Καλησπερα. Ημερ/νια πρωτ. 23/8/16.Σημερα με πηραν απο ΕΛΟΑΣ για αποστολη Φ.Ε. . Καταθεση εφαπαξ εως 15 Νοε
petros
1 Οκτωβρίου 2017 21:56
Κύριε Καρασαββίδη καλησπέρα.
Στις μονάδες κυκλοφορεί ως φάρσα δυστυχώς όμως και στο ίντερνετ. http://www.enoplos.com/2017/09/44574.html http://www.enoplos.com/2017/09/blog-post_955.html
Θα ήθελα λοιπόν να ρωτήσω: π.χ. ΕΠΟΠ που μπήκε στο στράτευμα 28 ετών και θα αποστρατευτεί σύμφωνα με το νόμο 445/74 σε ηλικία 50 ετών ως αλχίας δηλαδή θα έχει 22 χρόνια υπηρεσία θα συνταξιοδοτηθεί άμεσα ή στα 60 του; θα πρέπει να αναγνωρίσει πλασματική πενταετία ή και στρατιωτική θητεία;αν μπορείτε αναρτήστε και σχετικούς νόμους έτσι ώστε να λυθούν οριστικά απορίες.
Φιλε kostastam τα 15χρονια απαιτουμενα ετη ,ισχυουν για αυτους που εχουν θεμελειωσει συντ.δικαιωμα μεχρι την 31-12-2014. Για οσους θεμελειωνουν απο 1-1-2015 και μετα δεν εχω βρει να αναγραφεται σε καποιο νομο κατι !!!
Καλημέρα.petros σε αναμονή της απάντησης από τον κύριο Καρασαββιδη θα ήθελα να σου πω ότι συμφωνώ με τον kostastam. Το θέμα έχει αναλυθεί πολλές φορές.οσο για τις αναρτήσεις που μας παραπέμπεις δεν διαβάζω κάποιον νόμο ή διευκρινηστηκη εγκύκλιος που να αναφέρει ρητά ότι όσοι αποστρατευονται αυτεπαγγελτα λόγω ορίου ηλικίας δεν δικαιούνται σύνταξη άμεσα.Ενω υπάρχει ο νομος 3865/10 που αναφέρει ότι όσοι αποστρατευονται αυτεπαγγελτα για πειθαρχικα παραπτωματα δικαιούνται σύνταξη στα 60 ή ημεροχρονολογιακα όταν συμπληρώνουν 35ετία.Πιστευω ότι αν υπήρχε θέμα και για όσους αποστρατευονται με όριο ηλικίας στον νόμο θα αναφερόταν ρητά όπως για αυτούς με πειθαρχικα παραπτωματα.
Εκτορα συμφωνώ σε αυτό που υποστηρίζεις ότι ο νομος δεν αναφέρει ρητά ότι με αυτεπαγγελτη αποστρατεια παίρνεις τη σύνταξη σου άμεσα.Αλλα ομως σε κάθε νόμο αναφέρονται μόνο οι αλλαγές που προκύπτουν σε σχέση με τον προηγούμενο.π.χ στον3865/10 από ότι θυμάμαι δεν αναφέρεται καθόλου στις αποστρατειες για λόγους υγείας γιατί εξ υπακούεται ότι παίρνουν την σύνταξη τους άμεσα όπως και με προηγούμενους νόμους.
Τα περί λήψης σύνταξης για αυτεπαγγελτη αποστρατεια λόγω κατάληψης ορίου ηλικίας στα 60 ή στα 67 δεν αναφέρεται πουθενά σε κανένα νόμο.
Φιλε andr για αυτους που θεμελειωσαν εως 31-12-2014 αναφερεται κανονικοτατα.Για τους μετα υπαρχει η ασαφεια.Δυστυχως δεν πρεπει να βασιζομαστε στα “εξυπακουεται” γιατι τα πραγματα εχουν δειξει οτι αλλαζουν μερα με τη μερα(βλεπε συνταξεις χηρειας).Να ειστε παντα καλα.
Συνάδελφος έφυγε μέ αυταπαγγελτη αποστρατεία λόγω μη προαγωγής για τρίτη φορά στον επόμενο βαθμό (κακές βαθμολογίες)Αύγουστο τού 16 . Είχε συμπληρώμενα 20+ χρόνια υπηρεσίας και συνταξιοδοτηθηκε άμεσα.
Δεν ξέρω άν βοηθάω σέ κάτι
Ρε παιδιά το Π.Δ. 169/2007 (Τμήμα Β’, Κεφάλαιο Α΄ Άρθρο 26 παρ. 1β) προβλέπει ότι δικαιούνται σύνταξης οι αποχωρήσαντες με όριο ηλικίας και 15ετή τουλάχιστον ΣΥΝΤΑΞΙΜΗ υπηρεσία (και μάλιστα ζητάει μόνο 10ετή ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ). Στο άρθρο 56 παρ. 3 εδαφ. γγ, τους εξαιρεί από τα όρια ηλικίας αλλά και ορίζει αποχώρηση χωρίς δική τους υπαιτιότητα (περίπτωση που αναφέρει παραπάνω ο kostas για τον γνωστό του). Επίσης ο 3865/2010, παρά τις πολλές παραπομπές και καταργήσεις άρθρων του 167/2007 που περιέχει, τις εν λόγο διατάξεις δεν τις καταργεί. Δεν υπάρχει και άλλος νόμος που να τις καταργεί.
Τέλος υπόψη ότι οι αποχωρήσαντες με όριο ηλικίας είναι σαν να έφυγαν αυτεπάγγελτα και θεμελιώνουν δικαίωμα την ημέρα της διαγραφής τους.
