Σώμ. Ασφαλείας

Σελίδα υπ' αριθ. 544 με σχόλια ειδικά για τα Σώματα Ασφαλείας (διαβάστε πρώτα την ενότητα FAQ / Συχνές Ερωτήσεις).

Subscribe
Notify of
guest

36.7K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
dim
dim
25 Ιουλίου 2022 18:21

Tην 15-07-2022 κλεισαμε εγω και αλλοι συναδελφοι 9 χρονια στους βαθμους αξιωματικου για την προαγωγη μας στον βαθμο του Α/Β΄. Πότε προβλέπεται η εκδοση του φεκ και αν η αυξήση στον μισθο μας θα ειναι αναδρομικη??

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Μανόλης
Μανόλης
Απάντηση σε  dim
25 Ιουλίου 2022 21:13

Εγώ συμπλήρωσα την 17-3-2022 εννέα χρόνια στους βαθμούς Υ/Β και Υ/Α, Η διαταγή εκδόθηκε την 17-5-2022 και ως ημερομηνία προαγωγής στο βαθμό του Α/Β έβαλαν την17-5-2022 αντί του ορθού 17-3-2022, με αποτέλεσμα να χάσουμε γύρω στα 260 ευρώ από την αύξηση του ΒΜ κατά 100 ευρώ και του επιδόματος ιδιαίτερων συνθηκών κατά 30 ευρώ. Ως εκ τούτου όσο πιο γρήγορα εκδοθεί η διαταγή τόσο λιγότερα χρήματα θα χάσετε.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Dim
Dim
Απάντηση σε  Μανόλης
26 Ιουλίου 2022 10:50

Πως μπορει να γινει αυτο??? Αφου 2 μηνες εχουν αναδρομικη ισχυ.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Μανόλης
Μανόλης
Απάντηση σε  Dim
26 Ιουλίου 2022 12:20

Γιατί απλά δεν ασχολούνται να δούνε πότε κλείνει κάποιος από εμάς τα εννέα έτη στο βαθμό και βάζουν μία ημερομηνία προαγωγής για όλους την ημερομηνία της διαταγής με αποτέλεσμα να χάνουμε χρήματα. Λές και τα δίνουν από την τσέπη τους. Αυτό τον μήνα που θα πληρωθώ με το το μισθό του Α/Β εμφανίζεται ως ημερομηνία προαγωγής η 17-5-2022 αντί του ορθού 17-03-2022. Δεν τους ενδιαφέρει να κάνουν το σωστό και έβγαλαν και διαταγή οι αναφορές που κάνουμε να μπαίνουν στο αρχείο. Μάλλον το ‘ιδιο γίνεται και σε προαγωγές άλλων συναδέλφων σε άλλους βαθμούς.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
dim
dim
Απάντηση σε  Μανόλης
26 Ιουλίου 2022 16:47

μου ακούγεται απίστευτο…..ποτέ δεν γινόταν αυτό στο παρελθόν σε ολους τους βαθμούς που είχα πάρει.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Δημήτρης Τ.
Δημήτρης Τ.
25 Ιουλίου 2022 11:58

Κύριοι καλημέα σας και καλή εβδομάδα.
Συμφωνα με ανακοίνωση το Γ.Δ. του Μ.Τ.Σ., το συμπληρωματικό ποσό ΒΟΕΑ προς τα τέκνα των μετοχομερισματούχων, τα οποία έχουν λάβει προκαταβολή έναντι, θα καταβληθεί κανονικά μετά την ψήφιση της σχετικής νομοθετικής ρύθμισης, σύμφωνα με τις προβλέψεις του Ν.4472/2017. Η εν λόγω ρύθμιση αναμένεται να εισαχθεί στην Βουλή των Ελλήνων τον Ιούλιο του 2022.
Μήπως γνωρίζει κάποιος εάν τελικά ψηφίστηκε η διακαως αναμενόμενη ρύθμιση γιατί ο Ιούλιος εκπνέσει σε 6 μερες.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Δημήτρης Τ.
25 Ιουλίου 2022 12:28

Η ανακοίνωση που αναφέρεις είναι παλιά (2 μηνών).
https://mts.army.gr/anakoinoseis/anakoinosi-gia-prokatavoles-voea/
.
Ο νόμος δεν έχει ψηφιστεί ακόμη, ούτε έχει κατατεθεί καν στη Βουλή.
Φήμες λένε ότι θα κατατεθεί αυτή την εβδομάδα
https://www.staratalogia.gr/2022/07/e-yea-409312.html
Αναμένουμε !

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Γιωργος
Γιωργος
Απάντηση σε  Δημήτρης Τ.
25 Ιουλίου 2022 19:20

Σε απάντηση για το θέμα του ΒΟΕΑ σας ενημερώνω ότι σε απάντηση με μέιλ του προέδρου του ΜΤΣ κυρίου αντωνογλου με ενημέρωσε ότι η νομοθετική ρύθμιση είναι ευθύνη του ΥΕΘΑ και για την ώρα δεν έχει εισαχθεί στη Βουλή σε κάποιο νομοσχέδιο….

