Αεροπορία

Σελίδα υπ' αριθ. 235 με σχόλια ειδικά για την Πολεμική Αεροπορία (διαβάστε πρώτα την ενότητα FAQ / Συχνές Ερωτήσεις).

Subscribe
Notify of
guest

21K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
Nick
Nick
21 Ιανουαρίου 2018 22:26

Παρακαλώ τι πρέπει να κάνω για να αλλάξω τραπεζικό λογαριασμό τόσο στο ΓΛΚ όσο και στο ΜΤΑ. Ευχαριστώ πολύ

G.G.
G.G.
Απάντηση σε  Nick
22 Ιανουαρίου 2018 09:29

Για την σύνταξη δημοσίου, από 1-4-2014 η αλλαγή γίνεται από την τράπεζα που θέλεις να σου καταβάλετε η σύνταξη σου (πρώτος δικαιούχος) μέσω του συστήματος ΔΙΑΣ, και δεν απαιτείται καμία αίτηση προς το ΓΛΚ.
Να έχεις μαζί σου ένα πρόσφατο αντίγραφο καταβολής της σύνταξη σου.

Για το ΜΤΑ πρέπει να τους υποβάλεις την παρακάτω αίτηση, μαζί με φωτοτυπία του λογαριασμού (πρώτος δικαιούχος) που θέλεις να σου καταβάλλεται το μέρισμα – ΕΚΟΕΜΑ.
https://www.haf.gr/wp-content/uploads/imported/el/structure/units/mta/pdf/mta_29.pdf

Nick
Nick
Απάντηση σε  G.G.
22 Ιανουαρίου 2018 19:06

Σε ευχαριστώ πάρα πολύ

Nick
Nick
21 Ιανουαρίου 2018 12:53

Κυριοι μηπως γνωριζει καποιος ποτε θα εχουμε ΚΥΣΕΑ για κρισεις/αποστρατειες?

α
α
Contributor
Απάντηση σε  Nick
23 Ιανουαρίου 2018 09:46

ΚΥΣΕΑ έγινε χθες για την ΕΛΑΣ
http://www.eleftherostypos.gr/ellada/173097-kriseis-stin-elas-to-kysea-ananeose-tin-thiteia-toy-arxigoy-antistratigoy-tsoybala/

Σήμερα ο Πρωθυπουργός πάει Νταβός.

α
α
Contributor
Απάντηση σε  α
23 Ιανουαρίου 2018 09:48

Το ΚΥΣΕΑ αποφασίζει για τους Αρχηγούς.
Σύμφωνα με αυτή τη δήλωση
http://www.armyvoice.gr/2017/12/krisis-2018-ti-tha-protini-o-kammenos-sto-kisea-gia-tous-archigous.html
δεν αναμένονται αλλαγές.

Μιχάλης
Μιχάλης
20 Ιανουαρίου 2018 23:59

κ. Καρασσαβίδη θα ήθελα την βοήθεια σας σε δυο ερωτήματα.
Με ποιόν τύπο θα υπολογίσω πόσο θα πληρώσω για αναγνώριση θητείας και ΑΕΙ στο ΜΤΑ; καθώς και για το ΕΛΟΑΑ; στην κύρια σύνταξη γνωρίζω διότι τα έχω κάνει το (2016 μικτές αποδοχές x μήνες x 6,67% .)
Στα παραπάνω όμως τι ισχύει; π.χ για τρέχον έτος 2018 για ΜΤΑ και ΕΛΟΑΑ ; Ευχαριστώ.

Μιχάλης
Μιχάλης
21 Ιανουαρίου 2018 12:26

Συμφωνώ ότι δεν αξίζει και πολύ για το ΜΤΑ έστω και αν έχω παιδιά θα το σκεφτώ.. όμως για το ΕΛΟΑΑ συμφέρει όμως όπως γράφεται και παρακάτω στις ερωτήσεις “Γενικά υπάρχουν οι εξής περιπτώσεις αναγνώρισης χρόνου εφάπαξ με εξαγορά (εισφορές νέου μισθολογίου):
ΕΛΟΑΣ/Ν/Α: Θητεία και χρόνος ΑΕΙ εφόσον οι σπουδές αποτελούσαν τυπικό προσόν κατάταξης, με εισφορές = 3,9% x (ΒΜ + Ιδιαιτ. Συνθηκών + 176€).” (Τωρα με το νέο μισθολόγιο θα πάει μόνο ο βασικός μισθός +ιδι.συνθηκών x3,9% x μήνες)αναγνώρισεις;) ή το 3,9% προσαυξάνεται για το έτος 2018 αναλογικά για το ΕΛΟΑΑ, ;όπως γίνεται και για να αναγνωριση για την κυρια συνταξη απο 6,67% που ήταν έως το 2016, 10% 2017 13,3%2018 μέχρι και 20% και η αίτηση γίνεται απευθείας στον ΕΛΟΑΑ; ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ

Δημήτρης
Δημήτρης
20 Ιανουαρίου 2018 20:02

Καλησπέρα, κ. Αχιλλέα θα ήθελα να σας κάνω μία ερωτήση.
Λόγω θέσης κανονικά θα έπρεπε να λάμβανα το επίδομα αυξημένης επιχειρησιακής ετοιμότητας από τον Σεπτέμβριο του 2017 άλλα ποτέ δεν το έλαβα. Επικοινώνησα με το ΟΛΚΑ και μου είπαν ότι λόγω του νέου μισθολογίου δεν το δικαιούμαι και όσοι το λάβανε το 2017 θα πρέπει να το επιστρέψουν, εγώ είμαι τυχερός που δεν το έλαβα. Αυτό βέβαια μετά από μια ποιο προσεκτική ανάγνωση του ν 4472 άρθρο 127β έχω την εντύπωση ότι το δικαιούμαι μέχρι την έκδοση της ΚΥΑ ποια είναι η γνώμη σας; Να τα διεκδικήσω;

VOLOS
VOLOS
Απάντηση σε  Δημήτρης
20 Ιανουαρίου 2018 21:57

ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟΥΣΕ.ΕΙΝΑΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΤΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ ΣΟΥ.

G.G.
G.G.
Απάντηση σε  Δημήτρης
21 Ιανουαρίου 2018 11:01

Ν.4472/2017, άρθρο 127, παράγραφος Δ.β
(Μέχρι την έκδοση της εν λόγω κοινής υπουργικής απόφασης εξακολουθεί να καταβάλλεται το επίδομα αυξημένης επιχειρησιακής ετοιμότητας μονάδων που προβλέπεται από τις διατάξεις της παρ. Α8 υποπερίπτωση β΄ του άρθρου 51 του ν. 3205/2003 (Α΄297) και σύμφωνα με τις σχετικές εκδοθείσες υπουργικές αποφάσεις, όπως έχουν τροποποιηθεί και ισχύουν.)

Ν.3205/2003, άρθρο 51, παρ. Α8, υποπ. β.
(β. Για το στρατιωτικό προσωπικό της ΕΛ.ΑΣ. του Π.Σ. και του Λ.Σ. το επίδομα αυτό προσδιορίζεται σε ώρες νυκτερινής απασχόλησης.)

Για τα στελέχη των ΕΔ έκανε λόγω το άρθρο 51, παρ. Α8, υποπ. α,
(α. Για τους Αξιωματικούς και Υπαξιωματικούς των Ενόπλων Δυνάμεων ορίζεται σε σαράντα πέντε ευρώ και τριάντα εννέα λεπτά (45,39 ευρώ).
το οποίο και καταργήθηκε με το ν.4472/2017, άρθρο 160, παρ. α.

Άρα σύμφωνα με τα ανωτέρω:
Οι διατάξεις της παρ. Α8 υποπερίπτωση β΄ του άρθρου 51 του ν.3205/2003 που γίνεται λόγος στον ν.4472/2017, δεν αφορούν τα στελέχη των ΕΔ, και ορθά δεν συνεχίζουν να το υπολογίζουν από τον ΟΛΚΑ αφού έχει καταργηθεί.

