Αεροπορία

Σελίδα υπ' αριθ. 170 με σχόλια ειδικά για την Πολεμική Αεροπορία (διαβάστε πρώτα την ενότητα FAQ / Συχνές Ερωτήσεις).

Subscribe
Notify of
guest

20.2K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
ΓΙΩΡΓΟΣ
ΓΙΩΡΓΟΣ
8 Μαΐου 2016 00:30

ΤΟ ΕΙΧΑ ΓΡΑΨΕΙ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΑ ΚΥΡΙΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ.ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΥΒΡΗ ΕΡΧΕΤΑΙ Η ΝΕΜΕΣΙΣ.ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΥΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΑ ΤΟΥΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΥΣ ΟΛΟΙ ΕΜΕΙΣ ΤΟΥΣ ΨΗΦΗΖΑΜΕ.ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΝΑ ΕΡΘΕΙ Η ΝΕΜΕΣΙΣ ΚΥΡΙΟΙ ΚΑΙ ΑΥΤΗ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΛΕΟΣ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑΝ.

Δήμος
Δήμος
7 Μαΐου 2016 22:54

Μηπως καποιος μπορει να εξηγηση τι οφελος θα ειχαν οι συνταξιουχοι με αυτη την τροπολογια αν περναγε.Και ποιοι τελικα θα ειχαν οφελος αν το νεο μισθολογιο ειχε μειωσεις (δεν πιστευω οτι κανεις μπορει να φανταζεται οτι θα δωσουν αυξησεις)

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Δήμος
7 Μαΐου 2016 23:01

Αυτό είναι και το βασικό ερώτημά μου!

Επειδή από χθες μιλούσαν για την “επιτυχία” του ΥΠΕΘΑ στα πλαίσια μιας “σιωπηλής συμφωνίας” με το ΥΠ.ΕΡΓ. για την αποφυγή διπλών περικοπών!

Όταν με το νέο ασφαλιστικό αποσυνδέονται αυτόματα οι συντάξεις από τους μισθούς, το ΥΠΕΘΑ θέλει να εξαιρέσει την εφαρμογή τους στους ένστολους και να ισχύσει μετά την ψήφιση του νέου μισθολογίου όταν δηλαδή θα έχουν ήδη προκύψει οι “μειώσεις” των μισθών και συνεπώς των συντάξεων στους νέους αλλά και στους παλιούς απόστρατους… να χαρώ την επιτυχία τους!!!

Ας ζητήσουν να γίνουν θετικές παρεμβάσεις στις ερμηνευτικές εγκύκλιους και αν απαιτηθεί κάποια τροπολογία π.χ. συντελεστές αναπλήρωσης (που το θεωρώ απίθανο!) ας το κάνουν μεμονωμένα και άσχετα από το μισθολόγιο!!!

GEORGIOSP
GEORGIOSP
7 Μαΐου 2016 21:58

Προς Στέργιο Πολυχρόνη.
Στέργιο γλύφεις κάποιον όταν ξέρει ποιος είσαι και αποσκοπείς σε κάποια οφέλη από το γλείψιμο. Στην περίπτωση του ΓΙΩΡΓΟΥ γίνεται ανώνυμα και χωρίς ποτέ να στοιχειοθετεί σε πραγματικά γεγονότα τις απόψεις του. Τείνω λοιπόν να πιστέψω ότι μας κάνει πλάκα. Αν όχι, τότε ο άνθρωπος έχει σοβαρό πρόβλημα και είναι κρίμα να του επιτίθεσαι.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  GEORGIOSP
7 Μαΐου 2016 22:09

Είναι ένας χορτάτος παλιός συνταξιούχος….από εκείνους που τα πρόλαβαν όλα μπόλικα…

Πήρε το εφάπαξ του πριν χρόνια, σπούδασε τα τέκνα του, έλαβαν το ΒΟΕΑ τους…και τώρα πού και πού “σπάει πλάκα” με την αγωνία μας!!!

GEORGIOSP
GEORGIOSP
7 Μαΐου 2016 17:12

Πρός Johnny B
Γιάννη μην ψάχνεις να βρεις που κρύβεται η επιτυχία. Μην προσπαθείς να ανιχνεύσεις προθέσεις και πιθανά σενάρια. Μια προσπάθεια αναβολής εκτέλεσης ειλημμένων αποφάσεων είναι του τύπου εγώ έκανα ότι περνούσε από το χέρι μου. Όπως με το 50%, την οικειοθελή παραμονή μέχρι τα 58 κτλ. Μέχρι να γράψω εγώ αυτό το σχόλιο, δημοσίευσε ο nickolas την ανακοίνωση της ΠΟΑΣΥ, και από ότι φαίνεται παγώνει οριστικά το ‘’πάγωμα’’ των αλλαγών στο ασφαλιστικό-συνταξιοδοτικό των στρατιωτικών.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  GEORGIOSP
7 Μαΐου 2016 17:45

Δεν υπάρχει περίπτωση να νοιάζονται στη κυβέρνηση ΣΑΝΕΛ για την αξιοπρεπή διαβίωση των ένστολων και των οικογενειών τους… ότι κάνουν, το κάνουν με έναν σκοπό…. για να επιβληθούν περισσότερες περικοπές και όχι για να μας εξαιρέσουν από κάτι δυσμενές… πιστεύοντας έτσι ότι θα ικανοποιήσουν τους “αχόρταγους” δανειστές μας!!!!

Εδώ είμαστε για να τα λέμε! (και να κλαίμε!)

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Johnny B.
7 Μαΐου 2016 18:03

Ο κ. ΥΕΘΑ δεν συμμετέχει στα δρώμενα? αναρωτιέμαι….!!!!

http://www.newsit.gr/politikh/Voyli-Kryftikan-oi-ANEL-Oyte-enas-omilitis-gia-tin-yperaspisi-toy-asfalistikoy/606425

Πρωτοφανές…

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  GEORGIOSP
7 Μαΐου 2016 20:21

Ξύπνησαν και στο ONALERT μόλις τώρα, Γιώργο!

Δες εδώ: http://www.onalert.gr/stories/asfalistiko-stratiwtikwn-ti-simainei-h-tropologia-tou-ypetha/49579

Τίτλος: Ασφαλιστικό στρατιωτικών: Τι σημαίνει η τροπολογία του ΥΠΕΘΑ

Τελικά για τροπολογία μιλούν και τροπολογία δεν βλέπουμε…

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Johnny B.
7 Μαΐου 2016 20:55

Τελικά, η περιβόητη τροπολογία του ΥΠΕΘΑ (χωρίς την υπογραφή του Πάνου) και ύστερα από τη σημερινή κατάληψη των γραφείων του ΣΥΡΙΖΑ από συνδικαλιστές αστυνομικούς, πυροσβέστες και λιμενικούς περιορίστηκε σε αυτήν εδώ την προφορική υπόσχεση??? … αυτό ήταν όλο και όλο??? …

http://www.newsit.gr/ellada/Piran-desmeyseis-kai-apoxorisan-oi-enstoloi-apo-ta-grafeia-toy-SYRIZA/606460

Τίτλος: “Πήραν δεσμεύσεις και αποχώρησαν οι ένστολοι από τα γραφεία του ΣΥΡΙΖΑ!”

