Σώμ. Ασφαλείας

Σελίδα υπ' αριθ. 100 με σχόλια ειδικά για τα Σώματα Ασφαλείας (διαβάστε πρώτα την ενότητα FAQ / Συχνές Ερωτήσεις).

Subscribe
Notify of
guest

33.6K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
Κωστας
Κωστας
11 Ιουλίου 2016 14:36

θαδωσει το εφαπαξ για ποια ετη ξερει καποιος συν/λφος και για ολο το20 15

Π.Π.Π
Π.Π.Π
11 Ιουλίου 2016 11:23

Καλημέρα σε όλους τους συναδέλφους. Αποστρατεύτηκα τον Μάιο του 2015 ,ανήκω στην πρώην Α.Π και οι κύριοι του ΤΕΑΠΑΣΑ είτε από άγνοια, είτε για οιονδήποτε άλλο λόγο (κατά τ άλλα άξιος ο μισθός τους) αδυνατούν να με πληροφορήσουν πότε θα πάρω το επικουρικό ΤΕΑΥΑΠ. Παρακαλώ γνωρίζει κάποιος να μου πει γι αυτό το θέμα; ευχαριστώ

Δημητρης
Δημητρης
Απάντηση σε  Π.Π.Π
13 Ιουλίου 2016 17:59

Σναδελφε εγω διαγραφηκα οκτωβριο 2014 κι ακομα περιμενω!δεν ξερω τι γινεται!

Γιώργος
Γιώργος
11 Ιουλίου 2016 11:23

Κύριοι πρίν λίγο επικοινώνησα με ΤΕΑΠΑΣΑ και Μου είπαν ότι ξεκίνησε η πληρωμή. Γνωρίζει κάποιος Κάτι

Γιαννης
Γιαννης
Απάντηση σε  Γιώργος
11 Ιουλίου 2016 12:13

καλημερα Γιωργο . για το εφαπαξ μιλας η για για το δανειο ?

Γιώργος
Γιώργος
Απάντηση σε  Γιαννης
11 Ιουλίου 2016 13:02

ΕΦΑΠΑΞ ΠΑΙΔΙΆ

SPIROS
SPIROS
Απάντηση σε  Γιώργος
11 Ιουλίου 2016 12:15

Γιώργο καλημέρα ποια πληρωμή εννοείς του εφάπαξ? Αστυνομία-Πυροσβεστική.

ΜΑΚ
ΜΑΚ
Απάντηση σε  Γιώργος
11 Ιουλίου 2016 14:02

Μήπως είσαι αστυνομικός???

Γιώργος
Γιώργος
Απάντηση σε  ΜΑΚ
11 Ιουλίου 2016 14:32

Ναι

kynhgos
kynhgos
Απάντηση σε  Γιώργος
11 Ιουλίου 2016 14:48

μονο οσοι αποστρατευτηκαν μεχρι 31/12/2014

Δημητρης
Δημητρης
Απάντηση σε  kynhgos
13 Ιουλίου 2016 18:01

Ανεξαρτητα με τα χρονια υπηρεσιας?π.χ.στα 30 απο την καταταξη

Κωστας
Κωστας
10 Ιουλίου 2016 11:58

ΚΑΛΗΜΈΡΑ ΞΈΡΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΣΥΝ/ΦΟΣ ΠΟΤΕ ΘΑ ΠΙΣΤΟΘΟΥΝΕ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟ 2 ΓΚΡΟΥΠ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΣΦΑΤΟ ΑΙΤΗΜΑ ΔΑΝΕΙΟΥ ΤΕΑΠΑΣΑ

ΠΑΝΑΓ ΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
ΠΑΝΑΓ ΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
10 Ιουλίου 2016 01:52

Ας κανουμε μια υποθεση εργασιας που δεν πρεπει κατα τη γνωμη μου να απεχει πολυ απο την πραγματικοτητα. Ας υποθεσουμε λοιπον οτι τα λεφτα του τεαπασα ειναι δεσμευμενα απο το υπουργειο οικονομικων, γιατι οπου βρουν κασερι βαζουν χερι. Α ς ΥΠΟΘΕΣΟΥΜΕ οτι το υπουργειο των οικονομικων ξερει οτι το 2011 παρθηκε η αποφαση απο το ΔΣ του τεαπασα το εφαπαξ να διδεται μετα τα 31 χρονια ,[ η ποασυ που ηταν τοτε να υποστηριξει τα δικαιωματα των οπλιτων γιατι οι οπλιτες ηταν που φευγαν πριν τα 31 χρονια , και μαλιστα να το υποστηριξει οχι απο ταξικη συνειδηση, αλλα γιατι οι οπλιτες σαν πολυαριθμοτεροι συνεισεφεραν περισσοτερο στα εσοδα του τεαπασα ]. Ας ΥΠΟΘΕΣΟΥΜΕ οτι το υπουργειο ξερει οτι η ποασυ και η ποαξια που ειναι μελη του ΔΣ του τεαπασα. αντιδρουν στη χορηγηση συμπληρωματικων εφαπαξ, παρολο που η διοικηση συναινει. Ο υπουργος των οικονομικων τωρα δεν ειναι ευλογο να σκεφτει οτι Α] στην αστυνομια αφου με δικη τους αποφαση διδουν το εφαπαξ μετα τα 31 χρονια, ειναι εκπαιδευμενοι στο να… Διαβάστε τη συνέχεια »

thanos
thanos
10 Ιουλίου 2016 01:31

Τι αλλάζει και πότε με το νέο ασφαλιστικό.
Τι σημαίνει αυτό για εμάς?
Από 1/1/2017 η λειτουργία του ΕΦΚΑ
Από 1.1.2017 οι τακτικοί και μετακλητοί υπάλληλοι και λειτουργοί του Δημοσίου, οι τακτικοί και
μετακλητοί υπάλληλοι και λειτουργοί της Βουλής, των ΝΠΔΔ και των ΟΤΑ α’ και β’ βαθμίδας, οι
ιερείς και οι υπάλληλοι των εκκλησιαστικών νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου, καθώς και τα
στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων, των Σωμάτων Ασφαλείας και του Πυροσβεστικού σώματος, από
την έναρξη ισχύος του παρόντος νόμου υπάγονται για κύρια σύνταξη στο ασφαλιστικό ­
συνταξιοδοτικό καθεστώς του Ενιαίου Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης (ΕΦΚΑ).