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Δημήτρης Τ
Δημήτρης Τ
Απάντηση σε  Γιωργος
28 Ιουλίου 2022 20:05

Σ ευχαριστώ πολυ Γιώργο

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Βασίλης
Βασίλης
24 Ιουλίου 2022 19:29

Καλησπέρα. Μπορεί κάποιος συνάδελφος ο οποίος αποστρατεύτηκε το 2021 και είχε δηλώσει για Ανθ/μος να μας πει τι ποσό κρατήθηκε από το εφάπαξ για την διαφορά των 3 βαθμών.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
ΦΑΝΗΣ Π
ΦΑΝΗΣ Π
Απάντηση σε  Βασίλης
24 Ιουλίου 2022 21:00

Πάγια κράτηση διαφοράς 12μηνου μισθολ. κλιμακίου ΕΞΟΔΟΥ 2184,16
Πάγια κράτηση διαφοράς 12μηνου προηγούμενης μισθολογικής εξέλιξης 2107,35
Συν το δάνειο που είχα από το ΤΑ.ΠΑ.Σ.Α/Τ.Π.ΑΣ
Έχω την εντύπωση ότι τη μία κράτηση θα τη γλυτώναμε αν ΔΕΝ γινόμασταν Ανθυπες

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Κώστας
Κώστας
Απάντηση σε  ΦΑΝΗΣ Π
25 Ιουλίου 2022 00:18

Καλησπερα.η εφαρμογή για το εφάπαξ βγάζει περίπου στα 1500 ευρ κράτηση για την διαφορά 12μηνου ….και εδώ βλέπω 4000 περίπου κράτηση από το εφάπαξ απ’ ότι λέει ο συνάδελφος πιο πάνω !,άρα κι εγώ με διαγραφή 31/12/21καπου τόσο θα πάνε οι κρατήσεις!τελικά για ποιον λόγο δώσαμε για ανθυπαστυνομοι…?μας κοροϊδεύουν????

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΓΙΩΡΓΟΣ
ΓΙΩΡΓΟΣ
Απάντηση σε  ΦΑΝΗΣ Π
25 Ιουλίου 2022 08:26

Η εφαρμογή βγάζει μια μόνο κράτηση αυτή της μισθολογικης εξελιξης

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Απάντηση σε  ΦΑΝΗΣ Π
25 Ιουλίου 2022 09:30

ΚΛΗΜΕΡΑ
Τελικα ποια ειναι η διαφορα που υπαρχει σε αυτους που παρακολουθησαν το σεμιναριο για Ανθ/πες ?? μπορει καποιος να μας πει υπευθηνα????

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Κώστας
Κώστας
Απάντηση σε  ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
25 Ιουλίου 2022 11:53

Συγνώμη!αλλά μόνο δόξα!από λεφτά λιγότερα!την πατήσαμε !

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
STELIOS
STELIOS
Απάντηση σε  ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
25 Ιουλίου 2022 13:49

Συνάδελφε, είμαι και γω όπως εσύ νέος συνταξιούχος, με τη διαφορά ότι δε παρακολούθησα σεμινάριο για ανθυπαστυνομος και είχα μόνο τη κράτηση που αναφέρει και το σάιτ και τίποτα παραπανω

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Κώστας
Κώστας
Απάντηση σε  STELIOS
25 Ιουλίου 2022 13:53

Ευχαριστώ Στέλιο.σλλα εγώ ήμουν από τους πονηρούς και έγινα ανθυπαστυνομος!!!χαχα!τώρα τέλος!κι εγώ σκέφτηκα λίγο αστυνομικά αλλά με επηρέασαν και την πάτησα !!δεν πειράζει!!να είσαι καλά και μπράβο σου που δεν επηρεάστηκες!

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
STELIOS
STELIOS
Απάντηση σε  Κώστας
25 Ιουλίου 2022 14:08

Κώστα λίγο ήθελε, αλλά βαριομουνα να ήμουν μπροστά σε μια οθόνη, τώρα στα γεράματα. Αλλά ξέχωρα από όλα έπρεπε να υπήρχε πλήρη ενημέρωση γιατί ρωτηθηκαμε Οκτώβριο μήνα χωρίς να είμαστε πλήρως κατατοπισμενοι. Όπως και ναχεις ναχουμε την υγεία μας όλοι και να ζήσουμε καλα

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
ΓΙΩΡΓΟΣ
ΓΙΩΡΓΟΣ
Απάντηση σε  Κώστας
25 Ιουλίου 2022 16:24

Δεν περνάμε σεμινάριο και δεν γινόμαστε δεν είναι υποχρεωτικο

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Κώστας
Κώστας
Απάντηση σε  ΓΙΩΡΓΟΣ
25 Ιουλίου 2022 22:21

Εκ του ασφαλούς καλά τα λες !αν μας έλεγαν από πριν δεν νομίζω να περνούσε κανένα το σεμινάριο!

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΝΙΚΟΣ
ΝΙΚΟΣ
Απάντηση σε  STELIOS
26 Ιουλίου 2022 13:09

Εγώ είχα αναρ .άδεια και μου είπαν από το υπουργειο όπου επικοινώνησα ότι δεν δικαιούμαι να δωσω για ανθυπαστ Μου είπαν ακόμα και μια μέρα ελευθ υπηρεσ να έχει κανείς δεν δικαιουνται να παρακολουθ. το σεμινάριο Τους απάντησα ότι δεν είναι σωστό για μια μέρα οι συνάδελφοι με τόσα χρόνια να μην μπορούν να το παρακολουθήσουν. Μάλλον ειμουνα τυχερος

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
γεώργιος
γεώργιος
24 Ιουλίου 2022 01:27

Μια παρατήρηση κ.Αχιλλέα, στην εφαρμογή μισθολόγιο 2017 (Ελληνική Αστυνομία)στα πενθήμερα δεν υπάρχει κράτηση για την εφορία και έτσι βγαίνει λάθος το ποσό μισθοδοσίας…

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Vino
Vino
23 Ιουλίου 2022 18:58

Καλησπέρα κύριε καρασαββίδη έχει διορθωθεί η εφαρμογή για το εφάπαξ και την σύνταξη αν δηλωσουμε να γίνουμε ανθυπασυνομοι για να δουμε αν αξιζει

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
kostastam
kostastam
Contributor
Απάντηση σε  Vino
24 Ιουλίου 2022 10:56

Για τους δύο ακόλουθους λόγους θεωρώ ότι το ερώτημα που θέτεις και που ομολογουμένως διατυπώνεται από πολλούς συναδέλφους δεν έχει ουσία καθόσον:
α) για τον υπολογισμό της σύνταξης λαμβάνεται υπόψη ο Μ.Ο. αποδοχών, απ’ το 2002 και εντεύθεν και
β) το Β’ τμήμα του εφάπαξ (από το 2015 και μετά), είναι ανταποδοτικό (ότι δίνεις παίρνεις).
Οπότε εύκολα αντιλαμβάνεται κανείς ότι, η προσφορά στο εφάπαξ και στη σύνταξη, της προαγωγής σε Ανθ. είναι αμελητέα.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Κώστας
Κώστας
Απάντηση σε  Vino
24 Ιουλίου 2022 13:29

Καλημέρα.η εφαρμογή για το εφάπαξ κάθε φορά βγάζει και λιγότερο πόσο!μακάρι να μην είναι σωστή!!

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Βασίλης
Βασίλης
23 Ιουλίου 2022 15:11

Συνάδελφοι, μια ερώτηση όποιος ξέρει. Το ιδιωτικό όπλο μπορώ να το παραδώσω στο αστυνομικό τμήμα του τόπου μόνιμης διαμονής κατά την αποστρατεία ή πρέπει να το παραδώσω στην οργανική υπηρεσία?

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
γεώργιος
γεώργιος
Απάντηση σε  Βασίλης
24 Ιουλίου 2022 01:20

Το ιδιωτικό όπλο παραδίδεται στον τόπο κατοικίας σου, παραμένει εκεί για 2 χρόνια , στο χρονικό αυτό διάστημα πρέπει να το πουλήσεις η να βγάλεις άδεια οπλοφοριας, εάν δεν γίνει αυτό τότε μεταβιβαζεται στο δημόσιο…

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Βασίλης
Βασίλης
Απάντηση σε  γεώργιος
24 Ιουλίου 2022 07:57

Σ”ευχαριστώ πολύ να είσαι καλά! Αντιθέτως, απ”την οργανική μου ισχυρίζονται ότι δεν μπορώ. Υπάρχει κάποια διάταξη, εγκύκλιος,διαταγή να επικαλεστώ καθώς μάλιστα ο τόπος κατοικίας μου θα είναι σε διαφορετικό νομό σε σχέση με την οργανική.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Βασίλης
Βασίλης
Απάντηση σε  Βασίλης
24 Ιουλίου 2022 11:45

Καλημέρα. Το ιδιωτικό όπλο το παραδίδεις στο Τμήμα που υπηρετείς στο αρχείο του οποίου βρίσκεται και η άδεια κατοχής και μεταφοράς ιδιωτικού όπλου. Εκεί γίνεται η αφαίρεση με αποδεικτικό και φυλάσσεται εως 2 χρόνια, διάστημα στο οποίο μπορείς να το πουλήσεις ή να εφοδιασθείς με άδεια κατοχής ως ιδιώτης πλέον. Ως ιδιώτης θα απευθύνεσαι στο τμήμα ασφαλείας του χρήστη τοπο Υ κατοικίας

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
22 Ιουλίου 2022 23:15

Καλησπέρα.τα έξοδα μετάθεσης γνωρίζει κανείς πως υπολογίζονται η αν υπάρχει κάποιος τύπος;

ΣΩΜΑ:
Πυροσβεστική
Κωστας
Κωστας
21 Ιουλίου 2022 10:54

Τα έξοδα μετεγγαταστασης σε άλλη πολη κατά την συνταξιοδότηση αν η γυναίκα εργάζεται στον ιδιωτικό τομέα τι ισχύει

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Κώστας
Κώστας
Απάντηση σε  Κωστας
21 Ιουλίου 2022 12:07

Καλημέρα Κώστα!δεν παίζει ρόλο το επάγγελμα της συζύγου σου !απλά αν νοικιάζεται σπίτι σε άλλο νομό εκτός της οργανικής σου θέσης ,η έχετε δικό σας σπίτι εκτός νόμου θα προσκομίσεις στα έγγραφα που θα καταθέσεις στην υπηρεσία σου το χαρτί από την φορολογική σου δήλωση (μάλλον το Ε9 είναι )όπου θα πας σαν φιλοξενούμενος εκεί που μένει η σύζυγός σου !ίδια ακριβώς περίπτωση ήμουν κι εγώ και πήρα κανονικά τα έξοδα μετεγκατάστασης! πιστεύω να κατάλαβα το ερώτημα σου και να βοήθησα !