Κώστα όπως τα λες έχουν τα πράγματα. Ο Αχιλλέας στις FAQ στα κεφάλαια 2.3 και 3.1 έχει αναλύσει απλά και κατανοητά όσα ισχύουν μέχρι σήμερα. Όλα όσα γράφει κανονίζονται κατά βάση από το Π.Δ 169/2007 και όσους μεταγενέστερους νόμους έχουν εκδοθεί. Η προϋπόθεση των 40 συντάξιμων ετών ή του 60ου έτους της ηλικίας του Ν3865/2010 (άρθρο 20 παρ.4 ) αφορά μόνο την θεμελίωση του δικαιώματος σύνταξης για αποστρατεία με αίτηση και όχι τις υπόλοιπες περιπτώσεις. Στην σελίδα του υπουργείου οικονομικών http://www.minfin.gr/documents/31341/712077/%CE%91%CE%99%CE%A4%CE%99%CE%91+%CE%91%CE%A0%CE%9F%CE%9C%CE%91%CE%9A%CE%A1%CE%A5%CE%9D%CE%A3%CE%97%CE%A3+%CE%9D%CE%95%CE%9F+2.pdf/4fabbcf9-1a11-4db8-b66c-58f9c4693578 έχει πίνακα με τις περιπτώσεις αποστρατείας και αναφέρεται και εδώ ξεκάθαρα ότι σε αποστρατεία με όριο ηλικίας απαιτούνται 15 συντάξιμα από τα οποία 10 πραγματικά όπως τόνισες παραπάνω. Υ.Γ 1 Το εδάφιο γγ της παρ. 3 του άρθρου 56 έχει καταργηθεί από το Άρθρο πρώτο, Υποπαράγραφος Β2β Ν.4093/2012 αλλά το αντίστοιχο για τους στρατιωτικούς είναι το Άρθρο 26 παρ. 1γ που μετά από την τροποποίηση του από το άρθρο 22 παρ. 5 Ν.4387/2016 λέει «Αν απομακρυνθεί από τις τάξεις χωρίς υπαιτιότητά του και έχει δεκαπενταετή συντάξιμη υπηρεσία, από την οποία τέτοια δεκαετή πραγματική στρατιωτική.» και αφορά την περίπτωση ΑΚΟΥΣΙΑ… Διαβάστε τη συνέχεια »
vare
30 Σεπτεμβρίου 2017 17:39
Κε Καρασαβίδη επανέρχομαι στο ν.4093/12, σχετικά με τις μειώσεις στα μερίσματα των ΜΤ και ΕΚΟΕΜ και θέλω να κάνω τρεις παρατηρήσεις, επί των οποίων θα σας παρακαλούσα να έχω το σχόλιό σας. Πρώτον, πως είναι δυνατόν να εφαρμόζουν τα ταμεία ένα νόμο, ο οποίος έχει καταργηθεί. Δεύτερον, η μείωση αυτή δεν είναι ενιαία για όλους, διότι σε άλλους είναι 5%, σε άλλους 10%, σε άλλους 15% και σε άλλους 0 και κατά συνέπεια αντίκειται στην αρχή της αναλογικότητας και της ισότητας. Τρίτον το άθροισμα των κύριων συντάξεων και των μερισμάτων, μετά τον επανυπολογισμό θα αλλάξει, αλλού θα μειωθεί και αλλού θα αυξηθεί (περίπτωση εξαμήνων πτητικών,αλεξιπτωτιστών, καταδυτικών κλπ), συνεπώς τα ΜΤ και ΕΚΟΕΜ θα πρέπει να επανυπολογίσουν την μείωση του νόμου αυτού. Τέταρτον, πως είναι δυνατόν η μείωση ενός καταργηθέντος νόμου να επιβληθεί και στους νέους μερισματούχους, αφού ο νόμος αυτός ουδέποτε ίσχυσε για αυτούς. Με βάση τα προαναφερθέντα έχω την άποψη και εκτιμώ, ότι το πιθανότερο είναι τα ΜΤ και ΕΚΟΜ να προβούν σε μείωση των μεριδίων των μερισμάτων, εφόσον προκύψουν ελλείμματα προκειμένου να μην παραβιασθεί η μνημονική ρήτρα των… Διαβάστε τη συνέχεια »
Ο Ν.4093/12 δεν καταργήθηκε, απλά καταργήθηκαν με εγκυκλίους ορισμένες μνημονιακές μειώσεις, μόνο στις περιπτώσεις που αναπροσαρμόστηκε (μειώθηκε) η εκάστοτε οικονομική παροχή. Ο Ν.4093 προέβλεπε τη μείωση κατά το ίδιο ποσοστό (5-10-15% κλπ) στην κύρια σύνταξη, σε όλα τα μερίσματα (ΜΤΣ/Ν/Α και ΜΤΠΥ) και σε όλα τα επικουρικά. Σε όσα από τα παραπάνω έγινε αναπροσαρμογή καταργήθηκαν οι μνημονιακές μειώσεις. Αρχικά μειώθηκε κατά 50% το μέρισμα ΜΤΠΥ (ΔΥ και ΣΑ), οπότε καταργήθηκε σε αυτό η μείωση του Ν.4093. Μετά αναπροσαρμόστηκαν προς τα κάτω τα επικουρικά των ΣΑ, οπότε καταργήθηκε η μείωση του Ν.4093. Τέλος αναπροσαρμόστηκε προς τα κάτω η σύνταξη (με το Ν.4387/16), οπότε καταργήθηκε η μείωση του Ν.4093. Εάν αναπροσαρμοστούν (προς τα κάτω) τα μερίσματα όπως εικάζεις, όντως θα καταργηθεί η μείωση του Ν.4093 και σε αυτά. Αυτή είναι μία λογική λύση διαδικαστικού χαρακτήρα, χωρίς όμως ουσιαστικό αντίκρυσμα. Ότι και να ισχύσει το ύψος του (πληρωτέου) μερίσματος θα είναι πρακτικά το ίδιο, καθώς πάντα θα εξαρτάται αποκλειστικά από τον ισολογισμό (έσοδα-έξοδα) των ταμείων. Όσο για το θέμα της αναλογικότητας εννοείται ότι οποιαδήποτε οριζόντια περικοπή είναι άδικη και για τον ίδιο λόγο… Διαβάστε τη συνέχεια »
Καλησπερα κ. Αχιλλέα.Μπηκα στο στρατό 1/6/1992.Εχω ένα παιδί από το πρώτο μου γάμο, και δυο παιδιά από τον δεύτερο.Το τελευταίο γεννήθηκε το 2013.Γνωριζεται αν μπορώ να κάνω χρήση της 20ετιας σαν τριτεκνος η όχι;Και αν ναι μέχρι πότε έχω αυτό το δικαίωμα; Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
https://enstoloi.net/ergalia/dikaioma-sintaxis/
Βαζεις τα στοιχεια σου και εχεις την απαντηση. Απο την στιγμη που δικαιουσαι συνταξης το δικαιωμα αυτο δεν το χανεις και το ασκεις οποτε εσυ θες. Παντως πρεπει να το σκεφτεις πολυ καλα γιατι οι συνταξεις εχουν γινει φιλοδωρηματα και επεται συνεχεια απο 2019 και μετα. Αν δεν εχεις αλλες πηγες εισοδηματος μην το κουνησεις……βημα
Δημήτρης
27 Σεπτεμβρίου 2017 21:50
Επιτέλους κατατέθηκε στη βουλή το νομοσχεδιο για την παραμονή ΈΟΘ μέχρι 58 χρονών
Κατατέθηκε….όχι ότι ψηφίστηκε.