kostas bar.
kostas bar.
Απάντηση σε  thanos
10 Ιουλίου 2016 01:53

Αυτό δυστυχώς σημαίνει το παρακάτω, Κυριάκος 19 Ιουνίου 2016 στο 23:45 Δυστυχώς παιδιά, έχω συγγενή μου στο ΓΛΚ και θα ισχύσει αυτό που λέει παραπάνω ο Γιάννης. Από το 2017 που θα λειτουργεί ο ΕΦΚΑ όλες οι συντάξεις θα λειτουργούν με ίδιους και εννιαίους κανόνες. Δηλαδή θα βγαίνουν για όλους οι συντάξεις με εννιαίο τρόπο, δηλαδή προσωρινές το 60% και μάλιστα πολύ πάνω από τα 2 χρόνια. Σταματάνε και για εμάς φυσικά οι τρίμηνες αποδοχές και ότι πληρωνόμασταν σε 2 μήνες από τη διαγραφή μας και μετά. Όλα είναι μελετημένα από το κράτος και μάλιστα έχουν και οικονομικό κέρδος από αυτό με το να δίνουν τα 60% των συντάξεων. Μην ακούτε πάλι ότι εμάς θα μας εξαιρέσουν γιατί είμαστε έτσι ή είμαστε καλά παιδια ή κάνουμε δύσκολη δουλειά κλπ. Έτσι μας έλεγαν και για το νέο ασφαλιστικό ότι εμείς θα εξαιρεθούμε και να το αποτέλεσμα. Πιστέψτε με, αυτά μου είπε ο άνθρωπος και σας τα μεταφέρω. Ο καθένας μας μπορεί να διαφωνήσει ή να συμφωνήσει απλώς εγώ μεταφέρω αυτό που… Διαβάστε τη συνέχεια »

Κωστας
Κωστας
Απάντηση σε  kostas bar.
11 Ιουλίου 2016 11:21

Κωστα,τελικα ειναι αληθεια οτι θα βγαινει η συνταξη σε δυο χρονια λοιπον!Ημουν σε μια παρεα προχθες με συναδελφους της ΕΛ.ΑΣ και του ΛΣ και ελεγαν γι’αυτο…δηλαδη τι κανουμε εμεις που θελαμε να καθησουμε αλλα δυο χρονια ,φευγουμε φετος να προλαβουμε…δεν ξερω ειναι ομως επισημο αυτο?

Τασος
Τασος
Απάντηση σε  Κωστας
11 Ιουλίου 2016 12:30

Καλημερα αγαπητοι συναδελφοι…Ολα σωστα αυτ που γραφετε.
Εγω θα το πω πιο απλα…..γιατι βλεπω αρκετους με αποριες και προβληματισμενους.
Απλα πραγματα…εαν δεν γινει καποιο ”θαυμα” σχετικα γρηγορα…που δεν το πιστευω…οι συνταξεις ΟΛΩΝ των Ελληνων…θα ειναι σε 2-3 χρονια…κατω απο τα 1.000 ευρω το μηνα…Ειτε εισαι Στρατηγος ειτε εισαι Προεδρος του Αρειου Παγου.
Οσο πιο γρηγορα το καταλαβετε …τοσο πιο ευτυχισμενοι θα ειστε.

Ιωάννης
Ιωάννης
9 Ιουλίου 2016 14:30

Διακρίνω μια ψιλοένταση για το εφάπαξ ή μου φαίνεται;;;
Χαίρομαι πάντως που δεν σας πολυενδιαφέρει ότι μας έχουν εξαφανίσει τις επικουρικές…

Γιώργος
Γιώργος
Απάντηση σε  Ιωάννης
9 Ιουλίου 2016 15:09

Τώρα Ιωάννη ασχολούμαστε με τα χιλιάδες ευρά μετά με τα ψιλά.

Γιώργος
Γιώργος
Απάντηση σε  Ιωάννης
9 Ιουλίου 2016 15:10

ναι γιαννη δεν σου φαινεται. εσυ μηπως το πηρες το εφαπαξ και δεν σε ενδιαφερει? αν ναι εμενα προσωπικα με ενδιαφερει φιλε γιατι ειναι μαζεμενα χρηματα δικα μου και περιμενω δυο χρονια να τα παρω. ο καθενας με τις αναγκες που εχει κανονιζει κιολας τις δουλειες του .

