Σώμ. Ασφαλείας

Σελίδα υπ' αριθ. 717 με σχόλια ειδικά για τα Σώματα Ασφαλείας (διαβάστε πρώτα την ενότητα FAQ / Συχνές Ερωτήσεις).

Subscribe
Notify of
guest

36.5K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
Γιάννης
Γιάννης
21 Απριλίου 2025 16:01

Και σχετικά με το ΙΚΑ ΕΤΕΑΜ ποτε γίνεται η μεταφορά στο μετοχικο ταμείο? Κάπου είχα διαβάσει παλιά για την μεταφορά που έκαναν οι ΕΜΘ τα επικουρικά τους ΕΤΕΑΜ αναγκαστικά στα μετοχικά ταμεία, (χωρίς αυτά να είναι επικουρικά…)
Το ρωτάω αυτό μιας και έχω 700 ΙΚΑ ΕΤΕΑΜ ,και επισεις αν κάποιος έκανε την διαδικασία ποτε την έκανε?(η μάλλον ποτε επιτρέπουν ενεργεια η αποστράτευση?)και αν άξιζε τον κόπο, φαντάζομαι όσοι το κάναν είχαν παλιά ένσημα όπως εγώ από την δεκαετία του 90.
Και το ρωτάω διοτι εντόπισα στην εφαρμογή, σύνταξη ότι ναι μεν υπάρχει η πρόβλεψη για τα ποσά στα επικουρικά,αλλά μπορεί κάποιος να έχει μόνο απλά ένσημα.αλλος βαρέα, άλλος να προέρχεται από πρώην ταμειο που είχε και πρόσθετες εισφορες για εφάπαξ (εγω)
Κτλ. Πιθανολογώ ότι ο νόμος τα εξισώνει όλα.

ΣΩΜΑ:
Πυροσβεστική
Γιάννης
Γιάννης
21 Απριλίου 2025 12:52

Δοκιμάζοντας την σύνταξη με στρατο η χωρίς στην πυροσβεστική, με βγάζει στην μεικτή σύνταξη 70 ευρώ μεικτά διαφορά αν τον πληρώσω, αλλά στην καθαρή μόνο 14 ευρώ τα καθαρά πιο πολλα αν πληρωθεί. Απλά θεωρούσα ότι θα ήταν πιο μεγάλη η διαφορά στο καθαρό ποσό.
Και έχω κάνει αίτηση το 2017

ΣΩΜΑ:
Πυροσβεστική
Γιάννης
Γιάννης
21 Απριλίου 2025 13:27

Σωστά, το είδα τώρα και στην εφαρμογή,

ΣΩΜΑ:
Πυροσβεστική
Παναγιωτης
Παναγιωτης
21 Απριλίου 2025 11:03

Καλημέρα Χριστός Ανέστη θέλω να ρωτήσω:αποστρατεύτηκα 31/12/22 με βαθμό Α/Β διάβασα για κάτι αναδρομικά που λέγεται ότι θα δώθουν μέσα στον Μάιο εγώ δικαιούμαι κάποιο ποσό?
Ευχαριστώ.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Σπυρος
Σπυρος
20 Απριλίου 2025 16:21

Χρόνια πολλά Χριστός Ανέστη με Υγεία σε όλους τους ένστολους και σε σας Κύριε Αχιλλέα για την έγκαιρη πληροφόρηση και τη βοήθεια σας!!!!

ΣΩΜΑ:
Πυροσβεστική
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Απάντηση σε  Σπυρος
21 Απριλίου 2025 12:21

Ειναι μεγαλη βοηθεια!Να ειναι παντα καλα ο ανθρωπος!Ευχαριστουμε για το χρονο του!

