Σύνταξη, εφάπαξ & μισθολόγιο στρατιωτικών και σωμάτων ασφαλείας
Στρατός Ξ.
Σελίδα υπ' αριθ. 2 με σχόλια ειδικά για το Στρατό Ξηράς (διαβάστε πρώτα την ενότητα FAQ / Συχνές Ερωτήσεις).
Subscribe
20.7K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
NIKOS
26 Απριλίου 2013 14:52
Αχιλλέα ευχαριστώ πολύ
NIKOS
26 Απριλίου 2013 14:33
Με το θέμα του ποσοστού αναπηρίας του τέκνου μου ( 80 %) υπάρχει κάποια ευεργετική διάταξη για στρατιωτικούς;
NIKOS
26 Απριλίου 2013 12:20
Καλησπέρα
Ειμαι καταταγέντας την 13/09/93 απο ΣΣΕ και τρίτεκνος καθώς και επιμελούμαι τέκνο με αναπηρία 80 % .
Πότε θεμελιώνω συνταξιοδοτικά δικαιώματα;
Σε επικοινωνία συναδελφου με το ΓΛΚ του είπαν ότι απο 1/1/93 και μετα θεωρούνται ΝΕΟΙ ασφαλισμένοι και δεν έχουν καμία ευνοϊκή ρύθμιση ;
Κάτι δεν κατάλαβε ο συνάδελφός σου με το ΓΛΚ ή δεν τους επισήμανε ότι η ερώτηση αφορά τρίτεκνους.
Όσοι τρίτεκνοι συμπληρώνουν το 2013 τα 20 έτη μπορούν να υποβάλλουν αίτηση αποστρατείας μετά την συμπλήρωση 25 ετών συντάξιμης υπηρεσίας (δηλαδή εσύ στο τέλος του 2018).
Τότε επειδή στο τέλος του 2018 θα έχεις πλέον 25 πραγματικά έτη, θα δικαιούσαι και τα 5 έτη εκστρατείας.
Το ότι είσαι νέος ασφαλισμένος δεν επηρεάζει τα όρια ηλικίας συνταξιοδότησης, αλλά μόνο τον τρόπο υπολογισμού της σύνταξης!
Για σένα δεν ισχύουν οι υπολογισμοί στη σελίδα “Σύνταξη ΓΕΣ” και επέλεξα να μηδενίζονται πολλά πεδία εάν βάλεις ημ/νία εγγραφής μετά την 1-1-93.
Στο τέλος του 2018 εσύ θα δικαιούσαι Βασική Σύνταξη (25+5ετία x 2% ανά έτος) = 60% x Μέσο Όρο τελευταίας 5ετίας.
Για το Μέσο Όρο τελευταίας 5ετίας υπολογίζονται τα εξής: Β.Μ., Ε.Χ.Υ., ΕΠΙ∆. ΕΙ∆. ΣΥΝΘ., ΕΠΙ∆. ΕΞΟΜ., ΕΠΙ∆. ΕΙ∆. ΑΠΑΣΧ. και 176 €.
κύριε Αχχιλέα είστε σίγουρος για τους τρίτεκνους έτους 1993.Σε χαρτί επίσημο του ΓΕΣ περι διευκρινήσεων επί του νόμου αναγράφουν ότι οι 1993 σαν νέοι ασφαλισμένοι δεν εμπίπτουν στις διατάξεις για σύνταξη στα 20 έτη (συμπλήρωση 25 ετών)
Στη σελίδα του ΓΛΚ που έχω στα links (Προϋποθέσεις Συνταξιοδότησης) γράφει στην τελευταία παράγραφο επί λέξει:
“Για τους ασφαλισμένους μετά την 1-1-1993 ισχύουν όλα τα παραπάνω αλλά ο υπολογισμός της σύνταξης, για όσους θεμελιώνουν δικαίωμα σύνταξης μέχρι 31-12-2014, γίνεται λαμβάνοντας υπόψη ποσοστό του μηνιαίου ασφαλιστέου μισθού και η πραγματική συντάξιμη υπηρεσία του.”
Δηλαδή η διάκριση παλαιών και νέων ασφαλισμένων παίζει ρόλο στον τρόπο υπολογισμού της σύνταξης και όχι στις προϋποθέσεις χορήγησής της (τουλάχιστον αυτό καταλαβαίνω εγώ).
Επίσης στον πίνακα που υπάρχει στον ανωτέρω σύνδεσμο δεν αναφέρεται για τους τρίτεκνους που συμπληρώνουν 20ετία από το 2011~2014 καμία άλλη προϋπόθεση (2η σελίδα του πίνακα).
Και εάν δεν ισχύουν οι διατάξεις για τους μετά το 1992, πως γίνεται κάποιος τρίτεκνος να συμπληρώσει 20ετία το 2013 και να μπήκε πριν το 1992;
Σε αυτή την περίπτωση δεν θα έπρεπε να μπει καθόλου αυτό το ενδεχόμενο, αφού όσοι εισήλθαν το 1992 συμπληρώνουν 20ετία το 2012.
Όχι δεν υπάρχει στο διαύγεια.Είναι από το ΓΕΣ ΔΟΙ διεκδικήσεις επί του νόμου. Από βδομάδα που θα παω δουλεια θα σας γράψω και το σχετικό και ακριβώς τι αναγράφει. Συνεχιστε την καλή δουλειά σας με το σαιτ και σας εύχομαι καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα.
Οι διευκρινήσεις του ΓΕΣ για τον νόμο 3865/2010 είναι εδώ http://army.gr/files/File/Oikonomika/syntakseis_stratiwtikou_kai_politikou_proswpikou.pdf
Στην προσθήκη 1 του Παραρτήματος “Β” όπως θα διαβάσεται στον πίνακα αναγράφει ότι άντρες και γυναίκες που έχουν 3 τουλάχιστον παιδιά (μόνο παλαιοί ασφαλισμένοι).Εγώ συμφωνώ με όσα αναγράφετε εσείς πιο πάνω, το θέμα είναι τι τελικά ισχύει??
