Αεροπορία

Σελίδα υπ' αριθ. 61 με σχόλια ειδικά για την Πολεμική Αεροπορία (διαβάστε πρώτα την ενότητα FAQ / Συχνές Ερωτήσεις).

Subscribe
Notify of
guest

20.5K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
Johnny B.
Johnny B.
26 Ιανουαρίου 2015 19:30

Συγγνώμη σε όλους, δεν αφορά συντάξεις και εφάπαξ αλλά αυτό το θέμα είναι πολύ μεγάλη τραγωδία για την ΠΑ.

Νομίζω ότι πρέπει να ενημερωθείτε και εσείς αν δεν το έχετε μάθει: http://www.onalert.gr/stories/apo-ta-40-podia-karfothike-to-f-16-ti-lene-oi-plirofories-gia-tous-pilotous/40310

Δεν έχω λόγια να πω για να εκφράσω το μέγεθος της τραγωδίας αυτής….ειδικά αν έχει υπηρετήσει κάποιος για χρόνια στη Μοίρα αυτή….

Ηλίας
Ηλίας
Απάντηση σε  Johnny B.
26 Ιανουαρίου 2015 19:56

οι νεκροί είναι προς το παρόν 10…δυστυχώς

Ηλίας
Ηλίας
Απάντηση σε  Ηλίας
26 Ιανουαρίου 2015 19:57

και 7 σε κρίσιμη κατάσταση

Τakhs
Τakhs
24 Ιανουαρίου 2015 09:01

Καλημέρα … τι είναι αυτό ????
http://kranosgr.blogspot.gr/2015/01/blog-post_872.html?spref=fb

Mike
Mike
23 Ιανουαρίου 2015 09:04

Καλημέρα σε όλους.
ΔΕΝ υπάρχουν ΤΑ περιβόητα αναδρομικά στην Σύνταξη Φεβρουαρίου. “Αναδρομικά εισοδήματα” 12 ευρώ στην δική μου μισθοδοσία, αμφιβόλου προελεύσεως. Εν ενεργεία τον Αύγουστο του ’12, συνταξιούχος από αρχές του ’13. Ήμαρτον !

BASILIS
BASILIS
Απάντηση σε  Mike
26 Ιανουαρίου 2015 15:14

Φίλε Mike αυτά τα χρήματα δεν περιλαμβάνονται σε πίστωση λογαριασμού μισθοδοσίας σύνταξης, αλλά θα μπουν χωριστά σε πίστωση λογαριασμού Γ.Ε.Α όπως οι εν ενεργεία 27-1-2015, δηλαδή αύριο. Κοίτα όμως και σήμερα το βράδυ μερικές φορές μπαίνουν την προηγούμενη.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  BASILIS
26 Ιανουαρίου 2015 19:25

Σε μένα πριν από λίγο μπήκε στο λογαρισμό μισθοδοσίας που είχα ως ε.ε. (μέσω ΟΛΚΑ) η πρώτη δόση από τις 36 δόσεις των αναδρομικών.

BASILIS
BASILIS
Απάντηση σε  Johnny B.
26 Ιανουαρίου 2015 19:38

Εμένα johny B. μπήκε όλο το ποσό για 9 μήνες περίπου. Εσένα γιατί σου τα βάζουν με δώσεις

Ηλίας
Ηλίας
Απάντηση σε  BASILIS
26 Ιανουαρίου 2015 19:52

Και σε εμένα ο ΟΛΚΕΣ (Σ.Ξ.) έβαλε όλο το ποσό όπως άλλωστε προβλέπεται

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  BASILIS
26 Ιανουαρίου 2015 20:42

Βασίλη, ήμουν πάνω από 250 ευρώ επιστροφή και ήμουν όλη τη διάρκεια των αναδρομικών ε.ε. Το ήξερα και μου το είχαν πει ότι έτσι θα γινόταν…και έτσι ξεκίνησε, τουλάχιστον! (μένει να δούμε αν η νέα κυβέρνηση θελήσει και μπορεί οικονομικά να επαναφέρει την πλήρη επιστροφή των αναδρομικών και φυσικά, στην αναπροσαρμογή μισθών και συντάξεων σε καθαρά ποσά και όχι σε μεικτά…βλέπουμε….).

ΧΡΗΣΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟ
ΧΡΗΣΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟ
Απάντηση σε  BASILIS
26 Ιανουαρίου 2015 20:52

ΠΟΙΕΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΠΛΗΡΩΣΑΝ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΙ ΠΟΣΑ ΜΙΛΑΜΕ¨? ΤΡΑΓΙΚΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΜΕ ΤΟ ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΣ.ΚΡΙΜΑ.

Γιάννης
Γιάννης
Απάντηση σε  BASILIS
26 Ιανουαρίου 2015 21:49

Μιλάμε για τα ποσά των αναδρομικών (σε δόσεις ή εφάπαξ) όσων συνταξιούχων ήταν ε.ε. τα οποία είναι να καταβληθούν στις 27-1-15, και τα οποία πιστώνονται στους λογαριασμούς μας την προηγούμενη εργάσιμη (19:00) της ημερομηνίας καταβολής.

Χρήστος
Χρήστος
21 Ιανουαρίου 2015 22:02

Αγαπητέ Αχιλλέα, αισθάνομαι την ανάγκη, να απαντήσω στα σχόλια και στις επιθέσεις που δέχτηκα, ευτυχώς απο λίγους γιατί πρόκειται επι του προσωπικού, και κάποια σημεία χρήζουν απαντήσεων. Πιστεύω ότι επειδή έχω μάθει να είμαι ευθείς και να λέω τα πράγματα με το όνομά τους, ίσως άθελά μου, με το σχόλιο που έγραψα. να προκάλεσα μιά αναταραχή στον ιστοχόρο σου. Θέλω να με συγχωρέσεις. Αγαπητοί συνάδελφοι, σας κατανοώ πλήρως, και θεωρώ τα σχόλιά σας δικαιολογημένα. Δεν θα προσπαθήσω να απαντήσω στον κάθε έναν χωριστά. Έχετε δίκιο και αν κάποιοι τους πείραξε αυτά που είπα, ζητώ συγνώμη. Δεν μπορώ όμως να μην απαντήσω στον Γιώργο. Μπορεί κάποιος να μου πεί αν απο όλα αυτά που έγραψα αναφέρω κάτι ή απορρέει απο πουθενά απο τα λεγόμενά μου αυτά που λέει ο Γιώργος περί βουλευτών και κομμάτων; Τα σχόλια και τις επιθέσεις των άλλων φίλων τα καταλαβαίνω και τα θεωρώ, όπως ακριβώς λέω δικαιολογημένα. Αλλά δεν μπορώ όμως να καταλάβω την επίθεση του Γιώργου προς το άτομό μου. Του τα επιστρέφω και του λέω… Διαβάστε τη συνέχεια »

Johnny B.
Johnny B.
26 Ιανουαρίου 2015 19:18

Αχιλλέα, βρες κάποιον τρόπο τύπου facebook για να διορθώνονται οι δημοσιεύσεις ή να τροποποιούνται αν χρειαστεί από κάποιον που όπως λες (και συμφωνώ) μπορεί να ήταν νευριασμένος από κάτι όταν έγραφε κάτι και έβγαζε τον “κακό του εαυτό”…αλλά μετά να μετάνιωσε και να ήθελε να αποσύρει ή να “μαλακώσει” τα λεγόμενά του….άνθρωποι είμαστε και γίνεται αντιληπτό το πρόβλημα….

ΓΙΩΡΓΟΣ Ν
ΓΙΩΡΓΟΣ Ν
21 Ιανουαρίου 2015 16:43

Σήμερα 21-1-2015 ρώτησα για τα αναδρομικά και δεν καταλαβαίνω γιατί όσοι ήταν ΕΝ/ΕΝ μέρος του διαστήματος από 1-8-2012 έως 30-6-2014, και μετά συνταξιοδοτήθηκαν, να λαμβάνουν ΕΦΑΠΑΞ τα αναδρομικά, ενώ όσοι ήμασταν ΕΝ/ΕΝ όλο το διάστημα αυτό και συνταξιοδοτηθήκαμε μετά , να το παίρνουμε σε δόσεις. Μου είπαν ότι έχει υποβληθεί αίτημα προς το υπουργείο.γιατί ? υπάρχει ανάγκη διευκρινιστικής του ΦΕΚ.

