Αεροπορία

Σελίδα υπ' αριθ. 254 με σχόλια ειδικά για την Πολεμική Αεροπορία (διαβάστε πρώτα την ενότητα FAQ / Συχνές Ερωτήσεις).

Subscribe
Notify of
guest

20.2K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
kostas
kostas
12 Νοεμβρίου 2018 16:28

ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ ΤΟΥ 14 ΠΟΥ ΠΗΡΑΜΕ ΝΑ ΕΧΩ ΠΑΡΕΙ 44χ36=1586 συν τα 700ευρω εφαπαξ για το 5μηνο του 2012 συνολο 2286.ΚΑΙ ΓΙΑ 45 ΜΗΝΕΣ ΝΑ ΒΓΑΖΕΙ Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ 1600 ευ.περιπου;ΜΗΛΑΜΕ ΓΙΑ ΣΜΧΟ ΜΕ 2/3 ΤΑΞΙΑΡΧΟΥ ΕΙΣΟΔΟ 1975 ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΡΑΤΕΙΑ 2010 ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΝΙΚΟΣ
ΝΙΚΟΣ
12 Νοεμβρίου 2018 14:40

ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΩΝ ΣΥΝΤΑΞΗΣ ΟΤΑΝ ΒΑΖΩ ΕΤΗ ΚΟΝΔΥΛΗ ΒΓΑΖΕΙ ΝαΝ ΚΑΝΩ ΚΑΤΙ ΛΑ

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Κωστής
Κωστής
12 Νοεμβρίου 2018 10:14

Κύριε Καρασσαβίδη αποστρατεύτηκα – διαγράφτηκα την 12/05/2013, επειδή δεν καταννοώ το εντός παρενθέσως (θα δοθεί υπό μορφή αποζημίωσης ) στην σημερινή ανάρτηση που κάνατε, παρακαλώ αν γνωρίζετε πείτε μου αν θα μου καταβληθεί το 50% του συμπληρωματικού εφάπαξ που πήρα την προηγούμενη φορά. σας ευχαριστώ.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Δημ
Δημ
15 Νοεμβρίου 2018 16:58

Κ. Αχιλλέα σχετικά με το υπόλοιπο 50% ση.πληρωματικο εφάπαξ τι ανόητε απαντήθηκε στο τελευταίο αρθρο. Ευχαριστω.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Ανδρεας
Ανδρεας
12 Νοεμβρίου 2018 00:04

Καλησπέρα. Είμαι αξιωματικός στη Πολεμική Αεροπορία. Μπήκα στη Σχολή Ικάρων στις 16/9/2002.Εχω το βαθμό του Σγου. Είμαι έγγαμος μς 2 παιδιά. Έχω δηλώσει αίτηση αποστρατείας.Τι πόσο δικαιούμαι προς επιστροφή εφόσον το Φεκ της διαγραφής βγει το Δεκέμβρη?

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Ανδρέας
Ανδρέας
12 Νοεμβρίου 2018 22:19

Το γνωρίζω. Έχω δηλώσει αίτηση παραίτησης. Παρ όλα αυτά δικαιούμαι απ ότι γνωρίζω να πάρω πίσω τις κρατήσεις που μου έχουν γίνει. Γι αυτό το ποσό ρωτάω πως θα το υπολογίσω. Ευχαριστώ.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΑΡΓΥΡΗΣ
ΑΡΓΥΡΗΣ
11 Νοεμβρίου 2018 19:10

Αφού δεν θα αναπροσαρμοστουν οι συντάξεις και δεν θα δοθούν συμπληρωματικά ΕΦΆΠΑΞ, λογικά δεν θα πρέπει να γίνουν κρατήσεις στα αναδρομικά υπέρ σύνταξης και εφάπαξ. Όχι ότι θα είναι πολύ μεγαλύτερα τα ποσά αλλά έτσι για το τυπικό και σωστό…

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Tony
Tony
11 Νοεμβρίου 2018 13:42

Μετά την τροπολογία της κυβέρνησης, υπάρχει θέμα με τα συμπληρωματικά εφάπαξ (να μη αποδοθεί το υπόλοιπο 50% δηλ.,) στους δικαιούχους εάν κατάλαβα καλά) ή δεν είναι ξεκάθαρο αυτό;

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
Απάντηση σε  Tony
11 Νοεμβρίου 2018 14:25

