Σώμ. Ασφαλείας

Σελίδα υπ' αριθ. 256 με σχόλια ειδικά για τα Σώματα Ασφαλείας (διαβάστε πρώτα την ενότητα FAQ / Συχνές Ερωτήσεις).

Subscribe
Notify of
guest

36K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
ΧΑΤΖΟΠΟΥΛΟΣ
ΧΑΤΖΟΠΟΥΛΟΣ
9 Νοεμβρίου 2018 17:32

ΕΓΩ ΠΟΥ ΕΦΥΓΑ ΤΟ 2006,46ΑΡΗΣ ΤΟΤΕ,ΔΙΚΑΙΟΥΜΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΛΕΓΟΜΕΝΑ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ?

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Τakis
Τakis
Απάντηση σε  ΧΑΤΖΟΠΟΥΛΟΣ
9 Νοεμβρίου 2018 20:36

ΟΧΙ

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
9 Νοεμβρίου 2018 14:21

Τελικά μέχρι 12-5-2014 θα υπολογιστούν τα αναδρομικά?έτσι γραφει κάποιο άλλο σαιτ.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Γιαννης
Γιαννης
Απάντηση σε  ΔΗΜΗΤΡΗΣ
9 Νοεμβρίου 2018 15:09

Παλικάρια αφήστε πρώτα να μπούνε τα χρήματα.ακουγονται πολλά και διάφορα και έχουμε χάση την μπάλα.σε λίγο θα βγουν σαιτ που θα λένε ότι θα πάρουμε από 200 ευρω ο καθένας!!!! Ασ κάνουμε λιγο υπομονή ακόμα ..

ΣΩΜΑ:
Πυροσβεστική
Γιαννης
Γιαννης
Απάντηση σε  ΔΗΜΗΤΡΗΣ
9 Νοεμβρίου 2018 16:29

Ας μην βιαζόμαστε γιατί ίσως να βρεθεί κάποιος άλλος συνάδελφος και να μας πει 12/5/2015

ΣΩΜΑ:
Πυροσβεστική
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Απάντηση σε  ΔΗΜΗΤΡΗΣ
9 Νοεμβρίου 2018 17:47

Σωστά 2016 ήθελα να γρλαψω

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Απάντηση σε  ΔΗΜΗΤΡΗΣ
9 Νοεμβρίου 2018 17:48

2016 ήθελα να γράψω

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Γιαννης
Γιαννης
Απάντηση σε  ΔΗΜΗΤΡΗΣ
9 Νοεμβρίου 2018 19:19

Ναι 31/12/2016 και όχι 12/5/2016……

ΣΩΜΑ:
Πυροσβεστική
Π.Β.
Π.Β.
9 Νοεμβρίου 2018 09:13

Κ. Αχιλλέα ή όποιος αλλος γνωρίζει θα ήθελα να ρωτήσωεάν ισχύει η πρηροφορία που έχω οτι ένα 2/μηνο πριν την συμπλήρωση της 35/τιας πραγματικης υπηρεσίας γινεται αιτηση στο ταμείο ώστε με την συμπλήρωση αυτής να γίνει εκταμίευση του ΕΦΑΠΑΞ
ευχαριστώ.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Πέτρος
Πέτρος
Απάντηση σε  Π.Β.
9 Νοεμβρίου 2018 11:32

Αίτηση γίνεται με την συμπλήρωση 35 χρόνων και μετά.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΝΙΚΟΣ
ΝΙΚΟΣ
8 Νοεμβρίου 2018 23:51

Βοηθημα Οικογ. Επαγ. Αυτοτελειας.
Ισχυει η παραγραφος 4 ; Λογω αποστρατειας 2412/Φ. 951/360/431347 ( αρθ. 3 παρ.3) ;

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
kostastam
kostastam
Contributor
Απάντηση σε  ΝΙΚΟΣ
9 Νοεμβρίου 2018 08:21

Ισχύει. Ελπίζω να έχεις καταλάβει τι εννοεί Νίκο. Δεν εννοεί απλά “αποστρατεία”.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΖΑΧΟΣ
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΖΑΧΟΣ
8 Νοεμβρίου 2018 18:09

Ειμαι συνταξιουχος πριν την 13-5-2016 και θελω να ξεκινησω τωρα να έχω μικρά αγροτικά εισοδηματα 1.000,00-2.000,00 ευρώ ετησίως . Θα μου γινει περικοπή της συνταξης?