Δεν μπορώ να βρω κάτι από το οποίο να προκύπτει η αναφορά του ΓΕΣ σε παλαιούς ασφαλισμένους.
Εάν κατεβάσεις την εγκύκλιο επί του νέου ασφαλιστικού (από τη σελίδα Έγγραφα) θα δεις στη σελίδα 6 τον ίδιο πίνακα που υπάρχει στο site του ΓΛΚ, όπου δεν υπάρχει αναφορά σε παλαιούς ασφαλισμένους.
Για μένα 2 είναι τα ενδεχόμενα:
α. Το ΓΕΣ έχει κάποια ερμηνευτική εγκύκλιο που δεν τη γνωρίζουμε (δεν το βλέπω και πολύ πιθανό).
β. Οι εκδότες της διαταγής ερμήνευσαν λανθασμένα το νόμο (πιο πιθανό κατά τη γνώμη μου).
Leonidas
25 Απριλίου 2013 09:01
ΠΑΙΔΙΑ μπήκα ώς ΕΜΘ 6-1991…. έχω δύο ανήλικα παιδιά .
Ισχύουν για μένα τα 25 χρονια για συνταξιοδότηση? Δηλαδή μπορώ να φύγω το 2016 με σύνταξη? Κάτι άκουγεται για καποια (δικαστικη?) αποφαση που δικαιωσς κάποιους.. Υπάρχει κάτι τέτοιο?
Δεν γνωρίζω τίποτα για δικαστική απόφαση, οι ψηφισμένοι νόμοι είναι σαφείς (δες το link “ΓΛΚ – Προϋποθέσεις Συνταξιοδότησης”:
1. Τα 2 παιδιά δεν μετράνε πουθενά (μόνο τα 3).
2. Μπορείς να φύγεις νωρίτερα εάν συμπληρώνεις 24,5 έτη εντός του 2013 (φεύγεις άμεσα) ή εάν συμπληρώσεις 24,5 έτη το 2014 φεύγεις στα 31,5 (26,5 πραγματικά).
3. Υπάρχουν 2 τρόποι να φύγεις νωρίτερα:
α. Να έχεις άλλη προϋπηρεσία στο Δημόσιο ή τον Ιδιωτικό τομέα (ΙΚΑ, ΤΕΒΕ κλπ) ώστε να συμπληρώσεις 24,5 έτη μέχρι το τέλος του 2014.
β. Να έχεις αρκετά πτητικά εξάμηνα, αλεξιπτωτιστή κλπ.
4. Όσοι θεμελιώνουν συνταξιοδοτικό δικαίωμα από 1-1-2015 και μετά, θα συνταξιοδοτούνται με τη συμπλήρωση είτε του 60ού έτους της ηλικίας τους είτε 40 ετών συντάξιμης υπηρεσίας.
Πληροφορία τελευταίας στιγμής:
Υπάρχει αυτή η τροπολογία με ημ/νία 25-4-2013 που εάν ψηφιστεί (τονίζω το εάν) θα περιλάβει και τη σειρά σου, αλλά να περιμένουμε μήπως είναι απλά πυροτέχνημα για δημιουργία εντυπώσεων! http://kranosgr.blogspot.gr/2013/04/1990-1992.html
army
19 Απριλίου 2013 12:18
Ερώτηση:
Νέος Συνταγματαρχης που προήχθηκε φέτος (Απρ),
αν αιτηθεί αποστρατείας φεύγει με το φέροντα βαθμό
(και σύνταξη Υποστρατήγου) ή προάγεται σε Ταξίαρχο και σύνταξη 1/3 Αντιστρατήγου ?
Ευχαριστώ
Από όσο ξέρω χρειάζονται 2 κρίσεις για να δικαιούσαι τον επόμενο βαθμό.
Άρα πρέπει να μείνεις ένα χρόνο Συνταγματάρχης και μετά εάν φύγεις την άνοιξη του 2014 προάγεσαι σε Ταξίαρχο (με 1/3 Αντιστρατήγου).
… κι όμως δεν αποτελεί κανένα “αίσχος”. Ο Συνταγματάρχης που θα φύγει φέτος με σύνταξη Υποστρατήγου θα πάρει μεγαλύτερη σύνταξη από το να φύγει του χρόνου ως mini Ταξίαρχος με σύνταξη 1/3 Αντιστρατήγου !!!!
antonis
12 Απριλίου 2013 15:43
καλησπερα.θα ηθελα να σας ρωτησω τουτο.εγω μπηκα ως ΕΜΘ στις 27-12-1996 αλλα ειχα υπηρετησει και ως ΔΕΑ 23 μήνες δηλαδη απο τις 20-03-1991 εως τις 25-02-1993.πότε κατωχηρώνω το δικαιωμα συνταξης?
Στο τέλος του 2014 θα έχεις 2+18 = 20 πραγματικά έτη, άρα δεν κατοχυρώνεις συνταξιοδοτικό δικαίωμα, κατά συνέπεια σύμφωνα με το link “ΓΛΚ – Προϋποθέσεις Συνταξιοδότησης” στη σελίδα των συνδέσμων:
“Όσοι θεμελιώνουν συνταξιοδοτικό δικαίωμα από 1-1-2015 και μετά, θα συνταξιοδοτούνται με τη συμπλήρωση είτε του 60ού έτους της ηλικίας τους είτε 40 ετών συντάξιμης υπηρεσίας.”
Προς στιγμήν τρόμαξα ότι πρέπει πάλι να αλλάξω την τιμή, ευτυχώς κράτησαν αυτό το μέρισμα σταθερό (για την ώρα).
Τόσο υπολογίζεται και στη σελίδα, απλά εμφανίζονται μόνο τα τρία πρώτα δεκαδικά.
antonis
8 Απριλίου 2013 10:28
θα ηθελα να ρωτησω αν καποιος είναι απο ΣΜΥ στον υπολογισμο των 3/35 του κονδυλη τη βαζει την ενδειξη (ΕΞ ΥΠΞΚΩΝ)η (ΑΝΘ/ΕΜΘ)
ευχαριστώ.
Θα βάλεις ΕΞ ΥΠΞΚΩΝ (η ονομασία εννοεί προέλευση από σχολή Υπξκών σε αντίθεση με Υπξκούς από ανακατάταξη, ΕΜΘ κλπ).
Διάβασε πρώτα την ερώτηση Νο 13 στη σελίδα “FAQ (ερωτήσεις)”.
George
6 Απριλίου 2013 01:05
Aχιλλέα έχω την εντύπωση ότι το επίδομα εξομάλυνσης έχει μειωθεί μετά το καλοκαίρι του 12.
Προφανώς μιλάς για το εφάπαξ, πρόσεξε ότι δίπλα στη φράση “Επίδομα Εξομάλυνσης” υπάρχει αστεράκι με υποσημείωση.
Θανασης
4 Απριλίου 2013 11:42
Καλημερα
Ειμαι καταταγεντας την 3/5/93 απο ΣΜΥ και τριτεκνος
Ποτε θεμελιωνω συνταξιοδοτικα δικαιωματα και με ποιο τροπο θα υπολογιστει συνταξη και εφαπαξ?
Στην περιπτωση μου θεωρω το τοπιο λιγο θολο διοτι αν δεν κανω λαθος θεμελιωνω δικαιωμα συνταξς στα 20 αλλα αποστρατειας στα 25. Παρακαλω αν γνωριζετε περισσοτερα ενημερωστε με
Ευχαριστω
Για τους τρίτεκνους ισχύει: “δ) Όσοι και όσες στρατιωτικοί συμπληρώνουν την 20ετία: – το 2011, για τη θεμελίωση του συνταξιοδοτικού τους δικαιώματος θα πρέπει να συμπληρώσουν 21 χρόνια πραγματικής συντάξιμης υπηρεσίας/ασφάλισης (όποτε ο χρόνος αυτός συμπληρωθεί). – το 2012, για τη θεμελίωση του συνταξιοδοτικού τους δικαιώματος θα πρέπει να συμπληρώσουν 23 χρόνια πραγματικής συντάξιμης υπηρεσίας/ασφάλισης (όποτε ο χρόνος αυτός συμπληρωθεί). – το 2013, για τη θεμελίωση του συνταξιοδοτικού τους δικαιώματος θα πρέπει να συμπληρώσουν 25 χρόνια πραγματικής συντάξιμης υπηρεσίας/ασφάλισης (όποτε ο χρόνος αυτός συμπληρωθεί).” Άρα μπορείς να φύγεις το 2018 που θα έχεις 25 πραγματικά έτη και τότε θα δικαιούσαι και τα 5 εκστρατείας (και τα 3 του Κονδύλη). Όμως επειδή μπήκες μετά το 1993, η σύνταξή σου θα υπολογιστεί σύμφωνα με τα αναφερόμενα στο τέλος της σελίδας “ΓΛΚ – Προϋποθέσεις Συνταξιοδότησης” στα Links, δηλαδή: 2% x Συντάξιμα Έτη (25+5+3) x Συντάξιμες αποδοχές = 66% x Συντάξιμες Αποδοχές. Για το εφάπαξ δεν αλλάζει τίποτα (επί του παρόντος), μέχρι το 2018 όμως κανείς δεν ξέρει! Επειδή μέχρι τότε θα ψηφιστεί νέο… Διαβάστε τη συνέχεια »
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
31 Μαρτίου 2013 23:28
eimai ταξη ΣΣΕ 93
ΕΙΧΑ ΜΙΑ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ .ΜΑΛΛΟΝ ΘΑ ΑΠΟΣΤΡΑΤΕΥΤΩ ΤΟ ΔΕΚ 13 ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΥΓΕΙΑΣ ΑΠΟ ΑΣΥΕ.ΤΙ ΠΕΡΝΩ;
ΕΧΩ ΚΑΙ ΤΑ ΠΕΝΤΕ ΠΛΑΣΜΑΤΙΚΑ ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ;
ΜΕ ΤΟ ΕΦΑΠΑΞ ΕΧΩ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ;ΤΙ ΠΕΡΝΩ;
Για λόγους υγείας δικαιούσαι και σύνταξης και εφάπαξ.
Εφάπαξ λογικά θα πάρεις ότι υπολογίζει η σελίδα για το βαθμό και το χρονοεπίδομα που έχεις την ημέρα διαγραφής.
Όσον αφορά τη σύνταξη, αυτή υπολογίζεται με βάση το ποσοστό ανικανότητας και το ποσό της σύνταξης που αντιστοιχεί σε 35ετή πραγματική υπηρεσία.
Για όσους κατατάχθηκαν μετά την 1-1-1993 και εάν η αιτία απομάκρυνσης δεν οφείλεται στην υπηρεσία, η σύνταξη υπολογίζεται με βάση τα έτη υπηρεσίας, δηλαδή 2% x 20 έτη = 40% του μέσου όρου συντάξιμων αποδοχών τελευταίας 5ετίας.
Όπως βλέπεις υπάρχουν πολλά θέματα προς διευκρίνηση, γι’ αυτό θα πρέπει να ενημερωθείς επίσημα από την Υπηρεσία σου.
andreas
31 Μαρτίου 2013 13:40
Καλησπερα ειμαι εμθ (14/12/1990) ποτε μπορω να παραιτηθω με θεμελιωμενο δικαιωμα συνταξης?
Κατέβασε από τη σελίδα “Έγγραφα” το αρχείο Εγκύκλιος Νέου Συνταξιοδοτικού (Ν.3865/10) που περιγράφει αναλυτικά τις προϋποθέσεις συνταξιοδότησης.
Στη σελίδα 4 γράφει επί λέξει:
“Για όσους θεμελιώσουν συνταξιοδοτικό δικαίωμα μέχρι και το έτος 2014 (συμπλήρωση 24 ½ ετών συντάξιμης υπηρεσίας), ο τρόπος υπολογισμού της σύνταξής τους δεν επηρεάζεται από τις μεταβολές που επέρχονται με τις λοιπές διατάξεις του νόμου αυτού.
Όσοι θεμελιώνουν συνταξιοδοτικό δικαίωμα από 1-1-2015 και μετά, θα συνταξιοδοτούνται με τη συμπλήρωση είτε του 60ού έτους της ηλικίας τους είτε 40 ετών συντάξιμης υπηρεσίας.”
Στις 31-12-2014 θα έχεις 24 χρόνια υπηρεσίας και όχι 24,5 που απαιτούνται, οπότε πέφτεις στη δεύτερη περίπτωση.
Μόνο εάν αναγνωρίσεις προηγούμενη προϋπηρεσία (πχ. θητεία) πιθανώς να χρειαστείς λιγότερα χρόνια.
Πάντως μην πανικοβάλλεσαι ακούγοντας 40 συντάξιμα χρόνια, μετά τα 25 έτη θα δικαιούσαι 5 εκστρατείας και άλλα 3 έτη μπόνους (σελίδα 11 του εγγράφου), οπότε τα απαιτούμενα πραγματικά έτη υπηρεσίας είναι 32!
Θα μπορείς να φύγεις στις 14-12-2022.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
23 Μαρτίου 2013 10:40
εχω 26 χρονια ειμαι Ανθστης Εμθ ,αξιζει να καθησω μεχρι τα 29 χρονια ,τι θα παρω εαν καθισω,ειναι καλυτερα να φυγω τωρα ,ευχαριστω,
Με τα σημερινά δεδομένα πάντα:
Στα 29 χρόνια θα έχεις 8% μεγαλύτερο χρονοεπίδομα (60% από 52% που έχεις τώρα) και μισθό Ασμχου (αντί Σγου).
Επίσης γλυτώνεις την κράτηση 40% πάνω από τα 1.000 €.
Από την άλλη διακινδυνεύεις μείωση του εφάπαξ, αλλά κανένας δεν μπορεί να σου εγγυηθεί το ποσοστό.
Όσον αφορά τυχόν νέο μισθολόγιο με το φέροντα βαθμό, πιστεύω ότι δεν έχει οριστικοποιηθεί ακόμα , οπότε κανένας δεν ξέρει τι ακριβώς θα προβλέπει όταν θα εφαρμοστεί.
Επίσης υπάρχει μεγάλη πιθανότητα (σχεδόν σίγουρο) ότι τα μερίσματα θα μειωθούν και άλλο.
Κανένας δεν μπορεί να πάρει τόσο σημαντική απόφαση για σένα, κάνε δοκιμές στη σελίδα με όλα τα ενδεχόμενα και αποφάσισε, αυτός είναι ο σκοπός του site!
Αν νομιζεις πως σε 3,5 χρονια θα παρεις το εφαπαξ που σου αναλογει τοτε καθεσαι.Σιγουρα σαν ε.ε θα παιρνεις περισσοτερα απο οτι σαν ε.α.Το μεγαλο αγκαθι ειναι το εφαπαξ,που οπως λεγεται απ οτο 14 θα αποτελει πλεον παρελθον ,απο οτι ειναι με τη σημερινη του μορφη.Αν δεν εχεις προβλημα να χασεις 20 με 30 χιλιαρικα σε 3 χρονια,παραμενεις.
villas
19 Φεβρουαρίου 2013 20:08
Ανακοίνωση Μετοχικού Ταμείου Στρατού
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ (ΛΗΞΙΠΡΟΘΕΣΜΑ ΜΤΣ) “Link not existing any more”
makis
12 Φεβρουαρίου 2013 11:28
καλημέρα είμαι ΕΜΘ και στις 23/3/2014 συμπληρώνω 24χρ. και 4μην. περνάω ΑΣΥΕ και υπάρχει περίπτωση να με διώξουν από την υπηρεσία για λόγους υγείας. 2 ερωτήματα ¨ υπάρχει κάποιος τύπος να δείχνει αν παίρνω σύνταξη και ΑΝ δικαιούμε εφάπαξ ? ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ εκ των προτέρων.
Συνάδελφε καλησπέρα, είμαι και εγώ ΕΜΘ(01/6/1992) και σήμερα μου ήρθε απάντηση από τον ΕΛΟΑΣ για προσωπικό μου θέμα(αναγνώριση θητείας στην απονομή εφάπαξ)και μέσα στην απάντηση τους μνημονεύουν ότι οι ΕΜΘ δικαιούνται εφάπαξ μόνο με την συμπλήρωση 25 πραγματικών ετών .Έξοδος από τις τάξεις του στρατεύματος πρίν τα 25 έτη για οποιοδήποτε λόγο εκτός των περιπτώσεων λόγω υγείας ή θανάτου τους αποστερεί το δικαίωμα λήψης εφάπαξ βοηθήματος. Αυτά είναι τα γραφόμενα τους. Για περισσότερες πληροφορίες πάρε τηλ. στο 2106552783(τμήμα παροχών). Ξαναστέλνω το μήνυμα(ελπίζω ολόκληρο).
Αφού υπάρχει στο ΕΚΟΕΜΣ η νέα κράτηση του Ν.4093 και αναγράφεται και το ποσοστό, μήπως έχει κρατήσει ο Η/Υ σου παλιά σελίδα στην cache;
Η σελίδα που ανοίγεις αναγράφει ημερομηνία 7-2-2013 στο κελί επάνω από το ΒΟΕΑ;
το εφαπαξ το ξεχνας,απλα επιστροφη των εισφορων σου θα παρεις πισω.Συνταξη θα παρεις αν το 2014 εχεις 30 χρονια και 6 μηνες πραγματικη υπηρεσιας(μαζι με τα 5 πλασματικα ,αν τα δικαιουσαι αυτα).
Κατατέθηκε στη διαβούλευση νέο οικονομικό νομοσχέδιο με δύο άρθρα που επηρεάζουν το μισθολόγιο στρατιωτικών και σωμάτων ασφαλείας: Αλλαγές στο μισθολόγιο από 1-1-2025
.