Τα ασφαλιστικά ταμεία, πλην απροόπτου , θα ισχυριστούν ότι ο ν 4307/14 καταργήθηκε την 1-1-2017 για τους εν ενεργεία και μέχρι τότε αποτελούσε το μισθολογικό δεδομένο για να δίδονται τα εφάπαξ , επομένως αυτά δεν χρειάζονται συμπλήρωση. Εμείς θα τους πούμε ότι ο 4307 είναι αντισυνταγματικός και αυτοί θα μας απαντήσουν ότι κανένας νόμος δεν τον έχει αντικαταστήσει αναδρομικά αναγνωρίζοντας την αντισυνταγματικότητα του. Η συνέχεια θα δοθεί στην αίθουσα κάποιου δικαστηρίου για όσους θέλουν..

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Johnny B.
Johnny B.
11 Νοεμβρίου 2018 15:22

Ορθόν Παναγιώτη και ήδη αρκετοί από εμάς (απόστρατοι με διαγραφή περιόδου 2012-2016) βρισκόμαστε σε επαφή με διάφορα δικηγορικά γραφεία ώστε να επιστραφεί στα πλαίσια των αναδρομικών μισθών/συντάξεων περιόδου 2012-2016 και τα συμπληρωματικά εφάπαξ ως αναδρομική οφειλή (αν τελικά δεν αποδοθεί από τα Ταμεία με εντολή ή απόφαση του Υπουργού στα πλαίσια της εφαρμογής της υπόψη τροπολογίας). Ας μην γελιόμαστε, “αναπροσαρμογή” γίνεται για να δοθούν τα περιβόητα “αναδρομικά” άσχετα αν δεν εκδίδονται νέες ΣΠ, άρα μέσα στο ίδιο πλαίσιο “επιστροφή αναδρομικών οφειλών” θα πρέπει να ενημερωθούν και τα Ταμεία μας για να πράξουν ανάλογα…αν όχι, το θέμα θα συνεχιστεί με προσφυγές, δυστυχώς.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
Απάντηση σε  Johnny B.
11 Νοεμβρίου 2018 16:00

Johnny B μαζί σου είμαι..

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
vasilis
vasilis
10 Νοεμβρίου 2018 14:04

Kαλησπέρα. Οποιος.γνωρίζει.αυτό.ας.μου.απαντήσει: Στα ποσά θα επιβληθεί καταρχήν παρακράτηση με συντελεστή 20% ενώ στη συνέχεια θα φορολογηθούν με βάση τη φορολογική κλίμακα. Δηλαδή.στα.1000ε.θα.γίνει.παρακράτηση.200ε? ευχαριστώ.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΕΠΑΜΕΙΝΩΝΔΑΣ
ΕΠΑΜΕΙΝΩΝΔΑΣ
Απάντηση σε  vasilis
10 Νοεμβρίου 2018 21:28

Από το μικτό πόσο των αναδρομικών θα γίνει πρώτα η κράτηση για τα Ταμεία συνταξη κλπ Αν τό πόσο που μείνει και είναι 1000 ευρώ ναι θα γίνει παρακράτηση για φόρο 200 ευρώ ήτοι 20% Μετα ακολουθείται η διαδικασία που αναλύει ο Αχιλλέας

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ
ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ
10 Νοεμβρίου 2018 11:27

Ποιος διέγραψε την παράγραφο 4 του άρθρου 1 της ανεπίσημης τροπολογίας; Ποιος διέρρευσε την ανεπίσημη τροπολογία; Στα δυο αυτά καίρια ερωτήματα ποιος θα μας απαντήσει;

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Νίκος
Νίκος
10 Νοεμβρίου 2018 10:15

κ. Καρασαββίδη. Στο παρακάτω άρθρο:

https://www.newsit.gr/ellada/anadromika-i-megali-klopi-sta-xrimata-pou-tha-paroun-oi-enstoloi-tetrapli-meiosi-gia-tous-apostratous/2654453/

τι εννοεί όταν λέει;

Είναι δηλαδή μεγαλύτερος ο κίνδυνος μελλοντικών περικοπών λόγω μεγάλης προσωπικής διαφοράς. Ουσιαστικά με τον τρόπο αυτό χάνονται περίπου 100 ευρώ στο ποσό της σύνταξης;

