Αεροπορία

Σελίδα υπ' αριθ. 376 με σχόλια ειδικά για την Πολεμική Αεροπορία (διαβάστε πρώτα την ενότητα FAQ / Συχνές Ερωτήσεις).

Subscribe
Notify of
guest

20.7K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
Tony
Tony
29 Μαρτίου 2023 11:47

Αναρτήθηκαν τα αναδρομικά του ν. 4093/12 από το ΜΤΑ. Φορολόγηση 20% στη πηγή!!

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΤΣΑΡΟΣ
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΤΣΑΡΟΣ
29 Μαρτίου 2023 11:41

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΜΗΠΩΣ ΚΑΠΟΙΟΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΑΛΛΟ ΤΗΛ ΕΚΕΙ ΣΤΟΝ ΕΦΚΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΛΙΜΑΚΙΟ ΤΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΣΠΟΥΔΑΖΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΕΝΑΜΙΣΗ ΜΗΝΑ ΤΟ ΤΗΛ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΕΝΑΙ ΧΑΛΑΣΜΕΝΟ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΓΙΩΡΓΟΣ
ΓΙΩΡΓΟΣ
Απάντηση σε  ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΤΣΑΡΟΣ
29 Μαρτίου 2023 20:49

Γιώργο το τηλ. είναι το 2103275151 και είναι ΕΚ/ΕΝ. Τους είχα στείλει mail πριν από δέκα ημέρες για κάποιο θέμα μου. Χτες επικοινώνησαν οι ίδιοι μαζί μου και μου είπαν ότι μπορούμε να επικοινωνούμε στο mail : [email protected]

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΤΣΑΡΟΣ
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΤΣΑΡΟΣ
Απάντηση σε  ΓΙΩΡΓΟΣ
29 Μαρτίου 2023 21:59

ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΣΟΥ

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Jaly
Jaly
Απάντηση σε  ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΤΣΑΡΟΣ
29 Μαρτίου 2023 20:58
Επαμεινώνδας
Επαμεινώνδας
28 Μαρτίου 2023 22:20

Αχιλλέα βλεπω τις αυξήσεις που λένε πολλοι συνάδελφοι αλλά με προσωπικές διαφορές 100 ευρώ κλπ δυσκολο να έχει καλειφθει η διαφορά

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Επαμεινώνδας
28 Μαρτίου 2023 23:04

Καλησπέρα.
Αυτό που λες ισχύει σε περίπτωση αύξησης της σύνταξης του Ν4387/2016. Αν αυξηθεί η σύνταξη, μειώνεται η προσωπική διαφορά και πρέπει αυτή να μηδενίσει για να υπάρξει αύξηση του πληρωτέου. Όπως έγινε με την αύξηση του 7,75% που ίσχυσε από 1/1/2023.
Στην σημερινή περίπτωση, μειώνεται η κράτηση/μείωση του Ν4093/2012 στην σύνταξη λόγω της κατάργησης της κράτησης στα μερίσματα. Γίνεται επανυπολογισμός του ποσοστού της μείωσης στην σύνταξη με βάση μόνο το ποσό της σύνταξης και όχι με βάση του αθροίσματος σύνταξη + μέρισμα + ΕΚΟΕΜ.
Έτσι αυξάνεται το πληρωτέο προ φόρου της παλαιάς σύνταξης ΓΛΚ, αυξάνεται το ποσό της προσωπικής διαφοράς και το πληρωτέο ποσό. Όλοι όσοι αναφέρουν αύξηση της σύνταξης τους με την πληρωμή του Απριλίου έχουν και ανάλογη αύξηση της προσωπικής διαφοράς.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Nec
Nec
Απάντηση σε  GEORGIOSP
28 Μαρτίου 2023 23:28

Να υποθέσω ότι η αυξηση αυτή δεν θα είναι μόνιμη κάθε μήνα!

