Σύνταξη, εφάπαξ & μισθολόγιο στρατιωτικών και σωμάτων ασφαλείας
Στρατός Ξ.
Σελίδα υπ' αριθ. 103 με σχόλια ειδικά για το Στρατό Ξηράς (διαβάστε πρώτα την ενότητα FAQ / Συχνές Ερωτήσεις).
Subscribe
21.5K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
Γιώργος
26 Απριλίου 2016 13:13
Τα έγγραφα μου για συνταξιοδότηση έχουν χρεωθεί σε εισηγητή και κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας με τον κ. Μαρέ του ΓΛΚ θα πληρωθώ τέλος Μαίου. Η πλασματική 5ετία που θα κληθώ να πληρώσω(σε δόσεις) θα υπολογιστεί με το 6,67 ή το 20; Ευχαριστώ.
Αν θες να μου δωσεις ενα email η να μου το στειλει κ. Καρασαββιδης να σου το δωσω το τηλ, γιατι οπως καταλαβαινεις και οι υπαλληλοι δεχονται σωρεια ερωτηματων και ειναι ενας δυο καταβαινεις
Αφου βγαζουνε με ευκολια τετοιους νομους για τα παντα γιατι δεν αλλαζουμε το Συνταγμα και να θεσπισουν ενα Συνταγματικο Δικαστηριο οπως ισχυει στην Γερμανια δηλαδη Ακυρωτικο κατουσια. Αυτο θα πει δημοκρατια κυριοι να μπορει η δικαστικη εξουσια βαση Συνταγματος να ακυρωνει νομους αν κρινει οτι θιγονται θεμελειωδες αρχες του ανθρωπου.Εδω το ΣΤΕ η το ελεγκτικο βγαζει αποφασεις πχ για το 50% αλλα γνωμοδοτη δεν ακυρωνει Αυτα ειχα να πω 25000€ για μια πλασματικη 5ετια …βοηθα θεε μου…Ενα μπραβο στο κ.Καρασαββιδη που εχει ακομη αντοχες να απανταει και να βοηθα με της γνωσης του..αλλα θαυματα δεν μπορει να κανει γιατι ουτε το θαυμα δεν μας ζωσει
Καλημέρα, πηρα τηλέφωνο έναν υπάλληλο που ειναι ειδικά σε αναγνωρίσεις και εκεί απογοητεύτηκα , όχι απο τον υπάλληλο φυσικά όπου ειναι εξαίρετος, αλλα απο τι μου είπε τι ισχύει: Ότι υπάρχει διαφοροποίηση όσο αφορά την πλασματική 5ετία απο τα Σώματα ασφαλείας και τους στρατιωτικούς αφενός στον τύπο αναγνώρισης ότι δηλαδή οι εισφορές ειναι λιγότερο στα σωματα ασφαλείας απο οτι στους στρατιωτικούς (με τον υφιστάμενο νομο) οι στρατιωτικοι 6,67% επι του συνολου των μικτών αποδοχών ενώ στα σωματα ασφαλείας μονο καποιες υπερωρίες επι άλλον συντελεστή που δεν συγκράτησα. Αφετέρου οι αναγνωρίσεις στα σωματα ασφαλείας γίνονται ευκολα με μια απλη αιτηση στο γραφείο προσωπικού . (Φυσικά για διορισμό μετα το 1990 γιατι πριν αναγνωρίζεται αυτοματα.)Ενώ για τους στρατιωτικούς ειναι μια πιο συνθετη διαδικασία. Μου ειπε να περιμένω έτσι και αλλιώς η αιτηση δεν μπορει να παει απευθείας στο ΓΛΚ αλλα στην υπηρεσία που σημαίνει σε καμιά περίπτωση δεν θα προλάβουμε αναμένουμε εξελείξεις για ενα τοσο σοβαρό θέμα. (Δεν θελω να πιστεψω ότι υπαρχει κάτι άλλο…πισω απο αυτες τις τριπλασιες εισφορές για πλασματικά χρόνια σημαίνει πρακτικά σύνταξη με 40 πραγματικά έτη ασφάλισης δηλαδή… Διαβάστε τη συνέχεια »
Σου συμπληρώνω οτι για την αναγνώριση της θητείας κανεις απευθείας αιτηση στο ΓΛΚ ενω για την πλασματικη στην υπηρεσια αρα ισως λεω ισως προλάβεις για την θητεία βεβαια όπως σχολίασε και ο κ.Καρασσαβίδη αν χρειάζεται να τρεξει η πληρωμη τοτε χλωμό δεν προλαβαίνεις αλλα αν αρκεί μονο η πρωτοκόλληση τοτε ναι σε καθε περίπτωση πήγαινε απο εκέι
Ελπίζω να σε βοήθησα ]
Δ/νση Κανονισμού & Εντολής Πληρωμής Στρατιωτικών & Πολεμικών Συντάξεων(Δ44) προκειμένου για τα στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων και των Σωμάτων Ασφαλείας.
