Αεροπορία

Σελίδα υπ' αριθ. 26 με σχόλια ειδικά για την Πολεμική Αεροπορία (διαβάστε πρώτα την ενότητα FAQ / Συχνές Ερωτήσεις).

Subscribe
Notify of
guest

20.2K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
aero
aero
13 Μαΐου 2014 22:19

Γιατί το θεωρείς αδικία ; Δεν τα έλαβες το 2013 ;
Με τη λογική σου και ο μισθός Ιανουαρίου (αφού λαμβάνεται στις 27 Δεκ.) θα έπρεπε να φορολογηθεί “του χρόνου” !

dpas
dpas
Απάντηση σε  aero
14 Μαΐου 2014 10:52

Μα και βέβαια είναι άδικο…

Ο μισθός που πληρώθηκες την 27 Δεκ, αφορά αποδοχές Ιανουαρίου 2014 και συνεπώς θα εκκαθαρισθεί με την δήλωση φόρου που θα κάνεις το 2015.

Απεναντίας εγώ με τις τρίμηνες πληρώθηκα Ιανουάριο & Φεβρουάριο 2014 και αυτές οι αποδοχές δηλώνονται στην φορολογική δήλωση του 2014. Είναι σαν να πληρώθηκα το 2013 συνολικά 14 (και όχι 12) μισθούς.

Τι δεν καταλαβαίνεις;

giorgos
giorgos
Απάντηση σε  dpas
14 Μαΐου 2014 12:48

ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙ ΤΟ ΟΛΚΑ!!!

dpas
dpas
Απάντηση σε  giorgos
14 Μαΐου 2014 14:26

Ναι, φίλε μου, δυστυχώς αυτή είναι η εξήγηση.

Δεν το έχει προβλέψει το ΟΛΚΑ (το οποίο όμως τι να πρωτο-προβλέψει με όλα αυτά τα φορολογικά νομοσχέδια που αλλάζουν κάθε λίγο)

Όμως το συμπέρασμα όλων αυτών είναι το εξής (και προφανώς αφορά πολλούς συναδέλφους) :

ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΑΒΛΕΨΙΑΣ ΤΟΥ ΟΛΚΑ Η ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΗ ΓΙΑ ΜΕΝΑ (και πολλούς άλλους συναδέλφους) ΑΝΕΡΧΕΤΑΙ ΣΕ 400 ΕΥΡΩ (επειδή πάνω από 21.500 ευρώ κάθε χιλιάδα ευρώ, επιβαρύνεται με 100 ευρώ φόρο)

Υ.Γ
Εάν κάποιος εξακολουθεί να μην καταλαβαίνει ας μου δώσει μαιλ να τα εξηγήσω από την …αρχή. Μην επιβαρύνουμε το site με άσχετες τοποθετήσεις.

Στέργιος Πολυχρόνης
Στέργιος Πολυχρόνης
Απάντηση σε  dpas
15 Μαΐου 2014 14:20

Πήγα στην εφορία και ρώτησα για το συγκεκριμένο θέμα με της τρίμηνες αποδοχές. Δεν μπορεί να γίνει τίποτε απολύτως. Όποιοι πήραμε τρίμηνες μέσα στο 2013 θα τα δηλώσουμε το 2014 δυστυχώς δεν το πρόβλεψε αυτό ο ΟΛΚΑ.

dpas
dpas
13 Μαΐου 2014 21:26

Καλησπέρα σας…

Έλαβα τρίμηνες αποδοχές αποστρατείες τον Δεκέμβριο 2013 που αφορούν αποδοχές έως και τέλη Φεβρουαρίου 2014.