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Δημήτρης
Δημήτρης
Απάντηση σε  Κώστας
21 Ιουλίου 2022 12:28

Συνάδελφε, έξοδα μεταφορικής για μετακόμιση δικαιολογούνται στα έξοδα μετεγκατάστασης;

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Κώστας
Κώστας
Απάντηση σε  Δημήτρης
21 Ιουλίου 2022 14:27

Απ’ ότι ξέρω τα έξοδα μετεγκατάστασης ,βγαίνουν με εφαρμογή exell ,και τα χρήματα είναι συγκεκριμένα,ανάλογα με τον βαθμό που κατέχεις ,και την χιλιομετρική απόσταση που θα διανύσεις !(παράδειγμα δικό μου …αστυνόμος από Πάτρα για Κέρκυρα 2220ευρ για έξοδα,κι εγώ για την ίδια απόσταση 1610 αρχ ΜΠΣ..και έδωσα και ανθυπαστυνομος,που δεν πιάστηκε πουθενά ι βαθμός αυτός !)

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Κωστας
Κωστας
Απάντηση σε  Κώστας
25 Ιουλίου 2022 11:20

Κώστα η γυναίκα μου δουλεύει στην ίδια πόλη που υπηρετώ, πρέπει να παραιτηθει για να την δηλωσω

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΣΤΕΦΑΝΟΣ
ΣΤΕΦΑΝΟΣ
19 Ιουλίου 2022 22:54

Καλησπέρα θα ήθελα να μάθω αν η υποχρεωτική παραμονή στο βαθμό του Ανθμου για τους Αρχιφύλακες ΜΑΥ που δίνουν φέτος εξετάσεις αρχίζει από την ημέρα που ψηφίστηκε το Π.Δ (Οκτώβριος 2021 δηλαδή αναδρομικά) ή από την ημερομηνία προαγωγής που θα προκύψει μετά από αυτές; Ευχαριστώ εκ τον προτέρων κ συγχαρητήρια για τη βοήθεια που προσφέρεται στους συναδέλφους.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
kostastam
kostastam
Contributor
Απάντηση σε  ΣΤΕΦΑΝΟΣ
20 Ιουλίου 2022 09:36

Υπάρχει Στέφανε υποχρεωτική παραμονή στο βαθμό?
Εάν υπήρχε θα μπορούσε να προσμετρά χρόνο προγενέστερο της κατοχής του βαθμού?

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΣΤΕΦΑΝΟΣ
ΣΤΕΦΑΝΟΣ
Απάντηση σε  kostastam
20 Ιουλίου 2022 18:21

Ευχαριστώ πολύ έχεις δίκιο το μπέρδεψα με άλλη παράγραφο του Π.Δ

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΣΩΤΗΡΗΣ
ΣΩΤΗΡΗΣ
Απάντηση σε  ΣΤΕΦΑΝΟΣ
20 Ιουλίου 2022 13:07

Συνάδελφε αν κατάλαβα καλά ρωτάς αν η προαγωγή σε Ανθυπαστυνόμο θα λογιστεί από την ημέρα που ψηφίστηκε το Π.Δ. με το νέο βαθμολόγιο ή από την ημέρα που πέρασες επιτυχώς το σεμινάριο και έγινες Ανθυπαστυνόμος. Η απάντηση σε αυτό είναι ότι η προαγωγή λογίζεται αναδρομικά από την ημέρα που ψηφίστηκε το Π.Δ. αρκεί φυσικά τότε να είχες τα 30 έτη υπηρεσίας που έχει ως όρο για την προαγωγή.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΣΩΤΗΡΗΣ
ΣΩΤΗΡΗΣ
Απάντηση σε  ΣΤΕΦΑΝΟΣ
20 Ιουλίου 2022 13:20

Και για την περίπτωση που ρωτάς για την υποχρεωτική παραμονή στον βαθμό του Ανθυπαστυνόμου για την προαγωγή συνταξιοδοτικά, και αυτό μετρά από την ημέρα που πήρες την προαγωγή σου αναδρομικά, δηλαδή απο την ημέρα ψήφισης του Π.Δ. (εφόσον πάλι είχες τότε τα 30 έτη υπηρεσίας)

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΣΤΕΦΑΝΟΣ
ΣΤΕΦΑΝΟΣ
Απάντηση σε  ΣΩΤΗΡΗΣ
20 Ιουλίου 2022 18:16

Ευχαριστώ πολύ Σωτήρη κατάλαβα

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
διονυσης
διονυσης
19 Ιουλίου 2022 16:43

