Σώμ. Ασφαλείας

Σελίδα υπ' αριθ. 438 με σχόλια ειδικά για τα Σώματα Ασφαλείας (διαβάστε πρώτα την ενότητα FAQ / Συχνές Ερωτήσεις).

Subscribe
Notify of
guest

36.7K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
Γιωργος
Γιωργος
7 Ιανουαρίου 2021 14:02

Να ρωτήσω Όταν βγεί η οριστική σύνταξη σε πόσους μήνες βγαίνει το επικουρικό. ΕΤΕΑΕΠ.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Χάρης
Χάρης
Απάντηση σε  Γιωργος
7 Ιανουαρίου 2021 20:26

Γιώργο καλή χρονιά… εγώ πήρα κύρια σύνταξη τόν Οκτώβρη 2020 και το ΕΤΕΑΕΠ μπήκε τον επόμενο μήνα μαζί με τα αναδρομικά……!

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Γιωργος
Γιωργος
Απάντηση σε  Χάρης
7 Ιανουαρίου 2021 20:37

Ευχαριστώ πολύ Χάρη.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
7 Ιανουαρίου 2021 00:26

Κύριε Καρασσαβιδη δύο πράγματα
.πρώτον για το τι εννοεί ο Γιώργος ο νοων νοειτω και μην πάτε να το καλύψετε.Αν ήταν θα επανέρχονταν να το διευκρινήσει..δεύτερον αυτόν τον Κύριο Τάκη
ο οποίοςς σε ότι γράφω μου χώνεται τα μηνύματα του τα αφήνετε ενώ την απάντηση μου την σβησατε!Δεν είναι σωστό αυτό…ο Κύριος αυτός είναι ε.α και μπαίνει σφήνα μολις γράφω κάτι για τους ε.ε να μου την πει.Αν δεν έχετε σκοπό να ανεβάζετε την απάντηση μου τουλάχιστον προστατέψτε με κατεβάζοντας και την δική του ειρωνική ανάρτηση… ευχαριστώ

ΣΩΜΑ:
Πυροσβεστική
ΜΑΝΟΣ
ΜΑΝΟΣ
6 Ιανουαρίου 2021 15:50

Καλησπέρα και Χρόνια Πολλά, γνωρίζει κάποιας συνάδελφός για το επιπλέον εφάπαξ από το ΤΕΑΠΑΣΑ αυτών που αποστρατεύτηκαν τα έτη 2013 μέχρι 2017?

ΣΩΜΑ:
Πυροσβεστική
ΚωσταΣ
ΚωσταΣ
Απάντηση σε  ΜΑΝΟΣ
6 Ιανουαρίου 2021 20:35

Καλησπέρα και Χρόνια Πολλά, Μάνο πάρε τηλ 2105276861-5 και ΦΑΞ 2105276869 ΤΕΑΠΑΣΑ ( ρωτά για επαναπροσδιορισμού του εφ άπαξ)

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Μιχάλης
Μιχάλης
Απάντηση σε  ΚωσταΣ
7 Ιανουαρίου 2021 00:15

Χρόνια πολλά Μάνο μήπως αναφέρεσαι στην τελευταία απόφαση του Δικαστηρίου που δικαιώνει δύο Στρατιωτικούς και μάλιστα με τόκο 6% . Μαθαίνω ότι πρέπει να τα διεκδικήσεις δικαστικά .

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Μάνος
Μάνος
Απάντηση σε  ΚωσταΣ
7 Ιανουαρίου 2021 00:16

Ευχαριστώ πολύ….

ΣΩΜΑ:
Πυροσβεστική
Δημητρης βεροια
Δημητρης βεροια
Απάντηση σε  ΜΑΝΟΣ
7 Ιανουαρίου 2021 23:55

Φίλε Μάνο υπάρχει περίπτωση να δικαιούμαστε και εμείς της Α.Π.αναδρομικα στο εφάπαξ από το ΤΠΔΥ?((διαγράφηκαν 16-10-2014).