Το πρόβλημα είναι ότι οι αποδοχές αυτές λογίζονται στο σύνολό τους ως αποδοχές 2013, με αποτέλεσμα να έχω καταλογιστέο φόρο 500+ ευρώ (πλέον των 4.250 + 600 εισφορά = 4.850 που μου παρακρατήθηκαν)

Δεν θα έπρεπε να ληφθεί κάποια μέριμνα για την εξόφθαλμη αυτή αδικία;

dpas
dpas
14 Μαΐου 2014 10:43

Ξεπερνάει τις 21.500 κατά το σύνολο… των τριμηνιαίων.

Για τον λόγο αυτό το γράφω. Ευχαριστώ για την απάντηση.

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  dpas
13 Μαΐου 2014 22:25

Όλοι έχουμε φέτος μεγαλύτερο καταλογιστέο, αφού καταργήθηκαν πολλές φοροαπαλλαγές (τόκοι στεγαστικών δανείων, φροντηστήρια, ασφάλιστρα ζωής κτλ).
Πάνε οι εποχές που παίρναμε επιστροφή φόρου !

Johnny B.
Johnny B.
12 Μαΐου 2014 23:16

Φυσικά aero, είναι κατανοητός ο λόγος. Μέχρι τώρα ο κόσμος είναι επιφυλακτικός και προσμένει ότι καλύτερο ακόμα και την τελευταία στιγμή (απόφαση ΣτΕ) για να μην την ρίξει…ωστόσο, η συννεφιά συνεχίζεται (νόμοι πάνε να αλλάξουν χωρίς το τοπίο να ξεκαθαρίζει πριν το καλοκαίρι), οπότε και πυκνώνουν οι ενδιαφερόμενοι. Δεν είναι τυχαίο αν δεις ξαφνικά πολλές αιτήσεις αποστρατείας σε περίπτωση που διαφαίνεται να “στραβώνει” το νέο μισθολόγιο-ασφαλιστικό το φθινόπωρο και αυτό επειδή ο κόσμος θέλει να μην χάσει την τελευταία του “ελπίδα”… το (όποιο) εφάπαξ μπορεί ακόμα να εκταμιευτεί!

makislar
makislar
12 Μαΐου 2014 21:31

Πληροφορία από “γνωστό γνωστού” ειδοποιήθηκαν για εφάπαξ οι μέχρι και 16/9/14. Όποιος ξέρει κάτι παραπάνω …….

MHTSOS
MHTSOS
9 Μαΐου 2014 20:50

Ευχαριστώ αero

MHTSOS
MHTSOS
9 Μαΐου 2014 17:54

και τελική ερώτηση.Αν κάποιος περιμένει τη καταβολή του εφάπαξ ας πούμε 6 μήνες και μέσα σε αυτούς τους μήνες φύγουν με 35τια 15 άτομα , αυτοί οι 15 συνάδελφοι θα πληρωθούν πιο γρήγορα από εσένα που περιμένεις 6 μήνες? (και θα τους καταβληθεί σαφώς πιο πολλά χρήματα)

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  MHTSOS
9 Μαΐου 2014 19:23

Η καταβολή γίνεται με την σειρά που ορίζεται από τον αρ. πρωτ. της αίτησης στο ΜΤΑ. Δεν μπαίνουν “μπροστά” οι 35ετίες.

MHTSOS
MHTSOS
9 Μαΐου 2014 17:47

Και ακόμη μια ερώτηση Αυτοί που φεύγουν με 35τια προηγούνται αυτών με λιγότερα χρόνια στη καταβολή του εφάπαξ?

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  MHTSOS
9 Μαΐου 2014 19:25

Όχι. Η σειρά καθορίζεται από τον αρ. πρωτ. της αίτησης για εφάπαξ (η αίτηση υποβάλλεται στο ΜΤΑ μετά τον κανονισμό της σύνταξης από το ΓΛΚ).

MHTSOS
MHTSOS
9 Μαΐου 2014 17:44

Kαλησπέρα, θα ήθελα να ρωτήσω και όποιος ξέρει ας απαντήσει¨Υπάρχει κάποιο χρονικό περιθώριο που πρέπει να σου καταβληθεί το εφάπαξ και αν υπάρχει σε διαταγή?