– Κάτσε να μπορούμε να είμαστε στα πόδια μας πρώτα !!
– Και μην στεναχωριέσται η ¨η υπηρεσία’ βρίσκει τρόπους να σου “βγάζει την ψυχή” οπότε μην το θεωρείς δεδομένο ότι θα αντέξεις κιόλας
Καλημέρα.Kostastam αυτο που κατατειθεται στο νομοσχέδιο(για παράταση ορίου ηλικίας στα 58) από ότι καταλαβαινω αναφέρεται μόνο για αξιωματικους και όχι υπαξιωματικους για τους οποίους είχε γίνει συζήτηση στο σχόλιο που παραθέτεις.
οπς. Ναι φίλε? Παρανόησα μάλλον γιατί περιμένουμε να κατατεθεί το ν/σ σχετικά με τη ρύθιση των θεμάτων που λέγαμε και όταν είδα πρωί – πρωί ότι κατατέθηκε ν/σ από το Αμύνης θεώρησα ότι πρόκειται για αυτό. Σόρρυ.
Kostastam έκανα την προηγούμενη διευκρινηστηκη ανάρτηση γιατί δεν είχα δει το σχόλιο σου που είχε προηγηθεί.
smanos
27 Σεπτεμβρίου 2017 19:03
Έκανα πρόσφατα ενέργεια αλλαγής λογαριασμού κατάθεσης της σύνταξης προς την τράπεζα που θέλω χρησιμοποιώντας το ενημερωτικό της σύνταξής μου. Το ερώτημά μου είναι εάν η αλλαγή αυτή γίνει αυτόματα και για τα βοηθήματα ΜΤΣ & ΕΚΟΕΜΣ ή μήπως πρέπει να κάνω ξεχωριστή ενέργεια για αυτά;;;
Κ. Αχιλλέα καλησπέρα εχω υποβαλει αιτηση αποστρατειας και περιμένω. Είμαι εθελόντρια με βαθμο Λγου και μπηκα στο στρατό το 1989 .Φευγω με 28 πραγματικά και 4 παραμεθοριου.Θα μπορουσα να κανω χρηση και τα 3 του Κονδύλη και αν ναι πως ευχαριστώ πολύ εκ τβν προτέρων…
Αγαπητή Σοφία τα 3 έτη Κονδύλη (3/35 Ανθστή) ήταν τα χρόνια που τα χρησιμοποιούσες εφόσον εσύ ήθελες με αίτηση σου στην υπηρεσία σου (Τμ. Οικον.), όταν υπέβαλες την αίτηση αποστρατείας σου (και συνέφερε να κάνεις χρήση εφόσον είχες από 25 χρ. ~ 30 χρ.) υπηρεσίας. !! Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να σου “ανεβάζει” τα χιλιοστά της σύνταξης του ΓΛΚ, σύμφωνα όμως με τη παλιά νομοθεσία υπολογισμού συντάξεων. (που ήταν μέγιστο τα 800 χιλιοστά).
Εφόσον (μάλλον σίγουρα !!), έχεις κάνει αίτηση αποστρατείας μετά την 01/07/2016, (καθώς εάν είχες υποβάλει αίτηση αποστρατείας πριν τις 30/6/16 θα είχε υπολογιστεί η σύνταξή σου με το παλιό τρόπο), στο νέο τρόπο υπολογισμού συντάξεων (ν. 4387/16 & ν. 4472/17) δεν παίζουν κανένα απολύτως ρόλο. !!
Οι φίλοι πιο πάνω μάλλον σε μπερδεύουν με αυτά που σου αναφέρουν, για τα 3 χρόνια του ν. 3865/10. Εσύ αφού μπήκες το 1989 στις Ε.Δ. ούτως ή άλλος δεν πληρώνεις αυτά τα 3 χρόνια, καθώς έχεις θεμελιώσει συνταξιοδοτικό δικαιωμα από το 2014. !!
Ανέστη ποτέ δεν χάνεις το εφάπαξ. Πρέπει να μιλάς μάλλον για παραίτηση οπότε για κοίτα στο Κεφ. 2, παρ. 3, εδαφ. Γ1, στη σελίδα https://enstoloi.net/voithimata/faq-erotisis/ (επιστρέφονται άτοκα οι εισφορές που είχες καταβάλει για εφάπαξ).