γεια σας θελω να ρωτησω ειμαι συντ/χος τεως ΑΠ απο το 2007 εχω ομως 1217 ενσηημα πρωην ΙΚΑ μπορω να τα προσμετρησω για να εχω καλλιτερη συνταξη? που μπορω να απευθυνθω σας ευχαριστω

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Γιάννης.
Γιάννης.
Απάντηση σε  διονυσης
19 Ιουλίου 2022 21:20

Ερώτηση 3.6 https://enstoloi.net/voithimata/faq-erotisis/
Θα πας με τα ενσημα στον ΕΦΚΑ της περιοχής σου για την βεβαίωση χρόνου ασφάλισης.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
kostastam
kostastam
Contributor
Απάντηση σε  διονυσης
20 Ιουλίου 2022 09:48

Διονύση βλέπω είσαι ήδη 15 ετη συνταξιούχος, οπότε κατέθεσε τις καρτέλες ενσήμων με αίτηση προσμέτρησής τους:
Δ΄ Δ/ΝΣΗ ΑΠΟΝΟΜΗΣ ΣΥΝΤΑΞΕΩΝ & ΕΦΑΠΑΞ ΔΗΜ. ΤΟΜΕΑ (Στρατός, Αεροπορία, Ναυτικό, Λιμενικό, Αστυνομία, Πυροσβεστική), Φιλελλήνων 13-15, Τηλ: 210-3275097, 210-3275104, e-mail: [email protected].

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Γιάννης.
Γιάννης.
Απάντηση σε  διονυσης
20 Ιουλίου 2022 11:10

Μην λαμβάνεις υπόψη σου το προηγούμενο σχόλιο, παρανόησα την λέξη συνταξιούχος.
Εάν η πρόσληψη σου έγινε πριν την 1-1-1983 δεν ισχύει η διαδοχική ασφάλιση και ο αναγνωριζόμενος χρόνος γινόταν με καταβολή εισφορών ο οποίος ήταν ασύμφορος όταν δεν αναγνωριζόταν στην αρχή που ήταν χαμηλός ο μισθός.
Εάν η πρόσληψη ήταν μετά τις 1-1-1983 μπορούσαν να αναγνωριστούνε με τις διατάξεις της διαδοχικής χωρίς να πληρώσεις τίποτα.
Και στις δυο περιπτώσεις αυτό μπορούσε να γίνει μέχρι και 5 χρόνια από την συνταξιοδότηση, δηλαδή έως το 2012.
Πάρε ένα τηλέφωνο στο 2103229900, είναι του ΕΦΚΑ/ΓΛΚ να ρωτήσεις ή να πας από εκεί μήπως και μπορείς να κάνεις κάτι.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Γιάννης.
20 Ιουλίου 2022 12:05

Καλημέρα Γιάννη.
Δεν γνωρίζω για την δυνατότητα αναγνώρισης ή μη του συγκεκριμένου χρόνου ασφάλισης.
Όμως η πενταετής προθεσμία αναγνώρισης συντάξιμου χρόνου έχει καταργηθεί από το 2017.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
kostastam
kostastam
Contributor
Απάντηση σε  GEORGIOSP
20 Ιουλίου 2022 12:48

Είναι και το τηλ λάθος. Για να μην ταλαιπωρείστε το πέμπτο ψηφίο είναι 3 και όχι 2. (2103329900), πρόκειται όμως για τηλεφωνικό κέντρο και δεν βλέπω κανένα λόγο να καλείς στο τηλ. κέντρο όταν υπάρχουν τα τηλ. του γραφείου που ασχολείται με τις συντάξεις μας. https://enstoloi.net/astynomia/comment-page-544/#comment-110255
ή Δ΄ Δ/ΝΣΗ ΑΠΟΝΟΜΗΣ ΣΥΝΤΑΞΕΩΝ & ΕΦΑΠΑΞ ΔΗΜ. ΤΟΜΕΑ στο https://www.efka.gov.gr/el/genike-dieythynse-syntaxeon-demosioy-tomea

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  kostastam
20 Ιουλίου 2022 13:35

Ο δαίμων του τυπογραφείου …(πληκτρολογίου) όλοι το παθαίνουμε Κώστα.
https://enstoloi.net/aeroporia/comment-page-351/#comment-109991

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Γιάννης.
Γιάννης.
Απάντηση σε  GEORGIOSP
20 Ιουλίου 2022 13:46

Εχεις δίκιο, αλλα δεν εχει αναδρομικότητα..