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  MHTSOS
9 Μαΐου 2014 19:38

3μηνο. (Άρθρο 16., παραγρ.6 του ΝΔ 398/74 – ΦΕΚ Α’ 116 / 30-4-1974).
Το θέμα όμως δεν είναι τι λέει ο νόμος. Το θέμα είναι ότι δεν υπάρχουν λεφτά. Οπότε “ουκ αν λάβης παρά του μη έχοντος”.
Χρειάζεται υπομονή !

nik
nik
7 Μαΐου 2014 23:45

Αυτα προς γνωση και συμμόρφωση που θα φτασει η πληρωμη για τους επομενους.

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  nik
8 Μαΐου 2014 11:30

… συμμόρφωση ;;;;;

giorgos
giorgos
Απάντηση σε  aero
8 Μαΐου 2014 12:18

ο αγαπητός νικ μτ την λέξη “συμμόρφωση” εννοεί το προφανές που πρεπει να αναρωτηθούμε όλοι, ε.α και ε.ε………..Μήπως όλα βαίνουν μειούμενα?

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  giorgos
8 Μαΐου 2014 13:48

… ο χρόνος απόληψης του εφάπαξ βαίνει …. αυξανόμενος !

ΑΝΤΩΝΗΣ
ΑΝΤΩΝΗΣ
Απάντηση σε  nik
8 Μαΐου 2014 15:43

Δυστυχώς ο χρόνος αναμονής για το Εφάπαξ έχει ξεφύγει επικίνδυνα για όλους εμάς πού είμαστε από Σεπτέμβριο-13 και μετά. Σε πρωινή επικοινωνία με το ΜΤΑ -για δεύτερη φορά σε διάστημα ενός μήνα-μου είπαν ότι υπάρχουν 150 αιτήσεις για πληρωμή και όλες του Σεπτεμβρίου. Την άλλη εβδομάδα συνεδριάζουν για 20 με 30 άτομα και προχωρούν ανάλογα με τα μειωμένα έσοδα του Ταμείου .Από 4-11-13 ”τρέχει” η δική μου αίτηση.

D.Z
D.Z
Απάντηση σε  ΑΝΤΩΝΗΣ
9 Μαΐου 2014 14:37

Την ίδια ενημέρωση είχα και εγώ σήμερα το πρωί με πρωτ. αρχές Νοεμβρίου 2013 μου είπαν μάλλον Νοέμβριο του 2014 και για να είμαι ειλικρινής ούτε αυτό το πιστεύω γιατί κάθε φορά που παίρνω τηλ μου λένε μια ημερομηνία και βλέπουμε . Το Νοέμβριο μου είπαν Μάρτιο , το Φεβρουάριο στις αρχές μου είπαν Ιούνιο και στο τέλος Σεπτέμβριο και σήμερα Νοέμβριο. Πάντως είναι γύρω στα 200 έως 220 άτομα πριν και με αυτούς τους ρυθμούς που πληρώνουν θα είμαστε πολύ τυχεροί αν δε μας βρει το 2015 απλήρωτους. Υπομονή συνάδελφοι Υπομονή.

nik
nik
7 Μαΐου 2014 17:15

Με αριθμο πρωτοκολλου αρχες Οκτωβριου 2013 για το Εφαπαξ μου ειπαν για Σεπτεμβριο 2014.

giorgos
giorgos
Απάντηση σε  nik
7 Μαΐου 2014 23:15

τι να πώ? αρχες Σεπτεμβρίου 2013 ….πληρώθηκα Μάρτιο 2014. Ε΄νας μήνας διαφορά πρωτοκόλλου και διαφωρά πληρωμής 6μήνες? Αν είναι αλήθεια τότε ασ σκεφτούν όλοι που οδηγείται το ΜΤΑ και το ΕΛΟΟΑ

ΣΓΟΣ ΤΤΗ
ΣΓΟΣ ΤΤΗ
Απάντηση σε  giorgos
7 Μαΐου 2014 23:52

Δηλαδή εμείς που έχουμε αριθμό πρωτοκόλλου τέλη Νοεμβρίου 13 και μετά πότε να περιμένουμε; Ή να μην περιμένουμε το 14…..

