Αεροπορία

Σελίδα υπ' αριθ. 186 με σχόλια ειδικά για την Πολεμική Αεροπορία (διαβάστε πρώτα την ενότητα FAQ / Συχνές Ερωτήσεις).

Subscribe
Notify of
guest

20.4K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
aero
aero
2 Αυγούστου 2016 16:38

Αχιλλέα,
στην επικαιροποιημένη ΣΕΙΡΑ ΕΦΑΠΑΞ γράφεις “Τελευταίο: 9-10-14”.
Όμως ο Κώστας http://enstoloi.net/aeroporia/comment-page-186/#comment-34912
αναφέρει ότι με ημερ. αίτησης 9-10-2014, είχε σειρά 95 (που τώρα θα έχει γίνει 66).
Πρέπει να έχεις κάποιο λάθος …
μήπως το έμπλεξες με τον Jimstam
http://enstoloi.net/aeroporia/comment-page-186/#comment-35027
που παίρνει συμπληρωματικό με αίτηση ίδια ημερομηνία (9/10) αλλά του 2013.

Εκτός αν δώσαν extra εφάπαξ από το αποθεματικό και η σειρά επιταχύνθηκε!

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  aero
2 Αυγούστου 2016 17:05

μάλλον με τα αισιόδοξα μηνύματά σου μπέρδεψες και τον Αχιλλέα….πάντως ένας δεν βγήκε να επιβεβαιώσει τα 29 κανονικά εφάπαξ που μας είπες..γιατί?

Δημητρης
Δημητρης
2 Αυγούστου 2016 15:18

Καλησπερα σας
Μια ερωτηση και ας απαντηση οποιος γνωριζει παρακαλω
Τι χαρτια πρεπει να κανω στην περιπτωση που ενηλικιωνεται ενα τέκνο??
Ευχαριστω

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Δημητρης
2 Αυγούστου 2016 16:27

Το Δεκέμβριο του έτους που το τέκνο συμπληρώνει τα 18, σταματά η καταβολή του ΕΟΒ παιδιών.
Εσύ κάνεις μια γενική αίτηση προς το ΓΛΚ με συνημμένη την βεβαίωση σπουδών για να ξαναρχίσει να καταβάλεται το ΕΟΒ.
Δυστυχώς το ΓΛΚ θα αρχίσει να σου επανακαταβάλει ΕΟΒ μετά από 10~12 μήνες όμως θα περιλαμβάνει και τα αναδρομικά.

Για γενική αίτηση, δες:
https://portal.gsis.gr/portal/page/portal/SYNTMIST/Content/Syntaxeis/7Ypovoliaitisewn/7.3Ypodeigmataaitisewn

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  aero
2 Αυγούστου 2016 16:57

αν όμως ανήκεις στους νέους συνταξιούχους τότε δεν υπάρχει ΕΟΒ στην σύνταξη …..παρά μόνο το επίδομα ΟΓΑ υπό όρους….

Αλέξανδρος
Αλέξανδρος
2 Αυγούστου 2016 09:39

Καλημέρα Αχιλλέα,
έχω παραιτηθεί από την ΠΑ σαν Υπαξ και έχω φύγει στο εξωτερικό για εργασία.Στην ΠΑ έχω 14 χρόνια ένστολης υπηρεσίας. Γνωρίζεις μήπως αν μπορούν να μεταφερθούν τα ένσημα μου στο φορέα ασφάλισης του εξωτερικού; Σ’ ευχαριστώ πολύ.

ΑΡΗΣ Τ.
ΑΡΗΣ Τ.
29 Ιουλίου 2016 19:31

Αλλαγή Ημερομηνίας Πληρωμής Μερίσματος Μ.Τ.Α. και Οικονομικής Ενίσχυσης Ε.Κ.Ο.Ε.Μ.Α

Ενδιαφέροντα
Νέα ΜΤΑ

29/07/2016

Το Μετοχικό Ταμείο Αεροπορίας ενημερώνει τους μερισματούχους του Ταμείου ότι, βάσει σχετικής απόφασης του Δ.Σ./Μ.Τ.Α. στην υπ’ αριθμ. 24/27-7-16 συνεδρίασή του, αποφασίστηκε η τροποποίηση του χρονοδιαγράμματος καταβολής του μερίσματος Μ.Τ.Α. και οικονομικής ενίσχυσης Ε.Κ.Ο.Ε.Μ.Α, για το χρονικό διάστημα Σεπτεμβρίου – Δεκεμβρίου 2016, ως κάτωθι:

