Σώμ. Ασφαλείας

Σελίδα υπ' αριθ. 418 με σχόλια ειδικά για τα Σώματα Ασφαλείας (διαβάστε πρώτα την ενότητα FAQ / Συχνές Ερωτήσεις).

Subscribe
Notify of
guest

36.5K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
Δημήτρης
Δημήτρης
8 Νοεμβρίου 2020 10:20

Την καλημέρα μου. 20 μήνες στρατό πληρωμένο. Ένσημα ΙΚΑ 18 μήνες από 89 έως 91. Πενταετία πληρωμένη. 6 μήνες σχολή πληρωμένη(15-7-1991) . Σκέφτομαι να δηλώσω αποστρατεια τέλος του 21. Γεν 14-3-1968, ηλικία 53.5. Πληρώνομαι κανονικά η έχω καμία ποινή λόγω ηλικίας?.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Σπύρος
Σπύρος
Απάντηση σε  Δημήτρης
8 Νοεμβρίου 2020 11:30

Βάλε τους χρόνους σου και δες πότε θεμελιώνεις σύνταξη https://enstoloi.net/ergalia/dikaioma-sintaxis/

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Δημήτρης
Δημήτρης
Απάντηση σε  Σπύρος
8 Νοεμβρίου 2020 14:25

Έχω θεμελιώσει σύνταξη 15-9-12 μου βγάζει η εφαρμογή

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Δημήτρης
Δημήτρης
Απάντηση σε  Σπύρος
8 Νοεμβρίου 2020 19:00

Γνωρίζεις αν θα έχω ποινή?

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Σπύρος
Σπύρος
Απάντηση σε  Δημήτρης
8 Νοεμβρίου 2020 19:43

Δεν υπάρχει κάποια ποινή. Από την στιγμή που έχεις θεμελιώσει μπορείς να αποχωρήσεις όποτε θέλεις (μέχρι να σε διώξουν). Κάνε δοκιμές από τις σελίδες υπολογισμού σύνταξης και εφάπαξ, τι θα παίρνεις επιλέγοντας ενδεχόμενο χρόνο αποστρατείας, και αποφασίζεις πότε θα φύγεις.
https://enstoloi.net/calculation/sintaxi-tap/ και https://enstoloi.net/calculation/as-efapax-tpas-tpyap-tpdy/

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Δημήτρης
Δημήτρης
Απάντηση σε  Σπύρος
8 Νοεμβρίου 2020 21:07

Ευχαριστώ πολύ για την άμεση ενημέρωση. Συγχαρητήρια σε όλους εσάς που μας ενημερώνετε για θέματα που μας αφορούν.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Antonio
Antonio
Απάντηση σε  Δημήτρης
8 Νοεμβρίου 2020 19:47

Δημήτρη εάν είχες και επικουρικό (ΙΚΑ εταμ δηλ.ετεαεπ) στο ΙΚΑ και μαζεύεις 24.6 από την έξοδο σχολής και μετά έως το 2014 η 30. 5 έως τέλος του 20 τότε θα γλιτώσεις και το πέναλντι του ετεαεπ πρώην (τεαεχ)..κατά τα άλλα δεν έχεις θέμα όσο αφορά τη κυρία σύνταξη και το ΜΤΣ….όταν πάρεις τη βεβαίωση ΙΚΑ σου γράφει πχ 450 ένσημα ΙΚΑ και από κάτω πάλι 450 ένσημα ΙΚΑ ( ετεαεπ).. πάντως πληρώνεσαι κανονικά,δε θα έχεις θέμα…εάν πάλι σου βγάλει ποινή ,ε δε θα είναι και πολύ αυτή….

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Δημήτρης
Δημήτρης
Απάντηση σε  Antonio
8 Νοεμβρίου 2020 21:12

Από ότι γνωρίζω δεν έχω επικουρικο

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Δημήτρης
Δημήτρης
Απάντηση σε  Antonio
8 Νοεμβρίου 2020 21:31

Η απόφαση που πήρα από το ΙΚΑ με ενημερώνει ότι έχω 567 ένσημα, βαρέα και ανθυγιεινά.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Κωνσταντίνος
Κωνσταντίνος
Απάντηση σε  Δημήτρης
8 Νοεμβρίου 2020 22:06

Δημήτρη πρέπει να Έχεις και επικουρικό στο ΙΚΑ.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Δημήτρης
Δημήτρης
Απάντηση σε  Κωνσταντίνος
8 Νοεμβρίου 2020 22:47

Αν δεν έχω τι γίνεται?

