Σελίδα υπ' αριθ. 3 με σχόλια ειδικά για την Πολεμική Αεροπορία (διαβάστε πρώτα την ενότητα FAQ / Συχνές Ερωτήσεις).
Τελευταία άρθρα
Πλοήγηση
Σελίδα υπ' αριθ. 3 με σχόλια ειδικά για την Πολεμική Αεροπορία (διαβάστε πρώτα την ενότητα FAQ / Συχνές Ερωτήσεις).
Συμπληρώνω 28 χρόνια υπηρεσίας την 12/10/2013 (ημερ. εισαγωγής ΣΤΥΑ 12/10/1985)και φέρω τον βαθμό του ΣΓΟΥ, σε επικοινωνία μου με ΓΕΑ/Β1 επόμενο βαθμό (ΕΠΣΓΟΣ), θα πάρω εάν αποστρατευτώ μετά την 20/11/13. Έχω κάποιο οικονομικό όφελος παραμένοντας έως το τέλος του έτους ή είναι προτιμότερο να αποστρατευτώ άμεσα.
Καλησπέρα αγαπητέ συνάδελφε , το κρίσιμο ερώτημα είναι το πότε και το πως το νέο μισθολόγιο θα εφαρμοστεί. Αν σε προλάβει και εφαρμοστεί η πληρωμή με τον διοικητικό βαθμό σίγουρα θα επηρεάσει τον υπολογισμό του εφάπαξ και της σύνταξης αρνητικά.Μιλάμε για ζαριά……..
Σειρά 21/10/1985 . Θα την ρίξω τον Αύγουστο . Για να πάρουμε τον βαθμό πρέπει να περάσουμε το σχολείο ;
Απ’ ότι ξέρω όχι,για εμάς, αλλά για σίγουρα επικοινώνησε με ΓΕΑ, όπως είπα όμως η αίτηση σου θα πρέπει να φτάσει στο ΓΕΑ ΜΕΤΆ την 20/11, για να πάρεις τον επόμενο βαθμό (2 χρόνια ΣΓΟΣ)
Αχιλλέα γνωρίζεις εάν τέκνο φοιτητής(προστατευόμενο μέλος) άνω των 18 λογίζεται στο πρόγραμμά σου στο πεδίο “Ανήλικο τέκνο” για το διάστημα που συνεχίζει τη φοίτησή του?
Ο τίτλος ίσως είναι λίγο παραπλανητικός (βασικά έβαλα τη λέξη “Ανήλικα” γιατί η λέξη Προστατευόμενα ήταν πολύ μεγάλη και δεν χωρούσε), αλλά το πεδίο “Ανήλικα Τέκνα” ουσιαστικά εννοεί Προστατευόμενα Τέκνα, για τα οποία δικαιούσαι οικογενειακό επίδομα.
Ο αριθμός των τέκνων χρησιμοποιείται για τον υπολογισμό του ποσού του οικογενειακού επιδόματος, οπότε ναι, εάν το παιδί είναι άνω των 18 ετών και σπουδάζει θεωρείται προστατευόμενο και το προσθέτεις.
… μέχρι τα 24
Ευχαριστώ!!
Ευχαριστω Αχιλλεα για τα 2/3 Ασμχου στο εφαπαξ…..
Εύχομαι να το πάρεις γρήγορα και καλοφάγωτο! 🙂
Ευχαριστώ πολύ…..!!!
Νομίζω Αχιλλλέα κάνεις λάθος :
1. Σου αναφέρει ο φίλος ότι θέλει να φύγει στις 22/10/13 και όχι 22/10/12.
2. Αν φύγεις στα 26 χρόνια 6 μήνες και 1 ημέρα παίρνεις τα 2/3 σμηνάρχου αλλά όχι το 56% (ΣΤΥΑ). Τουλάχιστον τέτοια ενημέρωση έχω από διοικητικό της Μονάδας.
Παρακαλώ για ενημέρωση.
Έχεις δίκιο για την ημερομηνία, ανέφερε αρχικά ο συνάδελφος την ημεροηνία 21-10-12 και υπέθεσα ότι και η επόμενη ήταν ίδια!
Όσον αφορά την αποζημίωση του βαθμού νομίζω ότι ο διοικητικός της Μονάδας σου κάνει λάθος.
Η σύνταξη υπολογίζεται με βάση το φύλλο μισθοδοσίας του τελευταίου σου μήνα ως εν ενεργεία.