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΖΑΧΟΣ
8 Νοεμβρίου 2018 21:11

Διάβασε το άρθρο https://enstoloi.net/eksaireseis-perikopis-gia-ergasia-sintaxiouxon/ και ειδικά την ενότητα 6β. Αφού θα αρχίσεις τώρα να έχεις αγροτικό εισόδημα σε σένα εφαρμόζεται η παράγραφος 6β του άρθρου άσχετα με το ότι είσαι συνταξιούχος πριν την 13/5/2016.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Ζαχος Γεωργιος
Ζαχος Γεωργιος
Απάντηση σε  GEORGIOSP
8 Νοεμβρίου 2018 21:36

Σε ευχαριστω πολυ συναδερφε το εχω αναγνωσει το συγκεκριμενο απλα αν μπορω να το θεσω αλλιως και πιο συγκεκριμενα πριν καποια χρονια εβαλα καποια δεντρα ελατης τα οποια παιρνουν απο 8 εως και δεκα χρονια να μςγαλωσουν.Στη φορολογικη δηλωση τα ανεφερα.Μεχρι προτινος δεν ειχα εισοδημα να υποβαλω στην φορολογικη δηλωση.Αυτη τη χρονια θα μπορεσω να δωσω καποια για χριστουγεννιατικα δεντρα.Απλα αυτο μου φαινεται πως δεν διασαφηνιζεται επαρκως.Ακομα υπαρχει μια οδηγια ωια την εφαρμογη του αρθρου 20 που και αυτη με προβληματιζει απο 19/3/2018 με αρ.πρωτ.Φ.8000/οικ.12151/274.Παντως σε ευχαριστω και παλι για το ενδιαφερον και την απαντηση.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Ζαχος Γεωργιος
8 Νοεμβρίου 2018 22:27

Συνονόματε Γιώργο το έγγραφο που αναφέρεις https://diavgeia.gov.gr/doc/ΩΦΦΒ465Θ1Ω-ΛΥΡ?inline=true είναι αυτό που αναλύει ο Αχιλλέας στο άρθρο του. Αν κατάλαβα καλά λες ότι δεν αποσαφηνίζεται επαρκώς η περίπτωση σου επειδή άρχισες να ασχολείσαι με αγροτικές εργασίες πριν την 12/5/2016 χωρίς να έχεις μέχρι σήμερα εισόδημα άρα δεν είναι ξεκάθαρο αν ανήκεις στην κατηγορία συνταξιούχων των λοιπών – πλην του πρώην ΟΓΑ- φορέων κύριας ασφάλισης ή του δημοσίου μέχρι 12/5/2016 (κατηγορία 6α στο άρθρο του Αχιλλέα) ή στους συνταξιούχους λοιπών φορέων κύριας ασφάλισης ή του Δημοσίου μετά την 13.5.2016 (κατηγορία 6β στο άρθρο του Αχιλλέα). Το ύψος του εισοδήματος που αναφέρεις είναι τέτοιο που δεν επηρεάζεσαι και δεν εμπίπτεις στις διατάξεις του άρθρου 20 του Ν4387/2016 άσχετα με το σε ποια κατηγορία ανήκεις. Γνώμη μου είναι ότι αν κάποτε το εισόδημα σου από αυτή την δραστηριότητα υπερβεί σε ετήσια βάση το ποσό 4923,12€ θα θεωρηθεί από τον ΕΦΚΑ ότι θα πρέπει να γίνει περικοπή της σύνταξης αφού δεν υπήρχε εισόδημα πριν την 12/5/2016 ώστε να θεωρηθείς εργαζόμενος συνταξιούχος πριν την εφαρμογή του Ν4387/2016.… Διαβάστε τη συνέχεια »

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Ζάχος Γεωργιος
Ζάχος Γεωργιος
Απάντηση σε  GEORGIOSP
8 Νοεμβρίου 2018 22:36

Σε ευχαριστώ πολύ συναδερφε για τη βοήθεια σου καλό βράδυ να εχεις

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Γιαννης
Γιαννης
8 Νοεμβρίου 2018 11:31

Καλημέρα φίλοι μου,εμείς που βγήκαμε στην σύνταξη μετά τις 13 Μάιου του 2016 θα κάνουμε αίτηση για τις περικοπές των δώρων. Μήπως εμάς μας εγκλωβίζει ο νόμος Καντρουγκαλου???