οσο για το νουμερο εκανα λαθος το 2 με το 3 και ειναι σωστό.
Οσο για απάντηση σε συνδεουν με το αρμοδιο τμήμα και επίσης δινουν και απαντήσεις σε ερωτήματα.
Δεν ειναι απλα ενα τηλεφωνικό κέντρο, οπως το 1555.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Απάντηση σε  Γιάννης.
20 Ιουλίου 2022 14:57

Ναι η κατάργηση της πενταετούς προθεσμίας ισχύει από την ψήφιση του Ν4488/2017.
Όμως σύμφωνα με την ανακοίνωση της ΠΟΣ https://www.hellasmil.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=1014:e-126&catid=30:2012-03-08-11-16-52&Itemid=63 ξεπεράστηκαν νομικά κωλύματα και ο ΕΦΚΑ ξεκίνησε τον επανυπολογισμό των συντάξεων σε όσους προσκομίζουν την προβλεπόμενη βεβαίωση. Η ανακοίνωση αφορούσε την πενταετία που δεν είχε προσμετρηθεί σε παλαιούς συνταξιούχους που είχαν φύγει με 35 πραγματικά και δεν την χρειαζόντουσαν με βάση τις παλαιότερες διατάξεις. Με τις διατάξεις του Ν4387/2016 η προσμέτρηση της πενταετίας είχε σημαντική διαφορά στην σύνταξη.
Το κώλυμα ήταν η πενταετής παραγραφή https://www.hellasmil.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=803:-5-84&catid=30:2012-03-08-11-16-52&Itemid=63 . Αν λύθηκε το πρόβλημα για την πενταετία λογικά το ίδιο θα πρέπει να ισχύει και για τους υπόλοιπους χρόνους.
Δεν έχω πληροφορία για τον τρόπο με τον οποίο ξεπεράστηκαν τα νομικά προβλήματα.
Αν όμως είχα χρόνους που δεν είχαν αναγνωριστεί θα έκανα την προσπάθεια να τους αναγνωρίσω.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
DON
DON
19 Ιουλίου 2022 12:53

Καλησπέρα! Έχω αποστρατευτεί για λόγους υγείας και στην παρακολούθηση αίτησης του ΓΛΚ βλέπω ότι θα πληρωθώ στο τέλος του μήνα. Γνωρίζει κάποιος που αποστρατεύτηκε για τον ίδιο λόγο αν θα έπρεπε να περάσω ΑΣΥΕ; Πως έκρινε ο εισηγητής αν δικαιούμαι πλήρη χωρίς να γνωρίζει ποσοστό και είδος αναπηρίας; Εκτός εάν άντλησε στοιχεία από τα ΚΕΠΑ.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Γιάννης.
Γιάννης.
Απάντηση σε  DON
19 Ιουλίου 2022 13:20

Πάρε στο 2103229900 να ρωτήσεις, είναι το τηλ του ΕΦΚΑ/ΓΛΚ.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  DON
19 Ιουλίου 2022 14:32

Καλησπέρα.
Το είδος και το ποσοστό αναπηρίας δεν επηρεάζει το ύψος της σύνταξης.
Ο ΕΦΚΑ θα στείλει τον φάκελο στην ΑΣΥΕ για τον καθορισμό του ποσοστού ανικανότητας με βάση το οποίο θα υπολογιστεί το επίδομα ανικανότητας.
Βλ. το τμήμα Β στην ενότητα 2.4 ¨Αυτεπάγγελτη αποστρατεία για λόγους υγείας¨ εδώ https://enstoloi.net/voithimata/faq-erotisis/
Σε εκείνη την φάση δεν γνωρίζω αν γίνει άντληση των απαιτούμενων πληροφοριών από το ΚΕΠΑ ή αν θα σε παραπέμψουν στην ΑΣΥΕ. Σε κάθε περίπτωση θα ενημερωθείς από τον ΕΦΚΑ.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
DON
DON
Απάντηση σε  GEORGIOSP
19 Ιουλίου 2022 15:41

Ευχαριστώ πολύ. Απλά αναρωτιέμαι αν θα έχω πλήρη σύνταξη βάση του 612/77 καθως έχω πραγματικά 23 χρόνια+πενταετία +18 μήνες στρατού.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  DON
19 Ιουλίου 2022 17:43

Ο Ν612/77 αφορά ασφαλισμένους του ιδιωτικού τομέα. Για εμάς οι αντίστοιχες διατάξεις είναι αυτές του ΠΔ169/2007 και του Ν2084/1992.
Σύμφωνα με αυτές για να φύγει κάποιος για λόγους υγείας και να υπολογιστεί η σύνταξη του με ποσοστό που αναλογεί σε 35ετή υπηρεσία (αυτό που λέγαμε παλιά ¨πλήρης σύνταξη¨) πρέπει είτε:
– να φύγει σύμφωνα με τις διατάξεις του τετάρτου εδαφίου της παραγράφου 1 του άρθρου 26 του ΠΔ169/2007 ¨ Για τους στρατιωτικούς που είναι παντελώς τυφλοί, παραπληγικοί….¨ https://www.kodiko.gr/nomothesia/document/393111
ή
– να φύγει για πάθημα που οφείλεται στην υπηρεσία με ποσοστό αναπηρίας >50% (νέος ασφαλισμένος). Βλ. παράγραφο 2 του άρθρου 10 του Ν2084/1992.
https://www.kodiko.gr/nomothesia/document/47100
Εάν η περίπτωση σου δεν περιλαμβάνεται στις παραπάνω περιπτώσεις η ανταποδοτική σου σύνταξη θα υπολογιστεί για όσα συντάξιμα χρόνια έχεις.
Μπορείς να συμπληρώσεις την σελίδα https://enstoloi.net/calculation/sintaxi-txf/ με τα δεδομένα σου και να επιλέξεις στον πίνακα Β. Αιτία Συνταξιοδότησης > Ανικανότητα (ΑΥΕ) για να έχεις μια πρόβλεψη της σύνταξης που δικαιούσαι.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Γιάννης.
Γιάννης.
Απάντηση σε  DON
19 Ιουλίου 2022 21:24