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Αλέκος
Αλέκος
19 Απριλίου 2025 21:43

Αφορμής δοθείσης από προηγούμενη θεματολογία το ότι μια σειρά μου μπήκε στο Λιμενικό εγώ στην Αστυνομία και μετράνε για αυτόν τα 5 χρόνια ΟΠΥ για βαθμολογική εξέλιξη και για μένα όχι προσωπικά με ξεπερνάει ως σκεπτόμενο άνθρωπο,πιστεύω ότι αυτά γίνονται στην Ουγκάντα και σε Δημοκρατίες σαν και την δικιά μας όπου κινούν τα νήματα του κράτους οι συντεχνίες, οι συνδικαλιστές και οι δικηγορικές φάμπρικες. ΑΥΤΑ.ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Δημητρης75
Δημητρης75
Απάντηση σε  Αλέκος
21 Απριλίου 2025 08:54

Χρόνια πολλά σε όλους. Εγώ συμφωνώ μαζί σου . Επίσης, για να κλείσει το θέμα, υπάρχουν πολλοί που μπήκαν στη σχολή ΛΦ και εν συνεχεία μετά από 1 ή 3 χρόνια (αναλογα την προκήρυξη) ή και περισσότερα πέρασαν στη Σχολή Υπαξιωματικων του ΛΣ. Διεκδικούν (δικαστικά/συνδικαλιστικα) τον χρόνο υπηρεσίας ως ΛΦ , να μετρήσει ως βαθμολογικη εξέλιξη (εκτίμηση μου ότι έστω και αργά θα το πετύχουν).

ΣΩΜΑ:
Λιμενικό
ΓΕΩΡΓΙΟΣ Δ
ΓΕΩΡΓΙΟΣ Δ
Απάντηση σε  Αλέκος
22 Απριλίου 2025 11:51

Καθως και το οτι εχουν το δικαιωμα τις πληρωμης του 2% για την απονομη του εφαπαξ τις 5ετιας .δλδ πληρωνουν γυρω στα 2500 ευρω αν και διαφερει το ποσο απο σωμα σε σωμα και παιρνουν γυρω στις 13.000 ευρω .Αυτη την δυνατοτητα την εχουν μονο οι ΕΜΘ και οι Λιμενικοι που ειχαν υπηρετησει ΟΠΥ .Οι αστυνομικοι και πυροσβεστες δεν το εχουν γιατι πατουν σε ενα νομο που εχει γινει το 1974,ο 116β/74 εαν δεν κανω λαθος.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Δημήτρης
Δημήτρης
19 Απριλίου 2025 00:16

Καλησπέρα και χρόνια πολλά! Ότι και να πω για το site θα είναι λίγο… Έχω δύο ερωτήσεις για διευκρίνιση: (1) Η άδεια ανατροφής τέκνου με αποδοχές (το γνωστό 9μηνο) προσμετράται κανονικά σαν χρόνος υπηρεσίας ή πρέπει να πληρωθεί για να μετρήσει; (2) Έχω αναγνωρίσει (με πληρωμή) το πτυχίο (48 μήνες). Για να μετρήσει στο τελικό ποσό της σύνταξης θα πρέπει να φύγω με τα 40 χρόνια υπηρεσίας (πραγματικά και πλασματικά); Αν φύγω με το όριο ηλικίας στα 55 (δηλαδή πρίν θεμελιωσω) θα μετρήσει στη σύνταξη; Έτος κατάταξης:2000. Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Δημητρης75
Δημητρης75
Απάντηση σε  Δημήτρης
19 Απριλίου 2025 13:42

Το 9μηνο προσμετράται κανονικά άνευ πληρωμής. Για το 2ο ερώτημα θεωρώ ότι μετράει κανονικά αφού το έχεις ήδη πληρ/αναγνωρίσει.

ΣΩΜΑ:
Λιμενικό
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Απάντηση σε  Δημητρης75
22 Απριλίου 2025 10:11

Ευχαριστώ. Αναμένω και τη γνώμη του κ. Αχιλλέα….

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Αθανάσιος
Αθανάσιος
Απάντηση σε  Δημήτρης
19 Απριλίου 2025 22:11

Ότι έχεις πληρώσει και αναγνωρίσει μετράει κανονικά,για το 9μηνο μετράει
και δεν χρειάζεται να πληρώσεις κάτι.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Πετρος
Πετρος
18 Απριλίου 2025 18:10