Ιωάννης
Ιωάννης
Απάντηση σε  Γιώργος
9 Ιουλίου 2016 15:57

Οχι φίλε μου δεν το πήρα. Αλλά διαπιστώνω κάθε μήνα ότι μου αφανίζουν την επικουρική και το μέρισμα με διάφορους κάθε φορά τρόπους. Πότε με την ρήτρα μηδενικού ελλείμματος, πότε με τον κόφτη κ.ο.κ. Το εφάπαξ είναι μια φορά όπως λέει και η ίδια η λέξη. Η επικουρική και το μέρισμα όμως που υποτίθεται ότι θα λαμβάνω όσο μου έχει ο Θεός να ζήσω εξαφανίζονται και θα αναζητούνται πλέον μέσω της εκπομπής της συμπαθέστατης Κας Νικολούλη ή κάνω λάθος και εδώ;;;

Γιάννης
Γιάννης
Απάντηση σε  Ιωάννης
9 Ιουλίου 2016 17:58

για να λες ιωαννη οτι σου σου αφανιζουν την επικουρικη και το μερισμα εισαι μαλλον απο τεως Α.Π. δεν σε ενδιαφερει το εφαπαξ? δικιο εχεις αλλα το εφαπαξ ειναι η προτερεοτητα για οσους βγαινουν στην συνταξη εκει ειναι το χρημα μαζεμενο . αυτο κλεινει τρυπες οχι η συνταξη η οποια ειναι για να πληρωνουμε τα ενοικια και τις ΔΕΚΟ και αμα εχεις παιδια που σπουδαζουν ασε καλυτερα. εγω συμπληρωμενος εδω και 2 χρονια με 30 χρονια ακομη περιμενω . ευελπιστώ να το παρω συντομα γιατι αν αργησει και αλλο κλαφτα χαραλαμπε.

Ιωάννης
Ιωάννης
Απάντηση σε  Γιάννης
9 Ιουλίου 2016 22:27

Εύχομαι σύντομα να αποκατασταθείς και να λάβεις την δεδουλευμένη αποζημίωσή σου. Θα επισημάνω όμως κλείνοντας ότι τον προσεχή Σεπτέμβριο η φιλολαική μας κυβέρνηση θα “επαναπλαισιώσει” (ναι, έτσι είπε ο Αναπλ. Υπουργός Εργασίας κ. Πετρόπουλος) εκ νέου τις επικουρικές συντάξεις. “Φυσικά” προς τα κάτω.

SPIROS
SPIROS
8 Ιουλίου 2016 17:21

θέλω επιτέλους το εφάπαξ μου από το ΤΕΑΠΑΣΑ φτάνει πια όχι άλλη καθυστέρηση.

Γιώργος
Γιώργος
Απάντηση σε  SPIROS
8 Ιουλίου 2016 17:42

SPIRO εμαθες τιποτα?Ξεκινησε να δινεται σε κανενα η τιποτα ακομα.

Γιώργος
Γιώργος
Απάντηση σε  SPIROS
8 Ιουλίου 2016 18:25

Καλά τι περιμένουν στο στρατό το φάγανε κιόλας δεν μαζευόμαστε από Δευτέρα να ρωτήσουμε τι γίνεται

Γιώργος
Γιώργος
Απάντηση σε  Γιώργος
8 Ιουλίου 2016 18:33

Τι να ρωτησουμε?Τελευταια επικοινωνια που ειχα με το ΤΕΑΠΑΣΑ μου ειπαν αοριστα οτι μεχρι το Σεπτεμβιο θα το παρω.Φεξε ,μου και γλιστρησα.

ΚΩΣΤΑΣ
ΚΩΣΤΑΣ
Απάντηση σε  Γιώργος
8 Ιουλίου 2016 23:10

Έχω πάρει τηλέφωνο το τελευταίο δίμηνο τέσσερις φορές στο ΤΕΑΠΑΣΑ να ρωτήσω για το ΕΦΑΠΑΞ. Λοιπόν τις δύο φορές το έχει σηκώσει ένας ευγενέστατος συνάδελφος και με ρωτάει όλα αυτά που πρέπει (πως λέγομαι, πότε αποστρατεύτηκα, με λίγα λόγια δείχνει ενδιαφέρον να με εξυπηρετήσει) και μου λέει θα το πάρω τον Ιούλιο. Τις άλλες δύο φορές το έχει σηκώσει ένας άλλος, που και τις δύο φορές μου λέει το Σεπτέμβρη και βιάζεται να το κλείσει, χωρίς να με ρωτήσει πότε διαγράφτηκα ή πως λέγομαι. Τα συμπεράσματα δικά σας. Ευχαριστώ και καλό Σαββατοκύριακο.-

Βασιλης
Βασιλης
Απάντηση σε  ΚΩΣΤΑΣ
8 Ιουλίου 2016 23:18

ποτε εφυγες Κωστα?

ΚΩΣΤΑΣ
ΚΩΣΤΑΣ
Απάντηση σε  ΚΩΣΤΑΣ
9 Ιουλίου 2016 09:08

Βασίλη έφυγα 07-11-2013 και σαν τρίτεκνος το δικαιούμαι από τα τέλη Ιουνίου (22-06-2016). Αναμένω όπως όλοι

Π
Π
Απάντηση σε  ΚΩΣΤΑΣ
9 Ιουλίου 2016 10:20

Μήπως θάπρεπε να προσφύγουμε στον εισαγγελέα για τους λόγους μη χορήγησης κ τυχόν αυθαιρεσίες: Άλλο κράτος και άλλοι νόμοι ισχύουν για τους στρατιωτικούς;

Βασιλης
Βασιλης
Απάντηση σε  ΚΩΣΤΑΣ
9 Ιουλίου 2016 10:20

ευχαριστω φιλε

Γιώργος
Γιώργος
Απάντηση σε  Γιώργος
9 Ιουλίου 2016 15:07

Περίμεναν τον Τύπο υπολογισμού βγήκε περίμεναν την ψήφιση του ασφαλιστικού ψηφίστηκε. Υποτίθεται ότι θα ήταν έτοιμοι να ξεκινήσει η πληρωμή . Ας περιμένουμε που θα πάει θα το πάρουμε για να φύγουμε από ΑΘήνα το ερώτημα είναι θα κάνουμε κανένα μπάνιο στην Κρήτη ή θα πάμε Για σκι στα Τρίκαλα.

ΧΡΗΣΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟ
ΧΡΗΣΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟ
8 Ιουλίου 2016 13:29

Θαυμα, θαυμα… Οι γιγαντες της ΠΟΑΣΥ ελυσαν τα προβληματα των Αστυνομικων και της ΕΛ.ΑΣ γενικοτερα. Την ωρα που κανενας κλαδος και καμια συνδικαλιστικη οργανωση, δεν κανει απεργια γιατι με το φασισμο που βιωνουμε δεν εχει νοημα και αποτελεσμα, οι γιγαντες κατεθεσαν αιτημα για να αρθει ο περιορισμος του δικαιωματος στην απεργια. Σταχτη στα ματια για να λενε οτι κατι κανουν. Εντοπισαν το προβλημα οι αρχοντες και βρηκαν και τη λυση του. Δειτε στο σαιτ τους το κορδωμα τους και το στησιμο για φωτο. Μια χαρα τα βρισκουν οι ”επαναστατες”. Ενα πραμα, ο ΤΣΕ ΓΚΕΒΑΡΑ απ τη μια και ο ΦΙΝΤΕΛ ΚΑΣΤΡΟ απ την αλλη. Σωτηρες και οι δυο. Του κρατους ο ενας και θεματοφυλακας και σωτηρας των ταμειων του ΤΕΑΠΑΣΑ μη επιτρεποντας την πληρωμη των 300 ,400 νομιμων συμπηρωματικων εφαπαξ , λογω ”ευρυτερων δημοσιονομικων συνεπειων”, ο αλλος. Καμαρωστε τους

ΒΑΓΓΕΛΗΣ
ΒΑΓΓΕΛΗΣ
7 Ιουλίου 2016 11:19

ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΓΙΑΤΙ ΣΤΟ ΣΤΡΑΤΟ-ΝΑΥΤΙΚΟ-ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ ΟΤΑΝ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΣΕ ΣΥΝΤΑΞΗ ΠΕΡΝΟΥΝ ΤΟ ΕΦΑΠΑΞ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΙΚΡΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ 30 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΟΧΙΚΗΣ ΣΧΕΣΗΣ.

Τ
Τ
Απάντηση σε  ΒΑΓΓΕΛΗΣ
7 Ιουλίου 2016 11:29

ο,τι είσαι παίρνεις!

Kostas
Kostas
Απάντηση σε  Τ
7 Ιουλίου 2016 14:17

Γιατι αυτο αποφασιστηκε με τον νομο περι χορηγησης εφαπαξ των ΣΑ

Γιάννης
Γιάννης
Απάντηση σε  ΒΑΓΓΕΛΗΣ
7 Ιουλίου 2016 15:21

γιατι αυτο το φτιαξανε οι αξιωματικοι απο διευθυντες και πανω που εχουν τουλαχιστον 30 χρονια για να το παρουν αμεσως. ηταν υποτιμητικο να το παιρνουν οι παρακατιανοι και αυτοι να περιμενουν . τους χαλουσε το ιματζ. σκεψου και θα δεις οτι εχω δικιο.

Τασος Ζ
Τασος Ζ
Απάντηση σε  Γιάννης
7 Ιουλίου 2016 15:39

Πολυ σωστα φιλε Γιαννη,συμφωνω απολυτα !

ΠΑΝΑΓ ΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
ΠΑΝΑΓ ΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
7 Ιουλίου 2016 17:30

Βεβαια και παλι ενας της Αστυνομιας που θα φυγει με 27 χρονια θα περιμενει 4 χρονια. ενω στον στρατο 1,5 Μεταξυ των δυο λογικων προτιμηθηκε αυτη που εξυπηρετει τους Αξ/κους καριερας που δεν φευγουν με λιγοτερο απο 31 χρονια. Νομιζω οτι ειναι προς το συμφερον των ταμειων να φευγει ο ασφαλισμενος με λιγα χρονια, διοτι ενας που φευγει με 27 χρονια θα λαβει τα 3/5 του ποσου που θα επαιρνε αν εφευγε με 35 χρονια. Κατι τετοιο ισως να το καταλαβαν στον στρατο και δεν εβαλαν πλαφον.Γενικα στην αστυνομια δεν σκεπτονται οπως στις Ενοπλες Δυναμεις γιατι ποια συνθηκη ειναι αυτη που δεν επιτρεπει να δοθουν συμπληρωματικα εφαπαξ

ΝΙΚΟΣ
ΝΙΚΟΣ
7 Ιουλίου 2016 17:37

Δέν ειναι όμως νομίζω δίκαιο να πσίρνεις τη σύνταξη σου με 25-26-27κλπ χρόνια για τους πιό παλιούς ασφαλισμένους μιλάω και να σου κρατάνε με το έτσι θέλω δικά σου χρήματα και μάλιστα άτοκα επειδή κάποια στιγμή έτσι θέλησαν και βόλευε κάποιους Σε κανένα άλλο σώμα και καμμία υοηρεσία του δημοσίου δε γίνεται κάτι τέτοιο.Υπήρχε κάποιο δικαστήριο γιαυτό δεν ξέτω τι εχει γίνει και αν έχει γίνει ας το απαντήσουν οι συνδικαλιστές μας όλο αυτό Ευχαριστώ για τη φιλοξενία!!!!

ΠΑΝΑΓ ΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
ΠΑΝΑΓ ΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
Απάντηση σε  ΝΙΚΟΣ
7 Ιουλίου 2016 18:33

Nικο με 27 χρονια θα λαβει τα 3/5 του ποσου που θα επαιρνε αν εφευγε με 35 χρονια, ενω θα εχει τα 3/4 της μετοχικης σχεσης που θα ειχε αν εφευγε με 35 χρονια. Το συνολικο ποσο που θα εδιδε σαν εισφορες στο ταμειο στο διαστημα απο τα 27 στα 35 χρονια ειναι λιγοτερο απο το περισσοτερο εφαπαξ που θα επαιρνε στα 35 χρονια αντι στα 27 χρονια, Μπορει και να τα μπερδεψα ομως, μπορει και να κανω λαθος, Αλλωστε δεν ειμαι και αναλογιστης των PRUDENTIAL ACTUARIAL SOLUTIONS..

ΝΙΚΟΣ
ΝΙΚΟΣ
7 Ιουλίου 2016 18:48

Με μπέρδεψες πραγματικά ομως ας έδιναν στο λογικο διάστημα ότι αναλογούσε στον καθένα και οχι να περιμένεις κάμποσα χρόνια Νομίζω είναι καθαρή αδικία!!!

PANAGIOTIS B.
PANAGIOTIS B.
7 Ιουλίου 2016 19:38

Αχιλλέα καλησπέρα. Μια μικρή διόρθωση, στα Σ Α δίνεται πλέον στα 30 χρόνια.

ΒΑΓΓΕΛΗΣ
ΒΑΓΓΕΛΗΣ
6 Ιουλίου 2016 15:49

Νομοσχέδιο ΥΠΕΘΑ: Τροπολογίες για συνταξιοδότηση στρατιωτικών με τον παλαιό νόμο 06.07.2016 | 08:30 Ξεκινάει σήμερα στην επιτροπή εξωτερικών και άμυνας της Βουλής η συζήτηση του νομοσχεδίου του ΥΠΕΘΑ που ρυθμίζει διάφορα εκκρεμή θέματα για τους στρατιωτικούς. Το Πανελλήνιο Συντονιστικό Ενόπλων Δυνάμεων δημοσιοποίησε πρόταση που κατέθεσε προς τον Πάνο Καμμένο, η οποία περιλαμβάνει δυο τροπολογίες που ρυθμίζουν θέματα αιτήσεων αποστρατείας προκειμένου οι αιτούντες να μπορέσουν να συνταξοδοτηθούν με το καθεστώς που ίσχυε πριν την 1η Ιουλίου. Ανάλογη ρύθμιση έχει περάσει και το υπουργείο Παιδείας για τους υπαλλήλους του. Δείτε τι προτείνουν: Ενόψει της ψήφισης του Νομοσχεδίου «Ρύθμιση θεμάτων αρμοδιότητας Υπουργείου Εθνικής Άμυνας» σας αποστέλλουμε προς αξιολόγησή σας, δύο προτάσεις περί των αιτήσεων αποστρατείας προκειμένου να συμπεριληφθούν στο υπόψη . Τροπολογία 1η: «Η παρ 4 του άρθρου 4 του Ν.4387/2016 αντικαθίσταται ως εξής «4. Ειδικά, για τα Στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων, των Σωμάτων Ασφαλείας και του Πυροσβεστικού Σώματος, που έχουν υποβάλλει αίτηση αποστρατείας έως 30.6.2016 οι διατάξεις των παραγράφων 1 και 2 του άρθρου 4, τίθενται σε ισχύ από 1.7.2016, ανεξαρτήτως δημοσίευσης… Διαβάστε τη συνέχεια »

θωμας
θωμας
Απάντηση σε  ΒΑΓΓΕΛΗΣ
6 Ιουλίου 2016 19:08

Bαγγελη καλησπερα,ποτε θα εχουμε τηναποφαση της επιτροπης (αν γνωριζεις) γιατι εντος του μηνα θα υποβαλω αιτηση αποστρατειας.

ΒΑΓΓΕΛΗΣ
ΒΑΓΓΕΛΗΣ
Απάντηση σε  θωμας
6 Ιουλίου 2016 23:45

Θωμά πιστευουμε έως τέλη ιουλίου.

Χάρης
Χάρης
Απάντηση σε  ΒΑΓΓΕΛΗΣ
8 Ιουλίου 2016 10:09

αντε να δούμε γιατί τελικά παίξαμε τζόκερ(αίτηση αποστρατείας 30-6-2016)

ΒΑΓΙΟΣ
ΒΑΓΙΟΣ
6 Ιουλίου 2016 01:15

Ιωάννης 6 Ιουλίου 2016 00:54 (αυτό στάλθηκε στα Σ.Α, όχι από μένα και σας το βάζω πρώτο γιατί εκεί που είναι δεν θα το διαβάσει κανένας).

http://enstoloi.net/astynomia/comment-page-99/#comment-33481

ΤΑΣΟΣ
ΤΑΣΟΣ
Απάντηση σε  ΒΑΓΙΟΣ
6 Ιουλίου 2016 01:41

Έτσι πες τα…
μπας και τα καταλάβουν ορισμένοι. Αλλα εγώ πιστεύω γνωρίζοντας το τι υλικό έχει δυστυχώς η Αστυνομία..οπως και ολο φυσικά το Δημόσιο…ότι ενώ καταλαβαινουν πολύ καλά τι ισχύει ..κάνουν τους χαζούς…μπας και κάποιος τους πει ότι… κάτι θα αλλάξει αργότερα…για όσους έφυγαν με λίγα χρόνια υπηρεσίας… πονηρά σκεπτόμενοι…για να κάνουν άλλες δουλείες και να κονομανε μαύρα λεφτά…Τώρα άστους να ”σκουζουν”…Και πολλά πήραν για όσα χρόνια δούλεψαν …αν δούλεψαν.

