Σελίδα υπ' αριθ. 32 με σχόλια ειδικά για την Πολεμική Αεροπορία (διαβάστε πρώτα την ενότητα FAQ / Συχνές Ερωτήσεις).
Τελευταία άρθρα
Πλοήγηση
Σελίδα υπ' αριθ. 32 με σχόλια ειδικά για την Πολεμική Αεροπορία (διαβάστε πρώτα την ενότητα FAQ / Συχνές Ερωτήσεις).
Καλησπερα Αχιλλεα Θα σε παρακαλουσα θερμα αν μπορεις εσυ ή καποιος συναδελφος να με ενημερωσει για το εξης: βρισκομουνα στο εξωτερικο για δυο μηνες και δεν παρακολυθησα το θεμα με την αποφαση του ΣτΕ. Επεστρεψα προχθες και καποιος συναδελφος μου ειπε οτι επρεπε να υποβαλλω στο ΝΣΚ καποια αίτηση που αφορα αναδρομικα. Επρεπε να υποβαλλω και αν ναι υπαρχει προθεσμια;
Ευχαριστω πολυ.
Διάβασε την αντίστοιχη συζήτηση εδώ για να καλύψεις το χαμένο έδαφος!
http://enstoloi.net/comments/comment-page-31/#comment-7291
Προσωπικά συμφωνώ με την αιτιολογημένη άποψη του Δημήτρη (24 July 2014 at 22:58) για έναρξη του χρόνου διετούς παραγραφής την 14-1-2013 (με αντίστοιχη προθεσμία την 14-1-2015).
Εάν μέχρι τότε δεν γίνει τίποτε θα χρειαστεί να κάνουμε αιτήσεις (και εγώ δεν έκανα όπως και εσύ), όπως ήδη έκαναν 60.000 περίπου συνάδελφοί μας.
Διάβασε και το τελευταίο σχόλιο του Δημήτρη (29 July 2014 at 19:39).
Αχιλλέα σε ευχαριστώ πάρα πολύ για την κατατοπιστική σου απάντηση. Να εισαι καλά.
ΓΙΑΤΙ Η ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ Μ.Τ.Α. ΔΕΝ ΓΡΑΦΕΙ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΙΩΣΗ ΤΟΥ ΕΚΟΕΜΑ?
Στη δική μας κοινότητα ο συνάδελφος thanos μας ενημέρωσε πρώτος (3 September 2014 at 12:21), με αποτέλεσμα η είδηση να εμφανιστεί εδώ μία ημέρα πριν από τα υπόλοιπα site στο διαδίκτυο.
Πιθανώς το ΜΤΑ να περιμένει να πάρει το επίσημο έγγραφο του ΓΕΑ και μετά να αναρτήσει σχετική ανακοίνωση.
…. διότι λειτουργούν με ρυθμούς ελληνικού δημοσίου !
Σε λίγο καιρό συνάδελφοι αντί να παίρνουμε μέρισμα θα πληρώνουμε κιόλας λόγο ΒΟΕΑ. Το ΒΟΕΑ μας μάρανε εδώ δεν μπορούμε να ζήσουμε με τις υπάρχουσες συνθήκες η αποταμίευση μας μάρανε.
Τελικά η ρήτρα μηδενικού ελλείμματος ισχύει μόνο για τους στρατιωτικούς ?? Δεν γνωρίζω άλλη κατηγορία συνταξιούχων που υπέστη μείωση επικουρικής σύνταξης σε ποσοστό 60%. Με δεδομένο μάλιστα ότι τα μετοχικά ταμεία μας δεν επιχορηγούνται από τον κρατικό προϋπολογισμό. Μήπως γνωρίζει κάποιος συνάδελφος αν οι θεσμικές ενώσεις εκτός από συναντήσεις με “αρμόδιους” και καθυσηχαστικά μηνύματα έχουν συναντηθεί με τούς “Αρχηγούς” και τους έχουν θέσει προ των ευθυνών των.