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Μάνος
Μάνος
Απάντηση σε  Δημητρης βεροια
8 Ιανουαρίου 2021 00:33

Καλησπέρα Δημήτρη δεν γνωρίζω κάτι σίγουρο μίλησα με μια δικηγόρο στη Θεσσαλονίκη σήμερα και περιμένω απάντηση. Ότι νεώτερο θα ενημερώσω.

ΣΩΜΑ:
Πυροσβεστική
Δημήτρης
Δημήτρης
6 Ιανουαρίου 2021 11:21

Καλή Χρονιά στον κο Καρασαβιδη και σε όλους. Στην πυροσβεστική ισχύει αν δηλώσεις να καθίσεις ένα και ένα έτος μετά τα 55 να μπορείς να φύγεις οπότε θελήσεις. Είμαι 58 και έκανα παράταση φέτος αλλά θέλω να φύγω το Φεβρουάριο?
Σε πόσο καιρό απονέμεται η σύνταξη?

ΣΩΜΑ:
Πυροσβεστική
NIKOLAOS
NIKOLAOS
6 Ιανουαρίου 2021 09:22

Εγώ πάλι λέω οτι αν κανουν τη λάθος κίνηση να αυξήσουν το όριο ηλικίας,θα “απελευθερωσουν”και τους52, 53 ,54 ετων που θα ήθελαν να βγαινουν κανα 6μηνο αναρρωτική το χρονο, κάθε χρονο,όπως ηταν η πάγια τακτική, αλλά δεν το εκαναν γιατι σκέφτονταν να δηλωσουν παράταση,παραμονής,οπότε θα μας διώχνουν αυταπάγγελτα,για ιατρικούς λογους,χα,χα,χα.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
6 Ιανουαρίου 2021 00:18

Μπορεί κάποιος από τους καλούς συναδέλφους που απαντούν στα ερωτήματα μας να μου εξηγήσει γιατί για τους συναδέλφους της αστυνομίας ισχύει το 55ο έτος ηλικίας για αποχώρηση και για μας της πυροσβεστικής δεν ισχύει…

ΣΩΜΑ:
Πυροσβεστική
Αναστάσιος
Αναστάσιος
Απάντηση σε  ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
6 Ιανουαρίου 2021 01:25

Εσείς μπορείτε να μας απαντήσετε γιατί ενώ είστε στο Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη περνεται εφάπαξ Λιμενικών και βαθμό Αξιωματικού με on line μαθήματα???

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Αναστάσιος
Αναστάσιος
6 Ιανουαρίου 2021 13:35

Καλή χρονιά με συναδέλφε.Συγχαρητηρια για την σωστή και έγκυρη ενημέρωση που παρέχετε σε όλους τους ε.ε και ε.α συναδέλφους.Αυτα που ανέφερα είναι από έγγραφο που διάβασα στην υπηρεσία και το άλλο το αναφέρατε στο site εδώ…

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
Απάντηση σε  Αναστάσιος
6 Ιανουαρίου 2021 12:50

Αυτό θα γίνει και σε σας με το νέο βαθμολογιο που σας φέρνουν….

ΣΩΜΑ:
Πυροσβεστική
Κωνσταντίνος
Κωνσταντίνος
Απάντηση σε  ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
6 Ιανουαρίου 2021 10:49

Και στην Πυροσβεστική ισχύει το 55ο αλλά για τους παλιούς ασφαλισμένους (πριν το 92) αν δεν κάνει συνάδελφος αίτηση για το 1+1 στο τέλος της χρονιάς που κλείνει τα 55 θα διαγραφεί απο το Σώμα

ΣΩΜΑ:
Πυροσβεστική
Γιωργος
Γιωργος
Απάντηση σε  ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
6 Ιανουαρίου 2021 10:57

Απλά γιατί δεν είμαστε συνάδελφοι.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
Απάντηση σε  Γιωργος
6 Ιανουαρίου 2021 12:37

Λυπάμαι πολύ που υπάρχουν τέτοια άτομα στην αστυνομία,πιστεύω ότι όλοι θα αποδοκιμάσουν αυτό που εκφράζεις,και εννοείται ότι με τέτοια άτομα σαν και σένα ούτε εγώ θέλω να σε βλέπω για συνάδελφο!

