Σώμ. Ασφαλείας

Σελίδα υπ' αριθ. 158 με σχόλια ειδικά για τα Σώματα Ασφαλείας (διαβάστε πρώτα την ενότητα FAQ / Συχνές Ερωτήσεις).

Subscribe
Notify of
guest

36.5K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
ΑΧΙΛΛΕΑΣ
ΑΧΙΛΛΕΑΣ
22 Μαΐου 2017 01:02

Καλησπερα και συγχαρητηρια για την καλη δουλεια που κανετε. Εχω μια ερωτηση. Σε ποιες περιπτωσεις θεωρειτε οτι δεν θα λαμβανουμε τα σωματα ασφαλειας το επιδομα ιδιατερων συνθηκων εργασιας εκτος απο τους προφανεις, οπως διαθεσιμοτητα;Υπαρχει περιπτωση να μην το λαμβανουν οσοι π.χ. εχουν την αδεια ανατροφης τεκνου ή φοιτησουν στη σχολη των ΤΕΜΑ; Και τελος θεωρειτε οτι ειναι πιθανον στις παραπανω περιπτωσεις να το κρατησουν και αναδρομικα απο 1-1-2017; Ευχαριστω προκαταβολικα.

G.G.
G.G.
Απάντηση σε  ΑΧΙΛΛΕΑΣ
22 Μαΐου 2017 09:55

Το επίδοµα καταβάλλεται µε την απαραίτητη προϋπόθεση ότι οι δικαιούχοι του προσφέρουν υπηρεσία µε πλήρη και αποκλειστική απασχόληση στα καθήκοντα και τις συνθήκες που δικαιολογούν την καταβολή του.
Σε περίπτωση αποµάκρυνσης των στελεχών µε απόσπαση, µετακίνηση, διάθεση ή εκπαιδευτική άδεια µεγαλύτερη των δύο (2) µηνών, από τα εν γένει καθήκοντα, τις θέσεις και τις συνθήκες, οι οποίες δικαιολογούν τη χορήγηση του επιδόµατος αυτού, διακόπτεται ισοχρόνως και η καταβολή του µε βεβαίωση του οικείου προϊσταµένου.

ΚΟΣΤΑΣ
ΚΟΣΤΑΣ
Απάντηση σε  G.G.
23 Μαΐου 2017 18:25

Τελικα εμεις που θα παρουμε αδεια ανατροφης τεκνων θα το παρουμε η οχι?

Γιωργος Αναγνωστου
Γιωργος Αναγνωστου
21 Μαΐου 2017 19:17

Καλησπέρα συνάδελφοι εχω καταταγει το 1995 εχω πληρωση την πενταετία με συμφερη να πληρώσω τον στρατό

kostastam
kostastam
Contributor
22 Μαΐου 2017 08:48

Κάνε αίτηση Γιώργο. Άστη να βρίσκετε και όταν έρθει η ώρα βλέπεις τι θα κάνεις. Όταν λέω “όταν έρθει η ώρα”, μπορεί να περάσει και καμιά 10ετία. Μπορεί να μη χρειάζεσε τη θητεία τότε και να αναιρέσεις. Πολλά μπορεί μνα συμβούν μέχρι τότε. Το βλέπεις τότε. Η αίτηση όμως να είναι με τα τώρα δεδομένα.

ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
21 Μαΐου 2017 16:39

ΑΧΙΛΛΕΑ ΤΟ ΒΟΕΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ. ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΡΑΤΕΙΑ Η ΚΟΒΕΤΑΙ Η ΚΡΑΤΗΣΗ?

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  ΔΗΜΗΤΡΗΣ
21 Μαΐου 2017 19:09

Οι κρατήσεις για BOEA συνεχίζονται μέχρι το τέκνο να γίνει 25 ετών (ή αν παντρευτεί νωρίτερα).

Νικος
Νικος
21 Μαΐου 2017 14:58

πρεπει να κοπούν τα νυχτερινα στα σώματα ασφαλείας ρε παιδια..οι ένοπλες δυνάμεις δεν παιρνουν ουτε ενα ευρω τη νυχτα και κανουν και υπερωριες..ενω τα σώματα ασφαλείας δουλεύουν ενα 8ωρο μεσα στο 24ωρο.