ΣΩΜΑ:
Πυροσβεστική
kostastam
kostastam
8 Νοεμβρίου 2018 11:14

Αχιλλέα, η μεγάλη είδηση που αναγράφεται στο κατατεθέν νομοσχέδιο για τα αναδρομικά των στρατιωτικών δεν είναι η φράση “καταβάλλεται εφάπαξ”? Δεν βλέπω να τονίζεται πουθενά παρόλο που το μεγάλο ζητούμενο όλο αυτό το διάστημα ήταν ο τρόπος χορήγησης των αναδρομικών (εφάπαξ ή με δόσεις). Νομίζω ότι πλέον αποσαφηνίστηκε.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Γιάννης
Γιάννης
Απάντηση σε  kostastam
8 Νοεμβρίου 2018 12:34

Αν από όλη την ντρο- πολογία που κατατέθηκε εσύ βρίσκεις ότι αυτό είναι το μεγάλο ζητούμενο – μεγάλη είδηση, μάλλον δεν έχεις καταλάβει τι έχει κατατεθεί και τι επιπτώσεις έχει.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
kostastam
kostastam
Contributor
Απάντηση σε  Γιάννης
8 Νοεμβρίου 2018 13:24

Συγνώμη συνάδελφε αλλά όλα αυτά που άκουγα τόσο καιρό ότι περιμένανε ορισμένοι “συμπαθητικοί” ήξερα ότι έχουν οριστεί – αποσαφηνιστεί – “τελεσιδικήσει” με άλλους νόμους.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  kostastam
8 Νοεμβρίου 2018 13:37

Κώστα έχεις δίκιο. Το μεγάλο ζητούμενο όλο αυτό το διάστημα ήταν ο τρόπος χορήγησης των αναδρομικών (εφάπαξ ή με δόσεις). Όταν ακούγαμε από επίσημα κυβερνητικά χείλη για αποκατάσταση του υπόλοιπου 50% και έχοντας υπόψιν τον τρόπο που υλοποιήθηκε το πρώτο 50% με τον Ν4307/2018 θεωρούσαμε κάποια πράγματα δεδομένα και ασχολούμασταν μόνο με το πότε και πως θα δοθούν τα χρήματα. Από την δημοσίευση όμως του προσχεδίου και ιδιαίτερα από εχθές που κατατέθηκε το σχέδιο νόμου στην βουλή προέκυψαν και άλλα θέματα αρκετά σοβαρά για να τραβήξουν το ενδιαφέρον από την εφάπαξ καταβολή των αναδρομικών. Πρώτο από όλα (χωρίς ιεράρχηση) η καταβολή ποσού αναδρομικών από 1/8/2012 μέχρι 31/12/2016 κουρεύοντας (κλέβοντας) αναδρομικά ποσά μιας διετίας από απόστρατους και εν/εν. Δεύτερο η καταβολή των αναδρομικών δεν επηρεάζει τον υπολογισμό των αποδοχών των εν/εν σύμφωνα με το νέο μισθολόγιο (Ν4472/2017) και τον καθορισμό της προσωπικής διαφοράς ούτε τις συντάξιμες αποδοχές των αποστράτων με βάση τις οποίες θα επανυπολογιστεί η ανταποδοτική σύνταξη και η προσωπική διαφορά. Έτσι έχουμε μια μόνιμη μείωση μηνιαίων αποδοχών αντίθετη, κατά… Διαβάστε τη συνέχεια »

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  GEORGIOSP
8 Νοεμβρίου 2018 13:48

Συγνώμη Ν4307/2014.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
kostastam
kostastam
Contributor
Απάντηση σε  GEORGIOSP
8 Νοεμβρίου 2018 16:17