Αυτή είναι όντως πολύ καλή ερώτηση. Τα μερίσματα του πατέρα μου (συνταξιούχος δημόσιος υπάλληλος) μειώθηκαν το ένα κατά 25% και το άλλο κατά 20%. Ανάλυση συντάξεων δημοσίων υπαλλήλων υπάρχει εδώ: http://enstoloi.net/voithimata/sintaxi-dimosiou/ Υπάρχει όμως σημαντική διαφορά στις κρατήσεις: Οι κρατήσεις για τα μερίσματα των Δ.Υ. είναι για το ΜΤΠΥ 4% στο σύνολο των συντάξιμων αποδοχών και 1% στα λοιπά επιδόματα, ενώ για το ΤΕΑΔΥ 3% επί του βασικού & 2% σε όλα τα επιδόματα. Στους στρατιωτικούς οι κρατήσεις είναι ΜΤΣ/Ν/Α 4% επί ΒΜ + ΕΧΥ και για το ΕΚΟΕΜΣ/Ν/Α 1% επί ΒΜ + ΕΧΥ. Ένα πρώτο συμπέρασμα είναι ότι ποσοτικά οι κρατήσεις στους Δ.Υ. είναι περίπου 30% μεγαλύτερες από τις δικές μας (ως ποσοστό επί των αποδοχών). Ένα άλλο παράδειγμα λανθασμένων αποφάσεων του παρελθόντος είναι το παράδοξο στο Στρατό Ξηράς, όπου ενώ οι κρατήσεις του ΜΤΣ είναι τετραπλάσιες από το ΕΚΟΕΜΣ (4% έναντι 1%) τα δύο μερίσματα (ΜΤΣ – ΕΚΟΕΜΣ) είναι περίπου ίσα, ενώ στο παρελθόν το ΕΚΟΕΜΣ ήταν αρκετά μεγαλύτερο από το ΜΤΣ! Για να μην αναφέρω και το γεγονός… Διαβάστε τη συνέχεια »
Αχιλλέα ευχαριστώ για την ενημέρωση. Φαίνεται όμως από ότι αναφέρεις για τα μετοχικά ταμεία , ότι με την μέθοδο του σαλαμιού τελικά θα μηδενιστούν τα μερίσματα , άσχετα αν πληρώναμε εισφορές και αναγνωρίσεις ετών. Για αυτόν τον λόγο μίλησα για θεσμικούς και ανάληψη πρωτοβουλίας από αρχηγούς, ώστε να θυμίσει κάποιος σε ανάλογους ¨αρμόδιους¨ότι το περίφημο psi διέλυσε τα ταμεία με δυσμενείς συνέπειες σε νυν και μελλοντικούς αποστράτους .
Το ότι φτάσαμε στο PSI οφείλεται (και) σε λάθος επιλογές των ταμείων και της ηγεσίας μας στο παρελθόν (πριν από την κρίση). Τα ταμεία μας δεν έπρεπε να κρατούν τόσο μεγάλα διαθέσιμα, αλλά έπρεπε να τα διαθέτουν στους συναδέλφους μέσω προκαταβολών εφάπαξ.
Με αυτό τον τρόπο το ταμείο τοκίζει τα διαθέσιμα ποσά με υψηλό τόκο 5% (τόσο κρατούσε το ΜΤΑ).
Ουσιαστικά η προκαταβολή εφάπαξ δεν είναι παροχή προς τους στρατιωτικούς, αλλά αξιοποίηση των διαθεσίμων του ΜΤΑ με υψηλότατο ποσοστό κέρδους (το οποίο φυσικά πληρώνουν αυτοί που λαμβάνουν την προκαταβολή).
Δεν υπάρχει διεθνώς επένδυση με τόσο μεγάλο εξασφαλισμένο επιτόκιο 5%!
Εάν υπήρχαν στα ταμεία 1~2 εκατομμύρια μόνο δεν θα υπήρχαν επιπτώσεις από το PSI.
Την ανωτέρω ανάλυση μου την επισήμανε συνάδελφος του οικονομικού.
Σβήστηκαν αρκετά σχόλια συναδέλφων που εξέφραζαν αγανάκτηση για την πρόσφατη μείωση του ΕΚΟΕΜΑ, προτροπή σε συγκεντρώσεις, προτροπή για εκλογική τιμωρία της κυβέρνησης (το παραθέτω ευγενικά) κλπ.
Κάποια από αυτά ήταν ήπια και ίσως αρκετοί να συμφωνούσαν με το περιεχόμενό τους, αλλά κάποια θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν ακόμα και ως προπαγάνδα στην προσπάθεια των θιγομένων να εκφράσουν την αγανάκτησή τους.
