Αεροπορία

Σελίδα υπ' αριθ. 187 με σχόλια ειδικά για την Πολεμική Αεροπορία (διαβάστε πρώτα την ενότητα FAQ / Συχνές Ερωτήσεις).

Subscribe
Notify of
guest

20.4K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
G.G.
G.G.
18 Αυγούστου 2016 12:37

Εγκριση δέσμευσης 6.870,45 € για χορήγηση εφάπαξ.
https://diavgeia.gov.gr/doc/Ω5Γ046ΨΧΗ5-15Τ?inline=true

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  G.G.
18 Αυγούστου 2016 18:18

ψιλικατζήδες έγιναν….

george
george
16 Αυγούστου 2016 06:22

ΕΡΩΤΗΣΗ: Εάν κάποιος έχει κατάταξη στη Σχολή Υπαξιωματικών Αεροπορίας το ΄83. Τώρα ως ε.ε. τι βαθμό φέρει…

THEO
THEO
Απάντηση σε  george
16 Αυγούστου 2016 09:10

Καλημερα. 35η ΣΤΥΑ Επγος εδω και τρια χρονια περιπου.

geroge
geroge
Απάντηση σε  THEO
16 Αυγούστου 2016 11:13

Καλημέρα.. Δηλ. Επγος με την συμπλήρωση 30 χρόνων υπηρεσίας και ο επόμενος βαθμός με την συμπλήρωση 34 χρόνων;

Αργυρης
Αργυρης
Απάντηση σε  geroge
16 Αυγούστου 2016 19:06

Επγος γινεται καποιος υποχρεωτικα οταν λογιζεται αξκος 16 χρονια, συνηθως στα 31 χρονια υπηρεσιας Νωριτερα εαν υπαρχουν κενες οργανικες θεσεις. Ο επομενος βαθμος υποχρεωτικα οταν λογιζεται 19 χρονια αξκος. Νωριτερα οταν υπαρχουν κενες οργανικες θεσεις και εχει 2 χρονια στον βαθμο του Επγου. Νομιζω οτι αυτο ισχυει, ενας διοικητικος συναδελφος ισως γνωριζει καλυτερα.

ΚΩΣΤΑΣ
ΚΩΣΤΑΣ
15 Αυγούστου 2016 12:42

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ Κ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ, ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΠΩΣ ΥΠΟΛΟΓΙΖΕΤΕ ΤΟ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΟ ΕΦΑΠΑΞ?

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  ΚΩΣΤΑΣ
15 Αυγούστου 2016 15:48

Αν βάλεις τα στοιχεία σου στο:
http://enstoloi.net/aeroporia/efapax-gea/
θα δεις το ποσό του συμπληρωματικού εφάπαξ κάτω δεξιά (στήλη “διαφορά 2015”)

α
α
Contributor
Απάντηση σε  ΚΩΣΤΑΣ
15 Αυγούστου 2016 16:24

Στη σελίδα
http://enstoloi.net/aeroporia/efapax-gea/
κάτω δεξιά.

Εφόσον το δικαιούσαι, δηλ. διαγραφή μεταξύ 1-8-2012 και 31-12-2014

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  α
15 Αυγούστου 2016 17:09

χρόνια πολλά στους εορταζόμενους και από μένα

διαφωνώ με το 31/12/14 επειδή όσοι πληρώθηκαν τελευταία μισθοδοσία Δεκ.14 στα τέλη Νοε.14 (έστω και ήταν μόνο οι τρίμηνες) έχουν υποβάλει φάκελο αποστρατείας με τα νέα μισθολογικά δεδομένα και θα πληρωθούν ολόκληρο το εφάπαξ εκτός απροόπτου.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Johnny B.
15 Αυγούστου 2016 18:05

αν υπέβαλες φάκελο αποστρατείας με μισθολογικά δεδομένα Νοε.14 τότε θα είσαι στους τελευταίους για συμπληρωματικό εφάπαξ….

Το ΟΛΚΑ είχε δώσει οδηγίες στα ΤΜ.ΟΙΚ. των Μονάδων να μην βιαστούν να στείλουν φάκελο αποστρατείας για διαγραφές μέσα στον Νοε.14 που θα λάμβαναν έστω τις τρίμηνες αποδοχές με μισθοδοσία Δεκ.14 για να διευκολύνουν τους απόστρατους διαδικαστικά με την αλλαγή μισθολογίου που θα ίσχυε επαναλαμβάνω με την μισθοδοσία του Δεκ.14 και ύστερα.