ΣΩΜΑ:
Πυροσβεστική
Tasosz
Tasosz
Απάντηση σε  Γιωργος
6 Ιανουαρίου 2021 13:43

Εχεις δικαιο…και εμενα καποτε με ειχε γραψει χωροφυλακας στην Αρτα .

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Δημητρης
Δημητρης
5 Ιανουαρίου 2021 23:29

Ερωτηση!!!θεμελιωνω δικαιωμα συνταξης μετα την 1/1/2015..αλλα ερχετε πρωτα το οριο ηλικας των 55 επειδη μπηκα μεγαλος στην αστυνομια και με πιανει.υπαρχει περιπτωση τωρα με αυτα που ακουγονται και γραφονται με την περιβοητη εκθεση πισσαριδη να αυξηθουν τα ορια ηλικια τα οποια δεν αυξηθηκαν καθολου με τα τελευταια τρια ασφαλιστικα που ψηφιστικαν..γνωριζει καποιος κατι για αυτο???

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
ΠΑΝΟΣ
ΠΑΝΟΣ
Απάντηση σε  Δημητρης
6 Ιανουαρίου 2021 00:16

Δημήτρη απλώς θα περιμένουμε, κανείς δε ξέρει ακόμη. Τα έχουμε δει όλα τα τελευταία χρόνια. Υπήρχαν μέχρι το 2014 άνθρωποι θεμελιωμένοι και το 2015 τους ανέβασαν τα όρια ηλικίας. Αυτό που ακούγεται έντονα από συναδέρφους μας στην Αθήνα είναι ότι αφού έτσι κι αλλιώς σήμερα όλοι κάθονται οικιοθελώς έως τα 60, άλλος 57 ,58 κλπ ακούγεται ότι θέλουν να το κάνουν και πάλι στα 58 ή στα 60 αλλά με υποχρεωτικό όριο ηλικίας. Εάν γίνει αυτό καταλαβαίνεις ότι δεν είναι το ίδιο, είναι βοήθα παναγία. Κάτι παρόμοιο πήγε να περάσει το 2015 ο κ΄Τσίπρας αλλά τη τελευταία στιγμή παρενέβη ο κ΄Καμμένος σαν συγκυβέρνηση και το πήραν πίσω. Επίσης πρέπει να γνωρίζουμε ότι ακόμη και ειδικά στην ΕΛ.ΑΣ υπηρετούν λίγοι βέβαια που έχουν θεμελιωμένα συνταξιοδοτικά δικαιώματα και πιστεύω ότι όλοι αυτοί δεν είναι και πολύ συμπαθείς στην κάθε κυβέρνηση για διαφόρους λόγους, και γι αυτό οι περισσότεροι φοβούνται μήπως το νέο ασφαλιστικό τους αναγκάσουν σε παραιτήσεις. Θα περιμένουμε λοιπόν.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Δημητρης
Δημητρης
Απάντηση σε  ΠΑΝΟΣ
6 Ιανουαρίου 2021 00:37

Το οριο ηλικιας δεν ανεβηκε ποτε ειτε θεμελιωνες το 2014 ειτε το 2015 παρεμεινε το ιδιο τα 55 αυτο δε αλλαξε ποτε με τα τρια ασφαλιστικα νομοσχεδια..απλα τωρα για αυτους που θεμελιωνουν μετα την 1/1/2015 σου δινει εφοσον το θες το δικαιωμα να παραμεινεις μεχρι τα 60 υπογραφοντας μετα τα 55 καθε χρονο για να πιασεις το ταβανι τα 40 ασφαλιστικα ετη..και ποτε δεν ηταν το οριο 58 η 60..