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Επαμεινώνδας
Επαμεινώνδας
Απάντηση σε  Nec
29 Μαρτίου 2023 10:50

Ήρθε για να μείνει.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Επαμεινώνδας
Επαμεινώνδας
Απάντηση σε  GEORGIOSP
28 Μαρτίου 2023 23:28

Συμφωνώ απόλυτα. Ευχαριστώ το είδα ότι έγραψα λάθος.
Λογικά θα πρέπει να δοθουν και αναδρομικά διετίας .

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Harry71
Harry71
Απάντηση σε  GEORGIOSP
29 Μαρτίου 2023 09:50

Αν κάποιος είχε μηδενική Π.Δ υπάρχει περίπτωση με τα σημερινά δεδομένα να αποκτήσει θετική Π.Δ?

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Γιάννης.
Γιάννης.
Απάντηση σε  Harry71
29 Μαρτίου 2023 10:52

Μπορείς να δείς https://enstoloi.net/aeroporia/comment-page-376/#comment-118338

ΣΩΜΑ:
ΑΓΝΩΣΤΟ
Γιάννης
Γιάννης
28 Μαρτίου 2023 22:18

Γνωρίζει κάποιος κύριος εάν στέλεχος που πλήρωσε (είτε με δόσεις στη μισθοδοσία του είτε εφάπαξ) τα πολεμικά και τα πτητικά που είχε στην καριέρα του, όταν υποβάλλει αίτηση αποστρατείας είναι υποχρεωμένο να έχει και αποδεικτικά έγγραφα (πράξεις αναγνώρισης) για τα παραπάνω χρονικά διαστήματα ???
Εννοώ είτε να συνυποβληθούν είτε αν ζητηθούν αργότερα από αρμόδιο φορέα να υπάρχουν.
Ευχαριστώ πολύ.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Βαγγέλης
Βαγγέλης
Απάντηση σε  Γιάννης
28 Μαρτίου 2023 22:47

Γιαννη μην αγχωνεσαι, οσα εχεις ηδη εξοφλησει, θα τα βρουν στον ελεγχο που θα κανουν.. εσυ δε χρειαζεται να ψαξεις να βρεις τιποτα.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Γιάννης
Γιάννης
Απάντηση σε  Βαγγέλης
29 Μαρτίου 2023 00:14

Σε ευχαριστώ θερμά.
Μία ακόμη απορία έχω.
Αν κάποιος αιτηθεί παραίτηση (που είναι δικαίωμα του) με 30 χρόνια προϋπηρεσία και έχει απλήρωτα πτητικά και πολεμικά, θα διαγραφεί κανονικά και δε θα λάβει σύνταξη αν δεν κάνω λάθος.
Μετά από δύο χρόνια ας πούμε, σαν πολίτης πλέον, έχει δικαίωμα να τα πληρώσει και να λάβει άμεσα τη σύνταξη που του αναλογεί ή χάνονται και θα λάβει στα 62 ότι έχει προϋπηρεσία (εθνική+ανταποδοτική)???

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Airwolf
Airwolf
28 Μαρτίου 2023 19:02

Ακριβείς οι υπολογισμοί στο site με αυτά που πήρα έπειτα και το ξεκαθάρισμα με την κατάργηση της κράτησης 4093 , μόνο 0,02€ (2 σεντς ) έξω. Καλή δουλειά κ. Αχιλλέα.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Nec
Nec
28 Μαρτίου 2023 18:30

40 € στη συνταξη παραπανω ξέρει κανεις γιατί πρόκειται? Ευχαριστώ!

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Πανος
Πανος
Απάντηση σε  Nec
28 Μαρτίου 2023 18:58

50 ευρώ παραπάνω στη σύνταξη σε μένα.Αν γνωρίζει κάποιος συνάδελφος ας μας διαφωτίσει

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Σταύρος Μαστοράκης
Σταύρος Μαστοράκης
Απάντηση σε  Nec
28 Μαρτίου 2023 19:02

Καλησπέρα 30 ευρώ παραπάνω στη σύνταξη γνωρίζει κάποιος συνάδελφος γιατί?