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Antonio
Antonio
Απάντηση σε  Δημήτρης
9 Νοεμβρίου 2020 00:19

Άρα Δημήτρη δεν έχεις 18 μήνες ΙΚΑ αλλά 22μηνες και 17ημ…. πάντως αφού επιμένεις ότι δεν έχεις επικουρικό, πέναλντι δε πληρώνεις ΜΟΝΟ σε αυτεπάγγελτη αποστρατεία ενώ με αίτηση σου κάτι λίγα θα πληρώσεις για 1,5 χρόνια που σου λείπουν…..κάνε δοκιμή στη σελίδα και σου βγάζει το ποσό….

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Δημήτρης
Δημήτρης
Απάντηση σε  Antonio
9 Νοεμβρίου 2020 09:24

Καλημέρα αν μπορείς στείλε μου την σελίδα. Ευχαριστώ για την ενημέρωση. Καλή εβδομάδα σε όλους.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Δημήτρης
Δημήτρης
Απάντηση σε  Δημήτρης
13 Νοεμβρίου 2020 18:36

Καλησπέρα και πάλι.σε περίπτωση που έχω επικουρικο τι κερδίζω? Θα περιμένω απάντηση απο το ΤΕΑΥΦΕ.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Δημήτρης
Δημήτρης
Απάντηση σε  Antonio
14 Νοεμβρίου 2020 17:50

Καλησπέρα, σε περίπτωση που έχω επικουρικο τι κερδίζω? Περιμένω ενημέρωση από το ΤΕΑΥΦΕ

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Antonio
Antonio
Απάντηση σε  Δημήτρης
15 Νοεμβρίου 2020 23:09

Εάν θέλεις να φύγεις με ΑΙΤΗΣΗ ΣΟΥ και έχεις επικουρικό και σε καλύπτουν τα ένσημα τη διαφορά δηλ.να έχεις 24.6 έως το 2014 η 30.6 έως τέλος του 20 δε πληρώνεις πέναλντι στο( τεαεχ)τώρα ετεαεπ… υπόψιν μετράς τα χρόνια από την έξοδο από τη σχολή και χωρίς τον στρατό….μόνο υπηρεσία και ένσημα…

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Δημήτρης
Δημήτρης
Απάντηση σε  Antonio
16 Νοεμβρίου 2020 20:41

Ευχαριστώ πολύ για την ενημέρωση

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
ΓΙΩΡΓΟΣ Κ.Κ.
ΓΙΩΡΓΟΣ Κ.Κ.
8 Νοεμβρίου 2020 07:13

Συμφέρει περισσότερο να κρατηθεί η αναγνώριση του στρατού από την σύνταξη η απο το εφάπαξ;

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Χάρης
Χάρης
Απάντηση σε  ΓΙΩΡΓΟΣ Κ.Κ.
8 Νοεμβρίου 2020 12:22

Ο στρατός θά κρατηθεί από την σύνταξη. Πρέπει πρώτα να προσμετρηθεί και ταυτόχρονα γίνεται και η κράτηση. Αναδρομικά από την στιγμή που εκδίδεται… όπως έγινε και σε εμένα…

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΓΙΩΡΓΟΣ Κ.Κ.
ΓΙΩΡΓΟΣ Κ.Κ.
Απάντηση σε  Χάρης
8 Νοεμβρίου 2020 19:56

Χαρη σε παλαιότερη επικοινωνία μου με την Δ.Οικονομικου μου είχαν πει ότι μπορεί να κρατηθεί και από το εφάπαξ.Το ερώτημα είναι αν συμφέρει να κρατήται από την σύνταξη εφόσον θα απαλλάσσεται το ανάλογο ποσο και από την εφορία ενώ το εφάπαξ είναι ήδη φορολογημενο.Πιστευω να εγινα κατανοητός.Εν πάρει περιπτωση ευχαριστώ για την απάντηση.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Vagelis
Vagelis
7 Νοεμβρίου 2020 22:25

Έκδοση σύνταξης κ απονομή εφ άπαξ με αιτήσεις εντός 2020 έχουμε….για να προσδιορίσουμε χρόνους απονομής όσοι φύγουμε το 2021

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Κωνσταντίνος
Κωνσταντίνος
Απάντηση σε  Vagelis
8 Νοεμβρίου 2020 08:31

Κάποιοι που έφυγαν με όριο ηλικίας τέλος του 2019 ανέφεραν εδώ στο σαιτ ότι έχουν βγει και συντάξεις και εφάπαξ.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
D.G
D.G
Απάντηση σε  Κωνσταντίνος
8 Νοεμβρίου 2020 13:06

Σωστά.Ολα βγαίνουν όπως τα λέει το σάιτ καρασσαβιδη.Τον ευχαριστούμε.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Vagelis
Vagelis
8 Νοεμβρίου 2020 20:55

Σας ευχαριστώ!