Δημήτρης
Δημήτρης
Απάντηση σε  G.G.
21 Ιανουαρίου 2018 13:51

Σας ευχαριστώ πολύ για τις διευκρινήσεις άλλα νομίζω ότι ο νομοθέτης δεν τα ξεκαθάρισε πλήρως και υπάρχει μία ασάφεια. Στο άρθρο 127β λέει ότι «Μέχρι την έκδοση της εν λόγω κοινής υπουργικής απόφασης εξακολουθεί να καταβάλλεται το επίδομα αυξημένης επιχειρησιακής ετοιμότητας μονάδων που προβλέπεται από τις διατάξεις της παρ. Α8 υποπερίπτωση β΄ του άρθρου 51 του ν. 3205/2003 (Α΄297) και σύμφωνα με τις σχετικές εκδοθείσες υπουργικές αποφάσεις, όπως έχουν τροποποιηθεί και ισχύουν.» και στο άρθρο 160 ότι «Από την έναρξη ισχύος των διατάξεων του παρόντος νόμου καταργούνται οι διατάξεις: α) Των άρθρων 15, 34 έως 44 και 46 έως 54 του ν. 3205/2003, όπως έχουν τροποποιηθεί και ισχύουν. Πιστεύω ότι θα έπρεπε να υπήρχε διευκρινιστική εγκύκλιος ή να γίνει ερώτηση από το ΟΛΚΑ.

VOLOS
VOLOS
Απάντηση σε  Δημήτρης
21 Ιανουαρίου 2018 22:09

ΚΑΙ ΟΙ ΕΝΩΣΕΙΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΩΝ ΠΑΝΤΩΣ ΖΗΤΗΣΑΝ ΤΗΝ ΚΑΤΑΒΟΛΗ ΤΟΥ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΘΕΙ.ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑ ΚΕΝΟ ΣΤΟΝ ΝΟΜΟ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΣΑΝ ΕΣΕΝΑ ΑΠΕΚΤΗΣΑΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΝΑΡΞΗ ΤΟΥ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΟΥ.

VOLOS
VOLOS
Απάντηση σε  G.G.
21 Ιανουαρίου 2018 22:16

ΑΡΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΕΠΙΣΤΡΕΨΟΥΝΕ ΟΛΟΙ ΟΣΟΙ ΤΟ ΠΗΡΑΝΕ, ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ ΓΙΑ 12 ΜΗΝΕΣ.

ΔΗΜΟΣ
ΔΗΜΟΣ
18 Ιανουαρίου 2018 19:47

Αχιλλέα Καλή χρόνια !Εμείς οι λίγο ποιο παλοί είχαμε κάποια διαφορά με το εφαπαξ πήραμε το 50% Θα είθε λα να ρωτήσω τι γίνετε με το άλλο 50% Ευχαριστώ.

Κωστας
Κωστας
17 Ιανουαρίου 2018 21:54

Τελικά παιδιά αυτό το μήνα θα πληρωθούμε το επίδομα ετοιμότητας στη θέση των νυχτερινών? Υπάρχει περίπτωση να πάρουμε κ του Ιανουαρίου που δεν το πληρωθηκαμε?

VOLOS
VOLOS
Απάντηση σε  Κωστας
20 Ιανουαρίου 2018 21:53

ΔΕ ΝΟΜΙΖΩ.ΛΟΓΙΚΑ ΘΑ ΔΟΘΟΥΝ ΤΑ ΝΥΧΤΕΡΙΝΑ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ ΑΠΟ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟ.ΜΑΛΛΟΝ ΘΑ ΑΡΓΗΣΟΥΝ ΑΦΟΥ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΚΥΑ. ΠΑΡΑΜΕΡΟΘΙΟΥ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ ΑΠΟ 1/1/17 ΜΑΛΛΟΝ ΤΟΝ ΜΑΡΤΙΟ.

Κωστας
Κωστας
Απάντηση σε  VOLOS
20 Ιανουαρίου 2018 22:57

Αυτό το μήνα θα έχουμε μειώσεις κ άλλες?

Κωστας
Κωστας
Απάντηση σε  Κωστας
20 Ιανουαρίου 2018 22:59

Άρα κανονικά πρέπει να πληρωθούμε τα νυχτερινά από 1.1.17?δεν ξέρουμε πότε?

