Σελίδα υπ' αριθ. 79 με σχόλια ειδικά για την Πολεμική Αεροπορία (διαβάστε πρώτα την ενότητα FAQ / Συχνές Ερωτήσεις).
Τελευταία άρθρα
Πλοήγηση
Σελίδα υπ' αριθ. 79 με σχόλια ειδικά για την Πολεμική Αεροπορία (διαβάστε πρώτα την ενότητα FAQ / Συχνές Ερωτήσεις).
Κυριοι συναδελφοι δεν ειμαι πυροσβεστης. Ειμαι αποστρατος αξιωματικος με διαγραφη την 28-12-2013. Ειμαι 38 η σειρα ΣΤΥΑ. Δεν ξερω αν ο συναδελφος αρεσκεται να λειτουργει ως αστυνομικος πυροσβεστης, εγω παντως σημερα οπως ειχα πει ενημερωσα τον αρμοδιο στο ΥΕΘΑ . Οσο αφορα την επικοινωνια με την ΕΑΑΑ του συναδελφου να επισημανω πως μιλησε με τον “” κυριο”” ……. και οχι τον υποπτεραρχο …… Ως αποστρατος δε εχει κανεις δικαιωμα να επικαλειτε τον βαθμο. Ολοι οι αποστρατοι εχουν τα ιδια δικαιωματα. Οσον για τον τροπο αντιμετωπισης του συναδελφου απο τον εν λογο…….. ….αιθεραρχη……. Να μη στεναχωριεται γιατι κατα βαθος τετοιου ειδους ανθρωποι ειναι αξιολυπητοι . Τελουμε εν αναμονη αποτελεσματος και σας προιδεαζω πωςμθανειναι θετικο για μας. Για καποιους βεβαια σιγουρα θα ειναι αρνητικοτατο.
Οταν ανάρτησα αυτή την ρατσιστική απόφαση [nick 2 March 2015 at 16:53 ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΕΑΑΑ στην ενότητα ΠΑΡΑΘΕΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥ site eaaa.gr] πιστεύα στην αξιοπιστία του site για την πληροφόρηση σε θέματα αποστράτων σε σχέση με άλλα blog και site. Για μια ακόμη φορά συχγαρητήρια στον Κύριο Καρασσαβίδη.
Περιμένω απάντηση και από την sastya.gr για την άποψη της στο συγκεκριμένο θέμα.
Το ΔΣ της ΕΑΑΑ θα έπρεπε να συνεργάζεται με το ΜΤΑ και να πληροφορεί τα μέλη της για το εφάπαξ που περιμένουν συνάδελφοι να πάρουν για να καλύψουν τις οικονομικές ανάγκες τους. Αλλά βέβαια αυτοί το πήραν ακέραιο χωρίς μειώσεις σε δύο μήνες,πήραν το ΒΟΕΑ και πληρώθηκαν συντάξεις για μήνες η χρόνια άνω των 2000 ευρώ.
Συνονόματε Αχιλλέα οι συνάδελφοι σε πέρασαν για αστυνομικό γιατί χρησιμοποίησες λάθος εικονίδιο (των αστυνομικών)!
Η σειρά των εικονιδίων είναι Στρατός – Ναυτικό – Αεροπορία – Αστυνομία – Πυροσβεστική.
Πέρα από το γωνιώδες καπέλο των αστυνομικών, το πουκάμισο της Αεροπορίας είναι σαφώς πιο ανοιχτού χρώματος (γαλάζιο αντί για μπλε) και υπάρχει και αετός στο πηλίκιο (παιδεύτηκα αρκετά για να διαμορφώσω το εικονίδιο της αεροπορίας)!
Αυτό βέβαια δεν έχει καμία σχέση με την ουσία του σχολίου σου, με το οποίο πιστεύω ότι συμφωνούν (σχεδόν) όλοι.
EΣΤΙΑΤΟΡΙΑ ΑΝΩΤΑΤΩΝ ΚΕΔΑ
Μήπως ξέρει κάποιος τον Κανονισμό ΚΕΔΑ ποιοι δικαιούται εξυπηρέτηση απο αυτά?