Όλοι οι συνάδελφοι είμαστε αρκετά ευφυείς ώστε να μπορούμε να βγάζουμε μόνοι μας συμπεράσματα από την τρέχουσα ειδησεογραφία, χωρίς να χρειάζονται ΑΝΩΝΥΜΕΣ συμβουλές για τον τρόπο αντίδρασης και εκλογικής συμπεριφοράς.
Πολιτικά σχόλια καθώς και εκφράσεις καφενείου θα σβήνονται άμεσα (άσχετα εάν συμφωνώ μαζί τους ή όχι).
ΥΓ. Για να μην θεωρηθεί ότι εμποδίζω σκόπιμα την ενημέρωση των συναδέλφων (το οποίο βέβαια είναι αδύνατο στο διαδίκτυο), παραθέτω σχετικά link για την επικείμενη συγκέντρωση διαμαρτυρίας στη Θεσσαλονίκη:
http://www.poaasa.gr/summetoxi-poaasa-stis-kinitopoiiseis
http://hellasmil.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=552:-592014-45&catid=30:2012-03-08-11-16-52&Itemid=63
http://www.poes.gr/index.php/enimerosi/epikairotita/360-enstoli-diamartyria-ton-sa-sti-thessaloniki
ΤΕΛΙΚΑ ΚΑΙ ΤΟ ΜΤΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΗΝ ΤΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ ΜΤΣ ΜΕ ΠΡΟΣΧΗΜΑ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΑΠΟΘΕΜΑΤΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΠΟΜΕΝΟΥΣ ……ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΥΣ. ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΞΑΫΛΩΣΗ ΤΩΝ “ΑΝΤΑΠΟΔΟΤΙΚΩΝ ΚΡΑΤΗΣΕΩΝ” ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΚΑΝΑΝ ΟΛΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ. ΑΣ ΣΟΒΑΡΕΥΤΟΥΜΕ …….ΣΩΤΗΡΙΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ…..ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΤΑ ΜΕΡΙΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΟ ΕΚΟΕΜΑ ΘΑ ΜΗΔΕΝΙΣΟΥΝ.(ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ ΒΟΕΑ ΑΥΤΟ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΝΩΡΙΤΕΡΑ)
ΟΙ ΘΕΣΜΙΚΟΙ ΠΑΝΤΩΣ ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ…….
ΑΣ ΑΝΑΛΟΓΙΣΤΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΥΤΟΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΑΣΠΙΣΗ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΤΟΥ.
Καλό απόγεμα.
Έχω μια απορία σχετικά με το ΕΦΑΠΑΞ. Για εμάς που έχομε μπει στη σειρά από πέρυσι (Νοέμβριο), θα κάνουν μήπως τίποτα μειώσεις ή θα το πάρουμε με τα περυσινά δεδομένα και δεν θα ισχύσει ο καινούριος νόμος του Αυγούστου περί ρήτρας αξιόμαχου. Αν το έχει πάρει κάποιος αυτές τις μέρες ας μας ενημερώσει με ένα ναι ή όχι.
ΔΕΣ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΕΚΟΕΜΑ ΚΑΙ ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΥΠΟΘΕΤΕΙΣ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΝΕ. ΠΑΝΤΩΣ Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ 31-7-2014!