ΚΩΣΤΑΣ
ΚΩΣΤΑΣ
Απάντηση σε  Johnny B.
16 Αυγούστου 2016 01:27

Ευχαριστώ πολύ για την πληροφορία, διαγραφη εκανα 14 Ιουλίου 2014. Ετσι οπως παμε θα παει σιγουρα ακομα ενα χρονο για το συμπληρωματικο.

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Johnny B.
16 Αυγούστου 2016 09:17

ΚΩΣΤΑ,
περιμένουν 600+ πριν από εσένα.

διονυσης
διονυσης
13 Αυγούστου 2016 10:51

Μήπως γνωρίζει κάποιος συνάδελφος να μας πληροφορήσει σε τι αριθμό έχουν φτάσει τα συμπληρωματικά εφάπαξ?
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Κώστας (Σγος ΤΕΑ)
Κώστας (Σγος ΤΕΑ)
Απάντηση σε  διονυσης
13 Αυγούστου 2016 14:28

Με ημ/νία κατάθ. αίτησης εφάπαξ 23/10/13, η σειρά συμπληρωματικού εφάπαξ είναι 18(συμπεριλαμβανομένων του Ιουλίου). Μετά τις 20/8/16 πιθανό να γίνει Συμβούλιο και για τον Αύγουστο. ΚΑΛΟ 15Αύγουστο και η ΠΑΝΑΓΙΑ μαζί μας.

διονυσης
διονυσης
Απάντηση σε  Κώστας (Σγος ΤΕΑ)
14 Αυγούστου 2016 22:56

Ευχαριστώ πολύ.

Γιώργος
Γιώργος
Απάντηση σε  διονυσης
13 Αυγούστου 2016 14:31

Διονύση, εάν πατήσεις το πλήκτρο ”ΣΕΙΡΑ ΕΦΑΠΑΞ” ,πιό πάνω δεξιά (μετά τα κόκκινα γράμματα), και κοιτάξεις την δεξιά στήλη ”Συμπληρωματικά΄΄ νομίζω ότι θα βρεις απάντηση στο ερώτημά σου.

διονυσης
διονυσης
Απάντηση σε  Γιώργος
14 Αυγούστου 2016 22:57

Ευχαριστώ να είσαι καλά.

Μ
Μ
12 Αυγούστου 2016 18:23

Γνωριζει κάποιος συναδελφος αν το ΜΤΑ δινει προκαταβολη του εφάπαξ κατόπιν αιτήσεως γιατι ενδιαφερομαι να πάρω την προκαταβολη

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Μ
12 Αυγούστου 2016 22:33

ΤΗΛ. 210-3675067.

Δημος
Δημος
11 Αυγούστου 2016 15:18

κατάθεση δικαιολογητικών στον ΕΛΟΑΑ για σειρας προτεραιότητας (κανονικο ΕΦΑΠΑΞ) χρειάζεται η συνταξιοδοτική πράξη από το ΓΛΚ ή αρκεί το ΦΕΚ αποστρατείας (ρωτάω). Διότι φαίνεται πως το ΓΛΚ σε κάποιους να εκδίδει πράξεις σε 3-4 μήνες, ενώ σε άλλους εντός δεκαπέντε ημερών, εκτός και συμβαίνει κάτι άλλο!

Γιώργος
Γιώργος
Απάντηση σε  Δημος
11 Αυγούστου 2016 17:10

Για τους ευδοκίμως τερματίσαντες (35 έτη) αρκεί το ΦΕΚ αποστρατείας (εννοείται μαζί με τα υπόλοιπα δικαιολογητικά που στέλνει το ΓΕΑ/ΟΛΚΑ). Για αυτούς που αποστρατεύονται με αίτησή τους, πρέπει να τους πάει και η συνταξιοδοτική πράξη από το ΓΛΚ (όποτε και όταν βγεί, συνήθως 3-4 μήνες όπως αναφέρεις). Αυτό τηρεί ο ΕΛΟΑΑ. Εαν τώρα το ΓΛΚ δεν κρατάει σειρά προτεραιότητας, είναι θέμα!!!!!!

SPYROS
SPYROS
Απάντηση σε  Γιώργος
12 Αυγούστου 2016 07:28

Νομος 4284/14 που αφορα τις συνταξιοδοτικες πραξεις….για να μαθαινουν καποιοι………..

GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  SPYROS
12 Αυγούστου 2016 14:36

SPYROS διαβάζω τον Ν4284/14 και δεν μπορώ να καταλάβω τί είναι αυτό που μπορούμε να μάθουμε από αυτόν. Μπορείς σε παρακαλώ να το εξηγήσεις αναλυτικότερα;

Χρήστος Χατζηδημητρίου
Χρήστος Χατζηδημητρίου
9 Αυγούστου 2016 19:43

Προς ενημέρωση συναδέλφων :΅κατάθεση 16/12/15 σειρά 414 για κανονικό εφάπαξ .

Johnny B.
Johnny B.
10 Αυγούστου 2016 09:50

Χρηστάρα και πάλι καλά….εγώ τέτοια στιγμή πέρσι ήμουν σειρά εξακόσια!!!!

billy
billy
7 Αυγούστου 2016 13:58

Μετά από μία αναδρομή στη σελίδα της Αεροπορίας (παλαιότερα σχόλια), θα ήθελα να εκφράσω ένα μεγάλο ευχαριστώ, στους συναδέλφους σχολιαστές aero, G.G. , GEORGIOSP, Johnny B, Kostas,(συγνώμη για όποιον άλλο σχολιαστή μου διαφεύγει αυτή τη στιγμή), οι οποίοι, αφιλοκερδώς προσφέρουν ενημέρωση και χρήσιμες πληροφορίες σε άλλους συναδέλφους που τις χρειάζονται.Πιστεύω, ότι εκεί βρίσκεται και η” μαγεία” αυτού του ζωντανού και καταπληκτικού site!!

GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  billy
7 Αυγούστου 2016 19:12

Πρώτος από όλους ο Αχιλλέας με την δημιουργία της σελίδας του μας έδωσε την ευκαιρία να επικοινωνούμε και να βοηθάμε ο ένας τον άλλο. Εκτός όμως από το κομμάτι της επικοινωνίας, με τα διάφορα εργαλεία υπολογισμών (σύνταξη, εφάπαξ, απασχόληση κτλ) μας δίνει πληροφορίες, χρήσιμες και ακριβείς, που δεν βρίσκονται πουθενά αλλού στο διαδίκτυο.

billy
billy
Απάντηση σε  GEORGIOSP
9 Αυγούστου 2016 16:53

Συνάδελφε GEORGIOSP, εννοείται ότι ο Αχιλλέας είναι ο εμπνευστής, δημιουργός, διαχειριστής και Leader αυτής της προσπάθειας, όμως, και εσείς, οι σχολιαστές, βάζετε την δική σας πινελιά, η οποία είναι αξιόλογη, με την ανταλλαγή απόψεων και την διαφορετικότητα, και αυτό πιστεύω δίνει χρώμα και ζωή, στο κατά τα άλλα μοναδικό, αυτό site!!

ΑΡΓΥΡΗΣ
ΑΡΓΥΡΗΣ
5 Αυγούστου 2016 18:22

Καλησπέρα…… κατέθεσα ο ίδιος τα δικαιολογητικά συνταξιοδότησής μου στον ΟΛΚΑ, με διαγραφή 24-7-16. Εκεί ενημερώθηκα, ότι το ΓΛΚ εκτιμά πως θα εκδόσει συνταξιοδοτική πράξη σε 5 περίπου μήνες κι ότι θα χρειαστεί διευκρινιστική εγκύκλιος ακόμη και για αυτούς που το ΦΕΚ αποστρατείας έχει δημοσιευθεί τον Ιούνιο, ώστε να συνταξιοδοτηθούν με τον προηγούμενο ασφαλιστικό νόμο. Από την 20 Ιουλίου περιμένουμε αυτές τις “διευκρινιστικές εγκυκλίους”, αλλά φαίνεται πως είναι σε διακοπές ή ήταν λόγια του…αέρα

mike
mike
5 Αυγούστου 2016 15:39

Θα ήθελα να μου πει κάποιος ποια δικαιολογητικά ζητάει το ΜΤΑ για την εκταμίευση του ΕΦΑΠΑΞ με την έγκριση του .

a
a
Contributor
Απάντηση σε  mike
5 Αυγούστου 2016 15:49

Δες στο τέλος του:
https://www.haf.gr/structure/gea/mta/tasa/

a
a
Contributor
Απάντηση σε  a
5 Αυγούστου 2016 16:29

Έντυπο 11.