ΓΙΆΝΝΗΣ ΑΜΕΣΟΣ
ΓΙΆΝΝΗΣ ΑΜΕΣΟΣ
Απάντηση σε  Νικος
21 Μαΐου 2017 15:33

Ωραία λογική αντί να πάλευεις κ να φωνάξεις για να τα πάρουν κ οι ένοπλες δυνάμεις εσύ θες να μην τα πάρει κανείς.

Νικος
Νικος
Απάντηση σε  ΓΙΆΝΝΗΣ ΑΜΕΣΟΣ
21 Μαΐου 2017 17:26

Δεν το έθεσα σωστα..καλο θα ειναι να τα παρουν ολοι..ομως ρε φιλε εχω 15 χρονια και οταν εχω υπηρεσια ειμαι 24ωρες εντος και δεν εχω παρει ουτε ενα λεπτο για τη νυχτα.και τωρα με τον συνδικαλισμό κατι ξεκινάει δηλ 2.77 η ωρα.

ΓΙΆΝΝΗΣ ΑΜΕΣΟΣ
ΓΙΆΝΝΗΣ ΑΜΕΣΟΣ
Απάντηση σε  Νικος
21 Μαΐου 2017 20:38

Νίκο μακάρι να πάρουμε όλοι ότι δικαιούμαστε κ εφόσον δουλεύεις παραπάνω νυκτερινα να πάρεις παραπάνω αν κ νομίζω μ αυτά που γίνονται στο τέλος δε θα παίρνουμε τίποτα όπως παλιά. Απλά να μη στρεφόμαστε ο ένας εναντίον στον άλλο. Από το βαθμολογιο που υπάρχει τώρα τα σώματα ασφαλείας είναι “ριγμενα” σε σχέση με τις ένοπλες δυνάμεις. Αυτό δε πάει να πει ότι θα στραφούμε ο ένας απέναντι στον άλλο.

Νικος
Νικος
Απάντηση σε  ΓΙΆΝΝΗΣ ΑΜΕΣΟΣ
22 Μαΐου 2017 12:51

Ενταξει φιλε να σαι καλα..

Νικος
Νικος
Απάντηση σε  Νικος
21 Μαΐου 2017 21:42

Τι νυχτα φιλε μου εχεις το κρεββατακι σου και περνεις τον υπνο σου,κανεις και καμια εφοδια απο τις σκοπιες και ολα καλα….η αστυνομια δεν εχει κρεββατι στο περιπολικο η στην μοτ/τα ,παιρνει τα σηματα του κεντρου και τρεχει στο πλευρο του πολιτη για να του παρασχει το αγαθο της ασφαλειας,χωρις να ξερει απο που θα του ερθει, η αν θα επιστρεψει στο σπιτι του, ειναι σε ενα διαρκη πολεμο ..το οτι και ο στρατος πρεπει να περνει νυχτερινα το θεωρω δικαιο αλλα αυτοι που κανουν πραγματικα νυχτα και στο ενα σωμα και στο αλλο.

Νικος
Νικος
Απάντηση σε  Νικος
22 Μαΐου 2017 13:07

Και γω ασφαλεια προσφέρω για την εθνική ανεξαρτησία και εδαφική ακεραιότητα της χωρασ …με το άγχος των μεταθέσεων,τις υπερωριες,τα απλήρωτα νυχτερινα και σε περίοδο εκλογών δεν επαιρνα ουτε ενα ευρω ενω ημουν σε επιφυλακή σε αντίθεση με συναδέλφους στα Σ.Α.

Γιώργος
Γιώργος
Απάντηση σε  Νικος
21 Μαΐου 2017 22:20

Ποίος σού είπε ότι δουλεύουμε 8ωρο, υπάρχει ημέρα που μπορεί να δουλέψεις και 12 και 14 ώρες άμα είσαι ασφάλεια, δεν έχεις ωράριο δεν έχεις αργίες ,υπάρχει μήνας που μπορεί να κάνουμε και 80 ώρες νυχτερινά και η υπηρεσία μας πληρώνει της 40,οπότε άλλη φορά που θα αναφέρεσαι στην αστυνομία πρώτα θα ρωτάς και μετά θα έχεις και άποψη

Νικος
Νικος
Απάντηση σε  Γιώργος
22 Μαΐου 2017 12:59

αν ειχα το αμετάθετο,αν εκανα 12ωρες υπηρεσια και οχι 24,αν πληρωνόμουν νυχτερινα..θα ημουν ευχαριστημένος.