ΤΗΛ.: 2103329255
Η διαφορά είναι ότι στην αστυνομία πληρώνουμε 20% επί της αποζημίωσης τού πενθήμερου.Αυτο γίνεται γιατί οι αστυνομικοί περνούν ένα ρεπό την εβδομάδα.Γιαυτο νομίζω ότι για τούς αστυνομικούς δεν θα αλλάξει το πόσο τής κράτησης για αναγνώριση τής πενταετίας.
Δημητρης
26 Απριλίου 2016 00:19
ΣΜΥ Τάξη 92. Αποστρατευτηκα για λόγους υγείας τον περασμένο μήνα.
Τελικά η “αναγνώριση” της 5ετίας συμφέρει η όχι, σχετικά με την καταβολή μηνιαίας εισφοράς και με αυτά που πρόκειται να λάβεις ως σύνταξη??
ευχαριστω
Με το προηγούμενο καθεστώς σύνταξης και εισφορών (6,67%) σύμφερε πάντα (γινόταν απόσβεση σε 5 χρόνια περίπου).
Με το νέο καθεστώς μικρότερης σύνταξης και μεγαλύτερων εισφορών (20%) θα κάνεις απόσβεση σε 20 χρόνια περίπου.
Δημητρης συμφέρει οπωσδήποτε. Έχεις μια μηνιαία κράτηση 82 ευρώ (σε μένα τουλάχιστον) για ένα χρονικό διάστημα 6 ετών. Εάν δεν θέλεις να τα αναγνωρίσεις υπολόγισε περίπου 200 ευρώ κάτω την σύνταξή σου. Αυτές είναι οι πληροφορίες από το ΓΛΚ όταν ήμουν κι εγώ σε φάση που έψαχνα τι να κάνω.
Συγνώμη Δημήτρη, είχα στο μυαλό μου την δική μου περίπτωση και απάντησα σκεπτόμενος τα δικά μου δεδομένα, μη έχοντας υπ’ όψη το νέο ποσοστό της εισφοράς. Συγνώμη εάν σε μπέρδεψα.
kwstas k
25 Απριλίου 2016 19:38
καλησπέρα.οι ενώσεις αποστράτων κάνουν κάτι για το θέμα της μάχιμης πενταετίας ή δεν τους ενδιαφέρει το θέμα??.ευχαριστώ…….
ΚΛΕΟΒΟΥΛΟΣ
25 Απριλίου 2016 14:16
ΚΥΡΙΕ ΑΧΙΛΛΕΑ Η ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΜΕ ΕΞΑΓΟΡΑ ΤΩΝ ΠΛΑΣΜΑΤΙΚΩΝ ΕΤΩΝ ΑΦΟΡΑ ΟΛΟΥΣ ΟΣΟΥΣ ΘΑ ΒΓΟΥΝ ΣΤΗΝ ΣΥΝΤΑΞΗ ΑΠΟ ΤΟ 2016 ΚΑΙ ΜΕΤΑ Η ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΟ ΕΤΟΣ ΠΟΥ ΕΝΤΑΧΘΗΚΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΤΟΝ ΣΞ?