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
9 Νοεμβρίου 2018 20:02

Κύριε Καρασαβίδη σωστά συμπεραίνεται ότι λογικά ”Από τη στιγμή που δεν αναπροσαρμόζονται οι μισθοί και οι συντάξεις, λογικά δεν υπάρχει έρεισμα ούτε για την αναπροσαρμογή των εφάπαξ για τις αποστρατείες μετά την 1-8-2012.” Στην πραγματικότητα όμως υπάρχει διαφορά στο εφάπαξ και μάλιστα τεράστια μεταξύ ομοιοβάθμων και μετά ίδια χρόνια υπηρεσίας και κρατήσεων. Νομικά λοιπόν σύμφωνα με την αρχή της ισότητας ή θα επιστραφούν η θα δοθούν και στους υπολοίπους και σίγουρα είναι δικαστικά απαιτητά (αθρ 4 Συντάγματος). Εφόσον το κράτος δεν μας σέβεται οι συνάδελφοι του ΕΛΛΟΑ ας ρωτήσουν και το ΝΣΚ

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  ΔΗΜΗΤΡΗΣ
10 Νοεμβρίου 2018 15:00

Δημήτρη,
έχουν μπλέξει πολλά στη μέση…αλλά ουσιαστικά συμφωνώ μαζί σου!
Θα πρέπει να δούμε πώς θα κινηθούν αρχικά οι Ενώσεις μετά την τροπολογία και αν τα Ταμεία θα πάρουν “οδηγίες” από τον Υπουργό, αν “επιθυμεί” να μας ικανοποιήσει και το αίτημα αυτό. Δύσκολο όμως… Μάλλον ραντεβού στα δικαστήρια για το συμπληρωματικό εφάπαξ και έπειτα βλέπουμε για την αναπροσαρμογή των συντάξεων από το 2014 και μετά… και τη συνταγματικότητα ή όχι του Νόμου Κατρούγκαλου….

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ
ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ
9 Νοεμβρίου 2018 18:49

Είναι άξιο περιέργειας που μία ημέρα μετά τη ψήφιση της τροπολογίας, δεν έχει ανακοινωθεί κανένα άρθρο ή σχόλιο από την ΕΑΑΑ. Πού είναι η ενημέρωση των αποστράτων για τα αναδρομικά που περίμεναν τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα;

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Harry67
Harry67
Απάντηση σε  ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ
10 Νοεμβρίου 2018 09:47

Ασχολούνται με τις εκλογές την περίοδο αυτή.Αλλά άντε η ΕΑΑΑ δεν κάνει κάτι.Το Συντονιστικό των τριών Ενώσεων που είναι?

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ
11 Νοεμβρίου 2018 11:18

Για να γραφτεί ένα σοβαρό άρθρο-ανάλυση, χρειάζεται μελέτη εις βάθος.
Αν δημοσιευόταν κάτι “μία ημέρα μετά τη ψήφιση της τροπολογίας”
μάλλον θα ήταν “γραμμένο στο πόδι”.
Λίγη υπομονή και θα ενημερωθούμε διεξοδικά από ΕΑΑΑ, ΠΟΣ κτλ

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Μιχαλης
Μιχαλης
9 Νοεμβρίου 2018 12:30

κ.Καρασαββιδη καλημερα σας, θα ηθελα να σας ρωτησω αν κ εχω διαβασει ολα τα αρθρα κ τα σχολια των συναδελφων μια διευκρινηση οσο αναφορα τα αναδρομικα. Στον υπολογισμο των αναδρομικων ( που σημεωτεον) κανατε εξαιρετικη δουλεια εκ νεου) αναγραφει σε πρασινο πλασιο ” τα καθαρα αναδρομικα αφου εχετε αφαιρεσει τον φορο” ομως εχω την εντυπωση επειδη ειναι αναδρομικα θα γινει αυτοτελη παρακαρατηση οπως ηδη θα εχετε κανει και απλα θα προστεθει η μισθοδοσια των τακτικων αποδοχων. Ητοι θα υπαρχουν 2 ξεχωριστες καταχωρισεις( τακτικη+ αναδρομικη) Το λεω αυτο μην τυχον κ αθροισουν τα αναδρομικα στις τακτικες αποδοχες γιατι τοτε ο φορος θα εκτοξευτει και οι κρατησεις θα ειναι τεραστιες.( αφορμη αυτου το σχολιο ηταν πχ σε μια αναγνωρισει που ειχα κανει για ΕΧΥ που απεδωσαν 7 χρονια αναδρομικα απο ΕΧΥ και αθροιστηκε στην τακτικη μισθοδοσια και πηρα το 50% τον οφειλομενων. Περιμενω μια διευκρινηση. Σας ευχαριστω. Με εκτιμηση.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΕΠΑΜΕΙΝΩΝΔΑΣ
ΕΠΑΜΕΙΝΩΝΔΑΣ
Απάντηση σε  Μιχαλης
10 Νοεμβρίου 2018 21:20