Ενημερώθηκε η εφαρμογή Μισθολόγιο 2025 με τις επικείμενες αλλαγές.
Αχιλλέα ευχαριστώ πολύ
Με το θέμα του ποσοστού αναπηρίας του τέκνου μου ( 80 %) υπάρχει κάποια ευεργετική διάταξη για στρατιωτικούς;
Καλησπέρα
Ειμαι καταταγέντας την 13/09/93 απο ΣΣΕ και τρίτεκνος καθώς και επιμελούμαι τέκνο με αναπηρία 80 % .
Πότε θεμελιώνω συνταξιοδοτικά δικαιώματα;
Σε επικοινωνία συναδελφου με το ΓΛΚ του είπαν ότι απο 1/1/93 και μετα θεωρούνται ΝΕΟΙ ασφαλισμένοι και δεν έχουν καμία ευνοϊκή ρύθμιση ;
Κάτι δεν κατάλαβε ο συνάδελφός σου με το ΓΛΚ ή δεν τους επισήμανε ότι η ερώτηση αφορά τρίτεκνους.
Όσοι τρίτεκνοι συμπληρώνουν το 2013 τα 20 έτη μπορούν να υποβάλλουν αίτηση αποστρατείας μετά την συμπλήρωση 25 ετών συντάξιμης υπηρεσίας (δηλαδή εσύ στο τέλος του 2018).
Τότε επειδή στο τέλος του 2018 θα έχεις πλέον 25 πραγματικά έτη, θα δικαιούσαι και τα 5 έτη εκστρατείας.
Το ότι είσαι νέος ασφαλισμένος δεν επηρεάζει τα όρια ηλικίας συνταξιοδότησης, αλλά μόνο τον τρόπο υπολογισμού της σύνταξης!
Για σένα δεν ισχύουν οι υπολογισμοί στη σελίδα “Σύνταξη ΓΕΣ” και επέλεξα να μηδενίζονται πολλά πεδία εάν βάλεις ημ/νία εγγραφής μετά την 1-1-93.
Στο τέλος του 2018 εσύ θα δικαιούσαι Βασική Σύνταξη (25+5ετία x 2% ανά έτος) = 60% x Μέσο Όρο τελευταίας 5ετίας.
Για το Μέσο Όρο τελευταίας 5ετίας υπολογίζονται τα εξής: Β.Μ., Ε.Χ.Υ., ΕΠΙ∆. ΕΙ∆. ΣΥΝΘ., ΕΠΙ∆. ΕΞΟΜ., ΕΠΙ∆. ΕΙ∆. ΑΠΑΣΧ. και 176 €.
Για την αναπηρία του παιδιού δεν γνωρίζω κάτι.
κύριε Αχχιλέα είστε σίγουρος για τους τρίτεκνους έτους 1993.Σε χαρτί επίσημο του ΓΕΣ περι διευκρινήσεων επί του νόμου αναγράφουν ότι οι 1993 σαν νέοι ασφαλισμένοι δεν εμπίπτουν στις διατάξεις για σύνταξη στα 20 έτη (συμπλήρωση 25 ετών)
Στη σελίδα του ΓΛΚ που έχω στα links (Προϋποθέσεις Συνταξιοδότησης) γράφει στην τελευταία παράγραφο επί λέξει:
“Για τους ασφαλισμένους μετά την 1-1-1993 ισχύουν όλα τα παραπάνω αλλά ο υπολογισμός της σύνταξης, για όσους θεμελιώνουν δικαίωμα σύνταξης μέχρι 31-12-2014, γίνεται λαμβάνοντας υπόψη ποσοστό του μηνιαίου ασφαλιστέου μισθού και η πραγματική συντάξιμη υπηρεσία του.”
Δηλαδή η διάκριση παλαιών και νέων ασφαλισμένων παίζει ρόλο στον τρόπο υπολογισμού της σύνταξης και όχι στις προϋποθέσεις χορήγησής της (τουλάχιστον αυτό καταλαβαίνω εγώ).
Επίσης στον πίνακα που υπάρχει στον ανωτέρω σύνδεσμο δεν αναφέρεται για τους τρίτεκνους που συμπληρώνουν 20ετία από το 2011~2014 καμία άλλη προϋπόθεση (2η σελίδα του πίνακα).
Και εάν δεν ισχύουν οι διατάξεις για τους μετά το 1992, πως γίνεται κάποιος τρίτεκνος να συμπληρώσει 20ετία το 2013 και να μπήκε πριν το 1992;
Σε αυτή την περίπτωση δεν θα έπρεπε να μπει καθόλου αυτό το ενδεχόμενο, αφού όσοι εισήλθαν το 1992 συμπληρώνουν 20ετία το 2012.
Το έγγραφο αυτό του ΓΕΣ υπάρχει στη “Διαύγεια”;
Όχι δεν υπάρχει στο διαύγεια.Είναι από το ΓΕΣ ΔΟΙ διεκδικήσεις επί του νόμου. Από βδομάδα που θα παω δουλεια θα σας γράψω και το σχετικό και ακριβώς τι αναγράφει. Συνεχιστε την καλή δουλειά σας με το σαιτ και σας εύχομαι καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα.
Οι διευκρινήσεις του ΓΕΣ για τον νόμο 3865/2010 είναι εδώ http://army.gr/files/File/Oikonomika/syntakseis_stratiwtikou_kai_politikou_proswpikou.pdf
Στην προσθήκη 1 του Παραρτήματος “Β” όπως θα διαβάσεται στον πίνακα αναγράφει ότι άντρες και γυναίκες που έχουν 3 τουλάχιστον παιδιά (μόνο παλαιοί ασφαλισμένοι).Εγώ συμφωνώ με όσα αναγράφετε εσείς πιο πάνω, το θέμα είναι τι τελικά ισχύει??
Δεν μπορώ να βρω κάτι από το οποίο να προκύπτει η αναφορά του ΓΕΣ σε παλαιούς ασφαλισμένους.
