Αεροπορία

Σελίδα υπ' αριθ. 20 με σχόλια ειδικά για την Πολεμική Αεροπορία (διαβάστε πρώτα την ενότητα FAQ / Συχνές Ερωτήσεις).

Subscribe
Notify of
guest

20.5K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
D.Z
D.Z
24 Φεβρουαρίου 2014 13:34

Παιδιά σχετικά με το εφάπαξ άστα να πάνε.Οι μισοί του Αυγούστου πληρώνονται Δεκέμβριο , οι υπόλοιποι Φεβρουάριο μετά έχει πρόβλημα το σύστημα κλπ . Πάντως από ότι μου είπαν εμείς που καταθέσαμε Νοέμβριο αρχές , μάλλον θα το πάρουμε Σεπτέμβριο , από Μάρτιο που μας είχαν πει αρχικά . Τι να πει κανείς με δύο μήνες διαφορά άλλοι πληρώνονται στους τέσσερις και άλλοι στους έντεκα μήνες και που θα φτάσει ακόμα.

aero
aero
Απάντηση σε  D.Z
24 Φεβρουαρίου 2014 21:58

Αυτό που ισχύει τώρα είναι περίπου οι 6 μήνες.
Ας μην κινδυνολογούμε για 11 μήνες.
Ας μιλάμε με στοιχεία και όχι με ότι “μας είπαν” και με “μάλλον”.

giorgos
giorgos
Απάντηση σε  aero
24 Φεβρουαρίου 2014 22:32

καλησπέρα σε όλους. Με πρωτόκολλο 3-9 θα πληρωθούμε αν όλα πάνε καλά αρχές Μαρτίου. ΄Αρα 6 μήνες μετά. Οι 11 μήνες έιναι υπερβολικοί. Άντε να γίνουν το πολύ 8 (λόγω κρίσεων και αυτεπάγγελτων αποστρατειών που αποκτούν προτεραιότητα)
Πάντως αν υπάρξει νέο μεγάλο κύμα παραιτήσεων όντως ο χρόνος αναμονής θα μεγαλώσει.

pro
pro
Απάντηση σε  giorgos
24 Φεβρουαρίου 2014 23:18

Εμείς του Σεπτεμβρίου πέραν της 5-9 θα πάει σίγουρα εφτά, μη πω οχτώ μήνες.
Άρα, δυστυχώς η βαλίτσα θα πάει μακριά, το πόσο, κανείς δε πιστεύω πως μπορεί να απαντήσει.

D.Z
D.Z
Απάντηση σε  aero
25 Φεβρουαρίου 2014 11:11

Μακάρι να κινδυνολογούσα. Λοιπόν κατέθεσα συντ.πράξη στο ΜΤΑ 6-11-2013 και μου είπαν ότι θα πληρωθώ το Μάρτιο. Σε συνάδελφο που πήρε τηλ του είπαν να φέρει συντ πράξη έως 20-11-2013 για να προλάβει να πληρωθεί και αυτός Μάρτιο. Αρχές Φεβρουαρίου πήρα τηλ. και μου είπαν να τους ξαναπάρω Ιούνιο.Όταν τους είπα ότι είχαν πει ότι θα παίρναμε εφάπαξ Μάρτιο απάντησαν ότι έτσι υπολογίζαμε έτσι σας είπαμε. Χθες αποφάσισα να τους ξαναπάρω για να μου πουν περίπου πότε θα πληρωθώ με βάση τον αρ. πρ. πλέον και η απάντηση ήταν προς το Σεπτέμβριο. Τώρα αποφασίστε εσείς αν κινδυνολογώ ή όχι γιατί με βάση τις ημερομηνίες κάπου προς τα κει πηγαίνει.
Ευχαριστώ και μακάρι να μην είναι έτσι τα πράγματα.