stratos73
24 Απριλίου 2016 23:01
καλησπερα! οπως καταλαβατε το νομοσχεδιο μας βαζει ταφοπλακα στα ονειρα μας! δε θα παρουμε ποτε συνταξη αφου ζητανε να υπηρετησουμε 40 χρονια! εγω καταταχθηκα το 1991 αφου ζητανε 20000 ευρω για την πλασματικη πενταετια ποιος θα τα πληρωσει? πολλοι συναδελφοι με λιγοτερα χρονια απο εμενα εχουν αρρωστησει ηδη ποσο μαλλον να νατεξεις 40 χρονια? κριμα για ολους μας! καταφεραν να χρεωκοπησουν τη χωρα και τωρα δε ξερω τι προσπαθουν να μαζεψουν? το να γυρισουμε στη δραχμη το βλεπω αναποφευκτο εκτος κι αν απο τις περικοπες τις δικες μας σωσουν κατι αν και δε το βλεπω!
καλήμερα συνάδελφε έχεις δίκιο σε ολα μας τελείωσαν .Ωμος ακούγετε οτι δεν θα ψηφιστεί το ασφαλιστικό και οτι 12 ιουνιου παμε για εκλογες
Μιχάλλης
24 Απριλίου 2016 15:23
κ.Καρασαββίδη σίγουρα τα ερωτήματα έρχονται βροχή αλλα εαν διαβάσατε τον νεο ασφαλιστικό δίνεται και εσείς την ίδια ερμνηνία περι αύξηση του ποσοστού αναγνώρισης πλασματικής 5ετίας απο 6,67% σε 20% και αν προλαβαίνουμε την αναγνώριση μεχρι την ψήφιση του ;
Ευχαριστώ κ.Αχιλλέα άρχισα και εγω να ερμηνεύω δηλαδή χρειάζεται για την αναγνώριση της πλασματικής 5ετίας= 6000 ανάλογα με τις αποδοχές με τα υπάρχων δεδομένα και τώρα θα ζητήσουν 18.000 ευρώ ..αναρατιώμαι με τον νομοθέτη…ποιος θα τολμήσει να αναγνωρίσει το οτιδήποτε
Έαν πάντος προλάβω θα σας ενημερώσω άυριο καταθέτω αίτηση..απευθείας στο ΓΛΚ με αρ.Πρωτ.
Με εκτίμηση
kwstas k
24 Απριλίου 2016 14:48
και για ενημέρωσή σας για την προηγούμενη ερώτηση:Ο λογιζόμενος στο διπλάσιο χρόνος συντάξιμης υπηρεσίας των πολιτικών υπαλλήλων και των στρατιωτικών καθώς και οι αναγνωριζόμενοι πλασματικοί χρόνοι ασφάλισης, σύμφωνα με τις διατάξεις της συνταξιοδοτικής νομοθεσίας του Δημοσίου, όπως αυτές ίσχυαν μέχρι την έναρξη ισχύος του νόμου αυτού. Όπου για την αναγνώριση των πλασματικών αυτών χρόνων ασφάλισης προβλέπεται καταβολή εισφοράς, η αναγνώριση γίνεται με την καταβολή από τον ασφαλισμένο για κάθε μήνα αναγνωριζόμενου χρόνου ασφάλισης της εισφοράς ασφαλισμένου και εργοδότη, στο ποσοστό που ισχύει κατά το χρόνο υποβολής της αίτησης εξαγοράς. Η ως άνω εισφορά υπολογίζεται επί των αποδοχών του ασφαλισμένου κατά το μήνα υποβολής της αίτησης εξαγοράς και, εφόσον έχει διακοπεί η απασχόληση, επί των αποδοχών του τελευταίου μήνα απασχόλησης προσαυξανόμενων κατά την ετήσια μεταβολή μισθών, όπως προκύπτει από τα στοιχεία της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής. Το συνολικό ποσό της κατά τα ανωτέρω εξαγοράς καταβάλλεται σε τόσες μηνιαίες δόσεις, όσοι είναι οι μήνες που αναγνωρίζονται. Το ποσό αυτό μπορεί να καταβληθεί εφάπαξ, οπότε παρέχεται έκπτωση 15%. Ρυθμίζει με ενιαίο τρόπο την εξαγορά των πλασματικών χρόνου και του χρόνου που υπολογίζετε διπλάσιος ή… Διαβάστε τη συνέχεια »
Δηλάδή συνάδελφε αν υποβάλλεις άυριο αναφορά για ανανώριση πλασματικής 5 ετίας προλαβαίνεις για να εισαι στον παλιο τύπο υπολογισμού του 6,67% και όχι το του 20%
α. Αιτήσεις συνταξιοδότησης που έχουν υποβληθεί πριν την έναρξη ισχύος του
παρόντος νόμου, εξετάζονται σύμφωνα με τις διατάξεις του ν.δ. 4202/1961, όπως
ίσχυαν πριν την τροποποίησή τους με τον παρόντα νόμο. Άρα λογικά με αναφορά πριν την ψηφηση πιθανόν προλαβαίνουμε ειτε για συνταξιοδότηση ειτε για αναφνώριση ;
kwstas k
24 Απριλίου 2016 14:32
καλησπέρα.αλλάζει ο τρόπος υπολογισμού(προς τα πάνω φυσικά) για να αναγνωρίσουμε τα έτη εκστρατείας με το νέο ασφαλιστικό?ευχαριστώ.και κάτι ακόμα.προβλέπεται στο νέο ασφαλιστικό κάτι για τους στρατιωτικούς που έχουν ανήλικα τέκνα με ποσοστό αναπηρίας πάνω από 67 η 80%?.ευχαριστώ.