Εάν κατεβάσεις την εγκύκλιο επί του νέου ασφαλιστικού (από τη σελίδα Έγγραφα) θα δεις στη σελίδα 6 τον ίδιο πίνακα που υπάρχει στο site του ΓΛΚ, όπου δεν υπάρχει αναφορά σε παλαιούς ασφαλισμένους.
Για μένα 2 είναι τα ενδεχόμενα:
α. Το ΓΕΣ έχει κάποια ερμηνευτική εγκύκλιο που δεν τη γνωρίζουμε (δεν το βλέπω και πολύ πιθανό).
β. Οι εκδότες της διαταγής ερμήνευσαν λανθασμένα το νόμο (πιο πιθανό κατά τη γνώμη μου).
ΠΑΙΔΙΑ μπήκα ώς ΕΜΘ 6-1991…. έχω δύο ανήλικα παιδιά .
Ισχύουν για μένα τα 25 χρονια για συνταξιοδότηση? Δηλαδή μπορώ να φύγω το 2016 με σύνταξη? Κάτι άκουγεται για καποια (δικαστικη?) αποφαση που δικαιωσς κάποιους.. Υπάρχει κάτι τέτοιο?
Δεν γνωρίζω τίποτα για δικαστική απόφαση, οι ψηφισμένοι νόμοι είναι σαφείς (δες το link “ΓΛΚ – Προϋποθέσεις Συνταξιοδότησης”:
1. Τα 2 παιδιά δεν μετράνε πουθενά (μόνο τα 3).
2. Μπορείς να φύγεις νωρίτερα εάν συμπληρώνεις 24,5 έτη εντός του 2013 (φεύγεις άμεσα) ή εάν συμπληρώσεις 24,5 έτη το 2014 φεύγεις στα 31,5 (26,5 πραγματικά).
3. Υπάρχουν 2 τρόποι να φύγεις νωρίτερα:
α. Να έχεις άλλη προϋπηρεσία στο Δημόσιο ή τον Ιδιωτικό τομέα (ΙΚΑ, ΤΕΒΕ κλπ) ώστε να συμπληρώσεις 24,5 έτη μέχρι το τέλος του 2014.
β. Να έχεις αρκετά πτητικά εξάμηνα, αλεξιπτωτιστή κλπ.
4. Όσοι θεμελιώνουν συνταξιοδοτικό δικαίωμα από 1-1-2015 και μετά, θα συνταξιοδοτούνται με τη συμπλήρωση είτε του 60ού έτους της ηλικίας τους είτε 40 ετών συντάξιμης υπηρεσίας.
Πληροφορία τελευταίας στιγμής:
Υπάρχει αυτή η τροπολογία με ημ/νία 25-4-2013 που εάν ψηφιστεί (τονίζω το εάν) θα περιλάβει και τη σειρά σου, αλλά να περιμένουμε μήπως είναι απλά πυροτέχνημα για δημιουργία εντυπώσεων!
http://kranosgr.blogspot.gr/2013/04/1990-1992.html
Ερώτηση:
Νέος Συνταγματαρχης που προήχθηκε φέτος (Απρ),
αν αιτηθεί αποστρατείας φεύγει με το φέροντα βαθμό
(και σύνταξη Υποστρατήγου) ή προάγεται σε Ταξίαρχο και σύνταξη 1/3 Αντιστρατήγου ?
Ευχαριστώ
Από όσο ξέρω χρειάζονται 2 κρίσεις για να δικαιούσαι τον επόμενο βαθμό.
Άρα πρέπει να μείνεις ένα χρόνο Συνταγματάρχης και μετά εάν φύγεις την άνοιξη του 2014 προάγεσαι σε Ταξίαρχο (με 1/3 Αντιστρατήγου).
Αντε να δουμε ποτε επιτελοςυ θα σταματησει αυτο το αισχος!!!Καποιοι να ειναι Σχες και να παιρνουν συνταξη Αντιστρατηγου !!!
… κι όμως δεν αποτελεί κανένα “αίσχος”. Ο Συνταγματάρχης που θα φύγει φέτος με σύνταξη Υποστρατήγου θα πάρει μεγαλύτερη σύνταξη από το να φύγει του χρόνου ως mini Ταξίαρχος με σύνταξη 1/3 Αντιστρατήγου !!!!
καλησπερα.θα ηθελα να σας ρωτησω τουτο.εγω μπηκα ως ΕΜΘ στις 27-12-1996 αλλα ειχα υπηρετησει και ως ΔΕΑ 23 μήνες δηλαδη απο τις 20-03-1991 εως τις 25-02-1993.πότε κατωχηρώνω το δικαιωμα συνταξης?
Στο τέλος του 2014 θα έχεις 2+18 = 20 πραγματικά έτη, άρα δεν κατοχυρώνεις συνταξιοδοτικό δικαίωμα, κατά συνέπεια σύμφωνα με το link “ΓΛΚ – Προϋποθέσεις Συνταξιοδότησης” στη σελίδα των συνδέσμων:
“Όσοι θεμελιώνουν συνταξιοδοτικό δικαίωμα από 1-1-2015 και μετά, θα συνταξιοδοτούνται με τη συμπλήρωση είτε του 60ού έτους της ηλικίας τους είτε 40 ετών συντάξιμης υπηρεσίας.”
Εκτος κι αν είναι τρίτεκνος ????????????????
«Καθορισμός Τιμής Μεριδίου Μετοχικού Ταμείου Στρατού (ΜΤΣ) Έτους 2013»
http://et.diavgeia.gov.gr/f/ypetha/ada/%CE%92%CE%95%CE%91%CE%996-%CE%A393
TIMH : 5,7142 ευρω
Προς στιγμήν τρόμαξα ότι πρέπει πάλι να αλλάξω την τιμή, ευτυχώς κράτησαν αυτό το μέρισμα σταθερό (για την ώρα).
Τόσο υπολογίζεται και στη σελίδα, απλά εμφανίζονται μόνο τα τρία πρώτα δεκαδικά.