Stefanos65
Stefanos65
Απάντηση σε  ΣΓΟΣ ΤΤΗ
2 Ιουνίου 2014 12:40

Καλημέρα.
Και εγώ ΣΓΟΣ ΤΤΗ κατέθεσα για ΕΦΑΠΑΞ 29 -10-2013 μου απάντησαν Σεπτέμβριο ή Οκτώβριο 2014 (μάλλον)

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  giorgos
8 Μαΐου 2014 19:39

Το ένα θέμα είναι αυτό. Δηλαδή πόσο πίσω αρχίζει να κυλάει η καταβολή του εφάπαξ. Το άλλο θέμα που δεν βλέπω να σχολιάζεται από αυτούς που πληρώθηκαν π.χ. τον Μάρτιο 2014 είναι το κατά πόσο πήραν αυτά που υπολόγιζαν να πάρουν (αν ισχύει δηλαδή κανονικά ο μαθηματικός τύπος του site, χωρίς άλλες έμμεσες περικοπές και εκπλήξεις).

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Johnny B.
12 Μαΐου 2014 10:40

Επειδή δεν μας έχει ενημερώσει κανείς για το αντίθετο (απ’ όσους πήραν εφάπαξ), θεωρώ ότι τα αποτελέσματα του site είναι ακριβή.
Πολλές φορές στη σύνταξη αποκλίσεις +- 5€, έσπευδαν να μας τις κοινοποιήσουν οι συνάδελφοι. Δεν θα μας έλεγαν αν υπήρχαν αποκλίσεις στο εφάπαξ ;
Το ότι καθυστερεί η καταβολή του εφάπαξ, είναι αλήθεια. Υπόψη ότι πέρσι το Σεπτ-Οκτ είχαμε πολλές διαγραφές και έχει γίνει αυτή η “συσώρευση” 150-200 αιτήσεων στο MTA.
Για το 6μηνο, όμως, Νοε ’13 – Απρ ’14 δεν υπάρχουν πολλές αποστρατείες, οπότε όταν φύγει η “φούρια” των αιτήσεων Σεπτ-Οκτ, το σύστημα θα ξεκολήσει (bottleneck phenomenon).

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  aero
12 Μαΐου 2014 10:43

Η μηνιαία ροή εσόδων του ΜΤΑ είναι (σχεδόν) σταθερή, ενώ οι παροχές (εφάπαξ) παρουσιάζουν δύο μέγιστα καθώς οι περισσότερες αποστρατείες γίνονται Σεπτ-Οκτ και Απρ.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  aero
12 Μαΐου 2014 16:07

Ευχαριστώ aero.
Έτσι πληροφοριακά, υπάρχει κάποιος τρόπος να δει αυτός που περιμένει με αριθμ. από το ΜΤΑ πόσους έχει μπροστά του (σε κάποια χρονική στιγμή, επειδή αυτό μεταβάλλεται λογικά μέσα στο μήνα) και γνωρίζοντας πόσα κατά μέσον όρο εφάπαξ αποδεσμεύονται μηνιαίως να υπολογίσει πότε να περιμένει να το λάβει? Τέτοιες πληροφορίες δίνονται από το γραφείο εξυπηρέτησης του ΜΤΑ? ή αντιμετωπίζουμε ακόμα το αιώνιο πρόβλημα της έλλειψης σοβαρής μηχανογραφικής εφαρμογής παρακολούθησης καταβολής εφάπαξ? Δύσκολα ρωτάω? (επειδή πήραμε δανεικά από τους Γερμανούς γίναμε και εμείς Γερμανοί στους τρόπους μας?….μπας και….λέω!).