Μανος
Μανος
Απάντηση σε  Νικος
22 Μαΐου 2017 15:38

Το θεμα με τις μεταθεσεις σας ειναι σεβαστο και μακαρι να ειχε βρεθει ενας τροπος να λυθει..αλλα δεν ειναι ολα τα σωματα του στρατου ετσι …ειναι μεγαλο προβλημα ισως σπο τα ποιο δυσκολα ειδικα οταν εχεις παιδια…οικογενεια…..και γι αυτο σας βγαζω το καπελο….αλλα οχι να βγαινει ο Νικος και να λεει οτι η αστυνομια δεν επρεπε να παιρνει νυχτερινα…δηλ αντι να πει επιτελους θα παρουμε και εμεις ενα βραδυνο δεν του αρεσει που το επερνε ο αστυνομικος η ο πυροσβεστης η ο λιμενικος….καλυτερα να κραταμε το στομα μας κλειστο παρα να εκφραζουμε τετοιες αποψεις και να δημιουργουμε εντασεις μεταξυ μας..ευχαριστω…

ΚωσταΣ
ΚωσταΣ
21 Μαΐου 2017 14:04

ΚΑΛΗΜΕΡΑ.ΕΑΝ ΕΧΕΙΣ ΔΑΝΕΙΟ ΑΠΟ ΤΟ ΤΕΑΠΑΣΑ ,ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΚΡΑΤΑΝΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΙΣΘΟ (ΛΟΓΩ ΑΠΟΣΤΡΑΤΕΙΑΣ) ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΜΕ ΑΙΤΗΜΑ ΜΟΥ ΣΤΟ ΤΑΜΕΙΟ , ΝΑ ΖΗΤΗΣΩ ΝΑ ΑΦΑΙΡΟΥΝΤΑΙ Η ΤΟ ΣΩΣΤΌ ΝΑ ΚΡΑΤΟΥΝΤΑΙ ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΜΗΝΙΑΙΑ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΜΑΣΤΕ ,ΑΠΟ ΤΟ ΕΦΑΠΑΞ ΠΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥΜΑΣΤΕ- ( Η ΖΗΤΑΩ ΠΟΛΛΑ ΑΠΟ ΤΟ ΤΕΑΠΑΣΑ)-ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ-ΑΙΤΗΣΗ, ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ.?ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

δημητρης
δημητρης
Απάντηση σε  ΚωσταΣ
21 Μαΐου 2017 16:11

θα σου γινει οπως σε συναδελφο συμψηφισμος με το εφαπαξ .

ΚωσταΣ
ΚωσταΣ
Απάντηση σε  δημητρης
21 Μαΐου 2017 17:53

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

Γιάννης
Γιάννης
21 Μαΐου 2017 08:21

Καλημέρα παιδιά τι θα γίνει με προσωρινές θα πάρουμε κάτι?Φυλακή θα πάμε Όλα απλήρωτα είναι..

Γιώργος
Γιώργος
Απάντηση σε  Γιάννης
22 Μαΐου 2017 01:02

https://enstoloi.net/astynomia/comment-page-157/#comments διάβασε αυτό, ελπίζουμε να τηρηθεί.

Vino1971
Vino1971
21 Μαΐου 2017 00:43

Καποιος που δεν πληρωσε τον στρατο αλλα εκανε αιτηση να τον πληρωσει εως 31 12 2016 θεωρω οτι τον κατοχυρωνει αν καποιος γνωριζει κατι διοτι απασχολει πολλους συναδελφους

ΓΙΆΝΝΗΣ ΑΜΕΣΟΣ
ΓΙΆΝΝΗΣ ΑΜΕΣΟΣ
Απάντηση σε  Vino1971
21 Μαΐου 2017 14:41

Τον κατοχυρώνει συναδελφε

Vino1971
Vino1971
Απάντηση σε  ΓΙΆΝΝΗΣ ΑΜΕΣΟΣ
21 Μαΐου 2017 15:21

Ευχαριστω συναδελφε

ΓΙΆΝΝΗΣ ΑΜΕΣΟΣ
ΓΙΆΝΝΗΣ ΑΜΕΣΟΣ
Απάντηση σε  Vino1971
21 Μαΐου 2017 20:46

Κ εγώ στην ίδια κατηγορία είμαι,. Όπως με ενημέρωσαν συνάδελφοι από αυτό το σαιτ κ συνδικαλιστης τον οποίο ρώτησα με διαβεβαίωσε ότι όσοι έχουμε κάνει αίτηση έως 31 12 16 κατοχυρώνούτε κ μετράει ο στρατός για τα κλιμάκια.

