Σώμ. Ασφαλείας

Σελίδα υπ' αριθ. 442 με σχόλια ειδικά για τα Σώματα Ασφαλείας (διαβάστε πρώτα την ενότητα FAQ / Συχνές Ερωτήσεις).

Subscribe
Notify of
guest

36.3K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
TSE.
TSE.
18 Ιανουαρίου 2021 21:45

ME TON ΓΑΜΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΤΙ ΚΑΝΩ , ΤΗΝ 31/12/2Ο2Ο ΑΠΟΣΤΡΑΤΕΥΤΙΚΑ Α/Β

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Χάρης
Χάρης
Απάντηση σε  TSE.
18 Ιανουαρίου 2021 23:12

Όταν πληρωθείς από ΜΤΣ θα σου κρατηθεί σε δόσεις ένας βασικός μισθός… εγώ θα πληρώνω 14 ευρώ τό μήνα για πολλά χρόνια….!!!

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
kostastam
kostastam
Contributor
Απάντηση σε  TSE.
18 Ιανουαρίου 2021 23:29

Όλα αυτά βέβαια αν είσαι νυμφευμένος, προ του 7/2002.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Antonio
Antonio
18 Ιανουαρίου 2021 21:43

Μια ενημέρωση όπως μας προέκυψε σήμερα μετά από τηλεφωνική επικοινωνία συναδέλφου με το ΤΕΑΠΑΣΑ …σε ερώτημα του όσο αφορά την αναγνώριση σχολής του είπαν ότι πχ εάν έχει πληρωμένη σχολή 6 μηνών του δίνεται το δικαίωμα από τα 34,6 να αιτηθεί εάν θέλει να πάρει το εφάπαξ και να συνεχίζει στην υπηρεσία ..δε χρειάζεται να φτάσει τα 35 έτη..και ότι ένας λόγος της αναγνώρισης είναι και αυτός!!!!

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
NIKOLAOS
NIKOLAOS
Απάντηση σε  Antonio
19 Ιανουαρίου 2021 03:58

Αλλοι λόγοι ποιοί μπορείνα είναι?Καλοπροαίρετα ρωτάω.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Δημήτρης
Δημήτρης
18 Ιανουαρίου 2021 19:29

Την καλησπέρα μου και πάλι σε όλους τους συναδέλφους και τους συντελεστές του σαιτ. Ελπίζω να μην σας κουράζω. Γεν 1968, παραίτηση τελος 22 με 31 χρόνια υπηρεσία (15-7-1991), πενταετία πληρωμένη, σχολή 6 μήνες πληρωμένη, στρατό 20 μήνες πληρωμένο, ΙΚΑ 22 μήνες. Μήπως γνωρίζεται σε πόσο καιρό θα πάρω την σύνταξη(λόγω του ΙΚΑ)?

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
kostastam
kostastam
Contributor
Απάντηση σε  Δημήτρης
18 Ιανουαρίου 2021 20:57

Δημήτρη, αποστρατεύσε σε 23 μήνες, οπότε μάλλον τη καλύτερη εικόνα για το ερώτημα σου θα την έχουμε σε περίπου 18 μήνες.
Αν σε ενδιαφερουν τα σημερινά δεδομένα https://enstoloi.net/astynomia/comment-page-442/#comment-95844

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Δημήτρης
Δημήτρης
Απάντηση σε  kostastam
19 Ιανουαρίου 2021 12:59

Ευχαριστώ πολύ για την ενημέρωση

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Αλεξανδρος
Αλεξανδρος
Απάντηση σε  Δημήτρης
18 Ιανουαρίου 2021 22:33

Σειρα ειμαι και εγω γεννηθεις το1968 να ξερεις οτι θα εχεις *πεναλτυ* απο το ΤΕΑΑΧ για το επικουρικο,

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
kostastam
kostastam
Contributor
Απάντηση σε  Αλεξανδρος
18 Ιανουαρίου 2021 23:39

Έχεις και εσύ 22 μήνες ΙΚΑ Αλέξανδρε;