Καλή ανάσταση με υγεία σε όλους..ερώτηση προς το Θεοδόση και τον Γιάννη. Απο την μέρα που σας ζητήθηκε φορολογική ενημερωτητα σε πόσες μέρες μπήκε το εφάπαξ;;; έχω μητρώο 247…. και πήρα τηλέφωνο και μου είπαν αυτές τις μέρες θα ενημερωθώ για να πληρωθώ. ρωταω γιατί υπάρχει θέμα υγείας σε άτομο της οικογενειας

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Θεοδόσιος
Θεοδόσιος
Απάντηση σε  Πετρος
19 Απριλίου 2025 00:10

Απ’ όσο ξέρω κάνει κάποιες μέρες μόνο.Ευχομαι ότι είναι να περάσει.Καλη Ανάσταση.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
pitis
pitis
18 Απριλίου 2025 12:43

Καλησπέρα σας και καλό Πάσχα, σε όλους.
Γνωρίζει κάποιος εάν για εμάς τους συνταξιούχους αστυνομικούς, απαιτείται να εκδώσουμε άδεια σεκιούριτι, στην περίπτωση που θέλουμε να εργαστούμε ως φύλακες ασφαλειας και ποια είναι η νομοθεσία που το αναφέρει ρητα, αν εξαιρούμαστε ή όχι;
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Ηίας 1234
Ηίας 1234
Απάντηση σε  pitis
20 Απριλίου 2025 09:52

Καλημέρα, απαιτείται να εκδοθεί άδεια σεκιούριτι, χωρίς όμως να χρειάζεται να έχεις πιστοποίηση επαγγέλματος.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
pitis
pitis
Απάντηση σε  Ηίας 1234
21 Απριλίου 2025 13:17

Ευχαριστώ πολύ, για την πληροφορια.
Χριστός Ανέστη και Χρόνια Πολλά.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Δημήτρης
Δημήτρης
18 Απριλίου 2025 09:23

δουλεύω στην πυροσβεστική έχω συμπληρώσει για σύνταξη και το 2024 έκανα αίτηση για παραμονή ένα χρόνο ακόμα…. πρέπει να μείνω όλο το 2025 ή μπορώ να φύγω και τώρα;

ΣΩΜΑ:
Πυροσβεστική
Θεοδόσιος
Θεοδόσιος
Απάντηση σε  Δημήτρης
18 Απριλίου 2025 12:19

Οποιαδήποτε στιγμή φεύγεις αφού έχεις συμπληρώσει και θεωρείται αυτεπαγγέλτως αποστρατεία.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Δημήτρης
Δημήτρης
17 Απριλίου 2025 18:37

Καλησπέρα σας.
Θα ήθελα να ρωτήσω αν γνωρίζετε τον ακριβή χρόνο ονομασίας ενός Αρχιφύλακα σε Ανθυπαστυνόμο, στην περίπτωση που αυτή η προαγωγή γίνεται στο 58ο έτος της ηλικίας του (κατάταξη στο Σώμα σε μεγάλη ηλικία). Για παράδειγμα, συνάδελφος Αρχιφύλακας που ερωτήθηκε τον Δεκέμβριο του 2024 εάν επιθυμεί να προαχθεί σε Ανθυπαστυνόμο και είναι γεννημένος τον Φεβρουάριο του 1967, έχει συμπηρώσει δηλαδή το 58ο έτος της ηλικίας του, αλλά δεν έχει παρακολουθήσει ακόμη την ταχύρρυθμη εκπαίδευση της προαγωγής. Από πότε λοιπόν θα μετρήσει η προαγωγή του σε Ανθυπαστυνόμο, από την ημερομηνία που συμπήρωσε το 58ο έτος(02/2025) ή από την συμπλήρωση της εκπαίδευσης; Και αν η εκπαίδευση πραγματοποιηθεί τον Δεκέμβριο του 2025, αυτός θα πρέπει να παραμείνει στην υπηρεσία για ένα ακόμη έτος, δηλαδή μέχρι τον Δεκέμβριο του 2026, προκειμένου να αποστρατευθεί με τον βαθμό του Υ/Β’; Με απλά λόγια την ίδια αντιμετώπιση θα έχει κάποιος που είναι γεννημένος τον Ιανουάριο με κάποιον άλλο που είναι γεννημένος τον Δεκέμβριο;
Σας ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας και σάς εύχομαι Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα με υγεία!!!