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  aero
12 Μαΐου 2014 16:16

Αναφορικά με το αν θα αραιώσουν οι αιτήσεις καταβολής εφάπαξ εντός του 2014 ώστε να τρέξει η διαδικασία πιό γρήγορα, νομίζω ότι έτσι που “σκαλίζουν” το συνταξιοδοτικό (πλασματικά, 35ετία κλπ) και το περί εξέλιξης & ιεραρχείας (με “πτωτικές τάσεις”…), σίγουρα να ετοιμάζονται και για νέα “φουρνιά” όσων ολίγων έχουν απομείνει με το δικαίωμα της πρόωρης συνταξιοδότησης και δεν έχουν έδρα συμφερόντων τας Αθήνας… εκτός και αν τους “μπλοκάρουν” και αυτούς με έμμεσους τρόπους (βαθμό φέροντος, νέο πέναλτυ στις πρόωρες κλπ). Είδομεν!!!

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  aero
12 Μαΐου 2014 16:58

Ευχαριστώ, Αχιλλέα.

Για την πληροφορία που ζητάω σχετικά με το πόσοι δεν έχουν πληρωθεί ακόμα το εφάπαξ (μέχρι σήμερα) και το μέσο μηνιαίο όρο καταβολής εφάπαξ την τελευταία διετία ώστε ο τελευταίος στην ουρά σήμερα να υπολογίζει απλά το πότε περίπου θα το λάβει, υπάρχει κάποιος τρόπος να διατεθεί με σχετική ακρίβεια? Μπορεί να το πληροφορηθεί κάποιος από το γραφείο εξυπηρέτησης του ΜΤΑ? ή ψάχνω ψύλλους στ’ άχυρα? …

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  aero
12 Μαΐου 2014 17:37

Δυστυχώς δεν υπάρχει τέτοια ενημέρωση από το ΜΤΑ.
Όμως και να έχεις τα δεδομένα είναι παρακινδυνευμένη η πρόγνωση, καθώς τα δεδομένα αλλάζουν. Γι’ αυτό και το προσωπικό του ΜΤΑ αποφεύγει να πει πότε θα πάρει κάποιος εφάπαξ. ‘Ετσι σου απαντούν “παρε πάλι τηλ. σε 6 μήνες” κτλ

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  aero
12 Μαΐου 2014 17:46

Johnny B, λές “Αναφορικά με το αν θα αραιώσουν οι αιτήσεις καταβολής εφάπαξ εντός του 2014 ώστε να τρέξει η διαδικασία πιό γρήγορα…..”.
Αν παρακολουθείς τη Δι@υγεια ΥΠΕΘΑ, θα διαπιστώσεις ότι Ιαν έως Μαι 2014 υπάρχουν ελάχιστες αποδοχές αιτήσεων αποστρατείας.

chris
chris
6 Μαΐου 2014 16:11

Καλησπέρα σε όλους τους Αναγνώστες.

Αχιλλέα όντος έχω πάρει μέρισμα εντός του 2014. Όπως σου έγραψα και χθες τα στοιχεία μου τα εισάγω όπως τα ζητάει η ιστοσελίδα, Το θέμα είναι ότι αρκετοί από το ΜΤΑ δεν ήξεραν ότι υπάρχη ιστοσελίδα της υπηρεσίας τους ή έτσι ήθελαν να δείξουν.
Εάν έχω νεότερα θα σας ενημερώσω.

Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σας.

chris
chris
5 Μαΐου 2014 18:11

Αγαπητέ Αχιλλέα Χριστός Ανέστη και χρόνια πολλά.
¨Εχω προσπαθήσει επανελημένος να μπώ στην ιστοσελίδα του ΜΤΑ, αλλά συνέχεια μου λέει Λυπούμαστε Μη επιβεβαίωση των στοιχείων σας. Τα στοιχεία που βάζω είναι σωστά γιατί τα έχω τσεκάρει από την εκδούσα αρχή τους. Πήρα τηλέφωνο στο ΜΤΑ και με παραπέμπανε από γραφείο σε γραφείο. Μήπως γνωρίζεις εσύ ή κάποιος συνάδελφος, που μπορώ να πάρω τηλέφωνο για να λύσω αυτό το πρόβλημα ; Ευχαριστώ

peter
peter
Απάντηση σε  chris
5 Μαΐου 2014 19:41

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ.ΘΕΛΕΙ ΤΟ ΑΜ ΣΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΠΑΡΑΘΥΡΟ

aero
aero
3 Μαΐου 2014 14:44

ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΜΕΡΙΣΜΑΤΟΣ ΜΤΑ
Νέος συνταξιούχος, κατέθεσα το απαιτούμενο ποσό (αναγνώριση) στο ΜΤΑ.
Γνωρίζετε σε πόσο καιρό θα λάβω μέρισμα ;

G.G.
G.G.
Contributor
Απάντηση σε  aero
3 Μαΐου 2014 15:20

Και εγώ νέος συνταξιούχος. Με κατάθεση στο ΜΤΑ στις 14-3-14 με πληρώσανε για πρώτη φορά τώρα στην μισθοδοσία του Μαΐου.

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  G.G.
3 Μαΐου 2014 18:49

Ευχαριστώ !

ben
ben
2 Μαΐου 2014 00:27

Καλησπερα και καλο μηνα να εχουμε.Μπορει να μου πει καποιος συναδελφος ποσα χρηματα θα πρεπει να πληρωθω περιπου στο τελευταιο Φυλλο Πορειας της αποστρατειας??Εχω δηλωση μονιμη κατοικια 103 χιλιομετρα απο Αθηνα που υπηρετουσα,και συζυγο και 2 παιδια ( ενα ενηλικο και ενα ανηλικο εαν παιζει κανα ρολο).Αποστρατεια Σγος με 25 χρονια 4 μηνες.Ευχαριστω εκ το προτερων και αναμενω απαντηση!!!!!

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  ben
2 Μαΐου 2014 00:53

Το υπολογίζεις (σχεδόν τέλεια) στο:

http://espedm.gr/index.php/ypologiste/ypologismos-eksodon-metathesis-sks

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  aero
2 Μαΐου 2014 00:57

… γύρω στα 2.000€.

Υπόψη ότι μετά τη διαγραφή σου θα πάρεις και αποδοχές 3 μηνών.

Σύνταξη θα αρχίσεις να λαμβάνεις περίπου 4 μήνες από τη διαγραφή.

ben
ben
Απάντηση σε  aero
2 Μαΐου 2014 01:21

Σε ευχαριστω πολυ φιλε Αero να εισαι καλα!!!!

Στέργιος Πολυχρόνης
Στέργιος Πολυχρόνης
Απάντηση σε  aero
5 Μαΐου 2014 15:25

Με τρίμηνες αποδοχές και διαγραφή 22/12/2013 καταβολή Σύνταξης 29 Μαιου 2014

pitaer
pitaer
30 Απριλίου 2014 16:27

Δυστυχώς τα πράγματα για το εφάπαξ είναι πολύ δύσκολα…μετά απο μια βολτα από ΜΤΑ, πάμε για χρόνο και βάλε

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  pitaer
1 Μαΐου 2014 08:40

pitaer,
Λέγοντας “μετά απο μια βολτα από ΜΤΑ, πάμε για χρόνο και βάλε”
εννοείς ότι πήγες στο ΜΤΑ και σε ενημέρωσε υπεύθυνος υπάλληλος ότι το εφάπαξ από τούδε και στο εξής θα δίνεται ένα χρόνο μετά την αίτηση;
Μας κοινοποιείς επίσημη πληροφορία ή φήμη-προσωπική εκτίμηση;