…η δέσμευση του υπουργείου Εργασίας για κατάθεση νομοτεχνικής βελτίωσης αναφορικά με το καθεστώς συνταξιοδότησης των ορφανών τέκνων και των χήρων των αστυνομικών.

(Είμαστε τελείως για τα κλάματα…???)

GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Johnny B.
7 Μαΐου 2016 21:39

Τουλάχιστον από το ONALERT είδαμε αυτή την περίφημη τροπολογία. Τώρα θα δούμε αν κατατεθεί ή όχι. Μάλλον όχι σύμφωνα με αυτά που είπε ο Κατρούγκαλος στην ΠΟΑΣΥ. Όσο για την δέσμευση αναφορικά με το καθεστώς συνταξιοδότησης των ορφανών τέκνων και των χήρων των αστυνομικών είναι δίκαια και θα πρέπει να ισχύει και για τους στρατιωτικούς. Γενικά πιστεύω ότι γίνονται βάρβαρες περικοπές στις συντάξεις χηρείας. Προσπαθώντας να βάλουν τάξη σε ένα άναρχο σύστημα μεταβίβασης σύνταξης λόγω θανάτου του κυρίως δικαιούχου θα δημιουργήσουν πρόβλημα σε πολλές οικογένειες. Τουλάχιστον στις περιπτώσεις που ο θάνατος του δικαιούχου οφείλεται στην υπηρεσία θα πρέπει να μην υπάρχουν ηλικιακά κριτήρια για την μεταβίβαση της σύνταξης.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  GEORGIOSP
7 Μαΐου 2016 22:05

Έτσι είναι όπως τα λες!

Πλέον Γιώργο και για τα αυτονόητα (συντάξεις χηρείας και τέκνων ένστολων θανόντων εν υπηρεσία) θα πρέπει να γίνεται τόσο ντόρος? Εδώ θα έπρεπε να απονέμεται και ο χαρακτηρισμός του “ήρωα” σε όσους χάνουν τη ζωή τους για την πατρίδα. Αλλά τι λέω τώρα? Στην εποχή μας μόνο τα λεφτά δίνουν αξία στον άνθρωπο!!!

Υπάρχει άραγε “σιωπηλή συμφωνία” για την κατάθεση και αποδοχή της τροπολογίας του ΥΠΕΘΑ όπως διαβάζαμε στο άρθρο? Δεν είδα να κατατίθεται τέτοια επίσημη τροπολογία… (μια τροπολογία “παγώματος” ασφαλιστικού μιας εργασιακής ομάδας απαιτεί προεργασία και συζήτηση να υποθέσω…αλλά υπάρχει πλέον χρόνος για τέτοια? δεν γνωρίζω…)

Γιάννης
Γιάννης
7 Μαΐου 2016 15:57

Άρχισε η συζήτηση επι των άρθρων για την ψήφιση του ασφαλιστικού νόμου. Μέχρι την έναρξη της συζήτησης δεν κατετέθη καμία τροπολογία που να αφορά τους στρατιωτικούς.
http://www.hellenicparliament.gr/Nomothetiko-Ergo/Syzitiseis-kai-Psifisi?law_id=1423bab0-533b-4860-93fc-a5f001430f6c

nickolas
nickolas
Απάντηση σε  Γιάννης
7 Μαΐου 2016 16:38

http://www.poasy.gr/web/index.php?option=com_content&view=article&id=2825:se-liges-wres-katargeitai-o-koinwnikos-istos-tis-xwras-kaneis-den-prepei-na-meinei-apathis&catid=122:news-federations-2016&Itemid=119 Σε λιγες ωρες θα πεσουν οι μασκες και θα δουμε ποιοι ελεγαν αληθειες.”Κυριακη,κοντη γιορτη” που λεει και ο θυμοσοφος λαος μας.

ΓΙΩΡΓΟΣ
ΓΙΩΡΓΟΣ
7 Μαΐου 2016 09:06

johnnyB ΕΙΔΕΣ ΠΟΥ ΤΟ ΕΛΕΓΑ?Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΜΑΣ ΘΑ ΤΗΡΗΣΕΙ ΤΗΝ ΥΠΟΣΧΕΣΗ ΤΟΥ.

Δήμος
Δήμος
Απάντηση σε  ΓΙΩΡΓΟΣ
7 Μαΐου 2016 10:36

Οι συντάξεις και οι μισθοί αυξάνονται ή περικόπτονται από ψηφισμένους νόμους και όχι από υποσχέσεις.
Εκτός αν εννοείς για τα αναδρομικά του 50% από την απόφαση του ΣτΕ.

GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  ΓΙΩΡΓΟΣ
7 Μαΐου 2016 10:39

Συνονόματε ΓΙΩΡΓΟ, χωρίς να θέλω να προσβάλω τον απεριόριστο θαυμασμό και λατρεία που έχεις για τον ΥΠΟΥΡΓΟ μας θα ήθελα να κάνω μερικές παρατηρήσεις. Το έγγραφο στο οποίο αναφέρεται ο Γιάννης παρακάτω αναφέρει ότι υποβάλλεται σχέδιο νομοθετικής διάταξης. Ποιο είναι το κείμενο αυτής της διάταξης; Γιατί αφού όπως αναφέρει το άρθρο ( http://www.militaire.gr/%ce%b1%cf%83%cf%86%ce%b1%ce%bb%ce%b9%cf%83%cf%84%ce%b9%ce%ba%ce%bf-%cf%83%cf%84%cf%81%ce%b1%cf%84%ce%b9%cf%89%cf%84%ce%b9%ce%ba%cf%89%ce%bd-%ce%ba%ce%b1%ce%bc%ce%bc%ce%af%ce%b1-%ce%b1%ce%bb%ce%bb/ ) έχει γίνει αποδεκτό δεν το δημοσιεύει και δεν έχει κατατεθεί ακόμα στη βουλή; Αφού δεν το έχουμε δει ακόμα πως ξέρουμε ότι είναι ευνοϊκό για τους στρατιωτικούς; Κάποιες άλλες τροπολογίες έχουν ήδη κατατεθεί. Ανάμεσα σε αυτές και η μείωση του αφορολόγητου ποσού. Την προηγούμενη φορά (2012) έγινε μείωση στα ειδικά μισθολόγια χωρίς να αποσυνδεθούν από τις συντάξεις των στρατιωτικών και έτσι οι συνταξιούχοι στρατιωτικοί σφαγιάστηκαν διπλά. Τώρα, όπως σωστά επισήμανε ο Γιάννης, με το συζητούμενο νομοσχέδιο αποσυνδέονται οι συντάξεις από τις αποδοχές των εν/εν οπότε το εν λόγω άρθρο είναι παραπλανητικό τουλάχιστον στο μέρος που αφορά τις διπλές περικοπές. Προσωπικά διατηρώ αμφιβολίες για το αν κατατεθεί αυτή η τροπολογία και πιστεύω ότι ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ μας συνεχίζει… Διαβάστε τη συνέχεια »

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  ΓΙΩΡΓΟΣ
7 Μαΐου 2016 11:11

Γιώργο,

όπως σου είπε και ο GEORGIOSP τα πράγματα δεν είναι ξεκαθαρισμένα.