5 Σεπτεμβρίου
5 Οκτωβρίου
3 Νοεμβρίου
5 Δεκεμβρίου

Επισημαίνεται ότι η ανωτέρω τροποποίηση καθίσταται αναγκαστική λόγω της υποχρέωσης του Ταμείου μας να προσαρμοσθεί στις δεσμευτικές οδηγίες των αρμοδίων φορέων του Υπουργείου Οικονομικών και του ΥΠΕΘΑ για την αποφυγή αποκλίσεων από τους καθορισθέντες στόχους του Π/Υ μας.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  ΑΡΗΣ Τ.
29 Ιουλίου 2016 21:07

…και για πέντε μέρες θα αλλάξει τόσο πολύ η κατάσταση προσαρμογής με τις δεσμευτικές οδηγίες?

spyros
spyros
Απάντηση σε  ΑΡΗΣ Τ.
30 Ιουλίου 2016 10:36

Σιγά-σιγά δεν θα προκαταβάλετε αλλά θα καταβάλετε κάθε τέλος του Μήνα .

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  spyros
2 Αυγούστου 2016 16:40

spyros,
γνωρίζεις ή υποθέτεις ?

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  aero
2 Αυγούστου 2016 17:01

το διαισθάνεται ….όπως λένε και οι πολιτικοί μας πριν ρίξουν τον κόφτη…..

Γιάννης
Γιάννης
29 Ιουλίου 2016 13:40

Αναρτήθηκε το μέρισμα – ΕΚΟΕΜΑ μηνός Αυγούστου.
https://mta.haf.gr/Login

Jimstam
Jimstam
29 Ιουλίου 2016 10:17

ΕΧΘΕΣ ΜΕ ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ ΕΛΟΑΑ ΓΙΑ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΩΝ (ΣΥΜΠΛ.ΕΦΑΠΑΞ) ΕΙΧΑ 32 ΣΕΙΡΑ ΣΤΗΣ 16/6/16 ΚΑΙ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΧΑΡΤΙΩΝ 9/10/13.
ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ.

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Jimstam
29 Ιουλίου 2016 10:54

Λόγω των 22 που είχαν εγκριθεί στα τέλη Ιουνίου, η σειρά σου είχε “πέσει” στο 10. (32-22=10).
Καλοφάγωτα!

dimitris
dimitris
Απάντηση σε  Jimstam
1 Αυγούστου 2016 02:14

ενοείς 9-10-14

Stefanos
Stefanos
Απάντηση σε  dimitris
1 Αυγούστου 2016 15:53

9-10-13 εννοεί

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Stefanos
2 Αυγούστου 2016 16:29

dimitris,
o Jimstam μιλά για συμπληρωματικό εφάπαξ, άρα η αίτησή του είναι του 2013.

Stefanos
Stefanos
Απάντηση σε  aero
3 Αυγούστου 2016 13:29

Σωστό, αυτό εννοώ και εγώ, αίτηση για ΕΦΑΠΑΞ 9-10-2013.

aero
aero
28 Ιουλίου 2016 09:57

Σήμερα (28/7/2016) θα συνεδριάσει η ΔΕ ΕΛΟΑΑ και θα εγκρίνει την χορήγηση 29 κανονικών και 20 συμπληρωματικών εφάπαξ.

Αχιλλέα,
όταν διασταυρωθεί η παραπάνω πληροφορία, μπορείς να επικαιροποιήσεις τη ΣΕΙΡΑ ΕΦΑΠΑΞ.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  aero
28 Ιουλίου 2016 12:12

τέτοια νέα να ακούμε και ας είναι λιγοστά….τουλάχιστον να τσουλάει η σειρά…

Κωστας
Κωστας
27 Ιουλίου 2016 16:34

Ενημερωση σημερα απο ΜΤΑ με ημερομηνια 9/10/2014 σειρα για κανονικο εφαπαξ 95

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Κωστας
27 Ιουλίου 2016 17:32

Κώστα ποιο νούμερο είχες στην αρχή του μήνα περίπου για να καταλάβουμε αν άλλαξε κάτι από τότε….

