ειπα δλδ ειμαι ο τελευταίος και μου λεει η κοπέλα οχι ακριβώς τελευταία ειναι η επόμενη μια συναδελφος απο εσας και τις λεω δλδ δωσατε 27? και μου λέει οχι απλος υπάρχει αυτο το εφαπαξ του άτυχου συναδελφου με την χηρα που δεν το εχει πάρει ακομα κλπ!!!ελπιζω να βοηθεισα!!

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  ΝΙΚΟΛΑΣ
1 Μαρτίου 2016 15:29

Ευχαριστούμε για τη διευκρίνιση Δήμο.

Ας μας πει κάποιος το “λογικό” συμπέρασμα τέτοιων διαφορών όσο πλησιάζουμε την 29/7/14 και λιγοστεύουν τα άτομα…

Πρέπει τώρα να γίνεται πιο κατανοητή λοιπόν η όποια μικρο-διαφορά που πριν μήνες θα την “ξεπερνούσαμε” ως “λάθος χρονικής στιγμής” τηλεφωνικής κλήσης στον ΕΛΟΑΑ.

Τώρα έχουμε την περίπτωση που όλοι τους μίλησαν χθες-σήμερα και βρίσκουμε ένα “κενό” +16 θέσεων μεταξύ αρχών Ιουλ.14 και αρχών Αυγ.14. Διατί? Αναρωτιέμαι?

GEORGEV
GEORGEV
Απάντηση σε  Johnny B.
1 Μαρτίου 2016 16:32

Πάντως απο την αρχή για την ενημέρωση της σειράς του εφάπαξ απο το ΜΤΑ οταν ειχα σειρά 500 περίπου πάλι εβλεπα διαφορά .Και κάθε φορά παρατηρούσα οτι με ημερομηνία κατάθεσης 12/8/14 ειχε αύξοντα αριθμό μικρότερο απο εμένα που κατέθεσα 11/8

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Johnny B.
1 Μαρτίου 2016 16:38

(δες παραπάνω τι σε ρώτησα)

GEORGEV
GEORGEV
Απάντηση σε  Johnny B.
1 Μαρτίου 2016 17:48

31 η σειρά ευδοκιμως τερματίσας

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Johnny B.
1 Μαρτίου 2016 20:11

Επομένως Γιώργο αφού και εσύ είσαι “ευδοκίμως” δεν βλέπω να ευσταθεί το σενάριο μου για “μετακίνησή” σας με πρόθεση του ΕΛΟΑΑ να σας βάλουν όλους “εντός” παλιού τρόπου υπολογισμού. Αντίθετα, επειδή είσαστε αρκετοί “ευδοκίμως” αυτό δικαιολογεί το σενάριο γιατί μέσα σε λίγες μέρες αυξάνεται κατακόρυφα ο αριθμός αιτήσεων με αποτέλεσμα να φαίνεται λανθασμένη η σειρά σου…ο συνάδελφος που είναι μια μέρα μετά από εσένα και φαίνεται να έχει μικρότερο αριθμό από το δικό σου ας το ξαναδεί.

Κώστας Π.
Κώστας Π.
1 Μαρτίου 2016 09:41

Καλημέρα σε όλους,
Μετά από σημερινή επικοινωνία με ΕΛΟΑΑ έχω σειρά για λήψη κανονικού εφάπαξ 65 και συμπληρωματικού 793.
Η ημερομηνία κατάθεσης ΣΠ είναι η 7/8/2014.

GEORGEV
GEORGEV
1 Μαρτίου 2016 09:31

Καλημέρα σε όλους τους συνάδελφους σημερινή επικοινωνία με ΜΤΑ ,θα αρχίσουν να πληρώνουν απο σήμερα τα εφάπαξ που εχουν εγκριθεί και με ημερομηνία κατάθεσης 11/8/14 σειρα εφάπαξ 84 και συμπληρωματικού 812.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  GEORGEV
1 Μαρτίου 2016 12:32

Γιώργο,

κάτι πάει στραβά στη λίστα με την πληροφορία αυτή, λες ότι έχεις σειρά 84, 11/8/14 ενώ υπάρχει κάποιος άλλος 78, 12/8/14 και ο Κώστας Π. παραπάνω λέει 65 με 7/8/14 όταν ο 63 είναι την 28/7/14.

Να υποθέσω ότι ο ΕΛΟΑΑ δεν έχει αφαιρέσει ακόμα τα πρόσφατα εφάπαξ που έχει εγκρίνει? Να υποθέσω ότι δόθηκαν περισσότερα ή αφαιρέθηκαν λιγότερα? Τι να υποθέσω? Δείτε και μόνοι σας…

GEORGEV
GEORGEV
Απάντηση σε  Johnny B.
1 Μαρτίου 2016 13:59

johnny B. όσες φορές εχω πάρει για ενημέρωση στο ΜΤΑ και ενημέρωνα το site πάντα η σειρά που μου έλεγε δεν συμφωνούσε με τους άλλους συνάδελφους .Δεν ξέρω γιατί.

Γιώργος Νικολάου
Γιώργος Νικολάου
Απάντηση σε  GEORGEV
1 Μαρτίου 2016 22:17

Αγαπητοί συνάδελφοι καλησπέρα Και εγώ είμαι της 31ης ΣΤΥΑ ευδοκίμως τερματίσας και η σειρά 78 με πρωτόκολλο 12/7/14 είναι δική μου. O αριθμός 78 δεν είναι αυθαίρετος είναι πάντα κατόπιν επικοινωνίας με ΕΛΟΑΑ Για τα υπόλοιπα δεν έχω γνώμη

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Γιώργος Νικολάου
2 Μαρτίου 2016 18:41

Λοιπόν Γιώργηδες,

με εσάς τους δύο, η επιστήμη σηκώνει τα χέρια της ψηλά!

Το πιο κουφό από όλα είναι να σας καλέσουν για εφάπαξ με τη δική σας σειρά και με το νεότερο νούμερο κατά 8 θέσεις μια μέρα μετά!

ΥΓ: Να υποθέσω ότι από λάθος έβαλες εδώ 12/7 συνήθως έγραφες 12/8.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Γιώργος Νικολάου
2 Μαρτίου 2016 18:42

Διόρθωση 6 θέσεις διαφορά!

keep the faith.
keep the faith.
26 Φεβρουαρίου 2016 21:23

Καλησπέρα.
Έχει κανείς πληροφόρηση, πότε θα πληρωθούν τα εφάπαξ και τα συμπληρωματικά που έχουν εγκριθεί;

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  keep the faith.
26 Φεβρουαρίου 2016 21:39

Όχι….αλλά εσύ “keep the faith”!

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Johnny B.
27 Φεβρουαρίου 2016 12:52

Τον Οκτώβριο (που πήρα εφάπαξ)
είχε γίνει συμβούλιο στις 15/10 και πληρώθηκα στις 23/10.
Συνήθως χρειάζονται 10~15 ημέρες.

G.
G.
Απάντηση σε  keep the faith.
28 Φεβρουαρίου 2016 01:29

Μετά την Πέμπτη 3/3/16.

χρήστος
χρήστος
Απάντηση σε  G.
28 Φεβρουαρίου 2016 20:19

Τι ενοεις φιλε G.!!!!!!

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  χρήστος
28 Φεβρουαρίου 2016 22:53

Απαντάει στον keep the faith