Στρατός Ξ.

Σελίδα υπ' αριθ. 262 με σχόλια ειδικά για το Στρατό Ξηράς (διαβάστε πρώτα την ενότητα FAQ / Συχνές Ερωτήσεις).

Subscribe
Notify of
guest

20.2K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
Μπαμπης
Μπαμπης
25 Απριλίου 2020 18:45

Καλησπέρα είμαι εποπ με 17 έτη υπηρεσία μπορώ να πάρω προκαταβολη τις εισφορες που κατελαβα…Αφού δεν δικαιούμαι εφαπαξ προκαταβολη λόγω μη συμπλήρωσης 20ετιας

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γιώργος
Γιώργος
Απάντηση σε  Μπαμπης
25 Απριλίου 2020 19:34

Οχι

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΦΩΤΗΣ
ΦΩΤΗΣ
Απάντηση σε  Μπαμπης
26 Απριλίου 2020 00:43

Θέλει 20 κλειστά έτη για να λάβεις προκαταβολή. Μπορείς όμως να πάρεις ένα ποσό από τις εισφορές σου αλλά με σημαντικό επιτόκιο το οποίο θα σου αφαιρέσει μεγάλο κομμάτι από το μελλοντικό εφάπαξ.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Μπαμπης
Μπαμπης
Απάντηση σε  ΦΩΤΗΣ
26 Απριλίου 2020 14:23

Πόσο περίπου είναι οι εισφορες μου για 17 χρονια και πόσο μπορώ να πάρω

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γιώργος
Γιώργος
Απάντηση σε  Μπαμπης
28 Απριλίου 2020 16:46

Ο Φωτης φασκει και αντιφασκει. Δεν μπορεις να παρεις προκαταβολη απο το εφαπαξ αν δεν συμπληρωσεις 20ετια. Αν θες να παρεις δανειο απο ΜΤΣ(υπο προυποθεσεις) ειναι αλλο θεμα. Τις εισφορες σου θα τις δεις απο τα φυλλα μισθοδοσιας(κρατησεις για ελοας). Ακομη και να στοιχειοθετησεις δικαιωμα(20 ετη) για προκαταβολη εφαπαξ δεν αξιζει. Μονο για θεμα υγειας(μακρια απο εμας) να βαλεις ”χερι”. Σε αλλη περιπτωση πελεκας το μελλον σου και των παιδιων σου(βρες και 2η δουλεια)

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Μπαμπης
Μπαμπης
Απάντηση σε  Γιώργος
29 Απριλίου 2020 20:49

Ευχαριστώ… η διαδικασία είναι μεγάλη για προκαταβολη ..Και πόσο διαρκεί να πάρω τα λεφτά..χρειάζεται αναφορά στην μονάδα κλπ???

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γιώργος
Γιώργος
Απάντηση σε  Μπαμπης
30 Απριλίου 2020 11:36

για δανειο εννοεις απο ΜΤΣ και οχι προκαταβολη απο τις εισφορες σου για εφαπαξ(δεν δικαιουσαι). Παρε τηλ το ΜΤΣ να σου πουν τι χαρτια θελουν, τι ποσο(αν χορηγουν) δινουν , τι επιτοκιο χρεωνουν………. Οτι χαρτια απαιτουνται στελνονται μεσω προσωπικης αναφορας στη μοναδα σου. στο https://mts.army.gr/ μπορεις να βρεις απαντησεις και τηλεφωνα για να επικονωνησεις μαζι τους

