Αεροπορία

Σελίδα υπ' αριθ. 95 με σχόλια ειδικά για την Πολεμική Αεροπορία (διαβάστε πρώτα την ενότητα FAQ / Συχνές Ερωτήσεις).

Subscribe
Notify of
guest

21K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
Antony
Antony
4 Μαΐου 2015 18:40

Είχατε ενημερωθεί σωστά για 50 αιτήσεις ΕΦΑΠΑΞ τέλος του Απριλίου. Θα ικανοποιηθούν.ΥΠΟΜΟΝΗ (Τον Αύγουστο να δούμε),,,,,,

ΓΙΩΡΓΟΣ
ΓΙΩΡΓΟΣ
4 Μαΐου 2015 14:33

ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ ΑΠΟ ΤΟ ΕΛΛΟΑ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΘΑ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΟΥΝ ΓΙΑ ΕΦΑΠΑΞ ΕΠΕΙΔΗ ΛΕΕΙ ΕΛΕΙΠΕ Ο ΥΠΑΡΧΗΓΟΣ.ΤΩΡΑ Ο ΘΕΟΣ ΚΑΙ Η ΨΥΧΗ ΤΟΥΣ,ΤΙ ΝΑ ΠΩ.

Av1ator
Av1ator
4 Μαΐου 2015 11:30

καλημέρα , πριν λΊγο επικοινώνησα με τον ΕΛΟΑΑ , στα μέσα της εβδομάδος θα συνεδριάσουν για να εγκρίνουν 50 εφάπαξ.

Takhs
Takhs
Απάντηση σε  Av1ator
4 Μαΐου 2015 13:08

να είσαι καλά !!!! μπας και ξεκολλήσουμε ..Δηλαδή όποιος καταθέσει τα χαρτιά του σήμερα πότε θα πάρει το εφάπαξ ????

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Takhs
4 Μαΐου 2015 14:36

Takhs.
Αν συνεχίσουν να δίνονται με τους τωρινούς ρυθμούς … σε 2-3 χρόνια.

dimitris
dimitris
Απάντηση σε  Av1ator
4 Μαΐου 2015 13:49

Μακαρι…γιατι μολις γυρισα απο ΕΛΟΑΑ και μου ειπαν οτι δεν ξερουν ποτε θα γινει…περιπου στης 12 πηγα.
16/1/14 καταθεση και ειμαι Νο 50.

Spuros
Spuros
Απάντηση σε  dimitris
4 Μαΐου 2015 14:17

Το ΔΟΥΛΕΜΑ από το ΜΤΑ πάει σύννεφο.
Δεν μπορώ να καταλάβω τι ζητάνε, να εξαντληθεί η υπομονή μας και να αρχίσουν τα παρατράγουδα εκεί μέσα από κάνα απελπισμένο.

Av1ator
Av1ator
Απάντηση σε  dimitris
4 Μαΐου 2015 14:52

oriaka mesa prepei na eimaste dimitris no 49 eimai ego

aero
aero
4 Μαΐου 2015 11:21

ΕΡΩΤΗΣΗ (μάλλον ρητορική).
Οι Ενώσεις Αποστράτων των άλλων Όπλων,
“ξεχώρισαν” τα μέλη τους σε “νέους” και “παλιούς” αναφορικά με τον παραθερισμό στα δικά τους ΚΕΔΑ ?

Γιάννης
Γιάννης
4 Μαΐου 2015 01:03

Σχετικά με την απόφαση της ΕΑΑΑ, για τον αποκλεισμό των νέων συνταξιούχων.
Γνωρίζει κανείς συνάδελφος αν κάποια ΔΣ των παραρτημάτων ή έστω κάποιο μέλος του ΔΣ έβγαλε κάποια ανακοίνωση για την απαράδεκτη απόφαση ή κάποιος σε ένδειξη διαμαρτυρίας να παραιτήθηκε, ώστε να γνωρίζουμε και την θέση και των άλλων συνάδελφων που αποτελούν τα ΔΣ.
Επίσης γνωρίζει κανείς αν άλλες ενώσεις όπως, Σύνδεσμος Αποφοίτων Ίκαρων, Σύλλογος Αποστράτων ΣΙΡ, Σύλλογος Αποφοίτων ΣΤΥΑ, Σύλλογος Αποφοίτων ΣΥΔ, Σύνδεσμος Αποφοίτων ΣΣΑΣ, Σύλλογος Μηχανικών Αεροπορίας (συγνώμη αν υπάρχουν και άλλες που δεν ανέφερα), αν έβγαλαν κάποια ανακοίνωση ή αν έκαναν κάποια διαμαρτυρία στην ΕΑΑΑ σε ένδειξη συμπαράστασης ?
για να δούμε ποιοι τελικά νοιάζονται και συμπαραστέκονται και παλεύουν στα όποια προβλήματα των συναδέλφων και ποιοι όχι.