Επαμεινωνδας
Επαμεινωνδας
17 Ιανουαρίου 2018 13:49
G.G.
G.G.
Απάντηση σε  Επαμεινωνδας
17 Ιανουαρίου 2018 14:28

Αναφέρεται στην ορθή επανάληψη της εκδοθείσας εγκυκλίου Οικ. 2/ 52259 /ΔΕΠ/19-7-2017, σχετικά με παροχή οδηγιών για την εφαρμογή των διατάξεων του ν.4472/2017, και συγκεκριμένα στην αποτύπωση των κλιμακίων (αυτά που είναι υπογραμμισμένα) των περιπτώσεων Ι, Ια και Ιβ (σελίδα 6) και Η, Θ (σελίδα 8).
https://diavgeia.gov.gr/doc/%CE%A8%CE%9C%CE%A62%CE%97-%CE%922%CE%A6?inline=true

aero
aero
17 Ιανουαρίου 2018 09:32

http://www.capital.gr/epixeiriseis/3267000/proxoroun-oi-ergasies-gia-ti-nea-ependusi-tis-wyndham-stin-pl-karaiskaki

Δεν παίρνει και το La Mirage (ιδιοκτησίας ΜΤΑ)
που είναι κλειστό από το 2008 ?

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  aero
17 Ιανουαρίου 2018 15:07

Καλό! Δυστυχώς η περιοχή του La Mirage είναι υποβαθμισμένη (προς το παρόν) για να γίνει παρόμοια επένδυση συν το γεγονός ότι το κτίριο είναι “ταλαιπωρημένο” όλα αυτά τα χρόνια… μάλλον για κατεδάφιση και αντιπαροχή το βλέπω να καταλήγει κάποτε… όταν αναβαθμιστεί η γύρω περιοχή και ξανά πάρει αξία το οικόπεδο….

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Johnny B.
18 Ιανουαρίου 2018 13:49

Η περιοχή του La Mirage είναι όντως υποβαθμισμένη
αλλά όχι περισσότερο από τη Πλ. Καραϊσκάκη (Μεταξουργείο).
Γενικά οι αξίες στη περιοχή “έπιασαν πάτο” και τώρα
αρχίζουν οι αγορές και η περιοχή (πιστεύω) θα αναβαθμισθεί.
Οψόμεθα …

aero
aero
16 Ιανουαρίου 2018 08:29

ΧΟΡΗΓΗΣΗ ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΩΝ ΕΝΑΝΤΙ ΕΦΑΠΑΞ
Εγκρίθηκε η χορήγηση 1 εκατ.€
https://diavgeia.gov.gr/decision/view/6%CE%A5%CE%9A86-6%CE%920

(απάντηση σε προηγούμενη ερώτησή μου)
https://enstoloi.net/aeroporia/comment-page-234/#comment-60533

G.G.
G.G.
Απάντηση σε  aero
16 Ιανουαρίου 2018 10:07
G.G.
G.G.
Απάντηση σε  G.G.
16 Ιανουαρίου 2018 10:13

KAI
Προϋπολογισμός ΜΤΑ Οικονομικού Έτους 2018.
https://diavgeia.gov.gr/doc/%CE%A9%CE%961146%CE%A8%CE%A7%CE%975-%CE%964%CE%9C?inline=true

Προϋπολογισμός EKOEMA Οικονομικού Έτους 2018.
https://diavgeia.gov.gr/doc/70%CE%A8646%CE%A8%CE%A7%CE%975-%CE%95%CE%A4%CE%9B?inline=true

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  G.G.
16 Ιανουαρίου 2018 10:57

Αυτές οι εγκρίσεις αφορούν ποσά που “υπάρχουν στο ταμείο”
ή προϋπολογισθέντα να εισρεύσουν στα ταμεία του ΕΛΟΑΑ
από τις μηνιαίες κρατήσεις των ε.ε. ?

Ερωτώ διότι στην α’ περίπτωση θα μπορέσουν να καλύψουν
άμεσα όλες τις εκκρεμείς αιτήσεις
ενώ στη β’ περίπτωση θα περιοριστούν στη χορήγηση
30~40 εφάπαξ κάθε μήνα.

G.G.
G.G.
Απάντηση σε  aero
16 Ιανουαρίου 2018 12:17

Αφορά τον Π/Υ του 2018 (περίπτωση β του σχολίου σου)
https://diavgeia.gov.gr/doc/7%CE%A6%CE%92%CE%956-%CE%98%CE%97%CE%A9?inline=true

Φυσικά μπορεί μέσα στο έτος να πράξουν ανάλογα με το 2017, κάνοντας χρήση και των αποθεματικών.
https://diavgeia.gov.gr/doc/78ΝΙ6-ΦΔ8?inline=true

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  G.G.
17 Ιανουαρίου 2018 08:54

@ G,G.
λογική η απάντησή σου.

