Αεροπορία

Σελίδα υπ' αριθ. 249 με σχόλια ειδικά για την Πολεμική Αεροπορία (διαβάστε πρώτα την ενότητα FAQ / Συχνές Ερωτήσεις).

Subscribe
Notify of
guest

20.2K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
Παναγιώτης
Παναγιώτης
1 Οκτωβρίου 2018 12:44

Καλησπέρα είμαι σμηνιας εποπ 4 σειρά 2010….θα ήθελα να ρωτήσω κάτι…. Εμάς μας συμφέρει να αναγνωρίσουμε τα 5 πλασματικά χρόνια?τώρα είμαι 31 χρόνων με 8 χρόνια αεροπορία κ 17 μήνες στρατό όπως κ 2 χρόνια ένσημα ΙΚΑ?

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Παναγιώτης
Παναγιώτης
1 Οκτωβρίου 2018 16:38

Άρα κ Αχιλλέα εγώ θα φύγω στη συνταξιοδοτηση στα 53 μ χρόνια η στα 58?πρέπει να πληρώσω και την θητεία στο στρατό στη συνταξιοδοτηση η νωρίτερα στην ενέργεια?

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Παναγιώτης
Παναγιώτης
1 Οκτωβρίου 2018 20:05

Σας ευχαριστώ πολύ

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Κωστης
Κωστης
29 Σεπτεμβρίου 2018 14:48

Πόσο καιρό βαστάει περίπου η προσωρινή σύνταξη….ξέρεις κανεις;;; Από πληροφορίες….

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Tanasen
Tanasen
Απάντηση σε  Κωστης
29 Σεπτεμβρίου 2018 15:40

Είκοσι μήνες βασταει καλά πάντως…Με διαγραφή 15 Δεκ 2016 ακόμα προσωρινή…εάν εννοείς πόσο βασταει στον μήνα,δεν έχω παράπονο..δέκα μέρες την βγάζουμε άνετα…

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Κωστης
Κωστης
Απάντηση σε  Tanasen
29 Σεπτεμβρίου 2018 16:47

Αφου δεν πεθαναμε απο ερωτα……θα πεθανουμε απο φτωχια;;;;; Αντεξε θανασηηηηηη…Υπομονη

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
STR
STR
Απάντηση σε  Tanasen
30 Σεπτεμβρίου 2018 14:06

Η προσωρινή ”βαστάει”, εμείς δεν ξέρω αν ”βαστάμε” άλλο……….

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Αγγελος
Αγγελος
Απάντηση σε  Κωστης
2 Οκτωβρίου 2018 12:32

Καλημέρα Κωστή. Εγώ περνω ακόμη προσωρινή και ειχα διαγραφεί 2-3-17. Περίπου μου είπαν από το γλκ κρατάει 22 μηνες!!!

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΓΙΑΝΝΗΣ Ε.
ΓΙΑΝΝΗΣ Ε.
28 Σεπτεμβρίου 2018 16:44

Καλησπέρα σας.
Με διαγραφή 13-1-2017, γνωρίζει κάποιος συνάδελφος αν πρέπει να ενημερώσω το Γ.Λ του Κράτους σχετικά με τις κόρη μου που σπουδάζει (προστατευόμενο τέκνο), όσο και για την δεύτερη που ενηλικιώνεται σε λίγους μήνες; Αλλάζει κάτι;
Μου χορηγείται -ακόμα- προσωρινή σύνταξη από τον Μάϊο του 2017.
Ευχαριστώ.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΓΙΩΡΓΟΣ
ΓΙΩΡΓΟΣ
25 Σεπτεμβρίου 2018 18:46