ΠΙΤΜΠΟΥΛ
ΠΙΤΜΠΟΥΛ
Απάντηση σε  ΤΑΣΟΣ
6 Ιουλίου 2016 02:17

ΑΝΑΘΕΜΑ ΚΙ ΑΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΙΠΟΤΕ. ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΣΤΕ ΛΕΒΕΝΤΕΣ ΚΑΙ ΠΟΙΟΥΣ ΑΦΟΡΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΤΕ? ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΠΕΙΤΕ? ΑΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΕΙΔ. ΦΡΟΥΡΟΥΣ ΣΑΣ ΚΟΒΩ, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΤΕ. ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΛΙΑΝΑ ΙΣΩΣ, ΓΙΑΤΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 37 ΧΡΟΝΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ , ΜΕ ΠΤΥΧΙΟ ΑΕΙ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΤΩΝΤΑΣ ΣΕ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ Π Α Ν Τ Α ΜΑΧΙΜΕΣ, ΧΩΡΙΣ ΔΩΡΕΑΝ ΒΑΘΜΟΥΣ, ΚΑΠΟΥ ΣΑΣ ΕΧΑΣΑ. ΚΑΝΤΕ ΜΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΑΚΟΜΑ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΣΥΝΑΝΤΗΘΟΥΜΕ. ΕΣΕΝΑ ΤΑΣΟ ΔΟΥΛΕΥΤΑΡΑ, ΔΕ Σ ΕΧΩ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ Ο,ΤΙ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΣΤΟΛΕΣ ΟΠΟΤΕ …..ΝΑ ΠΑΤΕ ΑΛΛΟΥ.

ΤΑΣΟΣ
ΤΑΣΟΣ
Απάντηση σε  ΠΙΤΜΠΟΥΛ
6 Ιουλίου 2016 02:48

Για να καταλάβεις Μάχιμε – Πτυχιούχε Α.Ε.Ι…πρέπει να διαβάσεις όλα τα προηγούμενα σχόλια των άλλων συναδέλφων.
Όσο για μένα…εγώ δεν είπα ότι είμαι Ο δουλευτάρας (και για αυτό δεν ”σκούζω”)….εγώ είπα ότι ορισμένοι από αυτούς που τώρα ΄΄σκουζουν΄΄… δεν έχουν δουλέψει σχεδόν πότε στην Αστυνομική ζωή τους…δούλευαν και δουλεύουν ακόμη…στις εξωυπηρεσιακες ζωές τους.

ΤΑΣΟΣ
ΤΑΣΟΣ
Απάντηση σε  ΒΑΓΙΟΣ
6 Ιουλίου 2016 10:52

ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΒΓΑΖΟΥΝ ΧΟΛΗ. ΟΠΩΣ ΕΜΕΙΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΑΜΕ ΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΣΑΣ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΤΙΓΜΗ,ΟΠΩΣ ΧΕΙΡΟΚΡΟΤΗΣΑΜΕ ΤΟ 1999 ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΜΗ ΤΩΝ ΝΥΧΤΕΡΙΝΩΝ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΠΟΚΤΗΣΑΜΕ ΕΤΣΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΑΣΚΟΥΜΕ ΚΡΗΤΙΚΗ ΣΕ ΤΥΓΧΟΝ ΠΑΡΑΛΕΙΨΕΙΣ ΑΠΟ ΕΚΛΕΓΜΕΝΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ.ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ, ΔΕΝ ΕΙΔΑ ΑΝΑΡΤΗΜΕΝΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟΥ ΠΟΥ ΝΑ ΠΕΡΙΕΧΕΙ ΘΕΜΑΤΑ ΟΠΩΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ,ΑΥΞΗΣΗ ΕΙΣΦΟΡΩΝ ΣΤΡΑΤΟΥ ΚΑΙ ΠΕΝΤΑΕΤΙΑΣ.ΚΑΜΙΑ ΑΝΤΙΔΙΚΙΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΛΛΑ ΛΙΓΟ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΚΑΙ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΕΒΛΑΠΤΕ.ΕΞΑΛΛΟΥ ΟΥΔΕΙΣ ΑΛΑΝΘΑΣΤΟΣ.ΤΑ ΠΕΡΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΩΝ ΚΑΙ ΥΨΟΥΣ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΚΦΡΑΖΟΝΤΑΙ.

Ιωάννης
Ιωάννης
Απάντηση σε  ΤΑΣΟΣ
6 Ιουλίου 2016 14:16

Φίλε Τάσο συμφωνώ με τις παρατηρήσεις σου για καλύτερη ενημέρωση από τις συνδικαλιστικές οργανώσεις μας. Και όπως είναι φυσικό όπου γίνεται λάθος θα πρέπει να επισημαίνεται και να διορθώνεται όπως, το τραγικό κατά την αντίληψή μου, λάθος της ποασυ με τα συμπληρωματικά εφάπαξ. Πιστεύω και εγώ ότι περιστρέφομαι με την γή όπως όλος ο κόσμος και δεν γυρίζει η γή γύρω από εμένα. Το σχόλιο περί ύψους και οικογένειας αβίαστα προκύπτει ότι δεν έχει προσωπική αιχμή για κανέναν και σίγουρα μπορεί να καταταχθεί στις παροιμίες.

Theo πρώην ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΣ
Theo πρώην ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΣ
5 Ιουλίου 2016 15:02

ΤΟ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΑΦΟΡΑ:
1. ΤΟ ΟΤΙ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΑΣΚΟΥΣΑ ΚΡΙΤΙΚΗ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΠΟΑΣΥ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΩ ΟΤΙ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ (ΠΟΑΣΥ – ΠΟΑΞΙΑ) ΜΑΣ ΜΑΧΑΙΡΩΣΑΝ ΠΙΣΟΠΛΑΤΑ.
2. ΟΤΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑ ΝΑ ΚΙΝΗΘΩ ΔΙΚΑΣΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥΜΕΝΟΥ ΠΟΣΟΥ.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΕ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ – ΑΜΟΙΒΕΣ ΤΟΥ Στρατιωτικού Δικηγορικού Γραφείου
ΟΤΑΝ ΕΧΩ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΙΚΗΓΟΡΟ ΠΟΥ ΑΠΕΥΘΥΝΘΗΚΑ ΘΑ ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΩ ΚΑΙ ΕΓΩ.

G.M
G.M
5 Ιουλίου 2016 14:53

ΤΙ ΣΚΟΤΩΝΕΣΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΟ ΕΦΑΠΑΞ . ΕΓΩ ΑΠΟ ΤΟ ΤΠΔΥ ΠΗΡΑ ΓΙΑ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ 20 ΗΜΕΡΕΣ 139.11 ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΧΡΩΣΤΑΩ ΣΤΗΝ ΕΦΟΡΙΑ 128 ΕΥΡΩ ΔΕΝ ΜΟΥ ΤΑ ΔΙΝΟΥΝ …ΑΠΟ ΤΟ ΤΕΑΠΑΣΑ ΑΡΑΓΕ ΤΙ ΠΟΣΟ ΘΑ ΜΟΥ ΒΓΑΖΑΝΕ.. ΑΞΙΖΕΙ Ο ΚΟΠΟΣ ΓΙΑ ΤΕΤΟΙΕΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΡΙΒΟΗΤΟ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΟ……….

ΧΡΗΣΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟ
ΧΡΗΣΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟ
Απάντηση σε  G.M
5 Ιουλίου 2016 15:39

Η εφαρμογη του Αχιλλεα βγαζει ποσο ειναι. Τωρα αν θεωρεις οτι σκοτωνομαστε, οχι φιλε, διεκδικουμε και το ιδιο κανε και συ, ο,τι μας αναλογει για τα χρονια που πληρωναμε. Προτιμω να τα φανε τα παιδια μου και εγω και οχι ο καθε σωτηρας της ποασυ και της ποαξια. ΤHEO το δικηγορικο γραφειο σ ολα τα σαιτ διαφημιζεται. Μπες και δες. Νομιζω θελουν 100 και ΦΠΑ και μετα το 5 τοις εκατο? Οταν επικοινωνησω θα σου πω. Αν βρεις κατι αλλο, πες το μου.

ΠΑΝΑΓ ΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
ΠΑΝΑΓ ΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
Απάντηση σε  ΧΡΗΣΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟ
5 Ιουλίου 2016 15:55

Ρωτηστε τους δικηγορους μην τυχον και σε θετικο για μας αποτελεσμα στο δικαστηριο , συνεδριασει το ΔΣ και βγαλει αποφαση του τυπου θα ρωτησουμε το υπουργειο οικονομικων για τις ευρυτερες δημοσιονομικες συνεπειες

ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Απάντηση σε  G.M
5 Ιουλίου 2016 16:10

Eγώ πάντως για 4 μήνες(1-8-2012 έως 3-12-2012) πήρα 489 ευρώ από το τπδυ.Αφού τα χρήματα είναι λίγα όπως επίσης όπως φαίνεται και οι δικαιούχοι,τότε γιατί δεν τα δίνουν;

ΧΡΗΣΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟ
ΧΡΗΣΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟ
Απάντηση σε  ΔΗΜΗΤΡΗΣ
5 Ιουλίου 2016 16:55

ΑΠΟ ΔΟΥΛΟΠΡΕΠΕΙΑ. ΣΤΑ ΚΑΛΑ ΚΑΘΟΥΜΕΝΑ ΠΡΟΣΚΑΛΟΥΝ ΟΙ ΠΗΛΙΟΓΟΥΣΗΔΕΣ , ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΜΕ Ο,ΤΙ ΑΥΤΟ ΣΥΝΕΠΑΓΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΑ ΤΟΥ ΤΕΑΠΑΣΑ. ΑΝΟΙΞΑΝ ΤΗΝ ΚΕΡΚΟΠΟΡΤΑ ΟΠΩΣ ΕΓΙΝΕ ΜΕ ΤΟ ΔΝΤ ΚΛΠ. ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΠΑΕΙ Η ΟΠΟΙΑ ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑ ΤΩΝ ΤΑΜΕΙΩΝ ΚΥΡΙΟΙ. ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΠΡΟΝΟΙΑΣ ΑΥΤΟΥ [ΤΕΑΠΑΣΑ] ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΠΟΛΥΒΑΛΛΕΙ ΧΕΡΙ ΟΙ ΚΑΡΠΑΖΟΕΙΣΠΡΑΚΤΟΡΕΣ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΝΑΤΟΙ, ΜΕ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΑΠΟ ΜΕΣΑ Ο ΔΟΥΡΕΙΟΣ ΙΠΠΟΣ. Ε, ΝΑ ΧΟΥΜΕ ΝΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΣΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ P S I. ΜΕ ΤΙΣ ΥΓΕΙΕΣ ΜΑΣ. ……