Η απορία μου βρίσκεται στο γιατί τα έγγραφα του ΜΤΑ και ΕΚΟΕΜΑ, τιτλοφορούνται “προϋπολογισμός”
ενώ του ΕΛΟΑΑ είναι “εγκρίσεις δέσμευσης πίστωσης”.

Πέρυσι, αντίστοιχες “εγκρίσεις” 16 εκατ. (22/11/2017) και 7 εκατ. (3/7/2017)
αποδόθηκαν άμεσα.
(αποδόθηκαν 242 εφάπαξ στις 24/11/17 και 102 εφάπαξ στις 5/7/17).

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  G.G.
17 Ιανουαρίου 2018 08:59

… γνωρίζουμε ποιό είναι το ύψος του αποθεματικού του ΕΛΟΑΑ ?

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  G.G.
17 Ιανουαρίου 2018 09:19

… στις 31-12-2015, ο ΕΛΟΑΑ είχε περιουσία 56,5 εκατ. €
https://diavgeia.gov.gr/decision/view/7%CE%95%CE%96%CE%996-%CE%91%CE%A6%CE%9C

Harry66
Harry66
14 Ιανουαρίου 2018 19:30

Κάποιος συνάδελφος στο Fb έγραψε για δύο αιτήσεις.Μία προς το ΓΛΚ για επαναυπολογισμό της εισφοράς ΕΟΠΥ και άλλη μία αίτηση-διαμαρτυρία προς τον ΕΦΚΑ.Γνωρίζει κάτι κανείς?

Γιάννης
Γιάννης
Απάντηση σε  Harry66
14 Ιανουαρίου 2018 20:13
Harry66
Harry66
Απάντηση σε  Γιάννης
15 Ιανουαρίου 2018 14:16

Τι είναι αυτό?

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Harry66
15 Ιανουαρίου 2018 19:04

Προσωπικά Harry66, διαβάζοντας την εν λόγω αίτηση-διαμαρτυρία δεν έχω ακόμα πειστεί για το κατά πόσο μια τέτοια αίτηση μπορεί να αιτείται ουσιαστικά και τεκμηριωμένα κάποιο συγκεκριμένο ποσό επιστροφής που δεν καταβλήθηκε ή έτσι γίνεται γενικώς με κάποια δόση καχυποψίας! Στο μόνο που συμφωνώ επί του θέματος και φυσικά αποτέλεσε από την αρχή αντικείμενο σχολιασμού μου, ήταν ότι μέχρι και σήμερα δεν υπάρχει μια επίσημη εκκαθάριση κάπου αναρτημένη, έστω κάποια βεβαίωση ή κάτι τελοσπάντων που να δείχνει το ποσό που παρακρατήθηκε ανά μήνα και το συνολικό ποσό που έπρεπε να επιστραφεί… Κατά τα άλλα, ζούμε σε μια χώρα πλήρως προσαρμοσμένη στην ηλεκτρονική τεχνολογία και σε μοντέρνες διαδικασίες μηχανογράφησης… το θέμα είναι το πως θέλουν κάποιοι να βλέπουν το “ποτήρι”… μισό-άδειο ή μισό-γεμάτο? (παρόλες τις προσπάθειες αναβάθμισης εν καιρώ κρίσης!) Σκέψου ότι το θέμα του υπολογισμού της κύριας σύνταξης (επιβεβαιωμένα για αρκετούς συναδέλφους) εδώ και 1.5-2 χρόνια περίπου γίνεται με τρόπο ώστε το αφορολόγητο να εμπίπτει στην κατηγορία του “διαζευγμένου” άσχετα που όταν τους ρωτάς σου λένε ότι όλες οι database σε παρουσιάζουν κανονικά “έγγαμο με τέκνα”… και δεν είμαι σίγουρος αν… Διαβάστε τη συνέχεια »