Πάνος
Πάνος
5 Αυγούστου 2016 09:33

Σε ποιο τηλέφωνο καλούμε τον ΕΛΟΑΑ για να μας πει τη σειρά μας στα ΕΦΑΠΑΞ;

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Πάνος
5 Αυγούστου 2016 12:26

210-3675067.
Αν θέλεις ρώτησε και πόσα εφάπαξ ενέκριναν τέλη Ιουλίου,
αν θα συνεδριάσουν τον Αύγουστο
και αν εγκρίθηκε η αποδέσμευση αποθεματικού.
Ευχαριστώ

billy
billy
Απάντηση σε  aero
5 Αυγούστου 2016 16:28

Συνάδελφε aero, σε ένα σήμα που έστειλε το ΜΤΑ (ενημερωτικό προς τις Μονάδες μέσω ΜIS) και έτυχε να το διαβάσω στην Μονάδα μου την προηγούμενη εβδομάδα, έλεγε ότι δεν θα συνεδριάσουν για τον μήνα Αύγουστο, παρά μόνο αν χρειαστεί για έκτακτη ανάγκη, και ότι δεν θα αφήσουν εκκρεμότητες για τον μήνα Ιούλιο.Δεν θυμάμαι να έγραφε κάτι άλλο το σήμα,πιστεύω να βοήθησα.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  billy
5 Αυγούστου 2016 17:11

Επομένως δεν πρόκειται να δοθούν τα 29 κανονικά εφάπαξ που έγραφε ο AERO πριν λίγες μέρες? Αν ισχύει αυτό, τότε θα πρέπει να ξανά διορθωθεί η κατάσταση, Αχιλλέα…

billy
billy
Απάντηση σε  Johnny B.
5 Αυγούστου 2016 18:07

Johnny B, θα το ξαναδώ την Δευτέρα 8/8/16 το σήμα, για τυχόν περισσότερες λεπτομέρειες(που δεν νομίζω να μου διαφεύγει κάτι) και θα επανέλθω στο θέμα για συμπληρωματικό σχολιασμό, εάν απαιτείται.

GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Johnny B.
5 Αυγούστου 2016 18:46
Κώστας (Σγος ΤΕΑ)
Κώστας (Σγος ΤΕΑ)
Απάντηση σε  Johnny B.
7 Αυγούστου 2016 01:24

Μην μπερδεύεσαι! Τα 29 κανονικά εφάπαξ που έγραφε ο AERO θα δοθούν κανονικά γιατί αφορούν το Συμβούλιο του Ιουλίου!!Επίσης ο billy λέει στο ενημερωτικό που διάβασε {και ότι δεν θα αφήσουν εκκρεμότητες για τον μήνα Ιούλιο}. Άλλο πράγμα ο Αύγουστος!!!!!!!!!!!!!!!

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Johnny B.
7 Αυγούστου 2016 20:19

Μακάρι Κώστα.
Ας βγει και κάποιος από τους 29 να μας το επιβεβαιώσει….

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Johnny B.
10 Αυγούστου 2016 14:41

Johnny B,
τα ‘χουν παντελονιάσει κι έφυγαν για διακοπές στα νησιά Cook!

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Johnny B.
10 Αυγούστου 2016 19:09

ζηλεύω…εκεί θέλω να πάω και εγώ….όταν με το καλό και εφόσον δεν βγει παγανιά ο κόφτης μέχρι τότε….

Σταύρος Μαστοράκης
Σταύρος Μαστοράκης
4 Αυγούστου 2016 14:17

Καλησπέρα γνωριζει κάποιος αν σαν αποστρατος δήλωσα το γάμο μου στο ΓΛΚ δικαιούμαι κάποιο επίδομα?

aero
aero
Contributor
4 Αυγούστου 2016 14:56

Το επίδομα γάμου έχει καταργηθεί.
Υπάρχει μόνο επίδομα τέκνων (ΕΟΒ παιδιών)