Basilis
Basilis
24 Φεβρουαρίου 2014 12:11

Σχετικά με το εφάπαξ, κάποιο πρόβλημα έχει προκύψει στο ηλεκτρονικό σύστημα εμβασμάτων του ταμείου, εντός της εβδομάδος θα επιλυθεί .Πληροφορία σημερινή.

pro
pro
Απάντηση σε  Basilis
24 Φεβρουαρίου 2014 23:20

Είναι και η τρόικα, εδώ, μη το ξεχνάμε.

athinaios
athinaios
21 Φεβρουαρίου 2014 18:21

Πήρε κανείς εφ άπαξ από ΜΤΑ τελευταία?
Αν ναι πότε κατέθεσε χαρτιά στο ταμείο.
Να δούμε τι γίνετε.
Είμαστε σε αναμονή.

ΕΠΓΟΣ
ΕΠΓΟΣ
18 Φεβρουαρίου 2014 14:46

ΚΥΡΙΕ ΚΑΡΑΣΑΒΒΙΔΗ ΚΑΛΗΜΕΡΑ.ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΜΗΠΩΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ, ΜΟΥ ΕΙΡΘΕ ΕΝΑ ΧΑΡΤΙ ΓΙΑ ΤΑ ΜΕΡΙΣΜΑΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΘΕΣΩ ΚΑΠΟΙΑ ΧΡΗΜΑΤΑ,ΚΑΙ ΕΝΩ ΤΟ ΜΕΡΙΣΜΑ ΤΑΞΙΑΡΧΟΥ ΕΙΝΑΙ 29 ΜΟΥ ΤΟ ΒΓΑΖΟΥΝ 28.ΣΤΗΝ ΣΧΟΛΗ ΜΠΗΚΑ 10-1983 ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΡΑΤΕΥΤΙΚΑ 19-6-2013 ΜΕ 3ΜΗΝΕΣ ΕΠΓΟΣ ΜΕ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΣΜΗΝΑΡΧΟΥ ΣΤΙΣ ΑΠΟΔΟΧΕΣ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

ΕΠΓΟΣ
ΕΠΓΟΣ
18 Φεβρουαρίου 2014 19:33

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

ΑΝΤΩΝΗΣ
ΑΝΤΩΝΗΣ
Απάντηση σε  ΕΠΓΟΣ
18 Φεβρουαρίου 2014 15:38

Σειρούλα διαγραφήκαμε 6-13 και όχι 27-11-13 και μετά για αυτό δεν κερδίζουμε ένα μέρισμα παραπάνω

athinaios
athinaios
18 Φεβρουαρίου 2014 08:51

οκ Ευχαριστώ για πληροφορίες σας.

Basilis
Basilis
17 Φεβρουαρίου 2014 13:42

Από 20 Φεβρουαρίου και μέχρι τέλος του μήνα θα πληρωθούν οι αιτήσεις μέχρι 5/9/2013. Από εκεί και μετά κοντά στο Πάσχα. Έγκυρη πληροφορία.

pro
pro
Απάντηση σε  Basilis
17 Φεβρουαρίου 2014 19:13

6 Φεβ, έγραψα ακριβώς το ίδιο χωρίς να ξέρω αν είναι έγκυρη ή όχι η πληροφορία, απλά μεταφέροντας την συνομιλία που είχα με μία κοπέλα στο ΜΤΑ που πήρα τηλέφωνο.
Ενδιάμεσα και από συνάφελφο άκουσα ότι οι μέχρι τέλη Σεπ δικαιούχοι θα πληρωθούν μέχρι πριν τις κρίσεις.
Αν μπλέξουμε με τις κρίσεις και δεν υπάρχει ο εν ενεργεία κλαδάρχης που συμμετέχει στο συμβούλιο, πολύ φοβάμαι ότι….
Μακάρι να ναι όλα όσα γράφω λάθος.

athinaios
athinaios
16 Φεβρουαρίου 2014 22:17

Κατέθεσα χαρτιά για εφ άπαξ στο ΜΤΑ 28-8-2013, ακόμη τίποτα . Ξέρει κανεις κάτι?

aero
aero
Απάντηση σε  athinaios
16 Φεβρουαρίου 2014 22:40

Όπως είπε ο
giorgos
6 February 2014 at 23:22
“Μέχρι τέλος φεβρουαρίου θα πληρωθούν οι αιτήσεις με πρωτόκολλο μέχρι 15 Σεπ.”

