Σώμ. Ασφαλείας

Σελίδα υπ' αριθ. 453 με σχόλια ειδικά για τα Σώματα Ασφαλείας (διαβάστε πρώτα την ενότητα FAQ / Συχνές Ερωτήσεις).

Subscribe
Notify of
guest

33.7K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΜΜΕΣΟΣ
ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΜΜΕΣΟΣ
28 Φεβρουαρίου 2021 20:38

Καλησπερα.πως μπορω να ξερω αν εχουν πληρωθει εισφορες για επικουρικο απο τα ενσημα που εχω.στις εισφορες που εχουν πληρωθει γραφει συγκεντρωτικο ποσ

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Αntonio
Αntonio
Απάντηση σε  ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΜΜΕΣΟΣ
28 Φεβρουαρίου 2021 23:04

Στο έγγραφο του ΙΚΑ (ΕΦΚΑ) γράφει πχ 325 ΙΚΑ εταμ και από κάτω ακριβώς 325 ΙΚΑ ετεαεπ.. εάν γράφει αυτό η και λιγότερα ένσημα , σημαίνει ότι έχεις επικουρικό!!

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΜΜΕΣΟΣ
ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΜΜΕΣΟΣ
Απάντηση σε  Αntonio
1 Μαρτίου 2021 14:49

Οκ ευχαριστω.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΜΜΕΣΟΣ
ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΜΜΕΣΟΣ
Απάντηση σε  Αntonio
1 Μαρτίου 2021 20:02

Τα ενσημα τα παλια που εχω γραφουν εταμ μεικτα ικα.απο αυτο βγαινει συμπερασμα αν εναι κ για επικπυρικο?.ρωταω γιατι σε συναδελφο που του βγηκε τωρα η οριστικη αντι 300 ενση.ων του αναγνωρισαν τα 190 διοτι στα αλλα δεν ειχε πληρωσει ο εργοδοτης τις εισφορες για επικουρικο.το επικουρικο θα βγει επομενως πιο λιγο.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Βασιλης Δ
Βασιλης Δ
27 Φεβρουαρίου 2021 18:01

Για όσους αποστρατευθηκαν 31.12.2020 είδα ότι δεν καταβλήθηκε κάποια μισθοδοσία για τον Μάρτιο; Ξέρει κάποιος κάτι να μας πει ;

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Νικος
Νικος
Απάντηση σε  Βασιλης Δ
27 Φεβρουαρίου 2021 18:49

Οχι, απλως και εγω μια απο τα ιδια. Πηρα στο χρηματικο στη Ν. Φιλαδελφεια, δηλωσαν αγνοια.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
TSE.
TSE.
Απάντηση σε  Νικος
5 Μαρτίου 2021 10:40

ΝΙΚΟ —-ΜΕ ΤΟ ΦΥΛΛΟ ΠΟΡΕΙΑΣ ΣΕ ΠΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΠΗΡΕΣ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ Η ΔΕΝ ΤΑ ΕΧΕΙΣ ΠΑΡΕΙ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ?

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Ιωαννης
Ιωαννης
Απάντηση σε  Βασιλης Δ
27 Φεβρουαρίου 2021 20:11

2 μήνες μόνο πληρωμή και μετά περιμένεις οριστική .από ότι είπε ο συνάδελφος Νίκος παρακάτω που αποστρατεύτηκε τέλος Οκτωβρίου 2020 μετά από 4 μήνες από διαγραφή πήρε οριστική συνταξη

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Σπύρος
Σπύρος
Απάντηση σε  Βασιλης Δ
27 Φεβρουαρίου 2021 23:38

Τα ίδια….δεν ξέρουμε κι ακορντεόν…

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΝΙΑΡΟΣ Σπυριδων
ΝΙΑΡΟΣ Σπυριδων
Απάντηση σε  Βασιλης Δ
28 Φεβρουαρίου 2021 10:49

Εμένα την 26/2/2021 μου έβαλαν χρήματα είμαι της τέως Α.Π ίσως, διαγραφή την 31/12/2020

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Θεοδοσιος
Θεοδοσιος
Απάντηση σε  ΝΙΑΡΟΣ Σπυριδων
12 Μαρτίου 2021 10:08