Ε Λ Ε Ο Σ
ΓΙΝΕΤΕ ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΕΠΙΤΑΚΤΙΚΉ Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΉ ΣΤΗΝ ΣΥΓΚΈΝΤΡΩΣΗ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΣΤΟΝ ΛΕΥΚΟ ΠΥΡΓΟ ΤΗΝ 5-9-2014 και ΩΡΑ 18.00
ΑΙΑΒΑΘΜΗΤΟ ΠΡΟΣ : Ε.Κ.Ο.Ε.Μ.Α. ΓΕΝΙΚΟ ΕΠΙΤΕΛΕΙΟ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ ’ ΚΛΑΔΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ (6) ΤΜΗΜΑ ΑΠΟΟΧΝ – Ν.Π.. . (1) ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΠΟΖ. ΕΞΤΕΡΙΚΟΥ – ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ – ΝΠ (γ) Τηλεφ. 210 6594612ΚΟΙΝ : ΓΕΑ/6/1γ (2) – ΟΕΕ – ΚΜΗ Φ.951.13/Α.971030Σ.1281 Αθήνα, 01 Σεπ 14 ΘΕΜΑ : Έγκριση Αποφάσεων .Σ./Μ.Τ.Α.(Καθορισμός Τιμής Μεριδίου ΕΚΟΕΜΑ) ΣΧΕΤ : Φ.840.1/Α.12028/Σ.3836/10 Ιουλ 14/ΜΤΑ/ΕΚΟΕΜΑ 1. Έχοντας υπόψη: α. Τις διατάξεις του ν.δ.496/1974 (ΦΕΚ Α’ 204/1974) «Περί Λογιστικού των ΝΠ – Συμβάσεις – Παραγραφές κ.λ.π.». β. Τις διατάξεις του ν.2292/1995 (ΦΕΚ Α’ 35/1995) «Οργάνωση και Λειτουργία Υπουργείου Εθνικής Άμυνας, Διοίκηση και Έλεγχος των Ενόπλων Δυνάμεων και Άλλες Διατάξεις». γ. Τις διατάξεις του ν.2913/2001 (ΦΕΚ Α’ 102/2001) «Περί Ρύθμισης Θεμάτων Μετοχικών Ταμείων Υπουργείου Εθνικής Άμυνας και Άλλων Διατάξεων». δ. Τις διατάξεις του π.δ.363/1997 (ΦΕΚ Α’ 241/1997) «Περί ιατήρησης Εποπτείας του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας επί Ν.Π...». ε. Την υπ’ αριθμ. Φ.950.1/933243/10 Οκτ 01 Απόφαση ΥΦΕΘΑ (ΦΕΚ Β’ 1417/2001) «ιοίκηση Οργάνωση Λειτουργία κ.λ.π. Ειδικού Κλάδου Οικονομικής Ενίσχυσης Μερισματούχων». στ. Την υπ’ αριθμ. 248334/10 Ιουλ 14 Κοινή Απόφαση του Πρωθυπουργού και του Υπουργού Εθνικής Άμυνας… Διαβάστε τη συνέχεια »
https://diavgeia.gov.gr/decision/view/%CE%92%CE%A4%CE%A6%CE%9B6-5%CE%93%CE%9F
(για συντομία)
37,5% μείον στο ΕΚΟΕΜΑ
35,4%
EKOEMA από 3,10 2.00 σημερα στο Διαύγεια
Ευτυχώς που θα πάρουμε αναδρομικά σύμφωνα με απόφαση του ΣΤΕ και θα επανέλθουν οι αποδοχές στα επίπεδα του 2012……………
Απ ότι διάβασα σε ένα site, την προηγούμενη παρασκευή , κάλεσε ο επικεφαλής της ΓΔΟΣΥ τους τρείς επικεφαλείς των θεσμικών ενώσεων και τους ενημέρωσε για το καινούργιο μισθολόγιο.
Έκτοτε και από τους τρείς θεσμικούς ,σιγή ιχθύος .
Ειδικά από την ΕΑΑΑ που ανήκω πολύ μεγάλη σιγή ασυρμάτου γιατί?
Είναι δυνατόν τα παραρτήματα να μην ξέρουν τίποτα?
Ο λόγος της ενημέρωσής τους ήταν να το κρατήσουν για τον εαυτόν τους?
Εκπροσωπούν κάποιες χιλιάδες κόσμου και νομίζω έστω και ας μην έχει λάβει την οριστική του μορφή πρέπει υπάρξει μια άτυπη ενημέρωση των παραρτημάτων τους.
Δυστυχώς κατάλαβα ότι το ΕΟΒ του μεγάλου υιού το ξεχνάω. Ερώτηση, σε περίπτωση δύο παιδιών με ΕΟΒ 50+20 (για τους μετά το 2011 νομίζω) όταν τελειώνει το ΕΟΒ του πρώτου για τον δεύτερο συνεχίζει να δίνεται ΕΟΒ 50 ή 20;
Όπως αναφέρω στην ερώτηση 2.7 στις FAQ “… έχει σημασία μόνο ο εκάστοτε αριθμός ανήλικων τέκνων”, δηλαδή είναι άσχετος ο συνολικός αριθμός τέκνων. Άρα όταν θα έχεις ένα μόνο προστατευόμενο τέκνο θα δικαιούσαι 50 € (όπως το υπολογίζει η σελίδα σύνταξης εισάγοντας 2-1-2 τέκνα), είτε έχεις άλλα ενήλικα παιδιά είτε όχι.