Δεν μιλάω για σύνταξη αφού τον Μάιο του 2018 κλείνω 25 χρόνια και κατοχυρώνω στα 40 πλέων αν και τρίτεκνος, λογικά θα φύγω με παραίτηση και θέλω να μάθω αν θα πάρω πίσω κάτι από το ΕΦΑΠΑΞ και από τις εισφορές για τα παιδιά. Επίσης θα θελα να ρωτήσω αν δηλώσω παραίτηση μπαίνω στην ίδια σειρά για την καταβολή του ΕΦΑΠΑΞ (εάν δικαιούμαι κάτι) όπως οι υπόλοιποι που βγήκαν στην σύνταξη, ή νωρίτερα?
Στην ανωτέρω ερώτηση (2.3.Γ.1) αναφέρονται οι κρατήσεις που επιστρέφονται.
Γιάννης
22 Σεπτεμβρίου 2017 20:51
Καλησπέρα σε όλους. Μια ερώτηση αν μπορεί κάποιος να βοηθήσει. ΄Εγκριση Κίνησης για οριστικό τόπο διαμονής στην Αττική από μονάδα Δ΄ΣΣ λόγω αποστρατείας , ποσό 2.040,00 ευρώ. Κατάθεση σήμερα στο λογαριασμό μου, δύο μήνες μετά την υποβολή των δικαιολογητικών 1.570.00 ευρώ. Διαφορά 470,00 ευρώ λιγότερα από την εγκριτική του Δ΄ΣΣ. Τι μπορεί να συμβαίνει? Ευχαριστώ.
ΓΙΑΝΝΗ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!! ΠΑΡΕ ΕΝΑ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΣΤΟ ΚΤΣ ΠΟΥ ΣΟΥ ΕΚΑΝΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΘΕΣΗ. ΑΝ Η ΕΓΚΡΙΤΙΚΗ ΔΙΑΤΑΓΗ ΓΡΑΦΕΙ 2040, ΤΟΤΕ ΟΝΤΩΣ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ 470 ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΗ.ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΠΟΥ 205 ΕΥΡΩ.
Γιάννη καλημέρα, είμαι απόστρατος αστυνομικός και αντιμετωπίζω το ίδιο πρόβλημα. “Εγκριτική” 2600 και μου έβγαλαν τελικό 2000 ευρώ. Έχω ψάξει νομοθεσία κ.λπ. και προσπαθώ να βγάλω άκρη με το θέμα. Θα ήθελα να διασταυρώσω κάποια στοιχεία και με την δική σου περίπτωση. Αν θέλεις στείλε μου το τηλέφωνό σου στο [email protected]
Συνάδελφοι καλησπέρα! Γιώργο Π θα μελετήσω το σχόλιο μήπως καταλάβω κάτι και Γιώργο 15 οπωσδήποτε θα τηλεφωνήσω στο ΚΤΣ τη Δευτέρα για διευκρινήσεις. Σπύρο θα σου στείλω τηλ. Ευχαριστώ όλους & καλό Σ/Κ.
Καλησπέρα σε όλους. Ο γρίφος λύθηκε. Κάποιο λάθος υπολογισμού χιλιομετρικής απόστασης από το ΚΤΣ που έγινε η κατάθεση. Θα καταθέσουν επιπλέον 227.00 ευρώ καθαρά, Αναμένω, Τα λάθη είναι για τους ανθρώπους δεν αντιλέγω. αλλά πρέπει να τα ψάχνουμε αυτά, Ευχαριστώ όλους και ιδιαίτερα τον Σπύρο, Καλό βράδυ,
Ημερομηνια πρωτοκολου 20/07/2016 Καταθεση Εφαπαξ 10/10/2017 με το κολο ευχομαι και στους επομενους
ΠΙΣΤΩΘΗΚΕ ΣΤΗ ΤΡΑΠΕΖΑ 10/10/2017 ΤΟ ΕΦΑΠΑΞ ΜΕ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΠΡΩΤ 7/7/2016.
Κατάθεση δικαιολογητικών 21/7/2016 …σήμερα μου ζήτησαν αποστολή ΦΕ με πίστωση Εφ απαξ εως 15 Νοε
Καλησπερα. Ημερ/νια πρωτ. 23/8/16.Σημερα με πηραν απο ΕΛΟΑΣ για αποστολη Φ.Ε. . Καταθεση εφαπαξ εως 15 Νοε
Κύριε Καρασαββίδη καλησπέρα.
Στις μονάδες κυκλοφορεί ως φάρσα δυστυχώς όμως και στο ίντερνετ. http://www.enoplos.com/2017/09/44574.html
http://www.enoplos.com/2017/09/blog-post_955.html
Θα ήθελα λοιπόν να ρωτήσω: π.χ. ΕΠΟΠ που μπήκε στο στράτευμα 28 ετών και θα αποστρατευτεί σύμφωνα με το νόμο 445/74 σε ηλικία 50 ετών ως αλχίας δηλαδή θα έχει 22 χρόνια υπηρεσία θα συνταξιοδοτηθεί άμεσα ή στα 60 του; θα πρέπει να αναγνωρίσει πλασματική πενταετία ή και στρατιωτική θητεία;αν μπορείτε αναρτήστε και σχετικούς νόμους έτσι ώστε να λυθούν οριστικά απορίες.
Νομίζω ότι έχει απαντηθεί παλαιότερα αλλά και εδώ : Κεφ.2 παρ.3 ενότητα Β2, στο : https://enstoloi.net/voithimata/faq-erotisis/
Φιλε kostastam τα 15χρονια απαιτουμενα ετη ,ισχυουν για αυτους που εχουν θεμελειωσει συντ.δικαιωμα μεχρι την 31-12-2014. Για οσους θεμελειωνουν απο 1-1-2015 και μετα δεν εχω βρει να αναγραφεται σε καποιο νομο κατι !!!