Αυτά ακριβώς εννοούσα φίλε μου. Έχει αποσαφηνιστει το διάστημα αναδρομικών (8/12 – 12/16), αφού από 1-1-2017 ισχύει το νέο μισθολόγιο. Περίμεναν επίσης πολλοί να αυξηθει η προσωπική τους διαφορά λόγω διαφοράς μισθού “16 – “17. Μα πως θα γινόταν αυτό; προκειται για αλλη διεκδικηση η οποία θα συμπαρασύρει και τις συντάξεις και τα εφάπαξ.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΒΑΓΓΕΛΗΣ
ΒΑΓΓΕΛΗΣ
Απάντηση σε  GEORGIOSP
8 Νοεμβρίου 2018 21:47

Γιώργο συμφωνώ απόλυτα μαζί σου και εδώ πρέπει να πούμε ότι δικαιούμαστε να είμαστε πιο απογοητευμένοι εμείς οι απόστρατοι, γιατί νομίζω ότι χάσαμε περισσότερες προσδοκίες από την παρελκυστική στάση των κυβερνώντων, σε σχέση με τους εν ενεργεία συναδέλφους μας, για τους οποίους ήταν από την αρχή της ιστορίας λίγο πιο ξεκαθαρισμένα τα πράγματα….

ΣΩΜΑ:
Πυροσβεστική
Ιωάννης Στεφανίδης
Ιωάννης Στεφανίδης
Απάντηση σε  kostastam
8 Νοεμβρίου 2018 15:27

Και τώρα που διευκρινιστικε οτι θα ειναι καταβολη εφάπαξ . Παμε στην κρισιμη ερώτηση.ΠΟΤΕ? Με την μισθοδοσία Νοεμβρίου η αργότερα?Πιστεύω πριν τις γιορτές για να κινηθεί και λιγο η Αγορα.Ολα μελετημενα.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΝΙΚΟΣ
ΝΙΚΟΣ
7 Νοεμβρίου 2018 11:10

Καλημερα σε ολους θα ηθελα να κανω κ εγω μια ερωτηση σχετικα με την ηλεκτρονικη υποβολη της ανακοπης παραγραφης εαν ευσταθει για καινουργιους συνταξιουχους29/12/2016 διαγραφη(ακομη προσωρινη) οι οποιοι ειναι ομως ηληκιακα κατω των 60 ετων(50+)
Τα δωρα με τους τελευταιους μνημονιακους νομους πριν τη καταργηση τους δεν τα επαιρναν συνταξιουχοι του δημοσιου ανω των 60 ετων?

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
Απάντηση σε  ΝΙΚΟΣ
7 Νοεμβρίου 2018 12:09

Εκτός κι’ αν είχαν αποστρατευτεί με πρωτοβουλία της υπηρεσίας, Ν 3847/10 άρθρο μόνο παρ. 2 Σε ενδεχόμενη αγωγή που θα γίνει ,σαν συνέχεια της αίτησης , μπορεί κάποιος να ζητήσει να κριθεί αντισυνταγματικός κι’ αυτός ο νόμος . Πάντως ο αντίστοιχος μνημονιακός 3845/10 που ορίζει τα μειωμένα δώρα του ιδιωτικού τομέα . η 2287/15 ΣΤΕ τον έβγαλε συνταγματικό, την στιγμή που τις μειώσεις του ν 4051/12 και 4093/12 τις έβγαλε αντισυνταγματικές

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
7 Νοεμβρίου 2018 12:52

Για τους νέους συνταξιούχους το εμπόδιο είναι ότι ο ν 4387/16 ακόμα δεν έχει κριθεί αντισυνταγματικός , ενώ η κυβέρνηση διακηρύσσει σε όλα τα επίπεδα ότι όποτε κι΄αν υπάρξει δικαίωση για τους παλαιούς συνταξιούχους για τις μειώσεις και τα δώρα , θα είναι για το διάστημα από τον Ιούνιο του 2015, τότε δημοσιεύτηκαν οι ΣΤΕ, μέχρι τον 5/16 ..