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
ΠΑΝΟΣ
ΠΑΝΟΣ
Απάντηση σε  Δημητρης
6 Ιανουαρίου 2021 00:50

Δημήτρη δεν με κατάλαβες. Για τα όρια ηλικίας που άλλαξαν το 2015 αναφέρομαι στο δημόσιο και ιδιωτικό τομέα και γι αυτό αναφέρθηκα σε ανθρώπους γενικά θεμελιωμένους. Τότε υπήρχαν άνθρωποι με ώριμα συνταξιοδοτικά δικαιώματα και τους πήγαν από τα 55 στα 62 και 67. Για εμάς έχεις δίκιο δεν μας πείραξε, απλώς εκεί που που έβγαινες υποχρεωτικά στα 55 τώρα σου λέει κάνε κάθε χρόνο αίτηση παραμονής έως τα 60. Επίσης δεν είπα ότι το όριο ηλικίας ήταν σε εμάς 58 η 60, είπα ότι πήγε να γίνει τον αύγουστο του 2015 και τελευταία στιγμή το πήραν πίσω μετά από αντιδράσεις.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
kostastam
kostastam
Contributor
Απάντηση σε  Δημητρης
6 Ιανουαρίου 2021 00:18

Ας μη ξεκινάμε υποθετικές συζητήσεις για υποτιθέμενες διατάξεις Δημήτρη. Θα γεμίσουμε σελίδες, άνευ ουσίας.
https://enstoloi.net/astynomia/comment-page-438/#comment-95385

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Ζαΐμης Νικος
Ζαΐμης Νικος
5 Ιανουαρίου 2021 17:07

Βγηκα εκτος οργανικων θεσεων 01-12-20 ποτε θα με φωναξει η υπηρεσια να παραδοσω ταυτοτητα και να ετοιμαστει ο φακελος για τη συνταξη;

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Σωκράτης
Σωκράτης
Απάντηση σε  Ζαΐμης Νικος
5 Ιανουαρίου 2021 18:06

Νίκο και στους άλλους Συναδελφους,Καλή Χρονιά με υγεία και ευτυχία.
Δεν θα σε φωνάξει κανείς,εσύ θα τρέξεις.
Για τη ταυτότητα ,θα βγάλεις 4 φωτογραφίες ασπρόμαυρες για Πολιτική ταυτότητα,θα παραδώσεις την υπηρεσιακή στη γραμματεία της υπηρεσίας σου,θα πάρεις βεβαίωση παράδοσης-παραλαβής,την οποία με τις φωτογραφίες και το έγγραφο της αποστρατείας σου που το έχεις,στο γραφείο ταυτοτήτων και τη παίρνεις αυθημερόν.
Εγγραφα σύνταξης,απευθύνσου στο Επιτελείο της Δ/νσης ,θα σου δώσουν κατάσταση με τα έγγραφα είναι περίπου 20-23,τα συγκεντρώνεις ,τα δίνεις και περιμένεις από Αύγουστο και μετά τη σύνταξη.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Ζαΐμης Νικος
Ζαΐμης Νικος
Απάντηση σε  Σωκράτης
5 Ιανουαρίου 2021 18:21

Ευχαριστώ

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
pitis
pitis
Απάντηση σε  Σωκράτης
5 Ιανουαρίου 2021 21:39

Σωκρατη Καλησπέρα και Καλή Χρονιά, όσον αφορά την αποστρατεία, ξεκινάμε την όλη διαδικασία όταν έχουμε το ΦΕΚ της αποστρατείας μας εννοείς πιστεύω, το οποίο θα μου παραδώσει η Υπηρεσία μου, όταν αυτό εκδοθεί, έτσι δεν είναι?? Σε ρωτάω γιατί εγώ αποστρατεύτικα αυτεπάγγελτα για λόγους υγείας αρχες Δεκέμβρη, μου ανακοίνωσαν και την προαγωγή μου μετα από 15 ημέρες και τώρα περιμένω πρώτα να αποστρατευτώ με απόφαη του Αρχηγείου και μετά από ποσο καιρό περίπου εκδίδεται το ΦΕΚ ???