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
aggeliki
aggeliki
28 Μαρτίου 2023 18:19

ΜΠΗΚΑΝ 14 ΕΥΡΩ ΠΑΡΑ ΠΑΝΩ ΣΤΗ ΣΥΝΤΑΞΗ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΓΙΑΝΝΗΣ
ΓΙΑΝΝΗΣ
28 Μαρτίου 2023 16:46

Γεια σας και παλι μπραβο για την ενημερωση.Σε ερωτηση η στοκ Κ Καρασαββιδη η στον Δημητρη και βαγγελη που απαντησανε πριν εγω σε λιγο κλεινω 32 χρονια πραγματικα και εχω και 6 (18μηνα αναγνωρισμενα ) και εχω ξεκινησει να πληρωνω τα πεντε χρονια οταν θα υποβαλω την αιτηση για να φυγω σε μισο χρονο θα ειναι αιτηση αποστρατειας ;
Ακομα ενα ερωτημα οταν θα εχω αποστρατευτει και ειναι να πληρωσω το υπολοιπο ποσο απο τα πολεμικα , ο ΟΛΚΑ μου ειπε οτι θα τα κρατανε δοσεις απο την συνταξη μου ενω εμενα με ενδιαφερει να το πληρωσω Εφαπαξ .Δεν ξερω αν μπορω να το κανω αυτο;

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Βαγγέλης
Βαγγέλης
Απάντηση σε  ΓΙΑΝΝΗΣ
28 Μαρτίου 2023 17:30

θα σου απαντησω μονο στα σημεια που γνωριζω: 1) για να υποβαλεις Αποστρατεια και οχι Παραιτηση, θα πρεπει να μπορεις να αποδειξεις οτι εχεις αναγνωρισει ηδη τα χρονικα διαστηματα, δεν αρκει απλα να πληρωνεις δοσεις … 2) ναι, μπορεις να διακοψεις με προσωπικη σου αναφορα την καταβολη δοσεων για την 5ετια και ταυτοχρονα να ζητας να εξοφλησεις αμεσα το υπολοιπο ποσό (το εκανα τον Φεβρουαριο ακριβως ετσι)…. αυτα ισχυουν ΣΗΜΕΡΑ, δεν μπορω να γνωριζω τι θα ισχυει σε 6 μηνες… παντως, ξαναγραφω κι εδω, οτι η αποστρατεια απαιτει αποδειξεις αναγνωρισης και οχι απλα αιτησεις, υποσχεσεις και υπευθυνες δηλωσεις.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Γιάννης
Γιάννης
Απάντηση σε  Βαγγέλης
28 Μαρτίου 2023 19:47

Βαγγέλη θεωρώ αυτονόητο πως ότι έχει πληρωθεί ολοκληρωμένα,είτε εφάπαξ είτε με δόσεις,λογίζεται θεμελιωμένο και δε χρειάζεται προσκόμιση ιδιαίτερων αποδείξεων όταν θα κάνεις αναφορά για αίτηση αποστρατείας…
Αν γνωρίζεις κάτι διαφορετικό θα ήθελα να μάθω…
Ευχαριστώ.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Βαγγέλης
Βαγγέλης
Απάντηση σε  Γιάννης
28 Μαρτίου 2023 20:40

Γιαννη, συμφωνω… ομως δεν αναφερθηκα σε ο,τι εχει πληρωθει, αλλα σε ο,τι πληρωνεται σε εξελιξη… και οι αποδειξεις δεν ειναι καθολου ιδιαιτερες, ειναι η φυσικη συνεχεια μιας αποπληρωμης, η Βεβαιωση οτι πληρωσες… αυτη ειναι η μονη αποδειξη οτι εχεις ηδη εξοφλησει… δεν ξερω αν καταλαβες κατι διαφορετικο… ειπα: ”για να υποβαλεις Αποστρατεια και οχι Παραιτηση, θα πρεπει να μπορεις να αποδειξεις οτι εχεις αναγνωρισει ηδη τα χρονικα διαστηματα” .. ο μονος τροπος να αποδειξεις οτι αναγνωρισες ειναι να εχεις τις Βεβαιωσεις πληρωμης… επισης, δεν ξερω αν πρεπει να διευκρινιστει οτι ο μονος αρμοδιος να κατατοπισει τον ενδιαφερομενο, ειναι εκεινος που θα ελεγξει τα υπηρεσιακα δεδομενα του αιτουντα… δλδ, ενα τηλ στη Β1, με ξεκαθαρες ερωτησεις.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Βαγγέλης
Βαγγέλης
Απάντηση σε  Βαγγέλης
29 Μαρτίου 2023 09:51