Αν έχει κάποιος νεώτερη πληροφόρηση, ας μας πεί.

sakis
sakis
14 Φεβρουαρίου 2014 17:13

Καλησπέρα Αχιλλέα και μπράβο για την υπέροχη και ανιδιοτελή δουλειά σου.
Το τελευταίο διάστημα ακούγονται φήμες για την επέκταση της 25ετίας και για μας τους νεότερους.
Υπάρχει κάτι σχετικό ή αποτελεί μύθο;
Εισαγωγή στη σχολή το ’96.
Ευχαριστώ. . .

Thanasis
Thanasis
Απάντηση σε  sakis
14 Φεβρουαρίου 2014 17:52

Αν εννοεις φιλε συνονοματε, οτι θα μπορεις να φευγεις με 25 χρονια συνταξιμης υπηρεσιας οπως γινονταν παλια, τοτε μαλλον θα σε απογοητευσω. Δεν υπαρχει κατι τετοιο στον οριζοντα…Βεβαια “τα παντα ρει” που λεγαν και οι αρχαιοι, αλλα στην περιπτωση μας, δυστυχως οταν αλλαζει κατι, ειναι συνηθως για χειροτερο!! Μεχρι σημερα να ξερεις για εσενα ισχυει “40 χρονια συνταξιμης υπηρεσιας,ή 60ο ετος της ηλικιας” σαν γενικος κανονας.

aero
aero
Απάντηση σε  Thanasis
15 Φεβρουαρίου 2014 10:21

40 χρόνια συντάξιμης = 32 πραγματικής

Βασιλειος Καφφες
Βασιλειος Καφφες
18 Φεβρουαρίου 2014 11:00

καλημερα σε ολους εχω μπει στην στυα 14/11/1990 μπορω να φυγω στα 25?

ben
ben
13 Φεβρουαρίου 2014 22:43

καλησπέρα σας. Ξερει κανεις να μου λυση την απορια ,στην αποδοχή αποστρατείας ποια είναι η διαφορα που σε μερικους γραφουν δεχομαστε την αιτηση αποστρατείας ,και σε αλλους την αιτηση παραιτησης,και μιλαμε να ειναι στην ιδια αποφαση ολοι και μεν συνάδελφοι και οι δε συνάδελφοι.Ευχαριστω!!!!!

Ηλίας
Ηλίας
Απάντηση σε  ben
13 Φεβρουαρίου 2014 22:54

έχουν ίδια χρόνια υπηρεσίας?

Ηλίας
Ηλίας
Απάντηση σε  ben
13 Φεβρουαρίου 2014 23:02

Οι διαφορές περιγράφονται στο ν.1400)73 «Περί Καταστάσεων Αξιωματικών Ε.Δ.» στο άρθρο 34

aero
aero
Απάντηση σε  Ηλίας
14 Φεβρουαρίου 2014 09:29

«Αίτησις αποστρατείας ή παραιτήσεως» :
4. Οι μόνιμοι εν ενεργεία αξιωματικοί, εάν συνεπλήρωσαν τον προς απόληψιν συντάξεως νενομισμένον χρόνον και εξεπλήρωσαν τας βάσει των κειμένων διατάξεων ανειλημμένας υποχρεώσεις παραμονής των εις το Στράτευμα, δύνανται να υποβάλουν αίτησιν αποστρατείας.

5. Εάν εξεπλήρωσαν μόνον τας ανειλλημένας υποχρεώσεις παραμονής των εις το Στράτευμα, δύνανται να υποβάλουν αίτησιν παραιτήσεως.

10. Αίτησις αποστρατείας άπαξ υποβληθείσα δεν δύναται ν’ ανακληθή. Η υποβολή θεωρείται συντελεσθείσα από της πρωτοκολλήσεως της σχετικής αιτήσεως.