θα ηθελα να ρωτησω αν καποιος είναι απο ΣΜΥ στον υπολογισμο των 3/35 του κονδυλη τη βαζει την ενδειξη (ΕΞ ΥΠΞΚΩΝ)η (ΑΝΘ/ΕΜΘ)
ευχαριστώ.
Θα βάλεις ΕΞ ΥΠΞΚΩΝ (η ονομασία εννοεί προέλευση από σχολή Υπξκών σε αντίθεση με Υπξκούς από ανακατάταξη, ΕΜΘ κλπ).
Διάβασε πρώτα την ερώτηση Νο 13 στη σελίδα “FAQ (ερωτήσεις)”.
Aχιλλέα έχω την εντύπωση ότι το επίδομα εξομάλυνσης έχει μειωθεί μετά το καλοκαίρι του 12.
Προφανώς μιλάς για το εφάπαξ, πρόσεξε ότι δίπλα στη φράση “Επίδομα Εξομάλυνσης” υπάρχει αστεράκι με υποσημείωση.
Καλημερα
Ειμαι καταταγεντας την 3/5/93 απο ΣΜΥ και τριτεκνος
Ποτε θεμελιωνω συνταξιοδοτικα δικαιωματα και με ποιο τροπο θα υπολογιστει συνταξη και εφαπαξ?
Στην περιπτωση μου θεωρω το τοπιο λιγο θολο διοτι αν δεν κανω λαθος θεμελιωνω δικαιωμα συνταξς στα 20 αλλα αποστρατειας στα 25. Παρακαλω αν γνωριζετε περισσοτερα ενημερωστε με
Ευχαριστω
Για τους τρίτεκνους ισχύει: “δ) Όσοι και όσες στρατιωτικοί συμπληρώνουν την 20ετία: – το 2011, για τη θεμελίωση του συνταξιοδοτικού τους δικαιώματος θα πρέπει να συμπληρώσουν 21 χρόνια πραγματικής συντάξιμης υπηρεσίας/ασφάλισης (όποτε ο χρόνος αυτός συμπληρωθεί). – το 2012, για τη θεμελίωση του συνταξιοδοτικού τους δικαιώματος θα πρέπει να συμπληρώσουν 23 χρόνια πραγματικής συντάξιμης υπηρεσίας/ασφάλισης (όποτε ο χρόνος αυτός συμπληρωθεί). – το 2013, για τη θεμελίωση του συνταξιοδοτικού τους δικαιώματος θα πρέπει να συμπληρώσουν 25 χρόνια πραγματικής συντάξιμης υπηρεσίας/ασφάλισης (όποτε ο χρόνος αυτός συμπληρωθεί).” Άρα μπορείς να φύγεις το 2018 που θα έχεις 25 πραγματικά έτη και τότε θα δικαιούσαι και τα 5 εκστρατείας (και τα 3 του Κονδύλη). Όμως επειδή μπήκες μετά το 1993, η σύνταξή σου θα υπολογιστεί σύμφωνα με τα αναφερόμενα στο τέλος της σελίδας “ΓΛΚ – Προϋποθέσεις Συνταξιοδότησης” στα Links, δηλαδή: 2% x Συντάξιμα Έτη (25+5+3) x Συντάξιμες αποδοχές = 66% x Συντάξιμες Αποδοχές. Για το εφάπαξ δεν αλλάζει τίποτα (επί του παρόντος), μέχρι το 2018 όμως κανείς δεν ξέρει! Επειδή μέχρι τότε θα ψηφιστεί νέο… Διαβάστε τη συνέχεια »
eimai ταξη ΣΣΕ 93
ΕΙΧΑ ΜΙΑ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ .ΜΑΛΛΟΝ ΘΑ ΑΠΟΣΤΡΑΤΕΥΤΩ ΤΟ ΔΕΚ 13 ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΥΓΕΙΑΣ ΑΠΟ ΑΣΥΕ.ΤΙ ΠΕΡΝΩ;
ΕΧΩ ΚΑΙ ΤΑ ΠΕΝΤΕ ΠΛΑΣΜΑΤΙΚΑ ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ;
ΜΕ ΤΟ ΕΦΑΠΑΞ ΕΧΩ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ;ΤΙ ΠΕΡΝΩ;
Πιθανόν να βρεις απαντήσεις στο ΠΔ 169/2007.
Κάνε και μια ερώτηση στον ΟΛΚΕΣ…
Για λόγους υγείας δικαιούσαι και σύνταξης και εφάπαξ.
Εφάπαξ λογικά θα πάρεις ότι υπολογίζει η σελίδα για το βαθμό και το χρονοεπίδομα που έχεις την ημέρα διαγραφής.
Όσον αφορά τη σύνταξη, αυτή υπολογίζεται με βάση το ποσοστό ανικανότητας και το ποσό της σύνταξης που αντιστοιχεί σε 35ετή πραγματική υπηρεσία.
Για όσους κατατάχθηκαν μετά την 1-1-1993 και εάν η αιτία απομάκρυνσης δεν οφείλεται στην υπηρεσία, η σύνταξη υπολογίζεται με βάση τα έτη υπηρεσίας, δηλαδή 2% x 20 έτη = 40% του μέσου όρου συντάξιμων αποδοχών τελευταίας 5ετίας.
Όπως βλέπεις υπάρχουν πολλά θέματα προς διευκρίνηση, γι’ αυτό θα πρέπει να ενημερωθείς επίσημα από την Υπηρεσία σου.
Καλησπερα ειμαι εμθ (14/12/1990) ποτε μπορω να παραιτηθω με θεμελιωμενο δικαιωμα συνταξης?
Κατέβασε από τη σελίδα “Έγγραφα” το αρχείο Εγκύκλιος Νέου Συνταξιοδοτικού (Ν.3865/10) που περιγράφει αναλυτικά τις προϋποθέσεις συνταξιοδότησης.