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΜΑΝΟΣ
ΜΑΝΟΣ
Απάντηση σε  Vagelis
8 Νοεμβρίου 2020 20:55

8 μηνες για τη συνταξη,9 μηνες για το ενα ταμειο το ετααυπ και 10 μηνες για το εφαπαξ μιλαμε για αστυνομια πολεων με οριο ηλικιας.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Θανασης
Θανασης
7 Νοεμβρίου 2020 12:28

Σκεφτομαι να κανω αιτηση αναγνωρισης χρονου σπουδων κατα τη συνταξιοδοτηση.
1η περιπτωση.Αυξανετσι η συνταξη για τα ετη σπουδων και αφαιρειται το κοστος αναγνωρισης
2η περιπτωση.Πρωτα εξοφλειται το ποσο αναγνωρισης και μετα αυξανεται η συνταξη
Μηπως γνωριζει καποιος τι ισχυει;

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Σπύρος
Σπύρος
Απάντηση σε  Θανασης
7 Νοεμβρίου 2020 13:03

Από την στιγμή που θα κάνεις αίτηση κατά την διαγραφή, ο χρόνος μετρά και υπολογίζεται στο συνολικό χρόνο για την απονομή της σύνταξης, ανεξάρτητα στο βάθος χρόνου που θα εξοφλήθη, και τα κρατάνε κάθε μήνα από την σύνταξη.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Θανασης
Θανασης
Απάντηση σε  Σπύρος
7 Νοεμβρίου 2020 16:18

Ευχαριστω!!

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
kostastam
kostastam
Contributor
Απάντηση σε  Θανασης
8 Νοεμβρίου 2020 08:12

Θανάση, είσαι βέβαιος για το εγχείρημα; είναι τεράστιο το ποσό, απαγορευτικό θα έλεγα, (σύμφωνα με όσα γνωρίζουμε).

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Θανασης
Θανασης
Απάντηση σε  kostastam
8 Νοεμβρίου 2020 09:45

Συμφωνα με τα οσα γραφονται σε αυτο το σαιτ η αποσβεση του ποσου γινεται σε χρονο,λιγο μεγαλυτερο απο τη διαρκεια σπουδων.Εκτος αν κανω καποιο λαθος

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
kostastam
kostastam
Contributor
Απάντηση σε  Θανασης
8 Νοεμβρίου 2020 13:18

Νομίζω κάνεις λάθος.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Θωμας
Θωμας
7 Νοεμβρίου 2020 07:27

Για την χορηγηση του ΕΦΑΠΑΞ, απαιτειται αναγνωριση της σχολης? Η εφαρμογη αναφερει οτι θα το λαβω 15-01-2022. Δύναται η δυνατότητα να πληρωσω το 6μηνο της σχολης και να το λαβω νωριτερα? (εισαγωγη 15-07-1991).
Σας ευχαριστω.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Κωνσταντίνος
Κωνσταντίνος
Απάντηση σε  Θωμας
7 Νοεμβρίου 2020 09:17

Για την λήψη του εφάπαξ απαιτούνται 30 χρόνια υπηρεσίας καθαρής. Μπορείς να αναγνωρίσεις την σχολή στο ΤΕΑΠΑΣΑ για το εφάπαξ. Το ποσό είναι η κράτηση που εχεις τώρα για αυτό, επί τους μήνες σχολής, και μπορεί να πληρωθεί σε έως 12 δόσεις. Κανε αίτηση στην γραμματεία σου. Δεν απαιτείται αναγνώριση εάν δεν επιθυμείς.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Θωμας
Θωμας
Απάντηση σε  Κωνσταντίνος
8 Νοεμβρίου 2020 00:50

Σε ευχαριστω για την αποκριση, εαν αναγνωρισω την σχολη θα λαβω νωριτερα το ΕΦΑΠΑΞ?