11. Υποβληθείσα αίτησις παραιτήσεως δύναται ν’ ανακληθή …εντός ανατρεπτικής προθεσμίας δέκα πέντε (15) ημερών από της υποβολής της.”

Όσοι εξέρχονται από το στράτευμα λόγω παραίτησης ….υποχρεούνται να καταβάλουν υπέρ του Δημοσίου αποζημίωση ίση με το γινόμενο του βασικού μισθού του κατεχόμενου βαθμού επί τους υπολειπόμενους μήνες υποχρέωσης παραμονής στο στράτευμα. Όσοι αποχωρήσουν με αίτησή τους πριν από την εκπλήρωση των ανειλημμένων υποχρεώσεών τους και έχουν εκπαιδευτεί στο εξωτερικό υποχρεούνται να καταβάλουν εκτός από την ανωτέρω αποζημίωση και τη δαπάνη της εκπαίδευσής τους.

Thanasis
Thanasis
13 Φεβρουαρίου 2014 16:14

Καλησπερα, μηπως γνωριζει κανεις εαν τα δανεια που επαναχορηγει το ΜΤΑ (για τους εν ενεργεια) θα χορηγηθουν σε οποιον κανει αιτηση? Υπαρχει συγκεκριμενος αριθμος δανειων που θα δοθουν, και αν ναι ποια τα κριτηρια προτεραιοτητας? (Ημνια αιτησης,λογος αιτησης κλπ) ?? Ξερω οτι θα πρεπει να επικοινωνησω με το ΜΤΑ , απλως λεω μηπως καποιος εδω μεσα γνωριζει κατι παραπανω..Ευχαριστω.

aero
aero
Απάντηση σε  Thanasis
14 Φεβρουαρίου 2014 09:44

Επειδή η ανακοίνωση του ΜΤΑ λέει:
“Η είσπραξη των δανείων θα γίνεται ….από τις 27 εκάστου μηνός έως τις 7 του επομένου”
καταλαβαίνω ότι θα εξετάζονται οι αιτήσεις κάθε μήνα και θα δίνουν ανάλογα.
Τα κριτήρια (όπως γράφονται στην αίτηση) είναι:
1.Γάμος, 2.Τοκετός, 3.Βαριά ασθένεια, 4. Επιβεβλημένη ιατρικά λουτροθεραπεία (???), 5. Θάνατος, 6. Σε περιπτώσεις ανάγκης έκτακτης στέγασης.(Κεφαλονιά ???)
Επειδή εκτός του επιτοκίου 3,5% έχει κι άλλα έξοδα, εξέτασε καλά αν σε συμφέρει.

Thanasis
Thanasis
Απάντηση σε  aero
14 Φεβρουαρίου 2014 12:52

Ευχαριστω για την απαντηση, οσα αλλα εξοδα και αν εχει παντως, ειδικα αν το χρησιμοποιησεις για εξοφληση αλλων οφειλων (καρτες,δανεια με επιτοκια 16% και βαλε) συμφερει απιστευτα!! 🙂

aero
aero
Απάντηση σε  Thanasis
14 Φεβρουαρίου 2014 19:31

Τότε προχώρα, τι το σκέφτεσαι……
δεν πρόκειται να σου ζητήσουν πιστοποιητικό γάμου !

Thanasis
Thanasis
Απάντηση σε  aero
14 Φεβρουαρίου 2014 21:46

Εγω προχωρησα!!! Το ερωτημα ειναι αν θα προχωρησουν και αυτοι!!! 😉 H αιτηση εχει φυγει απο καιρο, την εγκριση δεν ξερω ποσοι θα την παρουν… Παντως τον θανατο επρεπε να τον βαλουν σε ιδια προτεραιοτητα με τον γαμο!! Ιδιο πραγμα δεν ειναι?? :p

aero
aero
Απάντηση σε  aero
16 Φεβρουαρίου 2014 17:33

Λες ότι η αίτηση έχει φύγει από καιρό.
Όμως το ΜΤΑ λέει στην ανακοίνωσή του ότι οι αιτήσεις γίνονται δεκτές από 03-02-2014 και η είσπραξη θα γίνεται αρχής γενομένης την 27 Φεβρουαρίου 2014.
Μήπως είσαι ανυπόμονος ;

ilias
ilias
12 Φεβρουαρίου 2014 17:58

Δηλαδή κάναμε βλακεία? Μπορώ να κάνω κάτι? Τέσσερις από την ίδια Μονάδα και σειρά.