Μιλούν και σήμερα για επιτυχία:

http://www.militaire.gr/τι-πέτυχαν-οι-στρατιωτικοί-για-το-ασφα/

Τίτλος: “Τι πέτυχαν οι στρατιωτικοί για το ασφαλιστικό παρά τον “εσωτερικό πόλεμο” που δέχονται”

Αλλά αυτό που γράφουν: “…ολοκλήρωναν μια προσπάθεια που δεν είχε καμία δημοσιότητα αλλά κατέληξε στο “πάγωμα” οποιονδήποτε αλλαγών στο ασφαλιστικό τους τουλάχιστον μέχρι την ψήφιση του ενιαίου μισθολογίου.”

Θα παρακαλούσα έναν γνώστη των νομοθετικών ρυθμίσεων του νέου ασφαλιστικού να μας εξηγήσει γιατί υπάρχει επιτυχία και αποφυγή διπλών περικοπών μέχρι την ψήφιση του νέου μισθολογίου μέσω του “παγώματος”?

Προσωπικά θεωρώ ότι έτσι “πέτυχαν” να επιφέρουν την διπλή περικοπή τόσο στους παλιούς όσο και στους νέους απόστρατους! Ποιος τους έβαλε να το κάνουν? Ποια συμφέροντα εξυπηρετεί το “πάγωμα” μέχρι το ενιαίο μισθολόγιο? Μήπως κάνω λάθος εκτίμηση? ….

Επίσης, μιλούν για κάτι που δεν είχε καμιά δημοσιότητα αλλά πέρασε …όμως κανένα άλλο site ούτε καν το onalert το σχολιάζει! Λογικά αν “πάγωσε” το νέο ασφαλιστικό για τους ένστολους δεν θα πρέπει να δούμε και τη σχετική τροποποίηση του νομοσχεδίου…???

GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Johnny B.
7 Μαΐου 2016 11:51

Γιάννη μας δείχνουν (τα άρθρα στο συγκεκριμένο site) ξανά το έγγραφο που λέει ότι στάλθηκε στους αποδέκτες προς ενέργεια νομοθετική διάταξη χωρίς να μας λένε τι ακριβώς λέει αυτή η διάταξη. Μιλούν για πάγωμα των αλλαγών για τους στρατιωτικούς (άρθρο με σημερινή ημερομηνία) ενώ το ασφαλιστικό συζητείται τώρα στη βουλή χωρίς να έχει κατατεθεί η τροπολογία. Κατά τα άλλα όλο το υπόλοιπο τμήμα του άρθρου έχει να κάνει με την διαμάχη της ΠΟΕΣ με κάποιες από τις περιφερειακές ενώσεις στρατιωτικών.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Johnny B.
7 Μαΐου 2016 12:15

Αναλυτικότερα το σκεπτικό μου… Ένας παλιός απόστρατος έφυγε πριν 31-12-14 και “κλείδωσε” μισθολογική προαγωγή, επιδόματα και βασικό μισθό έστω μέχρι την 1-1-2019 όταν και θα επανεξεταστεί η εφαρμογή του νέου ασφαλιστικού και για τους παλιούς συνταξιούχους του δημοσίου. Παγώνοντας το νέο ασφαλιστικό των ένστολων μέχρι την ψήφιση του νέου “μειωμένου” μισθολογίου, τότε όλοι οι απόστρατοι (νέοι και παλιοί) θα δεχτούν πρώτα τις νέες μισθολογικές περικοπές στον υπολογισμό της σύνταξής τους επειδή θα παραμείνουν συνδεδεμένα μισθοί-συντάξεις άρα θα υποστούμε έμμεσες μειώσεις από την π.χ. 1-7-16 όταν όλοι οι παλιοί και κάποιοι νέοι συνταξιούχοι των υπόλοιπων ειδικών μισθολογίων δεν θα υποστούν τέτοια περικοπή παρά μόνο όσοι νέοι απόστρατοι βγουν στη σύνταξη με το νέο μισθολόγιο! Οπότε, το “πάγωμα” και η “επιτυχία” που αναφέρουν στο άρθρο είναι μάλλον “παγίδα” για τους παλιούς απόστρατους και όσους νέους απόστρατους βγουν στη σύνταξη μέχρι την ψήφιση του νέου μισθολογίου! Αν κάνω λάθος ας μου το αποδείξει κάποιος!!! ΥΓ1: Κάποιες άλλες προτάσεις των σχετικών εγγράφων π.χ. για αλλαγή των ποσοστών αναπλήρωσης για τους ένστολους δεν το βλέπω… Διαβάστε τη συνέχεια »

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Johnny B.
7 Μαΐου 2016 12:41

Επιπρόσθετα…

οι όποιες μειώσεις στα ειδικά μισθολόγια και “παγώματα” μισθολογικών βαθμών κλπ κλπ κλπ θα έχουν άμεση επίπτωση στον υπολογισμού του τελικού ποσού του εφάπαξ! (για όσους δεν θα το έχουν λάβει μέχρι τη ψήφιση του νέου μισθολογίου)

Αν αλλάξει π.χ. ο βασικός μισθός τότε αμέσως αλλάζει και το ποσό του εφάπαξ που δικαιούσαι άσχετα αν το μέρος πριν την 31-12-14 χρησιμοποιεί τον ίδιο “παλιό” τύπο…αν βάλεις μικρότερα ποσά βασικού ή επιδομάτων θα βγάλεις μικρότερο εφάπαξ… μέγιστο αυτογκόλ??? ε….

GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Johnny B.
7 Μαΐου 2016 13:22

Το δικό μου σκεπτικό. Το νομοσχέδιο που συζητείται τώρα φέρνει μειώσεις στα ποσοστά αναπλήρωσης των συντάξεων του δημοσίου (που έχουν μεγαλύτερες συντάξιμες αποδοχές) όπως έχει αναφέρει και ο Αχιλλέας εδώ http://enstoloi.net/astynomia/comment-page-81/#comment-28041 . Με το αίτημα του για πάγωμα των αλλαγών στις συντάξεις των στρατιωτικών, το ΥΠΕΘΑ θέλει να κερδίσει χρόνο στην λογική του βλέποντας και κάνοντας. Άλλο πράγμα όμως η πρόθεση και άλλο η εφαρμογή της. Μέχρι τώρα η τροπολογία δεν φαίνεται να έχει πάει στη βουλή. Αν τελικά δεν κατατεθεί τι θα κάνει ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ μας; Θα αρνηθεί να ψηφίσει το νομοσχέδιο ως έχει ή θα πει εγώ έκανα ότι μπορούσα αλλά….; Αν κρίνουμε από προηγούμενες περιπτώσεις (π.χ 50% κτλ) μάλλον το δεύτερο. Αφού λοιπόν δεν έχουμε τροπολογία, δεν έχουμε πάγωμα ούτε και λόγο να ψάχνουμε παγίδα. Μέχρι αύριο βράδυ θα ξέρουμε. Δεν πρέπει όμως να ξεχνάμε ότι η διαπραγμάτευση με τους δανειστές δεν κλείνει με την ψήφιση αυτού του νομοσχεδίου. Αν ισχύουν δημοσιεύματα όπως αυτό http://www.capital.gr/oikonomia/3123859/meiosi-suntaxeon-tou-dimosiou-zita-to-dnt-sta-proliptika-metra ποιος μας λέει ότι η εύθραυστη προσωπική διαφορά των παλαιών συνταξιούχων δεν… Διαβάστε τη συνέχεια »

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Johnny B.
7 Μαΐου 2016 15:22

Γιώργο,

βασικά συμφωνώ μαζί σου…

Όμως προσπαθώ να βρω νόημα στην “επιτυχία” του ΥΠΕΘΑ!!!