Κρατήσεις φίλε μου για τα Ταμεία, Σύνταξη κλπ θα γινουν Και φόρος 20%. Λογικά δε πρέπει και δεθα προστεθούν στον μήνα μισθοδοσίας με τις τακτικές αποδοχες. Αλλά όσον αφορα το φόρο πρέπει να επιμερισθουν σε κάθε έτος που αναλογεί και να γινουν συπληρωματικες δηλώσεις. Λογικά αν το νέο εισόδημα σου δε ξεπερνά τα 20000 κατ έτος ίσως να υπάρξει και κάποια επιστροφη η να είναι στα ίδια. Αν ξεπερνά τα 20000 θα χρειαστεί να πληρωθεί επιπλέον φόρος. Και προσοχή στη τροποποίητικη δήλωση. Ίσως χρειασθει να αυξηθεί και το ποσό των αποδείξεων αγοράς αγαθών για την έκπτωση.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Airwolf
Airwolf
Απάντηση σε  ΕΠΑΜΕΙΝΩΝΔΑΣ
10 Νοεμβρίου 2018 21:41

Αυτά τ’ αναδρομικά που θα πάρουμε θα είναι μέχρι 5/16 όπως λένε, χτίσιμο του αφορολόγητου ορίου με χρήση πλαστικού χρήματος ίσχυε στις αγορές που κάναμε από 1/1/17.
Τα προηγούμενα χρόνια που συζητάμε 2012-2016 απλά έβαζες ένα Χ ποσό χάρτινες απλές αποδείξεις που δεν της κοιτούσε και κανένας.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Γεώργιος
Γεώργιος
9 Νοεμβρίου 2018 08:10

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ. ΜΗΠΩΣ ΓΝΩΡΙΖΕΤΑΙ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΤΑ ΒΗΜΑΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ME TO ΠΩΣ ΥΠΟΒΑΛΛΟΥΜΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΜΕΣΩ ΓΓΠΣ ΤΑ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ ΕΤΟΥΣ 2016, ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Γιάννης
Γιάννης
Contributor
Απάντηση σε  Γεώργιος
9 Νοεμβρίου 2018 11:15
ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ
ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ
8 Νοεμβρίου 2018 19:54

Η τροπολογία ψηφίστηκε,……………. καληνύχτα σε όλους τους απόστρατους.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ
ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ
Απάντηση σε  ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ
8 Νοεμβρίου 2018 21:06

Για μια ακόμη φορά μας πιάσανε στον ύπνο. Με τον ίδιο τρόπο μεθόδευσαν και το Νόμο Κατρούγκαλου. Δεν υπάρχουν λόγια………… μόνο απογοήτευση και αγανάκτηση!

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΒΑΓΓΕΛΗΣ
ΒΑΓΓΕΛΗΣ
Απάντηση σε  ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ
8 Νοεμβρίου 2018 21:37

Φίλε Απόστολε έχεις απόλυτο δίκιο και το χειρότερο από όλα είναι το σχέδιο της τροπολογίας που διέρευσε από το ΥΠΕΘΑ για να κοιμηθούμε ακόμα καλύτερα και δυστυχώς ψηφίστηκε από όλους. Ούτε μία φωνή στην Βουλή, έστω για αντιπολιτευτικό λόγο.

ΣΩΜΑ:
Πυροσβεστική
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
Απάντηση σε  ΒΑΓΓΕΛΗΣ
10 Νοεμβρίου 2018 21:14

ΟΧΙ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Δημήτρης Χ
Δημήτρης Χ
Απάντηση σε  ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ
9 Νοεμβρίου 2018 11:22

΄΄Ηταν δίκαιο και έγινε πράξη. Πίσω έχει η αχλάδα την ουρά.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Harry67
Harry67
8 Νοεμβρίου 2018 18:27

Επειδή κυκλοφορούν διάφορα θα παρακαλούσα τον Αχιλλέα να μας ενημερώσει αν το βοήθημα αυτό (όπως τελικά κατέληξε)το δικαιούνται όλοι οι απόστρατοι ή όχι?Γιατί κάποιος αναφέρθηκε σε αποστράτους που ήταν εν/εν από το 2012-2016.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία