Σώμ. Ασφαλείας

Σελίδα υπ' αριθ. 377 με σχόλια ειδικά για τα Σώματα Ασφαλείας (διαβάστε πρώτα την ενότητα FAQ / Συχνές Ερωτήσεις).

Subscribe
Notify of
guest

36.8K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
MIXALHS
MIXALHS
27 Μαΐου 2020 09:58

Καλήμερα σε όλους τους συναδέλφους.. Από αυτούς που αποστρατευτηκαν την 31/12/2019 λόγου ορίου ηλικίας μήπως υπάρχει η έχουν κανένα νέο για την πορεία της σύνταξης:

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΜΑΝΟΣ
ΜΑΝΟΣ
Απάντηση σε  MIXALHS
27 Μαΐου 2020 14:09

μπαινεις εδω εφαρμογη πρωτοκολλου Γ.Λ.Κ πατας εδω
Συντάξεις Δημοσίου – e-Υπηρεσίες – Υπουργείο Οικονομικών και σε βγαζει στην εφαρμογη βαζεις τα στοιχεια σου:https://www1.gsis.gr/syntaxeis/aitima/protected/main.htm?execution=e2s1.χωρις να βαλεις πρωτοκολο.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
27 Μαΐου 2020 00:40

Τίποτα.η μόνη λύση για να κερδίσουμε την αξιοπρέπεια μας είναι να απέχουμε από τις εκλογές για την ανάδειξη σωματείων όταν αυτές γίνουν μαζικά διότι μεγάλο μερίδιο ευθύνης στην απαξίωση μας έχουν και αυτοί!και που τους έχουμε τι κερδίζουμε;εμείς παραμύθι και αυτοί χτίζουν το πολιτικό τους μέλλον…..όλα κατευθυνόμενα είναι από την Κεντρική εξουσία Κύριοι!όσο πάμε και τους ψηφίζουμε όλα καλά,η εκάστοτε κυβέρνηση δεν ασχολείται.ας μην πάμε μια φορά,να δώσουμε ένα ηχηρό μήνυμα για να φτάσει….εκεί ψηλά στις θέσεις των καρεκλοκενταυρων.Εγω αυτό θα κάνω πάντως….και όσοι πιστοί προσέλθετε.Καλο μας βράδυ…και καλό ξημερωμα

ΣΩΜΑ:
Πυροσβεστική
ΓΙΩΡΓΟΣ Κ.Κ.
ΓΙΩΡΓΟΣ Κ.Κ.
26 Μαΐου 2020 21:44

Ήμουνα νιος και γέρασα. Τίποτα δεν άλλαξε στην αστυνομία τα τελευταία 32 χρόνια που θυμάμαι. Και ούτε θα αλλάξει ποτέ να είστε σίγουροι Πάντα θα βγάζουμε το φίδι από την τρύπα και πάντα θα παίρνουμε το…..αυτονόητο.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Aggelo
Aggelo
Απάντηση σε  ΓΙΩΡΓΟΣ Κ.Κ.
27 Μαΐου 2020 14:03

Σειρά έχεις απόλυτο δίκιο .Στα 32 χρόνια το μόνο που άλλαξε είναι η πληρωμή της νυχτερινής απασχόλησης ,η εβδομαδιαία υπηρεσία ,ο κώδικας μεταθέσεων και η εισαγωγή των νέων αστυνομικών από τις πανελλαδικές ……….

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Βασίλης
Βασίλης
26 Μαΐου 2020 18:56

Ήταν πετσοκομμενος ο μισθός του Ιουνίου ή έγινε κάνα λάθος με νυχτερινά-πενθήμερα; Κάνα 100αρικο…

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
26 Μαΐου 2020 17:03

Επειδή ο Κύριος Υπουργός μας σε συνέντευξη του ανέφερε ότι πέρασε τώρα το timing και δεν υπάρχουν πλέον λεφτά για επιδόματα,να θυμάται ότι όποιος ανεβαίνει σε αυτήν την καρέκλα ανεβαίνει από όλους εμάς και δεν ανεβαίνει για παντα,έχει ημερομηνία λήξης και καλά θα κάνουμε όλοι εμείς οι υγιείς σκεπτόμενοι να του ανταποδώσουμε το δούλεμα που μας κάνει τώρα στο σωστό …..timing στις εκλογές!επιτέλους ως πότε ανύπαρκτοι κωλοτουμπες από την μία παράταξη στην άλλη και τούμπαλιν θα παίζουν με τις ζωές μας καθομενοι στα αναπαυτικά γραφεία τους…έλεος.ας τους τιμωρήσουμε με την μόνη δύναμη που έχουμε:ΑΠΑΞΙΩΣΗ!!!!!!