ilias
ilias
12 Φεβρουαρίου 2014 20:35

Δεν ανάφερα ότι δεν γνώριζα . Αντιθέτως, συνεχίζω να το εμπιστεύομαι. Η αμφιβολία μου έγκειται αν έπρεπε να κάνω χρήση των 3/35 με την “αισιοδοξία¨ να κοπούν οι κρατήσεις κάποτε. Εκεί αναφερόταν το σχόλιο μου περί “βλακείας”. Πάντως έχω ήδη σκεφθεί να ρωτήσω το ΓΛΚ αν θα έχω το δικαίωμα στο μέλλον να ζητήσω επαναπροσδιορισμό και να σας ενημερώσω αναλόγως. Ευχαριστώ και όπως πιθανόν να γνωρίζεις είμαι φανατικός επισκέπτης από τις πρώτες ώρες λειτουργίες.

ilias
ilias
13 Φεβρουαρίου 2014 19:56

Έπειτα από ενδελεχή έλεγχο αλλά και διασταύρωση με δικηγορικά γραφεία Αθήνας που εξειδικεύονται σε Στρατ. Θέματα έχουμε δικαίωμα να ζητήσουμε με μια αίτηση Θεραπείας και Επαναπροσδιορισμού Σύνταξης όποτε θέλουμε και όσες φορές θέλουμε την χρήση ή όχι των 3/35. Εξάλλου ο ίδιος ο νόμος Κονδύλη προβλέπει ότι πρέπει να λαμβάνουμε το μεγαλύτερο ποσό σύνταξης σε σύγκριση των δυο. Η δήλωση όπως είπαν χαρακτηριστικά δεν είναι ΔΕΣΜΕΥΤΙΚΗ απλά επιλογή. Οι επιλογές αλλάζουν κατά το δοκούν. Αυτά έμαθα αυτά σας παραθέτω.

ΤΑΣΟΣ
ΤΑΣΟΣ
Απάντηση σε  ilias
28 Φεβρουαρίου 2014 11:29

Ηλία καλημέρα.Άν κάνεις την επαλήθευση στον υπολογισμό από το ΓΛΚ βάζοντας τα σωστά νούμερα από την συνταξιοδοτική σου πράξη,θα δείς ότι με την χρήση των 3/35 θα έχεις περίπου 30-35 ευρώ αύξηση.Επειδή και σε μένα δεν έγινε η χρήση αυτών θα ζητήσω επαναπροσδιορισμό της σύνταξης.

ΤΑΣΟΣ
ΤΑΣΟΣ
28 Φεβρουαρίου 2014 13:19

Αχιλλέα καλημέρα.Είμαι ίδια περίπτωση με τον Ηλία.Βάζοντας όμως συντάξιμο μισθό 1969,48 και 1768,34 για μετά την 1/1/2008 τα χιλιοστά γίνονται 777 με την τριετία Κονδύλη και πληρωτέα σύνταξη 1530. αντί του 1445 στον υπολογισμό.Κατά συνέπεια 30-35 ευρώ περισσότερη σύνταξη όπως έγραψα και στον Ηλία.Θα ζητήσω να επαναπροσδιοριστεί η σύνταξη.Ευχαριστώ και καλό τριήμερο.

Τασος
Τασος
Απάντηση σε  ΤΑΣΟΣ
1 Μαρτίου 2014 02:02

ΑΧΙΛΛΕΑ ΑΓΝΟΗΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ.ΔΕΝ ΕΒΑΛΑ ΑΠΟΔΟΧΕΣ ΕΝΟΣ ΒΑΘΜΟΥ ΚΑΤΩ.ΣΥΓΝΩΜΗ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΗΛΙΑ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

ilias
ilias
11 Φεβρουαρίου 2014 19:02

Μόλις πήρα την συνταξιοδοτική πράξη. Υπάρχει διαφορά στα χιλιοστά από 711 πήρα 707. και 8 ευρώ λιγότερα από το site. Σγος 12/11/1986 αποστρατεία 23/11/2013 έγγαμος με 2 παιδιά 2/3 Σμηνάρχου. Τι συμβαίνει?