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Αλεξανδρος
Αλεξανδρος
Απάντηση σε  kostastam
19 Ιανουαρίου 2021 15:50

Εχω 5χρονια ΙΚΑ απο Ο.Π.Υ. οταν τα αναγνωρισα πηγαν υπερ Μ.Τ.Σ. μηπως συμβαινει κατι αναλογο,

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Γιώργοςgm
Γιώργοςgm
Απάντηση σε  Αλεξανδρος
19 Ιανουαρίου 2021 18:38

Όχι οι προερχόμενοι απο το Στρατό ξηράς ασφαλισμένοι τότε στο ΙΚΑ το επικουρικό μέρος του πηγαίνει βάση νομού στα οικεία μετοχικα απο τα οποία προέρχονταν στην περίπτωση σου ΜΤΣ στο οποίο ως τ χφ τυγχάνει να είσαι και μέτοχος και δεν μπορείς εξ αυτού του λόγου να μεταφέρεις το χρόνο του επικουρικου ως ΟΠΥ στο ΤΕΑΕΧ ….αυτό δεν έχει καμία σχέση με τον επικουρικο χρόνο ΙΚΑ του Δημήτρη που μπορεί να τον μεταφέρει στο Τεαεχ γιατί ήταν στον ιδιωτικό τομέα και διέπεται απο άλλες διατάξεις και όχι του ΟΠΥ…

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Αλεξανδρος
Αλεξανδρος
Απάντηση σε  Γιώργοςgm
21 Ιανουαρίου 2021 06:37

Ο.Κ.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Νίκος
Νίκος
18 Ιανουαρίου 2021 16:05

Κ.Αχιλλέα πηγα σήμερα στην παλιά μου υπηρεσια κ πηρα τα ετυπα της μισθοδοσίας του 2017 κ συγκεκριμένα το Μάιο που ειχε γινει η αιτηση για την αναγνωριση της θητειας το συνολο αποδοχων ήταν 2.252 ευρω κ οχι 3.868 που αναφέρει ο ΕΦΚΑ. Τεταρτη εχω ραντεβου με εργατολογο να κανω ένσταση. Ειλικρινά σας ευχαριστω!

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΓΙΩΡΓΟΣ
ΓΙΩΡΓΟΣ
Απάντηση σε  Νίκος
19 Ιανουαρίου 2021 10:19

Οπότε πρέπει να πληρώσεις 225€ κάθε μήνα θητειας

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Παναγιωτης
Παναγιωτης
18 Ιανουαρίου 2021 13:24

Κ Αχιλλεα συγχαρητηρια για την προσπαθεια σας νσ ενημερωμενετσι ολους τους ενστολους . Να σας θεσω μια ερωτηση οσον αφορα τους ασφαλισμενους προ του 91 στο δημοσιο κ δικαιουνται την μαχιμη πενταετια .Στη σελιδα υπολογισμου της συνταξης αν δεν θεσεις την ενδειξη πληρωμη της μαχιμης πενταετιας βγαζει αρκετα μειωμενο το ποσο της συνταξης .Τελικως πως πρεπει να γινεται η χρηση της σελιδας υπολογισμου της συνταξης σε αυτη την περιπτωση .Σας ευχαριστω κ καλη δυναμη σε σας καθως κ στους συνεργατες σας

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Antonio
Antonio
Απάντηση σε  Παναγιωτης
18 Ιανουαρίου 2021 14:37

Παναγιώτη η πενταετία επειδή αναγνωρίζεται ατελώς…. βάζεις αναγνώριση ΕΦΚΑ και βλέπεις κόστος 0€

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Andr
Andr
Απάντηση σε  Antonio
18 Ιανουαρίου 2021 14:56

Καλησπέρα. Παναγιώτη για να συμπληρώσω την απάντηση του Antonio την μάχημη 5ετια δεν την δικαιουνται χωρίς να πληρωσουν όλοι οι προσληφθεντες πριν το 91 όπως αναφερεις στο σχόλιο σου αλλά την δικαιούνται όσοι έχουν προσληφθεί έως και τον Σεπ 1990.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
kostastam
kostastam
Contributor
Απάντηση σε  Andr
18 Ιανουαρίου 2021 16:00