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Antonio
Antonio
Απάντηση σε  Δημήτρης
17 Απριλίου 2025 21:42

Αυτοί που μπήκαν μεγάλοι σε ηλικία (28 χρ. και πάνω) αυτοί και μόνο αυτοί χρειάζονται 28 έτη υπηρεσίας για να γίνουν ανθυπαστυνομοι και όχι 30 ετη . αυτό λέει η διαταγή…πχ ερωτάται κάθε χρόνο από τα 55 για παραμονή ή όχι στο σώμα αλλά και για τον βαθμό του ανθυπαστυνομου που εάν δηλώσει ΝΑΙ θα γίνει την χρόνια που κλείνει 28 έτη υπηρεσίας… Από κει και πέρα εάν θέλει κάθεται εως τα 62 έτη! με την ανάλογη αύξηση των κλιμακίων Ο βαθμός του θα μετρήσει από την ημέρα που κλείνει τα 28 έτη υπηρεσίας!

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Δημήτρης
Δημήτρης
Απάντηση σε  Antonio
20 Απριλίου 2025 01:09

Καλημέρα, “Χριστός Ανέστη”!!! Εξ’ όσων γνωρίζω και σύμφωνα με το άρθρο 11 του ν. 3686/2008, “Εξέλιξη αστυφυλάκων – αρχιφυλάκων μη ανακριτικών υπαλλήλων” “Κατ’ εξαίρεση και έπειτα από απόφαση του αρμοδίου Συμβουλίου Κρίσεων, στο βαθμό του Ανθυπαστυνόμου προάγονται οι Αρχιφύλακες που έχουν παρατείνει το όριο ηλικίας του βαθμού τους και είτε ανήκουν στην κατηγορία των επιτυχόντων το έτος 1989 και κατετάγησαν τα επόμενα έτη (άρθρο 5 παρ. 2 του ν. 3075/2002, A’ 297), είτε για οιοδήποτε λόγο κατετάγησαν στο Σώμα με όριο ηλικίας μεγαλύτερο από αυτό του 28ου έτους, ύστερα από αίτησή τους που υποβάλλεται μόνο μια (1) φορά, τον Δεκέμβριο του προηγούμενου έτους αυτού εντός του οποίου συμπληρώνουν το 58ο έτος της ηλικίας του. Οι Αρχιφύλακες που κρίνονται προακτέοι από το αρμόδιο συμβούλιο κρίσεων, προάγονται στο βαθμό του Ανθυπαστυνόμου, από την ημερομηνία που συμπλήρωσαν τα τυπικά για προαγωγή προσόντα, εφόσον παρακολουθήσουν και ολοκληρώσουν επιτυχώς, αντίστοιχο σεμινάριο και εκπαίδευση που παρακολουθούν οι αρχιφύλακες που προήχθησαν με προαγωγικές εξετάσεις βάσει των διατάξεων του π.δ. 82/2006. Οι διατάξεις της παρούσας παρ. εφαρμόζονται και για Ανθυπαστυνόμους προερχόμενους από Αρχιφύλακες μη ανακριτικούς υπαλλήλους που προήχθησαν… Διαβάστε τη συνέχεια »

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Antonio
Antonio
Απάντηση σε  Δημήτρης
21 Απριλίου 2025 01:25

Σωστά τα γράφεις…γράψε όμως τι σειρά είσαι.πχ ένα παραδείγμα Α)σειρά 23.1.1995 από τους πρωην 1989 Κατ.β γεν 16.1.1967 με 4 μήνες αργία που υπόψιν τον κυνηγάει πάντα έγινε ανθυπας την 23.5.2023 και όχι 23 .1.23 σύνολο 28 έτη και λόγω ότι είχε 21 μήνες στρατό πήρε το κλιμάκιο 9 τον Αύγουστο του 23 με 30 έτη τον Αύγουστο του 24 κλιμάκιο 8 με 31 έτη και φέτος το 2025 κλιμάκιο 7 με 32 έτη και τέλος του έτους η οπότε φύγει έως τα 62 του αποστρατεία με το 5 κλιμάκιο ΥΠ.Α…εαν είσαι κατηγορία Γ έχει αλλά κλιμάκια πχ 29 έτη 31 έτη και 34 έτη που φτάνεις στο κλιμάκιο 1…υπ’ όψιν ο στρατός μετράει στα κλιμάκια μη το ξεχνάμε αυτό..Με τα δεδομένα όμως που υπάρχουν τα 28 έτη τα μάζεψε ο συνάδελφος το 2023 στα 56 του που εννοείται ότι μπορούσε να φύγει οπότε ήθελε από το 2022 και μετά άσχετα εάν έκατσε έως τα 58 για να πάρει το κλιμάκιο 5. που είναι το τελευταίο με τα σημερινά δεδομένα! Οπότε πες μας σε ποια κατηγορία είσαι και τι σειρά… Διαβάστε τη συνέχεια »