Στη σελίδα 4 γράφει επί λέξει:
“Για όσους θεμελιώσουν συνταξιοδοτικό δικαίωμα μέχρι και το έτος 2014 (συμπλήρωση 24 ½ ετών συντάξιμης υπηρεσίας), ο τρόπος υπολογισμού της σύνταξής τους δεν επηρεάζεται από τις μεταβολές που επέρχονται με τις λοιπές διατάξεις του νόμου αυτού.
Όσοι θεμελιώνουν συνταξιοδοτικό δικαίωμα από 1-1-2015 και μετά, θα συνταξιοδοτούνται με τη συμπλήρωση είτε του 60ού έτους της ηλικίας τους είτε 40 ετών συντάξιμης υπηρεσίας.”
Στις 31-12-2014 θα έχεις 24 χρόνια υπηρεσίας και όχι 24,5 που απαιτούνται, οπότε πέφτεις στη δεύτερη περίπτωση.
Μόνο εάν αναγνωρίσεις προηγούμενη προϋπηρεσία (πχ. θητεία) πιθανώς να χρειαστείς λιγότερα χρόνια.
Πάντως μην πανικοβάλλεσαι ακούγοντας 40 συντάξιμα χρόνια, μετά τα 25 έτη θα δικαιούσαι 5 εκστρατείας και άλλα 3 έτη μπόνους (σελίδα 11 του εγγράφου), οπότε τα απαιτούμενα πραγματικά έτη υπηρεσίας είναι 32!
Θα μπορείς να φύγεις στις 14-12-2022.
εχω 26 χρονια ειμαι Ανθστης Εμθ ,αξιζει να καθησω μεχρι τα 29 χρονια ,τι θα παρω εαν καθισω,ειναι καλυτερα να φυγω τωρα ,ευχαριστω,
Με τα σημερινά δεδομένα πάντα:
Στα 29 χρόνια θα έχεις 8% μεγαλύτερο χρονοεπίδομα (60% από 52% που έχεις τώρα) και μισθό Ασμχου (αντί Σγου).
Επίσης γλυτώνεις την κράτηση 40% πάνω από τα 1.000 €.
Από την άλλη διακινδυνεύεις μείωση του εφάπαξ, αλλά κανένας δεν μπορεί να σου εγγυηθεί το ποσοστό.
Όσον αφορά τυχόν νέο μισθολόγιο με το φέροντα βαθμό, πιστεύω ότι δεν έχει οριστικοποιηθεί ακόμα , οπότε κανένας δεν ξέρει τι ακριβώς θα προβλέπει όταν θα εφαρμοστεί.
Επίσης υπάρχει μεγάλη πιθανότητα (σχεδόν σίγουρο) ότι τα μερίσματα θα μειωθούν και άλλο.
Κανένας δεν μπορεί να πάρει τόσο σημαντική απόφαση για σένα, κάνε δοκιμές στη σελίδα με όλα τα ενδεχόμενα και αποφάσισε, αυτός είναι ο σκοπός του site!
Αν νομιζεις πως σε 3,5 χρονια θα παρεις το εφαπαξ που σου αναλογει τοτε καθεσαι.Σιγουρα σαν ε.ε θα παιρνεις περισσοτερα απο οτι σαν ε.α.Το μεγαλο αγκαθι ειναι το εφαπαξ,που οπως λεγεται απ οτο 14 θα αποτελει πλεον παρελθον ,απο οτι ειναι με τη σημερινη του μορφη.Αν δεν εχεις προβλημα να χασεις 20 με 30 χιλιαρικα σε 3 χρονια,παραμενεις.
Ανακοίνωση Μετοχικού Ταμείου Στρατού
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ (ΛΗΞΙΠΡΟΘΕΣΜΑ ΜΤΣ)
“Link not existing any more”
καλημέρα είμαι ΕΜΘ και στις 23/3/2014 συμπληρώνω 24χρ. και 4μην. περνάω ΑΣΥΕ και υπάρχει περίπτωση να με διώξουν από την υπηρεσία για λόγους υγείας. 2 ερωτήματα ¨ υπάρχει κάποιος τύπος να δείχνει αν παίρνω σύνταξη και ΑΝ δικαιούμε εφάπαξ ? ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ εκ των προτέρων.
Συνάδελφε καλησπέρα, είμαι και εγώ ΕΜΘ(01/6/1992) και σήμερα μου ήρθε απάντηση από τον ΕΛΟΑΣ για προσωπικό μου θέμα(αναγνώριση θητείας στην απονομή εφάπαξ)και μέσα στην απάντηση τους μνημονεύουν ότι οι ΕΜΘ δικαιούνται εφάπαξ μόνο με την συμπλήρωση 25 πραγματικών ετών .Έξοδος από τις τάξεις του στρατεύματος πρίν τα 25 έτη για οποιοδήποτε λόγο εκτός των περιπτώσεων λόγω υγείας ή θανάτου τους αποστερεί το δικαίωμα λήψης εφάπαξ βοηθήματος. Αυτά είναι τα γραφόμενα τους. Για περισσότερες πληροφορίες πάρε τηλ. στο 2106552783(τμήμα παροχών). Ξαναστέλνω το μήνυμα(ελπίζω ολόκληρο).
ευχαριστώ θα επικοινωνήσω
αχιλλεα στο εκοεμς εκτος του φορου δεν υπαρχει κμμια αλλη κρατηση και δεν υπολογιζεται στη κρατηση του 2013.ποια ποσα βαζεις για τη μειωση του 2013;
Αφού υπάρχει στο ΕΚΟΕΜΣ η νέα κράτηση του Ν.4093 και αναγράφεται και το ποσοστό, μήπως έχει κρατήσει ο Η/Υ σου παλιά σελίδα στην cache;
Η σελίδα που ανοίγεις αναγράφει ημερομηνία 7-2-2013 στο κελί επάνω από το ΒΟΕΑ;
το εφαπαξ το ξεχνας,απλα επιστροφη των εισφορων σου θα παρεις πισω.Συνταξη θα παρεις αν το 2014 εχεις 30 χρονια και 6 μηνες πραγματικη υπηρεσιας(μαζι με τα 5 πλασματικα ,αν τα δικαιουσαι αυτα).