διορθωνω ελαφρως το ανωτερω μηνυμα μου, γιατι καταλαβα οτι γινονται παρανοησεις…
στο σημειο που λεω: ” .. ο μονος τροπος να αποδειξεις οτι αναγνωρισες ειναι να εχεις τις Βεβαιωσεις πληρωμης…” ,
εννοω: ” .. ο μονος τροπος να αποδειξεις οτι αναγνωρισες ειναι να ΕΧΟΥΝ ΕΚΔΟΘΕΙ οι Βεβαιωσεις εξοφλησης ή αναγνωρισης… ”
…και φυσικα, ολες τις Βεβαιωσεις, Πραξεις κ.τ.λ. μπορει να τις κατεχει και ο ενδιαφερομενος, σιγουρα ομως τις εχουν οι φορεις που τις εξεδωσαν και σιγουρα τις εχουν και οι φορεις στους οποιους κοινοποιηθηκαν αυτες, μετα την εκδοση τους…

την καλημερα μου.!

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΓΙΑΝΝΗΣ
ΓΙΑΝΝΗΣ
Απάντηση σε  ΓΙΑΝΝΗΣ
28 Μαρτίου 2023 21:59

Βαγγελη,Γιαννη ευχαριστω για τις απαντησεις.Θεωρω και εγω οτι εφοσον εχω πληρωσει τα πτητικα και ξεκιναω τα πολεμικα να πληρωνω ειναι θεμελιωμενο σε περιπτωση που φυγω τελος του 23 .Απλως ηθελα μια παραπανω γνωμη.Θα προσπαθησω να ρωτησω και τον ΕΦΚΑ γιατι ο ο ΟΛΚΑ μου λει να απευθυνθω στον ΕΦΚΑ.
καλη συνεχεια

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΚΩΣΤΑΣ
ΚΩΣΤΑΣ
28 Μαρτίου 2023 13:42

Συνάδελφοι καλησπέρα. Αποστρατεύτηκα με το ΠΔ 788/24-03-23. Με τον νέο νόμο το ΦΕΚ αποστρατείας θα έχει ημερομηνία 30-04-23. Δεδομένου ότι το χρονικό διάστημα έως 30-04-23 θεωρείται χρόνος ενενεργεία και λόγω προκήρυξης εκλογών 21-05-23 διαλύεται η Βουλή 21-04-23 αλλάζει κάτι στην ημερομηνία ΦΕΚ ? Ευχαριστώ.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Γιάννης.
Γιάννης.
Απάντηση σε  ΚΩΣΤΑΣ
28 Μαρτίου 2023 20:10

Δεν σε επηρεάζει σε κάτι η προκήρυξη εκλογών.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΚΩΣΤΑΣ
ΚΩΣΤΑΣ
28 Μαρτίου 2023 12:12

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.ΜΑΘΑΜΕ ΤΕΛΙΚΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΦΟΡΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΩΝ ΚΡΑΤΗΣΕΩΝ ΣΤΑ ΜΕΡΙΣΜΑΤΑ ΤΟΥ Ν.4093/12?