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Κωνσταντίνος
Κωνσταντίνος
Απάντηση σε  Θωμας
8 Νοεμβρίου 2020 07:50

Εννοείται! Χωρίς την αναγνώριση της σχολής μετράς 30 χρόνια από την έξοδο, ενώ με την αναγνώρισή της , 30 χρόνια από την είσοδο στη σχολή.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Dim
Dim
7 Νοεμβρίου 2020 00:18

Εχουμε καποιο νεο σχετικα με το νεο βαθμολογιο και την καταθεση του Π.Δ.;;;;;

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
NIKOLAOS
NIKOLAOS
6 Νοεμβρίου 2020 19:10

ΚΥΡΙΕ ΑΧΙΛΛΕΑ,ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΣΗ,ΒΛΕΠΩ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΜΕΙΩΘΕΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΠΑΛΙΟΥ Κ ΝΕΟΥ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΥ,ΠΟΥ ΑΦΟΡΑ ΤΗ ΣΥΝΤΑΞΗ.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
NIKOLAOS
NIKOLAOS
6 Νοεμβρίου 2020 22:52

Ευχαριστώ για την απάντηση κ πάλι συγχαρητήριαγια το site.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
NIKOLAOS
NIKOLAOS
Απάντηση σε  NIKOLAOS
6 Νοεμβρίου 2020 22:50

Ευχαριστώ για την απάντηση,και πάλι συγχαρητήρια για το site.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Χρηστος
Χρηστος
6 Νοεμβρίου 2020 17:32

Καλησπερα.μια ερωτηση θα ηθελα να κανω.και με προσωρινη συνταξη δικαιουσαι να παρεις το εφαπαξ εφοσον εχεις 30 ετη ?

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Χάρης
Χάρης
Απάντηση σε  Χρηστος
6 Νοεμβρίου 2020 20:49

Χρήστο ναι εγώ με προσωρινή το πήρα… πάρε τηλέφωνο αν έκλεισες 30 πραγματικά… χωρίς σχολή… εκτός και την έχεις αναγνωρίσει…

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Χρηστος
Χρηστος
Απάντηση σε  Χάρης
7 Νοεμβρίου 2020 14:37

Συναδελφε εχω μπει 15/7/1991 και δηλωσα παραιτηση 13 οκτωμβρη 2020.την εχω αναγνωρισει την σχολη στο εφαπαξ πληρωσα 1080 6 μηνες ειχα εκανα 6 δοσεις των 180..στο σαιτ μου γραφει ημερομηνια αποδοσης 15/7/2021 εφοσον την εχω πληρωσει.τωρα περιμενω την διαγραφη.ευχαριστω για την πληροφορια

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Χάρης
Χάρης
Απάντηση σε  Χρηστος
7 Νοεμβρίου 2020 16:37

Η αναμονή πλέον θα είναι μέχρι να σου εκδοθεί η σύνταξη…. από την έκδοση να υπολογίζεις 2 με 3 μήνες .Πρόσεχε μόνο μην έχεις πάρει δάνειο και χρειάζεται να κάνεις αίτηση άρσης… από ΤΠΔ η πρώην Τ.Τ ..

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Χρηστος
Χρηστος
Απάντηση σε  Χάρης
7 Νοεμβρίου 2020 21:13

Εχω ενα απο το ΤΕΑΠΑΣΑ θα εχω ενα υπολοιπο αλλα μου ειχανε πει στο ταμειο οταν το ρωτησα οτι το κρατανε απο το εφαπαξ αυτο το υπολοιπο

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Αγης
Αγης
6 Νοεμβρίου 2020 01:10

Καλησπέρα, για τον υπολογισμό εφάπαξ στο πεδίο αναγνωρίσιμους μήνες σπουδών ξεκινάει από τους 48. Εγώ έχω σπουδές 24 μήνες αναγνωρισμένους, μπορεί να βοηθήσει κάποιος ευχαριστώ !