Λευτέρης Κ.
Λευτέρης Κ.
20 Μαΐου 2017 20:05

Καλησπέρα. Γνωρίζει κανείς πότε θα απαντήσει το ΤΕΑΠΑΣΑ στις αιτήσεις για την χορήγηση των δανείων; Μπορεί κάποιος να μάθει και να μας πει.
Ευχαριστώ…

Var69
Var69
Απάντηση σε  Λευτέρης Κ.
21 Μαΐου 2017 17:05

18 Μαΐου έγινε η επιτροπή… Λογικά μέσα στην εβδομάδα εάν το πήρες θα σου έρθει μυνημα…..

Λευτέρης Κ.
Λευτέρης Κ.
Απάντηση σε  Var69
21 Μαΐου 2017 20:53

Ευχαριστώ πολύ…

Μανος
Μανος
20 Μαΐου 2017 15:42

Ξερει καποιος να μου πει εγω δεν εχω πληρωσει τον στρατο εχω 24 χρονια στο σωμα και 24 μηνες στρατιωτικη θητεια τωρα με τον νεο νομο πιυ δεν μετραει ο στρατος αν δεν τον εχεις πληρωσει θα κατεβω χρονοεπιδομα απο 52 σε 48 και απο 1-1-17 θα μου τα παρουν πισω αναδρομικα;

Γιωργοs
Γιωργοs
Απάντηση σε  Μανος
20 Μαΐου 2017 18:05

Δυστυχώs φίλε μου είναι έτσι όπωs τα λέs. Θα είσαι ενα κλιμάκιο κάτω(δεν υπάρχει πια χρονοεπίδομα) σε σχέση με έναν σειρά σου που έχει αναγνωρισει 24 μήνεs στρατό. Για αναδρομικά δεν γνωρίζω να σου πώ .

Μανος
Μανος
Απάντηση σε  Γιωργοs
20 Μαΐου 2017 22:02

Σε ευχαριστω φιλε μου

kostastam
kostastam
Contributor
Απάντηση σε  Μανος
20 Μαΐου 2017 19:32

Μάνο το χρον/δομα καταργήθηκε. Αυτό που θα “πάθεις”, από τη μη αναγνώριση του στρατού είναι το να καταταχθείς ένα (1) κλιμάκιο μικρότερο από αυτό που θα ήσουν αν είχες αναγνωρίσει το στρατό. π.χ. αν είσαι Αρχ. (β) με τα 26 χρόνια υπηρεσίας (24 πραγματικά+2 στρατό) θα ήσουν στο 13ο κλιμάκιο (1.725 βασικό), ενώ τώρα με 24 χρ. υπηρεσίας είσαι στο 14ο κλιμάκιο (1.665 βασικό). Σχετικά με “αυτά που έπαιρνες” και “αυτά που θα παίρνεις”, δεν αναμένεται να πάθεις κανένα κακό, αφού τη διαφορά τους θα τη παίρνεις σαν προσωπική διαφορά. Η δυσκολία θα είναι στο πότε θα πάρεις αύξηση ή και στο μέχρι πότε θα καταβάλλεται η προσ. διαφορά.

Μανος
Μανος
Απάντηση σε  kostastam
20 Μαΐου 2017 22:07

Αστα….το υεμα ειναι αν θα κοψουν καποια στιγμη και μισθολογικη διαφορα…σε ευχαριστω για την απαντηση..

Var69
Var69
Απάντηση σε  Μανος
20 Μαΐου 2017 21:45

Ετοιμάζεται σχετική ανακοίνωση……

Γιώργος
Γιώργος
Απάντηση σε  Var69
20 Μαΐου 2017 21:59

Μάνο και εγώ τα ίδια 17 μήνες στρατό, αλλά τη να πληρώσουμε τον στρατό, την πενταετία, τον γάμο. .