Καλημέρα.petros σε αναμονή της απάντησης από τον κύριο Καρασαββιδη θα ήθελα να σου πω ότι συμφωνώ με τον kostastam. Το θέμα έχει αναλυθεί πολλές φορές.οσο για τις αναρτήσεις που μας παραπέμπεις δεν διαβάζω κάποιον νόμο ή διευκρινηστηκη εγκύκλιος που να αναφέρει ρητά ότι όσοι αποστρατευονται αυτεπαγγελτα λόγω ορίου ηλικίας δεν δικαιούνται σύνταξη άμεσα.Ενω υπάρχει ο νομος 3865/10 που αναφέρει ότι όσοι αποστρατευονται αυτεπαγγελτα για πειθαρχικα παραπτωματα δικαιούνται σύνταξη στα 60 ή ημεροχρονολογιακα όταν συμπληρώνουν 35ετία.Πιστευω ότι αν υπήρχε θέμα και για όσους αποστρατευονται με όριο ηλικίας στον νόμο θα αναφερόταν ρητά όπως για αυτούς με πειθαρχικα παραπτωματα.
Andr αυτα που γραφεις ειναι εντελως θεωρητικα!!!Δεν υπαρχει πουθενα κατι που να αναγραφει οτι αυτοι που θεμελειωνουν μετα την 1-1-2015 ,και αποστρατευονται λογω οριου ηλικιας παιρνουν αμεσα συνταξη!!!Να υποθεσω αμελεια του νομοθετη;Ισως!!!Αν ετσι ειναι θα πρεπει να περιληφθει σχετικη νομοθετικη ρυθμιση.
Εκτορα συμφωνώ σε αυτό που υποστηρίζεις ότι ο νομος δεν αναφέρει ρητά ότι με αυτεπαγγελτη αποστρατεια παίρνεις τη σύνταξη σου άμεσα.Αλλα ομως σε κάθε νόμο αναφέρονται μόνο οι αλλαγές που προκύπτουν σε σχέση με τον προηγούμενο.π.χ στον3865/10 από ότι θυμάμαι δεν αναφέρεται καθόλου στις αποστρατειες για λόγους υγείας γιατί εξ υπακούεται ότι παίρνουν την σύνταξη τους άμεσα όπως και με προηγούμενους νόμους.
Τα περί λήψης σύνταξης για αυτεπαγγελτη αποστρατεια λόγω κατάληψης ορίου ηλικίας στα 60 ή στα 67 δεν αναφέρεται πουθενά σε κανένα νόμο.
Φιλε andr για αυτους που θεμελειωσαν εως 31-12-2014 αναφερεται κανονικοτατα.Για τους μετα υπαρχει η ασαφεια.Δυστυχως δεν πρεπει να βασιζομαστε στα “εξυπακουεται” γιατι τα πραγματα εχουν δειξει οτι αλλαζουν μερα με τη μερα(βλεπε συνταξεις χηρειας).Να ειστε παντα καλα.
Petros αν μπεις στην ενότητα σχόλια ΔΙΑΚΛΑΔΙΚΑ(παλαιότερα σχόλια) θα διαβάσεις σειρά συζητήσεων για το θέμα που ενδιαφέρεσαι.
Συνάδελφος έφυγε μέ αυταπαγγελτη αποστρατεία λόγω μη προαγωγής για τρίτη φορά στον επόμενο βαθμό (κακές βαθμολογίες)Αύγουστο τού 16 . Είχε συμπληρώμενα 20+ χρόνια υπηρεσίας και συνταξιοδοτηθηκε άμεσα.
Δεν ξέρω άν βοηθάω σέ κάτι
Ρε παιδιά το Π.Δ. 169/2007 (Τμήμα Β’, Κεφάλαιο Α΄ Άρθρο 26 παρ. 1β) προβλέπει ότι δικαιούνται σύνταξης οι αποχωρήσαντες με όριο ηλικίας και 15ετή τουλάχιστον ΣΥΝΤΑΞΙΜΗ υπηρεσία (και μάλιστα ζητάει μόνο 10ετή ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ). Στο άρθρο 56 παρ. 3 εδαφ. γγ, τους εξαιρεί από τα όρια ηλικίας αλλά και ορίζει αποχώρηση χωρίς δική τους υπαιτιότητα (περίπτωση που αναφέρει παραπάνω ο kostas για τον γνωστό του). Επίσης ο 3865/2010, παρά τις πολλές παραπομπές και καταργήσεις άρθρων του 167/2007 που περιέχει, τις εν λόγο διατάξεις δεν τις καταργεί. Δεν υπάρχει και άλλος νόμος που να τις καταργεί.
Τέλος υπόψη ότι οι αποχωρήσαντες με όριο ηλικίας είναι σαν να έφυγαν αυτεπάγγελτα και θεμελιώνουν δικαίωμα την ημέρα της διαγραφής τους.