Μην σκέφτεσαι ως 50+20 το επίδομα για τα 2 παιδιά, εάν θέλεις να αναλύσεις το ποσό η σωστή αναλογία θα ήταν 35+35 € για το κάθε παιδί. Δηλαδή όταν υπάρχει ένα ανήλικο παιδί αποτιμάται 50 € και όταν υπάρχουν δύο αποτιμώνται 35 € το καθένα!
Ευχαριστώ, δεν το είχα προσέξει.
Δεν απάντησα για να σου επισημάνω την ερώτηση, αλλά για να μην νομίζεις ότι το δεύτερο παιδί σου αποτιμάται (από το κράτος φυσικά) λιγότερο από το πρώτο!
Όπως πολύ σωστά έγραψε ο GEORGIOSP,το οικογενειακό επίδομα για παιδιά που είναι φοιτητές κόβεται μετά τον προβλεπόμενο, σύμφωνα με τη Σχολή φοίτησής του,χρόνο σπουδών και πάντα τέλος Αυγούστου.Τέλος και δεν ξαναδίνεται,ούτε με νέα αίτηση.Για τα παιδιά που ξεκίνησαν να σπουδάζουν από πέρυσι τον Σεπτέμβριο,κόπηκε πέρυσι τέλος Δεκεμβρίου και ακόμα δεν έχει δοθεί εκ νέου παρά τα δικαιολογητικά που έχουμε όλοι υποβάλει.Πριν 3 μήνες ρώτησα στο ΓΛΚ και μου απάντησαν ότι κάνει 10 μήνες να ξαναχορηγηθεί και θα δοθούν αναδρομικά από την ημερομηνία που είχε κοπεί.
Σωστά Χάρη αλλά δεν διευκρινίζεται στο άρθρο 17 του ν.4024 εάν ο χρόνος φοίτησης είναι ο ελάχιστος χρόνος φοίτησης. “Η παροχή δίδεται μόνο κατά το χρόνο φοίτησης τους, που προβλέπεται από τον οργανισμό κάθε Σχολής, σε καμιά περίπτωση πέρα από τη συμπλήρωση του 24ου έτους της ηλικίας τους”. Σε όλες τις Σχολές αναφέρεται σαν “Ελάχιστος χρόνος φοίτησης” και όχι προβλεπόμενος.
Mike ναι,αλλά χρόνος φοίτησης,όπου και καταβάλλεται οικογενειακό επίδομα λόγω σπουδών,είναι ο χρόνος που προβλέπεται από την εκάστοτε Σχολή.Άλλες Σχολές έχουν 4ετή διάρκεια φοίτησης,άλλες 5ετή.Το 24ο έτος είναι το όριο καταβολής για το επίδομα.Αν κάποιος αρχίσει τις σπουδές του δηλαδή στα 21 του χρόνια,ο γονέας θα λάβει το επίδομα για 3 χρόνια.
Μίλησα με Γραμματεία. Πράγματι είναι όπως το λες Χάρη για τις προπτυχιακές σπουδές αλλά επίσης ισχύει ότι επαναφέρεται σαν επίδομα τέκνου κατά την διάρκεια των μεταπτυχιακών του σπουδών. Μέχρι τότε βλέπουμε.
Ναι,έτσι είναι.Ξέχασα να αναφέρω για τις μεταπτυχιακές σπουδές.Όπου όμως πρόσεξε…Μέχρι το 24ο έτος καταβάλλεται,ακόμα και σε αυτή την περίπτωση οικογενειακό επίδομα.Αν για παράδειγμα,η Σχολή που πέρασε ένα παιδί είναι 4ετούς φοίτησης,θα πρέπει το παιδί να πάρει πτυχίο ακριβώς στα 4 χρόνια και αμέσως μετά να κάνει μεταπτυχιακές σπουδές,ανάλογα με το μεταπτυχιακό πρόγραμμα που έχει κάθε Σχολή,ή κάποια ισότιμη του εξωτερικού.Αν δηλαδή το μεταπτυχιακό είναι 1 χρόνο,για 1 χρόνο θα πάρεις επίδομα,το οποίο θα κοπεί στις 31/8 του έτους που συμπληρώνεται ο χρόνος σπουδών της Σχολής.Και σε κάθε περίπτωση μέχρι 24 ετών,31/12 του έτους όπου τα συμπληρώνει.Και βέβαια,όλα αυτά δεν ισχύουν αν το παιδί είναι φοιτητής Ιατρικής Σχολής,όπου η φοίτηση είναι 6 χρόνια.Ακόμα και στα 6 χρόνια να πάρει το πτυχίο,το επίδομα θα κοπεί στις 31/8 του έτους που συμπληρώνονται τα χρόνια της Σχολής.Δεν θα πάρεις επίδομα μετά,ακόμα και αν κάνει μεταπτυχιακό.