θα υπήρχε νόημα καθυστέρησης εφαρμογής του νέου ασφαλιστικού μόνο αν ήθελαν την κατάργηση των προηγούμενων μνημονιακών περικοπών στους νέους απόστρατους για να “μειωθεί” η διαφορά της χασούρας σε σύγκριση με τους παλιούς, εκεί βλέπω την αποφυγή διπλής της περικοπής αλλιώς με αυτό που κάνουν τώρα είναι σαν να επιζητούν την διπλή περικοπή!!!

Γιατί θα έπρεπε να κατέβει το νέο ασφαλιστικό των ένστολων μαζί με το νέο μισθολόγιο? Γιατί δεν περνούν τις ασάφειες μέσω των ερμηνευτικών εγκυκλίων? Ποιος ο λόγος να τους τραβήξουν όλους τους απόστρατους μέχρι το νέο “μειωμένο” μισθολόγιο? (θυμίζω ότι το νέο ασφαλιστικό αποσυνδέει μισθούς από συντάξεις σε παλιούς και σε νέους! οπότε γιατί το κάτι αυτό το ΥΠΕΘΑ?)

Γιατί κάτι τέτοιο δεν προτάθηκε και από τα υπόλοιπα επαγγέλματα των ειδικών μισθολογίων (π.χ. δικαστικοί)?

(αν υπάρχει ουσία να συζητάμε για κάτι που δεν έχουμε δει ακόμα ως τροπολογία…)

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Johnny B.
7 Μαΐου 2016 15:37

…κάτι ακόμα!

Γιατί φεύγει ένα τόσο σοβαρό έγγραφο από το ΥΠΕΘΑ χωρίς την υπογραφή του ίδιου του κου ΥΕΘΑ? Το έγγραφο αυτό το έλαβε γνώση ο ίδιος ο κος ΥΕΘΑ ή όχι? (δεν φαίνεται πουθενά!)

“Πόντιος Πιλάτος” ο κος ΥΕΘΑ? …. “ακροβατεί” για να μην δεχτεί τη δυσαρέσκεια των ψηφοφόρων του??? …

Steve
Steve
Απάντηση σε  ΓΙΩΡΓΟΣ
7 Μαΐου 2016 11:43

Χμ υποπτεύομαι ότι πίσω από το ψευδώνυμο ΓΙΩΡΓΟΣ κρύβεται ο Πάνος και αυτοπενεύεται!

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Steve
7 Μαΐου 2016 12:17

Ο ίδιος ο κ. Υπουργός? …

Στέργιος Πολυχρόνης
Στέργιος Πολυχρόνης
Απάντηση σε  ΓΙΩΡΓΟΣ
7 Μαΐου 2016 19:06

Προς :ΓΙΩΡΓΟ .
Σταμάτα να γλύφεις τον Υπουργό και να τον επαινείς, φτάνει βαρέθηκα να δηλώνεις σχεδόν δυο και τρεις φορές τον μήνα έλεος .Δεν έκανε και ούτε πρόκειται να κάννη και αυτός όπως και όλοι τους τίποτε για τους Στρατιωτικούς ας το πάρουμε χαμπάρι … (Αχιλλέα συγνώμη για το ύφος μου αλλά νισάφι δεν άντεξα άλλο. αν θες κατέβασέ το ) .

ΚΩΣΤΑΣ
ΚΩΣΤΑΣ
7 Μαΐου 2016 08:43

Καλημερα και χρονια πολλα σε ολους για τις μερες που περασαν.Για τα εφαπαξ που εχουν εγκριθει εχει καποιος συναδελφος ενημερωση;Σας ευχαριστω.

Johnny B.
Johnny B.
6 Μαΐου 2016 21:15

ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ Εφόσον επιβεβαιωθεί και επίσημα ότι: http://www.militaire.gr/ασφαλιστικο-στρατιωτικων-καμμία-αλλ/ Τίτλος: “ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΩΝ: Καμμία αλλαγή μέχρι τη ψήφιση ειδικού μισθολογίου- ΕΓΓΡΑΦΟ” (σημερινό έγγραφο από ΓΔΟΣΥ με σωστές ημερομηνίες στα σχετικά) ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ: Αναφέρεται στο άρθρο: “Καμία απολύτως παρέμβαση και αλλαγή στο ασφαλιστικό των στρατιωτικών αλλά και του προσωπικού των Σωμάτων Ασφαλείας μέχρι να ψηφιστεί το ειδικό τους μισθολόγιο. Κάτι που πρέπει να γίνει μέχρι τις 30 Ιουλίου.” Τονίζεται στο άρθρο ότι: “Η πρόταση έγινε δεκτή κι αυτό είναι σημαντικό αφού πρώτα απ΄ όλα θα υπάρξει κάποιος επιπλέον χρόνος για διορθώσεις,παρεμβάσεις και …πιέσεις. Το μόνο βέβαιο είναι ότι οι περικοπές δύσκολα θα αποφευχθούν αλλά είναι εξίσου βέβαιο ότι αποφεύχθηκαν οι “διπλές περικοπές” που υπήρχε κίνδυνος να τις ξαναζήσουν οι στρατιωτικοί.” ΣΧΟΛΙΟ: Αυτό που συνεχίζω να μην καταλαβαίνω είναι το ζήτημα με τις “διπλές περικοπές” που αποφεύχθηκαν μέχρι την ψήφιση των ειδικών μισθολογίων! Αναρωτιέμαι… δεν αποσυνδέονται με το νέο ασφαλιστικό οι συντάξεις από τα μισθολόγια??? Διάβασα καλά ή κάνω λάθος? Εκτός και αν το άρθρο του νομοσχεδίου αφορά μόνο τους “νέους” συνταξιούχους…εδώ, χρειάζεται σίγουρα ερμηνευτική… Διαβάστε τη συνέχεια »