Παλαιότερα οι Ταξχοι ε.α ήταν αποκλεισμένοι απο αυτά?
Τελικά οι Ταξχοι ειναι μέρος της κατηγορίας ΑΝΩΤΑΤΩΝ ΑΞΚΩΝ?
Στα άΛλα Οπλα τι ισχύει ?
Η λαλίστατη σε ‘αλλα επουσιώδη θέματα, ΕΑΑΑ τι έχει κάνει για το θέμα?
Γνωρίζει κάποιος έγκαιρα να μας απαντήσει τι τελικά ισχύει σήμερα?
ΟΙΤαξχοι εα εξυπηρετούνται απο τα ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΑΝΩΤΑΤΩΝ?
ΤΟ ΥΕΘΑ άραγε, το γνωρίζει το θέμα αποκλεισμού τους?
Σήμερα με πήραν τηλ. για κατάθεση δικαιολογητικών προς είσπραξη εφάπαξ.
Αρ. Πρωτ. 14895 στις 23/12/2013.
ΠΗΡΑΝ ΚΑΙ ΕΜΕΝΑ ΜΕ ΑΡ ΠΡΩΤ.15047 30/12/2013
Χθες το βράδυ πήραν και εμένα τηλ. για κατάθεση δικαιολογητικών προς είσπραξη εφάπαξ.
Αρ. Πρωτ. 15053 στις 30/12/2013.
Πήραν κι εμένα χθες το απόγευμα για τα δικαιολογητικά του εφάπαξ.
Αρ. Πρωτ. 15054, 30/12/13
Λέει ο elias ….
“Χθες το βράδυ πήραν και εμένα τηλ. ….”
Συμπληρώνει ο stavrax ….
“Πήραν κι εμένα χθες το απόγευμα ….”
Τί γίνεται ρε παιδιά ????
Δουλεύουν υπερωρίες στο ΜΤΑ για να μας εξυπηρετήσουν !!!
Υ.Γ. Εκτιμώ τους συναδέλφους στο ΜΤΑ και σχολιάζω καλοπροαίρετα. Προς Θεού, δεν ειρωνεύομαι.
Δεν πειράζει φιλε μου ΚΟSTA , Ας λεει οτι θέλει ο Δελλης , Ο Αχιλλέας θα πράξει τα δέοντα , και όσοι θιγόμαστε απο την αυθαιρεσία , θα ακολουθήσουμε !!!
Μάριε,
όμως διευκρίνησε ότι ο Αχιλλέας που λες εσύ είναι κάποιος που εμφανίστηκε ως αστυνομικός/πυροσβέστης, δεν ξέρω αν είναι της ΠΑ, πάντως δεν είναι ο ιδιοκτήτης του site…ξεκάθαρο!
Της ΠΑ είναι, αλλά χρησιμοποιεί λάθος εικονίδιο (της αστυνομίας)!
Οι δικές μου απαντήσεις είναι πάντα με πλήρες ονοματεπώνυμο (μπαίνει αυτόματα από το σύστημα).
Σε σημερινή τηλ. επικοινωνία στις 13:30 με την ΕΑΑΑ (τηλ.κέντρο 210-3802241 Αντιπρόεδρος ……. Υπτχος Ε) και αφού επί της ουσίας του ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΥ από τα ΚΕΔΑ συναδέλφων που αποστρατεύτηκαν τα έτη 2013-14-15 δεν είχε επιχειρήματα για να μου απαντήσει, θρασύτατα και απαξιωτικά απάντησε πώς <>
Όπως γίνεται κατανοητό συνάδελφοι αυτές τις συμπεριφορές δεν πρέπει να τις αφήνουμε έτσι!
ΟΡΘΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ Σε σημερινή τηλ. επικοινωνία στις 13:30 με την ΕΑΑΑ (τηλ.κέντρο 210-3802241 Αντιπρόεδρος …….. Υπτχος Ε) και αφού επί της ουσίας του ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΥ από τα ΚΕΔΑ συναδέλφων που αποστρατεύτηκαν τα έτη 2013-14-15 δεν είχε επιχειρήματα για να μου απαντήσει, θρασύτατα και απαξιωτικά απάντησε πώς ( ΕΓΩ πήρα την απόφαση που επιθυμούσα και αυτά που λες εσύ και οι προηγούνενοι που τηλεφώνησαν τα γράφω κανονικά!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! και κάντε ‘οτι καταλαβαίνεται!!!!!!!!!!!!!!!!
Όπως γίνεται κατανοητό συνάδελφοι αυτές τις συμπεριφορές δεν πρέπει να τις αφήνουμε έτσι! ΟΛΟΙ ΜΑΣ!!!!!!
Απλά το πρόβλημα του είναι ότι, πέρυσι δεν μπόρεσε να πάει διακοπές γιατί είχε δηλώσει στο ΚΕΔΑ Σαντορίνης 2η και 3η περίοδο και ήταν ένατος αναπληρωματικός και στις δύο περιόδους με αρκετούς νεότερους του από πάνω.
Και μια και το έφερε η κουβέντα, να σου πω και ένα καλπάκι που έκαναν κάποιοι…..μεγαλοσχήμονες.
Έβαζαν κάποιον (γνωστό από την κλίκα τους) που δεν είχε ξανάπαει και δεν τον ενδιέφερε να πηγαίνει, να κάνει αίτηση και πήγαιναν αυτοί στην θέση του.
Ενώ τώρα δεν έχει τέτοια κόλπα, μιας και λόγω οικονομικής κρίσης υπάρχουν πολλές αιτήσεις και από ανθρώπους που δεν έχουν πάει και ποτέ, όποτε είναι δύσκολο να προηγηθούν άλλοι.
Με αποτέλεσμα: να αποκλείσουνε κάποιους με πολλά μόρια…με το έτσι θέλω.
Φίλε Γιάννη και αυτά που έγραψες είναι λίγα . Τα ανθρωπάκια αυτά πατάνε επί πτωμάτων για μια θέση στον ήλιο. Ντροπή τους. Προτιμώ να πληρώσω παρά να πάω και να τους βλέπω.
Ν’ αγιάσει το στόμα σου. Οι λέσχες, τα θέρετρα, οι οικισμοί, τα ΣΕΠΑ, τα vip rooms κλπ ανέκαθεν στους περισσότερους εξ ημών προκαλούσαν συναισθήματα αηδίας και εμετού. Ας τα χαίρονται αυτοί που την βρίσκουν με κάτι τέτοιες ρομανιές για να μην πω την άλλη λέξη που θεωρείται ρατσιστική, οι οποίες δεν ήταν ποτέ πρέπουσες της υπόληψής μας ως Στρατιωτικοί και της μισθολογικής ικανότητάς μας σε σχέση με κάποιους οικονομικά ασθενέστερους σ’ αυτή την κοινωνία. Μακάρι πραγματικά να κλείσουν τα πάντα συμπεριλαμβανομένων και των ενώσεων από την στιγμή που υπάρχουν τέτοιες συμπεριφορές. Αρκετά χρόνια ζήσαμε τον ρατσισμό στο πετσί μας, μην συνεχίζει και έξω. Έλεος.