Όσον αφορά για την πρόσθετη αναδρομική κράτηση 2% των ΕΜΘ το μόνο σίγουρο είναι ότι θα λυθεί στα δικαστήρια αλλά έχουμε και άλλο ευτράπελο από πλευράς Ε.ΛΟ.Α.Α που προστίθεται στα τόσα, πλέον μετά την αποστρατεία δεν γίνονται δεκτές αιτήσεις αναγνώρισης προϋπηρεσίας και αναγνώρισης μετοχικής σχέσεις με το ταμείο, οι κρατήσεις που έχουν γίνει μέχρι και την μονιμοποίηση ή μέχρι 25/7/2001 λογίζονται ως κοινωνικοί πόροι. Πολλοί συνάδελφοι όπως και εγώ ουδέποτε είχαμε ενημερωθεί από τις Μονάδες μας και δεν γνωρίζαμε για τις αιτήσεις όσο είμαστε εν ενεργεία με αποτέλεσμα να χάνουμε 11 ολόκληρα χρόνια ΕΦΑΠΑΞ.
Επιτέλους πρέπει να λυθεί το θέμα από το Δ.Ε./Ε.ΛΟ.Α.Α όπως έγινε σε παλαιότερη συνεδρίαση με εισήγηση Διευθυντή το 2015 με τα ίδια ακριβώς χαρακτηριστικά

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Spyros
Spyros
Απάντηση σε  ΓΙΩΡΓΟΣ
26 Σεπτεμβρίου 2018 06:13

Συγνωμη αλλα μετα την αποστρατεια εισαι αποστρατος κ οχι μετοχος του ταμειου πως ζητας αναγνωρισεις? Περιεργη απαιτηση

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΓΙΩΡΓΟΣ
ΓΙΩΡΓΟΣ
Απάντηση σε  Spyros
26 Σεπτεμβρίου 2018 08:41

Δεν ζητάω αναγνώριση των χρόνων αποστράτου Ζητάω να μου αναγνωρίσει τα χρόνια που ήμουν εν ενεργεία και πλήρωνα κανονικά τις εισφορές μου προς το ταμείο.
Μάλλον κάπου μπερδεύτηκες

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΤΑΚΗΣ
ΤΑΚΗΣ
Απάντηση σε  ΓΙΩΡΓΟΣ
27 Σεπτεμβρίου 2018 01:07

Συγνώμη φίλε Σπύρο αλλά νομίζω, αν δεν κάνω λάθος , ότι οι αναγνωρίσεις ισχύουν και για 5 χρόνια μετά την αποστρατεία.

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
ΓΙΩΡΓΟΣ
ΓΙΩΡΓΟΣ
Απάντηση σε  ΤΑΚΗΣ
27 Σεπτεμβρίου 2018 09:07

Φίλε Τάκη έχεις απόλυτο δίκιο αλλά το ότι αυτό φάνηκε ποιο περίεργο από το ότι οι εισφορές μας λογίζονταν ως κοινωνικοί πόροι δηλαδή εκμεταλλευόντουσαν κατά το δοκούν ή ότι το Δ.Ε /Ε.ΛΟ.Α.Α το 2015 δικαίωσε συναδέλφους μετά την αποστρατεία τους που και αυτοί ουδέποτε είχαν ενημερωθεί για την αίτηση όσο ήταν εν ενεργεία, μου κάνει εντύπωση.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΒΑΙΟΣ
ΒΑΙΟΣ
Απάντηση σε  Spyros
28 Σεπτεμβρίου 2018 13:03

ΜΙΛΑ ΓΙΑ ΟΤΑΝ ΗΤΑΝ ΕΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ …ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΒΙΑΣΥΝΗ….ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΕΡΓΗ ΑΠΑΙΤΗΣΗ ΟΤΑΝ ΖΗΤΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΗΔΗ ΚΑΤΑΒΑΛΕΙ Ο ΚΑΘΕ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ ΜΕ ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΒΟΛΗ ΤΟΥ ΕΦΑΠΑΞ ΤΟΥ!!!