ΣΩΜΑ:
Στρατός
STYLIANOS
STYLIANOS
24 Απριλίου 2020 13:09

Kαλημερα Κυριε Καρασαβιδη. Θα ηθελα τα φωτα σας για το εξης θεμα: Ειμαι αποστρατος και ειχα 20 μηνες εργασιας σε ιδιωτικη εταιρεια, για τους οποιους, ειχα πληρωσει εισφορες στο ΙΚΑ. Εκανα αιτηση στο ΓΛΚ/ΕΦΚΑ για αναγνωριση σαν παραλληλη εργασια, και μου ειπαν (προφορικα) οτι δεν μου συμφερει καθολου να αναγνωρισω αυτους τους μηνες, διοτι ειμαι παληος ασφαλισμενος (πριν απο το 1983?), μπηκα στην σχολη το 1971, και πρεπει να πληρωσω 7%. Ψαχνω και δεν βρισκω κατι σχετικο. Γνωριζεται κατι, τι ειναι αυτο το 7% ή που μπορω να ψαξω για να βρω τι ακριβως ισχυει. Το δικο σας XL μου βγαζει οτι εαν αναγνωρισω αυτους του 20 μηνες, θα εχω συνολικη αυξηση περιπου 40 ευρω καθαρα. Σας ευχαριστω πολυ.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
G.G.
G.G.
Contributor
Απάντηση σε  STYLIANOS
24 Απριλίου 2020 13:47

Όσοι είχαν χρόνο ασφάλισης – ένσημα ΙΚΑ και η κατάταξη τους στις ΕΔ έγινε πριν τις 1-1-1983 δεν ισχύουν οι διατάξεις τις διαδοχικής ασφάλισης, αλλά ο χρόνος του ΙΚΑ που διανύθηκε στον ιδιωτικό τομέα, αναγνωρίζεται σαν χρόνος δημόσιας υπηρεσίας με καταβολή εισφορών.
Νόμος 1405/1983, και ιδιαίτερα τα άρθρα 1 έως 6.
https://www.kodiko.gr/nomologia/document_navigation/283149

Για να δεις πόσο περίπου θα διαμορφωθεί η σύνταξη σου με τον χρόνο αυτό (για σύγκριση με αυτά που θα καταβάλεις για αναγνώριση και πότε θα κάνεις απόσβεση), από την σύνταξη ΓΕΣ μετέφερε τον χρόνο εισαγωγής σου κατά 20 μήνες πίσω.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
STYLIANOS
STYLIANOS
Απάντηση σε  G.G.
24 Απριλίου 2020 18:33

Ευχαριστω πολυ, απλα δεν καταλαβα ενα πραγμα. Γιατι να μεταφερω τον χρονο εισαγωγης μου (στην σχολη) 20 μηνες πισω, αφου υπαρχει στο XL πινακιδιο που γραφεται η υπηρεσια στο ΙΚΑ σε μηνες?

ΣΩΜΑ:
Στρατός
STYLIANOS
STYLIANOS
24 Απριλίου 2020 21:55

Ευχαριστω παρα πολυ και εσας και τον συναδελφο G.G. γις τις εξαιρετικα σημαντικες πληροφοριες!

ΣΩΜΑ:
Στρατός
STYLIANOS
STYLIANOS
25 Απριλίου 2020 15:29

Εχετε δικιο! Με βαση τις διαταξεις του Ν.1405/1983 (αρθρο 1 κλπ) και τους υπολογισμους που βγαζει η συνταξη ΓΕΣ φαινεται οτι η αναγνωριση αυτη συμφερει. Ευχαριστω πολυ και παλι!

ΣΩΜΑ:
Στρατός
G.G.
G.G.
Contributor
Απάντηση σε  STYLIANOS
26 Απριλίου 2020 10:48

Όπως σου είπα και στο προηγούμενο σχόλιο μου κρατώ κάποιες επιφυλάξεις κατά πόσο θα σε συμφέρει..(για σύγκριση με αυτά που θα καταβάλεις για αναγνώριση και πότε θα κάνεις απόσβεση).. και σε πόσο βάθος χρόνου θα επιτευχθεί αυτό και εξαρτάτε.
Από τα υπηρεσιακά σου δεδομένα (έτη υπηρεσίας που έχεις), από το ύψος του κόστους αναγνώρισης (αποδοχές Χ 7% Χ μήνες αναγνώρισης) και σε πόσες δόσεις – βάθος χρόνου θα γίνει αυτό αν λάβουμε υπόψη το άρθρο 1 (Αν η αναγνώριση γίνει μετά τη συνταξιοδότηση του υπαλλήλου, το ποσό των μηνιαίων κρατήσεων δεν μπορεί να είναι μεγαλύτερο από τα 3/4 της αύξησης της σύνταξης που θα προκύψει. Στην περίπτωση αυτή ο αριθμός των μηνών, κατά τους οποίους θα γίνει η κράτηση από τη σύνταξη, επιμηκύνεται ανάλογα.)
Εκτιμώ όπως σου είπε και ο Αχιλλέας στείλε του τα υπηρεσιακά σου δεδομένα ώστε να κάνει τους υπολογισμούς, ώστε να έχεις μια πλήρη εικόνα για το αν σε συμφέρει.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
STYLIANOS
STYLIANOS
26 Απριλίου 2020 11:59

Βεβαιως, συμφωνω με την αποψη σας και θα το κανω.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΜΑΡΙΟΣ
ΜΑΡΙΟΣ
24 Απριλίου 2020 12:57

Ευχαριστώ Κ Αχιλλέα. Άρα από ότι κατάλαβα δικαιουμε σύνταξη έστω και αν το ποσοστό ανικανότητας που θα μου βγάλει η ΑΣΥΕ είναι κάτω από 25% απλά δεν δικαιούμαι πόσο από το ποσοστό ανικανοτητας σωστά?

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Dani
Dani
Απάντηση σε  ΜΑΡΙΟΣ
24 Απριλίου 2020 13:36

Ναι όπως σου απάντησε ο Αχιλλέας! Σε κάθε αποστρατεία που γίνεται χωρίς αίτηση του αποστρατευθέντα θεμελιώνεται συνταξιοδοτικό δικαίωμα την ημερομηνία διαγραφής ΕΚΤΟΣ των παρακάτω περιπτώσεων:
α) Περίπτωση αποτάξεως με βαρύ ποινικό ή πειθαρχικό παράπτωμα αποτέλεσμα πορίσματος διενέργηθείσας ΕΔΕ.
β) Αποστρατεία για Σωματική Ανικανότητα η οποία οφείλεται σε πειθαρχικό παράπτωμα παθόντος ή βαριά αμέλεια παθόντος κατόπιν πορίσματος διενεργηθείσας ΕΔΕ.
Και στις δύο προαναφερόμενες περιπτώσεις ο Παθών έχει ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΠΡΟΣΦΥΓΗΣ.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Dani
Dani
Απάντηση σε  Dani
24 Απριλίου 2020 13:40

Και φυσικά εφόσον ισχύουν οι αναφερόμενοι χρόνοι υπηρεσίας που αναλύονται στην ερώτηση 2.4 FAQ

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΜΑΡΙΟΣ
ΜΑΡΙΟΣ
Απάντηση σε  Dani
24 Απριλίου 2020 14:34

Ευχαριστώ συνάδελφε να σαι καλα

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΜΑΡΙΟΣ
ΜΑΡΙΟΣ
23 Απριλίου 2020 11:00

Καλημέρα σε όλους κυριε Αχιλλέα πόσο που λαμβανειςη ΑΣΥΕ με έκρινε ικανό για στρατιωτική υπηρεσία δηλ ελαφρας υπηρεσιας, και υπέβαλα αναφορά ότι επιθυμώ να ενταχθω στους ελαφρας σύμφωνα με τον νόμο 4609/19 και περιμένω απόφαση ΑΣΣ σε περίπτωση που η απόφαση είναι αρνητική και το ΑΣΣ με αποστρατευσει δικαιουμε σύνταξη ανεξαρτήτως ποσοστού ανικανότητας? Γιατί στην σελίδα σύνταξη δεν βγάζει ποσοστό ανικανότητας κάτω από 25%, αφορά φαντάζομαι το ποσό που λαμβάνεις αναλόγως το ποσοστό ανικανότητας και ότι κάτω από 25% ανικανότητα δεν λαμβάνεις ποσο?

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΦΩΤΗΣ
ΦΩΤΗΣ
Απάντηση σε  ΜΑΡΙΟΣ
25 Απριλίου 2020 02:09

Σύμφωνα με τον Ν.4609 δεν μπορούν να σε αποστρατευσουν από την στιγμή που εντός 10 ημερών κατεθεσες αίτηση παραμονής στο στράτευμα ως ελαφράς υπηρεσίας

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Παύλος
Παύλος
22 Απριλίου 2020 17:29

Καλησπέρα σε όλους , ποια η διαδικασία εξαγοράς της πλασματικής πενταετίας κατά την συνταξιοδότηση ?

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Παυλος
Παυλος
23 Απριλίου 2020 21:45

Θα αποστρατευτω για λόγους υγείας . Θα πρέπει να υποβάλλω αναφορά στην μονάδα που είμαι σε διάθεση πριν διαγράφω ?

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΜΠ
ΜΠ
22 Απριλίου 2020 15:15

Θα ήθελα να ρωτήσω ,κάθε μήνα έχω κράτηση 109ευρω στην σύνταξη μου για την εξαγορά της μάχιμης πενταετίας.Το ποσό αυτό ,περίπου(1300)ευρώ για όλο το χρόνο θα το αναγράφω στους κωδικούς 351-352 για έκπτωση φόρου,αν γνωρίζει κάποιος ας μου απαντήσει σας παρακαλώ.Ευχαριστω.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Σπύρος
Σπύρος
Απάντηση σε  ΜΠ
22 Απριλίου 2020 15:24

ΟΧΙ αφου στα κρατάνε απο την σύνταξη.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Dani
Dani
22 Απριλίου 2020 12:54
Σώτος Κ.
Σώτος Κ.
22 Απριλίου 2020 12:02

Καλημέρα συνάδελφοι!
Για όσους αγωνιούν για την οριστική τους σύνταξη, όπως και εγώ φυσικά, σε σημερινή επικοινωνία μου με το ΓΛΚ και με ημερομηνία πρωτοκόλλου τον 7ο μήνα του 2017, μου ειπώθηκε ότι κανένας εισηγητής δεν την έχει αναλάβει ακόμα.
Οπότε βγάλτε μόνοι τα συμπεράσματά σας!

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΓΙΑΝΝΗΣ Μ
ΓΙΑΝΝΗΣ Μ
Απάντηση σε  Σώτος Κ.
23 Απριλίου 2020 00:10

Σώτο καλησπέρα! Κάπου εκεί είμαι και εγώ. Αποστρατεία Ιουν. 2017. Δεν βλέπω το 2020 να γίνετε τίποτα. Λυπάμαι πραγματικά για την κατάντια μας. Δεν είναι για μένα μόνο οικονομικό θέμα, κυρίως είναι ηθικό.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γιάννης
Γιάννης
21 Απριλίου 2020 12:31

Καλησπέρα σε όλους , γνωρίζει κάποιος συνάδελφος αν εγιναν ή θα γίνουν έκτακτα σμβούλια κρισεων υπαξιωματικών

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
21 Απριλίου 2020 11:00

Χριστός Ανέστη σε όλο τον κόσμο.Υγεία σε όλους.Γνωρίζει κάποιος να μου πει για τα εκκαθαριστικά ετήσιων αποδοχών είναι διαθέσιμα;Στο anfm δεν εμφανίζεται.ευχαριστώ.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γιάννης
Γιάννης
Contributor
Απάντηση σε  ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
21 Απριλίου 2020 11:52

Μπορείς να δεις τις αποδοχές σου από το Ε1 στο κουτάκι βεβαίωση αποδοχών (αριστερά και κάτω)

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Παντελης
Παντελης
20 Απριλίου 2020 22:13