Σου στέλνουν χαρτί να περάσεις απο ΑΣΥΕ, τουλάχιστον αυτο εκαναν μεχρι πρόσφατα. Δεν ξερω αν αλλαξε κάτι ή δεν κατάλαβε οτι ειναι αποστρατεία για λογους υγείας.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Adam
Adam
Απάντηση σε  DON
20 Ιουλίου 2022 14:21

Με την συνταξιοδοτική πράξη θα έρθουν και οι οδηγίες για την διαδικασία παραπομπής σου στην ΑΣΥΕ,εφόσον έφυγες για λόγους υγείας θα περάσεις υποχρεωτικά.Λαμβάνεις κανονικά πλήρη σύνταξη με βάση τα δεδομένα σου εφόσον αποστρατεύτηκες αυτεπάγγελτα για λόγους υγείας.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΓΙΩΡΓΟΣ
ΓΙΩΡΓΟΣ
19 Ιουλίου 2022 09:49

Καλημέρα. Η κράτηση υπέρ ΤΕΑΕΧ ξέρουμε στα πόσα χρόνια υπηρεσίας σταματάει;;;; Ευχαριστώ

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
kostastam
kostastam
Contributor
Απάντηση σε  ΓΙΩΡΓΟΣ
19 Ιουλίου 2022 16:15

Στο παρακάτω link (νέο μισθολόγιο), μπορείς να δεις ποια ,,κράτηση σταματάει και πότε.
https://enstoloi.net/ergalia/neo-misthologio-2017/

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΓΙΩΡΓΟΣ
ΓΙΩΡΓΟΣ
Απάντηση σε  kostastam
20 Ιουλίου 2022 16:10

Ευχαριστώ

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΓΙΩΡΓΟΣ
ΓΙΩΡΓΟΣ
20 Ιουλίου 2022 16:11

Ευχαριστώ

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Νίκος
Νίκος
18 Ιουλίου 2022 12:08

Παρακαλώ, θα ήθελα να ρωτήσω πως μπορώ ν’αναγνωρίσω στο Πυροσβεστικό Σώμα, ασφαλιστικές εισφορές στα Ταμεία της τ. Α.Π δεδομένου ότι έχω υπηρετήσει στην Αστυνομία πριν την πρόσληψη στο Π.Σ. Λόγω μάλιστα ότι οι εισφορές για επικουρική σύνταξη και εφάπαξ (ΕΛ.ΑΣ & Π.Σ) γίνονται στο ΤΑΠΑΣΑ αλλά σε διαφορετικά Ταμεία, υπάρχει η δυνατότητα μεταφοράς-συμψηφισμού τους και πως γίνεται η διαδικασία στην ενέργεια ή την συνταξιοδότηση; Ακόμη, στο Π.Σ δεν έχω κρατήσεις για τον ΚΥΥΑΠ-Κλάδος Υγείας ενώ όμως είχα στην ΕΛ.ΑΣ οπότε μπορώ με κάποια διαδικασία να διεκδικήσω την επιστροφή αυτών των εισφορών; Σας ευχαριστώ.

ΣΩΜΑ:
Πυροσβεστική
kostastam
kostastam
Contributor
Απάντηση σε  Νίκος
19 Ιουλίου 2022 09:31

Νικόλα καλημέρα, σχετικά με τη μεταφορά των εισφορών (εφάπαξ & επικουρικού), δεν βλέπω πιο απλούστατη λύση απ΄ το να υποβάλεις στο ΤΑΠΑΣΑ όλα τα στοιχεία και να ζητήσεις τη μεταφορά των ποσών, απ΄ το ένα ταμείο στο άλλο. Το πιθανότερο είναι για το επικουρικό να διαβιβαστούν στο ΕΤΕΑΕΠ για τα περαιτέρω.
Σχετικά με τη κράτηση στο κλάδο υγεία, η εισφορά δεν είναι ανταποδοτική, ώστε να ζητήσεις την επιστροφή της. https://www.teapasa.gr/index.php/klados-ygeias

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Νίκος
Νίκος
Απάντηση σε  kostastam
19 Ιουλίου 2022 10:29

Ευχαριστώ πολύ για την ενημέρωση. Να φανταστώ ότι για τον ΚΥΥΑΠ παρόλο που λειτουργεί συμπληρωματικά με ΕΟΠΥΥ δεν μπορεί με κάποιο τρόπο να δικαιολογηθεί αίτηση επιστροφής ως αχρεωστήτως καταβληθείσες λόγω της υποχρεωτικότητας ασφάλισης της τ.Α.Π οπότε οι εισφορές αυτές μαζί με τις παροχές, μάλλον χάνονται. Ακόμη, αναφορικά με ΜΤΠΥ και ΤΠΔΥ χρειάζεται κάποια ενέργεια;