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΝΙΚΟΣ
ΝΙΚΟΣ
9 Νοεμβρίου 2018 00:38

Ευχαριστω πολυ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ για τις κατατοπιστικες απαντησεις σου

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
γιωργος-θεσσαλονικη-ε.ε.
γιωργος-θεσσαλονικη-ε.ε.
7 Νοεμβρίου 2018 02:51

σχετικα με την ηλεκτρονικη υποβολη τις ανακοπης παραγραφης υπαρχει;;μας αφορα;; και αν ναι ..τι κειμενο γραφουμε στο τελος γιατι εκει ειναι ολο το θεμα απο οτι καταλαβα.μια δοκιμη που εκανα εχουν ολα τα στοιχεια και για εμας τους ενστολους..ταμεια κτλ.ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ μια ενημερωση ειδικα για το κειμενο ,γιατι μετα δεν γινοντε αλλαγες…[ειμαι στην αναμονη να στειλω την γραπτη στο ΓΛΚ ]ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ εκ των προτερων υγ.και ενα μεγαλο ΜΠΡΑΒΟ για την αρτια και σπουδαια δουλεια που κανεις τοσα χρονια…ΑΚΑΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΑΚΟΥΡΑΣΤΟΣ …φυσικα και ενα μπραβο και στα αλλα παιδια που απανταν σε θεματα που γνωριζουν..μπορει καποιοι να βγαλαμε την στολη αλλα δεν ξεχναμε την …ΣΥΝΑΔΕΡΦΙΚΟΤΗΤΑ..

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Χρήστος
Χρήστος
6 Νοεμβρίου 2018 22:59

καλησπέρα σας ,σε περίπτωση παραίτησης ή διωξίματος (λόγου πειθαρχικού) από αστυνομία με 11 χρόνια υπηρεσίας παίρνω πίσω τις κρατήσεις για το εφάπαξ? Μετά από πόσο χρόνο? Είναι καλύτερα να παραιτηθώ ή να με διώξουνε ?
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
kostastam
kostastam
Contributor
Απάντηση σε  Χρήστος
8 Νοεμβρίου 2018 10:05

Κεφ. 2, παρ. 3Γ https://enstoloi.net/voithimata/faq-erotisis/

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Χρήστος
Χρήστος
6 Νοεμβρίου 2018 21:01

Αχιλλέα από το ποσό που είναι στο πινακακι της εφαρμογής επιστροφής των αναδρομικών με πράσινα γράμματα , είναι καθαρό , ή αφαιρούμε δεξιά τίς κρατήσεις των ταμείων που έχει με κόκκινο;

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
kostastam
kostastam
Contributor
Απάντηση σε  Χρήστος
6 Νοεμβρίου 2018 22:22

Ήμαρτον.
https://enstoloi.net/astynomia/comment-page-256/#comment-68102

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  kostastam
7 Νοεμβρίου 2018 08:51

😂 🤣

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Γιαννης
Γιαννης
6 Νοεμβρίου 2018 14:19

Μην τα χάνετε φίλοι μου αν είσασταν σε ενέργεια το διάστημα 2012/8 με 31/12/2016 θα πάρετε αναδρομικα…

ΣΩΜΑ:
Πυροσβεστική
ΓΙΩΡΓΟΣ
ΓΙΩΡΓΟΣ
Απάντηση σε  Γιαννης
6 Νοεμβρίου 2018 18:02

ΘΕΛΩ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΣΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΤΩΝ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΩΝ ΤΟ ΠΡΑΣΙΝΟ ΠΟΣΟ ΜΠΑΙΝΕΙ ΣΤΗ ΤΣΕΠΗ Η ΑΦΑΙΡΟΥΜΕ ΤΙΣ ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ;;;;;;

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΣΑΚΗΣ
ΣΑΚΗΣ
9 Νοεμβρίου 2018 18:37

Κύριε Καρασαββίδη, ζητώ συγνώμη επειδή προηγουμένως έκανα κι εγώ την ίδια ερώτηση που έκανε και ο Γιώργος. Δεν είχα δει το υπόδειγμα και γι’ αυτό δεν κατάλαβα αν το ποσό είναι μεικτό ή καθαρό. Πολλά συγχαρητήρια για τη δουλειά σας, την εγκυρότητά σας και για τον χρόνο που αφιερώνετε σ’ αυτήν.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γιώργος
Γιώργος
6 Νοεμβρίου 2018 11:50

Να ρωτήσω κάτι που είναι της παρούσης το πόθεν έσχες πότε αρχίζει μετά τις καινούριες προθεσμίες?