Καλη σου μερα αγαπητε.Οταν εκανες αιτηση ποτε σταματησε η μισθοδοσια;;;;Σκοπευω να την κανω κ ψαχνομαι….αλλα οι υποχρωσεις τρεχουν..σ ευχαριστω.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Παναγιώτης
Παναγιώτης
27 Φεβρουαρίου 2021 11:58

Καλημέρα. κ Αχιλλέα θα ήθελα να σας ρωτήσω η πληρωμή για το Στρατό καταβάλλεται εφάπαξ όταν εκδοθεί η οριστκη σύνταξη η καταβάλλεται σε δόσεις δηλαδη σου κρατάνε ενα ποσο κάθε μήνα σημειωτέον προσωπικά το 2010 όταν έκανα την αίτηση για αναγνώριση της θητείας τους ανέφερα με δόσεις να μου κάνουν την κράτηση για το στρατό
Ευχαριστώ πολύ για το χρόνια σας.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Παναγιώτης
Παναγιώτης
27 Φεβρουαρίου 2021 15:46

Ευχαριστώ πολυ για την άμεση απάντησή σας

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Vagelis
Vagelis
27 Φεβρουαρίου 2021 16:01

Κε Αχιλλέα γνωρίζεις εάν μπορεί να πληρωθεί ο Στρατός εφ άπαξ μετά την λήψη εφ άπαξ ;;

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
kostastam
kostastam
Contributor
Απάντηση σε  Vagelis
27 Φεβρουαρίου 2021 17:37

Το ΓΛΚ (που είναι δικαιούχο) δεν έχει σχέση με το ΤΑΠΑΣΑ ή το ΤΠΔΥ (που χορηγούν το εφάπαξ) . Εκτός αυτού το ποσό είναι απαιτητό, εντός τριμήνου από την έκδοση (κοινοποίηση) της απόφασης αναγνώρισης, οπότε δεν δύναται να αναμένει τη χορήγηση εφάπαξ.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Ιωάννης
Ιωάννης
27 Φεβρουαρίου 2021 11:13

Καλημέρα, θα ήθελα να σας ρωτήσω κ. Αχιλλέα, τα νέα πεδία στον υπολογισμό για τη σύνταξη (Ασ.ΑΥ-Σφ και Ασ. ΜΑΥ-Σφ) για ποια κατηγορία συναδέλφων είναι;

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Ιωάννης
Ιωάννης
27 Φεβρουαρίου 2021 12:19

Ευχαριστώ για την άμεση απάντηση, θα ήθελα όμως να ρωτήσω και το εξής, προερχόμενος και εγώ από αυτή την κατηγορία. Για τους συναδέλφους που έχουν προαχθεί με εξετάσεις (Αρχιφύλακες-Ανθυπαστυνόμοι) ο υπολογισμός είναι ο ίδιος; Αν υπάρχει κάτι διαφορετικό θα ήμουν ευγνώμων αν μπορούσατε με λεπτομέρειες να μας το παρουσιάσετε. Σε κάθε περίπτωση ευχαριστώ εκ των προτέρων για το άμεσο ενδιαφέρον και για τις απαντήσεις-λύσεις στα ερωτήματα των συναδέλφων.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Ιωάννης
Ιωάννης
28 Φεβρουαρίου 2021 13:26

Ευχαριστώ πολύ κ. Αχιλλέα για τις απαντήσεις και το ενδιαφέρον σας.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Χρηστος
Χρηστος
27 Φεβρουαρίου 2021 14:32

Δηλαδή οι αστυνομικοί μη ανακριτικοί υπάλληλοι τι βάζουμε ;

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΓΙΩΡΓΟΣ
ΓΙΩΡΓΟΣ
Απάντηση σε  Χρηστος
27 Φεβρουαρίου 2021 17:07

Έχει κατηγορία αστυφ ΜΑΥ

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Xristos
Xristos
26 Φεβρουαρίου 2021 22:28

