Σελίδα υπ' αριθ. 4 με σχόλια ειδικά για το Πολεμικό Ναυτικό (διαβάστε πρώτα την ενότητα FAQ / Συχνές Ερωτήσεις).
Τελευταία άρθρα
Πλοήγηση
Σελίδα υπ' αριθ. 4 με σχόλια ειδικά για το Πολεμικό Ναυτικό (διαβάστε πρώτα την ενότητα FAQ / Συχνές Ερωτήσεις).
ΑΧΙΛΛΕΑ ΚΑΛΗΜΕΡΑ.ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΟΥ ΣΕ ΔΥΟ ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΜΕ ΑΦΟΡΟΥΝ(ΕΑΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΒΕΒΑΙΑ).ΕΙΜΑΙ ΠΛΩΤΑΡΧΗΣ ΤΟΥ Π.Ν ΜΕ 31,5 ΧΡΟΝΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ,ΕΧΩ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙ ΑΙΤΗΣΗ ΑΠΟΣΤΡΑΤΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΟ Φ.Ε.Κ.ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΕΙΝΑΙ:ΕΧΩ ΠΑΡΕΙ ΣΤΕΓΑΣΤΙΚΟ ΔΑΝΕΙΟ ΑΠΟ ΤΠΔ ΚΑΙ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΑΠΟΔΕΥΣΜΕΤΙΚΟ ΧΑΡΤΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΩ ΤΟ ΕΦΑΠΑΞ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΜΟΥ ΤΟ ΔΙΝΟΥΝ ΜΟΛΙΣ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΘΕΣΩ ΤΗΝ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΑΠΟ Γ.Λ.Κ Ή ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΤΑΘΕΣΩ ΣΤΟ ΤΠΔ ΚΑΠΟΙΟ ΑΛΛΟ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΟΥ ΤΟ ΧΟΡΗΓΗΣΟΥΝ? ΟΤΑΝ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΠΙΘΑΝΗ ΠΑΡΑΚΡΑΤΗΣΗ ΤΟΥ ΕΦΑΠΑΞ (ΔΗΛ. ΤΑ 3/10 ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΛΥΠΤΟΥΝ ΤΗΝ ΔΟΣΗ ΔΑΝΕΙΟΥ )ΕΝΝΟΟΥΜΕ ΑΠΟ ΚΑΘΑΡΗ ΠΛΗΡΩΤΕΑ ΣΥΝΤΑΞΗ Ή ΜΙΚΤΗ (ΜΕ ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ)?
ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ: ΟΤΑΝ ΚΑΤΑΘΕΣΩ ΤΑ ΧΑΡΤΙΑ ΜΟΥ ΣΤΟ ΜΤΝ ΓΙΑ ΕΦΑΠΑΞ ΚΑΙ ΜΟΥ ΛΕΙΠΕΙ ΤΟ ΑΠΟΔΕΣΜΕΥΤΙΚΟ ΤΟΥ ΤΠΔ ΠΑΙΡΝΩ ΑΡ. ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑΣ ? Ή ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ 4-5 ΜΗΝΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΕΙ Η ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΑΛΛΟ ΕΝΑ ΜΗΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΑΠΟΔΕΣΜΕΥΤΙΚΟ ΑΠΟ ΤΠΔ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ 7-8 ΜΗΝΕΣ ΑΠΟ ΜΤΝ ΓΙΑ ΕΙΣΠΡΑΞΗ ΤΟΥ ΕΦΑΠΑΞ? ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ.
Συγχέεις δύο διαφορετικά πράγματα. Άλλο πράγμα είναι η παρακράτηση του ποσοστού του ΕΦΑΠΑΞ και άλλο η μηνιαία παρακράτηση στη σύνταξη για την πληρωμη των δόσεων. Το ΕΦΑΠΑΞ παρακρατείται μέχρι εσύ να υποβάλεις τη συνταξιοδοτική πράξη στο ΤΠΔ ώστε να αρχίσουν πάλι οι δόσεις να αφαιρούνται από τη σύνταξή σου. Αυτό γίνεται μόλις πάρεις συνταξιοδοτική πράξη από το ΓΛΚ, την υποβάλεις στο ΤΠΔ και αρχίζουν να σου κρατούν τις δόσεις. Τότε αποδεσμεύεται και το υπόλοιπο ΕΦΑΠΑΞ. ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΙΣΧΥΟΥΝ ΜΕ ΜΙΑ ΕΞΑΙΡΕΣΗ…….ΤΟΥΣ ΕΝΣΤΟΛΟΥΣ!!!!!!!! Πιθανότατα επειδή είμαστε “καλοί” και “αξιόπιστοι” πελάτες, η διαδικασία για εμάς (τουλάχιστον για τον ΣΞ) είναι ώς εξής: 1. Μόλις υποβάλεις τα δικαιολογητικά για τη σύνταξη στο αρμόδιο γραφείο του ΓΕΣ/ΔΟΙ, παίρνεις από αυτό γραφείο έναν πρόχειρο υπολογισμό σύνταξης. 2. Πηγαίνεις στο ΤΠΔ, γραφείο 218 (Ακαδημίας 40, ΑΘΗΝΑ 101 74, Τηλ. Κέντρο : 213.21.16.100, Fax: 210.36.09.545) έχοντας μαζί σου: • ΕΔΥΕΘΑ αποστρατείας • Πρόχειρο υπολογισμό σύνταξης για αποδέσμευση ΕΦΑΠΑΞ (αυτό που πήρες από ΓΕΣ/ΔΟΙ) Από το ΤΠΔ η Πράξη Αποδέσμευσης ΕΦΑΠΑΞ θα αποσταλεί υπηρεσιακά στο ΜΤΣ (ΤΑΣ)… Διαβάστε τη συνέχεια »