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Γιάννης.
Γιάννης.
Απάντηση σε  ΚΩΣΤΑΣ
28 Μαρτίου 2023 12:26
ΚΩΣΤΑΣ
ΚΩΣΤΑΣ
Απάντηση σε  Γιάννης.
28 Μαρτίου 2023 15:13

ΓΙΑΝΝΗ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ…

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Δημήτρης
Δημήτρης
28 Μαρτίου 2023 10:59

Καλημέρα. Σε επικοινωνία με το ΓΕΑ/Β1 σχετικά με την τριετία και τα προβλήματα που τυχόν υπάρχουν στο γεγονός ότι δεν γίνονται δεκτές αναφορές αποστρατείας αν δεν έχεις ήδη πληρώσει με ενημέρωσαν για τα εξής: Εάν κάνεις Αναφορά Αποστρατείας είσαι υποχρεωμένος να έχεις συμπληρώσει τα απαιτούμενα χρόνια (δλδ 35 έτη) ή να τα έχεις ήδη πληρώσει καθώς στην αναφορά σου βάση ΠαΔ αναφέρεις μεταξύ άλλων ότι “‘εχω συμπληρώσει τον απαιτούμενο χρόνο για να συνταξιοδοτηθώ”. Στην αντίθετη περίπτωση σαν την δικιά μου που θέλω να φύγω με 32 έτη τότε κάνω Αναφορά Παραίτησης (είναι διαφορετική βάση ΠαΔ) αναφέροντας ότι δεν έχω συμπληρώσει τον απαιτούμενο χρόνο παραμονής μου στην Υπηρεσία , η αναφορά μου προωθείται κανονικά (αποδοχή, διαγραφή) και από εκεί και πέρα είναι στην ευθύνη του καθενός να συνεννοηθεί με τον ΕΦΚΑ για τυχόν αναγνωρίσεις ετών για την συμπλήρωση των 40 ετών που χρειάζεσαι για πλήρη σύνταξη. Όπως μου είπαν ακριβώς (ευγενέστατοι και εξυπηρετικοί συνάδελφοι) οι λέξεις έχουν σημασία σε αυτά που ζητά ο καθένας κάνοντας οποιαδήποτε αναφορά.
Ευχαριστώ

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Δημήτρης
28 Μαρτίου 2023 11:43

Καλημέρα.
Ενδιαφέρουσες οι διευκρινήσεις που σου έδωσαν.
Παραμένει όμως το ερώτημα που έθεσε ο Βαγγέλης στο σχόλιο του https://enstoloi.net/aeroporia/comment-page-373/#comment-117443 .
Σε περίπτωση υποβολής παραίτησης ποιους αφορά η επιλογή ¨Έχω συμπληρώσει τον απαιτούμενο χρόνο υπηρεσίας για να συνταξιοδοτηθώ¨;

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Βαγγέλης
Βαγγέλης
Απάντηση σε  Δημήτρης
28 Μαρτίου 2023 15:24

καταρχας, ευχαριστουμε πολυ για τις επιπλεον πληροφοριες… οι λεξεις οντως εχουν σημασια σε τετοιες στιγμες… οταν π.χ λεμε: ”Εάν κάνεις Αναφορά Αποστρατείας είσαι υποχρεωμένος να έχεις συμπληρώσει τα απαιτούμενα χρόνια (δλδ 35 έτη) ή να τα έχεις ήδη πληρώσει…”, 1)τα απαιτουμενα χρονια για συνταξιοδοτηση ειναι 40 και οχι 35 για την περιπτωση μας, αφου ζηταμε να φυγουμε ΠΡΙΝ τα 35 ετη… επισης, δεν συμπεριλαμβανεται στη παραπανω φραση, η περιπτωση του να ΜΗΝ εχεις πληρωσει ακομη την 3ετια, ενω εχεις ηδη στα χερια σου (ΟΛΚΑ & ΓΕΑ/Β1 επισης) την Πραξη Αναγνωρισης που εκδιδει ο ΕΦΚΑ (κλιμακιο αεροποριας), αν ο ενδιαφερομενος ειναι διατεθιμενος να αναλαβει το κοστος της αμεσης ενεργοποιησης της αιτησης του για αναγνωριση της 3ετιας… δλδ, αν ζητησεις απο τον ΕΦΚΑ να ξεκινησουν ΑΜΕΣΑ οι διαδικασιες αναγνωρισης της 3ετιας, σε λιγες μερες εκδιδεται και η Πραξη Αναγνωρισης που απαιτειται μαζι με τη Βεβαιωση Εξοφλησης της 5ετιας, ετσι ωστε η Β1 να κανει αποδεκτη την αιτηση αποστρατειας… με πιο απλα λογια, εξοφλεις την 5ετια, ζητας αμεση αναγνωριση 3ετιας (αιτηση εξοφληση σε… Διαβάστε τη συνέχεια »