VOLOS
VOLOS
12 Ιανουαρίου 2018 18:50

ΝΕΟ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΟ ΕΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ.ΑΝΗΚΩ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ Β ΜΕ ΑΥΞΗΣΗ ΑΠΟΔΟΧΩΝ ΕΩΣ 20 ΕΥΡΩ.ΤΑ ΝΟΥΜΕΡΑ ΓΙΑ 1-1-18 ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΑΞΕΙ.ΓΙΑ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΑ ΟΜΩΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΒΓΑΖΕΙ ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΒΜ.ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ Β.Η ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΣΕ ΚΛΙΜΑΚΙΟ ΚΑΙ Η ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΤΟΥ ΒΜ ΕΓΙΝΕ.ΑΠΟ ΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΣΤΙΣ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΚΛΙΜΑΚΙΟΥ ,Η ΑΥΞΗΣΗ ΒΜ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΙΟΡΘΩΣΗ, ΔΙΝΕΤΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΗ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

VOLOS
VOLOS
12 Ιανουαρίου 2018 19:52

Ο ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΑΞΕΙ.ΑΠΟ ΟΤΙ ΞΕΡΩ ΣΤΗΝ ΠΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΗΚΕ ΤΟ ΠΑΓΩΜΑ.ΔΟΘΗΚΑΝ ΟΙ ΠΡΟΑΓΩΓΕΣ ΜΕ ΤΟ ΝΕΟ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΟ,ΑΛΛΑΓΗ ΚΛΙΜΑΚΙΟΥ.ΕΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΠΡΟΣΘΕΤΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΠΙΔΟΜΑ ΕΤΟΙΜΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟ ΝΕΟ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΟ ΑΦΟΥ ΙΣΧΥΕΙ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΘΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΝΥΧΤΕΡΙΝΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΔΩΘΗΚΕ ΤΟΝ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟ.ΝΟΜΙΖΩ ΚΑΤΑ ΛΑΘΟΣ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ.

VOLOS
VOLOS
12 Ιανουαρίου 2018 21:49

ΠΑΝΤΩΣ,Ο ΝΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΟ ΛΕΕΙ ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ 127β. Στο ίδιο ως άνω προσωπικό, καθώς και το στρατιωτικό προσωπικό των Ενόπλων Δυνάμεων που αποδεδειγμένα εργάζεται κατά τις νυκτερινές ώρες χορηγείται ειδική αποζημίωση, η οποία ανέρχεται στο ποσό των δύο ευρώ και εβδομήντα επτά λεπτών (2,77 €) ανά ώρα νυχτερινής απασχόλησης. Το ανώτατο όριο των ωρών νυχτερινής απασχόλησης, οι όροι και προϋποθέσεις χορήγησης της εν λόγω αποζημίωσης καθορίζονται με κοινή απόφαση των Υπουργών Οικονομικών και του κατά περίπτωση αρμόδιου Υπουργού. Μέχρι την έκδοση της εν λόγω κοινής υπουργικής απόφασης εξακολουθεί να καταβάλλεται το επίδομα αυξημένης επιχειρησιακής ετοιμότητας μονάδων που προβλέπεται από τις διατάξεις της παρ. Α8 υποπερίπτωση β΄ του άρθρου 51 του ν. 3205/2003 (Α΄297) και σύμφωνα με τις σχετικές εκδοθείσες υπουργικές αποφάσεις, όπως έχουν τροποποιηθεί και ισχύουν. ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΒΕΒΑΙΑ ΑΝ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ ΣΤΙΣ ΝΕΕΣ ΑΠΟΔΟΧΕΣ ΟΠΩΣ ΛΕΣ.ΘΑ ΤΟ ΔΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΕΠΟΜΕΝΟΥΣ ΜΗΝΕΣ.

VOLOS
VOLOS
12 Ιανουαρίου 2018 22:16

ΞΕΧΑΣΑ ΝΑ ΤΟΝΙΣΩ ΤΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟ.ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΜΕ ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΜΕ ΑΚΡΗ.ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ.

Γιάννης
Γιάννης
Απάντηση σε  VOLOS
13 Ιανουαρίου 2018 10:18
ΚΩΣΤΑΣ
ΚΩΣΤΑΣ
11 Ιανουαρίου 2018 14:12

Καλησπέρα.
Με ημερομηνία κατάθεσης δικαιολογητικών για εφάπαξ 2-2-17, σειρά 26. Επίσης αν μπορεί κάποιος να με ενημερώσει εάν υπάρχει φορολογία στο εφάπαξ (ποσό 75.500 περίπου).