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Harry67
Harry67
Απάντηση σε  Spyros
30 Σεπτεμβρίου 2018 13:46

Το σωστό είναι ΄’Μερισματούχος” ο απόστρατος και ΄΄Μέτοχος΄΄ ο ε.ε.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
G.G.
G.G.
25 Σεπτεμβρίου 2018 14:38

Χορήγηση Εφάπαξ Βοηθημάτων
https://www.haf.gr/wp-content/uploads/2018/09/anakoinosixxorigisisxefapaksxvoithimaton.pdf

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
aero
aero
Contributor
27 Σεπτεμβρίου 2018 09:58

… αν λάβουμε, μάλιστα, υπόψη ότι ο ΕΛΟΑΝ τώρα δίνει εφάπαξ σε αιτήσεις από τον Ιαν. 2018 (με αρ. πρωτ. 1 …)
https://enstoloi.net/naftiko/comment-page-34/#comment-66899

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Κωστας
Κωστας
25 Σεπτεμβρίου 2018 07:40

ΚΑΛΗΜΕΡΑ…..

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΓΙΩΡΓΟΣ
ΓΙΩΡΓΟΣ
22 Σεπτεμβρίου 2018 22:14

Τάκη και στο ΜΤΝ εφαρμόζεται η αναδρομική κράτηση των ΕΜΘ 2% στο εφάπαξ ?? Είχα την εντύπωση ότι μόνο στη αεροπορία υπήρχε αυτό το πρόβλημα (αδικία).

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
ΤΑΚΗΣ
ΤΑΚΗΣ
Απάντηση σε  ΓΙΩΡΓΟΣ
23 Σεπτεμβρίου 2018 00:47

Κανονικότατα φίλε Γιώργο μου τα κράτησαν από το εφάπαξ. Τώρα είμαι σε επαφή με δικηγόρο για να καταθέσω προσφυγή.

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
ΓΙΩΡΓΟΣ
ΓΙΩΡΓΟΣ
Απάντηση σε  ΤΑΚΗΣ
23 Σεπτεμβρίου 2018 11:07

Τάκη η αδικία αφορά όλες τις σειρές των ΕΜΘ η αφορά όσους έχουν κατάταξη μέχρι το 1992 ??

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
ΤΑΚΗΣ
ΤΑΚΗΣ
Απάντηση σε  ΓΙΩΡΓΟΣ
23 Σεπτεμβρίου 2018 14:39

Εγώ Γιωργο κατατάχτηκα μετά την 1/1/93 και αποστρατέυτηκα με διαδοχική ασφάλιση (θητεία και ΙΚΑ).

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  ΤΑΚΗΣ
23 Σεπτεμβρίου 2018 11:27

Τάκη καλημέρα. Συμφωνώ μαζί σου ότι είναι άδικο να μην επιστρέφονται οι εισφορές που έχουν πληρωθεί τόσα χρόνια σε περίπτωση παραίτησης όπως άδικη είναι και η κράτηση του 2% στους ΕΜΘ. Από την στιγμή όμως που και οι δύο περιπτώσεις προβλέπονται από νόμο, όσο παλιός και αναχρονιστικός είναι αυτός, μόνο με την αλλαγή του νόμου αυτού μπορούν να διορθωθούν. Για την περίπτωση της επιστροφής των κρατήσεων δεν έχω ακούσει ποτέ να έχει τεθεί θέμα αλλά το 2% έχει συζητηθεί αρκετά τα τελευταία χρόνια και συνεχίζουν να γίνονται προσπάθειες (βλ. http://psaemth.blogspot.com/2018/09/blog-post_21.html ).
Για την επίλυση τέτοιων θεμάτων νομίζω ότι είναι προσφορότερη η ομαδική διεκδίκηση. Οι ατομικές προσφυγές έχουν σίγουρα μεγαλύτερο κόστος και λιγότερες πιθανότητες επιτυχίας.
@ Γιώργος. Η διαφορά του ΜΤΑ σε σχέση με τα άλλα ταμεία είναι ότι ζήτα η αίτηση πληρωμής του 2% να έχει γίνει όσο ακόμα είσαι ε.ε. Βλ. σχόλιο του Αχιλλέα εδώ https://enstoloi.net/aeroporia/comment-page-246/#comment-65334

