Σώμ. Ασφαλείας

Σελίδα υπ' αριθ. 779 με σχόλια ειδικά για τα Σώματα Ασφαλείας (διαβάστε πρώτα την ενότητα FAQ / Συχνές Ερωτήσεις).

guest

39.3K Σχόλια
ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ
ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ
26 Ιούν. 2026 20:06

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ απο την ΠΟΑΣΥ….Ψηφίστηκε χθες με σημαντικές βελτιωτικές ρυθμίσεις για το αστυνομικό προσωπικό το νομοσχέδιο του Υπουργείου Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών «Μέτρα αντιμετώπισης της ενεργειακής κρίσης και ενίσχυσης του διαθέσιμου εισοδήματος των πολιτών, μισθολογικές και φορολογικές διατάξεις, ….» ..”Με το άρθρο 78 «Κατάργηση Ειδικών Λογαριασμών», έγινε μετά από παρέμβασή μας τροποποίηση των προβλεπομένων ρυθμίσεων, καθιστώντας σαφές ότι οι Ειδικοί λογαριασμοί αρωγής των Ταμείων της ΕΛ.ΑΣ. εξαιρούνται από το πεδίο εφαρμογής της συγκεκριμένης ρύθμισης. Τα εν λόγω Ταμεία υπάγονται στην περ. γ΄ της παρ. 1 του άρθρου 3 του Ν.3697/2008 και πλέον προβλέπεται ρητά ότι εξαιρούνται οι λογαριασμοί που χρηματοδοτούνται αποκλειστικά από τις συνδρομές των δικαιούχων τους.”

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
IOANNIS
IOANNIS
26 Ιούν. 2026 19:29

Διαγραφή στις 31/12/2026, απόφαση συνταξιοδότησης τον Απρίλιο με πρώτη πληρωμή στις 26 Απριλίου. Δεν έχω πάρει κανένα από τα δύο εφάπαξ, ούτε κάποιο ταμείο, και για τα χρόνια στο ΙΚΑ πριν, κλήθηκα και τους πήγα τα ένσημα, οπότε και από εκεί αναμένω.

Η απορία μου είναι η εξής: στη σύνταξη που βγήκε έχω κράτηση 54 ευρώ για υγειονομική κάλυψη, 9 ευρώ φόρο, 39 ευρώ για την εξαγορά 5ετίας και μια κράτηση 91 ευρώ για “λοιπές κρατήσεις”. Στο σημείωμα που κατεβάζω γράφει απλά «λοιπές κρατήσεις». Γνωρίζει κάποιος τι μπορεί να είναι αυτή η κράτηση, καθώς είναι ήδη η τρίτη φορά που γίνεται;

Επίσης, από τον Απρίλιο που βγήκε η σύνταξη έχω πληρωθεί 3 φορές. Τι ακολουθεί τώρα από τα ταμεία; Ευχαριστώ.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Χρήστος
Χρήστος
26 Ιούν. 2026 17:58

Καλησπέρα σας μια ερώτηση αν ξέρει κάποιος να μου απαντήσει.βγηξα σύνταξη 31/12/2025 σημερα πληρώθηκα για δεύτερη φορά σήμερα.καπου διαβασα ότι κάθε τρεις μήνες βάζουνε το μτπυ.τοβδικαιουμαι και εγώ .δεν φάνηκε στον λογαριασμό μου κάτι.ευχαριστω

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
jim
jim
26 Ιούν. 2026 01:49
Stavros
Stavros
25 Ιούν. 2026 20:01

Καλησπέρα! ερώτηση για οδοιπορικά. μετατίθεμαι στον τόπο συμφερόντων μου με αντικειμενικά κριτήρια (μόρια) από Αττική στην επαρχία (κατόπιν αίτησής μου). Γνωρίζει κάποιος συνάδερφος αν δικαιούμαι οδοιπορικά όντας παντρεμένος με παιδί;

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
V.K.
V.K.
Απάντηση σε  Stavros
26 Ιούν. 2026 19:58

ΟΧΙ

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