Σταύρος Μαστοράκης
Σταύρος Μαστοράκης
Απάντηση σε  aero
4 Αυγούστου 2016 22:26

Ευχαριστώ

Dp
Dp
3 Αυγούστου 2016 17:57

– Από μία σύντομη αναμόχλευση, συνάγονται τα κάτωθι: 1) ΕΛΟΑΣ: Από 14-6-16 έως 2-8-16 χορήγησε 189 εφάπαξ βοηθήματα (και μάλιστα σε δύο δόσεις που σημαίνει ότι συνεδριάζουν και αποδίδουν ανά 20ήμερο!!!!) 2) ΕΛΟΑΝ: Επειδή «μας μπερδεύουν» οι ανακοινώσεις του ΕΛΟΑΝ όσο αφορά τις χορηγήσεις εφάπαξ (παρά το γεγονός ότι ο αντικειμενικός κριτής εύκολα εξάγει το συμπέρασμα ότι ο ΕΛΟΑΝ είναι …μερικούς μήνες μπροστά στην χορήγηση), ας δούμε μία πιο «ξεκάθαρη» ανακοίνωση του ταμείου: http://www.mtn.gr/%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CE%BA%CE%BF%CE%B9%CE%BD%CF%8E%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82/528-%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%B1%CE%B2%CE%BF%CE%BB%CE%AE-%CF%83%CF%85%CE%BC%CF%80%CE%BB%CE%B7%CF%81%CF%89%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8E%CE%BD-%CE%B5%CF%86%CE%AC%CF%80%CE%B1%CE%BE-%CE%B2%CE%BF%CE%B7%CE%B8%CE%B7%CE%BC%CE%AC%CF%84%CF%89%CE%BD-%CE%B1%CF%80%CF%8C-01-01-2014-%CE%AD%CF%89%CF%82-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-21-03-2014.html Δηλαδή, από τον Μάρτιο του 2016 (!!!!) έχουν εξοφληθεί από το ΕΛΟΑΝ «συμπληρωματικά εφάπαξ» για αρχικές αιτήσεις έως 30-4-16 (!!!!!) ΥΠΕΝΘΥΜΙΖΩ ΟΤΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΛΟΑΑ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΥΠΕΒΑΛΕ ΑΡΧΙΚΗ ΑΙΤΗΣΗ ΤΗΝ 30-4-14 ΕΧΕΙ ΣΕΙΡΑ ΑΝΑΜΟΝΗΣ …500 (!!!!) – Δυστυχώς μετά από έναν χρόνο διαπιστώνω την ίδια απαξιωτική τακτική του ταμείου μας προς τους μερισματούχους του. Ουδεμία επίσημη ανακοίνωση, με αποτέλεσμα να αυξάνονται οι «συνωμότες» 🙂 και ο καθείς να εξάγει τα δικά του συμπεράσματα υπό τη υφιστάμενη πίεση της δύσκολης οικονομικής συγκυρίας. Εδώ και ένα χρόνο που τα συζητούσαμε, άλματα θα έπρεπε να είχαν γίνει με… Διαβάστε τη συνέχεια »

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Dp
3 Αυγούστου 2016 19:32

επανήλθες φουριόζος, σκέψου ότι εγώ δεν πήρα ακόμα το κανονικό και θες στα γρήγορα το συμπληρωματικό? χαλαρά και θα έρθει και θα περάσει η ώρα του καθενός μας, υγεία πρώτα από όλα….υπομονή να έχεις να το περιμένεις και να εύχεσαι να είμαστε μέχρι τότε εντός στόχων μνημονίου…..

Dp
Dp
Απάντηση σε  Johnny B.
4 Αυγούστου 2016 09:55

…από το ΕΛΟΑΝ «συμπληρωματικά εφάπαξ» για αρχικές αιτήσεις έως 30-4-14 (!!!!!), …….είναι η ορθή ημερομηνία.

Γιαννάκη, σε καταλαβαίνω απόλυτα, όπως και τους λοιπούς “απελπισμένους” αναμένοντες… (παρακολουθούσες παλαιότερες συζητήσεις και… ξέρεις 🙂 )

Σαφέστατα, πρέπει να δοθεί μία εύλογη προτεραιότητα σε αυτούς που ….χρόνια αναμένουν την λήψη του κύριου εφάπαξ.

Απλά, διαπιστώσεις καταθέτω. Δεν είναι εύκολο να κατανοήσω ότι μετά από τόσο καιρό επικρατεί πανομοιότυπη κατάσταση… Ούτε ένα βήμα μπρος βρε αδερφέ!!!

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Dp
4 Αυγούστου 2016 11:48

μέσα στο χάος και θολούρα που επικρατεί στην χώρα μας αυτά είναι μικροπταίσματα…εδώ χρειάζονται να σπάσουν αυγά και ύστερα θα αλλάξουν σταδιακά και τα μικρά….