Ένας εν ενεργεία με 26 έτη, 6 μήνες και 1 ημέρα δεν παίρνει αποδοχές του επόμενου βαθμού, 27 χρόνια ήμουν εν ενεργεία και έπαιρνα τις αυξήσεις μετά τη συμπλήρωση των αντίστοιχων ετών (όχι με στρογγυλοποίηση), δεν νομίζω να μας έκλεβαν τόσα χρόνια!
Οι 6 μήνες και 1 ημέρα μετράνε μόνο στη σύνταξη ως πλήρες συντάξιμο έτος, γιατί αυτό προβλέπεται με σχετική παράγραφο στο νόμο περί συνταξιοδότησης δημοσίων υπαλλήλων (ισχύει εδώ και δεκαετίες).
Αντίστοιχη πρόβλεψη δεν υπάρχει στο νόμο περί μισθολογικών προαγωγών.
Δεν νομίζω εσύ να πήρες ποτέ οικονομική προαγωγή σε x έτη, 6 μήνες και 1 ημέρα;
Πάντως εάν ποτέ αποφασίσεις να φύγεις, νομίζω ότι θα πρέπει να συμβουλευτείς τους οικονομικούς της Μονάδας σου και όχι τους διοικητικούς!
Καλημέρα και ευχαριστούμε για της πληροφορίες που μας προσφέρεις
Είσοδος στην ΠΑ 21-10-1985
Τώρα ΣΓΟΣ
Από 21-10-2012 ΕΧΥ 56% ΒΑΣΙΚΟΣ ΜΙΣΘΟΣ 2/3 ΣΜΧΟΥ-ΑΣΜΧΟΥ
Ερωτήσεις
1. Υπάρχει διαφορά αν αποστρατευτώ μετά τις 22-10-2013 ή πριν
2. με ποιο βαθμό αποστρατεύομαι ΣΓΟΥ Ή ΕΠΣΓΟΥ
3. Έχοντας 14 πτητικά 18μηνα πρέπει να αναγνωρίζω πολεμικά ?
Ευχαριστώ για τον χρόνο σου
1. Αν διαγραφείς στις 20-10-2012 αντί για τις 21, για μία ημέρα θα χάσεις το χρονοεπίδομα 56% και θα παραμείνεις στο 52%. Επίσης για μία ημέρα θα χάσεις τα 2/3 Σμηνάρχου και θα φύγεις με Αντισμηνάρχου. Προσοχή, δεν παίζουν με αυτά τα πράγματα, το χρονοεπίδομα 56% και το μισθό 2/3 Σμηνάρχου τα δικαιούσαι όταν συμπληρώσεις 27 χρόνια, όχι 26,99! 2. Εάν δικαιουσαι να γίνεις Επγός θα γίνεις – εξαρτάται από το χρόνο που έχεις Σγός και δεν ξέρω εάν σε αυτή την περίπτωση αποτελεί προϋπόθεση και η αποφοίτηση από το αντίστοιχο σχολείο για να μπορείς να γίνεις ανώτερος αξκός. 3. Τα πολεμικά θα μπουν αυτόματα στη σύνταξη χωρίς να χρειάζονται αναγνώριση. Στο ΜΤΑ όμως είναι δική σου επιλογή εάν τα αναγνωρίσεις (με το ανάλογο κόστος βέβαια), το οποίο υπολογίζεται στη σελίδα. Απλά σκέψου ότι η αύξηση των μερισμάτων εκτός από το ΜΤΑ αυξάνει και το ΒΟΕΑ, δες τα νούμερα και με τις 2 εκδοχές και αποφάσισε. Επίσης δοκίμασε και με τις 2 τιμές μεριδίου 12,29 και 8,6 €, γιατί το… Διαβάστε τη συνέχεια »
Δηλαδή αυτό θα επηρρεάσει και το ΕΦΑΠΑΞ? Γιατί η διαφορά φαίνεται να είναι 5000 ευρώ περίπου για έξι μήνες.
Ευχαριστώ.
Εφάπαξ, σύνταξη, μερίσματα: Όλες οι αποδοχές που δικαιούσαι ως συνταξιούχος υπολογίζονται με βάση το μισθό που παίρνεις την ημέρα που διαγράφεσαι.