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Δημήτρης
Δημήτρης
Απάντηση σε  Βαγγέλης
29 Μαρτίου 2023 14:34

Βαγγέλη εννοώ 35 χρόνια γιατί ούτως ή αλλιώς το στράτευμά σε αποστρατεύει αυτεπάγγελτα στα 35, τα 5 “πολεμικά” στην ουσία 5 στο διπλάσιο δεν δίνονται (από ότι κατάλαβα ) για να φύγεις πχ στα 30 + 5 +35 αλλά απλά για να συμπληρώσεις τα απαιτούμενα 40 που θέλει ο ΕΦΚΑ. Από εκεί και πέρα έχεις δίκιο ίσως εγώ δεν το διατύπωσα καλά , πρέπει να αποδείξεις ότι έχεις ξεκινήσει την διαδικασία αναγνώρισης συνταξιοδοτικού χρόνου (βεβαίωση ΕΦΚΑ) + την πενταετία (σε αυτό δεν πήρα ξεκάθαρη απάντηση αν πρέπει να την έχεις πληρώσει ή απλά να τρέχουν οι δόσεις) τα οποία είναι αναγκαία για να προχωρήσει το Β1 την “Αναφορά Αποστρατείας” .Εάν δεν έχεις τίποτα από αυτά και θέλεις απλά να φύγεις είναι “Αναφορά Παραίτησης” με δική σου ευθύνη.
Τώρα βέβαια όπως καταλαβαίνεις η μοναδική σίγουρη απάντηση για όλες τις διαδικασίες είναι από κάποιον που τα έχει ήδη κάνει , γιατί από ότι κατάλαβα ΓΕΑ-ΕΦΚΑ-ΟΛΚΑ έχουν ίσως διαφορετική ανάγνωση του νόμου.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Γιάννης
Γιάννης
28 Μαρτίου 2023 00:02

Συνάδελφος εκ ΑΣΣΥ που εισήλθε το 93 στη σχολή και αποστρατεύτηκε προ διετίας με 40/40 συνταξιμα,(πραγματικά+πολεμικά+πτητικά) τώρα που ψηφίστηκε νέος νόμος λογίζεται η τάξη του με τα παλιά δεδομένα (35/35 συνταξιμα) και δικαιούται αναδρομικά και αναπροσαρμογή της λαμβανομένης σύνταξης αφού θα έχει 40/35 πληρωμένα???
Αυτό θεωρητικά θα γίνεται σε κάθε τάξη ΑΣΣΥ στο μέλλον που θα κερδίζει δικαστήρια και θα εκδίδονται σχετικοί νόμοι?
Παρακαλώ διορθωστε με όπου έχω λάθος.
Ευχαριστώ.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Γιάννης
28 Μαρτίου 2023 11:27