Γιώργος
Γιώργος
Απάντηση σε  Γιάννης
4 Μαΐου 2015 10:41

Φίλε και συνάδελφε Γιάννη, επειδή από τότε που δημοσιεύθηκε η απαράδεκτη απόφαση τα ίδια ερωτήματα είχαμε όλοι, περίμενα ότι κάποιος Σύλλογος Αποφοίτων θα έβγαζε κάποια ανακοίνωση με την οποία θα έκφραζε την αντίθεση ή την συμφωνία του. Σιγή ασυρμάτου από όλους. ΟΥΔΕΤΕΡΟΤΗΤΑ. Εξάλλου η ΕΑΑΑ μας τόνισε ιδιαίτερα, ότι η απόφαση ελήφθη ομόφωνα από το ΔΣ, το οποίο απαρτίζεται από μέλη σχεδόν όλων των Συλλόγων.

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
3 Μαΐου 2015 23:31

να έχεις αριθμό πρωτοκόλου για παραθερισμό στην ΕΑΑΑ και να μην είσαι ούτε αναπληρωματικος σημαίνει κατι΄? (αποστρατευτικα το 2013)

ΓΙΩΡΓΟΣ
ΓΙΩΡΓΟΣ
3 Μαΐου 2015 22:24

takhs ΗΡΕΜΗΣΕ ΣΥΝΑΔΕΛΦΕ.Η ΥΠΟΜΟΝΗ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΑΡΕΤΗ.ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΡΧΙΣΟΥΝ ΝΑ ΔΙΝΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΛΛΟ ΜΗΝΑ.ΜΠΟΡΕΙ ΑΠΟ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ,ΔΕΝ ΒΑΡΙΕΣΑΙ.ΥΓΕΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΒΑΣΙΚΑ.

hristos
hristos
3 Μαΐου 2015 20:54

Φίλε niko,συμφωνώ απόλυτα μαζί σου για τα επίθετα και χαρακτηρισμούς που χρησιμοποιείς για τον ΄΄αξιότιμο΄΄ πρόεδρο της ΕΑΑΑ. Εγώ θα προσθέσω ένα ακόμα που του δόθηκε στην 113ΠΜ, όσο ήταν Δκτής. ΄΄ΑΤΣΑΛΑΚΩΤΟΣ΄΄. Πάρτο και μετάφρασέ το όπως θέλεις, σε όλες τις διαστάσεις του!!!!

Takhs
Takhs
3 Μαΐου 2015 19:20

καλο μηνα σε ολους … τελικά τι θα γίνει με το εφάπαξ ???????? αρχίζω να τσαντίζομε με ολη την κατάσταση !!! γιατί έχουμε μείνει στάσιμοι ???

nikos
nikos
3 Μαΐου 2015 19:16

ΓΙΑ ΟΠΟΙΟΝ ΝΟΜΙΖΕΙ ΟΤΙ Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ Δ.Σ ΤΗΣ ΕΑΑΑ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΜΕ ΔΕΣΠΟΤΙΣΜΟ ΚΑΙ ΑΛΑΖΟΝΕΙΑ………
ΓΙΑ ΟΠΟΙΟΝ ΑΙΣΘΑΝΕΤΑΙ ΤΗΝ ΑΔΙΚΙΑ , ΤΗΝ ΠΕΡΙΦΡΟΝΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΑΞΙΩΣΗ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΟΥ ……
ΑΣ ΕΝΩΣΕΙ ΤΗΝ ΦΩΝΗ ΤΟΥ ΜΑΖΙ ΜΑΣ……
Η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ, Η ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΒΑΘΜΟΥΣ ΚΑΙ “ΟΦΙΚΙΑ”
http://aeroporiapostratos.blogspot.gr/2015/04/blog-post_15.html#more

nick
nick
3 Μαΐου 2015 16:51

Το να έχεις αριθμό πρωτοκόλλου,για αίτηση παραθερισμού και να μην σε έχουν ούτε στους αναπληρωματικούς (σύμφωνα με την απόφαση της ΕΑΑΑ ) αγκαλιάζει την ανευθυνότητα και την κακία.