👍Σωστοοοοος👍
ή εάν προσελήφθησαν μεταγενέστερα του Σεπ ’90 αλλά είχαν δημόσια προϋπηρεσία πριν την ημερομηνία αυτή.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Αστεριος
Αστεριος
Απάντηση σε  Andr
18 Ιανουαρίου 2021 18:21

Εκτός αν έχουν ένσημα ΙΚΑ στο δημόσιο όπως εγώ στο δασαρχείο τα οποία τα έστειλα και και μου είπαν ότι είναι δημόσια υπηρεσία και δεν πληρωνο την πενταετία για ενημέρωση

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Παναγιώτης
Παναγιώτης
18 Ιανουαρίου 2021 09:58

Γειά σας, λαμβάνω επικουρική από Τ.Ε.Α.Υ.Α.Π. πρώην Α.Π., από τον Δεκέμβριο του 2020 έγινε μείωση στο ποσό (από 92.82 ευρώ που έπαιρνα, σε 87.94 ευρώ το Δεκέμβριο ) ξέρετε αν άλλαξε κάτι;
Τον Δεκέμβριο του 2020 έλαβα 30 ευρώ αύξηση στην κύρια σύνταξη λόγω ηλικίας (κλείσιμο 55 ετών).
Είναι πιθανό η μείωση στην επικουρική να σχετίζεται με την αύξηση στην κύρια σύνταξη; Ευχαριστώ πολύ.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
SAKIS
SAKIS
17 Ιανουαρίου 2021 22:06

Κ.Αχιλλέα καλησπέρα. Το θέμα της στρ. θητείας αφορά πάρα πολλούς συναδέλφους που είναι κοντά στην αποστρατεία. Αν παρακολουθεί κάποιος συνδικαλιστής να κάνει ενέργειες να δοθούν οδηγίες στους διεκπεραιωτές Ε.Φ.Κ.Α προς αποφυγή ταλαιπωρίας συναδέλφων. Επίσης θεωρώ ότι για την αναγνώριση της στρ. θητείας θα έπρεπε να υπάρχει διαφορετική μεταχείριση από την πολιτεία, διότι πριν κάποια χρόνια είχαμε υποστεί και έξοδα και ταλαιπωρία για να κάνουμε το χρέος μας στην Πατρίδα.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
SAKIS
SAKIS
18 Ιανουαρίου 2021 13:35

Ευχαριστώ για την απάντηση και συμφωνώ.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Μανώλης
Μανώλης
17 Ιανουαρίου 2021 18:08

Έχω υπηρετήσει στο στρατό Δόκιμος 1989-1991 με μισθό και φυσικά ένσημα. Πρέπει να πληρώσω όλο το στρατιωτικό ή υπάρχει κάτι διαφορετικό; Εφόσον έχουν πληρωθεί ένσημα γιατί ξαναπληρώνονται; Υπάρχει και κάποιος νόμος Ν.2054/52 αρθρο 8 παρ.7 Γνωρίζετε τι ισχύει;
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Μανώλης
Μανώλης
17 Ιανουαρίου 2021 21:29

Αχιλλέα που μπορώ να κάνω ερώτηση για το θεμα αυτο;

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ Γ.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ Γ.
18 Ιανουαρίου 2021 00:28

Λογικά αυτό θα το δουν στο ΜΤΣ γιατί εκεί κοινοποιειται μαζί με τα υπόλοιπα δικαιολογητικά σύνταξης και αντίγραφο από το στρατολογικό γραφείο για την στρατιωτική θητεία του καθενός.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ Γ.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ Γ.
Απάντηση σε  Μανώλης
17 Ιανουαρίου 2021 19:57

Μανώλη ίδια περίπτωση είμαι και εγώ. Εγώ τον πλήρωσα βέβαια και έφυγα με όριο ηλικίας τέλος του -20. Αν κάποιος ξέρει κάτι ας μας ενημερώσει.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Μανώλης
Μανώλης
Απάντηση σε  ΔΗΜΗΤΡΗΣ Γ.
17 Ιανουαρίου 2021 21:32