ΣΩΜΑ:
Πυροσβεστική
Λεωνίδας
Λεωνίδας
Απάντηση σε  Νίκος
25 Ιουλίου 2022 14:22

Νίκος-(έχω υπηρετήσει στην Αστυνομία πριν την πρόσληψη στο Π.Σ. )

Στη συγκεκριμένη πρόταση αναδεικνύονται 2 πολύ ενδιαφέροντα ερωτήματα.
1)Δεδομένου ότι είναι το όνειρο της πλειοψηφίας των εν ενεργεία κατωτέρων αστυνομικών, εσύ πως το κατάφερες?
2)Αν ήσουν στην Αστυνομία πόλεων που έχει καταργηθεί από το 1984, μαζί με στρατό και μάχιμα που δεν πληρώνεις, πόσα χρόνια έχεις συνολικά?
Με εκτίμηση ρωτώ και φυσικά αν θες απαντάς. Ευχαριστώ.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Κώστας
Κώστας
18 Ιουλίου 2022 12:04

Καλημέρα κύριε Καρασαββίδη!με όλο τον σεβασμό προς το πρόσωπο σας !(αν και δεν σας γνωρίζω προσωπικά!)αναγνωρίζω την προσπάθεια που κάνετε ,και νομίζω πως όλοι οι ένστολοι συμφωνούν με αυτό …?για τις πληροφορίες που μας δίνετε όταν ζητήσουμε την βοήθεια σας !όμως όσον αφορά για το έργο των συνδικαλιστών μας ,θα πρέπει να σας πω ,ότι τους ψηφίζουμε για να μας δώσουν όσες περισσότερες λύσεις και κατευθύνσεις στα πραγματικά προβλήματα μας !και όχι να μας ενημερώνουν ότι εγκρίθηκαν τα δάνεια του ΤΕΑΠΑΣΑ κλπ..κάτι το οποίο θεωρείται αυτονόητο!όσον αφορά την ανωνυμία ,θα μπορούσα να σας δώσω τα στοιχεία μου τηλ email κλπ για περισσότερες διευκρινίσεις! ευχαριστώ !

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Κώστας
Κώστας
18 Ιουλίου 2022 16:31

Ευχαριστώ για την απάντηση σας κύριε Καρασαββίδη!με εκτίμηση!

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΝΙΚΟΣ
ΝΙΚΟΣ
Απάντηση σε  Κώστας
18 Ιουλίου 2022 15:23

Η ΠΟΑΣΥ ΚΑΝΕΙ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑ. ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΛΙΓΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.ΓΙΑ ΑΠΟΣΤΡΑΤΟΥΣ.ΤΙΠΟΤΑ..ΑΠΟ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΠΡΟΣ ΑΠΟΣΤΡΑΤΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΠΟΣΤΡΑΤΟΥΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΩΜΑΤΩΝ.ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΚΑΡΑΣΑΒΒΙΔΗΣ.ΚΑΙ Η ΣΕΛΙΔΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΒΟΗΘΑΕΙ ΣΕ ΟΤΙ ΖΗΤΗΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΝΑΚΟΥΦΙΖΟΜΑΣΤΕ.ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
γεώργιος
γεώργιος
Απάντηση σε  Κώστας
18 Ιουλίου 2022 16:13

Συνάδελφε τα παράπονα σου στην ΠΟΑΣΥ η στις κατατοπους συνδικαλιστικες ενώσεις, εδώ και 10 χρόνια σε αυτό το σαιτ ασχολούμαστε με μισθολογικα και συνταξιιδοτικα θέματα των συναδέλφων..Ούτε πολιτικές ούτε συνδικαλιστικες απόψεις αναφέρονται και σχολιάζονται ..

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Γιωργος
Γιωργος
17 Ιουλίου 2022 22:51

Δεν ασχολείται κανείς με το βοεά συνάδελφοι… Ο γερακα(ράκος) μας έχει γράψει κανονικά… Και η σελίδα τον υποστηρίζει….

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
kostastam
kostastam
Contributor
Απάντηση σε  Γιωργος
17 Ιουλίου 2022 23:08

😂 Γιώργη, μας έδινε το 2% επί των χαρτοσήμων απ’ τα γνήσια υπογραφής, αλλά τώρα που καταργήθηκαν οι θεωρήσεις απ’ την Αστυνομία, θα πεινάσουμε φίλε. 😂

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Γιαννης
Γιαννης
Απάντηση σε  Γιωργος
18 Ιουλίου 2022 01:24

Νομιζω οτι μας δουλευουν ολοι ουτε ΒΟΕΑ βλεπω ουτε τιποτα αλλο απο υπσχεσεις χορτασαμε

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
γεώργιος
γεώργιος
Απάντηση σε  Γιωργος
18 Ιουλίου 2022 07:39

Βλέπεις να ασχολούνται εδώ οι συνάδελφοι με τα συνδικαλιστικα της αστυνομίας;;;

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Γιωργος
Γιωργος
Απάντηση σε  γεώργιος
18 Ιουλίου 2022 11:07

Επρεπε το σάιτ να ονομαστεί σελίδα συνταξιουχων και μόνο….

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