Με αφορμή όλα τα παραπάνω θυμήθηκα και θα σας διηγηθώ κάποια πραγματικά περιστατικά σε μονάδα της Ελευσίνας. Κάποτε στην μονάδα που υπηρετούσα είχα ένα Δκτη ειδικότητας (Ε) με το παρατσούκλι (γαριδάκιας) γιατί έβγαζε τον κόσμο έξω να μαζεύουν τα γαριδάκια από τις συσκευασίες υλικών και να τα πηγαίνουν στο αρμόδιο τμήμα για συσκευασία των υλικών (να μην ξοδεύεται η υπηρεσία), και όλοι τον είχαμε πάρει στο ψιλό. Σε μια συγκέντρωση – ομιλία του προς το προσωπικό μας παρότρυνε να εργαζόμαστε σκληρά με υπευθυνότητα και ήθος και μάλιστα μας έφερνε για παράδειγμα έναν συγκεκριμένο Αξκο (τον κατονόμαζε και μας παρότρυνε να του μοιάσουμε) μιας και αυτός καθόταν ακόμη και μετά το πέρας της εργασίας για να μην αφήσει εκκρεμότητες. Το αποτέλεσμα…..ο συγκεκριμένος (πρότυπο Αξκος) που έφερνε για παράδειγμα μετά από λίγο καιρό πιάστηκε σε ένα κύκλωμα με άλλους δύο που έκλεβαν και πουλούσαν στο εξωτερικό υλικά της ΠΑ. Και φυσικά μετά από όλα αυτά όπως συμβαίνει συνήθως τον αντικατέστησαν, τον κύριο αξιότιμο Δκτη (Ε), που δεν είχε πάρει μυρουδιά τι συνέβαινε… Διαβάστε τη συνέχεια »
Πως τον είπες τον «Λεβεντη» Αντιπρόεδρος …….. Υπτχος (Ε) ?
Κάτσε να ανοίξω τεφτέρι από τα «προηγούμενα» , θα σπάσουμε πλάκα…
Παρά το γεγονός ότι συμφωνώ με όλους τους προλαλήσαντες και θεωρώ τη συμπεριφορά του υποτιθέμενου “συναδέλφου” τελείως εγωιστική και παράτυπη έως παράνομη, έσβησα το όνομά του διότι όλοι οι σχολιαστές (και ο συνομιλητής του στο τηλέφωνο) γράφουν ανώνυμα.
Έτσι κι αλλιώς σε μία ένωση οι αποφάσεις δεν λαμβάνονται από ένα άτομο, οπότε η ευθύνη επιρρίπτεται σε ολόκληρο το Διοικητικό Συμβούλιο που εξέδωσε την απόφαση (απόφαση ΔΣ/Ε.Α.Α.Α. Νο 7/18-2-2015), το οποίο παρουσιάζεται εδώ:
Μέλη Διοικητικού Συμβουλίου ΕΑΑΑ
ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΥΟ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΕΦΑΠΑΞ ΚΑΤΙ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΚΑΛΑ Η ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ?
Μάλλον σήκωσε το τηλέφωνο διαφορετικό άτομο….ωστόσο, το αποτέλεσμα είναι το “ίδιο”…κάποιες εκατοντάδες άτομα μπροστά τους = υπομονή έναν χρόνο και βάλε…
…και όπως λέει ο φίλοε G.G.
http://enstoloi.net/aeroporia/comment-page-59/#comment-14725
….το θέμα είναι….να υπάρχουν λεφτά.!!!!!
Εκτιμώ ότι πρέπει να ”κλείσεις ΄’ την εφαρμογή με τα σχόλια Αεροπορία Αχιλλέα για κάνα χρόνο μέχρι να πάρει ΕΦΑΠΑΞ ο JOHNNIEWALKER γιατί μάλλον θα πέσουμε στα ψυχοφάρμακα!!!!!!
Φίλε Αντώνη,
μάλλον βρίσκεσαι μπροστά μου στην ουρά αναμονής και βλέπεις τα πράγματα κάπως πιό αισιόδοξα και φυσικά θα απαλλαχθείς το συντομότερο από τα “απαισιόδοξα” όμως “απλά” μαθηματικά μου …(700/20/12=3 χρόνια περίπου αναμονή για να πάρω το πολυπόθητο εφάπαξ, καλό, ε?)
ΥΓ: Εφόσον αντιλαμβάνεσαι την “πραγματικότητα” γύρω σου, δεν σου χρειάζονται ψυχοφάρμακα (εκτός και αν πάσχεις από κάποια ασθένεια), χρειάζεσαι και χρειαζόμαστε όλοι ψυχική αντοχή και υπομονή…και καλή πληροφόρηση!!! Τα σχόλιά μου μπορεί να σου ακούγονται “κάπως” αλλά φροντίζω να γράφω τα πράγματα ως έχουν άσχετα αν σε “χαλάνε” ή όχι…στην ανάγκη, μην τα διαβάζεις!!!