Spuros
Spuros
3 Μαΐου 2015 11:45

Δείτε το παρακάτω μετά το 26:30, να χαρείτε τον πρόεδρο, και τι υποστήριζε. Άλλωστε λένε ότι χέρι που σε ταΐζει δεν το δαγκώνεις.
http://www.onalert.gr/stories/tileoptiki-kontra-tsoukaraki-iatridi-gia-ti-lysi-tou-ste/35551

Γιάννης
Γιάννης
Απάντηση σε  Spuros
3 Μαΐου 2015 15:26

Το ΔΣ της ΕΑΑΑ, είναι από τα καλύτερα παιδιά, και ιδιαίτερα ο Πρόεδρος, οι οποίοι δεν έχουν καμία σχέση με το παρακάτω.
http://pieria-gr.blogspot.gr/2014/06/blog-post_8440.html

Δείτε τι παθαίνουν όσοι δεν είναι υπάκουοι και καλά παιδιά, για να καταλάβετε (ρητορικό) την διαφορά.
http://www.onalert.gr/stories/me-edioxan-giati-den-ypekypsa-stin-troika/33763

nikos
nikos
Απάντηση σε  Spuros
3 Μαΐου 2015 16:20

ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΤΙ ΕΙΔΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΤΟ Δ.Σ ΤΗΣ ΕΑΑΑ……. Ο ΑΞΙΟΤΙΜΟΣ Κος ΔΕΛΗΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΦΤΑΣΕ ΣΕ ΑΝΩΤΑΤΟ ΒΑΘΜΟ ΑΛΛΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΥΑ (11η σειρα) ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΧΡΟΝΙΑ ΕΔΩΣΕ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ (ΥΠΟ ΤΗΝ ΑΓΙΔΑ ΤΗΣ Π.Α) ΚΑΙ ΜΕΤΑΤΑΧΘΗΚΕ ΩΣ ΑΞΚΟΣ ΕΦΟΔΙΑΣΤΗΣ. ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ Η ΑΛΛΑΓΗ ΑΥΤΗ ΤΟΝ ΕΚΑΝΕ ΝΑ ΞΕΧΑΣΕΙ ΤΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ ΤΟΥ…..ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΕΙΤΑΙ Η ΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΤΗΡΕΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟΥΣ ΕΞ ΥΠΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ. ΔΕΙΓΜΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΤΟ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΠΑΞΙΩΤΙΚΟΣ, ΔΕΣΠΟΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΥΠΕΡΟΠΤΗΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΕ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΠΟΥ ΑΝΔΡΩΘΗΚΑΝ ΚΑΙ ΓΑΛΟΥΧΗΘΗΚΑΝ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΣΧΟΛΗ ΠΟΥ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ.
ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΙΟΜΑΣΤΕ…….ΤΑ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΜΕΤΡΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΙ ΑΓΩΓΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΤΑ ΦΥΣΙΚΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΟ ΠΕΡΑΣ ΤΩΝ ΚΑΘΗΚΟΝΤΩΝ ΤΟΥΣ .(ΕΚΛΟΓΕΣ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟΝ ΠΡΟΣΕΧΗ ΝΟΕΜΒΡΙΟ).
ΟΣΟ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΟΥΝ ΝΑ ΧΕΙΡΑΓΩΓΗΣΟΥΝ ΑΣ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΝΕ ΟΤΙ ΟΙ ΕΞ ΥΠΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ΑΞΚΟΙ ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΚΑΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΟΙ ΑΡΧΕΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ, ΤΗΣ ΙΣΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΞΙΚΡΑΤΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΤΕΣ ΚΑΙ ΑΝΑΜΦΙΣΒΗΤΗΤΕΣ ΕΠΙΤΑΓΕΣ ΤΟΥ.