Για το λόγο αυτό η Υπηρεσία σου θα εκδώσει βεβαίωση που θα αναγράφει αναλυτικά το μισθό, χρονοεπίδομα και όλα τα επιδόματα που πληρώθηκες τον τελευταίο μήνα (Φύλλο Διακοπής Μισθοδοσίας).
Θέλει λίγο προσοχή να ελέγξεις εάν δικαιούσαι προαγωγή με την αποστρατεία σου (χρονικός περιορισμός 1 έτους στον κατεχόμενο βαθμό ή 2 κρίσεις ή τυχόν προαπαιτούμενα σχολεία για βαθμούς ανωτέρων).
Από κει και πέρα στη σελίδα των υπολογισμών σύνταξης αλλά και στο εφάπαξ βάζεις το χρονοεπίδομα και το μισθολογικό βαθμό που (είσαι σίγουρος ότι) θα έχεις την ημέρα διαγραφής.
Εάν χάνεις οικονομική προαγωγή ή/και χρονοεπίδομα λόγω ελλιπούς χρόνου ναι, η διαφορά μπορεί να είναι τόσο μεγάλη.
Γι’ αυτό άλλωστε υπάρχουν οι αντίστοιχες σελίδες, για να μπορείτε να εξετάζετε όλα τα σενάρια βαθμών και χρονολογίας εξόδου!
Απλά υπενθυμίζω ότι, όπως αναφέρεται στην ερώτηση Νο 5 στη σελίδα “FAQ (ερωτήσεις)”, τα κουτάκια στις σελίδες των υπολογισμών τα συμπληρώνετε με δική σας ευθύνη!
Ευχαριστώ αλλάδυστυχώς θα πρέπει να διακόψω την άδεια μου και να ξαναπάω μέσα για άλλους 6 ωχ μήνες.
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ,
ΑΠ’ ΟΣΟ ΓΝΩΡΙΖΩ ΟΙ ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΑΠΟΣΤΡΑΤΕΙΑΣ ΣΥΝΣΔΕΛΦΩΝ ΙΚΑΝΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΣΕ ΣΥΝΤΟΜΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ (ΔΗΛ. ΣΕ 40 ΗΜΕΡΕΣ ΕΧΟΥΝ ΥΠΟΓΡΑΦΕΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΜΥΝΑΣ )
ΜΕ ΔΕΔΟΜΕΝΟ ΟΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΤΩ ΣΤΟ ΑΚΕΡΑΙΟ ΤΟΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΒΑΘΜΟ (ΗΜΕΡ. ΚΑΤΑΞ. 22/10/1984 ) ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ ΝΑ ΜΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙ, ΠΟΤΕ ΝΑ ΥΠΟΒΑΛΛΩ ΤΗΝ ΑΙΤΗΣΗ ΑΠΟΣΤΡΑΤΕΙΑΣ ?
Αυτό που σε ενδιαφέρει είναι η διαγραφή σου να είναι τουλάχιστον 23/10. Με δεδομένο το γεγονός ότι η διαγραφή γίνεται 30 ημέρες από την ημερομηνία του ΦΕΚ θα πρέπει να υπολογίζεις ότι μια 100% ασφαλής ημερομηνία υποβολής της αίτησης αποστρατείας είναι η 23/9. Βέβαια όπως λες η αποδοχή γίνεται σε χρονικό διάστημα από 40 ημέρες έως κάποιους μήνες (επηρεάζει και η περίπτωση να χρειάζεται κρίση για προαγωγή πχ από Σγος σε Επσγο οπότε μπορεί να περιμένεις μέχρι να συνεδριάσει το συμβούλιο προαγωγών.) Η πιο γρήγορη αποδοχή που έχω δει είναι: Αίτηση αποστρατείας 28/8. Υπογραφή ΠΔ 30/9. ΦΕΚ 2/10. ΔΙΑΓΡΑΦΗ 1/11. Σύνολο 64 ημέρες. Σε κάθε περίπτωση όμως θα σου συνιστούσα να μην κινηθείς πριν την 23/9 για να μην δώσεις καμιά ευκαιρία σε τυχόν κακόβουλη πρόθεση <> όσων ζητούν να αποστρατευτούν.
σε τυχόν κακόβουλη πρόθεση τιμωρίας όσων ζητούν να αποστρατευτούν.
Υ.Γ Αυτή την φορά ελπίζω να καταφερα να γράψω χωρίς να λείπει η λέξη τιμωρία.
