Σώμ. Ασφαλείας

Σελίδα υπ' αριθ. 772 με σχόλια ειδικά για τα Σώματα Ασφαλείας (διαβάστε πρώτα την ενότητα FAQ / Συχνές Ερωτήσεις).

guest

39.3K Σχόλια
Μακης
Μακης
24 Απρ. 2026 20:09

Σ ευχαριστω πολυ κ.Καρασαββιδη!
Αν καταλαβα καλα ενταχθηκα στο Πυροσβεστικο Σωμα 09.11.1998 εχω
3 χρονια ενσημα Ι.Κ.Α
19 μηνες στρατ. θητεια εξαγορασιμη
ΠΑΛΙΟΣ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΣ
ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΣ
εχω το δικαιωμα συνταξιοδοτησης με αιτηση αποστρατειας τη συγκεκριμενη χρονικη στιγμη?

ΣΩΜΑ:
Πυροσβεστική
ΑΝΤΩΝΗΣ
ΑΝΤΩΝΗΣ
24 Απρ. 2026 16:55

Γνωρίζει κανείς γιατί στα χαρτιά που μου ήρθαν για την αποστρατεία 31/12/2025 σειρά 1995 το τπδυ λένε ότι είναι πληρωμένο από το 1999 και πως μπορούμε να δούμε αν έχουν γίνει κρατήσεις από το 1995 και έχει γίνει λάθος.στην Φιλαδέλφεια μου είπαν ότι είναι απορία και άλλων συναδέλφων και από τότε γίνοντουσαν οι κρατήσεις.
.
Πως μπορούμε να βρούμε μισθοδοσίες για την περίοδο 1995-1999 ώστε να εξακριβώσουμε τις κρατήσεις γιατί υπάρχει απόκλιση στο εφ άπαξ με τπδυ απο 1995 και με τπδυ από 1999;

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
kostastam
kostastam
Contributor
Απάντηση σε  ΑΝΤΩΝΗΣ
24 Απρ. 2026 22:56

Δνση εκκαθάρισης μισθοδοσίας τηλ. 2102502837
(Ν. Φιλαδέλφεια)

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΑΝΤΩΝΗΣ
ΑΝΤΩΝΗΣ
Απάντηση σε  kostastam
24 Απρ. 2026 23:25

Ευχαριστώ πολύ.καλη συνεχεια!!!!

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΙΩΑΝΝΗΣ
ΙΩΑΝΝΗΣ
Απάντηση σε  ΑΝΤΩΝΗΣ
25 Απρ. 2026 00:37

Συνάδελφε να επικοινωνήσεις με το 2103275034.Το τηλέφωνο είναι του ΕΦΚΑ.Τμήμα για το ΕΦΑΠΑΞ του πρώην Τ.Π.Δ.Υ.Σου ζητούν το ΑΦΜ σου και σου λένε από πότε είσαι ασφαλισμένος.Έχουν και άλλοι συνάδελφοι το ίδιο θέμα.Κάποιοι συνάδελφοι δεν επιθυμούσαν να πληρώσουν τις αναδρομικές εισφορές και ξεκίνησαν από το 1999.Υπάρχουν συνάδελφοι που έχουν πληρώσει αναδρομικές εισφορές από το 1995 και το έγγραφο του Αρχηγείου τους έστειλε έγγραφο ότι είναι ασφαλισμένοι από το 1999 και αυτό πιθανόν έχει γίνει γιατί το αρχικό έγγραφο του πρώην ΤΠΔΥ έχει ημερομηνία 1999 όπου δακτυλογραφήθηκε.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΑΝΤΩΝΗΣ
ΑΝΤΩΝΗΣ
Απάντηση σε  ΙΩΑΝΝΗΣ
25 Απρ. 2026 09:06

Ευχαριστώ πολύ συνάδελφε καλή συνέχεια!!!

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΝΙΚΟΣ MAK
ΝΙΚΟΣ MAK
Απάντηση σε  ΙΩΑΝΝΗΣ
4 Μάι. 2026 18:32

Φιλτατε Αντώνη, μην ανησυχεις γιατι τιποτα δε χανεται, ειχα και εγω θεμα ενω στο εγγραφο του ΑΕΑ ελεγε οτι αποπληρωσα το διαστημα 95-99 αλλα στο ΤΠΔΥ δε το εβλεπε και πηρα λιγοτερα γιατι υπολογισαν απο το 99 και οχι 95, ημουν ομως τυχερος πες ή ευνοουμενος γιατι το διαβασε εδω ο Γιωργος που ειναι στο ΤΠΔΥ και τον ευχαριστω πολυ και ειναι λιγο η κινηση του αυτη να το δει και να επικοινωνησει μαζι μου και το διευθετησε ταχιστα και λυθηκε αυτη η ενημερωση μεταξυ υπηρεσιων και σημερα πηρα την αποφαση του υπολοιπου ποσου αλλα δε πιστωθηκε στη τραπεζα ακομα.
Καλεσε στον τηλεφωνο που σε ειπε ο Ιωάννης και θα το λυσεις.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Ευάγγελος Νότης
Ευάγγελος Νότης
Απάντηση σε  ΑΝΤΩΝΗΣ
25 Απρ. 2026 15:53

Συνάδελφε μας είχαν δώσει κάποιο έγγραφο για τις κρατήσεις εγώ ζήτησα βεβαίωση για τίς κρατήσεις για το τπδυ και θα την καταθέσω μαζί με τη αίτηση για αποστρατεία είν’ σχεδόν 4000 παραπάνω τό εφάπαξ από τό 1995 μας είχαν κρατήσει 1800 περίπου σε δόσεις

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΑΝΤΩΝΗΣ
ΑΝΤΩΝΗΣ
Απάντηση σε  Ευάγγελος Νότης
26 Απρ. 2026 00:11

Συνάδελφε ευχαριστώ για την ενημέρωση από που μπορώ να πάρω αυτή την βεβαίωση σχετικά με τις κρατήσεις για το τπδυ;;

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Ευάγγελος Νότης
Ευάγγελος Νότης
Απάντηση σε  ΑΝΤΩΝΗΣ
26 Απρ. 2026 20:16

Θα κάνεις αίτηση μέσω υπηρεσίας στο αρχηγείο στη διευθύνση μισθοδοσίας στην νέα Φιλαδέλφεια πάρε τους τηλ να δεις πως θα τη συντάξεις

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΑΝΤΩΝΗΣ
ΑΝΤΩΝΗΣ
Απάντηση σε  ΑΝΤΩΝΗΣ
27 Απρ. 2026 21:03

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!!

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Απάντηση σε  ΑΝΤΩΝΗΣ
30 Απρ. 2026 07:12

Το 1995 ημασταν δοκιμοι ακομη.. ονομαστικαμε Αστυφυλακες το Φεβρουαριο του 1996. Απ’ οτι θυμαμαι το 1997 η 1998 μας καλεσε ο γραμματεας και υπογραψαμε την συγκεκριμενη ενταξη στο ΤΠΥΔΥ.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Νίκος
Νίκος
24 Απρ. 2026 12:40

Γεια σας.
1.Εχω 20 χρόνια στην Πυροσβεστική μόνιμος
2.Εχω στρατιωτική θητεία 1 χρόνο την οποία έχω αναγνωρίσει και πληρώσει συνταξιοδοτικά,
3. Ημουν ΕΠΥ στο στρατό 96-01 και έχω μετατρέψει την πενταετία απο ΙΚΑ σε δημόσιο
4.Εχω 13 πτητικά εξάμηνα αλεξιπτωτιστή 1995-2001 τα οποία ΔΕΝ έχω πληρώσει
5.Εχω πληρώσει την μάχιμη πενταετία στην πυροσβεστική
6. Έχω 3 χρόνια και 3 μήνες ένσημα (1994-2006). Από αυτά, τα δύο χρόνια είναι εποχικός πυροσβέστης
7.Εχω 1 χρόνο ΟΑΕΔ.
8 Είμαι Νέος ασφάλισμένος με πρώτη ασφάλιση το 1994.
9.Είμαι γεννημένος το 1976