Δική μου περίπτωση. Αρχή σπουδών 10/14 του γιού μου. Αποστολή βεβαίωσης σπουδών στο ΓΛΚ 11/14. Η επανιχορήγηση του ΕΟΒ 6/16 με τα αναδρομικά 15 μηνών. Μικτά 20 Ευρώ πληρωτέο 14,80.
Καλημέρα. Παιδιά έχουμε κι άλλη μείωση σήμερα στην σύνταξη?
Εγώ πήρα ακριβώς τα ίδια (με ακρίβεια λεπτού) με τον προηγούμενο μήνα. Τον προηγούμενο μήνα είχαμε μείωση που αναλύεται στις παραγράφους 1 και 2 της ανάρτησης “Ενημέρωση σελίδων υπολογισμού σύνταξης” στην αρχική σελίδα.
Έχεις διαφορά με το ποσό που υπολογίζει η (νέα) σελίδα “Σύνταξη ΓΕΑ”;
Μείον 45 ευρώ σε σχέση με τον προηγούμενο μήνα. Το ενημερωτικό σύνταξης θα βγει 1 Σεπ οπότε και θα δείξει ο λόγος μείωσης.
Πιθανόν έχω πέσει στην περίπτωση τέλους τετραετούς φοιτήσεως τέκνου, έγινε αυτόματα η διακοπή επιδόματος και χρειάζεται νέα βεβαίωση σπουδών για το διάστημα το οποίο αυτές συνεχίζουν και μέχρι τα 25 έτη.
Μπορείς να ελέγξεις αυτή την πιθανότητα, μειώνοντας τον αριθμό ανήλικων τέκνων στη σελίδα (αφήνοντας όμως τον αριθμό τέκνων ΒΟΕΑ αμετάβλητο) και βλέποντας το νέο πληρωτέο ποσό της σύνταξης.
Εάν διαγράφηκες μετά από τις 31-10-2011 και δεν έχεις πλέον κανένα προστατευόμενο τέκνο το “Οικογ. επίδομα” στη σελίδα μηδενίζεται (ΣΗΜΕΙΩΣΗ στην ερώτηση 2.7 στις FAQ).
Ίδια περίπτωση κι εγώ. Κατά πάσα πιθανότητα είναι το τέλος φοίτησης. Γνωρίζει ο Mike ή κάποιος άλλος τι χρειάζεται σε περίπτωση μη λήψης πτυχίου για συνέχιση του ΕΟΒ; Και παρεμφερές θέμα αν γνωρίζει κάποιος, στον μικρότερό μου γιο κόπηκε από 1/1/14 το ΕΟΒ λόγω ενηλικίωσης και παρότι υπέβαλα από Οκτ 13 βεβαίωση σπουδών ακόμη δεν δόθηκε το ΕΟΒ.
Ναι Αχιλλέα ισχύει μείωση 38 € και όχι 45 όπως είπα παραπάνω με μία μικρή διαφορά 1,8 € με το πρόγραμμά σου. Μάκη λογικά μία βεβαίωση συνέχισης σπουδών μέχρι λήψεως πτυχίου, πιστεύω είναι αρκετή με κατάθεση στο παράρτημα ΓΛΚ της περιοχής σου ή ταχυδρομικά στο ΓΛΚ. Πιθανόν αυτήν τη στιγμή υπάρχει θέμα και στην ασφάλιση του παιδιού. Από Δευτέρα ζητάμε βεβαιώσεις εάν οι Γραμματείες φυσικά λειτουργούν και πιθανόν πρέπει να επισκεφτούμε και τον ΟΠΑΔ.