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  aero
1 Μαΐου 2014 10:24

Φίλε aero, λογικό μου ακούγεται και αναμενόμενο. “Η πηγή στερεύει” και όποιος πρόλαβε πήρε, οι υπόλοιποι ότι τους δώσουν και έπειτα αγωγές-δικαστήρια… Αν λάβεις υπόψη το Μεσοπρόθεσμο που ψηφίζεται την επόμενη εβδομάδα, τα πράγματα είναι ξεκάθαρα και παρουσιάζονται και με νούμερα πλέον! Παίζει και το πακέτο “αναλογιστικές μελέτες Ταμείων-ενωποίηση” στον ορίζοντα όπου μαζί με τον ορθολογισμό του Ασφαλιστικού Συστήματος από το 2015 μαζί και με τις μειώσεις των εισφορών το 2014, τι σημαίνει? Πες μου… Εμένα σαν εν ενεργεία Αξκό αυτά τα βλέπω και μελαγχολώ και σκέφτομαι ότι όποιος θέλει να προσφέρει το κάτι παραπάνω ως ένστολος τότε αργά ή γρήγορα θα του γυρίσει μπούμεραγκ τόσο στο εφάπαξ όσο και στις συντάξεις! Άραγε πόσο θέλουν υγιείς τις Ένοπλες Δύναμεις? Ειδικά με το Μεσοπρόθεσμο δεν βλέπω να γίνεται τίποτα ουσιαστικό υπέρ των Ε.Δ. οπότε θα είμαστε “καλά” στα οικονομικά μέχρι το 2018 αλλά ουσιαστικά η Άμυνα θα λειτουργεί όπως πρέπει? Ο γρίφος αυτός είναι ένα σύνθετο πρόβλημα, με τα μικρο-συμφέροντα και τις αγωνίες των συνταξιούχων στρατιωτικών να μην έχουν καμιά θέση… Διαβάστε τη συνέχεια »

D.Z
D.Z
Απάντηση σε  aero
1 Μαΐου 2014 14:05

ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΕΙΧΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΠΟ ΤΟ ΜΤΑ ΤΟ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟ. ΜΕ ΠΡΩΤΟΚ. ΑΡΧΕΣ ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2013 ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΜΑΛΛΟΝ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟ ΤΟΥ 2014 . ΠΑΛΙ ΦΙΛΕ aero ΔΙΑΦΩΝΟΥΣΕΣ. ΜΗΠΩΣ ΕΧΕΙΣ ΕΣΥ ΚΑΠΟΙΑ ΑΛΛΗ ΣΙΓΟΥΡΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ.

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  D.Z
1 Μαΐου 2014 19:19

Όχι, δεν έχω καμία σίγουρη πληροφόρηση. Η διαφωνία μου βρίσκεται στο να παρουσιάζουμε προσωπικές εκτιμήσεις ως πραγματικές πληροφορίες.

ΝΙΚ_Α
ΝΙΚ_Α
Απάντηση σε  aero
3 Μαΐου 2014 16:18

Σιγουρη πληροφορηση / απο φιλο:
Αιτηση αποστρατειας: 20_5_13
ΦΕΚ διαγραφης: 11_9_13
Αποστρατεια: 11_10_13
Πραξη συνταξης :20_12_13
Αριθμ πρωτ ΜΤΑ: 24_12_13
Εφαπαξ με πρωτοκ. Αρχες ΝΟΕ. 13 —> Σεπτ. 14
ΑΡΑ με πρωτ. ΔΕΚ. 13 ¿¿¿

