Σώμ. Ασφαλείας

Σελίδα υπ' αριθ. 387 με σχόλια ειδικά για τα Σώματα Ασφαλείας (διαβάστε πρώτα την ενότητα FAQ / Συχνές Ερωτήσεις).

Subscribe
Notify of
guest

33.5K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
Παναγιώτης
Παναγιώτης
21 Ιουνίου 2020 15:24

Παράκληση εάν γνωρίζει κάποιος έχω 31 πραγματικά είμαι εν ενεργεία Υ/Α μπορώ να πάρω τώρα το εφάπαξ όπως εάν κατάλαβα καλά κάτι τέτοιο ακούγεται Ευχαριστω

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Γιώργοςgm
Γιώργοςgm
Απάντηση σε  Παναγιώτης
21 Ιουνίου 2020 17:48

Όχι ως ε.ε μόνο με 35 πραγματικα …η κατάργηση των 30 χρόνων αφορά τους ε.α

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
21 Ιουνίου 2020 08:13

Η 7η εφαρμογή επιβράβευσης συνεπων δανειοληπτών του Ταμείου Παρακαταθηκών και Δανείων δεν βλέπω να εφαρμόζεται γι’ αυτό το 6μηνο

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
22 Ιουνίου 2020 12:43

Πού στηρίζεις αυτή την αρνητική προοπτική?
.
Σύμφωνα με https://www.tpd.gr/epivraveysi-synepwn-daneiolipton/
“… Η επιστροφή των ποσών της επιβράβευσης στους δικαιούχους
πραγματοποιείται μετά το πέρας του εκάστοτε εξαμήνου
στον ΙΒΑΝ του τραπεζικού τους λογαριασμού….”.
.
Λίγη υπομονή! Το εξάμηνο δεν έχει τελειώσει ακόμα.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Σίμος
Σίμος
19 Ιουνίου 2020 20:07

Καλησπέρα σε όλους.Έκατσα να κάνω σήμερα τη φορολογική μου δήλωση και βρέθηκα μπροστά σε μια έκπληξη.Στη βεβαίωση αποδοχών μου υπάρχει στα ειδη των αποδοχών πέρα απο τις κλασσικές τακτικές αποδοχές και τις προσθετες,ένα ποσό με έτος αναφοράς το 2018 και το ειδος του είναι όπως αναγράφεται :

Αναδρομικά μισθών και πάγιας αντιμισθίας που φορολογούνται στο έτος που ανάγονται (υποβάλλεται Τροποποιητική δήλωση στα έτη που αφορούν)

Η βεβαίωση λοιπόν αναγράφει ένα ποσό στις ακαθάριστες,ένα στο φορολογητέο ποσό και ένα στον φόρο που παρακρατήθηκε. Η απορία μου είναι εφόσον λογικά αυτό σημαίνει οτι θα πρέπει να κάνω τροποποιητική δήλωση στην περσινή μου φορολογική δήλωση ,που θα πρέπει να μπουν αυτά τα 3 ποσά( σε ποιους κωδικούς).Θα πρέπει να προσθέσω το καθαρό ποσό και τις κρατήσεις στον πίνακα 4 στους κωδικούς 301 και 315 η πρέπει να τα βάλω κάπου αλλού?

Σας ευχαριστώ προκαταβολικά.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Γιάννης
Γιάννης
Contributor
Απάντηση σε  Σίμος
19 Ιουνίου 2020 21:19

Οταν ανοιξη η τροποποιητική του 2018 θα εχουν προσθεσει απο το taxis, τα ανωτέρω ποσά στα αρχικά και απλά θα υποβάλεις

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Σίμος
Σίμος
Απάντηση σε  Γιάννης
19 Ιουνίου 2020 23:27

Η τροποποιητική του 2018 έχει ανοίξει.Τα ποσά όμως δεν έχουν προστεθεί στα αρχικά απο το taxis.Ίσως πρέπει να τα προσθέσω εγώ.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Σπύρος
Σπύρος
Απάντηση σε  Σίμος
19 Ιουνίου 2020 23:56