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
kostastam
kostastam
Contributor
Απάντηση σε  Αγης
6 Νοεμβρίου 2020 08:11

24 μήνες σχολής, εννοείς της Αστυνομίας, ή έχεις φοιτήσει σε (ΑΕΙ, ΤΕΙ, κτλ)?
Στη πρώτη περίπτωση η σχολή αναγνωρίζεται ούτως ή άλλως (δεν χρειάζονται ενέργειες), ενώ στη δεύτερη δεν δύναται να αναγνωριστεί ο χρόνος σπουδών για το εφάπαξ. Αν έχεις αναγνωρίσει τέτοιο χρόνο, είναι για τη σύνταξη και μόνο.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Σπύρος
Σπύρος
Απάντηση σε  Αγης
6 Νοεμβρίου 2020 10:32

Διάβασε την ερώτηση 4.6 https://enstoloi.net/voithimata/faq-erotisis/

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΓΙΩΡΓΟΣ
ΓΙΩΡΓΟΣ
5 Νοεμβρίου 2020 20:43

ΚΥΡΙΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΣΑΣ ΕΙΠΑ ΤΗ ΜΟΥ ΕΤΥΧΕ ΚΑΙ ΖΗΤΗΣΑ ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΩ ΜΕ ΤΟ ΕΤΕΑΕΠ ΓΙΑΤΙ ΤΟ1555 ΔΕΝ ΒΓΑΖΩ ΓΡΑΜΜΗ

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Χάρης
Χάρης
Απάντηση σε  ΓΙΩΡΓΟΣ
6 Νοεμβρίου 2020 07:01

Γιώργο πάρε σε αυτό το τηλέφωνο ελπίζω να βοήθησα…2103275104 …

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
theoο
theoο
5 Νοεμβρίου 2020 17:31

ΣΥΓΝΏΜΗ ΚΑΙ ΠΛΙ ΠΟΥ ΣΑΣ ΖΑΛΊΖΩ ΣΕ ΤΗΛ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΊΑ ΜΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΉ ΔΙΑΧΕΊΡΙΣΗ ΤΗΣ Ν ΦΙΛΑΔΈΛΦΕΙΑ ΜΟΥ ΕΝΗΜΈΡΩΣΕ Ο ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΙΟΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ ΠΟΛΎ ΌΤΙ ΣΤΟ ΦΆΚΕΛΟ ΣΟΥ ΠΟΥ ΚΑΤΕΘΕΣΕΣ ΓΙΑ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΗΣΗ ΑΝΑΓΡΆΦΕΤΑΙ ΌΤΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗΣ ΤΗ ΣΧΟΛΉ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΠΕΡΊΟΔΟ ΜΑΙΟΣ 2016 ΜΑΙΟΣ 2017 ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΦΊΣΤΑΝΤΑΙ ΟΨΕΙΛΕΣ.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Κωνσταντίνος
Κωνσταντίνος
Απάντηση σε  theoο
5 Νοεμβρίου 2020 18:39

300 ευρώ για αναγνώριση σχολής για το εφάπαξ συνάδελφε είναι πολύ λίγα, μήπως υπάρχει κάτι άλλο?

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
theoο
theoο
Απάντηση σε  Κωνσταντίνος
5 Νοεμβρίου 2020 18:56

ΤΗΣ ΥΠΟΛΟΙΠΕΣ ΔΟΣΕΙΣ ΤΗΣ ΚΑΤΕΛΑΒΑ ΚΑΝΟΝΙΚΆ ΚΡΑΤΟΥΝΤΑΝ ΑΠΌ ΤΟ ΜΙΣΘΟ ΜΟΥ ΚΆΘΕ ΜΉΝΑ ΌΣΟ ΉΜΟΥΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΣΥΝΟΛΙΚΌ ΠΌΣΟ 980€ ΠΕΡΊΠΟΥ ΓΙΑ ΈΝΑ ΕΤΟΣ ΑΝΑΓΝΏΡΙΣΗ ΣΧΟΛΉ ΜΑΙΟΣ 2016 ΜΑΙΟΣ 2017

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
theoο
theoο
5 Νοεμβρίου 2020 17:11