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Johnny B.
27 Ιουλίου 2016 17:36

Λογικά δεν εγκρίθηκαν κάποια εφάπαξ για τον Αύγουστο….ακόμα….

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Κωστας
29 Ιουλίου 2016 09:45

Αν ληφθεί υπόψη το:
http://enstoloi.net/aeroporia/comment-page-186/#comment-34953

θα πρέπει η σειρά σου τώρα να είναι: 95-29=66.
Σεπτ ή Οκτ. θα επέλθει το χαρμόσυνο γεγονός!

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  aero
29 Ιουλίου 2016 21:12

πέραν από την δική σου πληροφόρηση, δεν διάβασα κανένα σχόλιο επιβεβαίωσης για κανονικό εφάπαξ από άλλον συνάδελφο…

nikos 60
nikos 60
27 Ιουλίου 2016 14:18

Σημερινό άρθρο του Πάρη Καρβουνόπουλου στο Militaire.gr.
“Στον υπολογισμό της σύνταξης ΔΕΝ προσμετράται το ποσό της προσωπικής διαφοράς, άρα έχουμε επιπλέον μείωση, της ήδη μειωμένης σύνταξης από την προ μηνός ψήφιση του νέου ασφαλιστικού.”
Δηλαδή πλέον των νέων μειώσεων και την διατήρηση της περιβόητης “προσωπικής διαφοράς” ,θα πρέπει να υπολογίσουμε και τις μειώσεις λόγω νέου μισθολογίου στις οποίες δεν υπολογίζεται η νέα “προσωπική διαφορά”. Με λίγα λόγια “από την πόλη έρχομαι και στη κορφή κανέλα”. Κατά τα άλλα δεν υπάρχουν περαιτέρω μειώσεις μισθών-συντάξεων σε
ΕΔ-ΣΑ . Δεν γνωρίζω τελικά τι θα γίνει αλλά το δούλεμα πάει σύννεφο και ακόμη θεωρούμαστε από τους υψηλόμισθους βολεμένους του “συστήματος”

kostas bar.
kostas bar.
Απάντηση σε  nikos 60
27 Ιουλίου 2016 17:09

Αυτό θα ισχύσει και για τους παλιούς συνταξιούχους ή μόνο για αυτούς που θα βγουν μετά τη νέα ψήφιση?

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  kostas bar.
27 Ιουλίου 2016 17:28

από το νόημα αντιλαμβάνομαι ότι αφορά συντάξεις και εφάπαξ των ήδη ε.ε. μετά την ψήφιση του νέου μισθολογίου…αν γίνει έτσι…

ΑΝΤΩΝΗΣ
ΑΝΤΩΝΗΣ
Απάντηση σε  nikos 60
29 Ιουλίου 2016 12:26

Λογικά θα υπάρχει μείωση πιστεύω γιατί πέφτει ο μέσος όρος αποδοχών 2002- 2016 βάση του νέου ασφαλιστικού …ψάχνουν λογιστικά τρικ για να φτάσουν μισθούς και συντάξεις στα τάρταρα..Δεν έχουν τον θεό τους ..Πάνε τόσα χρόνια δουλειάς και ταλαιπωρίας .

Mike
Mike
27 Ιουλίου 2016 13:14

Καλημέρα

Γνωρίζει κάποιος γιατί οι κατά τόπους ΔΟΥ ζητούν υπεύθυνες δηλώσεις από εμάς για τα αναδρομικά που έδωσε το ίδιο το ΚΡΑΤΟΣ τα έτη 2013, 2014, 2015 ?

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Mike
27 Ιουλίου 2016 14:21

Τι ακριβώς σου ζήτησαν να δηλώσεις υπεύθυνα?

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  aero
27 Ιουλίου 2016 14:24

Μήπως εννοείς την Αίτηση?
Δηλ. το Βήμα 5 στο
http://www.eaaalar.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=348:2016-05-16-17-16-04&catid=4:an&Itemid=5

Mike
Mike
Απάντηση σε  aero
27 Ιουλίου 2016 14:35

Σωστά. Αυτό ακριβώς.

Mike
Mike
Απάντηση σε  aero
27 Ιουλίου 2016 14:56

Μάλλον λάθος. Εννοώ ότι συμβαίνει ακριβώς αυτό που λέει η ΕΑΑΑ συν του ότι απαιτούν ΚΑΙ Υπεύθυνη Δήλωση ότι δηλαδή αυτά που δήλωσα – μπήκαν αυτόματα, είναι ΑΛΗΘΙΝΑ και δεν τους λέω ψέμματα.

Mike
Mike
Απάντηση σε  aero
27 Ιουλίου 2016 14:33

Τα αναδρομικά δεν είχαν μπει αυτόματα στο σύστημα τα προηγούμενα αυτά έτη. Τα έβαλε το σύστημα του taxis αυτόματα φέτος. Τα έντυπα από ΓΕΑ, ΓΛΚ κατέβηκαν κανονικά από τις σελίδες τους ως pdf και δόθηκαν στον λογιστή επειδή δήθεν έπρεπε να δικαιολογηθούν με τροποποιητικές. Η δήλωση έγινε κανονικά μετά την προσκόμισή των δικαιολογητικών αλλά σήμερα έπεσε τηλέφωνο ότι χρειάζεται ΚΑΙ υπευθυνη δήλωση ότι τα πήραμε, με γνήσιο της υπογραφής. Το τότε ανύπαρκτο κράτος αμφισβητεί το σημερινό ανύπαρκτο κράτος. Δυστυχώς όσοι έκαναν τις δηλώσεις μόνοι τους δεν πρόσεξαν και λογικά, αφού το ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΑ ΕΒΑΛΕ ΜΟΝΟ ΤΟΥ, ότι χρειάζεται ΚΑΙ ΑΙΤΙΟΛΟΓΗΣΗ. Έλεος. Έχουν καταντήσει ..ελοίοι.

Κώστας Ν.
Κώστας Ν.
Απάντηση σε  Mike
27 Ιουλίου 2016 17:14

Καλησπέρα. Υπέβαλα πριν μία εβδομάδα τροποποιητικές για 2013, 2014. Συμπλήρωσα σε δύο αντίγραφα τα Ε1, έβαλα μόνο τα ποσά των αναδρομικών, έγραψα χειρόγραφα κι ευδιάκριτα στην πρώτη σελίδα των Ε1 “1η Τροποποιητική Δήλωση Λόγω Αναδρομικών” και τις πήγα στον αρμόδιο υπάλληλο. Αφού του εξήγησα με δύο κουβέντες το λόγο της υποβολής, έλεγξε τα ποσά αν συμφωνούν με τις συνημμένες βεβαιώσεις αποδοχών, υπέγραψε τις παρέλαβε και σε 5 λεπτά είχα φύγει. Ούτε υπεύθυνες δηλώσεις ούτε πολλά λόγια. Αλήθεια, που το βρήκαν γραμμένο αυτοί που σας τις ζητούν, ότι χρειάζονται δηλώσεις ή άλλα δικαιολογητικά??? Δείτε σχετική ΠΟΛ. 1132 / 2015 με ΑΔΑ:64ΙΚΗ-ΕΙΔ.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Κώστας Ν.
27 Ιουλίου 2016 17:40

Σωστός….χαλαρά….έχεις όμως υπολογίσει αν προκύπτει επιπλέον φόρος να πληρώσεις όταν εκκαθαριστεί?….

Κώστας Ν.
Κώστας Ν.
Απάντηση σε  Johnny B.
27 Ιουλίου 2016 21:55

τα αυτονόητα είναι… αυτονόητα. Φυσικά και θα προκύψει διαφορά φόρου από τη νέα εκκαθάριση και νομίζω ότι πληρώνεται και εφάπαξ.

Στέλιος Μ.
Στέλιος Μ.
27 Ιουλίου 2016 11:09

Για την αναγνώρισης πλασματικού χρόνου με ποσοστό εισφορών 6,67%, η ΠΑ έχει εκδόσει κάποιο έγγραφο με λεπτομέρειες πώς μπορεί αυτό να γίνει;
Πως μπορεί κάποιος να ενημερωθεί;

(Ευχαριστώ εκ των προτέρων, συγχαρητήρια για την καταπληκτική σας προσπάθεια!)

Kostas
Kostas
Απάντηση σε  Στέλιος Μ.
27 Ιουλίου 2016 11:45

Από το Οικονομικό ή ΠΡΣ της Μονάδας σου.

Στέλιος Μ.
Στέλιος Μ.
Απάντηση σε  Kostas
27 Ιουλίου 2016 12:55

Όλοι κάτι έχουν ακούσει “αλλά κανείς δεν ξέρει τίποτα”. Ευχαριστώ

αποστολης
αποστολης
25 Ιουλίου 2016 13:34

Γνωρίζει κανείς τι γίνεται με τις αιτήσεις αποστρατείας μέχρι την 30-6-2016! Εάν δηλαδή θα ισχύσει για αυτές το παλιό ή το νέο ασφαλιστικό. Υπάρχει κάποια τροπολογία που θα προωθηθεί στη βουλή, αναμένεται κάποια ερμηνευτική εγκύκλιος από το Υπουργείο εργασίας ή δεν υπάρχει τίποτα σχετικό απλά ήταν πάλι μια παραπληροφόρηση.

Kostas
Kostas
Απάντηση σε  αποστολης
25 Ιουλίου 2016 13:54

Αποστόλη….τη θυμάσαι την διαφήμιση που έλεγε….το χάσαμε το κορμί πατριώτη…κάτι τέτοιο βλέπω να γίνεται και με αυτό. Στην αρχή έλεγαν μέχρι 20-7 ότι θα υπάρξει λύση, αλλά δεν βλέπω καμία κίνηση.

ΑΝΤΩΝΗΣ
ΑΝΤΩΝΗΣ
Απάντηση σε  αποστολης
26 Ιουλίου 2016 23:51

Αναμένουμε Αποστόλη ….Τι γίνετε στην ώρα του στην Ελλάδα…?Πρώτα βγαίνει η ψυχή και μετά το Χούι όπως λένε στο χωριό μου…Ας ελπίσουμε πως δεν ήταν παρά πληροφόρηση.

mpampists
mpampists
25 Ιουλίου 2016 12:21

καλημερα…δεν μου κατατεθηκε το επιδομα τεκνων….γιατι μου λενε οτι εχω υπερβαση εισοδηματος…ξερεις καποιος κατι για αυτο….δηλωσα και το εφαπαξ που ελαβα το 2015

Δημήτρης
Δημήτρης
Απάντηση σε  mpampists
25 Ιουλίου 2016 12:29

Και σε μένα το ίδιο, δεν γνωρίζω γιατί!!!!!!!!!

mpampists
mpampists
Απάντηση σε  Δημήτρης
25 Ιουλίου 2016 12:33

σε ποιο κωδικο εβαλες εσυ το εφαπαξ….εγω στο 657

Δημήτρης
Δημήτρης
Απάντηση σε  mpampists
25 Ιουλίου 2016 12:38

Δεν είμαι σίγουρος εάν είναι στο 657 , λογιστής την έκανε την δήλωση , να το δω και θα σου απαντήσω αργότερα.

mpampists
mpampists
Απάντηση σε  Δημήτρης
25 Ιουλίου 2016 12:43

και μενα λογιστης την εκανε αλλα διαβαζω παλαιοτερες αναρτησεις και με ιδιο προβλημα καποιοι συναδερφοι λενε οτι επρεπε να γραφτει στο 781…πηρα το λογιστη και του ειπα να κανει τροποποιητικη….

Δημήτρης
Δημήτρης
Απάντηση σε  Δημήτρης
25 Ιουλίου 2016 12:44

Στο 657 είναι και εμένα.

major65
major65
Απάντηση σε  Δημήτρης
25 Ιουλίου 2016 12:45

Δήλωση εφάπαξ στο κωδ. 781. Για το επίδομα τέκνων έλεγχος της υποβληθείσας αίτησης Α21 απο το taxisnet. Σημειωτέον, πληρώθηκαν τα επιδόματα σε όσους είχαν υποβάλλει αίτηση μέχρι 26 Ιουν 2016

Δημήτρης
Δημήτρης
Απάντηση σε  Δημήτρης
25 Ιουλίου 2016 12:54

Major ευχαριστούμε , έχει κάνει λάθος ο λογιστής.

