Στρατός Ξ.

Σελίδα υπ' αριθ. 274 με σχόλια ειδικά για το Στρατό Ξηράς (διαβάστε πρώτα την ενότητα FAQ / Συχνές Ερωτήσεις).

Subscribe
Notify of
guest

21.5K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
8 Σεπτεμβρίου 2020 08:31

Καλημέρα. Σχετικά με αυτα που μας αναφεραν ο Παναγιώτης και ο Βασίλης έχουν απόλυτο δίκαιο. Δεν πρόκειται να γίνει τίποτα σχετικά με την 3ετια. Από την αρχή που ψηφίστηκε το μέτρο της 3ετιας θα έπρεπε ο συνδικαλιστικός φορέας μας να πάρει θέση και να ασχοληθεί με το θέμα. Τώρα πλέον είναι αργά.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Κατερίνα
Κατερίνα
7 Σεπτεμβρίου 2020 21:25

Εδώ δεν μπορεί κανείς να πει ΤΙ ΙΣΧΥΕΙ ΣΗΜΕΡΑ και εξηγούμαι:
Αν παραιτηθώ με 33 συνταξιμα έτη υπηρεσίας και είμαι 47 ποτε θα πάρω σύνταξη? Το λέω γιατί ο κ. Αχιλλέας θα πει 62(το έχω δει σε άλλο σχόλιο του), άλλοι θα πουν 60, άλλοι 67. Στον ΕΦΚΑ που ρώτησα έτσι προφορικά 60 μάλλον είπε … και γύρισε την προσοχή του στο Facebook….υποθέτω και τελείωσε η συνομιλία μας!

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Κατερίνα
Κατερίνα
8 Σεπτεμβρίου 2020 15:25

Ευχαριστώ για την απάντηση κ.Αχιλλέα , έχω 2 σημεία διαβάζοντας τις FAQ.
1. Δηλαδή συμφέρει να βρίσω ανώτερο μου να με αποταξουν και να πάρω σύνταξη σε 7 χρόνια (Όταν συμπληρώνω 35ετια)
2. Δεν θα εργαστώ μετά ώστε να ενταχθώ σε διαδοχική και να πάω 62 ή 67.(διότι αυτή η άποψη στις FAQ είναι μια μετάφραση που δε συνάδει νομίζω με το νόμο που λέει 40 έτη ασφάλισης ή 60 ετων φουλ στοπ χωρίς άλλες προϋποθέσεις πχ αν έχεις παραιτηθεί κτλ.

Αν μπορείτε διευκρινιστε μου αυτά τα σημεία και πάλι Ευχαριστώ και συγχαρητήρια για τη σελίδα.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΒΑΣΙΛΗΣ
ΒΑΣΙΛΗΣ
Απάντηση σε  Κατερίνα
8 Σεπτεμβρίου 2020 17:16

Άσε που αν βρίσεις ανώτερο και αποταχθείς, χάνεις το δικαίωμα σύνταξης τελείως, διότι είναι ποινικό αδίκημα. Εξύβριση, χειροδικία, υπεξαίρεση κτλ, ανήκουν στην κατηγορία του ποινικού. Αν απομακρυνθείς για ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΟΥΣ λόγους και μόνο, τότε παίρνεις σύνταξη σε 7 χρόνια (συμπλήρωση 35ετίας) Όταν λέμε πειθαρχικοί λόγοι, εννοούμε τις συνεχόμενες δυσμενείς κρίσεις. Πράγμα που παίρνει πάρα πολύ χρόνο για να γίνει, χρόνο που ούτως ή άλλως θα είσαι εν ενεργεία και εξαγοράζοντας την έξτρα τριετία θα μπορέσεις να φύγεις σε 4 χρόνια που λέει κι ο κ. Αχιλλέας. Οπότε, υπομονή Κατερίνα. Τίποτα άλλο. Είμαστε ΕΓΚΛΩΒΙΣΜΕΝΟΙ. Δυστυχώς.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Κατερίνα
Κατερίνα
Απάντηση σε  ΒΑΣΙΛΗΣ
8 Σεπτεμβρίου 2020 17:56