Γιάννης
23 Απριλίου 2016 19:38
Μέχρι τώρα αυτό που ίσχυε ήταν ότι λόγω αυτεπάγγελτης αποστρατείας (λόγω σωματικής ανικανότητας αλλά φαντάζομαι γενικά αυτεπάγγελτη αποστρατεία αρκεί να μην ήταν για πειθαρχικό παράπτωμα),ήταν ότι περικοπή δεν υπάρχει είτε είσαι κάτω των 47 είτε πάνω (μόνο για ένα ποσό πάνω νομίζω από 990 ευρώ περίπου σε ποσοστό 70%) αλλά αυτό δεν ισχύει για το Δημόσιο όπου εκεί έχεις 70% περικοπή έτσι κι αλλιώς.Τώρα με την ψήφιση αυτού του ασφαλιστικού έχω απορία κι εγώ τι γίνεται όσο κι αν έψαξα.Φαντάζομαι θα ισχύουν τα ίδια.Απλά γνωρίζει μήπως κάποιος τι γίνεται με την κατώτατη σύνταξη λόγω σωματικής ανικανότητας;Μέχρι τώρα ήταν στα 342 ευρώ περίπου καθαρά.Προβλέπεται να μειωθούν;Γιατί όσο και να διάβασα δεν κατάλαβα τι ισχύει για αυτήν την κατηγορία συντάξεων,παίζει ρόλο αν είσαι συνταξιούχος Σωμάτων Ασφαλείας ή για όλους ισχύουν τα ίδια;Ξεκάθαρα πάντως δεν έχω διαβάσει κάτι,αν γνωρίζει κάποιος θα ήταν χρήσιμο,αν και ότι είναι να γίνει θα φανεί στα ενημερωτικά σημειώματα.Απλά σε περίπτωση που γίνει και δεν είναι νόμιμο να έχουμε κι εμείς κάτι ως αποδεικτικό για ένσταση.
(υποθετική ημερομηνία ψήφισης ασφαλιστικού νόμου: 04 Μαι 2016)
Ερώτηση: Ο αποστρατευόμενος σε ποιο καθεστώς υπολογισμού υπάγεται; Στο νέο; ή στο παλαιό;
Με εκτίμηση
ΜΑΝΟΣ
23 Απριλίου 2016 10:37
θα ηθελα να ρωτησω στις τριμηνες σου κρατανε ενα ποσο για διαφορα προαγωγης το μτς και ο ελοασ ειναι το ποσο που σου κραταει το μτσ ως βασικο μισθο για να αρχισει να καταβαλει τα μερισματα
Τα έγγραφα μου για συνταξιοδότηση έχουν χρεωθεί σε εισηγητή και κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας με τον κ. Μαρέ του ΓΛΚ θα πληρωθώ τέλος Μαίου. Η πλασματική 5ετία που θα κληθώ να πληρώσω(σε δόσεις) θα υπολογιστεί με το 6,67 ή το 20; Ευχαριστώ.