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Δημήτρης
Δημήτρης
Απάντηση σε  Δημήτρης
21 Απριλίου 2025 12:28

Αγαπητέ Antonio “Χριστός Ανέστη”!!!
Σ’ ευχαριστώ για το άμεσο ενδιαφέρον προκειμένου να διευκρινιστεί το θέμα που με απασχολεί.
Λοιπόν, υπολόγισε : Α) Ημ. γέννησης 10/02/1967 (58ο έτος στις 10/02/2025), Β) Ημ. κατάταξης 10/10/1999 ως Συνοριακός Φύλακας, Γ) Χρόνος στρατιωτικής θητείας (πληρωμένη) 24 μήνες, Δ) 10 χρόνια Ι.Κ.Α. Ε) Καμία ποινή στον φάκελο μου, Ε) Υπογραφή αίτησης για προαγωγή στο βαθμό του Ανθυπαστυνόμο τον Δεκέμβριο του 2024. Από πότε λοιπόν θα μετρήσει η προαγωγή μου σε Ανθυπαστυνόμο, από την ημερομηνία που συμπήρωσα το 58ο έτος(10/02/2025) ή από την συμπλήρωση της εκπαίδευσης; Και αν η εκπαίδευση πραγματοποιηθεί τον Δεκέμβριο του 2025, θα πρέπει να παραμείνω στην υπηρεσία για ένα ακόμη έτος, δηλαδή μέχρι τον Δεκέμβριο του 2026, προκειμένου να αποστρατευθώ με τον βαθμό του Υ/Β’; Ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σου.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Δημήτρης
Δημήτρης
Απάντηση σε  Antonio
28 Απριλίου 2025 22:28

Αγαπητέ Antonio “Χριστός Ανέστη”!!!
Σ’ ευχαριστώ για το άμεσο ενδιαφέρον προκειμένου να διευκρινιστεί το θέμα που με απασχολεί.
Λοιπόν, υπολόγισε : Α) Ημ. γέννησης 10/02/1967 (58ο έτος στις 10/02/2025), Β) Ημ. κατάταξης 10/10/1999 ως Συνοριακός Φύλακας, Γ) Χρόνος στρατιωτικής θητείας (πληρωμένη) 24 μήνες, Δ) 10 χρόνια Ι.Κ.Α. Ε) Καμία ποινή στον φάκελο μου, Ε) Υπογραφή αίτησης για προαγωγή στο βαθμό του Ανθυπαστυνόμο τον Δεκέμβριο του 2024. Από πότε λοιπόν θα μετρήσει η προαγωγή μου σε Ανθυπαστυνόμο, από την ημερομηνία που συμπήρωσα το 58ο έτος(10/02/2025) ή από την συμπλήρωση της εκπαίδευσης; Και αν η εκπαίδευση πραγματοποιηθεί τον Δεκέμβριο του 2025, θα πρέπει να παραμείνω στην υπηρεσία για ένα ακόμη έτος, δηλαδή μέχρι τον Δεκέμβριο του 2026, προκειμένου να αποστρατευθώ με τον βαθμό του Υ/Β’; Ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σου.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΘΑΝΑΣΗ
ΘΑΝΑΣΗ
17 Απριλίου 2025 14:21