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
G.G.
G.G.
Απάντηση σε  Γιώργος
6 Νοεμβρίου 2018 11:52

https://www1.gsis.gr/not_available.html

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΑΝΝΑ
ΑΝΝΑ
6 Νοεμβρίου 2018 11:46

Δεν έχω καταλάβει γιατί όλοι μιλάνε για αναδρομικά ενστόλων…δεν θα πάρουν και οι συνταξιούχοι τον Δεκέμβριο (δεν μιλάω για τα δώρα…)…οι συνταξιούχοι δεν συμπεριλαμβάνονται στους ένστολους?…έχω μπερδευτεί τελείως…υποτίθεται οτι η νομοθετική ρύθμιση που θα έρθει μέσα στην εβδομάδα μιλάει και για εν ενεργεία και για συνταξιούχους…δεν το καταλαβαίνω καθόλου…τι εννοούν με το ένστολοι?

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
G.G.
G.G.
Απάντηση σε  ΑΝΝΑ
6 Νοεμβρίου 2018 11:50

Διάβασε το παρακάτω άρθρο το οποίο περιγράφει αναλυτικά τι θα λάβουν οι συνταξιούχοι.
https://enstoloi.net/apokatastasi-misthologiou-sintaxi-efapax-merismata/

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΑΝΝΑ
ΑΝΝΑ
Απάντηση σε  G.G.
6 Νοεμβρίου 2018 11:52

Σας ευχαριστώ πολύ…αλλά δεν κατάλαβα και πολλά…

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  ΑΝΝΑ
6 Νοεμβρίου 2018 12:24

@ΑΝΝΑ
Θα πάρουν αναδρομικά όσοι έχουν καταστεί συνταξιούχοι μετά τη 1-8-2012.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΑΝΝΑ
ΑΝΝΑ
Απάντηση σε  aero
6 Νοεμβρίου 2018 12:34

Δηλαδή η μητέρα μου που παίρνει την σύνταξη του μπαμπά μου απο το 1996 δεν θα πάρει αναδρομικά παρόλες τις μειώσεις? μα και το 2015 πήρε που άλλαξε η συνταξιοδοτική της πράξη…

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
G.G.
G.G.
Απάντηση σε  ΑΝΝΑ
6 Νοεμβρίου 2018 12:38

Διάβασε το παρακάτω να υπολογίσεις πόσα θα λάβει η μητέρα σου.

http://www.hellasmil.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=870:2018-09-12-06-48-49&catid=29:omospondia&Itemid=61

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΑΝΝΑ
ΑΝΝΑ
Απάντηση σε  G.G.
6 Νοεμβρίου 2018 12:46

Άρα θα πάρει…Ευχαριστώ πολύ…αυτό έχω διαβάσει κι εγώ…απλά δεν ξέρω ποιό ποσό να πολλαπλασιάσω
Όμως από τον Φεβρουάριο του 2015 το μηνιαίο συνταξιοδοτικό της σημείωμα αναγράφει 31,54 ΔΟΣΗ ΑΝΑΔΡ. Ν.4307/14 και 54 ευρώ ΜΕΙΩΣΗ (Ν4093/12)…ποιό απο τα δύο πολλαπλασιάζω με 36 μήνες?

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΑΝΝΑ
ΑΝΝΑ
6 Νοεμβρίου 2018 21:38

Ευχαριστώ πολύ κύριε Καρασαββιδη για τον χρόνο σας…Ναι δεν τα ξέρω γιατί είναι παραπανω απο εικοσι που έχει φύγει από την ζωη…ισως με βοηθησει ενα χαρτι πιθανόν έχω…το μόνο που ξέρω είναι ότι είχε 35 χρόνια στο σώμα και συνταξιοδοτήθηκε με μισθολογικό βαθμό αντισυνταγματαρχη…θα το κοιταξω…σας ευχαριστώ πολύ και πάλι…Ακόμα και τα μισά να πάρει η μητέρα μου είναι κάτι κι αυτό..

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Δημήτρης
Δημήτρης
Απάντηση σε  ΑΝΝΑ
6 Νοεμβρίου 2018 13:08

Το θεωρούν αυτονόητο, διότι και οι συνταξιούχοι ήταν ένστολοι.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΑΝΝΑ
ΑΝΝΑ
Απάντηση σε  Δημήτρης
6 Νοεμβρίου 2018 13:11

Κατάλαβα….Ευχαριστώ πολύ @Δημήτρης…

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