Αγαπητέ nikpats τα πράγματα έχουν ως εξής στο ΠΝ. Πριν παρουσιαστεις στο ΓΕΝ πρέπει να περάσεις πρώτα από ΔΔΜΝ. Εκεί σου δίνουν κάποια χαρτιά που θα σου χρειαστούν στο ΓΕΝ, ΜΤΝ κλπ. Μέσα σε όλα σου δίνουν και 1 υπολογισμό σύνταξης προκειμένου να το χρησιμοποιήσεις στο ΤΠΚΔ για την αποδέσμευση του εφάπαξ. Προσοχή: Για το ΜΤΝ (λήψη εφάπαξ) ΔΕΝ είναι απαιτητή η αποδέσμευση του ΤΠΚΔ. Μπορεί να προχωρήσει η διαδικασία ΠΛΕΟΝ και χωρίς αυτή. Προτείνω όμως να προβείς σε αποδέσμευση στο ΤΠΚΔ (ανεξάρτητα από το ΜΤΝ) καθώς είναι όρος στη σύμβαση δανείου που έχεις συνάψει με το Ταμείο ότι σε οποιαδήποτε αλλαγή κατάστασης θα πρεπει τους ενημερώνεις. Εγώ ζήτησα αποδέσμευση και σε 40 περίπου μέρες μου απαντήσανε θετικά κοινοποιώντας και στο ΜΤΝ. Τώρα στο άλλο ερώτημα αν μπορείς να καταθέσεις τα χαρτιά σου στο ΜΤΝ χωρίς την πράξη η απάντηση είναι ΝΑΙ και όταν βγεί η πράξη τους την πας. Θα σου πρότεινα την ίδια ή την επόμενη μέρα που θα πας στο ΓΕΝ να πας και στο ΜΤΝ -ΕΛΟΑΝ… Διαβάστε τη συνέχεια »
Πολύ χρήσιμες οι παραπάνω πληροφορίες από τους συναδέλφους του ΣΞ και του ΠΝ.
Μήπως γνωρίζει κάποιος αν μπορούμε να πάρουμε ανάλογο υπολογισμό σύνταξης κι εμείς της ΠΑ ;
Υπάρχει κάποιο γραφείο του ΓΕΑ που εκδίδει κάτι ανάλογο ;
ΓΕΑ / ΟΛΚΑ
ΑΧΙΛΛΕΑ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ. ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΟΥ ΚΑΝΩ ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΡΙΑ ΠΟΛΩΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ. ΕΑΝ ΥΠΟΘΕΣΟΥΜΕ ΠΩΣ Η ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ ΒΓΑΙΝΕΙ ΟΡΙΣΤΙΚΑ ΓΥΡΩ ΣΤΟΝ ΑΠΡΙΛΙΟ, ΠΟΣΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ. ΔΗΛΑΔΗ ΕΝΝΟΩ ΝΑ ΜΠΕΙ ΣΤΑ ΦΥΛΛΑ ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΑΣ ΟΤΙ ΔΙΑΦΟΡΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΣΤΟΝ ΜΙΣΘΟ ΜΑΣ.
ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΙΚΑ.
Κατ΄αρχήν και εγώ γνωρίζω όσα ακούμε όλοι μας από τις ειδήσεις, δηλαδή τίποτα σίγουρο αφού κανένας δεν μπορεί να γνωρίζει από τώρα για τον τρόπο συμμόρφωσης του κράτους με την όποια απόφαση του ΣτΕ (που και αυτήν δεν τη ξέρουμε)!
Θεωρώ ότι εάν υπάρξουν αναδρομικά (με έμφαση στο εάν) και εφόσον αυτά είναι λίγα (που δεν μας συμφέρει αλλά είναι το πιο πιθανό) υπάρχει πιθανότητα να δοθούν εφάπαξ όπως θα το επιθυμούσες.
Όμως εάν μιλάμε για μεγάλα ποσά νομίζω ότι το πιθανότερο είναι να επιστραφούν με (πάρα πολλές) δόσεις, όπως είχαν κρατηθεί αναδρομικά παλαιότερες κρατήσεις.
Μην προβείς σε καμία ακριβή αγορά μέχρι να αποφασιστούν οι λεπτομέρειες!