ΣΩΜΑ:
Πυροσβεστική
ΣΠΎΡΟΣ
ΣΠΎΡΟΣ
Απάντηση σε  ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
26 Μαΐου 2020 18:36

Μπράβο Αθανάσιε Έχεις απόλυτο δίκιο 31 χρόνια στο σώμα και όλο θα θα θα ενώ αλλού μοιράζουν επιδόματα και λεφτά εμάς μας έχουν γραμμένους και να δεις και με το εφάπαξ και με το επικίνδυνο και ανθυγιεινό και με τα νυχτερινά που θα τα δίνανε όλα τίποτα δεν θα κάνουν..
Και τι να περιμένουμε από αυτούς όταν Από τη στιγμή που ο αστυνομικός έπαιρνε μέσα σε τρεις μήνες τη σύνταξη του τώρα χρειάζεται τρία και τέσσερα χρόνια για να πάρει σύνταξη .
Είμαστε πολλοί είμαστε δυνατοί και δεν ξέρουμε την αξία μας.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΙΩΑΝΝΗΣ
ΙΩΑΝΝΗΣ
Απάντηση σε  ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
26 Μαΐου 2020 20:44

Έτσι κύριε Αθανασιε,σωστά τα λες.Παρακολουθω αυτά που γράφεις και πολύ σωστά τα λες,μπράβο γιατί συνήθως δεν μιλάει κανένας…

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Ιωαννης
Ιωαννης
26 Μαΐου 2020 15:35

Φίλε σωτο έχεις απόλυτο δίκιο σε αυτά που γράφεις .απλά στην αστυνομία σε έχουν η δεδομένο η γραμμένο.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Σωτος
Σωτος
Απάντηση σε  Ιωαννης
26 Μαΐου 2020 16:26

Μαζί σου είμαι φίλε

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Σωτος
Σωτος
26 Μαΐου 2020 14:33

Εγώ 31 χρόνια πραγματική Υπηρεσία 1925 βασικό πυροσβέστης 2085 κ με λιγοτερα χρόνια ας τα βλέπουμε κ συναδελφοι μια απάντηση περιμένω μούγκα στην στρούγκα

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
Απάντηση σε  Σωτος
26 Μαΐου 2020 16:46

Αυτόν το βασικό που έχεις εσύ στα 31 χρόνια ένας πυροσβέστης θα τον έπαιρνε στα 26 χρόνια!

ΣΩΜΑ:
Πυροσβεστική
Σωτος
Σωτος
Απάντηση σε  ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
26 Μαΐου 2020 16:53

Κ Εγώ στα 26 τον πήρα απλά εσυς με τον νέο νόμο πάτε στο κλιμάκιο 7 αναλογικά που ψηφίστηκε πρην 10 ημέρες κ σε βασικό 2085 κ μιλάμε για ΜΑΥ αστυνομικούς και Πυροσβέστες

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Σωτος
Σωτος
Απάντηση σε  ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
26 Μαΐου 2020 17:01

Φοράτε και το βαθμό εδώ και 10 ημέρες του αν/ΠΑ ας τα βλέπουμε συναδελφοι τι γίνετε μπράβο στους συναδελφους πυροσβέστες

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
γεωργιος
γεωργιος
Απάντηση σε  Σωτος
26 Μαΐου 2020 16:49

Τελικά έχεις δίκαιο με τα ίδια χρονιά με εμένα έχουμε διάφορα περίπου 100 ευρώ.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Σωτος
Σωτος
Απάντηση σε  γεωργιος
26 Μαΐου 2020 17:05