Με το 6,67 αφου προλαβες πριν την ψηφιση του νομου
Κώστα ευχαριστώ
Για όποιον ενδιαφέρεται τα τηλεφώνα του ΓΛΚ σχετικά με την αναγνώριση για πληροφορίες.
https://portal.gsis.gr/portal/page/portal/SYNTMIST/Content/Syntaxeis/7Ypovoliaitisewn/7.1Armodiesdiefthinseis
Σου το εστειλα κωστα
Αν θες να μου δωσεις ενα email η να μου το στειλει κ. Καρασαββιδης να σου το δωσω το τηλ, γιατι οπως καταλαβαινεις και οι υπαλληλοι δεχονται σωρεια ερωτηματων και ειναι ενας δυο καταβαινεις
Κοινοποιήθηκε mail και στους δύο.
Ευχαριστω το ελαβα.
Αφου βγαζουνε με ευκολια τετοιους νομους για τα παντα γιατι δεν αλλαζουμε το Συνταγμα και να θεσπισουν ενα Συνταγματικο Δικαστηριο οπως ισχυει στην Γερμανια δηλαδη Ακυρωτικο κατουσια. Αυτο θα πει δημοκρατια κυριοι να μπορει η δικαστικη εξουσια βαση Συνταγματος να ακυρωνει νομους αν κρινει οτι θιγονται θεμελειωδες αρχες του ανθρωπου.Εδω το ΣΤΕ η το ελεγκτικο βγαζει αποφασεις πχ για το 50% αλλα γνωμοδοτη δεν ακυρωνει Αυτα ειχα να πω 25000€ για μια πλασματικη 5ετια …βοηθα θεε μου…Ενα μπραβο στο κ.Καρασαββιδη που εχει ακομη αντοχες να απανταει και να βοηθα με της γνωσης του..αλλα θαυματα δεν μπορει να κανει γιατι ουτε το θαυμα δεν μας ζωσει
Μιχάλη πήγες Γ.Λ.Κ. για την αναγνώριση της 5ετίας? Έχεις κάποιο νέο?
Καλημέρα, πηρα τηλέφωνο έναν υπάλληλο που ειναι ειδικά σε αναγνωρίσεις και εκεί απογοητεύτηκα , όχι απο τον υπάλληλο φυσικά όπου ειναι εξαίρετος, αλλα απο τι μου είπε τι ισχύει: Ότι υπάρχει διαφοροποίηση όσο αφορά την πλασματική 5ετία απο τα Σώματα ασφαλείας και τους στρατιωτικούς αφενός στον τύπο αναγνώρισης ότι δηλαδή οι εισφορές ειναι λιγότερο στα σωματα ασφαλείας απο οτι στους στρατιωτικούς (με τον υφιστάμενο νομο) οι στρατιωτικοι 6,67% επι του συνολου των μικτών αποδοχών ενώ στα σωματα ασφαλείας μονο καποιες υπερωρίες επι άλλον συντελεστή που δεν συγκράτησα. Αφετέρου οι αναγνωρίσεις στα σωματα ασφαλείας γίνονται ευκολα με μια απλη αιτηση στο γραφείο προσωπικού . (Φυσικά για διορισμό μετα το 1990 γιατι πριν αναγνωρίζεται αυτοματα.)Ενώ για τους στρατιωτικούς ειναι μια πιο συνθετη διαδικασία. Μου ειπε να περιμένω έτσι και αλλιώς η αιτηση δεν μπορει να παει απευθείας στο ΓΛΚ αλλα στην υπηρεσία που σημαίνει σε καμιά περίπτωση δεν θα προλάβουμε αναμένουμε εξελείξεις για ενα τοσο σοβαρό θέμα. (Δεν θελω να πιστεψω ότι υπαρχει κάτι άλλο…πισω απο αυτες τις τριπλασιες εισφορές για πλασματικά χρόνια σημαίνει πρακτικά σύνταξη με 40 πραγματικά έτη ασφάλισης δηλαδή… Διαβάστε τη συνέχεια »
Σου συμπληρώνω οτι για την αναγνώριση της θητείας κανεις απευθείας αιτηση στο ΓΛΚ ενω για την πλασματικη στην υπηρεσια αρα ισως λεω ισως προλάβεις για την θητεία βεβαια όπως σχολίασε και ο κ.Καρασσαβίδη αν χρειάζεται να τρεξει η πληρωμη τοτε χλωμό δεν προλαβαίνεις αλλα αν αρκεί μονο η πρωτοκόλληση τοτε ναι σε καθε περίπτωση πήγαινε απο εκέι
Ελπίζω να σε βοήθησα ]
Με εκτίμηση
Η αυξηση της εισφορας για την αναγνωρηση ειναι για ολους το ιδιο οπου και να εισαι, ειτε ιδιωτικο τομεα ειτε δημοσιο.