Με βάση το παράδειγμα που μου αναφέρεις εκτιμώ ότι η υποβολή αποστρατείας μετά την 4η Ιουλίου 2013 είναι μια καλή ημερομηνία με δεδομένο ότι το μήνα Αύγουστο η βουλή είναι κλειστή λόγω καλοκαιρινών αδειών. Τέλος πάντων θα το ρισκάρω και ελπίζω να μην είμαι από αυτούς που κατέληξαν στα Δικαστήρια για να δικαιωθούν.
Σε ευχαριστώ που απάντησες στο ερώτημά μου.
Δεν νομίζω ότι η Βουλή έχει καμία σχέση με την αποστρατεία σου.
Το Προεδρικό Διάταγμα της αποστρατείας εκδίδεται από την Προεδρία της Δημοκρατίας (το λέει και το όνομα!) και δεν ξέρω εάν αυτή κάνει διακοπές τον Αύγουστο!
Από τις 4 Ιουλίου μέχρι τις 22 Οκτωβρίου είναι 3,5 μήνες και εάν βγει το Προεδρικό Διάταγμα πριν από τις 21-9-13 (πολύ πιθανό σενάριο) θα έχεις διαγραφεί πριν πάρεις τον οικονομικό βαθμό.
Εγώ θα σου πρότεινα να μην παίζεις με τη φωτιά για 1~2 μήνες και να ακολουθήσεις τη συμβουλή του GEORGIOSP (να υποβάλλεις παραίτηση αν όχι στο τέλος τουλάχιστον στις αρχές Σεπτεβρίου).
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΤΑ ΣΥΝΤΑΞΙΜΑ ΧΡΟΝΙΑ (ΚΑΙ ΟΙ ΜΗΝΕΣ) ΣΤΑΜΑΤΑΝΕ ΝΑ ΥΠΟΛΟΓΙΖΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΤΗΣ ΑΠΟΔΟΧΗΣ (ΑΠΟ ΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ) Η ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΓΡΑΦΤΕΙΣ ΣΤΟ ΦΕΚ. ΜΕΧΡΙ ΠΟΤE ΕΙΣΑΙ ΕΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ : ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ.
Η διαγραφή είναι ένα μήνα μετά το ΦΕΚ αποστρατείας.
Μέχρι τότε είσαι ΕΝ/ΕΝ
Αχιλλέα,
στο drop down menu της τιμής μεριδίου ΜΤΑ, δεν βάζεις κι ένα με 11 euro ??
Kαι όποιο κάτσει !!!
Καλή σκέψη, έτσι δεν θα το αλλάζω κάθε τρεις και λίγο!
Αύριο όμως, σήμερα έχει πρόβλημα η σελίδα του Ναυτικού!
ΓΙΑ ΤΙΣ ΤΡΙΜΗΝΕΣ ΑΠΟΔΟΧΕΣ ΠΟΤΕ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΝΑ ΤΙΣ ΠΑΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΟΧΙ……ΚΑΘΥΣΤΕΡΟΥΝ ΤΗΝ ΑΠΟΝΟΜΗ ΜΕΡΙΣΜΑΤΟΣ?Η ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΦΑΠΑΞ? ΞΕΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΜΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙ? ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ…..
Παλιά και οι 2 εκδοχές απέφεραν παραπλήσιο εισόδημα και άλλοτε συνέφερε και άλλοτε όχι.
Πλέον θεωρώ ότι συμφέρουν 100% οι τρίμηνες αποδοχές, γιατί σε αυτές δεν επιβάλλονται οι αμέτρητες (!) κρατήσεις που ισχύουν στις συντάξεις, ούτε σε ρωτάνε πόσο χρονών είσαι και εάν παραιτήθηκες για να υπολογίσουν επιπλέον μειώσεις όπως στη σύνταξη!
Το βασικό για να ξεκινήσει η διαδικασία του εφάπαξ και των μερισμάτων είναι να βγει η σύνταξη από το ΓΛΚ.
Η έκδοση σύνταξης από το ΓΛΚ δεν καθυστερεί λόγω των τρίμηνων (δεν έχει καμία σχέση), σε εμένα η σύνταξη πέρυσι βγήκε σε 2,5 μήνες πριν λήξουν οι τρίμηνες και έκανα αμέσως τις αιτήσεις προς το ΜΤΑ για Μέρισμα και εφάπαξ.