Κώστα όπως τα λες έχουν τα πράγματα. Ο Αχιλλέας στις FAQ στα κεφάλαια 2.3 και 3.1 έχει αναλύσει απλά και κατανοητά όσα ισχύουν μέχρι σήμερα. Όλα όσα γράφει κανονίζονται κατά βάση από το Π.Δ 169/2007 και όσους μεταγενέστερους νόμους έχουν εκδοθεί. Η προϋπόθεση των 40 συντάξιμων ετών ή του 60ου έτους της ηλικίας του Ν3865/2010 (άρθρο 20 παρ.4 ) αφορά μόνο την θεμελίωση του δικαιώματος σύνταξης για αποστρατεία με αίτηση και όχι τις υπόλοιπες περιπτώσεις. Στην σελίδα του υπουργείου οικονομικών http://www.minfin.gr/documents/31341/712077/%CE%91%CE%99%CE%A4%CE%99%CE%91+%CE%91%CE%A0%CE%9F%CE%9C%CE%91%CE%9A%CE%A1%CE%A5%CE%9D%CE%A3%CE%97%CE%A3+%CE%9D%CE%95%CE%9F+2.pdf/4fabbcf9-1a11-4db8-b66c-58f9c4693578 έχει πίνακα με τις περιπτώσεις αποστρατείας και αναφέρεται και εδώ ξεκάθαρα ότι σε αποστρατεία με όριο ηλικίας απαιτούνται 15 συντάξιμα από τα οποία 10 πραγματικά όπως τόνισες παραπάνω. Υ.Γ 1 Το εδάφιο γγ της παρ. 3 του άρθρου 56 έχει καταργηθεί από το Άρθρο πρώτο, Υποπαράγραφος Β2β Ν.4093/2012 αλλά το αντίστοιχο για τους στρατιωτικούς είναι το Άρθρο 26 παρ. 1γ που μετά από την τροποποίηση του από το άρθρο 22 παρ. 5 Ν.4387/2016 λέει «Αν απομακρυνθεί από τις τάξεις χωρίς υπαιτιότητά του και έχει δεκαπενταετή συντάξιμη υπηρεσία, από την οποία τέτοια δεκαετή πραγματική στρατιωτική.» και αφορά την περίπτωση ΑΚΟΥΣΙΑ… Διαβάστε τη συνέχεια »
Κε Καρασαβίδη επανέρχομαι στο ν.4093/12, σχετικά με τις μειώσεις στα μερίσματα των ΜΤ και ΕΚΟΕΜ και θέλω να κάνω τρεις παρατηρήσεις, επί των οποίων θα σας παρακαλούσα να έχω το σχόλιό σας. Πρώτον, πως είναι δυνατόν να εφαρμόζουν τα ταμεία ένα νόμο, ο οποίος έχει καταργηθεί. Δεύτερον, η μείωση αυτή δεν είναι ενιαία για όλους, διότι σε άλλους είναι 5%, σε άλλους 10%, σε άλλους 15% και σε άλλους 0 και κατά συνέπεια αντίκειται στην αρχή της αναλογικότητας και της ισότητας. Τρίτον το άθροισμα των κύριων συντάξεων και των μερισμάτων, μετά τον επανυπολογισμό θα αλλάξει, αλλού θα μειωθεί και αλλού θα αυξηθεί (περίπτωση εξαμήνων πτητικών,αλεξιπτωτιστών, καταδυτικών κλπ), συνεπώς τα ΜΤ και ΕΚΟΕΜ θα πρέπει να επανυπολογίσουν την μείωση του νόμου αυτού. Τέταρτον, πως είναι δυνατόν η μείωση ενός καταργηθέντος νόμου να επιβληθεί και στους νέους μερισματούχους, αφού ο νόμος αυτός ουδέποτε ίσχυσε για αυτούς. Με βάση τα προαναφερθέντα έχω την άποψη και εκτιμώ, ότι το πιθανότερο είναι τα ΜΤ και ΕΚΟΜ να προβούν σε μείωση των μεριδίων των μερισμάτων, εφόσον προκύψουν ελλείμματα προκειμένου να μην παραβιασθεί η μνημονική ρήτρα των… Διαβάστε τη συνέχεια »
Ο Ν.4093/12 δεν καταργήθηκε, απλά καταργήθηκαν με εγκυκλίους ορισμένες μνημονιακές μειώσεις, μόνο στις περιπτώσεις που αναπροσαρμόστηκε (μειώθηκε) η εκάστοτε οικονομική παροχή. Ο Ν.4093 προέβλεπε τη μείωση κατά το ίδιο ποσοστό (5-10-15% κλπ) στην κύρια σύνταξη, σε όλα τα μερίσματα (ΜΤΣ/Ν/Α και ΜΤΠΥ) και σε όλα τα επικουρικά. Σε όσα από τα παραπάνω έγινε αναπροσαρμογή καταργήθηκαν οι μνημονιακές μειώσεις. Αρχικά μειώθηκε κατά 50% το μέρισμα ΜΤΠΥ (ΔΥ και ΣΑ), οπότε καταργήθηκε σε αυτό η μείωση του Ν.4093. Μετά αναπροσαρμόστηκαν προς τα κάτω τα επικουρικά των ΣΑ, οπότε καταργήθηκε η μείωση του Ν.4093. Τέλος αναπροσαρμόστηκε προς τα κάτω η σύνταξη (με το Ν.4387/16), οπότε καταργήθηκε η μείωση του Ν.4093. Εάν αναπροσαρμοστούν (προς τα κάτω) τα μερίσματα όπως εικάζεις, όντως θα καταργηθεί η μείωση του Ν.4093 και σε αυτά. Αυτή είναι μία λογική λύση διαδικαστικού χαρακτήρα, χωρίς όμως ουσιαστικό αντίκρυσμα. Ότι και να ισχύσει το ύψος του (πληρωτέου) μερίσματος θα είναι πρακτικά το ίδιο, καθώς πάντα θα εξαρτάται αποκλειστικά από τον ισολογισμό (έσοδα-έξοδα) των ταμείων. Όσο για το θέμα της αναλογικότητας εννοείται ότι οποιαδήποτε οριζόντια περικοπή είναι άδικη και για τον ίδιο λόγο… Διαβάστε τη συνέχεια »
αναγνωριση προυπηρεσιας αρθρο 1 ν2913/φεκ 102 ΤΑ΄
Είναι απάντηση για το https://enstoloi.net/stratos/comment-page-180/#comment-56721 ? Πρόκειται για συνταξιούχο μάλλον? Τότε έχω παραθέσει ποιό κάτω λάθος link αφού αυτό αφορά μισθοδοσία των ε.ε.
Αν ο Βαγγέλης είναι συνταξιούχος τότε ναι : https://www.e-nomothesia.gr/kat-enoples-dynameis/n-2913-2001.html
Σε ευχαριστω.