Μιχάλη ποιό είναι το τηλ. του υπαλλήλου γιατί θέλω να ρωτήσω τη περίπτωση να πάω κατευθείαν στο Γ.Λ.Κ. για αναγνώριση στρατού.
Δ/νση Κανονισμού & Εντολής Πληρωμής Στρατιωτικών & Πολεμικών Συντάξεων(Δ44) προκειμένου για τα στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων και των Σωμάτων Ασφαλείας.
ΤΗΛ.: 2103329255
Η διαφορά είναι ότι στην αστυνομία πληρώνουμε 20% επί της αποζημίωσης τού πενθήμερου.Αυτο γίνεται γιατί οι αστυνομικοί περνούν ένα ρεπό την εβδομάδα.Γιαυτο νομίζω ότι για τούς αστυνομικούς δεν θα αλλάξει το πόσο τής κράτησης για αναγνώριση τής πενταετίας.
ΣΜΥ Τάξη 92. Αποστρατευτηκα για λόγους υγείας τον περασμένο μήνα.
Τελικά η “αναγνώριση” της 5ετίας συμφέρει η όχι, σχετικά με την καταβολή μηνιαίας εισφοράς και με αυτά που πρόκειται να λάβεις ως σύνταξη??
ευχαριστω
Με το προηγούμενο καθεστώς σύνταξης και εισφορών (6,67%) σύμφερε πάντα (γινόταν απόσβεση σε 5 χρόνια περίπου).
Με το νέο καθεστώς μικρότερης σύνταξης και μεγαλύτερων εισφορών (20%) θα κάνεις απόσβεση σε 20 χρόνια περίπου.
Και εγω με εναν χοντρικο υπολογισμο αυτο καταλαβα.
Μαλλον ψαχνουν για κοροιδα.
Ευχαριστω πολυ
Δημητρης συμφέρει οπωσδήποτε. Έχεις μια μηνιαία κράτηση 82 ευρώ (σε μένα τουλάχιστον) για ένα χρονικό διάστημα 6 ετών. Εάν δεν θέλεις να τα αναγνωρίσεις υπολόγισε περίπου 200 ευρώ κάτω την σύνταξή σου. Αυτές είναι οι πληροφορίες από το ΓΛΚ όταν ήμουν κι εγώ σε φάση που έψαχνα τι να κάνω.
Βρε αδερφε… Πως βγαινει αυτο το ποσο της εισφορας, εφοσον το κοστος πλησιαζει τα 20.000 €???
Συγνώμη Δημήτρη, είχα στο μυαλό μου την δική μου περίπτωση και απάντησα σκεπτόμενος τα δικά μου δεδομένα, μη έχοντας υπ’ όψη το νέο ποσοστό της εισφοράς. Συγνώμη εάν σε μπέρδεψα.
καλησπέρα.οι ενώσεις αποστράτων κάνουν κάτι για το θέμα της μάχιμης πενταετίας ή δεν τους ενδιαφέρει το θέμα??.ευχαριστώ…….
ΚΥΡΙΕ ΑΧΙΛΛΕΑ Η ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΜΕ ΕΞΑΓΟΡΑ ΤΩΝ ΠΛΑΣΜΑΤΙΚΩΝ ΕΤΩΝ ΑΦΟΡΑ ΟΛΟΥΣ ΟΣΟΥΣ ΘΑ ΒΓΟΥΝ ΣΤΗΝ ΣΥΝΤΑΞΗ ΑΠΟ ΤΟ 2016 ΚΑΙ ΜΕΤΑ Η ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΟ ΕΤΟΣ ΠΟΥ ΕΝΤΑΧΘΗΚΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΤΟΝ ΣΞ?