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΤΑΚΗΣ
ΤΑΚΗΣ
22 Σεπτεμβρίου 2018 10:33

Καλημέρα κε Καρασσαβίδη και κοι συνάδελφοι. Θα ήθελα να κάνω μία ερώτηση αν κάποιος έχει εμπειρια να μου απαντήσει. Η σύζυγός μου παραιτήθηκε τον Αύγουστο του 2018 χωρίς δικαίωμα άμεσης συνταξιοδότησης και ζήτησε να της επισταφούν οι κρατήσεις της για το εφάπαξ απο το ΜΤΝ. Θα γίνει και σ’ αυτήν τη περίπτωση η κράτηση του 2% υπέρ ΤΑΝ ή ισχύει μόνο για όσους λαμβάνουν κανονικό εφάπαξ? Γιατί από τις αποδείξεις μισθοδοσίας της σαν ΟΠΥ, για τα 5 πρώτα χρόνια, οι κρατήσεις δεν ξεπερνούν τα 850 ευρώ. Επίσης, θα ήθελα να ρωτήσω, αν γνωρίζει κάποιος, από που νομιμοποιούνται τα μετοχικά ταμεία, σε κάποιον που δεν λαμβάνει άμεσα σύνταξη, να εξαφανίζουν εισφορές για μερίσματα 27,5 χρόνων? Δεν θα έπρεπε όποτε συνταξιοδοτηθεί να λάβει ότι του αναλογεί σε μερίσματα? Ευχαριστώ πολύ.

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
ΤΑΚΗΣ
ΤΑΚΗΣ
22 Σεπτεμβρίου 2018 12:05

Σας ευχαριστώ πολύ κε Καρασαββίδη.

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
22 Σεπτεμβρίου 2018 13:42

Η επιστροφή ή μη των κρατήσεων από τα μετοχικά ταμεία, στις περιπτώσεις αποχώρησης μετόχων χωρίς δικαίωμα λήψης μερίσματος, προβλέπεται στο άρθρο 15 του ΑΝ1988/1939 (ΦΕΚ Α 414) όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει σήμερα.
Για περιπτώσεις οικειοθελούς αποχώρησης χωρίς δικαίωμα σύνταξης η παράγραφος 1α του παραπάνω άρθρου ορίζει
«1. Δεν δικαιούνται εις επιστροφήν και απόληψιν των καταβληθεισών πάσης φύσεως εκ των αποδοχών αυτών εισφορών και κρατήσεων περιερχομένων υπέρ του Τακτικού αποθεματικού κεφαλαίου του Ταμείου, οι κάτωθι:
α) Οι οικειοθελώς παραιτούμενοι των τάξεων μέτοχοι άνευ δικαιώματος εις σύνταξιν…….».

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Γιάννης
Γιάννης
Contributor
Απάντηση σε  GEORGIOSP
22 Σεπτεμβρίου 2018 14:07

Ο νόμος που παραθέτεις αφορά το ΜΤΑ και ΟΧΙ όλα τα Ταμεία, ο Τάκης μιλά για το ΜΤΝ που διέπετε από τις διατάξεις του Π.Δ. 21/31-10-1932 Περί Κωδικοποιήσεως Νόμων και Περί Μετοχικού Ταμείου Πολεμικού Ναυτικού, όπως έχει τροποποιηθεί με μεταγενέστερη νομοθεσία.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Γιάννης
22 Σεπτεμβρίου 2018 14:55

Γιάννη έχεις δίκιο ο ΑΝ1988 είναι μόνο για το ΜΤΑ. Το ΠΔ του ΜΤΝ που αναφέρεις προβλέπει για την περίπτωση παραίτησης, στην παράγραφο 1 του άρθρου 23, την μη επιστροφή των κρατήσεων και την απόδοση τους στο αποθεματικό κεφάλαιο του ταμείου. Δεν γνωρίζω όμως αν από τότε (1932) έχει γίνει κάποια τροποποίηση στην συγκεκριμένη διάταξη.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΤΑΚΗΣ
ΤΑΚΗΣ
Απάντηση σε  GEORGIOSP
22 Σεπτεμβρίου 2018 14:45