Επιτέλους χθες πληρωθηκα την οριστική σύνταξη με διαγραφή 31 12 2018, και την επόμενη ήρθε ταχυδρομικώς η συνταξιοδοτική πράξη ο στρατός κρατήθηκε εφάπαξ όλο το ποσό,και το ακαθάριστο σύνταξη ς κυρίας 1053, δηλαδή εθνική και ανταποδοτική και αναφέρει ότι η προσωπική διαφορά είναι 99 ευρώ με 37,8 χρόνια μαζί αστυνομία στρατός ΙΚΑ, είναι ακριβώς όπως τα υπολόγισα με το σάιτ, ευχαριστώ τον κύριο Αχιλλέα για την βοήθεια και τους άλλους συναδέλφους για την ενημέρωση,μια απορία η προσωπική διαφορά που θα καταβάλλεται είναι εκτός το ποσό τις μεικτής 1053 ; ευχαριστώ εκ των προτέρων

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Vagelis
Vagelis
Απάντηση σε  Xristos
27 Φεβρουαρίου 2021 10:13

Χρίστο καλοφαγωτη με υγεία….όταν λες ο Στρατός κρατήθηκε εφ άπαξ εννοείς μέσω..εφ άπαξ..;;;;

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Xristos
Xristos
Απάντηση σε  Vagelis
27 Φεβρουαρίου 2021 15:27

Όχι,από τα αναδρομικά τις κυρίας, είναι σε δόσεις,12 τον αριθμό γιατί υπηρέτησα ένα χρόνο αλλά υπολογίζοντας από την ημέρα διαγραφης380 τον μήνα,, κρατήθηκε εφάπαξ γιατί είχε περάσει ο χρόνος,,27 μήνες αναμονή,με υπολογισμό πριν του 2018,δεν κρατήθηκε από την προσωρινή

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Νικος
Νικος
26 Φεβρουαρίου 2021 14:22

Συνταξιουχος απο 28\10\20 χθες 25\2\21 πληρωθηκα εκκαθαριση συνταξης. Για ενημερωση συναδελφων που περιμενουν να παρουν συνταξη και για αυτους που εχουν σκοπο να εξελθουν του σωματος.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
STELIOS
STELIOS
Απάντηση σε  Νικος
26 Φεβρουαρίου 2021 17:43

καλοφαγωτη νικο και με το καλο να παρεις γρηγορα και το εφαπαξ.. Να σε ρωτησω κατι θελω. 28/10/20 ηταν η διαγραφη σου απο το σωμα και 25/2/21 η πρωτη πληρωμη αν καταλαβα καλα. Σε ρωταω γιατι τελος του ετους φευγω με οριο ηλικιας

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Νικος
Νικος
Απάντηση σε  STELIOS
26 Φεβρουαρίου 2021 20:30

Ακριβως Στελιο 4 μηνες

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
STELIOS
STELIOS
Απάντηση σε  Νικος
26 Φεβρουαρίου 2021 22:14

ευχαριστω νικο νασαι καλα με υγεια και να χαρεις τη συνταξη σου

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Βασίλης
Βασίλης
Απάντηση σε  Νικος
26 Φεβρουαρίου 2021 21:27

Καλοφάγωτη με υγεία ..
Εάν θέλεις για ενημέρωση το ποσό της σύνταξης κύριας κ το ποσό της επικουρικής.
Η αποστρατεία σου με όριο ηλικίας είναι πόσα χρόνια στην υπηρεσία ..

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Νικος
Νικος
Απάντηση σε  Βασίλης
26 Φεβρουαρίου 2021 22:27

Ευχαριστω συναδελφε. Καταταξη 16-3-87 ειχα δηλωσει να παραμεινω στο σωμα ενα χρονο ακομα αλλα καπου βαρεθηκα εκανα αιτηση αλλα θεωρειται αυτεπαγγελτη. Το ποσο της συνταξης μου δεν το γνωριζω γιατι μου κρατησαν 2 μηνες που πληρωθηκα και τελος δεν πηρα ακομα επικουρικα.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Δημήτρης
Δημήτρης
Απάντηση σε  Νικος
26 Φεβρουαρίου 2021 21:58

Νίκο τόσο καιρό που περίμενες να πάρεις την σύνταξη(τους 4 μήνες δλδ) πληρωνοσουν κάθε μήνα; Καλοφαγωτη η σύνταξη!!