Σας ευχαριστώ για την άμεση απάντηση και τον χρόνο που διαθέσατε γι’αυτό. Ενδιαφέρομαι για να υπολογίσω το πότε με συμφέρει να φύγω και όσο πιο σύντομα μπορώ να αποστρατευτώ καθόσον σκοπεύω να μεταβώ με την οικογένειά μου στο εξωτερικό.
Καλησπέρα σας! Συγχαρητήρια για την δουλειά σας!
Θα ήθελα να σας ρωτήσω γιατί στον υπολογισμό του εφαπαξ η λήξη μετοχικής σχέσης είναι ένα μήνα πριν την ημερομηνία διαγραφής (ημερομηνία ΦΕΚ αποστρατείας). Είμαι ΕΜΘ τρίτεκνη και κλείνω τα 25έτη πραγματικής υπηρεσίας στις 27-11-14. Το ΦΕΚ της αποστρατείας μου θα πρέπει να είναι μετά τις 28-12-14 για να μην χάσω το εφαπαξ;
Σας ευχαριστώ.
Oι ημερομηνίες εγγραφής και διαγραφής αναλύονται στην ερώτηση 2.2 του FAQ.
Οι 30 ημέρες ισχύουν για αξκούς, ενώ για ανθστές η ημ/νία διαγραφής είναι κινητή (!) και μπορεί να είναι ακόμη και μία ημέρα μετά την κυκλοφορία του ΦΕΚ, εάν η κοινοποίηση γίνει άμεσα.
Το όριο για ΕΜΘ είναι τα 25 έτη πραγματικής υπηρεσίας, άρα για να είσαι 100% σίγουρη θα πρέπει η ημ/νία κυκλοφορίας του ΦΕΚ (όχι η διαγραφή) να είναι μετά τη συμπλήρωση 25 ετών πραγματικής υπηρεσίας.
Εάν δηλαδή το ΦΕΚ βγεί στα 24 έτη και 360 ημέρες και στο κοινοποιήσουν εντός 2~3 ημερών, η διαγραφή σου θα γίνει πριν συμπληρώσεις 25 χρόνια!
Δεν χρειάζονται κακομοιριές με τις ημ/νίες, έτσι κι αλλιώς πρέπει να είσαι εν ενεργεία στα 25 έτη για να πάρεις το 52% χρονοεπίδομα και μισθολογικό Υπχου.
καλησπέρα. Με δεδομένο ότι το 2017 έχω δικαίωμα να παραιτηθώ χωρίς να χρωστάω χρήματα, αν παραιτηθώ σήμερα πόσα τους χρωστάω? Μπήκα στην σχολή το 1986 και είμαι τώρα Αντιπλοίαρχος (ΥΙ).
Ευχαριστώ
σήμερα γιατί να χρωστάς χρήματα???
Μπήκες στη Σχολή το ’86 ;
http://www.haf.gr/el/career/merimna/pdf/N_3257_2004.pdf
Είναι πολλά τα λεφτά, worthy !!!!
Φίλε Αχιλλέα , για το ΕΛΟΑΝ δεν είναι έτσι , μέχρι σήμερα έχει κάνει αναπροσαρμογή του εφάπαξ μόνο στους απόστρατους του Πολεμικού Ναυτικού και ΟΧΙ για τους απόστρατους του Λιμενικού , δεν ξέρω τη θα κάνει αύριο. . Εκτός και εάν υπάρχει εδώ κάποια απάντηση συνάδελφου λιμενικού και δεν την έχω δει .
Δεν υπάρχει άλλη πληροφορία εκτός από το δικό σου σχόλιο όπου αναφέρεις ότι απλά σου ζήτησαν νέο Φύλλο Διακοπής Μισθοδοσίας. Εάν δεν σκόπευε το ΕΛΟΑΝ να αναπροσαρμόσει το εφάπαξ θα σου απαντούσε αρνητικά (δεν θα επικαλούνταν τη δικαιολογία του ΦΔΜ).
Γεια σας .Είμαι νέος αναγνώστης της ιστοσελίδας σας και βλέπω μία καταχώρηση στις 1-3-13 για όσους έχουν αποστρατευτεί από 1-8-11 έως 1-8-12 . Είμαι και εγώ ένας από αυτούς και έχω υποβάλει αίτημα για επανέκδοση νέου φύλλου διακοπής μισθοδοσίας στον κλάδο μου (Λ.Σ.). Αντί αυτού μου χορηγήθηκε μια βεβαίωση η οποία δεν γίνεται δεκτή από τα ταμεία του εφάπαξ (Ε.Λ.Ο.Α.Ν.) Π.Ν. και (Τ.Α.Λ.Σ.) Λ.Σ. για επαναπροσδιορισμό των εφάπαξ . Ποιες θα πρέπει να είναι οι ενέργειες μου από εδώ και στο εξής?
Μετά το “ξεπάγωμα” των αποδοχών των εν ενεργεία, το ΓΛΚ προχώρησε σε αναπροσαρμογή της σύνταξης και τα μετοχικά ταμεία (ΜΤΣ/Ν/Α) θα προχωρήσουν σε αναπροσαρμογή των μερισμάτων.