Έχω κάνει και εγώ αίτηση να τον πληρώσω πριν από 2 χρόνια, απλώς σκεφτόμουν μήπως σαν δόκιμος γλιτώσω τίποτα…
Ευχαριστώ

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
kostastam
kostastam
16 Ιανουαρίου 2021 21:44

http://www.bordernews.gr/2021/01/e.html?m=0
Όλα καλά κ. Διοικητά του ΤΑΠΑΣΑ, μόνο που θα έπρεπε να κάνετε και μια αναφορά σχετικά με τις ενέργειες σας για τη κατάργηση της 30ετιας λήψης του εφάπαξ.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Τ.Α.
Τ.Α.
Απάντηση σε  kostastam
16 Ιανουαρίου 2021 22:07

ΕΠΙΤΈΛΟΥΣ ….
KOSTATAM ΓΙΓΑΝΤΑ ΤΗΣ ΑΛΛΗΛΕΓΓΎΗΣ ΣΕ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ….ΜΙΛΗΣΕΣ ΑΝ ΚΑΙ ΕΕ ΣΤΟΝ ΠΡΌΕΔΡΟ…
ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ ΓΙΑΤΙ ΞΕΡΩ ΕΣΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙΣ ΟΥΤΕ ΤΩΡΑ ΟΥΤΕ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΚΑΤΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟ
ΥΨΩΣΕΣ ΤΗΝ ΦΩΝΗ ΣΟΥ…

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
kostastam
kostastam
Contributor
Απάντηση σε  Τ.Α.
17 Ιανουαρίου 2021 08:27

Κάτσε φίλε μου να δεις γλέντια μόλις μπει και “ΤΟ ΤΕΑΠΑΣΑ ΑΚΟΎΕΙ”, 😂😂😂

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
kostastam
kostastam
Contributor
18 Ιανουαρίου 2021 13:08

👍 Συμφωνώ και επαυξάνω. 👍

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
theoο
theoο
Απάντηση σε  kostastam
17 Ιανουαρίου 2021 11:10

ΚΑΛΗΜΈΡΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΉΡΙΑ ΚΑΙ ΣΟΥ ΕΎΧΟΜΑΙ ΤΑ ΚΑΛΎΤΕΡΑ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΑΚΟΎΣΤΗΚΕ ΜΊΑ ΦΩΝΉ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Πάνος
Πάνος
16 Ιανουαρίου 2021 19:57

Καλησπέρα κ Αχιλλέα κατάταξη 28.12,1990 αποστρατεύτηκα 12.2,2014 δικαίωμα για εφάπαξ 31.5.2021 τι δικαιολογητικά χρειάζονται και΄που τα καταθέτω. ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ με υγεία!!

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Αναστάσιος
Αναστάσιος
Απάντηση σε  Πάνος
16 Ιανουαρίου 2021 20:04

Κύριε συνάδελφε με με το νέο σχέδιο έπρεπε να λάβεις το εφάπαξ στις 28/122020.Η απόφαση βγήκε προ εξαμήνου…

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
kostastam
kostastam
Contributor
Απάντηση σε  Αναστάσιος
16 Ιανουαρίου 2021 21:10

Ποιό είναι αυτό το νέο σχέδιο Τάσο;
Τίποτα δεν θα κάνεις Πάνο, θα σε ενημερώσει το ΤΑΠΑΣΑ.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Αναστάσιος
Αναστάσιος
Απάντηση σε  kostastam
17 Ιανουαρίου 2021 01:08

Εννοώ νόμος,τροπολογία . Πότε τελικά σε αυτήν την ερμη χώρα θα κάνουμε κάτι.Ακομη αναμένουμε βαθμολογιο, εφάπαξ στα 30 έτη και εκείνο το επίδομα που δεσμεύθηκε τον περασμένο Μάρτιο ο ίδιος ο Πρωθυπουργός…