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Βασίλης
Βασίλης
Απάντηση σε  Ζαΐμης Νικος
6 Ιανουαρίου 2021 01:13

Περιμένουν να πάει η διαγραφή…. Μίλησα χθες με το γραφείο προσωπικού, έχουν έτοιμο να το στείλουν απλά περιμένουν να τους στείλει απάντηση η διαχείριση χρηματικού. Από ότι μου είπαν το πολύ σε μια βδομάδα. Ετοιμάσες τα χαρτιά σου εσύ;

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Ζαΐμης Νικος
Ζαΐμης Νικος
5 Ιανουαρίου 2021 17:03

Χρονια πολλα.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΠΑΝΟΣ
ΠΑΝΟΣ
5 Ιανουαρίου 2021 11:56

Συνάδερφοι καλημέρα και χρόνια πολλά. Με το νέο ασφαλιστικό-συνταξιοδοτικό που ακούγεται υπάρχει περίπτωση να μας κάνουν και εμάς υποχρεωτικό όριο ηλικίας κι ας είμαστε θεμελιωμένοι? (λένε για 60 ετών και 40 χρόνια υπηρεσίας). Αυτοί είναι αποφασισμένοι και το έχουν έτοιμο.
Μπλόκο στη συνταξιοδότηση ασφαλισμένων κάτω των 67 ετών, με ώριμα συνταξιοδοτικά δικαιώματα, θα βάλει ο νέος υπουργός Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, Κωστής Χατζηδάκης, σε εφαρμογή του «μνημονίου» Πισσαρίδη.Η τοποθέτησή του στο ευαίσθητο υπουργείο Εργασίας, προκαλεί ανησυχίες για τις παρεμβάσεις που θα χρειαστεί άμεσα το ασφαλιστικό – συνταξιοδοτικό, όπως επίσης και για τις αλλαγές στα εργασιακά, που έχουν προαναγγελθεί και θα εφαρμοστούν εντός του 2021.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  ΠΑΝΟΣ
5 Ιανουαρίου 2021 12:43

Αφού διάβασες αυτό το άρθρο
https://www.sofokleousin.gr/telos-oi-proores-syntakseis-dia-xeiros-xatzidaki
μας θέτεις ερωτήματα που δεν έχουν απάντηση.
Δηλαδή αν σου απαντήσει κάποιος θετικά (ή αρνητικά) θα τον πιστέψεις?
Ας περιοριστούμε να σχολιάζουμε νόμους (ή και κατατεθειμένα προς διαβούλευση νομοσχέδια)
και όχι ανυπόγραφα άρθρα από sites που με ένα “πιασάρικο” τίτλο
προσπαθούν να μαζέψουν clicks.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
kostastam
kostastam
Contributor
Απάντηση σε  aero
5 Ιανουαρίου 2021 13:11

Συμφωνώ μαζί σου aero και θέλω απλά να πω ότι, θεωρώ φύσιν αδύνατον, να πληγούν θεμελιωμένα συνταξιοδοτικά δικαιώματα, μιας και σε αυτά αναφέρεται ο Πάνος. Δεν συνέβη ποτέ. Πάντα, σε όλα τα νομοθετήματα, υπάρχουν αυτές οι πέντε λέξεις που τα προστατεύουν. (Θεμελιωμένα συνταξιοδοτικά δικαιώματα δεν θίγονται)

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
γεωργιος
γεωργιος
Απάντηση σε  ΠΑΝΟΣ
5 Ιανουαρίου 2021 18:02

Λογικά εάν γίνει θε γίνει για τους νέους ασφαλισμενους (που δεν έχουν θεμελιώσει συνταξιωδοτικο

δικαίωμα),,,αλλά και από ότι βλέπω στην υπηρεσία οι ποιο πολλοί συνάδελφοι στα 60 φεύγουν..Ίδωμεν …

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Δημητρης
Δημητρης
Απάντηση σε  γεωργιος
5 Ιανουαρίου 2021 23:02

Δηλαδη εγω που θεμελιωνω δικαιωμα συνταξιοδωτησης μετα την 1/1/2015 αλλα ειμαι παλιος ασφαλισμενος και ερχεται πρωτα το οριο ηλικιας των 55 να με πιασει επειδη μπηκα μεγαλος θα εχω θεμα???δεν νομιζω..γιατι τα ορια ηλικιας και μετα τα τρια ασφαλιστικα που ψηφιστικαν δεν επηρεαστικαν και παρεμειναν ωε εχει..τι λες και εσυ??