Και εγώ είχα μείωση στην σύνταξη μου και αυτή οφείλεται σίγουρα στο τέλος του χρόνου φοίτησης του γιού μου σύμφωνα με την βεβαίωση της σχολής του. Μετά την λήξη του προβλεπόμενου από το πρόγραμμα της σχολής χρόνου, η οικογενειακή παροχή κόβεται. ( Ν3205/2003 αρθ 11 παρ.2 και Ν4024/2011 αρθ 17 παρ 2). Σε περίπτωση λοιπόν που κάποιο τέκνο έχει συμπληρώσει τον προβλεπόμενο χρόνο σπουδών αλλά χρωστάει ακόμα μαθήματα δεν γίνεται να κάνει ο γονέας νέα αίτηση και να χορηγηθεί ξανά η παροχή. Τα παραπάνω δεν έχουν καμία σχέση την ιατροφαρμακευτική ασφάλιση του τέκνου. Εδώ ισχύουν τα παρακάτω: Τα άγαμα τέκνα (νόμιμα ή τέκνα που έχουν νομιμοποιηθεί, αναγνωρισθεί ή υιοθετηθεί, ή οι πρόγονοι), τα φυσικά τέκνα ασφαλισμένου ή συνταξιούχου λόγω αναπηρίας ή γήρατος, τα ανάδοχα τέκνα την επιμέλεια των οποίων κατέχει με δικαστική πράξη ο ανάδοχος ασφαλισμένος, θεωρούνται μέλη μέχρι τη συμπλήρωση του 18ου έτους της ηλικίας τους και εάν είναι άνεργα ή φοιτητές σε προπτυχιακό μέχρι τη συμπλήρωση του 24ου έτους της ηλικίας τους ή στην περίπτωση που συνεχίζουν τις… Διαβάστε τη συνέχεια »
EMAΘΑ ΟΤΙ 30-7-14 ΤΟ ΜΤΑ ΕΔΩΣΕ ΕΦΑΠΑΞ ΞΕΡΟΥΜΕ ΣΕ ΠΟΙΟ ΑΡΙΘΜΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΟΥ ΕΧΕΙ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ?
ΚΑΙ ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΕΝΙΚΗ
ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΙ ΙΣΧΥΕΙ ΜΕ ΤΙΣ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ ΚΑΝΑΔΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΦΟΡΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ?
ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΚΟΠΕΙ Η ΣΥΝΤΑΞΗ ΧΗΡΕΙΑΣ ΙΚΑ?
Από την πηγή που έμαθες ότι 30/7 το ΜΤΑ έδωσε εφάπαξ, μήπως μπορείς να μάθεις και πότε είχε κατατεθεί η αίτηση χορήγησης εφάπαξ ;
Οι τελευταίοι που πληρώθηκαν είναι αυτοί με αίτηση 3/10
http://enstoloi.net/aeroporia/comment-page-22/#comment-6955
Σωστός ο Μakis! Σήμερα το πρωί μίλησα με το ΜΤΑ -έχω πάρει αρ.πρτκλου 4-11-13–και ‘εχω 92 άτομα μπροστά από εμένα, όλοι του Οκτώβρη.Με ένα ρυθμό πληρωμής 30 άτομα τον Μήνα ας υπολογίσει ο καθένας την σειρά του!
Ο ρυθμός πληρωμής 30 άτομα το μήνα, προκύπτει από κάπου ή τον υποθέτεις ;
Πιστεύω ότι γράφω στα ελληνικά ,επαναλαμβάνω ότι μίλησα με το MTA δεν είπα άκουσα, μου είπανε,πιστεύω Αυτά μου είπαν αυτά σας μεταφέρω. Όποιος διαφωνεί πληροφορίες στο 2103675062 έως 67
Συγγνώμη.
Κατάλαβα ότι το ΜΤΑ σε πληροφόρησε ότι έχει 92 αιτήσεις για εφάπαξ πριν τη δική σου.
Δεν κατάλαβα ότι η πληροφορία για 30 / μήνα, προερχόταν κι αυτή από το ΜΤΑ.
Καλησπερα και απο μενα..δηλ και εγω με πρωτ.7-11-13 να υπολογιζουμε γυρω στο Δεκεμβριο..προς τα τελη του 2014 δηλ…
θα μπορούμε να βγάλουμε ασφαλή συμπέρασμα για την πορεία πληρωμής σε λίγες ημέρες και όταν ειδοποιηθούν οι πρώτοι του Οκτωβρίου που λέγαμε πιό πάνω αγαπητέ φίλε antonisaer, από συνάδελφο που εχει αριθμ.προτκλου 4-1-83
4-10-13 συγνώμη!!!!!