Καλησπέρα.
Υπηρετώ στην πυροσβεστική από το 2012.
Πριν μπω στο Σώμα υπηρέτησα στον Στρατό Ξηράς σαν Εθελοντής Πενταετούς Υποχρέωσης με τον βαθμό του Ε.Π.Υ. Λοχία οπού και απολύθηκα μετά από 5 χρονιά με αίτηση μου.
Ενώ το Σώμα μου έχει αναγνωρίσει αυτή την προϋπηρεσία των 5 ετών και την πληρώνομαι στον μισθό, δεν την έχει αναγνωρίσει και στον βαθμό της πυροσβεστικής, με αποτέλεσμα να είμαι εδώ και αρκετό καιρό κολλημένος στο κλιμάκιο 20 αντί για το 18 που θα έπρεπε να ήμουν εάν υπολόγιζαν και στα 5 χρονιά σαν Ε.Π.Υ.
Η ερώτηση μου είναι, εάν υπάρχει κάποιος νόμος που θα μπορέσω να χρησιμοποιήσω στην αναφορά που θα συντάξω.
Σας ευχαριστώ για τον χρόνο σας.

ΣΩΜΑ:
Πυροσβεστική
Γιώργος
Γιώργος
Απάντηση σε  ΘΑΝΑΣΗ
17 Απριλίου 2025 15:24

Κάτι ανάλογο αντιμετωπίζουν και συνάδελφοι πρώην εποχικοί. Οπότε δεν μπορείς να κάνεις κάτι, παρά μόνο το 27 πού θα πάρεις βαθμό και αυτόματα το ανάλογο μισθολογικο κλιμάκιο.

ΣΩΜΑ:
Πυροσβεστική
ΘΑΝΑΣΗΣ
ΘΑΝΑΣΗΣ
Απάντηση σε  Γιώργος
17 Απριλίου 2025 16:40

Δεν είναι το ίδιο.
Οι συμβασιούχοι είναι με υπογραφή ιδιωτικού δικαίου στο ΙΚΑ και χωρίς βαθμό. Εγώ είχα υπογραφή με δημοσίου δικαίου, πλήρωνα μετοχικό ταμείο στρατού και είχα βιβλιάριο δημοσίου.
Καμία σχέση με τους συμβασιούχους.

ΣΩΜΑ:
Πυροσβεστική
ΔΗΜΗΤΡΗΣ75
ΔΗΜΗΤΡΗΣ75
18 Απριλίου 2025 00:18

Θα σου πω τι ισχύει στο Λιμενικό. Το θέμα είναι αν ήταν προσόν κατάταξης ή όχι. Αν ήταν και μπήκες ως ΕΠΥ-ΟΠΥ στην Πυροσβεστική έχεις απόλυτο δίκιο (να το κυνηγήσεις δικαστικά).
Στο Λιμενικό όσοι ήταν ΕΠΥ-ΟΠΥ και ήταν προσόν κατάταξης (δηλαδή μπήκαν έτσι) και μπήκαν στη Σχολή Λ/Φ , τους αναγνωρίστηκε η πενταετία !!!
Φυσικά, πέρασαν όλη την σειρά μας (1 βαθμό πάνω) και ουκ ολίγους συναδέλφους (αρχαιότερους ως τότε). Υπάρχουν περιπτώσεις που συνάδελφοι είχαν 5ετία ως ΕΠΥ-ΟΠΥ, μπήκαν στη Σχολή Λ/Φ , εν συνεχεία μπήκαν στη Σχολή Υπαξιωματικών και δεν τους αναγνωρίστηκε η 5ετία.
Το παράδοξο: 5ετης ΕΠΥ-ΟΠΥ που μπήκε στη Σχολή Λ/Φ , του αναγνωρίστηκε η 5ετια!
Αυτός της ίδιας σειράς που πήγε ΥΠΑΞ μετά από λίγα χρόνια δεν του αναγνωρίστηκε η 5ετία.
Και εδώ στην 1η περίπτωση ο ένας είναι Σημαιοφόρος ενώ ο 2ος (ΥΠΑΞ) είναι ακόμη Ανθ/στης!!!