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Σωτηρης
Σωτηρης
16 Ιανουαρίου 2021 17:24

Σχετικά με το θέμα επιβράβευση συνεπων δανειοληπτών στεγαστικών δανείων από τις τράπεζες κ το ΤΠ&Δ.. Επιστροφή τόκων κλπ.. Όλες το έχουν εφαρμόσει εκτός την Eurobank.. Εχω λάθος κάπου.? Κρίμα όσοι πηραμε δάνειο από Ταχυδρ. Ταμιευτήριο.. Νην eurobank.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Νίκος
Νίκος
16 Ιανουαρίου 2021 16:38

Κυριε Αχιλλέα αν μπορείτε να με απαντήσετε στο πρόβλημα μου.Εφυγα με οριο ηλικίας το 17 με 30 χρόνια πραγματικής υπηρεσίας. Έκανα αιτηση για αναγνώριση 22 μηνων του στρατού το 16 κ απο κάποιο λαθος του γραμματέα γύρισε ο φάκελος κ εφυγε παλι 17 5 17..Αυτό το μηνα μου ηρθε η εκαθαριη της σύνταξης μετα απο τρια χρόνια χωρις αναδρομικα κ μου κρατάνε για το στρατο 8.523 ευρώ 386 το μηνα.Μπορώ να ζητήσω να μην μετρήσει ο στρατός κ αν χάνω κάποιο σημαντικο ποσό απ τ συνταξη αν γινει. Κ αν μπορώ στην πορεία βρίσκοντας τα λεφτά να τα δώσω εφαπαξ οσα μεινουν.Γιατι με μειον 386 το μηνα πολύ δύσκολα βγαινεις.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Κωνσταντίνος
Κωνσταντίνος
Απάντηση σε  Νίκος
16 Ιανουαρίου 2021 17:00

Νίκο καλησπέρα! Με την απόδειξη της αίτησής σου που έγινε το 2017 δεν έβγαλες άκρη?

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Νίκος
Νίκος
Απάντηση σε  Κωνσταντίνος
16 Ιανουαρίου 2021 17:20

Καλησπέρα το 17 απο 6.6 της εκατο πηγαν στο 10 οι εισφορές. Είναι πολλά τα λεφτά Κωνσταντίνε κ μετα απο 30 χρόνια ολα στο δρόμο.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Κωνσταντίνος
Κωνσταντίνος
Απάντηση σε  Νίκος
16 Ιανουαρίου 2021 18:52

Νίκο το ποσό που σου έβγαλαν είναι με τα ισχύοντα το 2017? Μου φαίνεται πολύ μεγάλο. Μήπως δεν έλαβαν υπόψη την παλαιά ( 2017) αίτησή σου?

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΓΙΩΡΓΟΣ
ΓΙΩΡΓΟΣ
Απάντηση σε  Κωνσταντίνος
16 Ιανουαρίου 2021 19:01

Του έβγαλαν το ποσό το 2020 μάλλον γι αυτό είναι πολλα

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Νίκος
Νίκος
Απάντηση σε  ΓΙΩΡΓΟΣ
16 Ιανουαρίου 2021 19:45

Γιώργο στα έγγραφα που μου στειλαν στις 13 12 21 γραφει στις απο 17 5 17 αιτηση αναγνώρισης της θητείας .

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Χρήστος
Χρήστος
Απάντηση σε  Νίκος
16 Ιανουαρίου 2021 20:06

Νίκο αν επιθυμείς δώσε μας περισσότερα στοιχεία από τά έγγραφα που σου στείλανε για νά καταλάβουμε πως βγάλανε τόσο μεγάλο ποσό με αίτηση αναγνώρισης τό 2017

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Νίκος
Νίκος
Απάντηση σε  Χρήστος
17 Ιανουαρίου 2021 00:01

Χρήστο οπως ανεφερα κ στον antonio βαζει συνολο αποδοχων 3.868.46 επι δεκα της εκατο 386.85 επι 22..0333 τελικο ποσο 8.523.58 Τωρα δεν μπορω να καταλαβω γιατι βαζει αυτο το ποσο σαν συνολο αποδοχων