καλησπερα! οπως καταλαβατε το νομοσχεδιο μας βαζει ταφοπλακα στα ονειρα μας! δε θα παρουμε ποτε συνταξη αφου ζητανε να υπηρετησουμε 40 χρονια! εγω καταταχθηκα το 1991 αφου ζητανε 20000 ευρω για την πλασματικη πενταετια ποιος θα τα πληρωσει? πολλοι συναδελφοι με λιγοτερα χρονια απο εμενα εχουν αρρωστησει ηδη ποσο μαλλον να νατεξεις 40 χρονια? κριμα για ολους μας! καταφεραν να χρεωκοπησουν τη χωρα και τωρα δε ξερω τι προσπαθουν να μαζεψουν? το να γυρισουμε στη δραχμη το βλεπω αναποφευκτο εκτος κι αν απο τις περικοπες τις δικες μας σωσουν κατι αν και δε το βλεπω!
καλήμερα συνάδελφε έχεις δίκιο σε ολα μας τελείωσαν .Ωμος ακούγετε οτι δεν θα ψηφιστεί το ασφαλιστικό και οτι 12 ιουνιου παμε για εκλογες
κ.Καρασαββίδη σίγουρα τα ερωτήματα έρχονται βροχή αλλα εαν διαβάσατε τον νεο ασφαλιστικό δίνεται και εσείς την ίδια ερμνηνία περι αύξηση του ποσοστού αναγνώρισης πλασματικής 5ετίας απο 6,67% σε 20% και αν προλαβαίνουμε την αναγνώριση μεχρι την ψήφιση του ;
Με εκτίμηση
http://enstoloi.net/aeroporia/comment-page-168/#comment-27322
Ευχαριστώ κ.Αχιλλέα άρχισα και εγω να ερμηνεύω δηλαδή χρειάζεται για την αναγνώριση της πλασματικής 5ετίας= 6000 ανάλογα με τις αποδοχές με τα υπάρχων δεδομένα και τώρα θα ζητήσουν 18.000 ευρώ ..αναρατιώμαι με τον νομοθέτη…ποιος θα τολμήσει να αναγνωρίσει το οτιδήποτε
Έαν πάντος προλάβω θα σας ενημερώσω άυριο καταθέτω αίτηση..απευθείας στο ΓΛΚ με αρ.Πρωτ.
Με εκτίμηση
και για ενημέρωσή σας για την προηγούμενη ερώτηση:Ο λογιζόμενος στο διπλάσιο χρόνος συντάξιμης υπηρεσίας των πολιτικών υπαλλήλων και των στρατιωτικών καθώς και οι αναγνωριζόμενοι πλασματικοί χρόνοι ασφάλισης, σύμφωνα με τις διατάξεις της συνταξιοδοτικής νομοθεσίας του Δημοσίου, όπως αυτές ίσχυαν μέχρι την έναρξη ισχύος του νόμου αυτού. Όπου για την αναγνώριση των πλασματικών αυτών χρόνων ασφάλισης προβλέπεται καταβολή εισφοράς, η αναγνώριση γίνεται με την καταβολή από τον ασφαλισμένο για κάθε μήνα αναγνωριζόμενου χρόνου ασφάλισης της εισφοράς ασφαλισμένου και εργοδότη, στο ποσοστό που ισχύει κατά το χρόνο υποβολής της αίτησης εξαγοράς. Η ως άνω εισφορά υπολογίζεται επί των αποδοχών του ασφαλισμένου κατά το μήνα υποβολής της αίτησης εξαγοράς και, εφόσον έχει διακοπεί η απασχόληση, επί των αποδοχών του τελευταίου μήνα απασχόλησης προσαυξανόμενων κατά την ετήσια μεταβολή μισθών, όπως προκύπτει από τα στοιχεία της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής. Το συνολικό ποσό της κατά τα ανωτέρω εξαγοράς καταβάλλεται σε τόσες μηνιαίες δόσεις, όσοι είναι οι μήνες που αναγνωρίζονται. Το ποσό αυτό μπορεί να καταβληθεί εφάπαξ, οπότε παρέχεται έκπτωση 15%. Ρυθμίζει με ενιαίο τρόπο την εξαγορά των πλασματικών χρόνου και του χρόνου που υπολογίζετε διπλάσιος ή… Διαβάστε τη συνέχεια »