Φίλε GEORGIOSP σ΄ευχαριστώ πολύ για την απάντηση. Εδώ θα ήθελα να κάνω ένα σχόλιο. Αλοίμονο αν τα ΜΤ των ΕΔ διέπονται από νόμους του 1939. Δεν γνωρίζω βέβαια αν έχει επικαιροποιηθεί από κάποιον άλλο νόμο, αλλά μιλάμε για τελείως διαφορετικές εποχές, με επικουρικές συντάξεις μόνο από κάποιους ελάχιστους κλάδους ασφάλισης κι αυτές στα σπάργανά τους. Τώρα, 80 χρόνια μετά, όπου σχεδόν όλα τα ταμεία με τη διαδοχική ασφάλιση, σου ανταποδίδουν τις εισφορές για επικουρική ασφάλιση, να μην ισχύει για τα ΜΤ των ΕΔ, τι να πω. Και μιλάμε για εισφορές 27,5 ετων, περίπου 20000 ευρώ, σύμφωνα με πρόχειρους υπολογισμούς από τις αποδείξεις μισθοδοσίας. Πιστεύω ότι αξίζει να το ψάξω περαιτέρω, και να κάνω τις απαραίτητες νομικές ενέργειες, όπως και με την αναδρομική εισφορά ΕΜΘ 2% που μου κράτησαν από το εφάπαξ, γιατί προσωπικά πιστεύω ότι είναι αδικία. Θα μπορούσαν να έχουν βάλει κάποιο ελάχιστο χρονικό όριο (όπως και με το εφάπαξ είναι νομίζω τα 15 χρόνια εισφορών) και από εκεί και πάνω να σου καταβάλλονται κανονικά τα μερίσματα που δικαιούσαι.

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
ΓΙΩΡΓΟΣ
ΓΙΩΡΓΟΣ
Απάντηση σε  ΤΑΚΗΣ
23 Σεπτεμβρίου 2018 12:14

Τάκη ρίξε μια ματιά στο άρθρο 7 του Ν.4284/2014. https://www.kodiko.gr/nomologia/document_navigation/98364/nomos-4284-2014

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
ΤΑΚΗΣ
ΤΑΚΗΣ
Απάντηση σε  ΓΙΩΡΓΟΣ
23 Σεπτεμβρίου 2018 15:34

Φίλοι GEORGIOSP και Γιώργο, σας ευχαριστώ πολύ για την ανταπόκριση και την ενημέρωση. Το θέμα της μη επιστροφής των εισφορών των μερισματών ή της καταβολης τους κατά την συνταξιοδότηση των παραιτούμενων από τις ΕΔ, σίγουρα, κάποια στιγμή μελλοντικά, θα μας απασχολήσει περισότερο, καθώς απ΄ ότι βλέπω στο Διάυγεια έχει αυξηθεί ο αριθμός τους κατά πολύ. Για το θέμα της αναδρομικής κράτησης ΕΜΘ 2%, κατέληξα κι εγώ στη λύση της ομαδικής διεκδίκησης, για τους λόγους που αναφέρεις στο σχόλιό σου φίλε GEORGIOSP.