Ηλίας
Ηλίας
Απάντηση σε  ilias
11 Φεβρουαρίου 2014 19:20

Διάβασε την ενότητα 3 στο F.A.Q.

ilias
ilias
Απάντηση σε  Ηλίας
11 Φεβρουαρίου 2014 19:30

Οπότε με 1% απόκλιση είμαι σε πλαίσια ανεκτά. Ευχαριστώ για την διευκρίνηση. Απλώς περίμενα τα χιλιοστά να είναι πάντα σωστά. Να μην υπάρχει απόκλιση.

ilias
ilias
11 Φεβρουαρίου 2014 20:18

Ευχαριστώ πολύ για άλλη μια φορά για τις διευκρινήσεις. Έτσι δεν θα χρειαστεί να προβώ σε κάποια ένσταση όπως λέει και η σχετική αλληλογραφία.

Ηλίας
Ηλίας
Απάντηση σε  ilias
11 Φεβρουαρίου 2014 20:03

Το τι συμβαίνει με τα χιλιοστά το έχει περιγράψει ο Αχιιλέας αρκετές φορές παλιότερα.
Ρίξε μια ματιά εδώ
http://enstoloi.net/public-images/epexigisi_lathous_glk.jpg

ilias
ilias
Απάντηση σε  Ηλίας
11 Φεβρουαρίου 2014 20:20

Πλήρως κατανοητό.

NICK A.
NICK A.
Απάντηση σε  ilias
12 Φεβρουαρίου 2014 15:22

Αγαπητέ συνάδελφε καλησπέρα. Καλή σύνταξη με υγεία σε σένα και την οικογένειά σου .!! Απ’ ότι κατάλαβα στα γραφόμενά σου δεν έκανες χρήση του δικαιώματος των 3/35 ΑΝΘΣΤΗ (Ν. Κονδύλη) (Μάλλον διότι υπόγραψες Υπεύθυνη Δήλωση του Ν. 1599/86 και ΔΕΝ το επιθυμούσες.) Σε παρακαλώ πολύ διευκρίνισέ μας τα ακόλουθα:
1. Εάν είναι έτσι όπως τα λέω (Να ξέρεις ότι έχασες 45 χιλ. περίπου δηλ.: 746χιλ.) Γιατί δεν το επέλεξες ?
2. Αν το ΓΛΚ σου έβγαλε σύνταξη με 2 τρόπους ή βάση της δήλωσής σου (εάν έκανες), σου έβγαλε κατευθείαν σύνταξη με βαθμό 2/3 Σμχου ??
Σε ευχαριστώ πολύ. !! Να΄σαι καλά με υγεία. !!

ilias
ilias
Απάντηση σε  NICK A.
12 Φεβρουαρίου 2014 17:55

Μας έβαλαν να δηλώσουμε αν θέλουμε τα Ετη Κονδύλη και ΔΕΝ τα επέλεξα όπως και άλλα τρία άτομα σειρά μου στην 111ΠΜ. Τώρα αναρωτιέμαι αν έπραξα σωστά σύμφωνα με το σχόλιο του Αχιλλέα. Αν όχι μπορώ να ζητήσω να αλλάξει ο τρόπος υπολογισμού?

ilias
ilias
Απάντηση σε  NICK A.
12 Φεβρουαρίου 2014 18:00

Σε συνέχεια του παραπάνω σχολίου ΔΕΝ επέλεξα γιατί με τον υπολογισμό του site έβγαινε περισσότερα με 2/3 Σμην στο σύνολο.

ilias
ilias
12 Φεβρουαρίου 2014 20:49

Γίνεται. Σε αυτά που παίρνεις στο χέρι μαζί με τα μερίσματα είναι καλύτερα χωρίς Κονδύλη περίπου 1 ευρώ (?) και εξασφαλίζεις και ανώτερο οικονομικό βαθμό σε περίπτωση που στο μέλλον υπάρχουν κάποιες αυξήσεις. Απλώς σε μια περίπτωση κατάργησης των παράλογων κρατήσεων όπως είπες και εσύ τότε…………. Θα μάθω και θα επανέλθω όπως προανέφερα.