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Νικος
Νικος
Απάντηση σε  Δημήτρης
27 Φεβρουαρίου 2021 10:05

Πληρωθηκα απο την υπηρεσια τους δυο πρωτους μηνες και μετα τους αλλους δυο οχι.Και τους δυο μισθους τουσ κρατησαν τωρα που εγινε εκκαθαριση με την συνταξη

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΙΩΑΝΝΑ Π.
ΙΩΑΝΝΑ Π.
26 Φεβρουαρίου 2021 13:50

Αγαπητοί μου Συνάδελφοι,Καλησπέρα σας…
Αποστρατεύτηκα ως Υποστράτηγος ΕΛ.ΑΣ. (Ειδικών Καθηκόντων-Βιολόγος & Ιατρός) ,τον Φεβρουάριο 2019.
Θέλω τη βοήθειά σας ,προσπαθώντας να κατανοήσω τον λόγο που , όταν επί περίπου 2 χρόνια ελάμβανα (πληρωτέο ποσό) Σύνταξης 1034 ευρώ μηνιαίως, ξαφνικά χθες (25/2) είδα στον λογαριασμό μου 864 ευρώ!!!
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Βασίλης Κατ.
Βασίλης Κατ.
26 Φεβρουαρίου 2021 10:16

Συνάδελφοι καλημέρα.
Ενα ερώτημα προς τον Αχιλλέα, η σελίδα υπολογισμού εφάπαξ της Πυροσβεστικής εμφανίζει πρόβλημα υπολογισμού,εκτός και αν έχει αλλάξει κάτι νομοθετικά. Επί παραδείγματι στην δική μου περίπτωση βάζοντας στην ημερομηνία κατάταξης 1-7-94 ,διαγραφής 31-12-2023 ,παλαιός ασφαλισμένος,σχολή Αρχ/στών,καταλυτικός βαθμός Πυρονόμος από 30-8-96 εμφανίζει ότι δεν δικαιούμαι εφάπαξ από το ΤΕΑΠΑΣΑ παρά μόνο ενα ποσό από το ΤΠΔΥ.
Αχιλλέα έχει αλλάξει κάτι στην νομοθεσία και δεν το αντιλήφθηκα?

ΣΩΜΑ:
Πυροσβεστική
Βασίλης Κατ.
Βασίλης Κατ.
26 Φεβρουαρίου 2021 19:02

Σωστά.

ΣΩΜΑ:
Πυροσβεστική
Βασίλης Κατσαντάς
Βασίλης Κατσαντάς
26 Φεβρουαρίου 2021 21:24

Σωστά Αχιλλέα.
Καλό βράδυ.

ΣΩΜΑ:
Πυροσβεστική
ΓΕΩΡΓΙΟΣ Δ.
ΓΕΩΡΓΙΟΣ Δ.
25 Φεβρουαρίου 2021 19:16

καλησπερα συναδελφοι.Σημερα εμαθα το ποσο πληρωμης μου την κυρια συνταξη το οποιο ειναι 1036 μικτα πολυ κοντα σε αυτα που δινει το σαιτ τα οποια ειναι 1038 με ημερομηνια καταβολης στις 27 /4 τα οποια ειναι με τον νομο βρουτση Εγω διαγραφηκα στις 17-11 20 σε ηλικια 49 ετων .οταν γινω 55 θα υπαρχει καποια αυξηση;

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΓΕΩΡΓΙΟΣ. Δ
ΓΕΩΡΓΙΟΣ. Δ
25 Φεβρουαρίου 2021 20:26

Α οκ ευχαριστώ για την ενημέρωσή Αχιλλέα

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΓΕΩΡΓΙΟΣ. Δ
ΓΕΩΡΓΙΟΣ. Δ
25 Φεβρουαρίου 2021 21:49

Το παραπάνω ποσό βγήκε με 25 χρόνια και 5 μηνεςστην ΕΛ. ΑΣ και 5 χρόνια ΟΠΥ στο ΠΝ. Για το επικουρικό δεν έχω καταλάβει εάν είναι να πληρώσω κάτι καθώς έχω και 60 ημέρες ΙΚΑ

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΓΕΩΡΓΙΟΣ. Δ
ΓΕΩΡΓΙΟΣ. Δ
26 Φεβρουαρίου 2021 13:33