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
Αγγελος
Αγγελος
21 Σεπτεμβρίου 2018 12:01

Καλημέρα θέλω να ρωτήσω εάν γνωρίζει κανείς τα αναδρομικά από την περικοπή των μισθών ποτέ θα αρχίσουν να καταβάλονται, και η καταβολή θα είναι εφάπαξ ή κάθε μήνα; Ευχαριστώ πολύ.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Αγγελος
Αγγελος
Απάντηση σε  Αγγελος
21 Σεπτεμβρίου 2018 22:00

Ευχαριστώ πολύ κύριε Καρασαββίδη.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ ΣΤΑΥΡΟΣ
ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ ΣΤΑΥΡΟΣ
20 Σεπτεμβρίου 2018 22:00

Γνωρίζουμε σε πόσο καιρό βγαίνει η προσωρινή συνταξιοδοτική πράξη (σύνταξη), μετά έκδοση του ΦΕΚ αποστρατείας ;

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Αγγελος
Αγγελος
22 Σεπτεμβρίου 2018 11:52

Καλημέρα Σταύρο εμένα έκαναν 7 μήνες να μου δώσουν προσωρινή, τα δε αναδρομικά τα πήρα κουτσουρεμενα όπως όλοι, γιατί οι κρατήσεις που έγιναν σε αυτα έχουν μεγάλο φορο!!!!!

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Αντώνης
Αντώνης
19 Σεπτεμβρίου 2018 00:22

Θα ήθελα να ρωτήσω τι κάνω στη προκειμένη περίπτωση όπου ο γιος μου δε πέρασε σε κάποια σχολή και αποφάσισε να ξαναδώσει.Πρέπει να ενημερώσω το ΓΛΚ και πότε? Για το επίδομα τέκνου πάντα μιλάω?

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Σακης
Σακης
15 Σεπτεμβρίου 2018 10:34

Το υπόλοιπο 50% συμπληρωματικό εφάπαξ θα δωθεί τώρα πρόσφατα από το πακέτο των παροχών η τα ταμεία θα τα δώσουν σε δύο η τρία χρόνια αφού τηρηθεί σειρά προτεραιότητας

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Σακης
15 Σεπτεμβρίου 2018 12:13

Σάκη, πρώτα πρέπει να νομοθετηθούν οι προφορικές (προεκλογικές) υποσχέσεις για την πλήρη επιστροφή των μισθών/συντάξεων στο καθεστώς του 8/2012 και ύστερα θα εκδοθεί από το Ταμείο ενημερωτικό για το πως θα δοθούν τα συμπληρωματικά εφάπαξ. Πιθανότατα με τον ίδιο τρόπο που έγινε και για το πρώτο 50%, δηλαδή παράλληλη λίστα αναμονής και σταδιακή αποδέσμευση ποσών.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Κωστής
Κωστής
15 Σεπτεμβρίου 2018 09:18

Εαν κάποιος συνάδελφος γνωρίζει ας μας ενημερώσει για τα συγκεκριμένα προνόμια ώστε να έχω κίνητρα να αλλάξω τρόπο ζωής γιατί τώρα που κοντέυω τα τρίτα “ήντα ” τό έχω ξεφτιλίσει με τα ζυγουράκια τις προβατίνες και τα κρασάκια έχοντας τη νοοτροπία “να πάω χορτάτος ” που να ήξερα τι προνόμια με περιμένουν στα ’90,

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
nikos 60
nikos 60
Απάντηση σε  Κωστής
15 Σεπτεμβρίου 2018 22:28

Συνέχισε να κάνεις ακριβώς τα ίδια και μην μετανιώνεις για τίποτα. Δεν έχει κανείς μας συμβόλαιο με τον Θεό και όπως έλεγαν τα γερόντια ο καθένας μας έχει το καντήλι του χωρίς να ξέρει πόσο λάδι έχει μέσα. Τώρα πέρα από την πλάκα και χωρίς να θέλω να χαρακτηρίσω την συγκεκριμένη κίνηση, τι αξία έχει αυτή, την στιγμή που το “Κράτος” οδήγησε και συνεχίζει να οδηγεί τους ανθρώπους σε εξαθλίωση .Μου θυμίζει “χάντρες και καθρεφτάκια σε ιθαγενείς”.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Νίκος
Νίκος
12 Σεπτεμβρίου 2018 12:59