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  aero
3 Μαΐου 2014 18:18

Έχω μια ένσταση για το φίλο ΝΙΚ_Α,
υπάρχει περίπτωση να υπέβαλε την παραίτησή του (ο φίλος του?) την 20/5, με ΦΕΚ την 11/9? Περίπου 4 μήνες και έπειτα από 11/10 μέχρι 20/12, μέσα σε δύο μήνες και κάτι να έβγαλε πράξη συνταξιοδότησης? Μήπως τα πράγματα έγιναν αντίστροφα? ή πρόκειται για ειδική περίπτωση? Επίσης, όσο αφορά τον Σεπτ.14 για είσπραξη του εφάπαξ, πώς αυτό το βεβαιώνει αφού είμαστε ακόμα στον Μάιο? Λιγάκι μπερδεύομαι, εσείς?

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  aero
3 Μαΐου 2014 19:00

Οι αιτήσεις αποστρατείας που υποβλήθηκαν 5/2013, πράγματι πήραν ΦΕΚ 11/9/13. Άργησαν υπερβολικά διότι είχε αλλάξει ο Υπουργός και ενημερωνόταν ο νέος.
Συνταξ. πράξη 20/12/13, είναι λογικό (και σε εμένα βγήκε σε 2,5 μήνες από τη διαγραφή).
Τώρα … το ότι τα πρωτόκολλα εφάπαξ ΜΤΑ ΝΟΕ. ’13, θα λάβουν εφάπαξ Σεπτ. ’14 …. αγαπητέ ΝΙΚ_Α νομίζω ότι αποτελεί εκτίμηση του φίλου σου κι όχι σίγουρη πληροφόρηση, όπως λες.

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  aero
3 Μαΐου 2014 19:21

Τα πραγματικά δεδομένα αυτή τη στιγμή είναι δύο:
Α) Το Μάρτιο 2014 πληρώθηκαν εφάπαξ όσοι είχαν αιτηθεί από ΕΛΟΑΑ έως 5-9-2013.
Β) Το 2013 αποστρατεύθηκαν από την ΠΑ 898 συνάδελφοι (ενώ το 2012 είχαν φύγει 541) σύμφωνα με το
http://x.6082.x6.nabble.com/2-440-td5001079.html

Tasos
Tasos
Απάντηση σε  aero
4 Μαΐου 2014 00:02

Αιτηση αποστρατειας: 29_12_12
ΦΕΚ διαγραφης: 11_4_13
Αποστρατεια: 11_5_13
Πραξη συνταξης :9_9_13
Αριθμ πρωτ ΜΤΑ: 12_9_13
Εφάπαξ δεν πήρα ακόμη, μάλλον τέλος Μαΐου

HARIS
HARIS
Απάντηση σε  D.Z
3 Μαΐου 2014 23:05

ΠΕΡΑΣΑ ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ 30 ΑΠΡΙΛΙΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΕΛΟΑ ΓΙΑ ΤΟ ΕΦΑΠΑΞ ΕΧΩ ΑΡΙΘΜΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ ΤΕΛΟΣ ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2013. ΞΕΡΕΤΕ ΤΙ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΠΛΗΡΩΘΕΙ ΟΣΟΙ ΕΧΟΥΝ ΑΡΙΘΜΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ ΑΡΧΕΣ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2013 ΚΑΙ ΟΙ 35ΕΤΙΕΣ!!!!!”ΜΑΛΛΟΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΑΚΙ” ΕΙΠΑΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ !!!!ΟΠΟΤΕ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕ…. ΧΡΟΝΟΣ!!!

MHTSOS
MHTSOS
Απάντηση σε  HARIS
4 Μαΐου 2014 21:35

ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΑΣΟ ΣΟΥ ΖΗΤΗΣΑΝ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΑ
ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟ ΕΦΑΠΑΞ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΕΙΣ ΝΑ ΤΑ ΠΑΡΕΙΣ ΤΕΛΟΣ ΜΑΙΟΥ¨? ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΟΣΟ ΤΟ ΔΥΝΤΟΝ ΝΩΡΙΤΕΡΑ