Δηλάδή συνάδελφε αν υποβάλλεις άυριο αναφορά για ανανώριση πλασματικής 5 ετίας προλαβαίνεις για να εισαι στον παλιο τύπο υπολογισμού του 6,67% και όχι το του 20%
Με εκτίμηση
α. Αιτήσεις συνταξιοδότησης που έχουν υποβληθεί πριν την έναρξη ισχύος του
παρόντος νόμου, εξετάζονται σύμφωνα με τις διατάξεις του ν.δ. 4202/1961, όπως
ίσχυαν πριν την τροποποίησή τους με τον παρόντα νόμο. Άρα λογικά με αναφορά πριν την ψηφηση πιθανόν προλαβαίνουμε ειτε για συνταξιοδότηση ειτε για αναφνώριση ;
καλησπέρα.αλλάζει ο τρόπος υπολογισμού(προς τα πάνω φυσικά) για να αναγνωρίσουμε τα έτη εκστρατείας με το νέο ασφαλιστικό?ευχαριστώ.και κάτι ακόμα.προβλέπεται στο νέο ασφαλιστικό κάτι για τους στρατιωτικούς που έχουν ανήλικα τέκνα με ποσοστό αναπηρίας πάνω από 67 η 80%?.ευχαριστώ.
Μέχρι τώρα αυτό που ίσχυε ήταν ότι λόγω αυτεπάγγελτης αποστρατείας (λόγω σωματικής ανικανότητας αλλά φαντάζομαι γενικά αυτεπάγγελτη αποστρατεία αρκεί να μην ήταν για πειθαρχικό παράπτωμα),ήταν ότι περικοπή δεν υπάρχει είτε είσαι κάτω των 47 είτε πάνω (μόνο για ένα ποσό πάνω νομίζω από 990 ευρώ περίπου σε ποσοστό 70%) αλλά αυτό δεν ισχύει για το Δημόσιο όπου εκεί έχεις 70% περικοπή έτσι κι αλλιώς.Τώρα με την ψήφιση αυτού του ασφαλιστικού έχω απορία κι εγώ τι γίνεται όσο κι αν έψαξα.Φαντάζομαι θα ισχύουν τα ίδια.Απλά γνωρίζει μήπως κάποιος τι γίνεται με την κατώτατη σύνταξη λόγω σωματικής ανικανότητας;Μέχρι τώρα ήταν στα 342 ευρώ περίπου καθαρά.Προβλέπεται να μειωθούν;Γιατί όσο και να διάβασα δεν κατάλαβα τι ισχύει για αυτήν την κατηγορία συντάξεων,παίζει ρόλο αν είσαι συνταξιούχος Σωμάτων Ασφαλείας ή για όλους ισχύουν τα ίδια;Ξεκάθαρα πάντως δεν έχω διαβάσει κάτι,αν γνωρίζει κάποιος θα ήταν χρήσιμο,αν και ότι είναι να γίνει θα φανεί στα ενημερωτικά σημειώματα.Απλά σε περίπτωση που γίνει και δεν είναι νόμιμο να έχουμε κι εμείς κάτι ως αποδεικτικό για ένσταση.
Ημερομηνία διαγραφής 06 Μαι 2016
Ημερομηνία δημοσίευσης ΦΕΚ 06 Απρ 2016
(υποθετική ημερομηνία ψήφισης ασφαλιστικού νόμου: 04 Μαι 2016)
Ερώτηση: Ο αποστρατευόμενος σε ποιο καθεστώς υπολογισμού υπάγεται; Στο νέο; ή στο παλαιό;
Με εκτίμηση
θα ηθελα να ρωτησω στις τριμηνες σου κρατανε ενα ποσο για διαφορα προαγωγης το μτς και ο ελοασ ειναι το ποσο που σου κραταει το μτσ ως βασικο μισθο για να αρχισει να καταβαλει τα μερισματα