Τα Ταμεία Πρόνοιας (ΕΛΟΑΣ/Ν/Α) δεν σκοπεύουν να αναπροσαρμόσουν το εφάπαξ, πάντως στην αεροπορία μέχρι σήμερα δεν υπάρχει έγγραφη απόρριψη των σχετικών αιτήσεων που υποβλήθηκαν (μόνο προφορική).
Υπάρχει δεύτερη καταχώρηση στην Αρχική σελίδα για το ίδιο θέμα με ημ/νία 6 Δεκ. 2013.
Εάν σου αρνήθηκαν εγγράφως την αναπροσαρμογή του εφάπαξ απομένει μόνο η δικαστική οδός.
Αχιλλέα γεια σου σ’ ευχαριστώ για την απάντησή σου. Συμφωνώ μαζί σου ως προς την αναπροσαρμογή της σύνταξης από το ΓΛΚ (έγινε ίδει με την βεβαίωση) και ως προς την αναπροσαρμογή των μερισμάτων ΜΤΝ και ΕΚΟΕΜΝ (αναμένετε). Το πρόβλημα είναι με το ΕΛΟΑΝ και το ΤΑΛΣ, τα δύο ταμεία αυτά ζητούν νέο φύλλο διακοπής μισθοδοσίας για να κάνουν την αναπροσαρμογή το οποίο δεν εκδίδει η οικονομική υπηρεσία του ΛΣ ,αντί αυτού μου έδωσε μια βεβαίωση με το νέο μισθολογικό βαθμό και το νέο χρονοεπίδομα την οποία δεν κάνουν δεκτή . Από όσα γνωρίζω για τις ίδιες περιπτώσεις στους συναδέλφους του ΠΝ έχει δοθεί νέο φύλλο διακοπής μισθοδοσίας και αναπροσαρμογή του εφάπαξ από το ΕΛΟΑΝ. Εάν υπάρχει εδώ κάποιος συνάδελφος του ΠΝ με αντίστοιχο πρόβλημα παρακαλώ ας απαντήσει .
Καλημερα.Εγω πηρα απαντηση απο το ΕΛΟΑΣ η οποια αναφερει
οτι η Διοικουσα επιτροπη τπυ ΕΛΟΑΣ ομοφωνα αποφασισε την
απορριψη του αιτηματος σας για συμπκο εφαπαξ καθοσον η
εφαρμογη της περιπτωσεως 38β……………………………του Ν.4093/2012
ΔΕΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ προγενεστερα
της 1/8/2012.
Παρακαλω εαν καποιος συναδελφος εχει διαφορετικη απαντηση
( θετικη )απο το ΕΛΟΑΣ ας το αναφερει.
Άρα είμαστε πλέον σίγουροι, το ΕΛΟΑΣ και ΕΛΟΑΑ (Στρατός και Αεροπορία) ΔΕΝ θα δώσουν αναπροσαρμογή εφάπαξ, ενώ το ΕΛΟΑΝ (Ναυτικό και Λιμενικό) ήδη πληρώνει την αναπροσαρμογή του εφάπαξ!
Υποθέτω ότι για απόστρατους Στρατού και Αεροπορίας απομένει μόνο η δικαστική οδός (με ένα επιπρόσθετο επιχείρημα ότι το Ναυτικό ενέκρινε τις αναπροσαρμογές).
Αχιλλεα εγω πιστευω οτι ολο το παιχνιδι παιζεται στην
διευκρινιστικη εγκυκλιο του ΓΛΚ ( Αρ. Πρωτ. 2/85127/0022/22-11-2012 ) για τον νομο 4093/2012.
Αλλιως την διαβασε ( σωστα ) το ΕΛΟΑΝ και αλλιως την διαβασαν ( λανθασμενα ) τα ΕΛΟΑΑ και ΕΛΟΑΣ και αυτο το στηριζω στο
οτι αναμεσα στα σχετικα που αναγραφονται στην απαντηση
του ΕΛΟΑΣ προς το αιτημα μου ειναι και η εν λογω εγκυκλιος.
Υποψιν οτι δεν εχει γινει ακομη αναπροσαρμογη της συνταξης μου.
Τι θα συμβεί όμως σε περίπτωση που καταργηθούν οι διατάξεις του Ν.4093, οι σχετικές με τις περικοπές?
Αχιλλέα καλημέρα. Ευχομαι να έχεις υγεία πάντα.
Εγώ με όλα αυτά που λέγονται και γράφονται έχω χάσει τη μπάλα. Θέλω να κάνω μια ερώτηση για να ξεκαθαρίσω και στο μυαλό μου κάποια πράγματα. Κατατάχθηκα στο Λ.Σ. την 01/10/1993, έχω θητεία την οποία θα αναγνωρίσω 17 μήνες, πληρώνω από το 2012 μηνιαία δόση για τη μάχιμη πενταετία, την πλασματική τριετία (κονδύλη) δεν ξέρω αν πρέπει να την υπολογίσω και τέλος έχω και ένα δύο μήνες ένσημα στο ΙΚΑ το Μάρτιο και τον Απρίλιο του 1993. Με αυτά τα δεδομένα και με αυτά που ισχύουν σήμερα πότε μπορώ να βγω στη συνταξη; Γιατι βλέπω ότι πάμε με το πλοίο πίσω ολοταχώς. Ευχαριστώ πολύ. Υγεία και χαρά.