Σαν ΟΠΥ είχα κρατήσεις και στο ΙΚΑ οι οποίες έχουν μέσα σύνταξη και επικουρικό. Και έχουν ήδη αποδοθεί στο δημόσιο. Οι κρατήσεις υπέρ ΜΤΝ και εφάπαξ όσο ήμουν ΟΠΥ τις βαφτησαν κοινωνικούς πόρους και δεν μου τις αποδίδουν.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΧΑΤΖΟΠΟΥΛΟΣ
ΧΑΤΖΟΠΟΥΛΟΣ
Απάντηση σε  ΓΕΩΡΓΙΟΣ Δ.
25 Φεβρουαρίου 2021 21:07

ΣΥΝΑΔΕΛΦΕ!ΓΙΝΕ ΕΣΥ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ 55 ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΕΧΕΙ Ο ΘΕΟΣ.ΑΥΤΟ ΝΑ ΛΕΣ.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΓΕΩΡΓΙΟΣ. Δ
ΓΕΩΡΓΙΟΣ. Δ
Απάντηση σε  ΧΑΤΖΟΠΟΥΛΟΣ
25 Φεβρουαρίου 2021 21:29

Ναι πάντα με υγεία να έχουμε όχι μόνο σωματική αλλά και ψυχική.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΣπύροςΣ
ΣπύροςΣ
25 Φεβρουαρίου 2021 17:27

Γελάει ο κόσμος με την αστεία δικαιολογία του Δ.Σ. του ΕΦΚΑ ότι θα καθυστερήσουν την πληρωμή της σύνταξης κατά μία ημέρα για να αποφευχθεί ο συνωστισμός στις τράπεζες λόγω της πανδημίας. Ένα γεγονός (η καθυστέρηση δηλαδή) που είναι η τρίτη ή η τέταρτη φορά που επαναλαμβάνεται τους τελευταίους μήνες. Λυπάμαι τους συναδέλφους που περιμένουν την εκκαθάριση της σύνταξής τους ή αυτούς που βγαίνουν στη σύνταξη τώρα και εμπιστεύονται τις διακηρύξεις για άμεση απονομή σύνταξης. Καλά να είμαστε.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  ΣπύροςΣ
25 Φεβρουαρίου 2021 20:05

Σπύρο καλησπέρα.
Ίσως να είναι αστεία δικαιολογία η καθυστέρηση πληρωμής των συντάξεων στο δημόσιο κατά μια ημέρα. Για να είμαστε όμως ακριβείς είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει μέσα στο τελευταίο εξάμηνο. Οι ημερομηνίες πληρωμής ήταν 29/9, 28(29)/10, 27/11, 23/12, 28/1. Με εξαίρεση τον 12/2020, που η πληρωμή έγινε νωρίτερα για τους γνωστούς λόγους, όλες οι ημερομηνίες αντιστοιχούν στην προτελευταία εργάσιμη του μήνα πληρωμής.
Σημ: Για όλες τις παραπάνω ημερομηνίες η σύνταξη ήταν διαθέσιμη στα ΑΤΜ ή στο web banking από το προηγούμενο βράδυ.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΣπύροςΣ
ΣπύροςΣ
26 Φεβρουαρίου 2021 02:16

Αγαπητοί Αχιλλέα και GEORGIOSP απαντώντας συγκεντρωτικά τονίζω ότι: Δεν είναι πρόβλημα οικονομικό αλλά θέμα αρχών. Αυτή η ενέργεια επαναλαμβάνεται για τρίτη τουλάχιστον φορά από την αρχή της πανδημίας και πάντα σε βάρος των συνταξιούχων του δημοσίου. Δεν μπορεί οποιοδήποτε Δ.Σ. να παραβιάζει το νόμο (ημερομηνίες πληρωμών) με την επαναλαμβάνω αστεία δικαιολογία της πανδημίας όταν το σύνολο σχεδόν των συνταξιούχων έχουν είτε κάρτα για το ΑΤΜ είτε e-banking. Πόσοι είναι αυτοί τέλος πάντων που θα μπουν εντός της τράπεζας να βγάλουν τα λεφτά τους έτσι ώστε να υπάρξει συγχρωτισμός; Από τη στιγμή που το ΜΤΣ έβαλε το μέρισμα την ημέρα που προβλέπει ο νόμος αποδεικνύεται ότι η ενέργεια του ΕΦΚΑ έλαβε σάρκα και οστά κατόπιν άνωθεν εντολής, λέω εγώ με το πονηρό μου μυαλό. Μπορεί το θέμα να μην έχει πολιτική χροιά αλλά σίγουρα αποδεικνύει τις παθογένειες και την κουτοπονηριά του δημόσιου τομέα και του συστήματος. Όταν σαν κράτος ευαγγελίζεσαι και διαφημίζεις την διαδικτυακή επανάσταση και τις ανάλογες υπηρεσίες που προσφέρεις στους πολίτες, ενέργειες σαν αυτή του Δ.Σ. του ΕΦΚΑ ακυρώνουν… Διαβάστε τη συνέχεια »