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Τ.Α.
Τ.Α.
5 Ιανουαρίου 2021 09:34

ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ 30ετιας. ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ ΘΑ ΤΟ ΓΡΑΦΩ…ΠΑΜΕ ΓΙΑ 8 ΌΓΔΟΟ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ..
ΠΟΑΣΥ ΑΠΟΣΤΡΑΤΟΙ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΙΔΙΑ..
ΑΝΑΛΟΓΙΣΤΙΚΉ ΜΕΛΈΤΗ…
ΝΑ ΣΑΣ ΠΑΡΟΥΝ ΣΤΗΝ ΚΥΒΈΡΝΗΣΗ …
ΓΙΑ ΤΙΣ ΤΌΣΕΣ ΕΠΙΣΠΕΥΣΕΙΣ..
ΔΕΝ ΠΕΙΡΆΖΕΙ …..
ΧΑΛΙΑ ΚΑΙ ΑΙΣΧΟΣ ΠΑΝΤΟΥ…

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΣΑΚΗΣ
ΣΑΚΗΣ
Απάντηση σε  Τ.Α.
5 Ιανουαρίου 2021 10:39

Μέχρι να βγει η σχετική απόφαση του Ταμείου θα είναι ελάχιστοι οι συνάδελφοι που θα επωφεληθούν γιατί οι περισσότεροι που θα έχουν δικαίωμα σύνταξης ή που έχουν φύγει ήδη σε σύνταξη θα έχουν κλείσει τα 30 έτη

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
theoο
theoο
Απάντηση σε  Τ.Α.
5 Ιανουαρίου 2021 13:54

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑΛΉ “ΧΡΌΝΙΑ ΜΕ ΥΓΕΊΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΊΑ ΣΕ ΠΑΛΑΙΌΤΕΡΟ ΣΧΌΛΙΟ ΜΟΥ ΟΣΟ ΑΦΟΡΆ ΤΗΝ ΚΑΤΆΡΓΗΣΗ ΤΗΣ 30 ΕΤΙΑΣ ΉΤΑΝ ΈΝΑ ΕΠΟΛΟΙΝΟΝΙΚΩ ΤΡΙΚ ΤΗΣ ΠΟΑΣΥ ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΜΟΥ ΑΠΆΝΤΗΣΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ ΌΤΙ Η ΚΑΤΆΡΓΗΣΗ ΤΗΣ 30 ΕΤΙΑΣ ΔΕΝ ΑΦΟΡΆ ΤΟ ΤΟ ΤΕΠΑΑΣΑ ΘΈΛΩ ΝΑ ΤΟΥ ΥΠΕΝΘΥΣΙΣΩ ΤΟ ΕΞΗΣ ΌΤΙ Η ΥΠΟΥΡΓΙΚΉ ΑΠΌΦΑΣΗ ΠΕΡΊ ΚΑΤΆΡΓΗΣΗ ΤΗΣ 30 ΕΤΙΑΣ ΑΦΟΡΆ ΌΛΑ ΤΑ ΤΑΜΕΊΑ ΚΑΙ ΌΧΙ ΜΕΜΩΝΟΜΕΝΑ ΆΛΛΩΣΤΕ ΔΕΝ ΕΊΝΑΙ ΤΥΧΑΊΟ ΠΟΥ Η ΠΟΑΣΥ ΠΡΟ ΕΞΑΜΉΝΟΥ ΕΥΓΑΛΕ ΑΝΑΚΟΊΝΩΣΗ ΠΕΡΊ ΚΑΤΆΡΓΗΣΗ ΤΗΣ 30 ΕΤΙΑΣ ΤΗΝ ΊΔΙΑ ΑΝΑΚΟΊΝΩΣΗ ΑΝΑΚΟΊΝΩΣΕ ΚΑΙ Ο ΠΡΌΕΔΡΟ ΤΟΥ ΤΕΠΑΑΣΑ.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Γιώργοςgm
Γιώργοςgm
Απάντηση σε  theoο
6 Ιανουαρίου 2021 00:52