ΣΩΜΑ:
Λιμενικό
Θωμας
Θωμας
17 Απριλίου 2025 14:17

Γεια σας, αναφερομαι ξανα στο θεμα της επικουρικης συνταξης ΤΕΑΕΧ(αποστρατος τ.ΧΦ), μηπως καποιος συναδελφος γνωριζει απο ιδία εμπειρία. Καθως δεν λαμβανω την επικουρικη συνταξη, ενημερωθηκα απο υπαλληλο του ΕΦΚΑ, οτι όφειλα να κανω μια επιπλεον αιτηση για την χορηγηση της, περα απο την αιτηση για την κυρια συνταξη που είχα υποβάλλει.
> Γνωριζει καποιος να με καθοδηγησει, εαν κανοντας αιτηση τώρα, δικαιουμαι αναδρομικα απο το 2021 που λαμβανω την κυρια συνταξη?
> Ποιες ενεργειες απαιτουνται τωρα για την ληψη της επικουρικης?

Οποιαδηποτε πληροφορια πανω σε αυτο το θεμα θα ειναι χρησιμη.
Ευχαριστω εκ των προτερων
Καλη Ανασταση.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΧΡΗΣΤΟΣ
ΧΡΗΣΤΟΣ
Απάντηση σε  Θωμας
19 Απριλίου 2025 11:28

ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ συναδελφε και εγω εχω το ιδιο θεμα και ειμαι απο επαρχια και δεν ξερω που μπορω να κανω αυτην την αιτηση αν εχεις βρει καποια ακρη σε παρακαλω ενημερωσε με !!

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Θωμας
Θωμας
Απάντηση σε  ΧΡΗΣΤΟΣ
21 Απριλίου 2025 11:13

Χριστος Ανεστη, Χρονια πολλα.
Σχετικα με το θεμα του ΤΕΑΕΧ, επικοινωνησα με το αρμοδιο γραφειο του ΕΦΚΑ και με ενημερωσαν οτι πρεπει να κανω αιτηση προκειμενου να το λαβω. Αυτο που δεν γνωριζω ειναι τι γινεται με τα αναδρομικα.
ΕΤΕΑΠ – Φιλελληνων 13-15
τηλ. 21 0327 5000

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Γιάννης
Γιάννης
16 Απριλίου 2025 23:33

Καλησπέρα σε όλους τους συναδέλφους, μπήκα στο σώμα της ΕΛ.ΑΣ (τ. Α/Π) τον 9ο/1988 και αποστρατεύτηκα στις 31/12/2024. Την 9/4/25 μου ήρθε ένα μήνυμα ότι ζήτησε ο ΕΦΚΑ φορολογική ενημερότητα στο όνομα μου και χτες 15/4/2025 πιστώθηκε στον λογαριασμό μου από τον Κλάδο Επικουρικής Ασφάλισης του ΕΦΚΑ το ποσό του εφάπαξ του Δημοσίου, στο ποσό που μου έβγαζε το σάιτ μπήκαν στον λογαριασμό μου 60 ευρώ λιγότερα Ενημερωτικά για την σύνταξη με μητρώο 244*** μου είπαν ότι θα πληρωθώ τέλος Απριλίου. Θα ήθελα να ευχαριστήσω τον Κο Αχιλλέα και την ομάδα του. Ευχές σε όλους, καλή ανάσταση και καλό Πάσχα.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Θεοδόσιος
Θεοδόσιος
Απάντηση σε  Γιάννης
17 Απριλίου 2025 14:39

Γερός και δυνατός να τα χαρείς.Σειρα του 16/1/91.246+++ Και εμένα μου είπαν τέλος Απριλίου.Αλλα θέλω να ρωτήσω.Εσυ έστειλες ενημεροτητα η την πήραν αυτόματα;;;Επίσης πήρες εφάπαξ πριν την σύνταξη;;;Αν κατάλαβα καλά.Καλη ανάσταση.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Γιάννης
Γιάννης
Απάντηση σε  Θεοδόσιος
17 Απριλίου 2025 19:20

Ευχαριστώ συνάδελφε, σωστά το κατάλαβες, πήρα το ένα από τα δύο εφάπαξ, αυτό του δημοσίου, πριν ακόμα πληρωθώ την σύνταξη. Όσο για την φορολογική ενημερότητα δεν έκανα κάτι εγώ, την έστειλε η ΑΑΔΕ απ’ ευθείας ηλεκτρονικά. Καλό Πάσχα να έχουμε όλοι.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Πετρος
Πετρος
Απάντηση σε  Γιάννης
18 Απριλίου 2025 11:39