Οι ερωτήσεις μου είναι οι εξής.
1. Έχω δικαίωμα να πληρώσω τα εξάμηνα αλεξιπτωτιστή?
2. Η μάχιμη πενταετία για να μετρήσει, πρέπει να κλείσω 25 χρόνια μόνιμος ή ισχύουν και τα χρόνια του στρατού ή του εποχικού πυροσβέστη?
3.Πότε μπορώ να φύγω σε σύνταξη κανονική και όχι μειωμένη και να αρχίσω να πληρώνομαι αμέσως?
Απάντηση

ΣΩΜΑ:
Πυροσβεστική
Δημήτρης75
Δημήτρης75
Απάντηση σε  Νίκος
25 Απρ. 2026 10:06

Μετρας 20+1 αυτή την στιγμή , άρα θες 4 για να μετρήσει η μάχιμη πενταετία. Οπότε μια η άλλη με πενταετία η χωρίς την πενταετία (3 μήνες διαφορά αν τα μέτρησα σωστά). Κλείνοντας τα 40 συνταξιμα (όλα μαζι που ανέφερες) , μπορείς να υποβάλλεις αίτηση αποστρατείας. Πριν όμως ξεκαθάρισε με τα εξάμηνα του αλεξιπτωτιστή γιατί π.χ στο Λιμενικό όσοι είχαν εξάμηνα ως στρατιώτες αλλά δεν συνέχισαν ως Κλιμάκιο ειδικών αποστολών ή Μ.Υ.Α δεν τους τα αναγνωρίζει σε αντίθεση με τους στρατιώτες που συνέχισαν ως ΚΕΑ ή ΜΥΑ. ΜΠΟΡΕΙ και σε εσένα η Πυροσβεστική να μην σου τα αναγνωρίζει, οπότε πας για τα 40 χρόνια χωρίς τα 13 εξάμηνα που αναγράφεις.

ΣΩΜΑ:
Λιμενικό
Μακης
Μακης
24 Απρ. 2026 11:45

Kαλημερα κ.Καρασαββιδη..Μιλωντας με το αρχηγειο Π.Σ.τμημα συνταξεων μου ειπαν πως για παλαιο ασφαλισμενο και πολυτεκνο λαμβανοντας υποψιν την 20ετια δεν λογιζεται η 31.12 2014 οπως προαναφερεται αλλα η 31.12.2013. Σας παρακαλω τι ισχυει? Μου απαντησαν μη πιστευετε εργατολογους και site σαν το δικο σας!
31.12.2014
16 χρονια στο Π.Σ
3 χρονια Ι.Κ.Α
19 μηνες θητεια εξαγορασμενη
ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΣ
ΠΑΛΙΟΣ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΣ
Ενω υπερβαινω τα 20 ετη ασφαλισης μου ειπαν δε δικαιουμαι συνταξη γιατι η 20ετια λαμβανεται υποψιν την 31.12.2013 και οχι την 31.12.2014
Ευχαριστω εκ των προτερων!

ΣΩΜΑ:
Πυροσβεστική
Χρήστος
Χρήστος
24 Απρ. 2026 00:43

Πριν 30 λεπτά μου έστειλαν την συνταξιοδοτική απόφαση .με γράψανε αναλυτικά ποσό που θα πάρω.μαλλον τέλος μαϊου θα πληρωθώ εύχομαι σε όλους τους συναδέλφους να έχει έρθει και σε αυτούς και καλοφαγωτα για πάρα πολλά χρόνια.απλως θέλω να μου πει κάποιος γράφει ακαθάριστο ποσό 1491.και εάν το επικουρικό είναι χωριστά.και είχα περίπου 2.5 χρόνια ικα

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Γιωργος
Γιωργος
23 Απρ. 2026 17:45

Καλησπερα κ χρονια πολλα.Μια ερωτηση οταν κανεις αιτηση αποστρατειας μεχρι να ερθει η διαγραφη δουλευεις κανονικσ??Συγκεκριμενα ειμαι ανθ/μος κ 1/7/26 θα κανω αιτηση.Ευχαριστω!