Το ξέρω γιωργο απλά με θεωρούν χαζό με αυτά που γράφω θα το διξη η πορεία λες και εχω διαθεση Εγώ να γράφω στο σάιτ να δουν οι συνάδελφοι τι γίνετε

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Σωτος
Σωτος
26 Μαΐου 2020 13:59

Περιμένω μια Απάντηση επίσημη πυροσβέστης με τα ίδια χρόνια υπηρεσια με μένα να περνώ 150 Ευρώ περισσότερα να με απαντήσουν αυτοί που τα ξέρουν όπλα δεν έχω κάτι με τα παιδιά απλλα κοιμάται η αστυνομία

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
kostastam
kostastam
Contributor
Απάντηση σε  Σωτος
26 Μαΐου 2020 14:32

Δεν λένε τίποτα τα ίδια έτη Σωτο.Κοιτα στην εφαρμογή μισθοδοσίας πόσοι παράγοντες παίζουν ρόλο στο τελικό ποσό.
Οπως, παλιός ασφαλισμενος, αριθμος τέκνων, βαθμός, υπηρεσία, πενθήμερα, νυκτερινα, εγγαμος, θητεία.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Σωτος
Σωτος
Απάντηση σε  kostastam
26 Μαΐου 2020 14:37

Πλάκα μου κάνης τώρα για να στο γραφο το εχω ψάξει κ ισχύ

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
kostastam
kostastam
Contributor
Απάντηση σε  Σωτος
26 Μαΐου 2020 14:38

Α,οκ. Αναφέρεσαι σε κλιμάκιο ε;

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Σωτος
Σωτος
Απάντηση σε  kostastam
26 Μαΐου 2020 14:52

Τι σε κλιμακιο οι πυροσβέστες με τα ιδια κριτήρια περνουν απο τους αστυνομικούς 100 ευρω παραπάνω ποσό Τώρα που πήρανε κ έξτρα μισθολογικους βαθμούς ποσο πιο απλά να το πω

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Σωτος
Σωτος
Απάντηση σε  Σωτος
26 Μαΐου 2020 14:58

Θα περνουν 250 Περισσότερα ας μου το διαψεύσουν περιμένω

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
kostastam
kostastam
Contributor
Απάντηση σε  Σωτος
26 Μαΐου 2020 15:22

Κοίταξες καθόλου τι μερισμα και εφάπαξ παίρνει αυτός ο πυροσβέστης που λες; κοίταξες δλδ καθόλου τις κρατήσεις του; ή απλά σε ικανοποιει να ψάχνεις αρμόδιους για να σου δώσουν απαντήσεις και μάλιστα επίσημες;

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Σωτος
Σωτος
Απάντηση σε  kostastam
26 Μαΐου 2020 15:25

Κ Όσο αφορά το εφάπαξ παίρνουν κανένα 10000 Περισσότερα απο εμάς

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
kostastam
kostastam
Contributor
Απάντηση σε  Σωτος
26 Μαΐου 2020 15:39

Ο αντίστοιχος με εμένα πυροσβέστης πληρώνει τα μισα χρήματα στο ΤΕΑΠΑΣΑ και παίρνει ακριβώς το μισο εφάπαξ απο εμένα. (44.000 έναντι 88.000 εμου). Κάτι κάνεις λάθος φίλε μου.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Σωτος
Σωτος
Απάντηση σε  kostastam
26 Μαΐου 2020 15:59

Κάνης λάθος κ το ξέρεις

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Σωτος
Σωτος
Απάντηση σε  kostastam
26 Μαΐου 2020 16:05

Δηλαδή εγώ που είμαι Αστ Πόλεων Θα πάρω 98000 χι Εγώ κάνω λαθος

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Ιωαννης
Ιωαννης
Απάντηση σε  kostastam
26 Μαΐου 2020 16:48

Φίλε kostatam βάζοντας ακριβώς ημερομηνία εισόδου και εξόδου με ίδιο ακριβώς στρατό και βαθμό σαν πυροσβέστης στο σάιτ βγάζει εφάπαξ 44.350+31500 συνολο75850 .κοίταξε το να δεις ποιος κάνει λαθος

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Σωτος
Σωτος
Απάντηση σε  Ιωαννης
26 Μαΐου 2020 17:10

Εσύ Ιωάννη πόσα 60 με 65

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
kostastam
kostastam
Contributor
Απάντηση σε  Ιωαννης
26 Μαΐου 2020 18:55

Γιάννη αποκλείεται αυτό να συμβαίνει σε εσένα (τ. Χ/Φ). Μήπως βάζεις Α.Π.? ή νέος Ασφαλισμένος?