Οπως είπε και ο Γιάννης θα περιμένεις να προστεθούν και μετά, συνήθως κατα τον Σεπτέμβριο γίνεται αυτό. Οι κωδικοί αυτοί δεν μπορούν τα αλλάξουν απο εμάς είναι κλειδωμένοι μόνο η ΑΔΔΕ μπορεί.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Σίμος
20 Ιουνίου 2020 00:56

Όπως είπαν Γιάννης και Σπύρος τα ποσά θα είναι προσυμπληρωμένα. Αυτό θα γίνει Σεπτέμβριο ή Οκτώβριο και θα υπάρχει επιλογή δήλωσης αναδρομικών.
Βλ. σελ. 3 εδώ https://www.eaaalar.gr/attachments/512_tropoihtikh%20dilosi.pdf

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Σίμος
Σίμος
Απάντηση σε  GEORGIOSP
20 Ιουνίου 2020 06:56

Μάλιστα, σας ευχαριστώ πάρα πολύ για τις απαντήσεις σας.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
G.G.
G.G.
Contributor
Απάντηση σε  Σίμος
20 Ιουνίου 2020 12:28

Πέρυσι άνοιξε τον Ιούλιο (όπως και να έχει η προθεσμία υποβολής είναι έως τέλος του έτους)
https://enstoloi.net/sxolia/forologia/comment-page-47/#comment-77317

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Antonio
Antonio
19 Ιουνίου 2020 18:45

Το τεαπασα έβγαλε ανακοίνωση για τα 30 έτη του δικαιώματος λήψης του εφάπαξ…..Ξεκίνησαν τη διαδικασία!!!!

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
kostastam
kostastam
Contributor
Απάντηση σε  Antonio
19 Ιουνίου 2020 23:52
Λουκάς
Λουκάς
19 Ιουνίου 2020 15:18

Καλησπέρα και εύχομαι σε όλους σας υγεία… Η σύζυγος πρόκειται να υποβληθεί σε μια σοβαρή χειρουργική επέμβαση. Γνωρίζει κάποιος εάν δικαιούμαι κάποιου είδους οικονομικού βοηθήματος από κάποιο ταμείο; Ευχαριστώ

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΜΜΕΣΟΣ
ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΜΜΕΣΟΣ
Απάντηση σε  Λουκάς
19 Ιουνίου 2020 15:56

Συναδελφε ευχομαι περαστικα.ρωτησε στο τεαπασα κ στις εξοχες.εχω παρει ο ιδιος για τον ιδιο λογο. Με επιφυλαξη ρωτα κ στην αστυνομικη επιθεωρηση.Εμενα εππειδη ηταν ενεκα της υπηρεσιας μου εδωσαν μονοι τους απο αστ επιθ

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Λουκάς
Λουκάς
Απάντηση σε  ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΜΜΕΣΟΣ
19 Ιουνίου 2020 20:55

Ευχαριστώ πολύ.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΚωσταΣ
ΚωσταΣ
Απάντηση σε  Λουκάς
19 Ιουνίου 2020 22:59

Λουκα καλή επιτυχία το τηλ είναι 2131520712 Ιδρυμα εξοχ. ( Μετα την επέμβαση έχοντας και όλα τα έγγραφα με την σχετική αίτηση στο ονομα σου -εφ όσον η σύζυγό σου δεν είναι συνάδελφος-υποβαλεις το αίτημα σου)Ρωτα και για Αστυν..Επιθ.οπως λεει και ο Γιαννης.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Λουκάς
Λουκάς
Απάντηση σε  ΚωσταΣ
20 Ιουνίου 2020 10:33

Σε ευχαριστώ πολύ

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Νίκος
Νίκος
Απάντηση σε  Λουκάς
27 Ιουνίου 2020 13:09