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  ΣπύροςΣ
26 Φεβρουαρίου 2021 09:03

Σπύρο καλημέρα.
Για την ακρίβεια και μόνο των πληροφοριών από την έναρξη της πανδημίας μέχρι σήμερα έχουμε πληρωθεί δύο φορές με μία ημέρα καθυστέρηση 5/20 και 2/21 και μια φορά μια ημέρα νωρίτερα 7/20.
Τυπικά ο ΕΦΚΑ δεν παραβιάζει τον νόμο αφού οι μεταβολές στις ημερομηνίες πληρωμών γίνονται με βάση την παρ. 2 του άρθρου που ορίζει τις ημερομηνίες πληρωμών https://www.kodiko.gr/nomologia/document_pdf/518005 .
Δεν γνωρίζω τον νόμο με τον οποίο καθορίζονται οι ημερομηνίες καταβολής από ΜΤΣ αλλά ο ΕΦΚΑ έχει καθιερώσει την ταυτόχρονη καταβολή κύριων και επικουρικών συντάξεων. Τα μετοχικά μας ταμεία, ευτυχώς, δεν υπάγονται στον ΕΦΚΑ και δεν υποχρεούνται να ακολουθούν τις ίδιες ημερομηνίες καταβολών.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  ΣπύροςΣ
26 Φεβρουαρίου 2021 09:03

Σέβομαι που για λόγους αρχών διαμαρτύρεσαι για τις αδικαιολόγητες, κατά την γνώμη σου, καθυστερήσεις. Προσωπικά όμως θεωρώ ότι υπάρχουν άλλα σοβαρότερα προβλήματα όπως για παράδειγμα: α. Η έγκαιρη έκδοση οριστικών συντάξεων ώστε να μην μένουν συνάδελφοι χωρίς εισόδημα ούτε ένα μήνα μετά την διαγραφή τους. Αν και τελευταία φαίνεται ότι βελτιώνεται η κατάσταση έχουμε ακόμα δρόμο μέχρι να γυρίσουμε στην κανονικότητα που υπήρχε μέχρι την ψήφιση του Ν4387/2016 και την δημιουργία του ΕΦΚΑ. β. Πριν από μια δεκαετία με την ενηλικίωση του παιδιού μπορούσαμε να στείλουμε την βεβαίωση της σχολής και την αίτηση με fax και σε ένα δίμηνο γινόταν η επαναχορήγηση του ΕΟΒ. Τώρα, παρόλη την ευρύτατη χρήση ηλεκτρονικών μέσων από το δημόσιο, η όλη διαδικασία παίρνει πάνω ένα χρόνο. γ. Πολλοί συνάδελφοι δεν έχουν δει ακόμα μηνιαίο ενημερωτικό από τον 1/2019. Ας μπούνε τα παραπάνω θέματα σε μια σειρά και ας μείνει η καθυστέρηση πληρωμής (μια ημέρα , δυο τρείς φορές το χρόνο κατά την διάρκεια πανδημίας) το μόνο θέμα για το οποίο θα παραπονιόμαστε και θα ¨γκρινιάζουμε¨… Διαβάστε τη συνέχεια »

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΣπύροςΣ
ΣπύροςΣ
Απάντηση σε  GEORGIOSP
26 Φεβρουαρίου 2021 10:00

Καλημέρα συνάδελφε GEORGIOSP. Ακριβώς όπως τα είπες και εσύ είναι τα πράγματα με τον ΕΦΚΑ. Ας επιλύσουν όλα αυτά τα σοβαρά θέματα που ανέφερες και ας αφήσουν τις αστείες δικαιολογίες για την πανδημία και τον περιορισμό της που προσβάλουν την νοημοσύνη μας.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
γεωργιος
γεωργιος
25 Φεβρουαρίου 2021 15:48