ΓΙΩΡΓΟΣ Ν
ΓΙΩΡΓΟΣ Ν
21 Ιανουαρίου 2015 16:17

ΣΤΙΣ 19-1-2015 ΡΩΤΗΣΑ ΤΙ ΣΕΙΡΑ ΕΧΩ ΓΙΑ ΕΦΑΠΑΞ . ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ 516. ΜΕ ΔΕΔΟΜΕΝΟ ΟΤΙ ΚΑΘΕ ΝΗΝΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ 25 ΕΩΣ 30 ΑΤΟΜΑ ΠΕΡΙΠΟΥ ΕΓΩ ΘΑ ΤΟ ΠΑΡΩ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 20 ΜΗΝΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΕΡΩΤΗΣΗΣ. ΣΗΜΕΙΩΣΤΕ ΟΤΙ ΕΧΩ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΣΤΙΣ 12-8-2014 ΑΡΑ 25 ΜΗΝΕΣ ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΚΑΛΩΣ ΕΧΟΝΤΩΝ ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ. ΠΩΣ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΟΙ 12 ΜΗΝΕΣ ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΤΟ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  ΓΙΩΡΓΟΣ Ν
26 Ιανουαρίου 2015 19:13

Γιώργο, μάθε πρώτα αυτό που σου λέει ο Αχιλλέας για το αν πληρωθείς με νέο σύστημα ή το παλιό…αυτό είναι πολύ ουσιώδες για σένα! Έπειτα, το ότι έχεις σειρά 516 την προηγούμενη εβδομάδα και ξεκίνησες την αναμονή σου την 12/8/14, στατιστικά λέει ότι θα πληρωθείς το καλοκαίρι του 2016 (!!!???)….ακούγεται σε μένα πολύ tragic…γιατί εγώ περιμένω σε 1-2 μήνες να μου βγει η συνταξιοδοτική πράξη και να περιμένω μέχρι τη “δευτέρα παρουσία” για να το πάρω…!!! ΥΓ1: Αυτά (περί αύξησης του χρόνου αναμονής) ήταν γνωστά και το είχα κατανοήσει ως αρνητικό παράγοντα πριν αποστρατευθώ…αυτό που δεν υπολόγισα ήταν οι εκλογές και οι τυχόν “επιπτώσεις” (ελπίζω θετικές αλλιώς ζήτω που “καήκαμε” όλοι μας…). ΥΓ2: Κάποτε, που είχα γνωρίσει έναν “σύμμαχο” απόστρατο (Νατοϊκό) μου είπε ότι στη χώρα του όταν μεγάλωνε πολύ ο χρόνος αναμονής, υπήρχε η δυνατότητα προκαταβολής 25-30% του εφάπαξ (άτοκα!) μέσα στο πρώτο εξάμηνο, για τις επείγουσες ανάγκες του καθενός…εμείς βλέπεις δεν έχουμε προβλέψει κάτι ανάλογο για τους συνταξιούχους που περιμένουν τόσους μήνες και έχουν σοβαρές υποχρεώσεις! Είμαστε και… Διαβάστε τη συνέχεια »

Dp
Dp
21 Ιανουαρίου 2015 14:26

@ GEORGIOSP

Δύο απλές παρατηρήσεις θα ήθελα μόνο να κάνω επί του σχολίου σου:

α) Αδυνατώ, εν αρχή, να προσδιορίσω τι σου θυμίζει ο όρος “παντελονιάζω” για τον οποίο ενοχλήθηκες!!!

Εδώ συνομιλούμε με σεβασμό, εκτίμηση και παρρησία μεταξύ συναδέλφων που έχουν εργασθεί, πονέσει και υποφέρει για το ιδεώδες της υπηρεσίας, οπότε ο όρος “παντελονιάσει” σημαίνει απλά: “έχω βάλει στο παντελόνι μου, έχω εξασφαλίσει τα εύλογα δικαιώματά μου”

β) Δυστυχώς, δεν επιδεικνύεις την ίδια “ευαίσθητη” συμπεριφορά προς τον “φίλο ΧΡΗΣΤΟ” ο οποίος «λ υ π ά τ α ι π ο λ ύ και εκπλήσσεται συγχρόνως με τις α ν ο ύ σ ι ε ς και συνεχείς ερωτήσεις μας για το εφ΄άπαξ »

Εκτιμώ λοιπόν ότι θα ήσουν δικαιότερος εάν επαναπροσδιόριζες κάποιες από τις απόψεις σου, σεβόμενος κάποιους ανθρώπους οι οποίοι αγωνιούν εάν και πότε θα τους καταβληθούν τα μέχρι πρότινος αυτονόητα…

GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Dp
26 Ιανουαρίου 2015 22:55

