Σελίδα υπ' αριθ. 779 με σχόλια ειδικά για τα Σώματα Ασφαλείας (διαβάστε πρώτα την ενότητα FAQ / Συχνές Ερωτήσεις).
Τελευταία άρθρα
Πλοήγηση
Σελίδα υπ' αριθ. 779 με σχόλια ειδικά για τα Σώματα Ασφαλείας (διαβάστε πρώτα την ενότητα FAQ / Συχνές Ερωτήσεις).
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ απο την ΠΟΑΣΥ….Ψηφίστηκε χθες με σημαντικές βελτιωτικές ρυθμίσεις για το αστυνομικό προσωπικό το νομοσχέδιο του Υπουργείου Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών «Μέτρα αντιμετώπισης της ενεργειακής κρίσης και ενίσχυσης του διαθέσιμου εισοδήματος των πολιτών, μισθολογικές και φορολογικές διατάξεις, ….» ..”Με το άρθρο 78 «Κατάργηση Ειδικών Λογαριασμών», έγινε μετά από παρέμβασή μας τροποποίηση των προβλεπομένων ρυθμίσεων, καθιστώντας σαφές ότι οι Ειδικοί λογαριασμοί αρωγής των Ταμείων της ΕΛ.ΑΣ. εξαιρούνται από το πεδίο εφαρμογής της συγκεκριμένης ρύθμισης. Τα εν λόγω Ταμεία υπάγονται στην περ. γ΄ της παρ. 1 του άρθρου 3 του Ν.3697/2008 και πλέον προβλέπεται ρητά ότι εξαιρούνται οι λογαριασμοί που χρηματοδοτούνται αποκλειστικά από τις συνδρομές των δικαιούχων τους.”
Διαγραφή στις 31/12/2026, απόφαση συνταξιοδότησης τον Απρίλιο με πρώτη πληρωμή στις 26 Απριλίου. Δεν έχω πάρει κανένα από τα δύο εφάπαξ, ούτε κάποιο ταμείο, και για τα χρόνια στο ΙΚΑ πριν, κλήθηκα και τους πήγα τα ένσημα, οπότε και από εκεί αναμένω.
Η απορία μου είναι η εξής: στη σύνταξη που βγήκε έχω κράτηση 54 ευρώ για υγειονομική κάλυψη, 9 ευρώ φόρο, 39 ευρώ για την εξαγορά 5ετίας και μια κράτηση 91 ευρώ για “λοιπές κρατήσεις”. Στο σημείωμα που κατεβάζω γράφει απλά «λοιπές κρατήσεις». Γνωρίζει κάποιος τι μπορεί να είναι αυτή η κράτηση, καθώς είναι ήδη η τρίτη φορά που γίνεται;
Επίσης, από τον Απρίλιο που βγήκε η σύνταξη έχω πληρωθεί 3 φορές. Τι ακολουθεί τώρα από τα ταμεία; Ευχαριστώ.
Καλησπέρα σας μια ερώτηση αν ξέρει κάποιος να μου απαντήσει.βγηξα σύνταξη 31/12/2025 σημερα πληρώθηκα για δεύτερη φορά σήμερα.καπου διαβασα ότι κάθε τρεις μήνες βάζουνε το μτπυ.τοβδικαιουμαι και εγώ .δεν φάνηκε στον λογαριασμό μου κάτι.ευχαριστω
https://www.policenet.gr/article/poasy-psifistikan-oi-protaseis-mas-gia-simantikes-syntaxiodotikes-kai-oikonomikes
Καλησπέρα! ερώτηση για οδοιπορικά. μετατίθεμαι στον τόπο συμφερόντων μου με αντικειμενικά κριτήρια (μόρια) από Αττική στην επαρχία (κατόπιν αίτησής μου). Γνωρίζει κάποιος συνάδερφος αν δικαιούμαι οδοιπορικά όντας παντρεμένος με παιδί;
ΟΧΙ