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Γιωργος
Γιωργος
23 Απρ. 2026 22:32

ευχαριστω για την ρητωρικη απαντηση,καταλαβα!!

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Ευάγγελος Νότης
Ευάγγελος Νότης
Απάντηση σε  Γιωργος
24 Απρ. 2026 00:55

Πολύχρονος και ότι επιθυμείς σειρά ναι εργάζεσαι κανονικά για αυτό κοίτα να πάρεις καμία αναρρωτική η διαγραφή κάνει 1-2 μήνες υπολόγισε

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Γιωργος
Γιωργος
22 Απρ. 2026 13:52

Καλησπέρα παιδιά και χρόνια πολλά. Έχω γεννηθεί 20.4.66 εισαγωγή στο σώμα 9.5.1985 αποστρατεία Ιούνιο 2020. Μου είχαν πει ότι υπάρχει κάποια παρακράτηση στην σύνταξη λόγω ηλικίας η οποία θα μου αποδοθεί όταν κλείσω τα 60 έτη ισχύει; ευχαριστώ.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Γιωργος
Γιωργος
Απάντηση σε  Γιωργος
22 Απρ. 2026 22:50

Ευχαριστώ πολύ κύριε Καρασαββιδη

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Γιώργος gm
Γιώργος gm
21 Απρ. 2026 22:19

Καλησπέρα ΓΕΩΡΓΙΕ Δ άλλος κανονισμός στο ΜΤΣ άλλος στο ΜΤΝ είναι διαφορετικά ταμεία.Και τα δύο ταμεία είναι ΝΠΔΔ κατά συνέπεια ακόμα και αν ο κανονισμός είναι του 1974 είναι σε ισχύ αλλά και πέραν αυτού καλύπτεται από το γενικό κανόνα ότι δεν μπορείς να διεκδικήσεις ποσά από το δημόσιο πέραν της πενταετίας από τότε που γεννήθηκε το δικαίωμα.Θα πρέπει επίσης να συνυπολογίσεις αν συμφέρει οικονομικά μια τέτοια δικαστική διεκδίκηση .. σχέση κέρδους κόστους ..και που προσωπικά πιστεύω ότι μετά ταύτα είναι νομικά αδύναμη .Το ΜΤΝ έχει άλλη συμπεριφορά θα μπορούσα να πω πιο έντιμη…

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Κώστας
Κώστας
20 Απρ. 2026 14:35

Κύριε Καρασαββίδη ενημερώθηκα απο τον ΕΦΚΑ για την εθνική και την ανταποδοτική σύνταξη και η απόκλιση ήταν περίπου 3 ευρώ.
Ευχαριστούμε για τον αγώνα που κάνετε, να μας ενημερώνετε αφιλοκερδώς και με ιδιαίτερη ακρίβεια.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Ηλίας
Ηλίας
20 Απρ. 2026 12:21

Θα ήθελα να σας ρωτήσω η επιδοτούμενη ανεργία μετράει στα συνταξιμα χρόνια για το πυροσβεστικό σώμα

ΣΩΜΑ:
Πυροσβεστική
Παναγιώτης
Παναγιώτης
Απάντηση σε  Ηλίας
23 Απρ. 2026 19:10

Όχι συνάδελφε δεν μετράει!

ΣΩΜΑ:
Πυροσβεστική
Κατερινα
Κατερινα
20 Απρ. 2026 08:25

Καλημερα και χρονια πολλά.
Θα ήθελα να επιβεβαιώσω το mail του Μετοχικού Ταμειου Στρατού για να στείλει η κόρη μου την αίτηση της για το ΒΟΕΑ (και ταχυδρομικα) Ειναι το mts-portal.gr ? Η καποιο αλλο?
Ευχαριστώ.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
kostastam
kostastam
Contributor
Απάντηση σε  Κατερινα
21 Απρ. 2026 08:38