Καλημέρα περαστικά της. Εδώ διάβασε https://www.policemagazine.gr/index.php/epilegmenh_arthografia/eksoxes-ellinikes-astinomias καθώς επίσης και από Τ.Ε.Α.Π.Α.Σ.Α. https://www.teapasa.gr/index.php/klados-pronoias/eidikos-logariasmos
Τα αιτήματα καλό θα είναι να υποβληθούν μετά την επέμβαση αν υπάρχουν έξοδα,ώστε να υποβάλλεις αποδείξεις-τιμολόγια κ.λ.π.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Γιωργος
Γιωργος
18 Ιουνίου 2020 21:39

Όταν ο φάκελος πάει σε εισηγητή πόσο χρόνο χρειάζετε για να βγεί η σύνταξη? Ευχαριστώ.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΓΙΩΡΓΟΣ Π.
ΓΙΩΡΓΟΣ Π.
Απάντηση σε  Γιωργος
19 Ιουνίου 2020 08:45

Ο εισηγητής ολοκληρώνει την διαδικασία σε 20 ημέρες περίπου ή και νωρίτερα. Αν τελειώσει έως τις 10 του μήνα πληρώνεσαι στο τέλος του ίδιου μήνα, διαφορετικά στο τέλος του επόμενου. Σε κάθε περίπτωση μπορείς να ενημερώνεσαι από την σχετική ιστοσελίδα του ΕΦΚΑ για την πορεία της αίτησης συνταξιοδότησης.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Γιωργος
Γιωργος
Απάντηση σε  ΓΙΩΡΓΟΣ Π.
19 Ιουνίου 2020 08:49

Ευχαριστώ συνονόματε.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Πετρος.Π
Πετρος.Π
18 Ιουνίου 2020 20:34

Θωμα, διαγραφή 31/12/19 αυτεπάγγελτα με όριο ηλικίας με 3,5 ΙΚΑ απο4/6/20 φαίνεται χρεωμένη σε ησυγητη και ακόμα τίποτα.Εγω γνωρίζω ότι εκδίδεται οριστική πράξη συνταξιοδοτι..Στο σάιτ του ΓΛΚ φαίνεται το όνομα του ησυγητη και η ημερομ. Χρέωσης αλλά η ημερομηνία πληρωμής κενη.Περιμενω
Λογικά με το νομό Βρουτση θα εκδοθεί
.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Θωμας
Θωμας
18 Ιουνίου 2020 20:18

Γνωρίζουμε περίπτωση συναδέλφου που υπέβαλε δικαιολογητικά για σύνταξη με όριο ηλικίας έχοντας και ένσημα του ΙΚΑ, μετά τον ασφαλιστικό νόμο Βρούτση, να εκδόθηκε οριστική συνταξιοδοτική πράξη;

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Antonio
Antonio
Απάντηση σε  Θωμας
19 Ιουνίου 2020 19:02

Ναι Θωμά σήμερα ενημερώθηκε συνάδελφος ότι θα πληρωθεί τέλος Ιουλίου….είχε και 2 χρόνια ΙΚΑ

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΔΑΝΙΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΔΑΝΙΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Απάντηση σε  Antonio
19 Ιουνίου 2020 20:08

ΚΑΛΟΦΑΓΩΤΑ να είναι.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
ΜΑΝΟΣ
ΜΑΝΟΣ
Απάντηση σε  ΔΑΝΙΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
19 Ιουνίου 2020 21:37

Γιώργο έχουν πάει σε εισηγητή τα χαρτιά σου

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
ΔΑΝΙΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΔΑΝΙΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Απάντηση σε  ΜΑΝΟΣ
19 Ιουνίου 2020 22:49

Ακόμη όχι Μάνο βλέπω στο σάιτ του Γ.Λ.Κ.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
ΔΑΝΙΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΔΑΝΙΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Απάντηση σε  ΜΑΝΟΣ
20 Ιουνίου 2020 23:12

Μανο γεια.Το μεσημέρι σήμερα που μπήκα στο σάιτ του ΓΛΚ χθες χρεώθηκε σε εισηγητρια ο φάκελλος μου και αναμένω.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
ΔΑΝΙΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΔΑΝΙΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Απάντηση σε  ΜΑΝΟΣ
22 Ιουνίου 2020 19:04

Τα δικά σου χρεώθηκαν Μάνο;

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
ΜΑΝΟΣ
ΜΑΝΟΣ
Απάντηση σε  ΔΑΝΙΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
22 Ιουνίου 2020 22:41

ακομα πολυ καθυστερηση.ποτε πηρε αρ.πρ το δικο σου

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
ΔΑΝΙΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΔΑΝΙΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Απάντηση σε  ΜΑΝΟΣ
22 Ιουνίου 2020 23:13

12-5-2020 λέει το σάιτ.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Νικολαος Π
Νικολαος Π
Απάντηση σε  Antonio
22 Ιουνίου 2020 08:51

Καλημερα.Εχω διαγραφεί 05-04-2019 και λαμβανω προσωρινη απο τον Νοεμβριο του 2019.Εχω 46 μηνες ΙΚΑ.Το ερωτημα ειναι οταν λαβω οριστικη συνταξη θα εχουν βαλει και οτι μου αναλογει απο την ασγφαλιση που ειχα στο ΙΚΑ που μου αναλογει απο το ΙΚΑ η πρεπει να παω ξανα στον ΕΦΚΑ με την καταμετρηση τω ενσημων να τα καταθεσω ξανα για να λαβω οτι ποσο μου αναλογει απο τους μηνες ΙΚΑ?

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Adam
Adam
18 Ιουνίου 2020 18:44

Αν γνωρίζει κάποιος,είναι βέβαιο πως όσοι συνταξιοδοτούνται απο τώρα και στο εξής δεν θα λαμβάνουν προσωρινή σύνταξη αλλά απευθείας την κανονική; ή απλώς έτσι εκτιμούμε;

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Χάρης
Χάρης
Απάντηση σε  Adam
18 Ιουνίου 2020 19:00
Κώστας ΑΡΧ ΜΠΣ
Κώστας ΑΡΧ ΜΠΣ
18 Ιουνίου 2020 18:37

Καλησπέρα. Η κόρη μου πριν 2 χρόνια περίπου πήρε το ΒΟΕΑ και της έδωσαν έναντι. Μήπως γνωρίζει κάποιος ποτέ θα δώσουν τα υπόλοιπα χρήματα. Από το 2018 μέχρι σήμερα αγνοείται η τύχη της εξόφλησης! Ευχαριστώ!

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Κώστας ΑΡΧ ΜΠΣ
18 Ιουνίου 2020 21:49

Μέχρι σήμερα δεν έχει γίνει η εναρμόνιση του ισχύοντος, για το ΜΤΣ, θεσμικού πλαισίου με τις διατάξεις του νέου (2017) μισθολογίου. Μέχρι να γίνει ισχύει η ανακοίνωση του ΜΤΣ https://mts.army.gr/el/news/anakoinosi-horigisis-voea-ioylios-2017 .

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Κώστας ΑΡΧ ΜΠΣ
Κώστας ΑΡΧ ΜΠΣ
Απάντηση σε  Κώστας ΑΡΧ ΜΠΣ
19 Ιουνίου 2020 13:02

Ευχαριστώ για την διευκρινηση

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Κώστας ΑΡΧ ΜΠΣ
19 Ιουνίου 2020 13:30

Πριν από λίγο ο συνάδελφος G.G. μας ενημέρωσε ότι συγκροτείται επιτροπή η οποία θα υποβάλει πρόταση σχεδίου νόμου για την εναρμόνιση του θεσμικού πλαισίου του ΜΤΣ με τις διατάξεις του νέου (2017) μισθολογίου https://enstoloi.net/sxolia/comments/comment-page-297/#comment-88364 . Θα πρέπει οι προτάσεις της επιτροπής να γίνουν αποδεκτές και από τα δύο συναρμόδια υπουργεία, να κατατεθούν και να ψηφιστούν στην βουλή και μετά θα τελειώσει η εκκρεμότητα με τα ΒΟΕΑ και τα μερίσματα όσων συναδέλφων έχουν αποχωρήσει από την υπηρεσία μετά την 1/1/2017.
Ας ελπίσουμε ότι αυτή την φορά θα βρεθεί κοινά αποδεκτή λύση και θα ολοκληρωθεί η διαδικασία χωρίς διαφωνίες και καθυστερήσεις

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
δημητρησ αστυνομος ε α
δημητρησ αστυνομος ε α
18 Ιουνίου 2020 16:54

Συνεχιστε να μιλατε ανευφθηνα εμας Πανο στην ενεργεια απο το 2010 δεν μας εκοψαν τους μισθους .Αναλογα με το βαθμο και ετη επρεπε να ειναι ιση παλαιοι και νεοι.Οσο για την απορια σου Χαρη και jimy οι συνταξεις που θα βγαινουν τωρα γρηγορα θα ειναι ορισμενες του ΟΓΑ και στις χηρειας των συναδελφων συνεχιζονται οπως και εμας.-

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Χάρης
Χάρης
18 Ιουνίου 2020 17:20

Δημήτρη κάνεις λάθος εδώ έχουν πολύ συνάδελφοι κάνει ανάρτηση με οριστικές αποφάσεις συντάξεων με διαγραφή αρχές 2020… Καλώς γίνεται και έτσι πρέπει να συμβαίνει. Πάλι βέβαια με το νόμο Κατρουγκαλου. Το ηθικό βέβαια θα ήταν να υπάρχει ισονομία και ίδια αντιμετώπιση προς το καλύτερο για όλους.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
δημητρησ αστυνομος ε α
δημητρησ αστυνομος ε α
Απάντηση σε  Χάρης
18 Ιουνίου 2020 17:36

ευχαριστω δεν το γνωριζα

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΚΑΡΑΔΗΜΑΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
ΚΑΡΑΔΗΜΑΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
18 Ιουνίου 2020 16:45

Αποστρατεύτηκα 31/12/19. Συνεπώς υπάγομαι στις νέες συνταξιοδοτικές διατάξεις του Νόμου Βρούτση. Ως γνωστόν τα ποσοστά αναπλήρωσης μου θα διαφέρουν λιγότερο απο το 1% η διαφορά είναι αμελητέα. Με τους νόμους αντίστοιχα τα ποσοστά μου είναι 51,47% και 52,18% Τα πραγματικά μου χρόνια είναι 37 ακριβώς ο στρατός πληρωμένος για 28 μήνες καθώς και η σχολή 6,5 μήνες, συν τα πέντε μάχιμα. Συνολικά 44,4 χρόνια. Με την αλλαγή του λογισμικού σας διαπιστώνω και στις δύο περιπτώσεις οι Μ.Ο αποδοχών είναι λάθος γιατί τους έχω ήδη πάρει απ την Φιλαδέλφεια . Ο τρόπος είναι αδιάφορος. Μ ε την προτεραία κατάσταση μου έβγαζε το σύστημά σας 2400 ως Μ.Ο είμαι Α/Β . Με την αλλαγή που κάνατε μου βγάζει μεγάλη διαφορά 1911. Ο πραγματικός μου Μ.Ο είναι 2258. Κάτι λάθος γίνεται προφανώς!

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
δημητρησ αστυνομος ε α
δημητρησ αστυνομος ε α
18 Ιουνίου 2020 17:39

Ευχαριστουμε για την πληροφορια σε παρακολουθουσαμε χρονια

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Χάρης
Χάρης
18 Ιουνίου 2020 18:54

Δεν υπάρχει λάθος είναι φύση αδύνατο να υπάρχει μέσος όρος αποδοχών ίδιος μεταξύ συναδέλφων κάθε περίπτωση είναι διαφορετική. Αν διαβάσετε το τελευταίο άρθρο του κ. Καρασαββίδη τό εξηγεί. Καλό θα ήταν νά μπορούμε να μάθουμε όλοι οι συνάδελφοι το μέσο όρο αποδοχών τους θά βοηθούσε να βγάλουμε ακριβώς την σύνταξη μας.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Ιωαννης
Ιωαννης
18 Ιουνίου 2020 19:34

Ευχαριστούμε για την πληροφορία η οποία είναι αδιαπραγματευτη.οντως πρέπει να περιμένουμε λίγο να μπουν και άλλα στοιχεία στο σύστημα γιατί μάλλον έχει αρκετές αποκλίσεις

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Ιωαννης
Ιωαννης
18 Ιουνίου 2020 19:46

Ευχαριστούμε για την πληροφορία η οποία είναι αδιαπραγματευτη.προφανως πρέπει να μπουν και άλλα στοιχεία στο πρόγραμμα για να εξαλειφθούν οι αποκλίσεις που φαίνεται ότι είναι σημαντικές.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΚΑΡΑΔΗΜΑΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
ΚΑΡΑΔΗΜΑΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
19 Ιουνίου 2020 19:40

Το είχα κάνει ήδη κ. Καρασαββίδη. εκεί εξισορροπείται ,αλλά υπολείπεται ακόμη. Ευχαριστώ!

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Μακης
Μακης
18 Ιουνίου 2020 15:13

Ευχαριστούμε πολύ για την διευκρίνιση!
Δεν διαφωνώ , ούτε αμφισβητούσα προσωπικά την πολύ ενδιαφέρουσα προσπάθεια που κάνει το σάιτ τα τελευταία χρόνια!
Ωστόσο για την δίκη μου περίπτωση , βάζοντας ακριβώς τα ίδια στοιχεια( χρόνια υπηρεσίας,ημερομηνία διαγραφής κλπ) βγαίνει 11 € λιγότερα με τον υπολογισμό εφκα20 , από τον ΕΦΚΑ 19, ενώ έχει αυξηθεί κατά 6% το ποσοστό της ανταποδοτικής!!
Αυτό ήθελα να διευκρινήσω!
Μήπως υπάρχει κάποιο λάθος;;

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Γιωργος
Γιωργος
18 Ιουνίου 2020 14:25

Συναφελφοι εκανα αιτηση απολυσης εδω και ενα μηνα με ημερομηνια καταταξης 16-3-87 και πραγματικα εχθες στενοχωρεθηκα οταν ειδα στην σελιδα που με φιλοξενει οτι θα παρω συνυαξη 1050€. Ντρεπομαι γι αυτους που ψηφιζουμε τοσα χρονια μα πιο πολυ Κατρουγκαλο και Βρουτση

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΣΠΎΡΟΣ
ΣΠΎΡΟΣ
Απάντηση σε  Γιωργος
18 Ιουνίου 2020 15:09

Συνάδελφε νωρίς το κατάλαβες ήταν που θα καταργούσαν τον νόμο Κατρούγκαλου. Συμφωνώ απόλυτα με τον Νίκο εμείς που μείναμε μέσα γιατί είχαμε υποχρεώσεις Την πατήσαμε κάνανε δύο ταχυτήτων συνταξιούχους τους ευεργετημενος που ήταν από πριν και τους ριγμένοος που είμαστε εμείς. Και με περισσότερα έτη υπηρεσίας. Αυτό λέω καμιά φορά δεν υπάρχει τίποτα ούτε συνδικαλισμός ούτε κανένας να ενδιαφέρεται για τους αστυνομικούς Γιατί με αυτά που γίνανε έπρεπε να είχαμε διαδήλωση έπρεπε να είχαμε κατέβει στους δρόμους και δεν κουνιέται φύλλο και απλά κοιτάμε αν θα μας δώσουν το επίδομα γραμμένους μας έχουν