Ο συνάδελφος άριστα σου απάντησε αλλά πριν του θυμίσεις να κάνεις τον κόπο να διαβάσεις ν4680/2020 Φεκ43/Α/28/2/2020 άρθρο 35 παρ 9 οπου αναφέρει ρητά οτι το εφάπαξ των σωμάτων ασφάλειας στο Τεαπασα καταβάλεται σύμφωνα με τις προϋποθέσεις και όρους των οικείων καταστατικών τους διατάξεων και όχι στά ,30 χρόνια οπως λες….
άλλο εάν αυτό το επιλέξει το ταμείο καί τροποποίησει τις διατάξεις του και ως εκ τούτου καμία υπουργική απόφαση δεν υπάρχει που να αφορά το Τεαπασα…κατάργηση της απονομής στα 30 χρόνια στα 30 χρόνια …

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Γιώργοςgm
Γιώργοςgm
Απάντηση σε  Γιώργοςgm
8 Ιανουαρίου 2021 07:49

ν 4670 το ορθόν

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Ιωαννης
Ιωαννης
5 Ιανουαρίου 2021 05:43

Καλη Χρόνια με υγεία

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
γιαννης
γιαννης
4 Ιανουαρίου 2021 20:48

ΕΓΙΝΕ ΕΚΑΘΑΡΙΣΗ ΑΛΛΑ ΔΕ ΒΓΑΖΕΙΣ ΑΚΡΗ.ΔΕ ΕΧΕΙ ΕΡΘΕΙ Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΝΑ ΤΗΝ ΠΑΩ ΣΤΟ ΙΚΑ.ΛΟΓΙΚΑ ΤΕΛΟΣ ΓΕΝΑΡΗ ΘΑ ΠΛΗΡΩΘΕΙΣ.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
George
George
4 Ιανουαρίου 2021 20:20

Καλησπέρα και καλή χρονιά σε όλους!! Κατάταξη 15/7/1991, αποστρατεία με όριο ηλικίας 31/12/2019.Συμφωνα με την σελίδα υπολογισμού το Μ.Τ.Σ υπολογίζεται στα 107€,μου καταβάλλεται οριστική σύνταξη και το Μ.Τ.Σ είναι 35€. Γνωρίζει κάποιος, γιατί συμβαίνει αυτό? Κανείς δεν απαντά σε τηλ.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Ανδρεας
Ανδρεας
Απάντηση σε  George
4 Ιανουαρίου 2021 21:18

Καλησπερα – καλή χρονια …μια απο τα ιδια ..Γινονται κρατησεις απο 1-1-20 σε ενα βασικο μισθο (Υ/Β) που αποστρατευτηκες.Σε μενα καρταει 67ευρω κ κατι και 27 κ κατι για το ΒΟΕΑ παλι για τον αποστρατευτικο βαθμο.Εγω υπολογιζω αρχες μαιου θα το παρω ολοκληρο το μερισμα πιθανον το ιδιο και συ.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
kostastam
kostastam
Contributor
Απάντηση σε  Ανδρεας
4 Ιανουαρίου 2021 21:48

Δεν είναι βέβαια ένας βασικός, είναι το μισό της διαφοράς παλιού και νέου βασικού, για τρεις μήνες.
Τα 27 ευρώ για ΒΟΕΑ, μήπως χρωστάς το γάμο;
Επηρεάζονται και αυτά βέβαια από τη μη έκδοση διάταξης για τα μερίσματα από το ’17 και εντεύθεν.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
George
George
Απάντηση σε  kostastam
4 Ιανουαρίου 2021 22:20

Καλησπέρα kostasam γι’αυτό που απαντάς στον Ανδρέα,για το ΒΟΕΑ, εγώ έχω πληρώσει τον γάμο από το1993 και το μέρισμα από τον Ιανουάριο 20,που παίρνω σύνταξη είναι 35€.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Ανδρεας
Ανδρεας
Απάντηση σε  kostastam
5 Ιανουαρίου 2021 01:36