Η ταχυδρομική αποστολή, δεν χρειάζεται. Πάρε ενα τηλ. μετά την ηλεκτρονική αποστολή, για να επιβεβαιώσεις την παραλαβή και είναι ok.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΙΩΑΝΝΗΣ
ΙΩΑΝΝΗΣ
19 Απρ. 2026 16:48

Ένσημα ΙΚΑ από 1996 ως 2001 και μετά εποπ το 2002, ενσωμάτωση γίνεται με του στρατού, σαν χρόνο υπηρεσίας;Ποιες ενέργειες, εκτός από την καταμέτρηση του εφκα;Θα φαίνονται στο σύστημα, αναφορά στην υπηρεσία;

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΣΩΤΗΡΗΣ
ΣΩΤΗΡΗΣ
19 Απρ. 2026 09:58

Καλημέρα και χρόνια πολλά. Γιατί στην εφαρμογή υπολογισμού του εφάπαξ και στα δύο πεδία υπολογισμού (ΤΠΑΣ – ΤΠΔΗ) εμφανίζει ως ημερομηνία υπολογισμού την 30-09-2003 τη στιγμή που έχω εισάγει ως ημερομηνία κατάταξης την 19-06-1995;….. ευχαριστώ!.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Πάνος
Πάνος
Απάντηση σε  ΣΩΤΗΡΗΣ
19 Απρ. 2026 16:19

Έλεγξε την προέλευση συνάδελφε. Μάλλον βάζεις ΣΦ (Συνοριακός φύλακας).

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
ΣΩΤΗΡΗΣ
ΣΩΤΗΡΗΣ
Απάντηση σε  Πάνος
19 Απρ. 2026 21:08

Έχεις δίκιο!… ευχαριστώ πολύ!

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Κατερινα
Κατερινα
18 Απρ. 2026 14:53

Μήπως μπορεί κανείς να μου το εξηγήσει;
Έφυγα με όριο ηλικίας και 39,6 χρόνια μαζί με την πενταετία.
Μου έστειλαν αυτό από ΕΦΚΑ.
Η επικουρική σε τρεις μήνες
Ποσό ανταποδ. Σύνταξης 1051
Μηνιαία σύνταξη 1498.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Antonio
Antonio
Απάντηση σε  Κατερινα
18 Απρ. 2026 17:47

Κατερίνα το υπόλοιπο έως τα 1498 είναι το ποσό της εθνικής σύνταξης..δηλ.εθνικη συν ανταποδοτική σύνταξη

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Κατερινα
Κατερινα
Απάντηση σε  Antonio
18 Απρ. 2026 20:18

Ευχαριστώ πολύ.
Εγώ νόμιζα ότι ήταν 1498 χωρίς τις κρατήσεις ( υγεία κ.λ.π).
Θα δούμε πόσο θα φτάσει με την επικουρική.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Ευάγγελος Νότης
Ευάγγελος Νότης
Απάντηση σε  Antonio
20 Απρ. 2026 19:47

Καλησπέρα Antonio χρόνια πολλά ξέρεις σε πόσο καιρό δίνονται τα έξοδα μετακίνησης μετά την διαγραφή;

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Dimitris
Dimitris
Απάντηση σε  Ευάγγελος Νότης
21 Απρ. 2026 15:52

Γεια σου συνάδελφε, χρόνια πολλά.
Εκ των όσων παρακολουθώ στο παρόν φορουμ, αλλά και από προσωπική πείρα διαπιστώνω ότι δεν υπάρχει χρονική ομοιομορφία ως προς την καταβολή του υπομνήματος μετεγκατάστασης. Εμένα π.χ. μου καταβλήθηκε περίπου 25 μέρες περίπου μετά απ’ την υποβολή των εγγράφων στο οικείο Α.Τ.
Σε άλλους συναδέλφους μετά από μεγαλύτερο έως πολύ μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.
Μπορείς να απευθυνθείς στο αρμόδιο Τμήμα της Διαχείρισης Χρηματικού / Α.Ε.Α., για να έχεις μια υπεύθυνη απάντηση.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Κωνσταντίνος
Κωνσταντίνος
Απάντηση σε  Κατερινα
18 Απρ. 2026 21:54