Μανος
Μανος
Απάντηση σε  Γιώργος
20 Μαΐου 2017 22:05

Τωρα πληρωνω την πενταετια τον στρατο ελεγα αστων για το μελλον…αφου μετρουσε μισθολογικα τωρα την πατησαμε……αλλα ηταν και πολλα τα χρηματα

Μανος
Μανος
Απάντηση σε  Μανος
20 Μαΐου 2017 22:09

Τον γαμο το εμαθα προχθες οτι θελει ενα βασικο….αστων για οταν ειναι να παρουμε συνταξη αν υπαρχοτν εως τοτε

Var69
Var69
Απάντηση σε  Γιώργος
21 Μαΐου 2017 09:40

ΦΙΛΕ ΓΙΩΡΓΟ δυστυχώς έχεις δίκιο ότι όλα τα πληρώνουμε…… Όμως ότι πληρώνουμε έπρεπε να ξέρεις ότι είναι κέρδος… Ο στρατός σου έδινε το χρόνοεπίδομα που ήταν κέρδος και που πιστεύω ότι θα συνεχίσει να είναι κέρδος.. Η πενταετία σου συμπλήρωνε την 35τια η την 40ετια στους νέους οπότε κέρδος διότι οι ενστολοι έχουν το 35 έτη χωρίς όριο ηλικίας η εχουν 40ετια Η 60 ΕΤΩΝ όλα μαζι…. Ο Γάμος που πληρώνεται έως συγκεκριμένη ημερομηνία με έναν βασικό μισθό που όσο ποιο νωρίς πληρώνονταν ήταν κέρδος λόγω χαμηλού βασικου και έχει αξία διότι είναι για να δικαιούται η οικογένεια σου σύνταξη σε περίπτωση που χτυπά ξύλο μείνουν μόνοι τους.. Αυτά όλα έγιναν με αγώνες τους οποίους πρέπει να μη ξεχνάμε…. Επίσης πρέπει να γνωρίζουμε ότι ήμαστε ο μοναδικός κλάδος ακόμα που είναι ι στην ουσία χωρίς όριο ηλικίας διότι μετράνε όλα στα πραγματικά έτη ενώ στον δημ. Τομέα και ιδ.υπαλληλους. Απλά τους συμπληρώνει τα χρόνια ασφάλισης με υποχρεωτικά στα 62 πλέον σύνταξη ΚΑΙ 40 χρόνια υποχρεωτικά και αν δε μαζεύουν τα χρόνια πάνε στα 67…. Αν μπορούσαν ακόμα και τώρα θα… Διαβάστε τη συνέχεια »

Γιώργος
Γιώργος
Απάντηση σε  Var69
21 Μαΐου 2017 10:08

Var 69 Καλά τα γράφεις αλλά το κέρδος που είναι όταν με τον γάμο πληρώνεις ένα βασικό και σύνταξη δεν παίρνει κανένας από την οικογένεια μου(άνω τον 55 ) ,τον στρατό γιατί να πληρώνω εγώ και οι παλιοί τσάμπα, το μόνο για μένα πού αξίζει είναι τα πέντε χρόνια μαχημα που είναι το ποσό μικρό για τους αστυνομικούς .. Βλέπουμε συνάδελφος με 33,34, χρόνια υπηρεσίας και δεν βγαίνουν στην σύνταξη και οι άνθρωποι έχουν δίκαιο, εάν βγουν πέφτουν 500 ευρώ, κάτω. Οπότε καθαρά προσωπική άποψη ότι η πλειοψηφία τον συνάδελφον θα εξαντλούν τα όρια ηλικίας μιας και οι συντάξεις θα φτάσουν είναι το 40% του μισθού και γιαυτό τον λόγο δεν πληρώνω τίποτα. .

Var69
Var69
Απάντηση σε  Var69
21 Μαΐου 2017 10:31

Δεν λέω ότι έχεις άδικο Γιώργο για τη συνταξη Απλά ευελπιστώ ότι κάποια στιγμή πρέπει να αλλάξει ο νόμος για τις χήρες επίσης ΝΩΜΙΖΩ κάνεις λάθος στον στρατό… τον πλήρωναν και οι παλαιότεροι ενώ την πενταετία δεν την πληρώνουν οι πριν του 1990 …

Μανος
Μανος
Απάντηση σε  Var69
21 Μαΐου 2017 21:55

Για καθηστε λιγο εγω τον γαμο δεν τον εχω πληρωσει, ετσι που εγιναν τα πραγματα τωρα ελεγα να γον αφησω για το τελος,ερωτηση αν παθω κατι τωρα οι δικοι μου δεν θα παρουν τιποτα;