Προς Dp
α) Ο όρος παντελονιάζω μου θύμίζει αυτό https://www.youtube.com/watch?v=e0VrGXETuSs#t=145 .
β) Την προσφώνηση φίλε την χρησιμοποίησα για όλους τους συναδέλφους στους οποίους απευθύνθηκα και όχι μόνο στον Χρήστο και δεν γνωρίζω κανένα από αυτούς προσωπικά.
Πιστεύω όπως και εσύ, ότι πρέπει να συνομιλούμε με σεβασμό, εκτίμηση και παρρησία σαν συνάδελφοι που έχουν εργασθεί μαζί, και για τον λόγο αυτό επεσήμανα στον Χρήστο ότι κάνει λάθος (κατά την γνώμη μου) χωρίς να χρησιμοποιήσω έντονες εκφράσεις.
Λυπάμαι αν με αυτά που έγραψα στο προηγούμενο σχόλιό μου φάνηκε ότι παίρνω θέση σε μία κάπως έντονη διαφωνία μεταξύ συναδέλφων. Ειλικρινά το μόνο που ήθελα να πω είναι ότι μπορούμε να συζητάμε, να έχουμε αντίθετες απόψεις και να διαφωνούμε χωρίς εντάσεις και αντιδικίες. Καλό βράδυ σε όλους.

BASILIS
BASILIS
21 Ιανουαρίου 2015 13:24

Το καλύτερο που είχες να κάνεις αχιλλέα

ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
21 Ιανουαρίου 2015 15:45

Σωστή απόφαση Κε Συνάδελφε

Dp
Dp
21 Ιανουαρίου 2015 10:26

@ Χρήστος Δυστυχώς για ακόμα μία φορά αποδεικνύεται ότι φράζονται υποκειμενικές απόψεις οι οποίες στηρίζονται σε προσωπικά εν γένει οφέλη. – Φιλοσοφείς λοιπόν: «λυπάμαι πολύ και εκπλήσσομαι συγχρόνως με τις ανούσιες και συνεχείς ερωτήσεις σας για το εφ΄άπαξ…. Λίγη υπομονή και θα το πάρετε» Εδώ προφανέστατα δεν πρέπει να μας διαφεύγει το γεγονός ότι η καταβολή του εφ’ άπαξ τείνει να ξεπεράσει το δωδεκάμηνο ενώ στην δική σου περίπτωση καταβλήθηκε σε λιγότερο από ένα μήνα. Φρονώ λοιπόν ότι είναι εύλογη η ανησυχία των ενδιαφερομένων. – Συνεχίζεις : «το εφάπαξ είναι ένα ποσόν, το οποίον το παίρνει κάποιος, το καταναλώνει, το τρώει, το επενδύει και μετά πάπαλα» Δικαίωμά σου ο τρόπος που διέθεσες το εφ’ άπαξ . Θα μας επιτρέψεις όμως να ανησυχούμε για την καταβολή του εφ΄ άπαξ χωρίς να έχουμε ψυχολογικά προβλήματα για τον τρόπο που θα το διαθέσουμε. – Λες: « υπάρχει κάποιος απο εσάς που συζητάτε για το εφ΄απαξ, να ανησυχεί και να ενδιαφέρεται για την σύνταξή του;» Ανησυχούμε όλοι, αλλά με ρεαλιστική σειρά προτεραιότητας: 1) Παίρνουμε… Διαβάστε τη συνέχεια »

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Dp
21 Ιανουαρίου 2015 10:32

Dp, “έγραψες” !!!!!!!
Συμφωνώ και επαυξάνω !

GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Dp
21 Ιανουαρίου 2015 11:18