Καταρχήν καλή ανάσταση και καλό Πάσχα με υγεία σε όλους σας.μηνυμα σου ήρθε στο μεηλ η σε τηλέφωνο..επειδή σε τηλεφωνική μου είπαν είμαι μπροστά με μητρώο 247…. .και όπως γράφει ποιο κάτω ο συνάδερφος την ενημερωτητα την πήραν απευθείας……ερώτηση….από την μέρα που ήρθε το μήνυμα σε πόσες μέρες μπήκαν τα λεφτά;ευχαριστω

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Γιάννης
Γιάννης
Απάντηση σε  Πετρος
18 Απριλίου 2025 19:26

Καλησπέρα συνάδελφε, το μήνυμα δεν μου ήρθε ούτε στο mail ούτε με sms, το είδα μπαίνοντας στο taxisnet για να κάνω την φορολογική μου δήλωση, εκεί είδα ότι έχω νέο μήνυμα και ανοίγοντάς το διάβασα ότι ο ΕΦΚΑ ζήτησε την φορολογική μου ενημερότητα. Το μήνυμα είχε έρθει 9/4/25 και τα χρήματα πιστώθηκαν στο λογαριασμό μου μετά από έξη ημέρες την 15/4/2025 χωρίς να στείλω κάτι εγώ. Έχε υπόψη σου ότι αυτά αφορούν τους συναδέλφους που ήταν στο ταμείο της πρώην Α.Π. και όχι στο ταμείο της Χωρ/κης. Η Χωρ/κη χορηγεί όλο το εφάπαξ μόνο από το ταμείο της ενώ η Α.Π. το σπάει σε δύο ταμεία, ένα ποσό από το ταμείο της και ένα άλλο ποσό από το ταμείο των δημ υπαλλήλων, προσθέτοντας αυτά τα δύο ποσά βγαίνουν περίπου ίδια με το εφάπαξ που χορηγεί το ταμείο της Χωρ/κής. Το εφάπαξ που πήρα ήταν από το ταμείο των δημ. Υπαλλήλων. Ευχές για καλή ανάσταση και καλό Πάσχα να έχουμε.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Θωμας
Θωμας
16 Απριλίου 2025 18:58

Γεια σας,
ποιοι αποστρατοι της ΕΛ.ΑΣ. δικαιουνται Επικουρικό TEAEX?
Ευχαριστω.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Θωμας
Θωμας
16 Απριλίου 2025 21:10

Σας ευχαριστω πολυ για την αμεση ενημερωση. Σε αυτη την σελιδα οντως εμφανιζονται ποσα για την Σύνταξη, το Μέρισμα ΜΤΣ και το Επικουρικό TEAEX.
Το Επικουρικό TEAEX το λαμβανουν ολοι οι αποστρατοι της ΕΛ.ΑΣ. ? Γιατι εμενα στην συνταξη μου δεν καταβαλεται. Απαιτουνται καποιες ενεργειες εκ μερους μου?
Ευχαριστω.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
cargos
cargos
16 Απριλίου 2025 09:00

Καλημέρα, θα ηθελα να ρωτήσω Αχιλλέα και εάν το γνωρίζεις να μου δωσεις τα φωτα σου. Σε περίπτωση που κανει επισημά αίτημα (μέσω δικηγόρου) κάποιος στο ΕΦΚΑ , για θέμα που αφορά διευκρίνηση δικαιώματος για εκδοση-απόφαση σύνταξης , υπάρχει περίπτωση να μην απάντηση το ΕΦΚΑ , η ισχύουν η προθεσμία των 50 ημερών του Ν.2690/1999. Ευχάριστω.

ΣΩΜΑ:
Λιμενικό
gargos
gargos
16 Απριλίου 2025 20:59

Εχεις δικιο Αχιλλέα ,απλα ακόμα και ο δικηγόρος ειναι σε αναμονή απάντησης. Ευχαριστώ πάντως.

ΣΩΜΑ:
Λιμενικό