Απλά θα ξεκινήσεις να παίρνεις Σύνταξη + Μερίσματα από την ημερομηνία που θα λήξουν οι τρίμηνες αποδοχές.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΑΧΙΛΛΕΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ………
Αχιλλέααααααααααααααααα,
μας την πέσανε ???
Χαχαχαχαχα…
Αυτό είναι το τίμημα όταν αφήνεις ανοιχτά τα σχόλια.
Θα τα σβήνω όταν προκύπτουν διαφημιστικά – εσείς να μην δίνετε σημασία!
Αυτό είναι το τρίτο spam σχόλιο (τα άλλα τα έσβησα πριν τα δείτε μάλλον).
Πάντως προτιμώ να σβήνω που και που κανένα, παρά να βάλω εγγραφές και κωδικούς.
Συμφωνώ απόλυτα. Δεν μπορώ να απομνημονεύω άλλους κωδικούς ! (ΡΙΝ, ΚΙΝΗΤΟ, ΑΦΜ, ΤΑΧΙSNET, ΜΙΣ, ΙΝΤΕΤΡΝΕΤ …….)
το επιδομα για 3+ παιδια εγινε 500 ανα τεκνο δηλ. 1500 και οχι 500 που ηταν.
Αυτό το επίδομα το έχουν κάνει σήριαλ!
Τρίτη φορά αλλάζουν το νόμο πριν καν εφαρμοστεί.
Τελικά μήπως κατήργησαν το επίδομα των 2 πρώτων παιδιών (40 €/μήνα) και έβαλαν σε όλα από 500 € το χρόνο;
Έβγαλα τη σελίδα μέχρι να δω τι ακριβώς ισχύει, εάν μιλάμε πλέον για 500 € / παιδί και ετήσιο εισόδημα < 45.000 €, τότε δεν χρειάζεται κανένας μαθηματικός υπολογισμός!Edit: Τελικά ισχύουν αθροιστικά και τα 2 επιδόματα (μηνιαίο και ετήσιο), διόρθωσα τους υπολογισμούς και έβαλα τα αντίστοιχα ετήσια όρια εισοδήματος (45.000 οι τρίτεκνοι, 48.000 € με 4 παιδιά κλπ).
Η ημερομηνία διαγραφής είναι αυτή του ΦΕΚ ή ένα μήνα αργότερα ??
ενα μηνα μετα….
Καλησπέρα σας. Κατ’ αρχήν να ευχαριστήσω τον GEOPGIOSP για τη διευκρίνησή του σε χθεσινή μου απάντηση σχετικά με την καταβολή του εφάπαξ. Σκοπός μου δεν ήταν να αποπροσανατολίσω συναδέλφους. Πράγματι αποστρατεύτηκα αυτεπάγγελτα και για το λόγο αυτό μου καταβλήθηκε το εφάπαξ χωρίς να χρειασθεί η έκδοση της συνταξιοδοτικής πράξης από ΓΚΛ. Μία ερώτηση τώρα προς όσους γνωρίζουν: Διαβάζω σε σχόλιο του ΣΠΥΡΟΥ σχετικά με τη δυνατότητα αίτησης προς ΟΛΚΑ ώστε να αναγνωρισθούν οι μισθολογικές προαγωγές (ξεπάγωμα) όσων συνταξιοδοτήθηκαν το 2011 και 2012 και αναρωτιέμαι αν υπάγομαι σ’αυτές: Διαγράφηκα με αυτεπάγγελτη αποστρατεία (όριο ηλικίας) τέλος Μαϊου 2012 με 32 χρόνια και τρεις μήνες, με αποστρατευτικό βαθμό Επγου και οικονομικό Σμχου τον οποίο ήδη κατείχα, και 60% ΕΧΥ. Σύμφωνα με το ενημερωτικό βιβλιαράκι που κυκλοφόρησε το 2006, (για τους Αξκους με προέλευση από Υπξκους), Υπσγος σε αποστρατεία με όριο ηλικίας λαμβάνει 2/3 της διαφοράς Ταξχου-Σμχου. Το ΓΛΚ υπολόγισε τη σύνταξη με μισθολογικό βαθμό Σμχου, ενώ το ΜΤΑ μου απένειμε μέρισμα Ταξχου (30 μερίδια). Δικαιούμαι να μου αναγνωρισθεί η μισθολογική προαγωγή;
Αντιγόνη γεια σου. Και εγώ αποστρατεύτηκα Φεβρουάριο του 2012 με 31 χρόνια και 4 μήνες με οικονομικό βαθμό Σμηνάρχου. Μετά από επικοινωνία με τον ΟΛΚΑ μου είπαν να κάνω αίτηση στον ΟΛΚΑ η οποία θα προωθηθεί στο ΓΛΚ για να πάρω το 1/3 Ταξιάρχου. Σαφώς λοιπόν και εσύ με 32 χρόνια συμπληρωμένα θα πάρεις τα 2/3
Σωστά, αυτή τη διαδικασία μου είπαν και εμένα, δείτε και οι δύο το νέο post που ανέβασα στην αρχική σελίδα και κατεβάστε τις αντίστοιχες αναφορές.