Καλημέρα.
Όταν αναφέρεσαι σε νέο νόμο που ψηφίστηκε μάλλον εννοείς το άρθρο 52 του Ν5018/2023 https://www.kodiko.gr/nomothesia/document/857367/nomos-5018-2023 .
Με αυτή την αλλαγή οι προερχόμενοι από ΑΣΣΥ με ημερομηνία κατάταξης 1991 έως 1993 υπάγονται πλέον στις διατάξεις του Ν2439/1996 και όχι στις διατάξεις του Ν3883/2010.
Η αλλαγή αυτή επηρεάζει θέματα σταδιοδρομίας των ενδιαφερομένων (όχι συνταξιοδοτικά) και αφορά τους εν/εν.
Ο συνάδελφος που αναφέρεις στο παράδειγμα σου αφού έχει αποστρατευτεί προ διετίας δεν επηρεάζεται πουθενά από αυτές τις αλλαγές.
ΣΗΜ: Δεν υπάρχουν πλέον 35/35 ή 40/40 για κανένα ασφαλισμένο. Όλοι, ανεξάρτητα από τον χρόνο κατάταξης (παλαιοί νέοι ασφαλισμένοι, πριν ή μετά 05/2016), παίρνουν ανταποδοτική σύνταξη με βάση το σύνολο των συντάξιμων ετών που έχουν (32, 35, 40, 43 κτλ).

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Νίκος
Νίκος
Απάντηση σε  Γιάννης
28 Μαρτίου 2023 14:15

Αγαπητέ συνάδελφε, ίσως δεν απαντώ ακριβώς στο ερώτημα σου, αλλά μέρος αυτού… το 40 έτη υπηρεσίας ισχύει και για τους 91-93. Πιο αναλυτικά, μπορεί με τον πρόσφατο νόμο η υπηρεσία να σε αποστρατεύει στα 35, αλλά άλλη σύνταξη θα πάρεις αναγνωρίζοντας την πενταετία και άλλη αν δεν το πράξεις. Παρακαλώ αν κάποιος έχει διαφορετική άποψη να με διορθώσει.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Μανώλης Κ.
Μανώλης Κ.
27 Μαρτίου 2023 18:00

Αγαπητέ συνάδελφε με τα πτυχία μου και με την εργατικότητα μου εργάζομαι στο εξωτερικό. Το εξωτερικό αναγνωρίσε τα πτυχια μου κ το βιογραφικο μου κάτι που η χώρα αυτή δυσκολεύεται. Φυσικά κ το σχόλιο μου να διαγραφει από τους χειριστές.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
John
John
26 Μαρτίου 2023 13:40

Κάνω αίτηση αποστρατείας τον άλλο μήνα (33 χρόνια+ 2χρονια θητεία.ΕΜΘ ) πότε θα διαγραφω;
Πότε θα πάρω σύνταξη και εφάπαξ, μέχρι πότε θα πληρώνομαι;
Ευχαριστώ πολύ.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Μανώλης Κ.
Μανώλης Κ.
Απάντηση σε  John
27 Μαρτίου 2023 14:29

Μετά τη διαγραφή, κ εφόσον κάνεις τα χαρτιά σου, μέσα σε 2 μήνες πληρώνεσαι. Μην σε ανησυχεί τιποτα. Όλα λειτουργούν με γνώμονα τον άνθρωπο. Αξίζουν πολλά μπράβο σε όλους. Το εφάπαξ πολύ σύντομα.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Jim
Jim
Απάντηση σε  Μανώλης Κ.
27 Μαρτίου 2023 14:57

Καλησπέρα. Διαγράφηκα από την υπηρεσία 4/1/2023 και ο εφκα παρέλαβε τα έγραφα μου 23/2/2023 όπου πήρα και ΑΡ. Πρωτ. Βάσει των λεγόμενων σας θα λάβω σύνταξη τέλος Απριλίου;

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
John
John
Απάντηση σε  Μανώλης Κ.
27 Μαρτίου 2023 15:07

Σε ευχαριστώ πολύ.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Κώστας.
Κώστας.
25 Μαρτίου 2023 18:13

Καλησπέρα και χρόνια πολλά κάποιο μέρισμα έστω και μισό ενόψει Πάσχα προβλέπεται;
Να θεωρήσω ότι δεν είναι υπερβολή;

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Δημήτρης
Δημήτρης
Απάντηση σε  Κώστας.
25 Μαρτίου 2023 20:01

Καλησπέρα και Χρόνια Πολλά σε όλους. Τηλέφωνο ΜΤΑ και μας ενημερώνεις.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία