Σώμ. Ασφαλείας

Σελίδα υπ' αριθ. 393 με σχόλια ειδικά για τα Σώματα Ασφαλείας (διαβάστε πρώτα την ενότητα FAQ / Συχνές Ερωτήσεις).

Subscribe
Notify of
guest

33.6K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
ΜΑΝΟΣ
ΜΑΝΟΣ
14 Ιουλίου 2020 22:05

και μενα η ιδια ειναι και με εβαλαν σε εισηγητη στις 9-7-20 γιατι ειχε παραπεσει

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
ΜΑΡΙΟΣ
ΜΑΡΙΟΣ
14 Ιουλίου 2020 22:02

Καλησπερα, για την ληψη εφαπαξ απο το τεαπασα απατειται λογαριασμος στην ΕΤΕ; ειναι το εφαπαξ ακατασχετο για οφειλες στην τραπεζα;Ευχαριστω

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Γιώργος
Γιώργος
Απάντηση σε  ΜΑΡΙΟΣ
15 Ιουλίου 2020 00:15

Ναι για το πρώτο ερώτημα.
Όσον αφορά το εφάπαξ, κατά τη στιγμή της λήψης είναι ακατάσχετο. Αν παραμείνει όμως πέραν της επόμενης λήψης στην τράπεζα, λογίζεται ως κατάθεση και χάνει το χαρακτήρα του ακατάσχετου.
Αν έχεις ληξιπροθεσμα στην ΕΤΕ, πάρτα σε επιταγή και βάλ’ τα σε τράπεζα που δεν χρωστάς.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Γιώργος
Γιώργος
Απάντηση σε  Γιώργος
15 Ιουλίου 2020 00:20

Λάθος σου απάντησα στο πρώτο.
Δεν χρειάζεσαι λογαριασμό, απλά η διαδικασία γίνεται μέσω της ΕΤΕ, όπου καταθέτει το ΤΕΑΠΑΣΑ, μέσω εμβάσματος το εφάπαξ.
Συνεπώς δεν χρειάζεται να ανοίξεις λογαριασμό κι αν τύχει και έχεις, μην κάνεις χρήση, αν δεν θέλεις τα χρήματα σου να κατατεθούν εκεί. Ζητά τα σε επιταγή και κατέθεσε τα όπου θέλεις μετά.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΜΑΡΙΟΣ
ΜΑΡΙΟΣ
Απάντηση σε  Γιώργος
16 Ιουλίου 2020 12:28

Σε ευχαριστω,πηρα τηλεφωνο το ταμειο οντως ετσι θα γινει.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Πετρος.Π
Πετρος.Π
14 Ιουλίου 2020 17:20

Μιχάλη μόλις επιστρέψει θα την πάρω τηλεφ..Εγώ είμαι Θέσα/ νίκη μπορεί να στείλο τον ανηψιο μου που είναι Αθήνα να ρωτήσει.Ευχαριστω παντος

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Πετρος.Π
Πετρος.Π
14 Ιουλίου 2020 11:32

Γιώργο χρεώθηκε 11/6 αλλά η εισηγητρια λείπει σε άδεια επιστρέφει αύριο οπότε δεν προλαβαίνω τον Ιούλιο μάλλον πάω για Αυγούστο.Ευχαριστω Πάντος σου εύχομαι τα καλύτερα

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΒΑΣΙΛΗΣ
ΒΑΣΙΛΗΣ
14 Ιουλίου 2020 08:55

Για ποιόν λόγο οι απόστρατοι δεν δικαιούνται αναδρομικά επικουρικής που δόθηκαν πρόσφατα;

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  ΒΑΣΙΛΗΣ
14 Ιουλίου 2020 14:09

Διότι δεν λαμβάνουν επικουρική σύνταξη αλλά μερίσματα από τα μετοχικά ταμεία.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΒΑΣΙΛΗΣ
ΒΑΣΙΛΗΣ
Απάντηση σε  aero
14 Ιουλίου 2020 19:35

Ευχαριστώ aero,αλλά εμείς παίρνουμε :1)μέρισμα από το ΜΤΣ στο οποίο δεν γίνεται κράτηση περίθαλψης επειδή είναι μέρισμα και 2)από το ΕΤΕΑΕΠ (πρ..ΕΤΕΧ) στο οποίο γίνεται κράτηση για περίθαλψη επειδή ΔΕΝ είναι μέρισμα.
Κάτι άλλο ισχύει…….αλλά τι!!!!!

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Πετρος.Π
Πετρος.Π
14 Ιουλίου 2020 00:17

Ευχαριστώ Μάνο θα το κανω

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Νίκος
Νίκος
13 Ιουλίου 2020 22:37

Καλησπέρα. Γιατί στη σελίδα υπολογισμού του εφάπαξ της τ/χ έχει 4 επιλογές; Η επιλογή ” ΟΧΙ” υποβολή παραίτησης ,ποια διαφορά έχει με το όριο ηλικίας;Επιλέγοντας την κάθε δυνατή επιλογή, με κοινή ημερομηνία διαγραφής, δίνονται 4 διαφορετικά αποτελέσματα.
Και μία ερώτηση ακόμα. Ο έχων 20 πραγματικά έτη 31/12/2010 και περισσότερα από 24,5 + 1 ημέρα συντάξιμα ( με την προσμέτρηση πλασματικών ετών), κατά την ίδια ημερομηνία, γιατί στη σελίδα υπολογισμού σύνταξης της τ/χ δεν λαμβάνει την επικουρική του ΤΕΑΕΧ και βγάζει την υποσημείωση ”υποχρεωτική αναγνώριση 30,50 ελαχίστων ετών”; Ευχαριστώ.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Γιώργοςgm
Γιώργοςgm
Απάντηση σε  Νίκος
15 Ιουλίου 2020 17:33

Νίκο Στο ΤΕΑΕΧ θα πρέπει να έχεις πληρώσει τα 5 μάχιμα για να προσμετρούνται και να θεωρείς οτι έχεις 24,5+1 εσύ έχεις πληρώσει μόνο υπέρ δημοσίου και όχι στο Τεαεχ γιαυτό έχεις το φάουλ των 30,5…

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Νίκος
Νίκος
Απάντηση σε  Γιώργοςgm
15 Ιουλίου 2020 18:21

Σε ευχαριστώ για την απάντηση. Θεωρώ ότι αυτή η προϋπόθεση δεν ισχύει για την δική μου περίπτωση. Αυτούς δηλαδή οι οποίοι την 31/12/2010 είχαν θεμελιώσει δικαίωμα σύνταξης και είχαν 24,5 συντάξιμα έτη . Τουλάχιστον αυτό συμπεραίνω μελετώντας την εγκύκλιο του 2013 του ΤΕΑΠΑΣΑ.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Γιώργοςgm
Γιώργοςgm
Απάντηση σε  Νίκος
15 Ιουλίου 2020 21:23

Έχεις θεμελιώσει δικαίωμα σύνταξης γιά το δημόσιο και όχι για τα χρόνο επικουρικής ασφάλισης στο τεαεχ γιαυτό έχεις το φάουλ…άλλο το δημόσια άλλο το ταμείο…

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Νίκος
Νίκος
Απάντηση σε  Γιώργοςgm
15 Ιουλίου 2020 20:55

Στην Υπ’ αριθ. 25/5 από 5-6-2013 Πρακτικό – Απόφαση Δ.Σ. του Τ.Ε.Α.Π.Α.Σ.Α.. στον πίνακα 1 στην πρώτη περίπτωση αναγράφεται: ” Έτος θεμελίωσης (Συμπλήρωση των 24 ετών 6 μηνών και 1 ημέρα) το 2010 ” ο ”ΕΛΑΧΙΣΤΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΠΟΥ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΧΟΡΗΓΗΣΗ ΕΠΙΚΟΥΡΙΚΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ” 24 έτη και 6 μήνες συντάξιμη υπηρεσία, από την οποία 15ετή πραγματική”. ”Δεν απαιτείται επιπλέον χρόνος, οποτεδήποτε και αν αποχωρήσουν [2011,2012, 2013, …]”.
Εφόσον αυτή η απόφαση δεν έχει τροποποιηθεί,νομίζω πως καθίσταται σαφές πως δεν χρειάζεται να αναγνωρίσει κανείς πλασματικό χρόνο με καταβολή αντίστοιχων εισφορών,από την στιγμή που 31/12/2010 υπάρχουν 24,5 + 1 ημέρα συντάξιμης υπηρεσίας.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Γιώργοςgm
Γιώργοςgm
Απάντηση σε  Νίκος
15 Ιουλίου 2020 21:25

Κάνεις λάθος ερμηνεία

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Γιώργοςgm
Γιώργοςgm
Απάντηση σε  Νίκος
15 Ιουλίου 2020 21:49

Το ταμείο απαιτεί το 2010 να έχεις και σε αυτούς 24,5+1 πληρωμενες εισφορές εσύ έχεις 20 χρόνια η μάχιμη πενταετία δεν έχει πληρωθεί σε αυτούς όταν πληρωθεί τότε θα έχει εφαρμογή αυτό που διαβάζεις στον κανονισμό του Τεαπασα…

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Νίκος
Νίκος
Απάντηση σε  Γιώργοςgm
16 Ιουλίου 2020 16:45

Έχεις δίκιο Γιώργο. Στην περίπτωσή μου δεν καταβάλω εισφορές για άλλο λόγο. Επειδή ως έχων 20 πραγματικά την 31/12/2010 αναγνωρίζονται ως πραγματική συντάξιμη υπηρεσία 11 διπλά εξάμηνα χωρίς καταβολή εισφορών, με αποτέλεσμα να συμπληρώνω τα 24,5+1 το 2010. Απλά η εφαρμογή δεν διαχωρίζει αυτήν την υποπερίπτωση.(δεύτερος πίνακας της περίπτωσης ΙΙ της Υπ’ αριθ. 25/5 από 5-6-2013 Πρακτικό – Απόφαση Δ.Σ. του Τ.Ε.Α.Π.Α.Σ.Α.)
Ευχαριστώ και πάλι.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Γιώργοςgm
Γιώργοςgm
Απάντηση σε  Νίκος
16 Ιουλίου 2020 21:47

Νίκο Η παράγραφος αναφέρει χρόνους που μπορείς να αναγνωρίσεις για θεμελίωση και για τα διπλά εξάμηνα απαιτεί το ταμείο 20 έτη πραγματική υπηρεσία για να τα κάνεις χρήση πουθενά μα πουθενά όπως και για τούς άλλους χρόνους δεν αναφέρει οτι τα δίπλα εξάμηνα αναγνωρίζονται δωρεάν και χωρίς εισφορές … Για να τα κάνεις χρήση τα εξαμηνα πρέπει να έχεις που έχεις τα 20 χρόνια αλλά πρέπει να πληρωθούν εισφορές δεν υπάρχει δωρεά χρόνων στο Ταμείο …

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Νίκος
Νίκος
Απάντηση σε  Γιώργοςgm
17 Ιουλίου 2020 12:09

Σε ευχαριστώ εκ νέου, φαίνεται πως έχεις κατάρτιση περισσότερη του μέσου όρου των λοιπών εξ ημών, αλλά επέτρεψέ μου να αμφισβητήσω τις γνώσεις σου και την ερμηνεία της εν θέματι απόφασης του ΤΕΑΠΑΣΑ. Γράφω με σχεδόν απόλυτο τρόπο,διότι έχω επικοινωνήσει τηλεφωνικώς με τον αρμόδιο φορέα και έχω λάβει απαντήσεις για το ζήτημα, αλλά επειδή θέλω να είμαι απόλυτα σίγουρος πριν κοινοποιήσω κάτι ( ώστε να μην επηρεάζονται οι συνάδελφοι που διαβάζουν τα ποστ), θα γράψω όταν λάβω ΓΡΑΠΤΗ απάντηση, καθ’ ότι έχω υποβάλλει και ανάλογο αίτημα.Σε κάθε περίπτωση ο διάλογος πάντα είναι εποικοδομητικός.
με εκτίμηση

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Γιώργοςgm
Γιώργοςgm
Απάντηση σε  Νίκος
17 Ιουλίου 2020 14:37

Νίκο ΟΚ παράκληση να κάνεις την κοινοποίηση θα είναι σημαντική και πολύ ενδιαφέρουσα η απάντηση και ειδικά αν αναφέρει οτι υπολογίζει τα εξαμηνα ως χρόνο ασφάλισης χωρίς την καταβολή εισφορων….