Η Πολεμική Αεροπορία δίνει κίνητρα στα στελέχη της για να ζήσουν και να ξεπεράσουν τα 90 χρόνια.
Όχι δεν είναι αστείο. Δείτε και το σχετικό έγγραφο από ArmyVoice.gr

https://www.armyvoice.gr/2018/09/polemiki-aeroporia-kinitra-sta-stelechi-na-zisoun-mechri-ta-90/

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Νίκος
14 Σεπτεμβρίου 2018 10:27

Δεν δίνει κίνητρα. Παρέχει ένα προνόμιο στους υπερήλικες, σε ένδειξη σεβασμού.
Ας μην τα λοιδορούμε όλα μέσα από την τάση για “χαβαλέ” που διακατέχει την κοινωνία μας.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Νίκος
Νίκος
Απάντηση σε  aero
14 Σεπτεμβρίου 2018 11:06

Είναι προσβλητικό γιατί ελάχιστοι φθάνουν σε αυτή την ηλικία. Ας δώσουν πρώτα τα ξίφη και τα μετάλλια που χρωστούν στους αποφοίτους των ΑΣΣΥ. Αυτό είναι ηθικό. Είμαι 39 ΣΤΥΑ. Η αντίστοιχη 7 ΣΜΥΝ της έχουν απονεμηθεί εδώ και 8 χρόνια. Όσο αφορά για τα αναδρομικά εχουν κερδηθεί από τις προσφυγές όλων μας και από κανένα κόμμα.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Μιχάλης
Μιχάλης
Απάντηση σε  Νίκος
16 Σεπτεμβρίου 2018 13:51

Το ίδιο ακριβώς λέω κι εγώ στην Ένωση Αποστράτων στην οποία επιθυμούν την παρουσία και συμμετοχή. Είμαι κι εγώ 39η. Εάν δεν απονεμηθούν, με τελετή, τα ξίφη και μετάλλια που χρωστούν, δεν υπάρχει περίπτωση να προσφέρω ή να συμμετέχω, ούτε με ενδιαφέρει το έργο τους και η ύπαρξή τους. Είναι θέμα θεσμικό και ηθικό όπως λες. Τα υπόλοιπα μας αφορούν όλους.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Airwolf
Airwolf
Απάντηση σε  aero
14 Σεπτεμβρίου 2018 19:09

Ο σεβασμός κερδίζεται , δεν δίνεται με την μορφή προνομίων.
Γιατί να μην το κάνανε στα 80-85 που θα είναι σίγουρα περισσότεροι που θα τ΄ απολαύσουν αυτά τα προνόμια ;
90 χρονών με τόσα προβλήματα υγείας που θα έχει κάποιος μόνο προνόμια Στρατηγού δεν θα τον ενδιαφέρουν.
Εκτός αν είναι φωτογραφική απόφαση…

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Airwolf
14 Σεπτεμβρίου 2018 21:25

Airwolf, λες? Aero, δεν βλέπω κάποια έλλειψη σεβασμού στα όσα γράφτηκαν παραπάνω.
Προσωπικά ακόμα προσπαθώ να δω από πρακτικής απόψεως ποια είναι αυτά τα προνόμια
που θα μπορεί να απολαύσει κάποιος στα 90+ του όσο υγιή και αν τον έχει ο Θεός.
Δηλαδή, υπάρχει όφελος π.χ. στη νοσοκομειακή ή κατ’ οικόν περίθαλψη? Κάποια
σειρά προτεραιότητας ή καλύτερη μεταχείριση κάπου (π.χ. ΚΕΔΑ, Λέσχες κλπ)
που θα τύχει να απολαύσει αυτός αλλά ουσιαστικά τα άμεσα συγγενικά του πρόσωπα?
Ας μας πει κάποιος που ξέρει περισσότερα…
ΥΓ: Τέλος, δεν νομίζω να υπάρξει ως συνέπεια κάποια μισθολογική μεταβολή του γέροντα
ώστε να αλλάξουν κάπως τα οικονομικά του έστω και σ’ αυτήν την ηλικία.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Harry67
Harry67
Απάντηση σε  aero
15 Σεπτεμβρίου 2018 09:53