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Antonio
Antonio
Απάντηση σε  Νίκος
16 Ιανουαρίου 2021 20:44

Νίκο σε συνάδελφο σειρά 15.7.91 και αποστρατεία με όριο ηλικίας το τέλος του 2018 με 23 μήνες και 15 ημ.στρατο του έγινε εκκαθάριση (εφάπαξ εξόφληση) και πλήρωσε με το ποσοστό 13,3%(2018 αιτηση),6730 από τα αναδρομικά που του χρωστούσαν(επερνε προσωρινή),και του το εξηγούν στο έγγραφο που του έστειλαν χθές!!!

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Νίκος
Νίκος
Απάντηση σε  Antonio
16 Ιανουαρίου 2021 21:29

Εμενα Antonio ττον Ιανουαριο μετα απο τρια χρόνια μου ηρθε έγγραφο του εφκα που αναγραφει εθνικη συνταξη 384 κ ανταποδωτικη 768. μεχρι τοτε επαιρνα προσωρινη 940. Αναδρομικα δεν βαλανε κ κράτησαν την πρωτη δοση 386 ευρω. Συνεχεια αναγραφει ημ αιτησης 23 5 17 εισφ 10 της εκατο.συνολικος χρονος 01 10 01. Συνολο αποδοχων 3.868.46 επι 10 της εκατο 386.85 επι 22 μηνες 8.523.58 Αυτο που δεν καταλαβαινω ειναι το συνολο αποδοχων 3.868.46.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Νίκος
Νίκος
17 Ιανουαρίου 2021 02:04

Ποια υπηρεσια ενοειτε Κ Αχιλλέα απο αυτή που υπηρετούσα η τη διεύθυνση που υπαγόταν? Αν μπορείτε να με βοηθησετε με ολο το σεβασμο.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Χρήστος
Χρήστος
Απάντηση σε  Νίκος
17 Ιανουαρίου 2021 10:19

Νίκο στη διεύθυνση πού υπαγοσουν αν θέλεις τή γνώμη μου ,αλλά το λάθος μπορεί νά έγινε στον εφκα ,σέ κάθε περίπτωση πιστεύω νά βγάλεις άκρη γιατί 3870€ σύνολο αποδοχών το 2017 δεν θά είχες και στρατηγός νά ησουν

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Νίκος
Νίκος
Απάντηση σε  Χρήστος
17 Ιανουαρίου 2021 11:28

Καλημερα Χρήστο κ ευχαριστω για το ενδιαφερον όλων των συναδελφων.Εχεις δικιο κ ο Στρατηγος τοσα δεν παιρνει .Στον υπολογισμο σύνταξης να φανταστείς της 31 12 17 αναφερει ποσο 2.145 ευρωσυνταξιμες αποδοχες 2.265 ευρω κ παραδόξως στην εξαγορα της θητείας βάζει συνολο αποδοχών 3.868.46.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Χρήστος
Χρήστος
Απάντηση σε  Νίκος
17 Ιανουαρίου 2021 13:49

Νίκο κοίτα τη βεβαίωση αποδοχών 2016και2017που παίρναμε κάθε χρόνο από την υπηρεσία γιατί νομίζω ότι σέ ένα από αυτά τά έτη βάλανε πολλά αναδρομικά.μηπως έχεις κανένα τρελό ποσό κοντά στα 46000€και απλά κάνανε διαιρεση διά δώδεκα.και κάτι ακόμα κοίτα τό εκκαθαριστικό φορου εισοδηματος 2016 μήπως πρόσθεσαν όλα τα δηλωθέντα εισόδηματα σού νικο να βοηθήσω μόνο θέλω σού εύχομαι καλά ξεμπερδεματα

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
ΓΙΩΡΓΟΣ
ΓΙΩΡΓΟΣ
Απάντηση σε  Χρήστος
17 Ιανουαρίου 2021 14:50

Οι κρατήσεις γίνονται επί του μηνιαίου μισθού σου συγκεκριμένα στην κράτηση για σύνταξη επί τους μήνες στρατού και βγαίνει το ποσό εξαγορας