Kostas
Kostas
Απάντηση σε  Δημήτρης
25 Ιουλίου 2016 13:49

Και θα πληρώσεις 100 € πρόστιμο σε περίπτωση τροποποιητικής για να τα βάλει στον 781, αφού θα είναι ληξιπρόθεσμη μεταβολή.

Βασιλική Σπηλιοπούλου
Βασιλική Σπηλιοπούλου
23 Ιουλίου 2016 18:43

Καλησπέρα!Σε περίπτωση που κάποιος απόστρατος
εργαζόταν πριν από την ψήφιση του ασφαλιστικού (Μάιο του 2016) αλλά δεν το είχε δηλώσει στο γενικό λογιστήριο ποιες είναι οι συνέπειες,γνωρίζετε?Υπόκειται πλέον στο νέο νόμο?
Ευχαριστώ εκ των προτέρων

G.G.
G.G.
Contributor
23 Ιουλίου 2016 21:22

Εφόσον η πρόσληψη έγινε νόμιμα πριν την ψήφιση του ν.4387/12-5-16, εντάσσεσαι στις παλιές διατάξεις περί απασχόλησης συνταξιούχων, (η ημερομηνία αποδεικνύεται από την αναγγελία πρόσληψης από τον εργοδότη σου).
Θα πρέπει άμεσα να την δηλώσεις στο ΓΛΚ, υποβάλλοντας την σχετική αίτηση, επισυνάπτοντας το έντυπο αναγγελίας πρόσληψης.
Το ΓΛΚ θα προβεί σε καταλογισμό σε βάρος σου, του ποσού των συντάξεων που δεν θα έπρεπε να λαμβάνεις για το χρονικό διάστημα από την έναρξη της εργασίας σου, και με πρόστιμο επί του καταλογισθέντος ποσού ίσο με το νόμιμο τόκο υπερημερίας.

Η αίτηση προς το ΓΛΚ.
https://portal.gsis.gr/portal/page/portal/SYNTMIST/Content/Syntaxeis/7Ypovoliaitisewn/7.3Ypodeigmataaitisewn/ENTIP_6_AITHSH.pdf

Βασιλική Σπηλιοπούλου
Βασιλική Σπηλιοπούλου
Απάντηση σε  G.G.
24 Ιουλίου 2016 11:30

Σας ευχαριστώ πάρα πολύ για την άμεση απάντηση!

billy
billy
23 Ιουλίου 2016 16:54

Εάν γνωρίζει κάποιος συνάδελφος, πόσο καιρό περίπου κάνει να αναγραφεί σε ΦΕΚ, ένα ψηφισμένο νομοσχέδιο;(αναφέρομαι στο νομοσχέδιο, “Ρυθμίσεις θεμάτων Αρμοδιότητας Υπουργείου Εθνικής Άμυνας” το οποίο ψηφίστηκε στις 21/7/16, από την ολομέλεια της Βουλής).

Γιάννης
Γιάννης
Contributor
Απάντηση σε  billy
23 Ιουλίου 2016 20:10

Μεσα στην επομενη εβδομαδα θα παρει ΦΕΚ, (συνηθως 2 με 3 ημερες)

billy
billy
Απάντηση σε  Γιάννης
24 Ιουλίου 2016 18:27

Γιάννη, σε ευχαριστώ, για την άμεση ανταπόκριση.

billy
billy
Απάντηση σε  Γιάννης
24 Ιουλίου 2016 18:33

Γιάννη σε ευχαριστώ, για την πληροφορία σου.

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  billy
25 Ιουλίου 2016 12:21

Το νομοσχέδιο, αφού ψηφίστηκε, είναι πιά νόμος
και βρίσκεται (μαζί με τις τροπολογίες του) εδώ:
http://www.hellenicparliament.gr/Nomothetiko-Ergo/Anazitisi-Nomothetikou-Ergou?law_id=e4bdc0c8-de7b-4b21-91f2-a6360151aef0

billy
billy
Απάντηση σε  aero
25 Ιουλίου 2016 17:54

aero, σε ευχαριστώ, για την απάντηση.