Δήμος
Δήμος
Απάντηση σε  ΚΩΣΤΑΣ
11 Ιανουαρίου 2018 14:22

Το εφάπαξ δεν έχει φόρο

Γιώργος
Γιώργος
Απάντηση σε  Δήμος
11 Ιανουαρίου 2018 21:51

Αρκεί να το βάλεις στον σωστό κωδικό του Ε1. Νομίζω είναι ο 781.

ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
11 Ιανουαρίου 2018 12:57

Καλησπέρα κύριε Αχιλλέα.Θα ήθελα να κανω μια ερώτηση που αφορά τα 5 χρόνια που είχα στο ΙΚΑ πριν καταταγω στην ΠΑ.Η ερώτηση εχει ως εξής : Τωρα με τον καινούριο ασφαλιστικό φορέα ΕΦΚΑ τι μπορω να κανω με τα χρόνια αυτά (πχ αλλαγη κλιμακίου,συνταξιοδότηση) και πως γινετε.

ΥΓ. Παλιά πλήρωνες για να τα αναγνωρίσεις τωρα που έγινε ΕΦΚΑ?

Ευχαριστω εκ των προτέρων…

ΤΑΚΗΣ
ΤΑΚΗΣ
Απάντηση σε  ΔΗΜΗΤΡΗΣ
11 Ιανουαρίου 2018 16:04

FAQ, ενότητα 3, ερωτήσεις 6α και 6β

ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Απάντηση σε  ΤΑΚΗΣ
11 Ιανουαρίου 2018 20:38

Ευχαριστω κύριε Τάκη , ενημερώθηκα σχετικά με την συνταξιοδότηση. μήπως γνωρίζεται αν υπάρχει αλλαγη μισθολογικού κλιμακίου εάν αναγνωριστούν τα 5 χρόνια ΙΚΑ?
Και αν πληρώνεις για να τα αναγνωρισεις εφόσον πλέον ειναι ενιαίο ταμείο ασφάλισης ΕΦΚΑ.?

M
M
10 Ιανουαρίου 2018 14:56
GEORGE HAF
GEORGE HAF
9 Ιανουαρίου 2018 18:18

Καλησπέρα, χρόνια πολλά και καλή χρονιά σε όλους. Συνταξιοδοτήθηκα τον Σεπ. 2017 με αυτεπάγγελτη αποστρατεία 35ετίας και πήρα προσωρινή σύνταξη τον Δεκ. 2017. Θα ήθελα να ρωτήσω κύριε Καρασαββίδη, αν γνωρίζετε, γιατί μου έγινε συνολική κράτηση φόρου 810,18 Ευρώ για 4 μήνες περίπου, ενώ στον πίνακα υπολογισμού του site φαίνονται 86,11 Ευρώ/μήνα. Δεν θα έπρεπε να γίνει κράτηση 86,11 Χ 4 = 344,44 Ευρώ; Μήπως τελικά είναι μεγαλύτερος ο φόρος; Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων για το χρόνο σας.

Γιάννης
Γιάννης
Απάντηση σε  GEORGE HAF
9 Ιανουαρίου 2018 18:58

Τα αναδρομικά ποσά έχουν την ιδιαιτερότητα να φορολογούνται πάντα με πάγιο ποσοστό 20% χωρίς να λαμβάνεται υπόψη η μείωση φόρου, οπότε ο συνολικός φόρος κατά την πρώτη εξόφληση της προσωρινής σύνταξης είναι μεγαλύτερος του αναμενόμενου.
https://enstoloi.net/proti-pliromi-prosorinis-sintaksis-me-anadromika/

GEORGE HAF
GEORGE HAF
9 Ιανουαρίου 2018 20:12

Αχιλλέα και Γιάννη ευχαριστώ πολύ για την άμεση απάντηση, έχετε απόλυτο δίκιο. Εφόσον εισήγαγα τα αναδρομικά στη σελίδα, τα αποτελέσματα είναι όμοια με του ΓΛΚ! Μήπως γνωρίζετε εάν αυτή η κράτηση του 20% συνυπολογίζεται στην επόμενη εκκαθάριση του φόρου εισοδήματος 2017; Ευχαριστώ και πάλι, η αξία του site είναι ανεκτίμητη!