Γεια σου και σε σένα JOHNNIEWALKER ,θα σε πικράνω όμως γιατί είμαι πιο παλιός από σένα παραιτήθηκα το 2013 που σημαίνει ότι έχω πάρει από τον 11-2014 το Εφάπαξ .Καλή υπομονή παρόλα αυτά!!
Ευχαριστώ Αντώνη, μακάρι να είναι σύντομος ο δρόμος και σε μας.
Να ‘σαι καλά!
Όπως είχε ενημερώσει ο φίλος G.G. (κατά την άποψη μου πάντα με σωστή πληροφόρηση σε ότι γράφει) για χορήγηση 40+27=67 μέχρι τέλος Μαρτίου, και όπως έγγραψε ο συνάδελφος Johnny B. (σήκωσε διαφορετικό άτομο το τηλέφωνο, ίσως όχι και το αρμόδιο) αν αφαιρέσουμε τα επιπλέον 27 τότε σωστά του είπαν 296 αφού στην σειρά του έχει ο Αχιλλέας έχουν αφαιρεθεί τα 40. Εκτιμώ ότι η σειρά που θα έχει ο S Stefanos θα είναι 304-27=277.
http://enstoloi.net/aeroporia/comment-page-56/#comment-14437
Ελπίζω να έχεις δίκιο φίλε μου.
Αλλά το χάος (του ΜΤΑ) πάλι υπάρχει.
Μετά από 1.5 χρόνια και δεν μπορούμε να βγάλουμε άκρη για την σειρά των Εφάπαξ.
Προσωπικά (και σήμερα) έχω ενημερώσει και επιστήσει την προσοχή στο Υπουργείο Άμυνας για το πρόβλημα ενημέρωσης από το ΜΤΑ.
Ενημέρωση 09-3-2015 και ώρα 13:02 από ΜΤΑ/ΕΛΟΑΑ
Με αριθμό πρωτοκόλλου κατάθεσης Συνταξιοδοτικής Πράξης 8757/5-5-14 (Αποστρατεία 22-12-2013)
Σειρά Εφάπαξ: 296
Στέργιο, μας είχες πει:
“Στέργιος Πολυχρόνης 20 February 2015 at 12:51
Αχιλλέα επικοινωνία 18/2/2014 με ΜΤΑ και κατάθεση συνταξιοδοτικής πράξης 5/5/2014 323 Σειρά.”
Τώρα η σειρά σου είναι 296.
α) Άρα “πλήρωσε” 27 εφάπαξ ;
β) Πώς δικαιολογείς ότι ο S Stefanos (παρακάτω) έχει σειρά 304 με πρωτόκολλο προγενέστερο (2-4-2014) του δικού σου ;
Δεν μπορώ να γνωρίζω τι έκανε ο S Stefanos και πότε μίλησε . Εγώ είμαι σίγουρος για μένα και τι μου είπε ο συνάδελφος που μίλησα στο τηλέφωνο. Μου είπε επί λέξη ότι με τους 50 με 60 που θα πληρώνει τον Μήνα να περιμένω σε κανένα πεντάμηνο περίπου.
Υ.Γ
Η 8/3/2015 είναι Κυριακή, μπορεί να μίλησε Κυριακή με το ΜΤΑ/ΕΛΟΑΑ???
Κάνουμε και κανένα λάθος
Και μένα μου είπε επί λέξη να περιμένω τέλος καλοκαιριού και μετά.
Θα πρέπει (και είναι υποχρέωση του) να αναρτήσει η να ενημέρωση έμμεσα τους ενδιαφερόμενους για την σειρά εφάπαξ
καθώς και τις ενέργειες που τυχόν έχουν γίνει μέχρι τώρα για την επίλυση του προβλήματος.
Το θέμα είναι να μην μας «επεξεργάζεται» το ΜΤΑ.