Παράταση του πόθεν έσχες μέχρι 31-03-2021 …

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Δημητρης
Δημητρης
25 Φεβρουαρίου 2021 14:00

Πληρωμή ΒΟΕΑ μηνός Νοεμβρίου 2020 σήμερα από το ΜΤΣ

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΓΕΩΡΓΙΟΣ
25 Φεβρουαρίου 2021 12:30

ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ Η ΠΛΗΡΩΜΗ ΤΟΥ ΣΤΡΑΤΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΝΤΑΞΗ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΑΠΑΛΛΑΣΕΤΕ ΤΟ 22% ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΦΟΡΙΑ Η ΑΠΟ ΤΟ ΕΦΑΠΑΞ ΠΟΥ ΗΔΗ ΕΧΕΙ ΦΟΡΟΛΟΓΗΘΕΙ ΚΑΙ ΑΡΑ ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΑΠΑΛΛΑΓΗ? kostastam ΤΙ ΛΕΣ?

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
kostastam
kostastam
Contributor
Απάντηση σε  ΓΕΩΡΓΙΟΣ
25 Φεβρουαρίου 2021 13:42

Μα όπως και να πληρωθεί, δαπάνη του έτους που θα καταβληθεί θα είναι.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Γιάννης.
Γιάννης.
Contributor
Απάντηση σε  ΓΕΩΡΓΙΟΣ
26 Φεβρουαρίου 2021 19:00

Εαν πληρωθεί εφάπαξ θα σου δώσουν βεβαίωση καταβολής του και θα βάλεις το ποσό στον κωδ.351 και θα εχεις μείωση φόρου και της εισφοράς. Επίσης εχεις πρόσθετη μείωση 2% για κάθε ετος αναγνώρησης. Η επιλογή ειναι δική σου.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
vasilis
vasilis
25 Φεβρουαρίου 2021 11:43

Καλημέρα σε όλους. Πιστώθηκε σήμερα το ΒΟΕΑ Νοεμβρίου στο τέκνο μου.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Σεραφείμ
Σεραφείμ
Απάντηση σε  vasilis
25 Φεβρουαρίου 2021 21:51

Σε καλή μεριά.
Πόσο αν επιτρέπεται γιατί έχουμε και εμείς σειρά τον άλλο μήνα πιστεύω

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
kostastam
kostastam
24 Φεβρουαρίου 2021 22:43

Υπεγράφει από τον αρμόδιο υπουργό (Εθνικής Αμύνης), σύμφωνα με το ΜΤΣ (κατόπιν σημερινής επίσκεψης της ΠΟΑΣΥ) η τροπολογία για τα μερίδια ΒΟΕΑ. Δεν προκύπτουν βέβαια μειώσεις για τους δικαιούχους.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Λάζαρος
Λάζαρος
Απάντηση σε  kostastam
25 Φεβρουαρίου 2021 07:34

Καλημέρα…μετα απο τέσσερα (4) και πλέον χρόνια αναμονής για λήψη δικών σου χρημάτων μάλλον δεν είναι και η καλύτερη εξέλιξη….αφου έπρεπε να είχαν δοθεί στους δικαιούχους στην ώρα τους….
Δηλ.για άλλη μια φορά αναμένουμε ενθουσιασμένοι για το αυτονόητο.. Ευχαριστώ!!!!

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΝΙΚΟΣ
ΝΙΚΟΣ
Απάντηση σε  kostastam
25 Φεβρουαρίου 2021 13:04

ΔΗΛΑΔΗ kostastam ΤΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΠΙΟ ΕΙΝΑΙ,ΤΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΠΟΣΟ ΤΟΥ ΒΟΕΑ ΘΑ ΠΙΣΤΩΘΕΙ ΣΤΟΥΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
kostastam
kostastam
Contributor
Απάντηση σε  ΝΙΚΟΣ
25 Φεβρουαρίου 2021 13:41

Ναι Νίκο. Όταν ολοκληρωθούν οι διαδικασίες. Άμεσα, ελπίζω.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