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ.ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΜΤΣ, ΜΟΥ ΚΡΑΤΑΝΕ 12,73 ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΙΝΑΙ:
Μάλλον για εισφορά αλληλεγγύης στο ΜΤΣ μιλάμε, αλλά θα το δεις σίγουρα αν βάλεις τα στοιχεία σου εδώ: https://enstoloi.net/ergalia/neo-misthologio-2017/
Καλησπερα κ. Αχιλλέα.Μπηκα στο στρατό 1/6/1992.Εχω ένα παιδί από το πρώτο μου γάμο, και δυο παιδιά από τον δεύτερο.Το τελευταίο γεννήθηκε το 2013.Γνωριζεται αν μπορώ να κάνω χρήση της 20ετιας σαν τριτεκνος η όχι;Και αν ναι μέχρι πότε έχω αυτό το δικαίωμα; Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
https://enstoloi.net/ergalia/dikaioma-sintaxis/
Βαζεις τα στοιχεια σου και εχεις την απαντηση. Απο την στιγμη που δικαιουσαι συνταξης το δικαιωμα αυτο δεν το χανεις και το ασκεις οποτε εσυ θες. Παντως πρεπει να το σκεφτεις πολυ καλα γιατι οι συνταξεις εχουν γινει φιλοδωρηματα και επεται συνεχεια απο 2019 και μετα. Αν δεν εχεις αλλες πηγες εισοδηματος μην το κουνησεις……βημα
Επιτέλους κατατέθηκε στη βουλή το νομοσχεδιο για την παραμονή ΈΟΘ μέχρι 58 χρονών
Και χαιρεσαι βρε παππου? άντε και καλά 60.
Κατατέθηκε….όχι ότι ψηφίστηκε.
– Κάτσε να μπορούμε να είμαστε στα πόδια μας πρώτα !!
– Και μην στεναχωριέσται η ¨η υπηρεσία’ βρίσκει τρόπους να σου “βγάζει την ψυχή” οπότε μην το θεωρείς δεδομένο ότι θα αντέξεις κιόλας
Τελικά το θέμα διευθετήθηκε παρ΄όλες τις αμφιβολίες του φίλου Άρη.
https://enstoloi.net/stratos/comment-page-179/#comment-56440
Καλημέρα.Kostastam αυτο που κατατειθεται στο νομοσχέδιο(για παράταση ορίου ηλικίας στα 58) από ότι καταλαβαινω αναφέρεται μόνο για αξιωματικους και όχι υπαξιωματικους για τους οποίους είχε γίνει συζήτηση στο σχόλιο που παραθέτεις.
οπς. Ναι φίλε? Παρανόησα μάλλον γιατί περιμένουμε να κατατεθεί το ν/σ σχετικά με τη ρύθιση των θεμάτων που λέγαμε και όταν είδα πρωί – πρωί ότι κατατέθηκε ν/σ από το Αμύνης θεώρησα ότι πρόκειται για αυτό. Σόρρυ.
Kostastam να διευκρινίσω οτι δεν αναφέρομαι στο σχόλιο του Αρη που παραπέμπεις αλλά στις αναρτήσεις που είχαν γίνει πάνω από το σχόλιο του.
Kostastam έκανα την προηγούμενη διευκρινηστηκη ανάρτηση γιατί δεν είχα δει το σχόλιο σου που είχε προηγηθεί.
Έκανα πρόσφατα ενέργεια αλλαγής λογαριασμού κατάθεσης της σύνταξης προς την τράπεζα που θέλω χρησιμοποιώντας το ενημερωτικό της σύνταξής μου. Το ερώτημά μου είναι εάν η αλλαγή αυτή γίνει αυτόματα και για τα βοηθήματα ΜΤΣ & ΕΚΟΕΜΣ ή μήπως πρέπει να κάνω ξεχωριστή ενέργεια για αυτά;;;
Δεν γίνεται αυτόματα.
Πρέπει να απευθυνθείς σε ΜΤΣ & ΕΚΟΕΜΣ
ευχαριστώ φίλε, προς το ΜΤΣ τελικά και για τα 2.
Κ. Αχιλλέα καλησπέρα εχω υποβαλει αιτηση αποστρατειας και περιμένω. Είμαι εθελόντρια με βαθμο Λγου και μπηκα στο στρατό το 1989 .Φευγω με 28 πραγματικά και 4 παραμεθοριου.Θα μπορουσα να κανω χρηση και τα 3 του Κονδύλη και αν ναι πως ευχαριστώ πολύ εκ τβν προτέρων…
https://enstoloi.net/naftiko/comment-page-29/#comment-54932
https://enstoloi.net/sxolia/comments/comment-page-148/#comment-56542
https://enstoloi.net/voithimata/faq-erotisis/ κεφ.3 παρ. 5
Είναι δυο διαφορετικά πράγματα Σοφία, επλίζω να μην τα συγχέεις.
Καλά καταλάβατε τα έχω μπερδέψει
Ερώτηση 3.4 στις FAQ.
Διάβασε τα FAQ παράγραφος 3 (4/5) και δεν θα έχεις καμία απορία.
Ευχαριστώ
Αγαπητή Σοφία τα 3 έτη Κονδύλη (3/35 Ανθστή) ήταν τα χρόνια που τα χρησιμοποιούσες εφόσον εσύ ήθελες με αίτηση σου στην υπηρεσία σου (Τμ. Οικον.), όταν υπέβαλες την αίτηση αποστρατείας σου (και συνέφερε να κάνεις χρήση εφόσον είχες από 25 χρ. ~ 30 χρ.) υπηρεσίας. !! Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να σου “ανεβάζει” τα χιλιοστά της σύνταξης του ΓΛΚ, σύμφωνα όμως με τη παλιά νομοθεσία υπολογισμού συντάξεων. (που ήταν μέγιστο τα 800 χιλιοστά).
Εφόσον (μάλλον σίγουρα !!), έχεις κάνει αίτηση αποστρατείας μετά την 01/07/2016, (καθώς εάν είχες υποβάλει αίτηση αποστρατείας πριν τις 30/6/16 θα είχε υπολογιστεί η σύνταξή σου με το παλιό τρόπο), στο νέο τρόπο υπολογισμού συντάξεων (ν. 4387/16 & ν. 4472/17) δεν παίζουν κανένα απολύτως ρόλο. !!