Στέργιο,
αυτό που μας πέρασες σαν πληροφορία είναι πολύ σημαντικό!
Γράφεις 50-60 άτομα τον μήνα! Ο σημερινός ρυθμός που είχε αναφερθεί κατά τους τελευταίους μήνες ήταν 20-25 άτομα…οπότε κάτι συνταρακτικό πρέπει να προέκυψε για να έχουμε σχεδόν τριπλασιασμό των ατόμων!
Αυτό το “κρατάμε” και θα το διασταυρώσουμε προσεχώς. Καλό θα ήταν πλέον να λέμε και τα μικρά ονόματα με αυτούς που μιλήσαμε στο ΜΤΑ για να δούμε αν πρόκειται κάθε φορά για τον “Χειριστή Θέματος” ή κάποιον αντικαταστάτη του.
Johnny B.
μου φαίνεται εξωπραγματικό (αν και θα το ήθελα !) να πληρώνει το ΜΤΑ 50-60 εφάπαξ το μήνα !
Σίγουρα χρειάζεται να διασταυρωθεί η πληροφορία.
Υποθέτω ότι θα εννοούσε ότι αυτόν το μήνα (Μάρτιο) θα πληρώσει 50-60 εφάπαξ, καθώς απ’ ότι καταλαβαίνω δεν έχει πληρώσει κανέναν από τα Χριστούγεννα.
Ενημέρωση 08-3-2015 από ΜΤΑ/ΕΛΟΑΑ
Με αριθμό πρωτοκόλλου κατάθεσης Συνταξιοδοτικής Πράξης 7922/2-4-14 (Αποστρατεία 21-10-2013)
Σειρά Εφάπαξ: 304
Πάντως από τους αριθμούς πρωτοκόλλου αποδεικνύεται η σαφής μείωση των αποστρατειών το 2014.
Για τους 3 πρώτους μήνες του 2014 (άρα διαγραφή εντός του 2013) έχουμε 300 περίπου αιτήσεις εφάπαξ, αλλά για τους επόμενους 4 μήνες (Απρίλιο έως και Ιούλιο δηλαδή διαγραφή εντός του 2014) έχουμε μόνο 150 αιτήσεις εφάπαξ, δηλαδή οι αποστρατείες στην αρχή του 2014 ήταν περίπου 40 ανά μήνα σε σχέση με 100 ανά μήνα το 2013.
Αχιλλέα,
ο γνωστός μου που κατέθεσε την ΣΠ μου, την περασμένη Παρασκευή, του είπαν ότι είχα νούμερο (σειράς προτεραιότητας) γύρω στα 700, θα το επιβεβαιώσω κάποια στιγμή και τηλεφωνικά… Αν είναι έτσι, βλέπω ότι μέσα στο 2014 πήραν ΦΕΚ γύρω στα 250-270 άτομα, ίσως και λιγότεροι…!!!
Τα καλά νέα είναι ότι δεν μειώνεται σημαντικά ο αριθμός των ε.ε. που καταβάλουν εισφορές…από την άλλη, αυτοί που φύγαμε, βρήκαμε μπροστά μας μιά γιγάντεια για τα χρονικά της ΠΑ, σειράς αναμονής που πλέον συγκρίνεται με εκείνες του ΙΚΑ (αν συνεχιστεί η χαμηλή μηνιαία εκταμίευση αριθμού εφάπαξ, σίγουρα!)…φυσικά, για να γίνουμε “ΙΚΑ” θα πρέπει να μειωθούν σημαντικά και τα ποσά των εφάπαξ…όμως αυτό το σενάριο δεν έχει “ξεδιπλωθεί” ακόμα! Εδώ είμαστε για να τα “απολαύσουμε” όλα τα ερχόμενα….