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Χρήστος
Χρήστος
Απάντηση σε  ΓΙΩΡΓΟΣ
17 Ιανουαρίου 2021 18:49

Γιώργο αυτό ήξερα και εγώ μέχρι πριν λίγο καιρό αλλά ξέρω και άλλο συνάδελφο εκτός του Νίκου, πού τού βγάλανε επίσης περίπου το ίδιο σύνολο αποδοχών ,με αίτηση αναγνώρισης τό 16.και προσπαθώ να καταλάβω πως βγάζουν το ποσό γιατί Γιώργο αν δεν το βγάζουν έτσι όπως ξέρεις εσύ και εγώ τότε την πατήσαμε για άλλη μια φορά

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Ioannis
Ioannis
16 Ιανουαρίου 2021 14:46

Καλησπέρα και Καλή Χρονιά σε όλους. Θέλω να ρωτήσω αυτούς πού είχαν και ένσημα ΙΚΑ ,σε πόσο χρόνο τούς βγήκαν τα χρήματα (αναδρομικά) από τα ενσημα, εάν υπάρχει κάποιος.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Σπύρος
Σπύρος
Απάντηση σε  Ioannis
16 Ιανουαρίου 2021 16:15

Σε μένα εκανε περίπου 2,5 χρόνια και υπολόγισαν εκ νέου την σύνταξη με τα αναδρομικά. Γενικά ο μέσος ορος ειναι τα 2 με 3 χρόνια, ανάλογα το ΙΚΑ.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Ioannis
Ioannis
Απάντηση σε  Σπύρος
16 Ιανουαρίου 2021 17:33

Σπύρο σ ευχαριστώ πολύ.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Παναγιώτης
Παναγιώτης
Απάντηση σε  Σπύρος
16 Ιανουαρίου 2021 22:13

Καλησπέρα κ συναδερφε για να καταλάβω σου εκδοθηκε πρώτα η κυρία σύνταξη και kατοπιν με τα ένσημα του ΙΚΑ σου επαναπροσδιοριστηκε η κυρία σθνταξη

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Σπύρος
Σπύρος
Απάντηση σε  Παναγιώτης
16 Ιανουαρίου 2021 23:28

ΝΑΙ Παναγιώτη… δες και άλλη περίπτωση συναδέλφου που λαμβάνει την σύνταξη και περιμένει το ΙΚΑ.

https://enstoloi.net/astynomia/comment-page-441/#comment-95749

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Παναγιώτης
Παναγιώτης
Απάντηση σε  Σπύρος
17 Ιανουαρίου 2021 17:40

Οκ Σπύρο ευχαριστώ πολύ

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Κ. Νίκος
Κ. Νίκος
16 Ιανουαρίου 2021 10:33

Εκτυπώνοντας το εκκαθαριστικό σύνταξης απο τον ΕΦΚΑ στην δεύτερη σελίδα, αναφέρονται οι συνταξεις κατα σειρά . ΒΑΣΙΚΗ ΕΠΙΚΟΥΡΙΚΗ, ΜΤΠΥ. Αν στο εκκαθαριστικό Ιανουαρίου 2021 αναγράφεται τοτε τέλος ΜΑΡΤΊΟΥ θα το λάβεις. Διαφορετικά πάς για β τρίμηνο

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Χρήστος
Χρήστος
15 Ιανουαρίου 2021 23:05

Στην εφαρμογή εφάπαξ πρωην χωροφυλακης όταν βάζω στο κουτάκι θητεία 21 μήνες μου βγάζει μεγαλύτερο εφάπαξ. Διευκρίνιση θέλω. Αυτό γίνεται με την αναγνώριση και πληρωμή το παραπάνω ποσό ή μόνο αν έχεις στρατό χωρίς την πληρωμή στον εφκα; Μόνο σίγουρη απάντηση.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
kostastam
kostastam
Contributor
Απάντηση σε  Χρήστος
16 Ιανουαρίου 2021 08:41