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Ιωαννης
Ιωαννης
Απάντηση σε  kostastam
26 Μαΐου 2020 19:43

Για του λόγου το αληθές εισαγωγή 16-3-1987 έγγαμος με 1 παιδί ενήλικο και 29 μήνες στρατό ταμείο τέως χωροφ.αρχ μαυ

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
kostastam
kostastam
Contributor
Απάντηση σε  Ιωαννης
26 Μαΐου 2020 22:51

Οπότε βρε Γιάννο μου είσαι ΑΠ. Αυτό δεν σε ρώτησα πριν; αν βάζεις ΑΠ ή νέος ασφαλισμενος.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Ιωαννης
Ιωαννης
Απάντηση σε  kostastam
27 Μαΐου 2020 07:27

Τχφ στο έγραψα πριν (το βοεα το πήρα πριν 5 χρόνια)

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Ιωαννης
Ιωαννης
Απάντηση σε  kostastam
27 Μαΐου 2020 07:42

Φίλε kostatam βάλε τα στοιχεία όλα ακριβώς και αντί για τχφ που είσαι βάλε ότι ανήκεις πυροσβεστική και δες το εφάπαξ που θα σου βγάλει .αυτό εννοώ που μάλλον σε μπερδεψε

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
kostastam
kostastam
Contributor
Απάντηση σε  Ιωαννης
27 Μαΐου 2020 08:21

Φίλε Γιάννη, είσαι τ.Χ/Φ του 1987 και παίρνεις εφάπαξ 44.350? Α Π Ο Κ Λ Ε Ι Ε Τ Α Ι. Και τέλος του 2020 να φύγεις, πάνω από 73.000 παίρνεις.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Ιωαννης
Ιωαννης
Απάντηση σε  kostastam
27 Μαΐου 2020 08:51

Άστο kostatam σου εβαλα αυτά τα ποσά σε απάντηση πόσα παίρνουν οι αντίστοιχοι της πυροσβεστικής εγώ ξέρω τι παίρνω..μπερδεύτηκα με λίγο…

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
kostastam
kostastam
Contributor
Απάντηση σε  Ιωαννης
26 Μαΐου 2020 19:40
Σωτος
Σωτος
Απάντηση σε  kostastam
26 Μαΐου 2020 15:30

Δεν εινε προσωπική ικανοποίηση φιλε μου εινε η δικαίωση για όλους εμάς τους αστυνομικούς που τα μισά χρόνια της ζωής μας τα περάσαμε και περνάνε ακόμα στο σώμα δυστυχώς με το κεφάλι πάντα σκυμμένο Τώρα έχουμε φωνή Μετά από 30 χρόνια

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Σωτος
Σωτος
Απάντηση σε  kostastam
26 Μαΐου 2020 15:33

Δεν οφείλουν να μας απαντήσουν να μας λύσουν την περιέργεια

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Σωτος
Σωτος
Απάντηση σε  kostastam
26 Μαΐου 2020 14:42

Με ίδια κριτήρια οκ γι αυτό κ το έγραψα κ δε συμβενη Τώρα εδώ κ χρόνια για ψάξτε κ πες μου κ αν θελης ανεβάζω τα εκκαθαριστικά πληρωμών 2 χρόνια για το λόγου του αληθείς

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Σωτος
Σωτος
Απάντηση σε  kostastam
26 Μαΐου 2020 14:48

Άσε της εφαρμογες το τι βάζεις στην τσέπη με τα ίδια ακριβώς κριτήρια ψαξτω κ πες μου κ δεν κάνω λαθος και το ξερης

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Σωτος
Σωτος
Απάντηση σε  kostastam
26 Μαΐου 2020 15:17

Τα ίδια κ 3 χρόνια υπηρεσια Περισσότερα για πες μου πως γίνεται

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
Απάντηση σε  Σωτος
26 Μαΐου 2020 15:47