Γιάννης
Γιάννης
Contributor
Απάντηση σε  Johnny B.
6 Μαΐου 2016 22:06

Καλά μετά από 18 ημέρες θυμήθηκαν να κάνουν τις προτάσεις τους, παραμονή τις ψήφισης του νόμου. Για ιθαγενείς μας περνάνε. Τους εαυτούς τους θέλουν να περισώσουν με αυτή την κίνηση, σιγά μην νοιάζονται για τους υπόλοιπους. Αφορμή είναι το μισθολόγιο, που επικαλούνται για παράταση εφαρμογής του νόμου για τους στρατιωτικούς. Ίσα ίσα με την αποσύνδεση των ε.α. με τους ε.ε. τότε θα αποφευχθούν οι περαιτέρω μειώσεις στους ε.α. (όπως έγινε με τον 4093). Θέλουν να προλάβουν να φύγουν, να αναγνωρίσουν με τα σημερινά δεδομένα και αυτό φάνηκε και από την πρόταση στο έγγραφο με ημερομηνία 21-4 στην πρώτη παράγραφο που αναφέρει. α. Στην παράγραφο 1α του άρθρου 6 να προστεθεί δεύτερο εδάφιο ως εξής: Ειδικά για τα στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων, ως ημερομηνία αποχώρησης, μέχρι την ισχύ του παρόντος νόμου, θεωρείται η ημερομηνία πρωτοκόλλησης της σχετικής αίτησης αποστρατείας ή η ημερομηνία της Απόφασης αποστρατείας του οικείου Συμβουλίου. Αλήθεια αν γίνει δεκτό αυτό σε ποιους θα έχει εφαρμογή, και τι ακριβώς σημαίνει ότι αυτός που έφυγε θα υπολογιστεί ως αποχώρηση η… Διαβάστε τη συνέχεια »

panos
panos
Απάντηση σε  Johnny B.
6 Μαΐου 2016 23:59

Johnny, εννοεί μάλλον τους νέους συνταξιούχους αλλά δεν λέει ποιοι είναι αυτοί. Λογικά από τη ψήφιση του νόμου και μετά?
Αυτή είναι η πρόταση που “παγώνει” τις αλλαγές στο ασφαλιστικό των στρατιωτικών
Π. Καρβουνόπουλος May 6, 2016
Σκοπός είναι να αποφευχθούν οι διπλές μειώσεις στους νέους ασφαλισμένους στρατιωτικούς συνταξιούχους όπως έγινε με το ν.4093/12, δηλαδή από τις όποιες μειώσεις του νέου ειδικού μισθολογίου και από τις μειώσεις του νέου ασφαλιστικού νόμου.

Υπάρχουν ασάφειες του νομοσχεδίου που δεν καλύπτουν τους στρατιωτικούς όπως επισημάνθηκε στα δύο προηγούμενα έγγραφα της ΓΔΟΣΥ (21 και 28 Απριλίου) και απαιτούνται νομοθετικές παρεμβάσεις.

Τα στρατιωτικά στελέχη με τον ειδικό νόμο που θα εκδοθεί θα επιλύσουν τις όποιες δυσχέρειες – ασάφειες, θα ελαχιστοποιήσουν τις διπλές μειώσεις στο μέτρο του εφικτού, και θα εναρμονίζονται με τις μειώσεις του ευρύτερου δημόσιου τομέα χωρίς να ζητείται εξαίρεση αλλά αναλογικότητα στα βάρη όπως άλλωστε έχει επισημανθεί σε γνωμοδοτήσεις του Ελεγκτικού Συνεδρίου που αφορά στο ν.4093/12.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  panos
7 Μαΐου 2016 01:05

Συγγνώμη Πάνο αλλά έχω μπερδευτεί τελείως!!! Με την επιστολή αυτή αιτείται το “πάγωμα” του νέου ασφαλιστικού νόμου για τους νέους ένστολους συνταξιούχους, έτσι? Λέει ότι έγινε αποδεκτό αλλά αυτό δεν το είδα κάπου γραμμένο. Οπότε υποθέτω ότι θα υπάρξει ανάλογη αναφορά στο προς ψήφιση νομοσχέδιο, σωστά? Όμως επαναλαμβάνω ότι υπάρχει πρόβλεψη με το νέο ασφαλιστικό για “αποσύνδεση” μισθών και συντάξεων άρα για ποιες “διπλές περικοπές” αναφέρεται η επιστολή? …και μάλιστα στους νέους? αλλά όχι στους παλιούς? …μπέρδεμα! Μήπως οι ασάφειες αυτές αφορούν μόνο τους νέους απόστρατους αναφορικά με την κατάργηση των προηγούμενων μνημονιακών περικοπών από τη σύνταξή τους? μιας και η αλλαγή στα ειδικά μισθολόγια δεν πρόκειται να επιφέρουν αλλαγές στις συντάξεις των αποστράτων βάσει του νέου ασφαλιστικού…δεν είναι έτσι? Πάντως και έτσι να είναι, τότε γιατί θα πρέπει ο ειδικός νόμος να κυκλοφορήσει μαζί με τα νέα μισθολόγια? Άρα θα σχετίζεται με αυτά!!! Αλλά γιατί??? … Μήπως όμως ουσιαστικά δεν πρόκειται να “παγώσει” το νέο ασφαλιστικό για τους νέους απόστρατους αφού μέχρι να κυκλοφορήσουν οι ερμηνευτικές εγκύκλιοι του ασφαλιστικού… Διαβάστε τη συνέχεια »

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Johnny B.
7 Μαΐου 2016 01:26

Μόλις διάβασα αυτά που λες στο παρακάτω άρθρο: http://www.militaire.gr/αυτή-είναι-η-πρόταση-που-παγώνει-τις-α/ Τίτλος: “Αυτή είναι η πρόταση που “παγώνει” τις αλλαγές στο ασφαλιστικό των στρατιωτικών” ΣΧΟΛΙΟ Αναφέρεται ότι: “Στη πρόταση νομοθετικής παρέμβασης υπάρχει μνεία για προσθήκη ειδικής παραγράφου στο ανάλογο άρθρο έτσι ώστε η εφαρμογή του συνταξιοδοτικού νόμου για τα στελέχη των ΕΔ-ΣΑ-ΠΣ, να ισχύσει σε μεταγενέστερο χρόνο, δηλαδή μετά από την εφαρμογή του νέου ειδικού μισθολογίου που επεξεργάζεται το υπουργείο Οικονομικών .” “Σκοπός είναι να αποφευχθούν οι διπλές μειώσεις στους νέους ασφαλισμένους στρατιωτικούς συνταξιούχους …” Βέβαια εδώ υπάρχει ένα πρόβλημα! Με το νέο ασφαλιστικό αποσυνδέονται οι συντάξεις από τα μισθολόγια οπότε οι νέες μειώσεις στα ειδικά μισθολόγια δεν πρόκειται να επηρεάσουν ούτε τους παλιούς ούτε τους νέους απόστρατους οπότε η αιτιολογία που αναφέρεται σε διπλές μειώσεις δεν ισχύει… Αντίθετα, αν “παγώσουν” το νέο ασφαλιστικό για τους ένστολους μέχρι να ψηφιστεί το νέο “μειωμένο” μισθολόγιο τότε οι συντάξεις θα παραμείνουν συνδεδεμένες με το μισθολόγιο και θα προκύψει αναπόφευκτα η έμμεση “περικοπή” τόσο των νέων όσο των παλιών συντάξεων!!! Άρα δεν είναι σωστό να… Διαβάστε τη συνέχεια »

ΓΙΩΡΓΟΣ
ΓΙΩΡΓΟΣ
6 Μαΐου 2016 17:14

ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΑΥΤΟΣ Ο ΑΝΑΣΤΑΣΗΣ ΠΟΥ ΧΑΘΗΚΕ?Ο ΚΟΣΜΟΣ ΚΑΙΓΕΤΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥΘΕΝΑ.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  ΓΙΩΡΓΟΣ
6 Μαΐου 2016 18:21

Βρήκε δουλειά στο εξωτερικό και ηρέμησε ή τρώει από τα έτοιμα (εφάπαξ) και προς το παρόν χαλάρωσε?