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Τριανταφυλλος
Τριανταφυλλος
Απάντηση σε  ΣΠΎΡΟΣ
18 Ιουνίου 2020 17:38

“Ευεργετημενοι”!!! Ετσι μας βλεπετε εμας που φυγαμε νωριτερα;λετε να μην ειχαμε και εμεις υποχρεωσεις;Εμας μας εφαγαν οι δρομοι και τα πεζοδρομια,φτασαμε στα ορια των αντοχων μας και αναγκαστηκαμε να φυγουμε για να μην φερνουμε σε κινδυνο τους συνοδηγους συναδελφους μας,παιρνοντας την απολυση πανω στο τιμονι.Αληθεια ποιος μπορει ανθρωπινος δυνατον να κανει νυχτερινες βαρδιες πανω απο 50 χρονων στα περιπολικα;Θα καθομασταν σιγουρα παραπανω αν δουλευαμε σε κανα γραφειο.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΣΠΎΡΟΣ
ΣΠΎΡΟΣ
Απάντηση σε  Τριανταφυλλος
18 Ιουνίου 2020 19:28

Τριαντάφυλλε ίσως να μη χρησιμοποίησα τη λέξη που έπρεπε έχεις δίκιο Πρέπει όμως να παραδεχτείς ότι συνάδελφοι με 24 χρόνια υπηρεσίας και 20 μήνες στρατό παίρνουν περισσότερα από ένα που έχει 30 χρόνια υπηρεσίας + 20 μήνες στρατό αν αυτό το θεωρείς δίκιο δικαίωμά σου κατάφεραν όμως αυτό που θέλανε να τα βάζουμε μεταξύ μας και να αφήνουμε στο απυρόβλητο αυτούς που πρέπει κανονικά να βρίζουμε για την κοροϊδία και την υποκρισία όλων αυτών των χρόνων

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΠΑΝΟΣ
ΠΑΝΟΣ
Απάντηση σε  ΣΠΎΡΟΣ
18 Ιουνίου 2020 20:07

Μα καλά ρε παιδιά, όταν για μήνες ο ΣΥΡΙΖΑ μιλούσε για το νέο ασφαλιστικό από τον Σεπτέμβριο 2015 έως και μάιο 2016 και κάθε μέρα έγραφαν όλα τα σάιτ ότι έρχεται λαίλαπα στο ασφαλιστικό γιατί τότε δεν έφυγαν όλοι οι παλιοί που μπορούσαν να φύγουν και τώρα οι ίδιοι που παρέμειναν γκρινιάζουν χρόνια τώρα ότι πχ να, η σειρά μου έφυγε με 25 χρόνια ενώ εμείς καθόμαστε 30 χρόνια και παίρνουμε λιγότερα κλπ, επίσης δεν είναι δίκαιο το σύστημα κλπ. Δηλαδή εμείς οι παλιοί που φύγαμε προ νόμου Κατρούγκαλου γιατί φύγαμε, δεν είχαμε υποχρεώσεις εμείς? Όχι μονά-ζυγά δικά μας.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Αλεξ
Αλεξ
Απάντηση σε  Τριανταφυλλος
19 Ιουνίου 2020 17:19

Τριανταφυλλε σβήσε λίγο…Από το ίδιο μαντρί βγήκαμε..και εμείς.. Αν ήθελες ζηταγες ακρόαση και πήγαινες σε άλλη υπηρεσία…κανείς δεν σε υποχρεώνει να είσαι ΕΙΔΙΚΑ ΟΔΗΓΟΣ…ΚΑΙ ΑΝ ΑΚΟΜΑ ΑΡΝΙΟΝΤΟΥΣΑΝ ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΜΙΛΩ ΝΑ ΤΟ ΦΤΑΝΕΣ ΜΕΧΡΙ ΑΡΧΗΓΟ ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΕΣ ΣΕ ΓΙΑΤΡΟ ΤΟ ΠΙΟ ΑΠΛΟ ΟΦΘΑΛΜΙΑΤΡΟ ΚΑΟ ΘΑ ΑΠΑΛΛΑΓΟΣΟΥΝ…ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΗΘΕΛΕΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΕΓΩ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙΣ ΜΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΣΥΝΘΉΚΕΣ…ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΕΣ ΚΑΙ ΕΦΥΓΕΣ ..ΑΛΛΑ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΊΚΑΙΟΙ..
ΕΧΕΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙΣ ΠΟΣΤΟ ΕΙΔΙΚΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ…