Eχεις δίκιο το τελευταίο μισθολογικό κλιμάκιο σε μας είναι στα 30 χρόνια υπηρεσίας και το ποσό είναι 2085….από κει και πέρα τελος.αυτα είναι για μέχρι τον βαθμό του πυρονομου κατηγορία Β

ΣΩΜΑ:
Πυροσβεστική
Σωτος
Σωτος
Απάντηση σε  ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
26 Μαΐου 2020 15:52

Σ ευχαριστώ Φίλε μου που απάντησες ας τα βλέπουν οι δικοί μας μπράβο σας συναδελφοι που τα πήρατε

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Σωτος
Σωτος
Απάντηση σε  ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
26 Μαΐου 2020 16:00

Θανάση Τι εφάπαξ θα παρης

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
kostas
kostas
26 Μαΐου 2020 13:53

kostastam πηρα τηλ. στο ΤΕΑΠΑΣΑ και μου ειπαν οτι αν παρω το εφαπαξ ε.ε στα 35 χρονια με συμφερει να διακοψω την μετοχικη σχεση. Ισχυει αυτο? Γιατι εδω λετε οτι συμφερει να συνεχισουμε να το πληρωνουμε. Ειμαι αρχ/κας ΜΑΥ.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
kostastam
kostastam
Contributor
Απάντηση σε  kostas
26 Μαΐου 2020 19:42
Σπύρος
Σπύρος
Απάντηση σε  kostas
26 Μαΐου 2020 21:13

Στα 35 εαν το πάρεις θα είναι σαν να εχεις πάρει εντοκο δάνειο απο το ταμείο.
https://enstoloi.net/astynomia/comment-page-373/#comment-86858

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Σωτος
Σωτος
26 Μαΐου 2020 13:34

Το εφάπαξ θα το πάρουμε δε θα το χάσουμε ξεκολατε οι πυροσβέστες περνούν μισθολογικους βαθμός κ εμείς κοιμόμαστε έλεος με το εφάπαξ

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
ΣπύροςΣ
ΣπύροςΣ
26 Μαΐου 2020 13:14

Θα ήθελα να κάνω μία χαζή ερώτηση. Σύμφωνα με το Νόμο 4611/2019 άρθρο 34 οι συντάξεις καταβάλλονται την προτελευταία εργάσιμη του προηγούμενου μήνα δηλαδή τώρα θα πρέπει να καταβληθούν την Πέμπτη 28/5. Όπως ανακοίνωσε ο Βρούτσης στον Αυτιά (νομίζω) πριν από 10 ημέρες περίπου και όπως αναμεταδίδουν όλα τα site, οι συντάξεις μας θα καταβληθούν την Παρασκευή 29/5. Ειλικρινά θα ήθελα να ξέρω αν αυτό αληθεύει, ότι θα πληρωθούμε δηλαδή μία μέρα αργότερα. Σημειώνω ότι δεν τρέφω αυταπάτες για μη μείωση συντάξεων εν ευθέτω χρόνω λόγω της γενικής οικονομικής κατάστασης. Υ.Γ. Η δικαιολογία ότι γίνεται αυτό για να μην υπάρχει συνωστισμός στις τράπεζες στις ίδιες ημερομηνίες απλώς αποτελεί παραμύθι για τα παιδάκια.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Σπύρος
Σπύρος
Απάντηση σε  ΣπύροςΣ
26 Μαΐου 2020 13:46
Σπύρος
Σπύρος
Απάντηση σε  ΣπύροςΣ
26 Μαΐου 2020 14:03

Σε συνέχεια των παραπάνω
.