Αγαπητοί συνάδελφοι. Ας ηρεμήσουμε λίγο. Οι εποχές είναι δύσκολες για όλους μας άσχετα με το πότε έφυγε ο καθένας και πόσα χρόνια έκατσε στην υπηρεσία. Οι μειώσεις σε εφάπαξ, συντάξεις και μερίσματα είναι μεγάλες. Δεν υπάρχει όμως λόγος να αντιδικούμε μεταξύ μας αφού οι όροι και οι προϋποθέσεις αποχώρησης δεν καθορίζονται από εμάς. Εμείς το μόνο που επιλέγουμε είναι ο χρόνος αποστρατείας και πιστεύω ότι όλοι συνεκτιμούμε επαγγελματικούς, οικογενειακούς και προσωπικούς παράγοντες πριν πάρουμε αυτή την απόφαση. Δεν μου φταίει λοιπόν ο συνάδελφος και συμμαθητής μου που έκατσε πέντε μήνες περισσότερο από εμένα, έχει 35/35 και δεν έχει την ποινή του 40% στην σύνταξη που έχω εγώ και πληρώνομαι 100€ λιγότερα. Δεν φταίω εγώ που έφυγα το 2009 και πήρα το εφάπαξ σε ένα μήνα ενώ άλλος φίλος και συμμαθητής έμεινε μέχρι το 2014 και θα περιμένει περίπου ένα χρόνο να πληρωθεί το εφάπαξ. Ο καθένας από εμάς κάνει τις επιλογές του και αυτές επηρεάζονται από την γενικότερη οικονομική κατάσταση και όχι από τους υπόλοιπους συναδέλφους. Φίλε ΧΡΗΣΤΟ. Όταν κάποιος… Διαβάστε τη συνέχεια »

Γιάννης
Γιάννης
Απάντηση σε  GEORGIOSP
21 Ιανουαρίου 2015 12:14

Και που το είδες – κατάλαβες φίλε GEORGIOSP ότι συνέδεσα τις υπηρεσίες με αυτό που έγραψες (Αυτά όμως δεν έχουν να κάνουν σε τίποτα με το πότε και πόσο εφάπαξ πληρώθηκε ο Χρήστος ή ο κάθε Χρήστος).
Μια ερώτηση έκανα, μήπως και καταλάβει ποια και που είναι η διαφορά μας.
Εγώ περιμένω ΕΝΑ χρόνο και ακόμα δεν το έχω πάρει και ΟΥΤΕ ξέρω σε πόσο χρόνο θα το πάρω, (και ΑΝ θα μου δώσουν και πότε το μέρος του αναδρομικού) και θα έχω τον καθένα να μου κάνει κριτική εκ του ασφαλούς, έχοντας πάρει το εφάπαξ αμέσως και όχι κουτσουρεμένο όπως εγώ.
Το τι το έκανε το δικό του ούτε και με νοιάζει. Όπως δεν θα έπρεπε να τον νοιάζει τι θα το κάνω εγώ ή αν θα το φάω αμέσως και αν θα τελειώσει γρήγορα.

ΓΙΩΡΓΟΣ
ΓΙΩΡΓΟΣ
21 Ιανουαρίου 2015 00:48

ΧΡΗΣΤΑΡΑ ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ ΤΙ ΨΗΦΗΖΕΣ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ?ΚΑΠΟΙΟΝ ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΜΗΠΩΣ ΚΑΠΟΙΟ ΚΟΜΜΑ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΚΑΜΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΕΤΑΘΕΣΗ?ΚΑΙ ΕΡΧΕΣΑΙ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΛΕΣ ΑΛΗΤΕΣ.ΑΠΛΑ ΗΡΘΕ Η ΝΕΜΕΣΙΣ ΚΑΙ ΘΑ ΛΑΒΕΙΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΟΥ ΑΞΙΖΕΙ

Γιάννης
Γιάννης
Απάντηση σε  ΓΙΩΡΓΟΣ
21 Ιανουαρίου 2015 01:17

Φίλε Χρήστο είσαι και από τους τυχερούς.
Εγώ στην 114ΠΜ (1986 με 1992) έκανα 7 υπηρεσίες το μήνα, και το καλοκαίρι για να πάρω άδεια 15 μέρες, τον υπόλοιπο μήνα με πήγαινε μια-μια.
Τα 33 χρόνια είναι πραγματικά, ή μαζί με τα 5 πλασματικά ?
Και αν επιτρέπεται πόσο εφάπαξ πήρες και μετά από πόσο χρόνο από την αποστρατεία σου ?
Υ.Σ. Για τις αργίες πρέπει να υπολογίσεις 3 οκτάωρα.