Καλημερα σε ολους τους συναδελφους. Θα ηθελα να ρωτησω για τα 5 πολεμικα, αν τα αναγνωρισεις θα τα πληρωσεις ή οχι. Αν εισαι πριν το 1993 τα πληρωνεις ή οχι ?
Ευχαριστω για τον χρονο σας.
Η αναγνώριση δεν είναι μία αλλά δύο!
Μία για τον υπολογισμό της σύνταξης και μία για το υπολογισμό των μερισμάτων.
Για την προσαύξηση των ετών σύνταξης (συντάξιμα έτη) δεν πληρώνεις τίποτα, για το ΜΤΑ όμως πρέπει να πληρώσεις άσχετα πότε μπήκες, γιατί το μέρισμα είναι ανταποδοτικό και εάν δεν πλήρωνες θα σήμαινε ότι όλοι οι υπόλοιποι μερισματούχοι σε επιδοτούν με πλασματικά μερίδια!
Στη Σύνταξη ΓΕΑ ως κόστος αναγνώρισης εννοείται μόνο το κόστος για το ΜΤΑ, όπως επισημαίνεται και στην ερώτηση Νο 11 στη σελίδα “FAQ (ερωτήσεις)”.
Η αναγνώριση όμως των 5 ετών ΜΤΑ(όχι συντάξιμα) ισχύει μόνο γι’ αυτούς που συμπλήρωσαν 25ετία μέχρι το τέλος του 2010. Οι υπόλοιποι όχι.
Αχιλλεα οκ καταλαβα οτι συμφερει να τα αναγνωρισω τα 5 πολεμικα παροτι με τα 29,4(πραγματικα)+6,5(πτητικα) πιανω τα 35/35.Αυτο που δεν μου εχει απαντησει κανεις ειναι στο προιγουμενο post που εκανα σχετικα με τον διοικητικο βαθμο αποστρατειας και τις φημες που κυκλοφορουν σχετικα για μειωσεις στις συνταξεις και στα εφαπαξ 50% για οσους ειναι κατω των 52 ετων Δεστο σε παρακαλω !!!!
Εάν διαβάσεις την ενότητα FAQ (ερωτήσεις) θα καταλάβεις ότι δεν είμαι “μέσα στα πράγματα”, ούτε έχω εσωτερική πληροφόρηση.
Στο site δεν λαμβάνω υπόψη φήμες και περιλαμβάνεται κάτι μόνο όταν έχει επισημοποιηθεί πρώτα (είτε έχει ψηφιστεί αντίστοιχος νόμος, είτε υπάρχει επίσημη ανακοίνωση κάποιου φορέα).
Από τη μία εσύ θεωρείς ότι πληροφορείς τους συναδέλφους, αλλά κατά τη γνώμη μου δεν είναι σωστό να οδηγείς κάποιον στην αποστρατεία υπό την πίεση φημών!
Και τι θα έλεγες σε αυτούς που έφυγαν το 2009 και το 2010 εσπευσμένα λόγω φημών εκείνη την εποχή για κατάργηση της 25ετίας;
Μήπως εάν ήξεραν όλες τις κρατήσεις που θα επιβληθούν (ειδικά το 40%) κάποιοι από αυτούς δεν θα έφευγαν;
Προσωπικά (τονίζω το προσωπικά – χωρίς να έχω εσωτερική πληροφόρηση) νομίζω ότι οι φήμες σκοπό έχουν να εξωθήσουν τον κόσμο σε παραίτηση.
Εάν κάποιος θέλει να κρατήσει τον κόσμο, τότε ψηφίζει όλα αυτά που ανέφερες και καταργεί την 25ετία χωρίς να διαδίδει φήμες πρώτα!