Παρ. 2 του νόμου 4611 (διαβάζουμε το σύνολο των διατάξεων)
2. Σε εξαιρετικές περιπτώσεις, οι ημερομηνίες της παραγράφου 1 δύναται να διαφοροποιούνται μετά από αιτιολογημένη απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου του ΕΦΚΑ και έγκριση του Υπουργού Εργασίας, Κοινωνικών Ασφαλίσεων και Κοινωνικής Αλληλεγγύης.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΣπύροςΣ
ΣπύροςΣ
Απάντηση σε  Σπύρος
26 Μαΐου 2020 14:26

Συνονόματε, ποιες είναι οι “εξαιρετικές περιπτώσεις”, ο covid-19, τη στιγμή που έχουν σχεδόν ανοίξει τα πάντα; Επιμένω ότι αυτή η δικαιολογία είναι παραμύθι για παιδάκια και εγώ τουλάχιστον δεν είμαι πλέον παιδάκι.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
theo
theo
Απάντηση σε  ΣπύροςΣ
26 Μαΐου 2020 17:29

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΠΎΡΟ Σ ΠΟΛΎ ΣΩΣΤΆ ΤΑ ΛΕΣ ΟΙ ΆΝΘΡΩΠΟΙ ΔΕΝ ΠΑΊΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ ΈΠΡΕΠΕ ΝΑ ΚΑΤΑΒΛΗΘΟΎΝ ΤΗΝ ΠΡΟΤΕΛΕΥΤΑΊΑ ΕΡΓΆΣΙΜΗ ΜΈΡΑ ΤΟΥ ΜΉΝΑ ΔΗΛΑΔΉ ΤΗΝ 28/572020

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
theo
theo
26 Μαΐου 2020 10:14

ΚΑΛΗΜΈΡΑ ΕΔΏ ΤΟ ΕΦΆΠΑΞ ΕΚΕΊ ΤΟ ΕΦΆΠΑΞ ΠΟΥ ΕΊΝΑΙ ΤΟ ΕΦΆΠΑΞ? ΟΠΟΙΟΣ ΤΟ ΒΡΕΙ ΤΟΥ ΚΑΤΑΒΑΛΕΤΑΙ ΆΜΕΣΑ ΜΊΑ ΠΡΟΣΦΟΡΆ ΤΟΥ ΤΕΠΑΑΣΑ.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΤΑΣΟΣ
ΤΑΣΟΣ
26 Μαΐου 2020 02:56

Την καλησπέρα μου στον Κύριο Καρασαββίδη, τους συνεργάτες του και όλους τους συμμετέχοντες στον σχολιασμό όλων των θεμάτων που μας απασχολούν….
Περί εφάπαξ ο λόγος λοιπόν….
Δυστυχώς αυτό που συμβαίνει εδώ και πολλά χρόνια είναι μια ξεφτίλα….
Άλλοι περιμένουν έναν χρόνο, άλλοι 2, 3 κ.τ.λ.
Οι αξιωματικοί όμως το παίρνουν πολύ σύντομα….!!!
Όλα αυτά τα χρόνια ούτε οι συνδικαλιστές μας κάνανε κάτι, ούτε οι κυβερνήσεις, ούτε κανείς….
Είμαστε άξιοι της μοίρας μας για τους συνδικαλιστές και τις κυβερνήσεις που εκλέγουμε….
Γιατί το σύνολο όλων αυτών των εφάπαξ για ενα κράτος με προϋπολογισμό δισεκατομμυρίων, είναι πολύ μικρό…. αφού δε τα ποσά κρατούνται από την μισθοδοσία…
Απλά τους μάθαμε να μη μας υπολογίζουν…
ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΛΩ ΤΟΥΣ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΈΣ ΜΑΣ ΝΑ ΒΑΛΟΥΝ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΤΗΝ ΛΥΣΗ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΓΙΑΤΙ ΜΑΣ ΕΞΕΥΤΕΛΙΖΕΙ….

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
kostastam
kostastam
Contributor
Απάντηση σε  ΤΑΣΟΣ
26 Μαΐου 2020 08:35

Δεν ισχύει Τάσο η άμεση και η νωρίτερα λήψη εφάπαξ εκ μέρους των Αξιωματικων. Το λαμβάνουν και αυτοί όταν καθίστανται δικαιούχοι με την ανάλογη αναμονή.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΣΑΚΗΣ
ΣΑΚΗΣ
Απάντηση σε  kostastam
26 Μαΐου 2020 08:50

Ίσως ο Τάσος εννοεί όταν τους αποστρατεύει (κόβει) στις κρίσεις

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
theo
theo
Απάντηση σε  ΤΑΣΟΣ
26 Μαΐου 2020 10:08