Χρήστος
Χρήστος
20 Ιανουαρίου 2015 23:34

Αγαπητοί μου συνάδελφοι καλησπέρα. Παρακολουθώ τις συζητήσεις σας εδώ και καιρό, και ομολογώ ότι λυπάμαι πολύ και εκπλήσσομαι συγχρόνως με τις ανούσιες και συνεχείς ερωτήσεις σας για το εφ΄άπαξ. Λένε π.χ. κάποιοι ”αποστρατεύτηκα τότε, έχω τον τάδε αρ. πρωτοκόλου, έχω αυτή την σειρά μήπως ξέρει κανείς πότε θα πάρω το εφ΄άπαξ, και άλλα πολλά.” Το πότε θα πάρετε κύριοι το εφ΄άπαξ το ξέρει μόνον το Μ.Τ.Α. και κανείς άλλος.Λίγη υπομονή και θα το πάρετε. Δεν το χάνετε. Εκείνο όμως που θα χάσετε αν δεν ενδιαφερθείτε, είναι η σύνταξή σας. Δεν λέω καλό, πολύ καλό το εφ΄άπαξ. αλλά δεν πρέπει να είναι αυτό που πρέπει να σας απασχολεί τόσο πολύ . Διότι πρέπει να ξέρετε ότι το εφάπαξ είναι ένα ποσόν, καθόλου ευκαταφρόνητο πιστεύω, το οποίον το παίρνει κάποιος, το καταναλώνει, το τρώει, το επενδύει και μετά πάπαλα. ”Κόκκαλο π…..μου” που λένε. Ενώ εκείνο που μένει και το παίρνουμε εφ΄όρο ζωής, όσο ζούμε είναι η σύνταξή μας. Αυτή πρέπει να μας ενδιαφέρει, και εκεί πρέπει να εστιάσουμε την προσοχή μας. Δυστυχώς… Διαβάστε τη συνέχεια »

Μπάμπης
Μπάμπης
Απάντηση σε  Χρήστος
21 Ιανουαρίου 2015 00:36

Αγαπητέ μου αν όπως λες εφυγες το 2008 αυτο σημαινει οτι εσυ πήρες το εφαπαξ σου και μάλιστα τις ΄΄καλές εποχές΄΄.
Γνωρίζεις οτι συνάδερφοι σου που έφυγαν 4-5 χρόνια μετά από εσένα περιμένουν μεχρι και 16 μήνες μετά την διαγραφή τους και ακόμα δεν το έχουν πάρει;
Μάλλον οχι και δεν χρειάζεται να σου πω πόσο θα ειναι αυτό το εφάπαξ σε σχέση με αυτό που πήρες εσύ.
Οσο και αν είναι όμως τα χρήματα αυτά τα έχουμε δουλέψει και με το παραπάνω όπως και εσύ είπες και δεν μπορείς να ξέρεις πόση ανάγκη μπορεί να τα έχει ο καθένας….
Ασε λοιπόν τα ΄΄έλεος΄΄.
Οσο για την σύνταξη που είπες έχεις δίκιο αλλά τα χρήματα που είπες εμείς δεν τα είδαμε ποτέ για να αισθανθούμε την διαφορά.

Ηλίας
Ηλίας
Απάντηση σε  Μπάμπης
21 Ιανουαρίου 2015 01:39

επιπλέον να προσθέσω ότι 80000€ (εκτιμώ ότι πήρες τουλάχιστον τόσα, αν όχι αρκετά περισσότερα) αν τα διαιρέσεις με το 550 σου “εξομοιώνουν” τη “χασούρα” της σύνταξης (βέβαια με πολλά εισαγωγικά) για καμιά 15αριά χρόνια. Γι’ αυτό πολλοί ενδιαφέρονται για το εφάπαξ. Είναι πολλά τα λεφτά…

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Χρήστος
21 Ιανουαρίου 2015 10:19

Χρήστο,
την σύνταξη ξέρουμε πότε θα την πάρουμε (προτελευταία εργάσιμη κάθε μήνα).
Το εφάπαξ δεν ξέρουμε, γι’ αυτό προσπαθούμε να “βγάλουμε μια πρόγνωση”, βασιζόμενοι σε πραγματικά στοιχεία.
Αν ενημέρωνε σωστά το ΜΤΑ, δεν θα χρειαζόταν να κάνουμε όλα αυτά τα “ανούσια”, όπως λες.
Όσο για την “δικαστική διεκδίκηση” των υπολοίπων αναδρομικών:
το ότι ασχολούμαστε με το εφάπαξ δεν σημαίνει ότι δεν ασχολούμαστε και με αυτό.
Ασε που όλα τα μεγάλα κόματα έχουν δηλώσει ότι θα αποκαταστήσουν την αδικία ! Είδαν ότι δεν στοιχίζει ακριβά !
Οι δικηγόροι, όμως, θέλουν το 4% ακόμα κι αν το θέμα επιλυθεί νομικά (χωρίς δίκη) !