Οι συνάδελφοι οι άνω των 90 σήμερα αξίζουν ιδιαίτερης τιμής γιατί πέρασαν πολλά κατά τη διάρκεια της θητείας τους.Θεωρώ πως το βασικότερο γι αυτούς είναι να μη περικόψουν τις συντάξεις τους για να μπορούν να πληρώνουν αυτούς που τους φροντίζουν (δεν εννοώ συγγενικά πρόσωπα).΄Ολες οι άλλες παροχές είναι για τα σκουπίδια.Ας αλλάξουν τον Κανονισμό για τον παραθερισμό για να μπορούν και άλλοι απόστρατοι να “απολαμβάνουν” αυτών των προνομίων.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
anastasios
anastasios
11 Σεπτεμβρίου 2018 10:29

Καλημέρα….μια ερώτηση…συμπληρωματικο εφάπαξ δικαιούνται και αυτοί που έφυγαν το 2015? με καταβολή εφάπαξ το 2017?

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Γιάννης
Γιάννης
Contributor
Απάντηση σε  anastasios
11 Σεπτεμβρίου 2018 10:41

Συμπληρωματικό θα πάρουν όλοι όσοι πήραν με το πρώτο 50% και όλοι αυτοί που αποστρατεύτηκαν στην συνέχεια έως 31-12-2016 και έλαβαν εφάπαξ με το παλιό μισθολόγιο.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
anastasios
anastasios
Απάντηση σε  Γιάννης
11 Σεπτεμβρίου 2018 11:12

Ευχαριστώ για την απάντηση

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Σταύρος Μαστοράκης
Σταύρος Μαστοράκης
Απάντηση σε  Γιάννης
11 Σεπτεμβρίου 2018 12:26

Δηλαδή εμείς που πήραμε συμπληρωματικά εφάπαξ ήταν για το 50% τουτεστιν θα ξαναπάρουμε το υπόλοιπο 50%? ???..έχω μπερδευτεί λίγο.(αποστρατευτηκα Δεκέμβρη 13 )??

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
G.G.
G.G.
Contributor
11 Σεπτεμβρίου 2018 12:54

Σταύρο θα ξαναπάρουμε όσα πήραμε και την προηγούμενη φορά.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Σταύρος Μαστοράκης
Σταύρος Μαστοράκης
Απάντηση σε  G.G.
12 Σεπτεμβρίου 2018 13:14

Ευχαριστώ

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Spyros
Spyros
Απάντηση σε  Γιάννης
13 Σεπτεμβρίου 2018 14:45

Μην εισαι τοσο σιγουρος.Εαν το αλλο 50% το δωσουν η μορφη επιδοματος μεσα στο μισθο δεν εχουμε καμια αξιωση απο τα Ταμεια ναζητησουμε συμπληρωματικο το αλλο 0% του ΕΦΑΠΑΞ αφου εχουμε νεο μισθολογιο και δεν τροποποιειται το προυγουμενο μισθολογιο.Οποτε οτι πηραμε πηραμε σε ΕΦΑΠΑΞ

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΣΠΥΡΟΣ
ΣΠΥΡΟΣ
Απάντηση σε  Spyros
14 Σεπτεμβρίου 2018 12:38

Νομίζω ότι κάνεις λάθος . Και σαν επίδομα να δώσουν τα αναδρομικά, η σύνταξή σου θα τροποποιηθεί, διότι λέει το ΣΤΕ ότι πρέπει να έλθει στα επίπεδα του καλοκαιριού του 2012. Ο Αχιλλέας μπορεί να επιβεβαιώσει η να διαψεύσει.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Γιάννης
Γιάννης
Contributor
Απάντηση σε  Spyros
15 Σεπτεμβρίου 2018 10:12

Spyros. Είναι προφανές ότι έχεις άγνοια επί της απόφασης του ΣτΕ και για ποιο λόγο έγινε η προσφυγή.

ΣΩΜΑ:
Στρατός