Χρησταρα καλημέρα, από το ερώτημα συμπεραίνω ότι δεν έχεις διαβάσει και πολλά άρθρα του παρόντος site. Θα σου πρότεινα να το πράξεις γιατί έχεις πολλά να μάθεις για διάφορα σημαντικά θέματα. Αναφορικά με το ερώτημα σου, για το εφάπαξ δεν αναγνωρίζεται καμία υπηρεσία πλην της σχολής έως το ’95 (αφού μέχρι τότε δεν παρακρατούντο οι σχετικές εισφορές). Στην ουσία του ερωτηματος απαντώ πως ΝΑΙ, θα αναγραψεις στο σχετικό πεδίο του εφάπαξ τη θητεία, ώστε να υπολογιστεί το ποσό του εφάπαξ σωστά, γιατί όλα τα χρόνια οι εισφορές υπολογίζοταν με το σύνολο των αποδοχών σου, το οποίο βέβαια συμπεριλάμβανε και τη θητεία.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Σωτηρης
Σωτηρης
Απάντηση σε  kostastam
16 Ιανουαρίου 2021 11:32

καλημερα ,αν καταλαβα καλα εγω προτου μπω στο Σωμα ειχα στο δημοσιο πριν το90 δυο χρονια προυπηρεσια δεν δικαιουμαι για αυτα τα δυο χρονια εφαπαξ?

ΣΩΜΑ:
Πυροσβεστική
Κωνσταντίνος
Κωνσταντίνος
Απάντηση σε  Σωτηρης
16 Ιανουαρίου 2021 11:54

Σωτήρη καλήμερα! δικαιούσαι κάτι εάν εχεις πληρώσει κρατήσεις γι αυτό.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΓΙΩΡΓΟΣ
ΓΙΩΡΓΟΣ
Απάντηση σε  Κωνσταντίνος
16 Ιανουαρίου 2021 19:05

Αφού δικαιούταν εφάπαξ είναι αυτονόητο ότι είχε κρατήσεις γι αυτο

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
kostastam
kostastam
Contributor
Απάντηση σε  Σωτηρης
16 Ιανουαρίου 2021 15:11

Δεν κατάλαβες καλά φίλε Σωτήρη. Απορώ βέβαια με το συμπέρασμα που έβγαλες αφού δεν αναφερθήκαμε σε περιπτώσεις καταβολής εισφορών εφάπαξ σε κάποιο άλλο ταμείο. Εννοείτε πως όταν έχεις καταβάλει εισφορές σε κάποιο ταμείο για δύο, τρία πέντε, δέκα έτη κτλ, υπάρχει σχετική απαίτηση του ασφαλισμένου, την οποία καθορίζει ο κανονισμός του εκάστοτε ταμείου (επιστροφή εισφορών ή απονομή εφάπαξ).

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Χρήστος
Χρήστος
Απάντηση σε  kostastam
16 Ιανουαρίου 2021 12:14

Kostastam με το ναι σημαίνει ότι έχω θητεία, αλλά χωρίς να την πληρώσω; Σ’αυτό θέλω απάντηση. Ευχαριστώ.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Antonio
Antonio
Απάντηση σε  Χρήστος
16 Ιανουαρίου 2021 13:59

Το Ναι είναι με πληρωμή!!!Εάν δε τη πληρώσεις δε μετράει πουθενά ..ούτε σύνταξη ούτε κλιμάκια ούτε σωστά ο υπολογισμός εφάπαξ….και ΠΡΟΣΟΧΉ διότι ο στρατός στις ποιο πολλές περιπτώσεις σου έδινε το δικαίωμα θεμελίωσης έως το 2014 !!!

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
kostastam
kostastam
Contributor
Απάντηση σε  Χρήστος
18 Ιανουαρίου 2021 00:00

Η θητεία, εάν δεν πληρωθεί, δεν προσμετράται στα συνταξιμα έτη. Προσμετράται όμως κανονικα στα κλιμάκια και για τον υπολογισμό του εφάπαξ, αφού και για τα δύο αυτά έχουν κρατηθεί εισφορές.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