Καλημερα.γνωρίζει κάποιος το mail του υπουργού άμυνας να στείλω καταγγελια για το εφάπαξ?
http://www.mod.mil.gr/mod/el/content/show/0/686
http://www.mod.mil.gr/mod/el/content/show/146/6684
Φίλε Johny B (Απάντηση για β.2 ) μπορεί να μην καταβληθεί το ποσό που οφείλει κάποιος για το μέρισμα χωρίς πρόβλημα μέχρι να χορηγηθεί το ΕΦΑΠΑΞ .Σ αυτό το χρονικό διάστημα το μέρισμα κάθε μήνα θα έχει αναδρομική ισχύ.
Σ’ ευχαριστώ για την απάντησή σου.
Θα τον ενημερώσω ανάλογα, αλλά γνώμη μου είναι να τα πει ξεκάθαρα στο MTA για να ξέρουν και αυτοί τις προθέσεις του συναδέλφου και αν έχουν αντίθετη άποψη ας τα συζητήσουν.
Πάντως, όπως λες και ‘συ, αυτό που θέλει να κάνει, γίνεται!
Johnny B. Η γνώμη σου είναι πολύ σωστή και ξεκάθαρη. Αυτό πρέπει να πράξη ο φίλος σου.
Φίλε Johnny σε συνέχεια της παρακάτω ανάρτησης. http://enstoloi.net/aeroporia/comment-page-59/#comment-14739 Όταν άρχισα να πληρώνομαι για πρώτη φορά τα μερίσματα – ΕΚΟΕΜΑ τον Μάιο του 14 (τέλος Απριλίου), μαζί με τα αναδρομικά από 24-2-14, στην ΗΔΙΚΑ έστειλαν το ποσό του τρέχοντος (Μαΐου) που θα λάμβανα, και για το ποσό των αναδρομικών αφού έκανε τις ανάλογες κρατήσεις το ΜΤΑ μου τα κατέβαλε χωρίς να υπολογιστεί σε αυτό το ποσό (τα αναδρομικά) η κράτηση του ν.4093. Όσο για το συνάδελφο – φίλο σου, εκτιμώ ότι. Α. Δεν νομίζω ότι μπορεί να έχει επιλογή για το πότε χρονικά θα αρχίσει να λαμβάνει το μέρισμα – ΕΚΟΕΜΑ. Β. Όταν θα αρχίσει να το λαμβάνει, έτσι όπως θα του αποδοθούν αναδρομικά οι αποδοχές (μέρισμα, ΕΚΟΕΜΑ) που δικαιούται, έτσι αντίστοιχα θα παρακρατηθούν αναδρομικά και οι οποίες οφειλές του. Γ. Σε ανακοίνωση του ΜΤΑ μετά την απόφαση του ΔΣ 3/22-1-14 http://www.haf.gr/el/structure/units/mta/pdf/anak_mta_20140130.pdf Αποφάσισαν χορήγηση δανείων σε μερισματούχους, και συγκεκριμένα στην παρ. 1 (Το δικαιούμενο ποσό δύναται να ανέρχεται ως κάτωθι, με αποκλειστικό κριτήριο η μηνιαία δόση για την εξόφλησή του να… Διαβάστε τη συνέχεια »
Φίλε G.G. και Αχιλλέα, α.) στη βασική σύνταξη, για το Ν.4093 (μου γράφει πλάι Ενεργό Όριο = ΟΧΙ). Όταν επιλέγω μέρισμα = ΟΧΙ, τότε το μόνο που αλλάζει στη βασική σύνταξη είναι ο φόρος 22% κατά 16,15 ευρώ, διαφορά που φαίνεται στο τελικό πληρωτεό ποσό. Φυσικά, στο μέρισμα αλλάζουν πολλά πράγματα Ν.4093 κλπ, αλλά μιλάμε τώρα για την περίπτωση που επιλέξω ΟΧΙ στο μέρισμα, τότε η βασική σύνταξή μου αυξάνεται για 16 ευρώ περίπου λόγω μείωσης του φόρου 22% και μόνον. Επομένως, θεωρώ ότι δεν τίθεται θέμα για μειώσεις στις κρατήσεις περί Ν.4093 στη βασική σύνταξή μου εάν δεν λάβω το μέρισμα, ούτε φυσικά όταν το λάβω θα υπάρχουν αυξήσεις σιτς κρατήσεις Ν.4093 παρά μόνο στο φόρο του 22% (έτσι δείχνει η σελίδα εδώ). Μήπως κάνω κάτι λάθος? (έφυγα με 30+5 συντάξιμα χρόνια). Διευκρίνηση παρακαλώ… β.) Το θέμα του δανείου ως ε.ε. του συναδέλφου Ρώτησα τον συνάδελφο και μου εξήγησε ότι πήρε δάνειο του ΜΤΑ, ποσού 5000+τόκους για 60 μήνες πριν έναν περίπου χρόνο και του κρατούσαν 90 ευρώ περίπου… Διαβάστε τη συνέχεια »
Φιλε Johnny B το ΜΤΑ θα αρχισει να του κραταει την δοση του δανειο απο το μηνα που θα παρει μερισμα και οχι αναδρομικα απο την ΣΠ.