ΜΙΧΟΣ
ΜΙΧΟΣ
6 Μαΐου 2016 13:38

Αχιλλέα τελικά εμείς που διαγραφήκαμε από 1-9- έως και 30-12- 2015 φαίνεται να τη γλυτώνουμε? Μέχρι και σήμερα όλα όσα γράφονται αυτό λέει. Ποια είναι η άποψή σου?

Δήμος
Δήμος
Απάντηση σε  ΜΙΧΟΣ
6 Μαΐου 2016 14:31

Στην αρχικη σελιδα θα βρεις την απαντηση στο ερωτημα σου

kostas bar.
kostas bar.
Απάντηση σε  Δήμος
6 Μαΐου 2016 14:45

Μίχο φαίνεται να είσαι από τους τυχερούς. 06 Μαίου 2016 08:20 ΕΡΓΑΣΙΑ newsbomb Συντάξεις: H απόλυτη φτώχεια – Στον βωμό της αξιολόγησης όλοι οι Έλληνες ΟΙ «ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣ» ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΤΑ 20 ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΕΙΔΗ ΕΘΝΙΚΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ Όποιος πρόλαβε πρόλαβε: Χάσμα γενεών φέρνει το ασφαλιστικό… Κερδισμένος συνταξιούχος είναι ο παλιός συνταξιούχος, καθώς το νέο ασφαλιστικό μοιράζει τα «προνόμια» με… σειρά προτεραιότητας. Με βασικό κανόνα το «όποιος πρόλαβε – πρόλαβε» και το «κάθε πέρυσι και καλύτερα», οι νέες συντάξεις που θα δοθούν με το νέο σύστημα θα είναι μειωμένες κατά 30% και οι νεότεροι ασφαλισμένοι θα είναι και οι περισσότερο χαμένοι αφού θα χρειαστεί να πληρώνουν μεγαλύτερες εισφορές για μικρότερες συντάξεις. Ουσιαστικά, το νέο ασφαλιστικό δημιουργεί διαφορετικές κατηγορίες συνταξιούχων με διαφορετικά δικαιώματα και προνόμια ανάλογα με το πότε βγήκαν ή θα βγουν σε σύνταξη, με τους παλαιότερους να είναι πιο κερδισμένοι και τους νεότερους πιο χαμένοι. – Οι ασφαλισμένοι που έχουν βγει στη σύνταξη μέχρι την 31η Δεκεμβρίου 2014. Οι κύριες συντάξεις τους θα μείνουν ως επί τω πλείστον στο αλώβητο… Διαβάστε τη συνέχεια »

Δήμος
Δήμος
Απάντηση σε  kostas bar.
6 Μαΐου 2016 20:46

Δηλαδή το δημοσίευμα από το newsbomb κάνει καλύτερη ανάλυση από ότι αυτή του Αχιλλέα στην αρχική σελίδα ? ή το θεωρείς εγκυρότερο ?

kostas bar.
kostas bar.
Απάντηση σε  Δήμος
6 Μαΐου 2016 22:02

Δήμο τον Αχιλλέα τον πιστεύουμε όλοι μας. Όμως ειδικά για το συγκεκριμένο ζήτημα από 1-9 έως 30-12-2015 ο΄ανθρωπος σου λέει είναι ασαφές. Δεν αναλύει κάτι άλλο.Μάλιστα λέει ότι ο νέος νόμος αναφέρεται μόνο σε υπολογισμό συντάξεων για αποχωρήσεις από το 2016 και μετά. Αυτό μόνο αναλύει και καλά κάνει ο άνθρωπος γιατί υπάρχει όντως ασάφεια. Εαν όμως το διαβάσεις πιο προσεκτικά για δεύτερη φορά νιώθεις να σου λέει ότι δεν θα επηρεαστούν όντως οι συγκεκριμένοι συνάδελφοι με το νέο ασφαλιστικό. Έτσι όπως το λέει ο Αχιλλέας στην αρχική του σελίδα, και ταυτόχρονα όλοι οι δημοσιογράφοι γράφουν ότι αυτοί που διαγράφηκαν από 1-1-2015 και μετά τη γλυτώνουν, δηλαδή παλιά ποσοστά αναπλήρωσης πιστεύω ότι πάνω -κάτω παρά την αρχική ασάφεια που υπάρχει συμφωνούν οι απόψεις τους.

nikos
nikos
6 Μαΐου 2016 00:14

ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟΣΤΡΑΤΟΣ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΑ ,ΕΠΑΝΕΛΘΕΙ ΣΤΗΝ ΕΝΕΡΓΟ ΥΠΗΡΕΣΙΑ , ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΝΕΑ ΤΟΥ ΑΠΟΣΤΡΑΤΕΙΑ ΘΑ ΘΕΩΡΗΘΕΙ “ΝΕΟΣ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΣ” ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ ΝΑ ΛΑΒΕΙ ΜΙΚΡΟΤΕΡΗ ΣΥΝΤΑΞΗ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΤΟΥΥ ΚΑΤΑΒΑΛΛΕΤΑΙ ΣΗΜΕΡΑ?

Takis
Takis
Απάντηση σε  nikos
6 Μαΐου 2016 00:29

Αφού η σύνταξη θα του επαναπροσδιοριστεί εκ νέου, αυτό θα γίνει με τα δεδομένα του νέου νόμου.

ΓΙΩΡΓΟΣ
ΓΙΩΡΓΟΣ
5 Μαΐου 2016 22:38

ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΑΠΟΣΤΡΑΤΩΝ ΛΕΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ.ΕΝΤΑΞΕΙ.ΤΩΡΑ ΗΣΥΧΑΣΑ.

georgios
georgios
5 Μαΐου 2016 20:05

Καλησπέρα και Χρόνια Πολλά.

Αποστρατεύτηκα τον 9/15 και είμαι παλιός ασφαλισμένος. Αυτή τη στιγμή δεν εργάζομαι επιθυμώ όμως να εργασθώ μελλοντικά. Μπορώ αύριο να κάνω έναρξη και μετά λήξη προκειμένου να “κατοχυρώσω” το δικαίωμα;

Γιάννης
Γιάννης
Contributor
Απάντηση σε  georgios
5 Μαΐου 2016 22:31

Αφού όπως λες δεν εργάζεσαι πως θα κανείς έναρξη εργασίας και μετά διακοπή. Δηλαδή που θα σφαλιστής τώρα για να φαίνεσαι εργαζόμενος. Επίσης κάθε φορά που ξεκινάς μια εργασία ή σταματάς πρέπει να το δηλώνεις στο ΓΛΚ.

GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  georgios
6 Μαΐου 2016 08:07

Μπορείς να κάνεις έναρξη σήμερα. Έχεις περιθώριο μέχρι την ημερομηνία δημοσίευσης του νόμου σε ΦΕΚ η οποία μπορεί να γίνει την Δευτέρα (αν ψηφιστεί το νομοσχέδιο το Σαββατοκύριακο). Δεν είναι όμως ξεκάθαρο αν θα έχουν ισόβια κατοχυρωμένο δικαίωμα οι εργαζόμενοι κατά την ημερομηνία έναρξης εφαρμογής του νέου νόμου. Θα πρέπει να βγουν οι ερμηνευτικές εγκύκλιοι από το υπουργείο, που θα καθορίζουν τι γίνεται σε περίπτωση διακοπής/απόλυσης και επανέναρξης εργασίας. Σε κάθε περίπτωση, νομίζω ότι δεν χάνεις τίποτα, αν έχεις την δυνατότητα, να κάνεις έναρξη εργασίας.
Προσοχή στους περιορισμούς που ισχύουν σήμερα (φαίνονται στην σελίδα ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ).

Δήμος
Δήμος
Απάντηση σε  GEORGIOSP
6 Μαΐου 2016 13:23

Η επανεναρξη ειναι νεα προσληψη. Αρα ειναι ξεκαθαρο για εργασια με νεα προσληψη με εφαρμογη των διαταξεων του νεου νομου.

GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Δήμος
6 Μαΐου 2016 14:36

Δήμο είναι πολύ πιθανό να είναι τα πράγματα όπως τα λες. Ξεκάθαρο όμως δεν είναι. Αν δεν βγουν ερμηνευτικές για αυτό το θέμα (όπως και για πολλά άλλα που προκύπτουν από το νέο νομοσχέδιο) μόνο υποθέσεις μπορούμε να κάνουμε.
Σε κάθε περίπτωση όμως δεν θα ήθελα να είμαι εργαζόμενος αν μια πιθανή απόλυση / διακοπή εργασίας έχει σαν αποτέλεσμα την εφαρμογή των διατάξεων του νέου νόμου. Κάθε εργοδότης θα έχει την ευχέρεια να αλλάζει μονομερώς τις συνθήκες εργασίας ή τις αμοιβές, γνωρίζοντας ότι δεν μπορείς να αντιδράσεις, γιατί μια πιθανή απόλυση θα σου αφαιρέσει ουσιαστικά το δικαίωμα στην εργασία.

Takis
Takis
Απάντηση σε  GEORGIOSP
6 Μαΐου 2016 15:37

Τον εργοδοτη λιγο τον νοιαζει και ουτε περιμενε τον νομο αυτο για να σου δωσει λιγοτερα….ξερεις ποσοι περιμενουν στην ουρα για μια θεση εργασιας. Την γυναικα μου το 2011 το μεσημερι υπεγραψε την απολυση της και το επομενο πρωι την προσληψη της με 400 ευρω λιγοτερα.

georgios
georgios
Απάντηση σε  georgios
6 Μαΐου 2016 20:43

Καλησπέρα σας και ευχαριστώ για τις απαντήσεις.
Θα δήλωνα αυτοαπασχολούμενος με μηδενικό εισόδημα. Όμως, έψαξα τη νομοθεσία και υπάρχει πρόβλημα ακόμα και όταν κάνεις έναρξη επαγγέλματος και δηλώνεις μηδενικό εισόδημα. Αυτό συμβαίνει γιατί ο νόμος ορίζει σαφώς την ιδιότητα του αυτοαπασχολούμενου και έτσι δεν υπάρχει περιθώριο άλλης ερμηνείας.

ΓΙΩΡΓΟΣ
ΓΙΩΡΓΟΣ
5 Μαΐου 2016 14:29

δημητρησ ΠΑΝΤΑ ΕΤΣΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ.ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ Ε.Ε. ΟΛΑ ΤΑ ΒΡΙΣΚΟΥΝ ΚΑΛΑ.ΟΤΑΝ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΠΟΣΤΡΑΤΕΙΑ ΒΛΕΠΟΥΝ ΤΟ ΦΩΣ ΤΟ ΑΛΗΘΙΝΟ.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  ΓΙΩΡΓΟΣ
5 Μαΐου 2016 15:35

Γιώργο,

όπως βλέπεις εδώ:

http://staratalogia.blogspot.gr/2016/05/blog-post_3.html

“Αποστάσεις ασφαλείας από την τρέχουσα επικαιρότητα τηρεί ο Πάνος Καμμένος, περιοριζόμενος αμιγώς στα θεσμικά του καθήκοντα.”

“Ο… συγκυβερνήτης υπουργός Άμυνας, τηρώντας το… πρωτόκολλο, δεν τηλεφωνεί πλέον στο Μαξίμου, αν δεν του τηλεφωνήσουν.”

ΥΓ: Μάλλον για εκλογές προετοιμάζεται και αυτός…

Kostas
Kostas
Απάντηση σε  Johnny B.
5 Μαΐου 2016 16:47

Κανονικά τα δημοσίευμα θα έπρεπε να μας ενημερώνει σε ποια καθήκοντα περιορίστηκε, σε αυτά του κομάντος με την παραλλαγή, ή σε αυτά του ιπτάμενου πιλότου και ανέλαβε της αναχαιτίσεις.

nikos 60
nikos 60
Απάντηση σε  Kostas
5 Μαΐου 2016 17:28

Κώστα μα σε όλα φυσικά !!!!!!!!!!! Είναι Τσακ Νόρις – Σταλόνε- Μπρούς Γουίλις -Τζετ Λι και Τσάκι Τσαν μαζί . Τι δεν καταλαβαίνεις ?? Απλά μάλλον ζηλεύεις γιατί δεν μπορείς να του μοιάσεις .

man
man
5 Μαΐου 2016 12:22

Καλημέρα
Τελικά είναι ξεκάθαρο ότι οι απόστρατοι που ήδη εργάζονται και το έχουν ήδη δηλώσει στο ΓΛΚ, δεν επηρεάζονται από το νέο νόμο;

GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  man
5 Μαΐου 2016 13:18

Αν οι σχετικές με την απασχόληση των συνταξιούχων διατάξεις, ψηφιστούν όπως κατατέθηκαν, οι ήδη εργαζόμενοι συνταξιούχοι θα μπορούν να συνεχίσουν την εργασία τους με τους σημερινούς όρους και περικοπές. Όμως μέχρι την τελική ψήφιση του νομοσχεδίου μπορεί να υπάρξουν αλλαγές, θετικές ή αρνητικές, οπότε μέχρι τότε τίποτα δεν είναι απόλυτα σίγουρο.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  GEORGIOSP
5 Μαΐου 2016 13:42