Γιώργος
Γιώργος
3 Μαΐου 2015 11:41

Φίλοι και συνάδελφοι Στέργιε Π. και G.G. , ύστερα από την δημοσίευση των καταστάσεων παραθερισμού 2015, προκύπτει ότι στους νέους απόστρατους δεν έχουν προστεθεί ή αφαιρεθεί έως 70 μόρια εφόσον δεν έχουν ή έχουν παραθερίσει ανάλογα τα τελευταία χρόνια όπως προβλέπεται στην Φ.400/78/254899/Σ.3017/26-8-2013 απόφαση ΑΝΥΕΘΑ (ΦΕΚ Β’ 2158/30-8-13).
Οπότε εκτός των άλλων, τα μόρια των νέων αποστράτων είναι λανθασμένα γιατί δεν έχει ληφθεί υπόψη τυχόν παραθερισμός ή όχι προηγουμένων ετών.
Δηλαδή προστέθηκαν μόνο τα μόρια βαθμού του ενδιαφερόμενου και της οικογενειακής του κατάστασης.
Θα μου πείτε ότι και πάλι μετά τους αναπληρωματικούς θα μπαίναμε, αλλά νομίζω ότι είναι ακόμα ένα στοιχείο αυθαιρεσίας και αναξιοκρατίας μίας απαράδεκτης απόφασης και πράξης που έλαβε σύσσωμο (μην το ξεχνάμε) το ΔΣ της ΕΑΑΑ.

Spuros
Spuros
Απάντηση σε  Γιώργος
3 Μαΐου 2015 12:08

Ο Στέργιος έχει διαφορετική άποψη και που ο ίδιος γνωρίζει πόσα θα πρέπει να είναι τα μόρια του.
http://enstoloi.net/aeroporia/comment-page-72/#comment-16585
πάντως όπως και να έχει, η όλη απόφαση είναι απαράδεκτη κάνοντας διακρίσεις με συνέπεια την άνιση μεταχείριση των μελών της ΕΑΑΑ.
Είναι άξιο απορίας πως μπορεί μια απόφαση ενός ΔΣ μιας ενώσεως να μπορεί και να καταργεί αυτά που προβλέπει ένας νόμος.

Nick F.
Nick F.
Απάντηση σε  Spuros
3 Μαΐου 2015 12:20

Υπάρχει η περίπτωση να μην πήγε τακτικός σε ΚΕΔΑ σε περίοδο που είχε επιλέξει και να μην το δήλωσε έγκαιρα ώστε να πάει αναπληρωματικός. Σ’ αυτήν την περίπτωση του αφαίρεσαν τα μόρια και αυτός πιστεύει ότι τον αδικούν. Ισχύει αυτό για τον συνάδλεφο που λες?

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Spuros
4 Μαΐου 2015 11:01

Spuros, λες ότι:
“Είναι άξιο απορίας πως μπορεί μια απόφαση ενός ΔΣ μιας ενώσεως να μπορεί και να καταργεί αυτά που προβλέπει ένας νόμος.”.
Δεν χρειάζεται να απορείς!
Η απόφαση είναι παράνομη. Για να διαπιστωθεί όμως η παρανομία πρέπει να εκδωθεί δικαστική απόφαση.
Για να γίνει αυτό πρέπει κάποιος (κάποιοι) θιγόμενος να καταφύγει στα δικαστήρια.

Από προσωπική εμπειρία, έχω δει δεκάδες “παράνομες” αποφάσεις από ΔΣ Δημοσίων Υπηρεσιών και Οργανισμών να εκτελούνται (διορισμοί – αποσπάσεις – μετατάξεις κτλ) και να μην ιδρώνει το αυτί κανενός. Δυστυχώς.