Το πλοίο δεν πάει προς τα πίσω, είναι αγκυροβολημένο από το 2010 όταν ψηφίστηκε ο Ν.3865/10.
Από τότε δεν έχει αλλάξει τίποτε απολύτως για τους στρατιωτικούς!
Όσα διαβάζεις στο διαδίκτυο, εφημερίδες, ακούς στην τηλεόραση κλπ, είναι απλά αναλύσεις του ισχύοντος εδώ και 3 χρόνια Ν.3865/10 και τίποτε άλλο.
Πηγαίνεις στη σελίδα “Δικαίωμα Σύνταξης” (οδηγίες χρήσης: Ερώτηση Νο 2.6 στη σελίδα “FAQ”) και βάζεις όλα τα στοιχεία όπως τα αναφέρεις – ακόμα και τους 2 μήνες ΙΚΑ (με ημ/νία πχ. 1-3-1993) και βρίσκεις πότε μπορείς να φύγεις.
Μετράει πάντα ότι αναφέρεται στη σελίδα, για να μην αναφέρονται τα έτη Κονδύλη σημαίνει ότι δεν μετρούν για θεμελίωση δικαιώματος. Έτσι κι αλλιώς εαν διαβάσεις τη ερώτηση 2.4 του FAQ θα σου φύγει το άγχος για τα έτη Κονδύλη!
Επίσης η επικεφαλίδα του γαλάζιου πίνακα αναγράφει εάν ισχύουν οι υπολογισμοί στο site (που δεν βλέπω να ισχύουν για σένα γιατί πας στην 40ετία).
Ενημερώνουμε τους μερισματούχους ότι κατόπιν απόφασης του ΔΣ/ΜΤΝ κατά τη συνεδρίαση της 14ης Νοεμβρίου 2013 τα μερίσματα ΜΤΝ και οι οικονομικές ενισχύσεις ΕΚΟΕΜΝ από το μήνα Ιανουάριο 2014 θα καταβάλλονται σε μηνιαία βάση, προκαταβολικά, την τελευταία εργάσιμη ημέρα του προηγούμενου μήνα.
http://www.mtn.gr/%CE%91%CE%BD%CE%B1%CE%BA%CE%BF%CE%B9%CE%BD%CF%8E%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82/225-xronos-pliromis-merismatos-mtn-kai-oikonomikis-enisxysis-ekoemn.html
Αναρτήθηκε πριν από 4 ημέρες στην αρχική σελίδα (όταν υπήρχαν τα προβλήματα προσβασιμότητας)!
Ωπς εχεις δικιο sorry .
το ειδα και εγω τωρα , αλλα μετα απο 2-3 hard reset στον firefox
Καλύτερα να αναφέρεται κάτι 2 και 3 φορές παρά να μην αναφέρεται καθόλου.
Άσε που επειδή πραγματικές ειδήσεις βγαίνουν 1~2 φορές το μήνα, πιστεύω ότι οι περισσότεροι δεν επισκέπτονται την πρώτη σελίδα και ενημερώνονται περισσότερο από τα σχόλια!
Και όπως είπα και στις άλλες σελίδες των σχολίων δεν έφταιγε ο καημένος ο Firefox για το πρόβλημα της σελίδας (αυτόν χρησιμοποιώ και εγώ), έφταιγε ένα συγκεκριμένο αρχείο στο σέρβερ!
Αχιλλέα καλησπέρα, εάν έχω 25 πραγματικά με 14 πτ. εξάμηνα τεχνικού και τα υπόλοιπα σε υπηρεσία σε μη μάχιμες μονάδες, δικαιούμαι των 5 πλασματικών εκστρατείας ή όχι;
Φυσικά τα 7 έτη που έβαζες πτητικά δεν μπορούν να προσμετρηθούν και ως εκστρατείας, αλλά μου φαίνεται περίεργο να υπάρχει ένστολος που να μην δικαιούται τη μάχιμη 5ετία, κατά καιρούς έχουν προστεθεί σχεδόν όλες οι Μονάδες στους δικαιούχους.
Εάν έχεις λιγότερα μάχιμα έτη (πχ. 2,5 έτη) θα αναγνωριστούν ως διπλά μόνο αυτά, αλλά μην κάνεις υποθέσεις εάν και πόσα έτη δικαιούσαι, μόνο με επικοινωνία με το Επιτελείο σας – Διεύθυνση Προσωπικού (;) θα μάθεις πόσα ακριβώς μάχιμα έτη διαθέτεις.
Τα 5 εκστρατείας θα γνωρίζεις ότι τα δικαιούσαι εφόσον αναφέρονται στο φάκελό σου που υπάρχει στο ΓΕΝ, διότι με τα στοιχεία που θα στείλει το ΓΕΝ στο ΓΛΚ θα υπολογιστεί η σύνταξή σου.
ευχαριστώ πολύ
Καλημέρα Αχιλλέα, να κάνω μία πρόταση για τη σελίδα υπολογισμού σύνταξης : Στην εισαγωγή των ετών εκστρατείας, εάν τα παραγματικά έτη είναι λιγότερα από 24,5 και εισάγονται 5 έτη εκστ. τότε να βγαίνει προειδοποίηση πχ “απαιτούνται 24,5 έτη πραγματικά” , ανάλογη αυτής που βγαίνει στα τέκνα “λάθος εισαγωγή τέκνων” με κόκκινα, προς αποφυγή λάθους από άγνοια.
Ευχαριστούμε για το όλο εγχείρημα.
Φυσικά αυτό δεν ισχύει για τις τρίτεκνες γυναίκες, αλλά μάλλον θα προσθέσω μία απλή προειδοποίηση. Πάντως η υποβολή παραίτησης είναι η σημαντικότερη απόφαση που θα πάρει κάποιος στην καριέρα του, οπότε θα πρέπει να είναι πλήρως ενημερωμένος και κυρίως από επίσημο φορέα. Δεν γίνεται να στηρίζεται στα (όποια) site, υπάρχουν γραφεία προσωπικού σε όλες τις Μονάδες και στα Επιτελεία, όπως και το ΓΛΚ, οι οποίοι είναι οι επίσημοι φορείς και είναι υποχρέωσή τους να ενημερώνουν, δεν μπορώ να διαννοηθώ ότι κάποιος θα υποβάλλει παραίτηση χωρίς να έχει ψάξει το θέμα στην παραμικρή του λεπτομέρεια! Όσον αφορά τη μάχιμη πενταετία, το θέμα αναφέρεται και στην ερώτηση 2.1 του FAQ: “2.1. Γίνεται από την ιστοσελίδα έλεγχος εάν δικαιούμαι σύνταξης και εάν ισχύουν οι επιλογές που κάνω; …. Δικαιούστε τα πρόσθετα έτη εκστρατείας; (με λιγότερα από 24,5 πραγματικά έτη δεν τα δικαιούστε!) …. “ αλλά και στην επίσημη σελίδα “ΓΛΚ – Προϋποθέσεις Συνταξιοδότησης” που βρίσκεται στα links: ” ΔΙΠΛΑΣΙΑΣΜΟΣ ΧΡΟΝΟΥ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ α) Για τον υπολογισμό του χρόνου υπηρεσίας στο διπλάσιο του άρθρου 40… Διαβάστε τη συνέχεια »
ΕΙΜΑΙ ΤΟΥ ΣΞ, ΑΛΛΑ ΔΙΑΒΑΖΩ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΟΥ ΑΧΙΛΛΕΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΛΑΔΟΥΣ ΟΤΑΝ ΕΧΩ ΧΡΟΝΟ, ΓΙΑΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΟΥ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΕΔΩ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ. ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΠΙ ΤΩΝ 5 ΠΛΑΣΜΑΤΙΚΩΝ, ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΠΡΟΣΘΕΣΩ ΟΤΙ Ο ΝΟΜΟΘΕΤΗΣ ΔΙΝΕΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ (ΠΔ 169/2007) ΚΑΙ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΘΑ ΑΠΟΣΤΡΑΤΕΥΘΟΥΝ ΑΥΤΕΠΑΓΓΕΛΤΑ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΥΓΕΙΑΣ (ΕΞΑΙΤΙΑΣ Ή ΟΧΙ ΤΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ), ΕΦΟΣΟΝ ΤΑ ΕΧΟΥΝ (ΔΗΛΑΔΗ ΕΧΟΥΝ ΥΠΗΡΕΤΗΣΕΙ 5 ΕΤΗ ΣΤΙΣ ΑΝΑΦΕΡΟΜΕΝΕΣ ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΑ ΦΡΟΥΡΕΣ), ΑΣΧΕΤΩΣ ΑΝ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΑΝ Ή ΟΧΙ 24,5 ΕΤΗ. ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΟ ΕΡΓΟ ΣΟΥ.
Εύστοχη επισήμανση Κώστα (δεν είχα σκεφθεί αυτό το ενδεχόμενο) και την επόμενη φορά που θα ρωτήσει κάποιος συνάδελφος θα μπορώ να του απαντήσω.
Μεγάλο μέρος της επιτυχίας του site οφείλεται στις πληροφορίες που δίνουν οι συνάδελφοι εδώ, δεν γίνεται ένα άτομο να τα ξέρει όλα (και μάλιστα άσχετης με τα θέματα προσωπικού ειδικότητας)!
Συγχαρητήρια και πάλι για ότι προσφέρεις στους συναδέλφους Αχιλλέα.