Γιώργο, κράτησε πολύ μικρό καλάθι… δεν βλέπω να γίνεται καμιά αλλαγή και σε κανένα άρθρο! Αυτές τις μέρες τρέχουν άρον-άρον για να καταθέσουν το νομοσχέδιο (ασφαλιστικό-φορολογικό) και να το συζητήσουν αυτό το Σάββατο ώστε να το ψηφίσουν αυτήν την Κυριακή! Δεν νομίζω ότι θα λάβουν υπόψη τους τίποτα ώστε να επιφέρουν “βελτιώσεις” για τους ένστολους. Μάλιστα ο Μέγας “Κατρού” δήλωσε ότι οι συντελεστές αναπλήρωσης είναι οι μεγαλύτεροι που υπάρχουν στην Ευρώπη άρα θα πρέπει να του πούμε και ευχαριστώ για την μεγάλη αναλογική σύνταξη που περιμένει τους νέους συνταξιούχους και καραδοκεί μελλοντικά και για τους παλιούς… Πέραν από κάποιες “ετεροχρονισμένες” επιστολές του Υποστράτηγου Ζαχαρία Πρασσάκη, δεν έχει ακουστεί τίποτα άλλο για τους ένστολους…εσύ τι νομίζεις? είσαι αισιόδοξος με αυτά που γίνονται για τις συντάξεις μας? Μην ξεχνάς ότι τα μετοχικά ταμεία μένουν πλέον “ξεκρέμαστα” συνεισφέροντας στον ΕΦΚΑ ετησίως από το 2017 και μετά ποσοστό 20% επί της εκμετάλλευσης των περιουσιακών τους στοιχείων ενώ δεν θα λαμβάνουν καμιά “επιχορήγηση” (άμεση ή έμμεση) από το Κράτος…δηλαδή…. κατάλαβες…. (εφάπαξ, μερίσματα, ΒΟΕΑ κλπ) ΥΓ:… Διαβάστε τη συνέχεια »

Δημητρης
Δημητρης
Απάντηση σε  Johnny B.
5 Μαΐου 2016 13:51

Σιγα μη γινει τίποτα… δεν εχωμεν καμια ελπιδα…
Και το “κακο” ειναι πως η “ηγεσια” μας κωφευει..
Αλλα θα ερθει κ γι αυτους η ωρα που θα παιρνουν συνταξη 500€ και θα διαμαρτύρονται.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Johnny B.
5 Μαΐου 2016 13:59

Ωστόσο ως προς την κατανόηση του νέου ασφαλιστικού αναμένεται να ξεκαθαρίσουν επιβοηθητικά κάπως κάποια άρθρα με τις επερχόμενες “ερμηνευτικές εγκυκλίους” που θα ακολουθήσουν την ψήφισή του.

Δημητρης
Δημητρης
Απάντηση σε  Johnny B.
5 Μαΐου 2016 14:11

Οι οποίες ερμηνευτικές θα είναι εκατονταδες, διότι όπως ρώτησα, πολλά άρθρα έρχονται σε “αντίθεση” με ισχύουσες διατάξεις και Νόμους που ισχύουν για τα Σ.Ασφαλείας.

Ασε που είμαι σίγουρος ότι έρχονται διακστήρια και προσφυγές σωρηδόν, μια και το Ελεγκτικό Συνέδριο έχει κρίνει ως αντισυνταγματικά πολλά άρθρα

GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Johnny B.
5 Μαΐου 2016 14:26

Γιάννη Χρόνια Πολλά και Χριστός Ανέστη. Δεν θα ακολουθήσω την συμβουλή σου και δεν θα κρατήσω μικρό καλάθι. Δεν θα κρατήσω καθόλου καλάθι, γιατί συμφωνώ απόλυτα μαζί σου ότι οι προβλέψεις είναι δυσοίωνες. Στο παραπάνω σχόλιο μου όμως, αναφέρομαι μόνο στις διατάξεις που αφορούν την απασχόληση των συνταξιούχων. Όταν αναφέρθηκα σε πιθανές θετικές αλλαγές είχα στο νου μου την πιθανότητα να λάβουν υπόψιν τους την ύπαρξη ανήλικων ή προστατευόμενων τέκνων και να αλλάξουν τα ποσοστά μείωσης της βασικής σύνταξης σε συνταξιούχους με μεγαλύτερες οικογενειακές υποχρεώσεις. Όχι ότι πιστεύω ότι θα γίνει αλλά πάντα υπάρχει η πιθανότητα. Άλλωστε η ελπίδα πεθαίνει πάντα τελευταία. Η απαγόρευση εργασίας που θεσμοθετείται θα προκαλέσει οξύ πρόβλημα επιβίωσης σε συνταξιούχους με πολυμελείς οικογένειες και μιλώ έχοντας στο μυαλό μου συγκεκριμένες περιπτώσεις συναδέλφων.
Υ.Γ Το συγκεκριμένο θέμα δεν με αφορά προσωπικά αφού ούτε εργάζομαι , ούτε έχω προστατευόμενα μέλη.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  GEORGIOSP
5 Μαΐου 2016 14:36

ορθά μιλάς …και προσθέτω….

αλλά και ακόμα να έβρισκε κάποιος εργασία σε αυτές τις δύσκολες ημέρες, σιγά μην έτρεχε να τη δηλώσει, αφού με αυτόν τον τρόπο θα καταδικαζόταν αυτόματα σε μεγαλύτερη “χασούρα” από οικονομικό όφελος…έτσι όπως κατάντησαν τα πράγματα ο καθένας πλέον κοιτάζει να επιβιώσει μέσα σε αυτό το χάος!

Δημήτρη, για ένα είμαι σίγουρος! Ότι θα υπάρξουν πάμπολλες αγωγές-προσφυγές στα δικαστήρια και ήδη τα δικηγορικά γραφεία “τρίβουν” τα χέρια τους! (ζεσταίνουν τις μηχανές τους στέλνοντας μηνύματα με email για προσφυγές στις “ανοιχτές πληγές” του ασφαλιστικού) …αλλά δεν υπάρχει και άλλη “οδός” διεκδίκησης, δυστυχώς…

Δημητρης
Δημητρης
Απάντηση σε  GEORGIOSP
5 Μαΐου 2016 15:23

Oσον αφορά για την εργασία ως συνταξιούχος, δεν ειμαι τόσο σίγουρος ότι είναι συνταγματικό και σύμφωνα με τις Ευρωπαικό Δίκαιο αυτες οι περικοπες.
Τουλάχιστον γ αυτους που αποστρατεύονται απο την υπηρεσία αυτεπαγγέλτως.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  GEORGIOSP
5 Μαΐου 2016 15:30

Υπάρχει και αυτή η σημερινή επιστολή προς το ΥΠ.ΕΡΓ. από την ΠΟΕΣ:

http://kranosgr.blogspot.gr/2016/05/o.html

Τίτλος: “Σχολιασμός – αντιρρήσεις – προτάσεις ΠΟΕΣ επί του εγγράφου του ΥΠΕΘΑ για τo ασφαλιστικό”

ΥΓ: Στείλτε παλικάρια, στείλτε όσες θέλετε…ο “Πάνος” δεν έστειλε και αυτός τίποτα? …μακάρι έστω να της διαβάσει ο Μέγας “Κατρού” επειδή διακατέχεται από τη βεβαιότητα ότι το νέο ασφαλιστικό είναι πάρα πολύ καλό για τα ευρωπαϊκά δεδομένα…ή για τα βαλκανικά?… μήπως ήθελε να πει… (όπως καταλάβατε, μας έχει γίνει “ντου από παντού” και δεν το έχουμε πάρει ακόμα χαμπάρι!!!)

Δημητρης
Δημητρης
Απάντηση σε  GEORGIOSP
5 Μαΐου 2016 15:36

Kαι αυτη η ΠΟΕΣ, εστειλε το έγγραφο σήμερα 5/5/2016…
Γιατι δεν περίμενε να το στείλει την Δευτέρα που θα έχει ψηφιστεί το νομοσχέδιο??
ΟΛΟΙ είναι για γέλια… μάλλον για κλάματα…
Αλίμονό μας………….