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Γιώργοςgm
Γιώργοςgm
Απάντηση σε  Γιώργοςgm
17 Ιουλίου 2020 20:53

Και πραγματοποιήθηκαν ως υπηρεσια μετά τονΝ 2084/1992 άρθρο 8

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
ΜΑΝΟΣ
ΜΑΝΟΣ
13 Ιουλίου 2020 21:20

Πετρο να επιμενεις η γραμματεια το σηκωνει

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Πετρος.Π
Πετρος.Π
13 Ιουλίου 2020 20:16

Σπύρο ευχαριστώ πολύ θα ενεργήσω

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Πετρος.Π
Πετρος.Π
13 Ιουλίου 2020 14:05

Γνωρίζει κάποιος συνάδελφος που πρέπει να πάω(διεύθυνση) να ρωτήσω γιατί αργεί η έκδοση της σύνταξης γιατί τα τηλέφωνα δεν τα σηκώνει κανείς(ημερ.χρεωσις σε εισηγητη 11/6/20.Συναδελφοι με μεταγενεστερη ημ.χρεωσ.και αριθ.πρωτοκ
τέλει του μήνα πρηρωνονται τη σύνταξη.Ευχσριστω.Μανο αν γνωρίζεις γράψε τη διεύθυνση

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Σπύρος
Σπύρος
Απάντηση σε  Πετρος.Π
13 Ιουλίου 2020 18:56

ΕΦΚΑ/ΓΛΚ (Κάνιγγος 29) για εξειδικευμένα θέματα δέχεται κάθε Παρασκευή από 11:00 μέχρι 15:00. Τηλέφωνο καθημερινά στο 210-3329900, από τις 7.30-3.30.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Απάντηση σε  Πετρος.Π
14 Ιουλίου 2020 07:09

ΧΡΕΩΘΗΚΕ ΜΕΤΑ ΤΙΣ 10/6 .ΑΡΑ ΘΑ ΠΛΗΡΩΘΕΙΣ ΤΕΛΟΣ ΙΟΥΛΙΟΥ ΠΕΤΡΟ. ΚΑΛΟΦΑΓΩΤΑ!

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Μιχαλης
Μιχαλης
Απάντηση σε  Πετρος.Π
14 Ιουλίου 2020 13:49

Κάτι γίνεται δεν μπορεί να χρεώθηκε την ημερομηνία που μου λες και να μην έχει βγει ακόμη.τι θα έκανα εγώ θα πήγε να στον ΕΦΚΑ για να βρω την υπάλληλο που γράφει η εφαρμογή ότι την χρεώθηκε.Τηλ πήρες αν ναι τι σου λένε;……..

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΑΝΔΡΕΑΣ 1968
ΑΝΔΡΕΑΣ 1968
12 Ιουλίου 2020 21:10

Με το βαθμολόγιο γνωρίζει κάποιος τι πρόκειται να γίνει?

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
GIORGOSK.K.
GIORGOSK.K.
12 Ιουλίου 2020 13:15

Μ.Τ.Σ. Β.Ο.Ε.Α. ακούει κανείς κάτι?Επιστροφή στην κανονικότητα…

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΚωσταΣ
ΚωσταΣ
Απάντηση σε  GIORGOSK.K.
13 Ιουλίου 2020 22:51

Κανονικά..κανονικά, σιγα σιγα ωεω,,που ειναι η μπαλααα..