NICK A.
NICK A.
12 Φεβρουαρίου 2014 21:43

Αχιλλέα καλησπέρα σε σένα και στον συνάδελφο τον ilias.
Σε συνέχεια των προηγουμένων σχολίων, (αφορμή δοθέντος από το 1ο σχόλιό μου), έχω την εντύπωση, έπειτα από τα τόσα σχόλια και θέματα που αναπτύσσονται στο site (και τα παρακολουθώ όλα προς ενημέρωση μου), ότι δύο αν μπορούμε να πούμε “συμπεράσματα” ισχύουν:
1. Ότι συμφέρει στον υπολογισμό της σύνταξης τα όσον το δυνατόν περισσότερα χιλιοστά μπορεί να ¨μαζέψει” κάποιος. (κάνοντας χρήση κατά περίπτωση των ετών Κονδύλη-FAQ 2.5)
2. Ότι συμφέρει να έχει κάποιος συμπληρωμένα 35 έτη “συντάξιμα” για παραίτηση.
(Για μια ίσως μελλοντική κατάργηση κρατήσεων)
Σε παρακαλώ πολύ διόρθωσε με εάν κάνω λάθος.

ΥΓ: Με συγχωρείς αν γίνομαι κουραστικός, αλλά για εμάς που είμαστε με το ένα πόδι στην έξοδο, καλό θα είναι μέσα από τις συζητήσεις και από την εμπειρία σου να διαλευκάνονται απορίες που ίσως είναι και προβληματισμοί πολλών ακόμα συναδέλφων.

Και πάλι συγχαρητήρια για την εξαιρετική δουλειά σου. !!

aero
aero
Απάντηση σε  ilias
13 Φεβρουαρίου 2014 16:14

ilias,
πότε πρωτοκολλήθηκε η αίτησή σου στο ΓΛΚ και πότε χρεώθηκε σε εισηγητή ;
Ρωτάω διότι μάλλον είμαστε στο ίδιο ΦΕΚ.
Να ξέρω κι εγώ πότε να περιμένω τη δική μου συνταξ. πράξη.
Ευχαριστώ

ilias
ilias
Απάντηση σε  aero
13 Φεβρουαρίου 2014 19:45

Πρέπει να σου έχει έρθει αν είσαι μαζί μας. Μπορείς να το ελέγξεις στο ΓΛΚ/Συντάξεις/Παρακολούθηση Σύνταξης. Πρωτοκολλήθηκε στις 5/12/2013 .Λογικά τελείωσε.

aero
aero
Απάντηση σε  ilias
13 Φεβρουαρίου 2014 21:23

Ευχαριστώ.
Ελέγχω καθημερινά το site του ΓΛΚ, αλλά ακόμα …
δεν !!!

Τony
Τony
10 Φεβρουαρίου 2014 11:43

Καλημέρα σε όλους.
Αχιλλέα, ή αν ξέρει κάποιος συνάδελφο, αυτή η αλλαγή υπολογισμού του εφάπαξ που ανακοινώθηκε, επηρεάζει κι εμάς τους ένστολοuς;

aero
aero
Απάντηση σε  Τony
10 Φεβρουαρίου 2014 11:44

Όχι, δεν επηρεάζει τους Στρατιωτικούς.
Ααφορά τους Δ.Υ.

Τony
Τony
Απάντηση σε  Τony
10 Φεβρουαρίου 2014 11:51

ευχαριστώ για την άμεση απάντησή σου!

apostolos
apostolos
Απάντηση σε  Τony
10 Φεβρουαρίου 2014 17:26

Σε λίγο καιρό Tony κάπως έτσι θα υπολογίζεται και σε μας. Όταν καίγεται το σπίτι του γείτονα περίμενε και το δικό σου.