G.M
G.M
Απάντηση σε  ΔΗΜΗΤΡΗΣ
5 Ιουλίου 2016 21:32

ΔΗΜΗΤΡΗ ΠΩΣ ΚΑΙ ΠΗΡΕΣ 489 ΓΙΑ 4 ΜΗΝΕΣ ΚΑΙ ΕΓΩ ΓΙΑ 12 ΜΗΝΕΣ ΚΑΙ 20 ΗΜΕΡΕΣ ΠΗΡΑ ΜΟΝΟ 139,11 …..ΓΙΑΥΤΟ ΛΕΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ Ο ΚΟΠΟΣ…..ΜΕ ΠΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΥΝΤΑΞΙΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΤΠΔΥ ΕΦΥΓΕΣ……

ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Απάντηση σε  G.M
5 Ιουλίου 2016 22:18

Από 20-1-1989 έως 3-12-2012,και το συπληρωματικό ήταν από 1`-8-2012 εως 3-12-2012.

ΠΑΝΑΓ ΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
ΠΑΝΑΓ ΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
5 Ιουλίου 2016 13:45

Το ΔΣ του τεαπασα την 21-6-2016 συνεδριασε με θεμα την 59/2016 γνωμοδοτηση του ΝΣΚ , στην οποια γνωμοδοτει οτι το τεαπασα ειναι υποχρεωμενο να χορηγησει στους δικαιουχους συμπληρωματικα εφαπαξ. Το ΔΣ με ψηφους 4-3 ανεβαλε τη ληψη αποφασης για να σταλλει μελετη στον υπουργο οικονομικων, μηπως και αυτος αρνηθει εκεινο που δεν αρνηθηκε ο δικος μας υπουργος . Μεταξυ των πλειοψηφησαντων μελων δεν ηταν μονο ο εκπροσωπος της ποασυ αλλα και της ΠΟΑΞΙΑ .Η ποαξια εβγαλε ανακοινωση που λεει οτι συναντηθηκε με την προεδρο του ταμειο για θεματα κανονικων εφαπαξ. ΤΟ ΚΡΥΒΟΥΝ οτι δεν ηταν ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ αλλα ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ του ΔΣ, στην οποια μαλιστα ο εκπροσωπος της , ηταν ΑΝΤΙΘΕΤΟΣ στη ληψη αποφασης για χορηγηση συμπληρωματικων εφαπαξ . Αν συνηγορουσε τοτε το αποτελεσμα θα ηταν 3-3 και θα μετρουσε η ψηφος της προεδρου , η οποια ηταν ΥΠΕΡ της ληψης αποφασης . ΤΗΝ ΕΡΙΞΕ και η ποαξια την πισωπλατη μαχαιρια της. Η ποασυ σταθηκε στον τοπο του εγκληματος και περιμενε , ενω η ποαξια μετα εξαφανιστηκε με γοργα πηδηματακια και… Διαβάστε τη συνέχεια »

Theo πρώην ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΣ
Theo πρώην ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΣ
5 Ιουλίου 2016 13:59

ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΟ. ΕΙΝΑΙ ΕΓΚΥΡΗ Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ ΣΟΥ. ΕΧΕΙΣ ΚΑΠΟΙΟ ΕΓΓΡΑΦΟ. ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ.

ΠΑΝΑΓ ΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
ΠΑΝΑΓ ΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
5 Ιουλίου 2016 14:08

Mπες στο ΔΙΑΥΓΕΙΑ ΤΕΑΠΑΣΑ και βρες την συνεδραση της 21-6-2016 με θεμα αποδοχη απο τον υπουργο……… της 59/2014……. δες και τ ονοματα των μετεχοντων στο ΔΣ εκεινης της ημερας και ποιοι μειψηφησαν Δες την ανακοινωση της ποαξια για την συναντηση της 21-6-2014 μεν την προεδρο του τεαπασα και τον αναλογιστη τους…

ΧΡΗΣΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟ
ΧΡΗΣΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟ
5 Ιουλίου 2016 14:26

Δεν εκπλησομαι γι αυτα που λες Παναγιωτη. Διαβαστε σχετικα με το ρολο των εργατοπατερων και σημερινη αναρτηση στο BLOKO.gr, με τιτλο ”ΚΕΙΜΕΝΟ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΜΟ”. Το κακο ειναι οτι πετυχαν το σκοπο τους, φερνοντας αντιπαραθεση μεταξυ μας, καθοσον, συναδελφοι θεωρουν οτι η καθυστερηση των κανονικων εφαπαξ , οφειλεται στο ”ανεβασμα” του θεματος των συμπληρωματικων εφαπαξ. Επισης εχω περιεργεια να δω με ποιες τιμες θα πληρωσουν αυτους που βγηκαν μεχρι 31-12-2014. Ελπιζω ο Γιωργος να ενημερωσει γιατι απ οτι διαβαζω τον τηλεφωνισαν για την πληρωμη. Τελος, εγω συγκεντρωνω τα χαρτια για την αγωγη με το Στρατιωτικο Δικηγορικο Γραφειο η αν εχετε καποιον αλλο να μου προτεινετε. THEO γι αυτο που λες γινε πιο συγκεκριμμενος να καταλαβουμε. Και ενα παραπονο, μονο εμεις οι τρεις δικαιουμαστε συμπληρωματικο εφαπαξ? Οι αλλοι που ειναι και δε φωναζουν? Ελεος πια μ αυτο το αραλικι στον καναπε και ασε , καποιοι θα ασχοληθουν και για μας. ΟΡΘΙΟΙ ΡΕ.