ΑΧΙΛΛΕΑ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ.ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΟΥ ΚΑΝΩ ΔΥΟ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.ΕΙΜΑΙ ΣΤΟ ΝΑΥΤΙΚΟ ΚΑΙ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΝΑ ΤΑ ΥΠΟΒΑΛΩ,ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΕΙΝΑΙ. ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΥΠΟΒΩΛΗΣ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΟΣΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΤΟ ΕΦΑΠΑΞ ?
ΚΑΙ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΕΙΝΑΙ. ΕΧΩ ΕΝΑ ΔΑΝΕΙΟ ΠΟΥ ΤΡΕΧΕΙ ΣΤΟ ΤΑΧ.ΤΑΜ. ΚΑΙ ΜΟΥ ΚΡΑΤΟΥΝ ΤΙΣ ΔΩΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΙΣΘΟ .ΞΕΡΕΙΣ ΜΗΠΩΣ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΤΩΝ ΔΟΣΕΩΝ ? ΚΑΙ ΕΑΝ ΣΟΥ ΠΑΡΑΚΡΑΤΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΕΦΑΠΑΞ ? ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ.
Για να το πάρουμε ανάποδα, δεν γνωρίζω γα το Ταχ. Ταμιευτήριο, αλλά αυτή είναι παλαιότερη απάντηση συναδέλφου:
http://enstoloi.net/aeroporia/comment-page-8/#comment-2307
Σε κάθε περίπτωση μόνο εάν περάσεις από ένα υποκατάστημα θα είσαι σίγουρος.
Από ημ/νία παραίτησης 2~4 μήνες για διαγραφή, άλλοι 3~4 μήνες για έκδοση σύνταξης και μετά άλλοι 6~8 μήνες για την πληρωμή του εφάπαξ.
Οι ημ/νίες εξαρτώνται από την υπηρεσία σου, το ΓΛΚ και πόσο γρήγορα μαζεύει λεφτά το Ταμείο σας για να πληρώσει εφάπαξ!
Πάντως αφού έφτασες μέχρι εδώ, εάν εισήλθες στη σχολή φθινόπωρο φρόντισε να φύγεις προς το τέλος της άνοιξης ώστε να υπερβείς το εξάμηνο (από ημ/νία εισόδου – εξόδου) και να μετρήσει για πλήρες συντάξιμο έτος.
Αχιλλέα θα ήθελα τη γνώμη σου .
Βρίσκομαι στη διαδικασία, να καταθέσω τα έγγραφα για αποστρατεία η οποία έχει ήδη δημοσιευθεί στην εφημερίδα της κυβερνήσεως.
Αυτό που με προβληματίζει είναι, το ότι από 7/9/2013 έχω λάβει διοικητική προαγωγή στο βαθμό του Υπ/χου , η οποία μέχρι τώρα δεν έχει φανεί στα φύλλα αναλύσεως αποδοχών για τους μήνες ΣΕΠ,ΟΚΤ,ΝΟΕ.
Με επηρεάζει τώρα ή μελλοντικά η διοικητική αυτή αλλαγή ως προς τις συντάξιμες αποδοχές ;
Δεν γράφεις ούτε πόσα χρόνια έχεις ούτε τι οικονομικό βαθμό έχεις.
Η διοικητική προαγωγή δεν συνεπάγεται αυτόματα και οικονομική προαγωγή, ανάλογα με τα χρόνια που έχεις θα μπορούσες να γίνεις ακόμα και Πχης και πάλι να μην πάρεις οικονομική προαγωγή.
Σύνταξη, μερίσματα και εφάπαξ εξαρτώνται μόνο από τον οικονομικό βαθμό και δεν έχει καμία σημασία ο διοικητικός, εκτός από τους ανώτατους αξκούς (Απχος και πάνω).
Πάντως σίγουρα θα πρέπει να γραφεί ο σωστός διοικητικός βαθμός στο Φύλλο Διακοπής Μισθού (ώστε να αναγραφεί σωστά στη σύνταξη), διότι εάν κάποτε στο μέλλον ψηφιστεί μισθολόγιο με το βαθμό που φέρουμε, το ΓΛΚ θα πρέπει να αναπροσαρμόσει τη σύνταξη με βάση το (μελλοντικό) μισθό Υπχου.
Σ’ ευχαριστώ πολύ !
Εύχομαι σ’ όλους τους συναδέλφους ε.ε. και ε.α. Καλές Γιορτές , πάντα με Υγεία και Οικογενειακή Ευτυχία.