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Αλεξ
Αλεξ
11 Ιουλίου 2020 20:02

Καλησπέρα.Εχει πάρει κάποιος συνάδελφος πρόσφατα εφάπαξ από ΤΠΔΥ??ΚΑΙ αν ναι συμφωνεί με τους υπολογισμούς του σάιτ??
Εμένα ας πούμε μου βγάζει με 25 πραγματικά και 5 μάχιμα και 2ο μήνες στρατό και 19 μήνες ΙΚΑ ένα ποσό γύρω στις 18000€ Είναι σωστό ???είμαι 1993

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
kostastam
kostastam
Contributor
Απάντηση σε  Αλεξ
11 Ιουλίου 2020 23:01

Μια χαρά φίλε.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Στρατος
Στρατος
Απάντηση σε  Αλεξ
11 Ιουλίου 2020 23:34

Τι σχεση πιστευεις κυριε συναδερφε οτι μπορει να εχει το εφ απαξ του ΤΠΔΥ με…
Το στρατο σου…!!!
Τα 5 μαχιμα σου χρινια…!!!! και
Με τα ενσημα του ΙΚΑ…!!!!!
Πες μας τιιιιιιιιιιιιιι….

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
γεωργιος
γεωργιος
Απάντηση σε  Στρατος
12 Ιουλίου 2020 00:07

Εντάξει ο άνθρωπος έκανε ένα λάθος και νομίζει ότι προσμετρώνται και αυτά τα χρόνια. στο εφάπαξ..Σιγά μην τρελαίνεσαι ..

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Αλεξ
Αλεξ
Απάντηση σε  Στρατος
12 Ιουλίου 2020 18:32

Κύριε συνάδελφε δεν έχω κάνει ποτέ σε γραφείο ούτε ξέρω πως βγαίνουν τα εφάπαξ και γενικώς ..Αν αυτό επισυρειτην ποινή της απόταξης η της ΕΔΕ…έχω πάρει σύνταξη….
Άσε μας ρε Στράτο εγώ έκανα μια ερώτηση και εσύ μου απαντάς λες και είσαι ο αυστηρός καθηγητής…Απλά έβαλα όλα τα στοιχεία που είχα στην σταδιοδρομία μου.
Μου έγραψες ένα κατεβατο για να με προσβάλλεις λόγω της μη γνώσεως μου περί των εφάπαξ..
Ένας λόγος που έφυγα ήταν μερικοί ΠΑΝΤΟΓΝΩΣΤΕΣ ΣΑΝ ΚΑΙ ΣΕΝΑ..

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΔΑΝΙΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΔΑΝΙΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Απάντηση σε  Αλεξ
13 Ιουλίου 2020 12:11

Άλεξ καλησπέρα.Αφου είσαι ταμείο Ε.Χ δικαιούσαι εφάπαξ από το ΤΠΔΥ που ανήκουμε εμείς οι Α.Π ταμείο;Σου έκαναν κρατήσεις;

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Αλεξ
Αλεξ
Απάντηση σε  ΔΑΝΙΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
13 Ιουλίου 2020 12:23

Είχα πληρώσει Γιώργο περίπου 6000 ευρώ τότε ήταν σε δραχμές.για να μπω στο ταμείο .είμαι μετά 1993.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Παναγιωτης Λ
Παναγιωτης Λ
Απάντηση σε  Αλεξ
13 Ιουλίου 2020 19:57

Εγω ειχα 20,5 χρονια στο ΤΠΔΥ( και 5 ΟΠΥ τα οποια βεβαια δε μετρανε στο εφ απαξ)και πηρα 17.500 περιπου

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΓΕΩΡΓΙΟΣ. Δ
ΓΕΩΡΓΙΟΣ. Δ
Απάντηση σε  Παναγιωτης Λ
14 Ιουλίου 2020 10:55

Συνάδελφε μπορείς να στείλεις email για να σε ρωτήσω κάποια θεματα

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΓΕΩΡΓΙΟΣ. Δ
ΓΕΩΡΓΙΟΣ. Δ
Απάντηση σε  ΓΕΩΡΓΙΟΣ. Δ
14 Ιουλίου 2020 10:57

[email protected]

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΓΕΩΡΓΙΟΣ Δ.
ΓΕΩΡΓΙΟΣ Δ.
Απάντηση σε  ΓΕΩΡΓΙΟΣ. Δ
14 Ιουλίου 2020 11:59

απο τον παναγιωτη Λ θα ηθελα το email γιιατι ειμαι και εγω πρωην ΟΠΥ και σκοπευω να παραιτηθω και θα ηθελα καποιες πληροφοριες