SPYROS
SPYROS
Απάντηση σε  Dp
9 Αυγούστου 2016 08:08

ΞΕΡΕΙΣ ΝΑ ΑΝΑΜΟΧΛΕΥΕΙΣ ….ΑΛΛΑ ΩΣ ΣΥΝΗΘΩΣ ΠΡΟΣ ΛΑΘΟΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ….ΟΠΩΣ ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΟΙ ΕΔΩ ΜΕΣΑ..

ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ

Dp
Dp
Απάντηση σε  SPYROS
9 Αυγούστου 2016 18:05

Αμάν… “κρίση μετριοφροσύνης” σε έπιασε αθεόφοβε…. Περίμενε να βρω το LIKE με τα λοιπά 4 τεντωμένα…

HARIS
HARIS
3 Αυγούστου 2016 12:30

Και επειδή όλα είναι πιθανά (όπου πάει η σκέψη του καθενός) επιβάλλεται να υπάρχει ανακοίνωση του ΕΛΟΑΑ για το ΕΦΑΠΑΞ. Και εκεί θα πρέπει να πιέσει η ΕΑΑΑ…… ΑΜΕΣΑ!!!!!

Γιώργος
Γιώργος
4 Αυγούστου 2016 16:58

Μόνο μία φορά το είχε κάνει ο ΕΛΟΑΑ την 7-5-2015. Από τότε σιωπή. https://www.haf.gr/wp-content/uploads/imported/newsmedia/2015/05/eloaa-anakoin.pdf

HARIS
HARIS
2 Αυγούστου 2016 20:26

Τελικά πόσα κανονικά και πόσα συμπληρωματικά δόθηκαν ; Κανείς απο τον ΕΛΟΑΑ δεν κάνει τον κόπο να βγάλει μια ανακοίνωση ( δόθηκαν τόσα κανονικά και τόσα συμπληρωματικά , με αριθμό πρωτοκόλλου για τα μεν και για τα δε απο τόσο έως τόσο) .Τόσο δύσκολο είναι; Έτσι θα γλυτώσουν και τα τηλεφωνήματα. Στην εποχή των υπολογιστών ζούμε ….μήπως έχουν μείνει στα κουρδιστά τηλέφωνα ακόμα. ΕΛΕΟΣ …

Διονύσης
Διονύσης
Απάντηση σε  HARIS
2 Αυγούστου 2016 22:49

Συμφωνώ απολύτως φίλε Χάρη,
‘Εχουνε μείνει στην εποχή που υπήρχαν τα ατμόπλοια.

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  HARIS
2 Αυγούστου 2016 22:49

Εδώ και χρόνια “το παλεύουμε” αλλά ο ΕΛΟΑΑ δεν εγκρίνει τη δημοσίευση ανακοινώσεων.
Τί να πώ?
“τα μυαλά και τα αλεξίπτωτα είναι χρήσιμα όταν είναι ανοικτά”

Κωστας
Κωστας
Απάντηση σε  HARIS
2 Αυγούστου 2016 23:12

Εκτος και το οτι δεν υπαρχει ανακοινωση κρυβει κατι αλλο.Δεν μιλω στον αερα.Καλο βραδυ σε ολους.

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Κωστας
4 Αυγούστου 2016 11:27

Κώστα,
είναι καλό να παραθέτεις στοιχεία και όχι να αφήνεις υπονοούμενα για να πιστέψουμε ότι “δεν μιλάς στον αέρα”.

Κωστας
Κωστας
Απάντηση σε  aero
4 Αυγούστου 2016 15:30

Επειδη δεν αφηνω υπονοουμενα ρωτω ευθεως.Πως γινεται με μηνα καταθεσης δικαιολογητικων Ιουλιος του 2014 να γινεται καταβολη εφαπαξ το πρωτο δεκαημερο του Ιανουαριου του 2016;Γιατι δεν κοινοποιει σε επισημο site το ΕΛΟΑΑ τα εγκεκριμενα με αριθμο πρωτοκολου εφαπαξ;

Κωστας
Κωστας
Απάντηση σε  Κωστας
4 Αυγούστου 2016 17:13

Διαγραφη Απριλιος του 2014 με αναφορα αποστρατειας .