Basilis
Basilis
7 Φεβρουαρίου 2014 17:47

Επικοινώνησα σήμερα μα Μ.Τ.Α και μου είπαν να τους προσκομίσω φορολογική ενημερότητα. Τέλος Φεβρουαρίου εκτός απρόοπτου θα δώσουν εφάπαξ. Υπενθυμίζω ότι κατέθεσα αίτηση 3-9

Basilis
Basilis
6 Φεβρουαρίου 2014 19:18

Προς pro: Πήρες τηλέφωνο και σου είπαν για Απρίλιο;

pro
pro
Απάντηση σε  Basilis
6 Φεβρουαρίου 2014 19:37

Ναι, μου είπαν ότι θα πάρουν τα χρήματα της 2ης δόσης το Μάρτιο (στο τέλος του) και ότι τα επόμενα εφάπαξ θα πληρωθούν Απρίλιο.
Μακάρι να ναι αλλιώς, αλλά δεν νομίζω να υπήρχε λόγος να μου πει κάτι που δεν ισχύει.

giorgos
giorgos
Απάντηση σε  pro
6 Φεβρουαρίου 2014 23:22

καλησπέρα σε όλους. Μέχρι τέλος φεβρουαρίου θα πληρωθούν οι αιτήσεις με πρωτόκολλο μέχρι 15 Σεπ. ΟΙ υπόλοιποι του Σεπ πάνε για Μάρτιο. ΜΗΝ ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΕΙΤΕ!

pro
pro
Απάντηση σε  giorgos
7 Φεβρουαρίου 2014 08:36

Τα χρήματα τα έχω άμεση ανάγκη και γι αυτό πήρα τηλέφωνο χθες το πρωί στο τηλέφωνο που δόθηκε σε άλλη παρόμοια ανάρτηση.
Κατέθεσα τα χαρτιά 9-9 και έχω και το σχετικό έγγραφο με τον αριθμό πρωτοκόλλου.
Στο τηλέφωνο μίλησα με μία κύρια, δε κράτησα όνομα, αλλά έλεγξε το όνομα μου και μου είπε πως δεν θα πληρωθώ καθότι ΔΕΝ φτάνουν τα χρήματα και πως η επόμενη δόση εσόδων θα έρθουν στο ταμείο τέλη Μαρτίου και τα χρήματα στους επόμενους δικαιούχους θα μπουν μέσα με τέλη Απριλίου.
Ψέμματα με είπε; Ψέμματα έγραψα.

nikos
nikos
Απάντηση σε  giorgos
7 Φεβρουαρίου 2014 13:05

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ. Σε επικοινωνεία με ΜΤΑ είχα την ιδια ενημέρωση.Με ημερομηνία πρωτοκόλλου 5-09-2014 δεν έχω ειδοποιειθεί.

makis
makis
Απάντηση σε  nikos
8 Φεβρουαρίου 2014 10:39

Η παραπληροφόρηση προφανώς ξεκινά από το ΜΤΑ. Πήρα τηλ. Τετάρτη 5/2/2014 και μάλον η ίδια κυρία μου είπε ότι θα πληρωθουν οι πρώτοι 100 από τους 170 περίπου που έχουν καταθέσει αίτηση τον Σεπτέμβριο.

giorgos
giorgos
Απάντηση σε  nikos
8 Φεβρουαρίου 2014 14:18

Για να λήξει το θέμα …….Με τα έσοδα που περιμένουν θα πληρωθούν λίγο παραπάνω απο τους μισούς του ΦΕΚ. Απ’όσα γνωρίζω μέχρι 9-9 έχουν καταθέσει γύρω στους 90.

pro
pro
Απάντηση σε  nikos
8 Φεβρουαρίου 2014 15:13

Εμένα πάλι με είπε ότι θα πληρωθούν οι πρώτοι 60, από όσο ξέρω είμαι 70 συν πλην 2