nikos
nikos
3 Μαΐου 2015 08:27

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ. ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΡΑΘΕΡΙΣΜΟ ……
ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΣΧΟΛΙΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ . ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΑΖΙ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΘΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΩ ΣΕ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΜΕΤΡΑ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΑΚΥΡΩΘΟΥΝ ΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΤΕΛΕΣΙΔΙΚΗΣΕΙ Η ΥΠΟΘΕΣΗ. ΒΕΒΑΙΑ ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΕΙ ΣΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΘΥΣΙΑΣΕΙ 30-40 ΕΥΡΩ (ΑΝΑΛΟΓΑ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΤΩΝ ΑΤΟΜΩΝ) ΑΛΛΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΤΗΣ ΕΑΑΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΟΤΙ ΕΠΑΨΑΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΕΣ ,ΚΛΑΔΑΡΧΕΣ ΚΑΙ ΔΝΤΕΣ ΚΑΙ ΑΠΛΩΣ ΕΚΛΕΧΘΗΚΑΝ ΔΙΑ ΨΗΦΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΡΑΙΤΟΙ ΚΑΙ ΕΝΙΟΤΕ ΚΑΙ….ΕΚΠΤΩΤΟΙ! ΓΙΑΤΙ ΕΚΕΙ ΘΑ ΚΑΤΑΛΗΞΟΥΝ. ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ ΓΙΑ ΝΑ ΞΑΝΑΔΟΥΜΕ ΚΑΤΑ ΠΟΣΟ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟ ΤΗΣ ΕΑΑΑ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ Η ΕΥΝΟΕΙ ΤΟΥΣ 10 – 20 ΑΥΤΟΚΛΗΤΟΥΣ ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΟΥΣ “ΠΑΤΡΙΚΙΟΥΣ” ΚΑΙ ΓΑΛΑΖΟΑΙΜΑΤΟΥΣ ΠΟΥ ΣΥΧΝΑΖΟΥΝ ΣΤΟ ΕΝΤΕΥΚΤΗΡΙΟ ΤΟΥ 6ου ΟΡΟΦΟΥ1

Nick F.
Nick F.
Απάντηση σε  nikos
3 Μαΐου 2015 12:22

Σωστότατος!

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  nikos
4 Μαΐου 2015 11:05

nikos, λες: ” …ΝΑ ΞΑΝΑΔΟΥΜΕ ΚΑΤΑ ΠΟΣΟ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟ ΤΗΣ ΕΑΑΑ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ…”.

Πού μπορούμε να δούμε το Καταστατικό (ή τον ΚΟΛ) ;
Ερωτώ, διότι δεν υπάρχει στο
http://eaaa.gr/%CE%BA%CE%B1%CE%BD%CE%BF%CE%BD%CE%B9%CF%83%CE%BC%CE%BF%CF%83-%CE%BB%CE%B5%CE%B9%CF%84%CE%BF%CF%85%CF%81%CE%B3%CE%B9%CE%B1%CF%83/

Eva
Eva
Απάντηση σε  aero
4 Μαΐου 2015 11:26

Καλημέρα, βρήκα αυτό
http://dide.fth.sch.gr/lows/fek_2002_1142b.pdf

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Eva
4 Μαΐου 2015 14:28

Από το α. σχετ. του ΦΕΚ που μου κοινοποίησες, συμπεραίνω ότι είναι το Νομοθετικό Διάταγμα 1171/72 (ΦΕΚ Α 82 / 1972), όπως τροποποιήθηκε από το Ν. 1911/90 (ΦΕΚ Α 166/1990).

Ευχαριστώ.

spyros
spyros
3 Μαΐου 2015 08:15

Καλημέρα και καλό Μήνα.
Όχι μόνο ασφαλιστικά μέτρα πρέπει να κάνουμε αλλά και προσφυγή κατά της παμπάλαιης νομοθεσίας, που επιτρέπει μόνο Υποπτεράρχους και Αντιπτεράρχους να βάζουν υποψηφιότητα για πρόεδροι ΕΑΑΑ.
Δηλαδή ένας απόστρατος με βαθμό πιο κάτω του αντιπτεράρχου να να μπορεί να γίνει πρωθυπουργός-Υπουργός και όχι πρόεδρος ΕΑΑΑ.
ΕΛΛΑΣ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΣΟΥ

Nick F.
Nick F.
Απάντηση σε  spyros
3 Μαΐου 2015 12:24

Υποτίθεται ότι έχουν εμπειρία στη διοίκηση και κοινή αποδοχή του κόσμου….κάποτε που υπήρχε το ρητό ότι “ο αρχαιότερος ήταν και σοφότερος”! Τότε, ξέρεις πότε…