Ευχαριστώ Billy Red, του απαντάς στην ερώτηση (β.1) που μου έθεσε, αλλά μήπως ξέρεις αν μπορεί να κάνει αυτό που λέει στην ερώτηση (β.2)?
Ευχαριστώ.
Μπορει να κανει μια ερωτηση στο ΜΤΑ για να μαθει σε ποσο χρονικο διαστημα εχει το περιθωριο να πληρωσει την οφειλη για να ξεκινησει το μερισμα του.
ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΑΥΤΗ Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ?
Αυτή είναι η ανάρτηση του Αχιλλέα με χρόνο 22:50 <>
Εκει στο ενστολοι καιμαφορα …την ΕΑΑΑ
Κοίταξε μερικά σχόλια παρακάτω, κάτω από το σχόλιο Johnny B. 6 March 2015 at 13:40
Η ανάρτηση του ΑΧΙΛΛΕΑ
http://enstoloi.net/aeroporia/comment-page-59/#comment-14728
Κυριοι διαβαστε την αναρτηση μου την 6-3-15 και οσοι ενδιαφερεστε επικοινωνηστε μαζι μου.
Και πολύ καλά θα κάνεις Αχιλλέα να συνεχίσεις τη ΔΕΥΤΕΡΑ τις δέουσες ενέργειες γιατί οι κουτοπονηριές μερικών πρέπει να πληρώνονται!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Κύριε ΑΧΙΛΛΕΑ θα ήθελα και εγώ να συμμετάσχω σε ότι κάνετε για την άδικη αυτή απόφαση σκέφτομαι ακόμα να διαγραφώ από την ΕΑΑΑ. Στα 26 χρόνια μόνο μια φορά κατάφερα να πάω δεν είχα τα μόρια και τον βαθμό. Θα ήθελα να μας ενημερώσουν με πια λογική μας διαχωρίζουν, πληρώνουμε λιγότερα; όπως και να είναι σας στέλνω το mail [email protected] ΕΥΧΑΡΣΤΩ!!!!!!
Ξέχασα το εικονίδιο.
Κυριοι διαβαστε την αναρτηση μου την 6-3-15 και ωρα 22:50 και οσοι ενδιαφερεστε επικοινωνηστε μαζι μου.
ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΚΑΙ ΔΕ ΤΗ ΒΡΙΣΚΩ? ΤΙ ΑΦΟΡΑ?
ΓΙΑ ΑΧΙΛΛΕΑ ΓΙΑ ΚΕΔΑ
ΚΥΡΙΟΙ ΣΥΝΑΔΕΦΛΟΙ ΑΚΟΜΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΟΤΙ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ?ΤΗΝ ΜΙΑ ΠΑΙΡΝΕΙ Ο ΕΝΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΛΕΝΕ ΑΥΤΟ.ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΠΑΙΡΝΕΙ ΑΛΛΟΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΛΕΝΕ ΑΛΛΑ.ΠΙΑΣΕ ΤΟ ΑΥΓΟ ΚΑΙ ΚΟΥΡΕΥΤΟ ΔΛΔ