1498 είναι η σύνταξη χωρίς τις κρατήσεις . Εάν βάλεις στην εφαρμογή της σύνταξης τα ακριβή στοιχεία θα σου βγάλει το καθαρό ποσό της σύνταξης και των ταμείων

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Κατερινα
Κατερινα
Απάντηση σε  Κωνσταντίνος
19 Απρ. 2026 20:21

Αυτό σκέφτηκα κι εγώ.
Χωρίς κρατήσεις και επικουρικής.
Αυτή θα μπει σε τρεις μήνες είπαν

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Ευάγγελος Νότης
Ευάγγελος Νότης
Απάντηση σε  Κατερινα
20 Απρ. 2026 17:47

Καλησπέρα Κατερίνα πότε μπήκε η σύνταξη Μάρτιο;

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Κατερινα
Κατερινα
Απάντηση σε  Ευάγγελος Νότης
21 Απρ. 2026 14:42

Τέλος Απριλίου θα μπει.
Και η επικουρική μετά από τρεις μήνες.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Ευάγγελος Νότης
Ευάγγελος Νότης
Απάντηση σε  Κατερινα
21 Απρ. 2026 17:04

Με το καλό εύχομαι τα καλύτερα Κατερίνα

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΓΕΩΡΓΙΟΣ Δ
ΓΕΩΡΓΙΟΣ Δ
18 Απρ. 2026 09:58

Καλημερα σας .θα ηθελα να ρωτησω εαν καποιος συναδελφος που ειχε υπηρετησει και ως ΟΠΥ πριν καταταγει στην ΕΛΑΣ εαν γνωριζει τι ισχυει με την παραλληλη ασφαληση που ειχαμε στην 5ετια καθως εκτος απο το ΙΚΑ ειχαμε κρατησεις στα ταμεια καθως και κρατηση 4% επι του βασικου για το αναλογουν εφαπαξ΄

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΓΕΩΡΓΙΟΣ Δ
ΓΕΩΡΓΙΟΣ Δ
18 Απρ. 2026 12:29

Το 4% δεν το επεστρεψαν οταν απολυθηκα. Τα χρηματα που πηρα ηταν η αποζημιωση απολυσης ιση με 8 μισθους.Οσοι παρεμειναν στο στρατευμα κρατηθηκε μετεγενεστερα ενα συμπληρωματικο 2% για να παρουν και το αναλογουν εφαπαξ καθως επρεπε να ηταν οι κρατησεις 6% του βασικου.
Οι μοναδικοι εκτος στρατευματος που τον πηραν ειναι οσοι ΟΠΥ πηγαν στο Λιμενικο.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Γιώργος gm
Γιώργος gm
Απάντηση σε  ΓΕΩΡΓΙΟΣ Δ
18 Απρ. 2026 20:46

Καλησπέρα έτσι ακριβώς σε ότι αφορά το λιμενικό σε ότι αφορά το στρατό ξηράς τα ποσά που είχαν καταβληθεί ως εφάπαξ στο ΜΤΣ το ταμείο ισχυρίζεται ότι βάση του κανονισμού του εφόσον δεν ζητήθηκαν εντός πενταετίας από την αποχώρηση από το στράτευμα τα ποσά αυτά έχουν γίνει κοινωνικός πόρος υπέρ του ταμείου .

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
ΓΕΩΡΓΙΟΣ Δ
ΓΕΩΡΓΙΟΣ Δ
20 Απρ. 2026 11:59

Ναι αλλα Γωργιε gm οσοι ΟΠΥ εφυγαν απο το ΠΝ η τον ΣΞ και πηγαν στο λιμενικο δλδ εφυγαν απο το στρατευμα και το 2% θεσπιστηκε πολλα χρονια αργοτερα πανω απο 10 νομιζω τα πηραν κανονικα και ας εχει παρελθει η 5ετια επιστροφης .Θα συμφωνησω με τον Αχιλλεα οτι μονο δικαστικα θα βρουμε ακρη μιας και οι κοινωνικοι ποροι υπερ ταμειου εχουν θεσμοθετηθει το 1974.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