Πολλα μπραβο φιλε αχιλλεα για τη πολλυ καλη δουλεια που κανεις θα ειθελα και εγω με τη σειρα μου να σου κανω μια ερωτηση .Σημερα μου ειρθε η πραξη συνταξης απο το γλκ και ενω εσυ με βγαζεις με 780/1000 το γλκ με 712/1000. Δεν ξερω που ειναι το λαθος Με χει κατεβασει ενα οικονομικο βαθμο και απο πλωταρχη με βαζει υποπλοιαρχο 928.00. χρονοεπιδομα 408,32 (44).Εχω 21.8 πραγματικα σημαι/ρος 16 εξαμηνα πτητικα (ενω εχω παραπανω αλλα δεν εχω καταλαβει εισφορες για μετα το 16ο) και πληρωνω και τα 5 εκστρατειας επειδη ειμαι καταταγης 30-9-91 και διαγραφηκα 17-7-13.Ενω μεικτες αποδοχες ειναι ακριβες το ποσο με σενα 1577,32 εντουτη με υπολογιζει με 712/1000 και βασικη συνταξη χωρις επιδομα οικογενειακα 1236.24
Είναι παράξενο που σου κατέβασαν το βασικό γιατί υπονοεί ότι σου έδωσαν την 3ετία Κονδύλη, την οποία όμως σύμφωνα με όσα λες δεν τη χρειάζεσαι αφού 22 έτη + 8 έτη πτητικά + 5ετία = 35/35α.
Είσαι σίγουρος ότι σου έχουν αναγνωριστεί 16 πτητικά εξάμηνα και όταν λες πτητικά εξάμηνα εννοείς πτητικά τεχνικού προσωπικού;
Πόσο ακριβώς είναι το ποσό που αναγράφεται στον υπολογισμό του ΓΛΚ με τίτλο “Προσαύξηση εξαμήνων”;
Εάν μπορείς στείλε με mail τη σελίδα υπολογισμού του ΓΛΚ (αφού σβήσεις τα στοιχεία σου).
Έχουν σημασία οι λεπτομέρειες για το εάν εμπίπτεις στην κράτηση του 40% πάνω από τα 1.000 €.
Edit απάντησης 25-11-2013: 1. Το ΓΛΚ σωστά δεν συμπεριέλαβε την 5ετία στον υπολογισμό της σύνταξής σου διότι αυτή αναγνωρίζεται μόνο εάν έχεις τουλάχιστον 24,5 έτη υπηρεσίας, όπως αναφέρεται και στο link “ΓΛΚ – Προϋποθέσεις Συνταξιοδότησης” που υπάρχει στη σελίδα των συνδέσμων: “…. ΔΙΠΛΑΣΙΑΣΜΟΣ ΧΡΟΝΟΥ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ α) Για τον υπολογισμό του χρόνου υπηρεσίας στο διπλάσιο του άρθρου 40 του Π.Δ.169/2007 (Μονάδες εκστρατείας) απαιτείται για τους άνδρες 24 ½ χρόνια πραγματικής υπηρεσίας και για τις τρίτεκνες γυναίκες, όταν θεμελιώνουν συνταξιοδοτικό δικαίωμα τριτεκνίας. …” 2. Η παραπάνω προϋπόθεση λαμβάνεται επίσης υπόψη και στη σελίδα “Δικαίωμα Σύνταξης”, όπου εάν τα πραγματικά έτη είναι λιγότερα από 24,5 δεν αθροίζεται η πενταετία και εμφανίζεται το μήνυμα “Απαιτείται η συμπλήρωση 24,5 ετών”. 3. Ακριβώς για να προληφθούν τέτοιες περιπτώσεις υπάρχει το FAQ (που φαίνεται ότι το διαβάζουν ελάχιστοι), όπου στην ερώτηση 2.1 αναγράφεται επί λέξει: 1. Γίνεται από την ιστοσελίδα έλεγχος εάν δικαιούμαι σύνταξης και εάν ισχύουν οι επιλογές που κάνω; Κατηγορηματικά ΟΧΙ, γιατί υπάρχουν πολλές διαφορετικές περιπτώσεις (τρίτεκνοι, ιπτάμενοι, ΕΜΘ, μονιμοποιηθέντες, νέοι ασφαλισμένοι κλπ) και τα… Διαβάστε τη συνέχεια »
Αχιλλεα εχω συμπληρωσει 31 χρονια και 10 μηνες στο Ναυτικο και ειμαι σε φαση αποστρατειας.Εχω ομωσ και 3 χρονια ενσημα ΙΚΑ.Ξερεις τι γινεται με αυτα?(πως αναγνωριζονται,εαν πληρωεις για αναγνωριση,εαν συμφερει κλπ)
Τα δηλώνεις στο ΓΛΚ και αυτό σου εκδίδει δεύτερη (ανεξάρτητη από τη στρατιωτική) σύνταξη.
Όπως γράφω στη σελίδα της σύνταξης το ποσό είναι περίπου 20 € / έτος, δηλαδή 60 € περίπου για σένα.
Χωρίς να είμαι 100% σίγουρος, θεωρώ ότι δεν πληρώνεις τίποτα γιατί έχεις πληρώσει ήδη εισφορές σύνταξης για τα έτη αυτά ως ασφαλισμένος του ΙΚΑ.
Δεν γνωρίζω όμως εάν παίρνεις αυτή τη δεύτερη σύνταξη των 60 € αμέσως ή όταν γίνεις 60 ή 65 ετών (σύμφωνα με τις εκάστοτε διατάξεις του ΙΚΑ).