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Παναγιωτης Λ
Παναγιωτης Λ
Απάντηση σε  ΓΕΩΡΓΙΟΣ Δ.
31 Ιουλίου 2020 12:42

Το mail ειναι [email protected].Μπορεις να ρωτησεις οτι θελεις κι αν μπορω να σε βοηθησω

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Αλεξ
Αλεξ
Απάντηση σε  ΔΑΝΙΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
13 Ιουλίου 2020 12:25

Συγχαρητήρια στην ομάδα σου ….αλλά χθες πικραθηκες…ένας φίλος από τα παλια

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Αλεξ
Αλεξ
Απάντηση σε  Αλεξ
13 Ιουλίου 2020 12:34

Γιώργο γράψε μου το Μάιλ σου να σου μιλήσω λίγο..δεν θα χάσεις παλιοφιλε..
..

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΔΑΝΙΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΔΑΝΙΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Απάντηση σε  Αλεξ
13 Ιουλίου 2020 13:20

Όχι δεν πικραθηκα χθες.Ολα στημένα είναι τα είδαμε.Αλεξ τώρα επικοινωνούμε και τηλεφωνικά.ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
ΑΝΔΡΕΑΣ 1968
ΑΝΔΡΕΑΣ 1968
Απάντηση σε  Στρατος
12 Ιουλίου 2020 20:57

Τουλάχιστον …….απαράδεκτος!

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Γιώργοςgm
Γιώργοςgm
Απάντηση σε  Στρατος
14 Ιουλίου 2020 10:29

Στράτο ο στρατός έχεις σχέση με το εφάπαξ… τα άλλα δεν έχουν…

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Τάσος
Τάσος
Απάντηση σε  Αλεξ
12 Ιουλίου 2020 07:09

Εάν είσαι σειρά του 93 δεν έχεις 25 χρόνια, αλλά 27….

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Alex
Alex
Απάντηση σε  Τάσος
12 Ιουλίου 2020 18:25

Έφυγα Τάσο το 2018……και είμαι ΛΕΥΤΕΡΟΣ …Οπότε έχω 25 χρόνια

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Τάσος
Τάσος
Απάντηση σε  Τάσος
12 Ιουλίου 2020 21:48

Σειρά είμαστε… Είσαι από τους τυχερούς της σειράς μας!!!!Σε τι ηλικία έφυγες;

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Pasxalis
Pasxalis
Απάντηση σε  Αλεξ
12 Ιουλίου 2020 17:20

Εγω συναδελφε διαγραφη τελος του 2015 . Σειρα του 1990 και πηρα το 2018 22000 και κατι.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Αλεξ
Αλεξ
Απάντηση σε  Pasxalis
12 Ιουλίου 2020 18:23

Ευχαριστώ πολύ Πασχάλη.Εσυ μου απάντησες ανριβως σ αυτό που ρώτησα.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Παναγιώτης εα
Παναγιώτης εα
Απάντηση σε  Αλεξ
12 Ιουλίου 2020 22:46

Εγω σειρα το 2017 πηρα κοντα 18.000€

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Αλεξανδρος
Αλεξανδρος
11 Ιουλίου 2020 18:06

Ειμουν πενταετής στο στρατό,το 1995 μπήκα στην Αστυνομία συνολικά έχω 30 χρόνια υπηρεσία αν περάσει η πρόταση της ΠΟΑΣΥ στα 30χρονια εμείς οι ΑρχΒ να προαχθουμαι στο βαθμό του ανθυπαστυνόμου μας περιλαμβάνει εμάς.Ευχαριστω

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
γεωργιος
γεωργιος
Απάντηση σε  Αλεξανδρος
12 Ιουλίου 2020 00:09

Για να γίνεις αρχιφύλακας μέτρησαν;;;

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Τάκης
Τάκης
10 Ιουλίου 2020 22:52

Σταύρο Καλησπέρα.
Κανενας από μας δεν πήρε τίποτα αφού τα αναδρομικά ποσά που δόθηκαν χθες ,δεν αφορούσαν κανένα ταμείο των ενστόλων.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