Οι φίλοι πιο πάνω μάλλον σε μπερδεύουν με αυτά που σου αναφέρουν, για τα 3 χρόνια του ν. 3865/10. Εσύ αφού μπήκες το 1989 στις Ε.Δ. ούτως ή άλλος δεν πληρώνεις αυτά τα 3 χρόνια, καθώς έχεις θεμελιώσει συνταξιοδοτικό δικαιωμα από το 2014. !!
Σας ευχαριστώ πολύ..
Καλησπςρα. Στην αιτηση για φορολ ενημερ., τι συμπληρωνουμε στην αιτια εκδοσης και φορεα που θα κατατεθει; Ευχαριστω εκ των προτερων
** Για την καταθεση του εφαπαξ
ΓΙΑ ΕΙΣΠΡΑΞΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΑΠΟ ΦΟΡΕΙΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΠΛΗΝ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ
Ευχαριστω πολυ Ηλια Μ. για την απαντηση σας.
Και φορεας που θα κατατεθει; ΕΛΟΑΣ;
Καλημερα. Σημερινη επικοινωνια με ΕΛΟΑΣ. Ημερ/νια πρωτοκ. 23/8/16 και σειρα εφαπαξ 16.
Γεια σας κ. Αχιλλέα μπήκα στο στρατό 19-05-1993 και θέλω να φύγω στα 25 χρόνια, το ΕΦΑΠΑΞ το χάνω?
Ανέστη ποτέ δεν χάνεις το εφάπαξ. Πρέπει να μιλάς μάλλον για παραίτηση οπότε για κοίτα στο Κεφ. 2, παρ. 3, εδαφ. Γ1, στη σελίδα https://enstoloi.net/voithimata/faq-erotisis/ (επιστρέφονται άτοκα οι εισφορές που είχες καταβάλει για εφάπαξ).
Επειδή τίποτε δεν είναι αυτονόητο, δεν διευκρινίζεις εάν θέλεις να φύγεις με σύνταξη ή χωρίς σύνταξη (ερώτηση 2.3 στις FAQ).
Δεν μιλάω για σύνταξη αφού τον Μάιο του 2018 κλείνω 25 χρόνια και κατοχυρώνω στα 40 πλέων αν και τρίτεκνος, λογικά θα φύγω με παραίτηση και θέλω να μάθω αν θα πάρω πίσω κάτι από το ΕΦΑΠΑΞ και από τις εισφορές για τα παιδιά. Επίσης θα θελα να ρωτήσω αν δηλώσω παραίτηση μπαίνω στην ίδια σειρά για την καταβολή του ΕΦΑΠΑΞ (εάν δικαιούμαι κάτι) όπως οι υπόλοιποι που βγήκαν στην σύνταξη, ή νωρίτερα?
Στην ανωτέρω ερώτηση (2.3.Γ.1) αναφέρονται οι κρατήσεις που επιστρέφονται.
Καλησπέρα σε όλους. Μια ερώτηση αν μπορεί κάποιος να βοηθήσει. ΄Εγκριση Κίνησης για οριστικό τόπο διαμονής στην Αττική από μονάδα Δ΄ΣΣ λόγω αποστρατείας , ποσό 2.040,00 ευρώ. Κατάθεση σήμερα στο λογαριασμό μου, δύο μήνες μετά την υποβολή των δικαιολογητικών 1.570.00 ευρώ. Διαφορά 470,00 ευρώ λιγότερα από την εγκριτική του Δ΄ΣΣ. Τι μπορεί να συμβαίνει? Ευχαριστώ.
εγω συναδελφε απο ροδο για βολο πριν ενα χρονο περιπου 3040 εγκριση 2700 καθαρα 10 τις εκατο περιπου κρατησεις
Στάθη ευχαριστώ για το ενδιαφέρων. Αν η διαφορά είναι κρατήσεις δεν είναι πολλά? Το 10 % είναι περίπου 200 ευρώ.
Κοίτα το σχόλιο αυτό https://enstoloi.net/astynomia/comment-page-181/#comment-56463 . Ίσως να έγινε και σε εσένα κάποια κράτηση από την εφορία.
ΓΙΑΝΝΗ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!! ΠΑΡΕ ΕΝΑ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΣΤΟ ΚΤΣ ΠΟΥ ΣΟΥ ΕΚΑΝΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΘΕΣΗ. ΑΝ Η ΕΓΚΡΙΤΙΚΗ ΔΙΑΤΑΓΗ ΓΡΑΦΕΙ 2040, ΤΟΤΕ ΟΝΤΩΣ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ 470 ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΗ.ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΠΟΥ 205 ΕΥΡΩ.
Γιάννη καλημέρα, είμαι απόστρατος αστυνομικός και αντιμετωπίζω το ίδιο πρόβλημα. “Εγκριτική” 2600 και μου έβγαλαν τελικό 2000 ευρώ. Έχω ψάξει νομοθεσία κ.λπ. και προσπαθώ να βγάλω άκρη με το θέμα. Θα ήθελα να διασταυρώσω κάποια στοιχεία και με την δική σου περίπτωση. Αν θέλεις στείλε μου το τηλέφωνό σου στο [email protected]
Συνάδελφοι καλησπέρα! Γιώργο Π θα μελετήσω το σχόλιο μήπως καταλάβω κάτι και Γιώργο 15 οπωσδήποτε θα τηλεφωνήσω στο ΚΤΣ τη Δευτέρα για διευκρινήσεις. Σπύρο θα σου στείλω τηλ. Ευχαριστώ όλους & καλό Σ/Κ.
Καλησπέρα σε όλους. Ο γρίφος λύθηκε. Κάποιο λάθος υπολογισμού χιλιομετρικής απόστασης από το ΚΤΣ που έγινε η κατάθεση. Θα καταθέσουν επιπλέον 227.00 ευρώ καθαρά, Αναμένω, Τα λάθη είναι για τους ανθρώπους δεν αντιλέγω. αλλά πρέπει να τα ψάχνουμε αυτά, Ευχαριστώ όλους και ιδιαίτερα τον Σπύρο, Καλό βράδυ,