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ ΚΑΙ ΠΆΝΩ ΑΠ ΌΛΑ ΥΓΕΊΑ ΣΕ ΌΛΟΥΣ. ΠΡΏΤΟΝ ΣΕ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΉ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΊΑ ΜΕ ΤΕΠΑΑΣΑ ΚΑΤΆΡΓΗΣΗ ΤΗΣ 30 ΕΤΙΑΣ ΔΕΝ ΥΦΊΣΤΑΤΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΣΏΜΑΤΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΔΕΎΤΕΡΩΝ ΕΠΙΚΟΙΝΏΝΗΣΕ ΣΉΜΕΡΑ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΤΟΥ ΤΕΠΑΑΣΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΝΗΜΈΡΩΣΕ ΌΤΙ ΥΠΆΡΧΕΙ ΈΝΑ ΟΦΕΛΟΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΧΟΛΉ ΠΟΥ ΑΝΑΓΝΏΡΙΣΑ 306.48€. ΤΟΥ ΕΊΠΑ ΌΤΙ ΠΡΏΤΑ Ο ΘΕΟΣ ΘΑ ΤΑ ΚΑΤΑΒΑΛΩ ΑΎΡΙΟ 6/11/2020.ΠΟΥ ΘΈΛΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΕΙΞΩ ΤΟΥ ΈΚΑΝΑ ΤΗΝ ΕΞΗΣ ΕΡΏΤΗΣΗ ΚΑΤΑΒΑΛΟΝΤΑΣ ΤΟ ΑΝΟΤΕΡΩ ΠΌΣΟ ΘΑ ΛΆΒΩ ΤΟ ΕΦΆΠΑΞ ΣΤΗΣ 15/7/21ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΤΗΣ 16/01/2022 ΚΑΙ ΜΟΥ ΑΠΆΝΤΗΣΕ Ο ΑΝΟΤΕΡΩ ΌΤΙ ΕΓΏ ΚΑΝΩ ΜΊΑ ΑΠΛΉ ΕΙΣΉΓΗΣΗ ΣΤΩΝ ΣΥΝΆΔΕΡΦΟ ΠΟΥ ΈΧΕΙ ΧΡΕΟΜΕΝΩ ΤΟ ΦΆΚΕΛΟ ΣΟΥ ΤΟ ΕΡΏΤΗΜΑ ΜΟΥ ΕΊΝΑΙ ΤΟ ΕΞΗΣ ΑΠΌ ΤΗ ΣΤΙΓΜΉ ΠΟΥ ΈΧΩ ΚΑΤΑΒΆΛΕΙ ΤΟ ΑΝΟΤΕΡΩΥΠΙΛΟΙΠΟ ΧΡΕΩΣΤΟΥΜΕΝΟ ΠΌΣΟ ΚΑΙ ΈΧΩ ΑΝΑΓΝΩΡΊΣΩ ΠΛΗΡΕΣ ΤΗ ΣΧΟΛΉ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΛΆΒΩ ΚΑΝΟΝΙΚΆ ΤΗΝ 15/7/91 ΑΝΤΊ ΤΗΣ 16/01/2022 ΕΙΣΑΓΩΓΉ ΣΤΗ ΣΧΟΛΉ 15/7/91 ΔΙΑΓΡΑΦΉ 7/12/2016.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
kostastam
kostastam
Contributor
Απάντηση σε  theoο
6 Νοεμβρίου 2020 12:21

α) Σχετικά με τη 30ετία του εφάπαξ, ο υπάλληλος σε ενημέρωσε για το ότι δεν ισχύει (για το ΤΕΑΠΑΣΑ), η διάταξη που κυκλοφόρησε (δημοσιεύτηκε Φεβ. 20) και αναφέρει ότι “Η εφάπαξ παροχή απονέμεται, πλέον, χωρίς καμία άλλη καθυστέρηση εφόσον ο ασφαλισμένος λάβει την κύρια σύνταξή του”.
Είναι κάτι που γνωρίζουμε και έχουμε συζητήσει στο παρόν site, αναμένουμε τυχόν απόφαση του εν λόγω ταμείου, όπως το ίδιο έχει ανακοινώσει. https://www.teapasa.gr/index.php/14-tameio/423-anakoinwsh-sxetika-me-thn-30etia
β) Δικαιούχος εφάπαξ από 15/7/2021 (εφόσον καταβληθεί το χρέος).

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Νικολαος Π
Νικολαος Π
Απάντηση σε  kostastam
6 Νοεμβρίου 2020 21:10

Εχω καταταγει 15-07-1991 και εχω πληρωσει την σχολη και διαγραφτηκα 05-04-2019 και ειμαι με προσωρινη.Αρα με τα λεγομενα σου την 15-07-2021 κανω αιτηση για καταβολη του εφαπαξ ορθον?