Και μιας κι ανοίξαμε κουβέντα, σου δίνω άλλη μια παράμετρο που δεν υπήρχε παλιότερα.
Ξέρεις ότι για να πάρεις το εφάπαξ, πρέπει να έχεις φορολογική ενημερότητα. Πολλοί “φρέσκοι” απόστρατοι δεν μπορούν να την πάρουν διότι χρωστάνε φόρο, ΕΝΦΙΑ κτλ. Πρέπει λοιπόν να ξέρουν πότε πλησιάζει η σειρά τους για να κάνουν διακανονισμό με την εφορία (πολλές φορές δανειζόμενοι !) ώστε να πάρουν φορ. ενημερότητα και ακολούθως το εφάπαξ.

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  aero
21 Ιανουαρίου 2015 11:18

… μικρή διόρθωση ” …ακόμα κι αν το θέμα επιλυθεί νομοθετικά”

Vayios
Vayios
20 Ιανουαρίου 2015 22:03

Στις 8/1/2015 ρώτησα τι σειρά έχω με κατάθεση Συνταξιοδοτικής πράξης στις 27-1-2014 για Εφάπαξ και μου απάντησαν 349 .

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Vayios
20 Ιανουαρίου 2015 22:46

Κάποιο λάθος έκαναν.

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  aero
20 Ιανουαρίου 2015 22:59

… ή μάλλον το λάθος το έκανες εσύ !
όχι 27-1-2014 αλλά 27 Μαρτίου !
Σωστά ;

p.p
p.p
20 Ιανουαρίου 2015 21:05

Και σου πρωτίνο σε εάν δεν το καταλαβαίνεις λίγο σεβασμό στα άτομα με ειδικές ανάγκες.

p.p
p.p
20 Ιανουαρίου 2015 21:01

Προς τον ΑΥΤΙΣΤΙΚΟ είσαι απαράδεκτος. Αυτή την συμπεριφορά έχεις είχες δεν ξέρω εαν είσαι ε.ε η ε.α. Χαρά σ’ αυτούς που σε είχαν συνεργάτη.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  p.p
20 Ιανουαρίου 2015 22:07

Φίλε p.p άστο καλύτερα…ας μην βάζουμε μόνοι μας “λάδι στη φωτιά”…μην ξεχνάς ότι όλοι μας λίγο-πολύ έχουμε “σαλτάρει” με αυτά που γίνονται γύρω μας κάθε μέρα και ειδικά με τα οικονομικά θέματα…ας μην το “τραβάμε” και εμείς σε αυτό το φιλόξενο site και βγάζουμε τον “κακό μας εαυτό”!

Είναι σίγουρο ότι άπαντες έχουν την ελάχιστη ευαισθησία στους ασθενείς/παθόντες “αυτιστικούς”, δεν χωράει κουβέντα. Αλλά, εδώ το θέμα έχει συνδεθεί καθαρά με τον όρο που μας έχει αποδοθεί (άδικα και απαράδεκτα) στο πρόσφατο παρελθόν από τον “γνωστό” πολιτικό. Αν θέλουμε και αποδεχόμαστε τον όρο, καλά να πάθουμε…αν το λαμβάνουμε με δόση χιούμουρ, αυτό “μπαγιάτεψε” ήδη…γενικά, προτείνω ηρεμία και όλοι θα βρούμε το δρόμο μας….

ΥΓ: Επειδή εδώ λέμε τις απόψεις μας και πολλές μπορεί να είναι λανθασμένες ή υπερβολικές, θα μπορούσαμε μόνοι μας να ανατρέξουμε στους αντίστοιχους φορείς ΟΛΚΑ, ΓΛΚ, ΜΤΑ, ΙΚΑ κλπ για να μάθουμε ακριβώς τι θέλουμε…δεν χρειάζεται να λαμβάνουμε τα παντά εδώ “τοις μετρητοίς”! (παίδες χαλαρά!!!)

ΕΠΓΟΣ
ΕΠΓΟΣ
20 Ιανουαρίου 2015 20:09

KAΛΗΣΠΕΡΑ. ΜΕ ΚΑΤΑΘΕΣΗ 31-12-2013 ΜΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΑΝ ΟΤΙ ΕΧΩ ΣΕΙΡΑ 53,ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΚΑΤΑΤΕΘΟΥΝ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟ Η ΜΑΡΤΙΟ