Var69
Var69
Απάντηση σε  Var69
22 Μαΐου 2017 22:07

ΜΑΝΟ δε ΝΩΜΙΖΩ να έχεις πρόβλημα..όσο είσαι στην ενέργεια . Το θέμα είναι ότι ανεβαίνει ο βασικός μισθός άρα ποιο ακριβος ο γάμος…. Επίσης όταν ερθει η διαγραφή για σύνταξη σε ενημερώνουν οτι πρέπει να πληρωθεί για τους λόγους που σου ανέφερα… Τώρα αν εσύ πεις δε ΣΑΣ ΔΙΝΩ ΜΊΑ ΔΡΑΧΜΗ….. ΔΕ ξέρω… Νομίζω στο κρατάνε υποχρεωτικά…. Με το μισθό που θα έχεις τότε.. Άρα εσύ αποφασίζεις το πότε..

ΓΙΆΝΝΗΣ ΑΜΕΣΟΣ
ΓΙΆΝΝΗΣ ΑΜΕΣΟΣ
20 Μαΐου 2017 11:50

K ΚΑΡΑΣΑΒΒΊΔΗ η διαφορά που προκύπτει στο πλήρωτεοαπό το παλιό με το νέο μισθολογιο λόγω αύξησηΣ εισφορών κ φόρων θα είναι πραγματικη η όχι κ εάν ναι θα γίνουν κ αναδρομές κρατήσεις από 1 1 17;

ΓΙΆΝΝΗΣ ΑΜΕΣΟΣ
ΓΙΆΝΝΗΣ ΑΜΕΣΟΣ
20 Μαΐου 2017 18:24

Ευχαριστώ πολυ

Βασιλης
Βασιλης
20 Μαΐου 2017 04:35

Κ. Αχιλλεα συγχαρητηρια για την ενημερωση που προσφερετε.
Ηθελα να σιγουρευτω σχετικα με τη θητεια που υπολογιζεται στο νεο μισθολογιο οτι δεν αφορα οσους εχουν υπηρετησει ως πενταετεις (24 ΜΗΝΕΣ Ο.Π.Υ / 1990)..Σωστα; 🙁

kostastam
kostastam
Contributor
Απάντηση σε  Βασιλης
20 Μαΐου 2017 09:30

Φίλε Βασίλη με τον όρο “Θητεία”, εννοείται η “υποχρεωτική” στράτευση και όχι η “εθελοντική”, η οποία (εθελοντική), προσμετράται βέβαια και σαν συντάξιμος χρόνος και κατ΄ επέκταση για τη θεμελίωση δικαιώματος σύνταξης.
Τώρα εάν θα μετρήσει η προυπηρεσία στο να ανέβει κάποιος μισθολογικό κλιμάκιο με το νέο νόμο, μακάρι να το προβλέπει γιατί πολλοί θα έχουν προυπηρεσία (ΙΚΑ, ΤΕΒΕ κ.τλ.). Δεν είδα όμως να αναφέρεται πουθενά ως τώρα. Ας βγεί το ΦΕΚ, να δούμε τι προβλέπει.

G.G.
G.G.
Απάντηση σε  kostastam
20 Μαΐου 2017 14:19

Νόμος 4272/2017 (ΦΕΚ Α’ 74/19-5-2017)
https://www.e-nomothesia.gr/suntaksiodotika/nomos-4472-2017-fek-74a-19-5-2017.html

Άρθρο 126
Ως υπηρεσία για τη µισθολογική κατάταξη και εξέλιξη αναγνωρίζεται η αναφερόµενη στις διατάξεις της παρ. 4 του άρθρου 11 του ν. 4354/2015 (Α΄ 176), ο χρόνος φοίτησης στις στρατιωτικές σχολές ή στις αντίστοιχες σχολές των Σωµάτων Ασφαλείας, καθώς και ο χρόνος απόκτησης ιατρικής ειδικότητας, εφόσον η ειδικότητα αυτή αποτελεί τυπικό προσόν κατάταξης. Δεν αναγνωρίζεται σε καµία περίπτωση ο χρόνος στρατιωτικής θητείας.
Η αναγνώριση των ανωτέρω υπηρεσιών πραγµατοποιείται µε απόφαση του υπηρεσιακού συµβουλίου ή άλλου αρµοδίου οργάνου και τα οικονοµικά αποτελέσµατα ισχύουν από την ηµεροµηνία υποβολής της σχετικής αίτησης και όλων των απαραίτητων δικαιολογητικών.