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Τριανταφυλλος
Τριανταφυλλος
Απάντηση σε  Αλεξ
19 Ιουνίου 2020 18:19

Τελικα καποιος θα υπαρχει να μην θελει να ακουγονται αληθειες.Αλεξ οχι απλως δεν σβηνω αλλα και λιγα γραφω.Αυτα τα ευκολα λογια “ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΕΣ ΣΕ ΑΛΛΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ,ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΕΣ ΣΤΟΝ ΑΡΧΗΓΟ,ΣΤΟΝ ΟΦΘΑΛΜΙΑΤΡΟ” τα χορτασαμε.Αλλα το καλυτερο”ΕΧΕΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙΣ ΠΟΣΤΟ!!!”Τωρα με ποιες συνθηκες ηθελε να δουλευει ο καθενας,σεβαστο και προσωπικο.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΓΙΩΡΓΟΣ
ΓΙΩΡΓΟΣ
Απάντηση σε  Γιωργος
18 Ιουνίου 2020 17:13

Συνονόματε βάλε εφκα20 !

ΣΩΜΑ:
Πυροσβεστική
Ιωαννης
Ιωαννης
Απάντηση σε  Γιωργος
19 Ιουνίου 2020 19:39

Γιώργο λογικά πρέπει να σου βγάζει 1766 μο αποδοχών δοκίμασε και βάλε τα στοιχεία όλα στο εφκα17 .Νομίζω ότι το ποσό που βγάζει ο εφκα20 είναι αρκετά λιγότερο από το πραγματικο

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΝΙΚΟΣ
ΝΙΚΟΣ
18 Ιουνίου 2020 13:01

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΟ ΠΙΣΤΕΥΩ, ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΟΙ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΙ ΜΕ ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΣΥΝΤΑΞΗ ΙΔΙΑ ΧΡΗΜΑΤΑ Η ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΜΕ ΝΕΟΥΣ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΤΗ .ΠΧ.ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΣ ΑΡΧ/ΚΑΣ Μ.Π.Σ. ΜΕ ΑΠΟΛΥΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΣΩΜΑ 2008 ΜΕ 27 ΕΤΗ+26 ΜΗΝΕΣ ΝΑΥΤΙΚΟ ΝΑ ΠΛΗΣΙΑΖΕΙ ΤΑ 1300 ΕΥΡΩ ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΜΗΝΙΑΙΩΣ ΚΑΙ Υ/Α ΤΟΥ Ν.3686[ ΜΕ ΑΠΟΛΥΣΗ Π.Χ 2020] ΜΕ 33 ΕΤΗ +22 ΣΤΡΑΤΟ ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΙ 1255 ΒΑΣΗ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΠΙΝΑΚΑ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΓΙΑ ΣΥΝΤΑΞΗ.ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΤΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΠΡΟΣ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ.ΚΑΤΑ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΔΗΛ.ΠΡΟ ΜΗΝΩΝ Ο ΙΔΙΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΜΕ ΤΑ ΩΣ ΑΝΩ ΕΤΗ 33+22 ΜΗΝΕΣ ΣΤΡΑΤΟ ΕΔΕΙΧΝΕ 1400 PLUS,META EΓΙΝΕ 1303,ΚΑΙ ΤΩΡΑ 1255 ΕΥΡΩ

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