Για τα εργασιακα η κυβερνηση αυτη οπως και οι προηγουμενες εφαρμοζουν το διαιρει και βασιλευε!Παγιος κανονας διακιβερνησης κι ο λαος δηλαδη εμεις οι αποστρατοι τσακωνομαστε..γιατι εσεις κι οχι εμεις;; Φυσικα τα παραθυρακια απειρα….(τροφη σε χρημα κλπ κλπ) Οποτε ουτε αυτη η κυβερνηση “”φιλελευθερη” μπορει να νομοθετησει κατι δικαιο για ολους παλιους και νεους αποστρατους απο ολους τους χωρους!!Εργαζεσαι φορολογησαι βαση εισοδηματος οπως γινεται παντου σε προηγμενα κρατη με ελευθερη αγορα!Ευελπιστω σε αποκατασταση του νομου Μονο για τους Αποστρατους που η εργασια και οι συνθηκες εργασιας τους Ειναι πραγματικα δυσκολη (!με εκατονταδες κινδυνους και ευθυνες) απο ενα πολιτικο με ανοικτο μυαλο και χωρις κομπλεξ. Σε οσους διαφωνουν προτεινω ενα 10 ημερο σε οποιαδηποτε Μοναδα ακομη και Σχηματισμο της Ελληνικης Επικρατειας!

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γιάννης
Γιάννης
Contributor
Απάντηση σε  Παντελης
21 Απριλίου 2020 00:28

Στα προηγμένα κράτη που κάποιοι επικαλούνται συνέχεια…οι συνταξιούχοι με δεδομένο οτι είναι σε κάποια ηλικία τώρα με τον κοροναιο βλέπουν τα ραδίκια ανάποδα….να βράσω αυτά τα προηγμένα

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Παντελης
Παντελης
Απάντηση σε  Γιάννης
21 Απριλίου 2020 12:05

Νο commend

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Παναγιωτης
Παναγιωτης
17 Απριλίου 2020 14:18

Εννοεις για αυτους που ειναι πριν το νομο κατρουγκαλου και αυτους που διδασκουν σε σχολες γιατι δεν το λεει ξεκαθαρα λεει οσοι συνταξιοδοτηθουν απο 1/3/2020 και μετα που εργαζονταν αυτο προσπαθω να καταλαβω αν ειναι ολοι στο ιδιο τσουβαλι δεν αξιζει απορω ποιος το σκεφτηκε αυτο ειναι δυνατον να δουλευεις λιγο και να σου περνουν περισσοτερο ελεος και αυτοι……

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Παναγιωτης
Παναγιωτης
17 Απριλίου 2020 14:12

Ποια εννοεις μεταβατικη περιοδο ειμαι ασφαλισμενος ΙΚΑ εκει που δουλευω

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Παναγιωτης
Παναγιωτης
17 Απριλίου 2020 12:24

Ειμαι συνταξιουχος απο το 2013 εργαζομαι απο την 7/1/2020 με συμβαση δυο τετραωρα την εβδομαδα μπορειτε να μου πειτε απο ποτε ξεκιναει για μενα ο νομος του βρουτση για την περικοπη 30 %

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Γιάννης
Γιάννης
Contributor
Απάντηση σε  Παναγιωτης
17 Απριλίου 2020 12:43

https://enstoloi.net/voithimata/apascholisi/
Εαν δεν είσαι στην μεταβατική περίοδο από 1-3-20

ΣΩΜΑ:
Στρατός
andr
andr
13 Απριλίου 2020 20:22

Καλησπέρα.Μπορει κάποιος συνάδελφος του οποίου το παιδί έχει πάρει το ΒΟΕΑ από ΜΤΣ να μας ενημερώσει τι ποσοστό πήρε προκαταβολή σε σχέση με το ποσό που δικαιούται;

ΣΩΜΑ:
Στρατός
θεοδωρος
θεοδωρος
Απάντηση σε  andr
14 Απριλίου 2020 10:22

Το 85%

ΣΩΜΑ:
Στρατός
andr
andr
Απάντηση σε  θεοδωρος
14 Απριλίου 2020 11:22

Θεόδωρε ευχαριστώ.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  andr
17 Απριλίου 2020 13:05

@andr
Το 85% που αναφέρει ο Θεόδωρος, μπορεί να είναι λιγότερο
https://enstoloi.net/stratos/comment-page-261/#comment-85637

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
andr
andr
Απάντηση σε  aero
17 Απριλίου 2020 20:40

aero ευχαριστώ για την επισημανση. ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ. Και επίσης ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ σε όλους τους συναδέλφους και στις οικογένειές τους

ΣΩΜΑ:
Στρατός