Kostastam Καλή Χρονιά με υγεία. Διαγραφή 31-12-19 με όριο ηλικίας. Τον Νοέμβριο 20 πληρώθηκα το μέρισμα ΜΤΣ που αφορούσε αναδρομικά 11μηνων από 1-1-20 κ το μέρισμα του Δεκεμβρίου. Αναλυτικά σε επικοινωνία με υπάλληλο στο ταμείο και στη συνέχεια στην ηλ. Εφαρμογή του ΜΤΣ τα αναδρομικά μαζί με το μισθό Δεκεμβρίου (12 μήνες) ήταν 1641.96 – κρατήσεις 1200.70 ευρώ – 16.81 φόρος… Ελαβον 304.79 ευρώ!!! Από αυτά βάσει βαθμού αποστρατευτικου (Υ/Β-Δόξα κ Τιμή) κρατα εισφοράς το ταμείο στο βασικό μισθό του Υ/Β (2145 ευρώ) όπως μου εξήγησαν από το ταμειο… Κ το είδα κ στην ηλ. Εφαρμογή ητοι:67,54 για την προαγωγή 27.50 ΒΕΑ βαθμ. αποστρατευτικου και 13.68 για γάμο. Το τελευταίο είναι ρύθμιση απ το ταμείο που θα πάρει χρόνια να εξοφληθει_(καλά να μαστε ).Ειναι και κάτι.. ψιλά γύρω στα 12 ευρώ νιμιτς-βεα κ. λ. π. Υγιαινετε!

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
kostastam
kostastam
Contributor
Απάντηση σε  Ανδρεας
5 Ιανουαρίου 2021 09:16

Μμμμμ. Γιατί έτσι ρε συ Ανδρέα? Υπερβολικό είναι, 1.200 κρατήσεις? Οι δόσεις ok, αλλά η εφάπαξ κράτηση 1.200?
Θεωρώ ότι υπάρχει δυσλειτουργία (και για τον George), αφού αναμένεται o προσδιορισμός αριθμός μεριδίων.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Ανδρεας
Ανδρεας
Απάντηση σε  kostastam
5 Ιανουαρίου 2021 10:27

Μάλλον κάτι δεν εξήγησα καλά… Στην ηλ. εφαρμογή του ΜΤΣ γράφει όπως έγραψα αναδρομικά 1641.46 μείον 1200.70 κρατήσεις. Μέχρι να εξοφληθεί ο βασικός 2145 κρατάει από 1-1-20 μηνιαίως τα ως άνω πόσα που έγραψα Θέλω ακόμα 4 μήνες να εξόφληση.. Το ίδιο μου ανέφερε υπάλληλος του ταμείου που μου “εξήγησε” όπως και δικηγόρος του σωμ. Αποστρατων που ερωτησα ότι έτσι γίνεται. Αν μου διαφεύγει κάτι ενημέρωσε με – ευχαριστώ.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
George
George
Απάντηση σε  Ανδρεας
4 Ιανουαρίου 2021 21:56

Ευχαριστώ πολύ Ανδρέα,για την άμεση απάντηση.Σου έχει σταλεί ενημερωτικό σημείωμα από το Μ.Τ.Σ?
Εγώ δεν έχω λάβει.
Καλή χρονιά με υγεία.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Ανδρεας
Ανδρεας
Απάντηση σε  George
5 Ιανουαρίου 2021 01:44

George μπαίνεις στην ηλ. Εφαρμογή του ΜΤΣ σου ζητά ΑΜΚΑ κ ΑΦΜ και τον αρ. Μητρώου τον οποίο πρέπει να τον μάθεις με τηλ. στο ΜΤΣ. Σου βγάζει αναλυτικά αναδρομικά κ μέρισμα μηνός.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
George
George
Απάντηση σε  Ανδρεας
5 Ιανουαρίου 2021 15:48

Ευχαριστώ για την ενημέρωση.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Γιωργος
Γιωργος
4 Ιανουαρίου 2021 19:43

Μου βγήκε η οριστική αλλά δεν μου έχει έρθει η επιστολή από το ΓΛΚ.Πως γίνετε αυτό.Τα τηλέφωνα κατεβασμένα.Υπάρχει συνάδελφος με ίδια περίπτωση?Ευχαριστώ.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Αγγελος
Αγγελος
Απάντηση σε  Γιωργος
4 Ιανουαρίου 2021 20:01

Θα έρθει αργότερα, τα στέλνουν κατά ομάδες , εμένα με ενημέρωσαν 26/10 ότι θα πληρωθώ 30/11 και η πράξη ήρθε 6/12.

ΣΩΜΑ:
Στρατός