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΓΙΩΡΓΟΣ
ΓΙΩΡΓΟΣ
5 Νοεμβρίου 2020 15:18

ΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΕΠΑΝΕΡΧΩΜΑΙ ΣΕ ΕΝΑ ΘΕΜΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΤΥΧΕ. ΑΛΛΑΓΗ ΑΠΟ ΝΕΟΣ ΣΕ ΠΑΛΑΙΟΣ ΑΣΦΑΛΕΙΣΜΕΝΟΣ ΜΟΥ ΗΡΘΕ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΩ ΣΤΟ ΤΕΑΠΑΣΑ 3.400 ΕΥΡΟ ΠΕΡΙΠΟΥ ΓΙΑ 24 ΔΟΣΕΙΣ 140 ΕΥΡΟ ΤΟ ΜΗΝΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΥΘΕΝΑ ΔΙΑΛΟΝΤΑΣ ΤΟ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΤΟΥΣ ΕΙΠΑ ΓΙΑ ΠΙΟ ΠΟΛΛΕΣ ΔΟΣΕΙΣ ΑΛΛΑ ΤΙΠΟΤΑ ΤΟΥΣ ΕΙΠΑ ΝΑ ΣΙΜΨΗΦΙΣΟΥΝ ΤΑ ΑΛΛΑ ΠΟΣΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ (ΑΠΟ ΤΕΑΕΧ ΚΑΙ ΤΠΔΥ) ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ 1700 ΕΥΡΟ ΑΛΛΑ ΤΙΠΟΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΛΕΝΕ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΟΝΗΣΩ ΜΕ ΤΟ ΕΤΕΑΕΠ ΤΗΛ.1555 ΕΣΤΗΛΑ EMEL . ΜΗΠΩΣ ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΩΣ ΚΑΠΟΙΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΩ, ΖΗΤΩ Η ΕΛ.ΑΣ

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
NIKOLAOS
NIKOLAOS
Απάντηση σε  ΓΙΩΡΓΟΣ
5 Νοεμβρίου 2020 16:48

Ναι,αλλά,.αν θα πάρεις25000 € παράνω στο εφάπαξ από το ταμείο της χωροφυλακής θα εκτοξευθεί προς τα πάνω ο προυπολογισμός.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
NIKOLAOS
NIKOLAOS
Απάντηση σε  NIKOLAOS
5 Νοεμβρίου 2020 16:55

ΚΑΝΟΝΙΚΑ,ΘΑ ΗΤΑΝ ΜΙΑ Η ΑΛΛΗ.ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΕΠΕΙΔΗ ΣΤΟ ΤΑΜΕΙΟ ΤΗΣ Χ/Φ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙΣ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ.ΤΟ ΤΠΔΥ ΕΤΣΙΘΕΛΙΚΑ,ΔΙΝΕΙ ΠΣΩ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΩΝ 5 ΜΟΝΟ ΕΤΩΝ..

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Antonio
Antonio
Απάντηση σε  ΓΙΩΡΓΟΣ
5 Νοεμβρίου 2020 17:17

Σωστός ο NIKOLAOS…. Γιώργο έτσι πρέπει να γίνει και δε θα χάσεις!!!!

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Χάρης
Χάρης
5 Νοεμβρίου 2020 15:17

Καλησπέρα γνωρίζει κάποιος εάν μπορούμε να αναγνωρίσουμε χρόνια για ανήλικο τέκνο; (από λόγια του καφενείου άκουσα μπορούμε να αναγνωρίσουμε 5 χρόνια)

ΣΩΜΑ:
Πυροσβεστική
Σπύρος
Σπύρος
Απάντηση σε  Χάρης
5 Νοεμβρίου 2020 18:57

ΟΧΙ φίλε Χάρη, για τα τέκνα ΔΕΝ ισχύει κάποια αναγνώριση

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Vagelis
Vagelis
5 Νοεμβρίου 2020 12:14

Παρακαλώ υπεύθυνα κάποιος συνάδελφος να ενημερώσει εάν ο Στρατός πληρώνεται… εφάπαξ η μηνιαίος…. Σκέφτομαι να υποβάλλω αίτηση παραίτησης κατά τη διάρκεια του 2021…. δυστυχώς δεν τον έχω πλήρωση κ το ποσό ανέρχεται σε πάνω από 9.000 ευρώ….Από που θα παρακρατήθει …από τον μισθό από το εφάπαξ.. ;;;

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Σπύρος
Σπύρος
Απάντηση σε  Vagelis
5 Νοεμβρίου 2020 13:13

Η επιλογή είναι δική σου εάν θέλεις σε δόσεις ή εφάπαξ, διάβασε και αυτό. https://enstoloi.net/giati-oles-i-anagnorisis-ine-22-tois-ekato-fthinoteres/

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