Άρθρο 154
Κατά την πρώτη εφαρµογή του παρόντος, η µισθολογική κατάταξη των λειτουργών και υπαλλήλων στα µισθολογικά κλιµάκια που προβλέπονται στις διατάξεις του παρόντος Μέρους πραγµατοποιείται σύµφωνα µε το χρόνο υπηρεσίας στο φορέα που υπηρετούν, καθώς και το χρόνο υπηρεσίας, που έχει αναγνωριστεί για µισθολογική εξέλιξη από το φορέα αυτόν µέχρι και τις 31.12.2016.

Βασιλης
Βασιλης
Απάντηση σε  kostastam
20 Μαΐου 2017 15:01

Σας ευχαριστω πολυ!

Γιάννης
Γιάννης
19 Μαΐου 2017 21:35

Καλησπέρα…
Εχω γεννηθεί το 1963 και έχω καταταγεί στην Αστυνομία (τεως ΑΠ) τον 12/1990.
Εως πότε μπορώ να παραμείνω στό σώμα?
Επίσης: στον πίνακα των συντάξεων υπάρχει Νομοθεσία 2019,2020,2020Α. Τι σημαίνουν αυτά? Οταν τα βάζω η συνταξη μειώνεται….

Γιώργος
Γιώργος
Απάντηση σε  Γιάννης
19 Μαΐου 2017 22:59

Για το δεύτερο που ρωτάς διάβασε εδώ : https://enstoloi.net/selides-ypologismoy-sintaxis-me-nea-metra/

kostastam
kostastam
Contributor
Απάντηση σε  Γιώργος
20 Μαΐου 2017 10:54

Παραμένεις μέχρι 31-12-2023. Το Σεπτέμβριο του 2018 θα έρθει διαταγή από (Δ.Α.Π./Α.Ε.Α.), για όσους κλείνουν τα 55 έτη (ηλικιακά), να υποβάλλουν αίτηση παραμονής. (Π.Δ. 128/2010).
Ευεργετική διάταξη : Υπόψη ότι και να παραμείνεις με αίτησή σου, διατηρείς το δικαίωμα να φύγεις όποτε θελήσεις και θα είναι σαν να φεύγεις με όριο ηλικίας (όχι παραίτηση).

Δημητρης
Δημητρης
19 Μαΐου 2017 19:29

αν ξερει καποιος για την προικοδοτηση των παιδιων αν ειναι υποχρεωτικα να αναγνωριστη ο γαμος

Μανος
Μανος
Απάντηση σε  Δημητρης
20 Μαΐου 2017 12:19

Απο οτι ξερω δεν ειναι υποχρεωτικο για το ΒΟΕΑ θα στα κρατησουν υποχρεωτικα οταν ειναι να βγεις στην συνταξη,για γαμους που εχουν γινει μετα το 2002 εχει καταργηθει

Ραφαηλ
Ραφαηλ
19 Μαΐου 2017 18:55

Κ Αχιλλεα συγνωμη αλλα επεσημανα κατι στην σελιδα για τον υπολογισμο του εφαπαξ της τ.χωροφυλακης που πιθανον να χρηζει διορθωσης. βασικος μισθος για ΑΣΤΒ φαινεται 1005 ενω εμεις οι συνταξιουχοι παιρνουμε 972. επισης οσοι απολυθηκαμε το 2013 με τις τοτε μειωσεις ο βασικος του ΑΣΤΒ ηταν 928 και μετα το 2014 μας ηρθε η αναπροσαρμογη στα 972. με ποιο βασικο μισθο θα πρεπει να υπολογιστει το εφαπαξ

Σπύρος
Σπύρος
19 Μαΐου 2017 18:25

Αυτή τη στιγμή στο ΤΠΔΥ επεξεργάζονται εφαπαξ με πρωτόκολλο 5/15 .

Δημητρης βεροια
Δημητρης βεροια
Απάντηση σε  Σπύρος
19 Μαΐου 2017 22:29

Περιμενουν τα λεφτα για να δωσουν εφαπαξ για συντ.πραξεις που παρελαβαν απο απριλιο 2015 και μετα!