Δήμος
Δήμος
Απάντηση σε  Κωστας
5 Αυγούστου 2016 10:15

Αφου οπως λες εχεις συγκεκριμενα στοιχεια γιατι δεν υποβαλεις σχετικο ερωτημα (εγγραφως) προς τον ΕΛΟΑΑ να δεις τι θα σου απαντησουν

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Κωστας
5 Αυγούστου 2016 16:23

Κώστα, προς Θεού, δεν λέω ότι κατηγόρησες συναδέλφους. Οι αμφιβολίες σου φαίνονται λογικές. Απλά λάβε υπόψη ότι οι αποστρατείες (και οι αιτήσεις εφάπαξ) δεν ακολουθούν μια κανονική κατανομή μες στο έτος. Επειδή οι περισσότεροι (ΣΙ, ΣΤΥΑ, ΣΥΔ …) έχουμε μπει στην ΠΑ τον Σεπτ. ή Οκτ υπάρχουν περισσότερες αιτήσεις αποστρατείας αυτούς τους μήνες (καθώς και τον Απρ. για όσους συμπλήρωναν 24,5 έτη υπηρεσίας). Επίσης Σεπτ. υπάρχουν πολλές αιτήσεις εφάπαξ από όσους συμπληρώνουν 35ετία. Έτσι, κάποιους μήνες οι αποστρατείες είναι πολλαπλάσιες απ’ ότι κάποιους άλλους. Αλλά και στις αποδόσεις εφάπαξ δεν υπάρχει κανονική κατανομή. Το α’ εξάμηνο “μοιράζουν” από τα έσοδα που έχουν από τις εισφορές των ε.ε. Το β’ εξάμηνο προστίθενται κι άλλα έσοδα (από κρατήσεις 2%, τόκους κτλ). Χαρακτηριστικά, πέρσι (2015) δώθηκαν 134 εφάπαξ το α’ εξάμηνο και 235 το β’ εξάμηνο. Για τις ανακοινώσεις, συμφωνώ μαζί σου. Επειδή στο παρελθόν είχαμε στείλει αρκετά e-mails στον Γεν. Δντή αλλά δεν βελτιώθηκε η κατάσταση, πιστεύω ότι η μόνη λύση είναι να πιέσει η νέα ηγεσία της ΕΑΑΑ. Όχι μόνο για… Διαβάστε τη συνέχεια »

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  aero
5 Αυγούστου 2016 13:21

Κώστα,
Προσωπικά, αιτήθηκα εφάπαξ τον Μαρ. 2014 και το έλαβα Οκτ. 2015 (σε 19 μήνες).
Γιατί σου φαίνεται περίεργο κάποιος που το αιτήθηκε Ιούλ. 2014 να το έλαβε Ιαν. 2016 (σε 18 μήνες) ?

Λάβε υπόψη ότι τους τελευταίους μήνες του 2015 ο ΕΛΟΑΑ είχε “επιταχύνει” την χορήγηση εφάπαξ (αντί του συνήθους 20~25 ανά μήνα, έδωσε Οκτ 41, Νοε 49 και Δεκ 57 ! εφάπαξ).

Υ.Γ. Οι υπολογισμοί μου στηρίζονται στα στοιχεία που κατά καιρούς παραθέτουν συνάδελφοι σε αυτό το site. Δεν έχω καμμία διάθεση να “υπερασπιστώ” τους συναδέλφους του ΕΛΟΑΑ. Ούτε, όμως, και να τους κατηγορήσω χωρίς στοιχεία.

Κωστας
Κωστας
Απάντηση σε  aero
5 Αυγούστου 2016 15:16

Δεν κατηγορω κανεναν συναδελφο.Απλα εχω εδω και μηνες την απορια πως σε ενα χρονικο διαστημα σχεδον 2.5 μηνεςπου ηταν η δικη μου αποστρατεια ειχα σχεδον 300 νουμερα διαφορα.Εαν εδωσα την εικονα πως κατηγορω συναδελφους ζητω συγνωμη.Απλα θα ηταν ποιο σωστη η ενημερωση ολων μας εαν υπηρχαν επισημες ενημερωσεις απο το ΕΛΟΑΑ για καποια θεματα και οχι να γινονται υπολογισμοι + -αναλογα με την τηλεφωνικη ενημερωση που εχει ο καθε ενας απο εμας.Σας ευχαριστω και ζητω ξανα συγνωμη εαν περασα λανθασμενη εικονα