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΤΆΣΟ ΠΟΛΎ ΚΑΛΉ Η ΑΝΆΡΤΗΣΗ ΤΟΥ ΣΧΌΛΙΟ ΣΟΥ.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Κωνσταντίνος
Κωνσταντίνος
Απάντηση σε  ΤΑΣΟΣ
26 Μαΐου 2020 11:13

Καλημέρα! Διαβάζω συνεχώς απαξιωτικά σχόλια για τους συνδικαλιστές και θέλω να πω δυο λόγια γι αυτό. Οι συνδικαλιστές είναι οι συνάδελφοι που δουλεύαμε μαζί και τους γνωρίζαμε. Όταν θέλουμε να πιούμε καφέ το κάνουμε με φίλο ή φίλους, όταν θέλουμε να μας εκπροσωπήσει κάποιος, κάποιοι στο σωματείο, στο δήμο, στην περιφέρεια, στην βουλή – κυβέρνηση – δεν ψηφίζουμε φίλο αλλά ικανό. Δεν είμαι συνδικαλιστής και ούτε σκοπεύω να γίνω.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Στάθης
Στάθης
25 Μαΐου 2020 14:07

Αυτός ο φωστήρας ο κουτρουμανης φταίει, μόνο σε μας ισχύουν αυτά τα αναχρονιστικά πράματα,ο κάθε ένας που φεύγει πρέπει να παίρνει αυτά που δικαιούται άμεσα όπως γίνεται στις ένοπλες Δυνάμεις και παντού, τελεία και παύλα.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Γιωργος
Γιωργος
25 Μαΐου 2020 13:50

Με τον νομο για το εφαπαξ εγκλωβιστηκαμε στην σστυνομια και τωρα που συμπληρωσαμε 30 χρονια και περιμενουμε να παρουμε το εφαπαξ τον αλλαζουν και μπαινουν στην σειρα και καποιες χιλιαδες συναδελφων που εφυγαν με λιγα χρονια.Μακαρι να μπορεσουμε να το παρουμε ολοι αλλα δεν ειδα απο το ταμειο ανακοινωση για αναλογιστικες μελετες αν υπαρχουν τα χρηματα η σε κανενα χρονο πουνε τελος.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΣΑΚΗΣ
ΣΑΚΗΣ
Απάντηση σε  Γιωργος
25 Μαΐου 2020 15:32

Έτσι και αλλιώς σε βάθος 1,5 χρόνου θα είχαν πάρει το εφάπαξ όλες οι σειρές που είχαν αποστρατευτεί ή θα αποστρατευόντουσαν μέχρι τότε λόγω 30ετίας. Το όφελος ουσιαστικά είναι μόνο σε αυτούς που είχαν θεμελιώσει με χρόνια ΙΚΑ και είχαν πολλά χρόνια να διανύσουν μέχρι να έχουν 30 έτη υπηρεσίας στο Σώμα.
Οι νεώτεροι συνάδελφοι πάνε με το καινούργιο ασφαλιστικό και θέλουν πολλά χρόνια ακόμα για να συνταξιοδοτηθούν και να λάβουν εφάπαξ.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Σπύρος
Σπύρος
Απάντηση σε  ΣΑΚΗΣ
25 Μαΐου 2020 16:51

Ειπες την σωστη κουβέντα ποσοι θα είναι απο εδω και περα χωρις 30 ετη, απλα θέλουν να το παρουσιάσουν σαν επιτυχία κάποιοι…..

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
παναγιωτης ε.α
παναγιωτης ε.α
Απάντηση σε  Γιωργος
26 Μαΐου 2020 21:35

Δεν ισχύει τίποτα από όλα αυτά που γράφεις καλέ μου συνάδελφε. Δεν θα το πάρει κανείς το εφάπαξ προς το παρόν πριν κλείσει 30ετη υπηρεσία στην ελας. Τέλος όλα ήταν ένα παραμύθι …. Αναμένουν οδηγίες. Πήγαν να κάνω αίτηση και ε έδιωξαν . Αυτά για να μην υπολογίζουν όσοι σαν και μένα έφυγαν νωρίς . Υπόψιν έχω απόλυτη γνώση αυτόν που γράφω .

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