Θα φύγω, γιατί θα πάω εξωτερικό, αλλά τόσα χρόνια δυστυχώς δεν ασχολούμασταν με το ασφαλιστικό το οποίο τόσο βίαια άλλαξε ιδιαίτερα στο ποτε μπορεί να φύγει κάποιος. Όποιος μπήκε το 1989 είναι 25 έτη και αυτός που μπηκε το 1990 σε 40 χρόνια(Άλλο κατοσταρι και άλλο μαραθώνιος δεν έχουν την ίδια προπόνηση και διεξαγωγή). Αλήθεια όταν μπήκαμε κάναμε ένα είδος συμβολαίου: εγώ θα τηρώ αυτά εσύ (κράτος) αυτό. Το οποίο τόσο βίαια άλλαξε το άλλο μέρος. Μόνο αν αλλάξει αυτο με την πενταετια όπως μου είπανε θα γίνει κάτι.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΒΑΣΙΛΗΣ
ΒΑΣΙΛΗΣ
Απάντηση σε  Κατερίνα
8 Σεπτεμβρίου 2020 18:56

Εμένα κλονίστηκε (μάλλον ανεπανόρθωτα) η υγεία μου απ’ αυτό το πράγμα. Και να το πω πολύ απλά, αν δεν ίσχυε η 25ετία, τότε δεν θα πήγαινα καν στο Στρατό. Εξαπατηθήκαμε με τον χειρότερο τρόπο. Και μ’ αρέσει που μέχρι να βγει ο νόμος-ταφόπλακα μας έλεγαν ότι δε θα μας πιάσουν οι όποιες αλλαγές, διότι είμαστε παλαιοί ασφαλισμένοι. Τέλος πάντων, όπως ξαναείπα δεν πιστεύω τίποτα πια, δεν ελπίζω σε τίποτα, ότι κι αν ακούγεται. Αν γίνει κάτι, καλοδεχούμενο. Σου εύχομαι ότι καλύτερο και εκεί που θα πας, να βρεις τουλάχιστον ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΓΙΩΡΓΟΣ15
ΓΙΩΡΓΟΣ15
Απάντηση σε  ΒΑΣΙΛΗΣ
8 Σεπτεμβρίου 2020 22:46

Κατερίνα και Βασίλη μέσα από το site του μοναδικού, το τονίζω, Αχιλλέα, έχω γράψει και έχω πεί ότι ο Βενιζέλος (τότε ΥΕΘΑ το 2010) ως υπουργός μας, έριξε μια 15ετία έτσι για πλάκα αλλά κανείς, εκ των θεσμικών, δεν αντέδρασε. Αποτέλεσμα ήταν αυτά που γράψατε συν κάποια άλλα. Γιατί και γω αν ήξερα για 40 χρόνια, που στον ΕΣ πραγματικά σε αποζυμούν, μάλλον θα το σκεφτόμουνα πολύ για να πάω. Τώρα έτσι όπως είναι η κατάσταση όσοι είναι πριν το 90 πρόλαβαν, όσοι πριν το 96 παίρνουν 3 έτη μπόνους (άσχετα που για να τα πληρώσεις θες οικονομίες ζωής) και όσοι είναι μετά το 96, βρίσκονται στα 40……και βάλε (γιατί με αυτούς ποτέ δεν ξέρεις…). Οπως είμαστε αυτή τη στιγμή έχουμε την 5ετία εκστρατείας και ας παρακαλάμε ή ας πιέζουμε, όσοι θέλουν και μπορούν, να εφορμοστεί (βλέπετε εδώ δούλεμα από ΥΕΘΑ-Βρούτση-ΕΦΚΑ) η 2η πενταετία του 4609/19, ώστε ο όποιος θέλει θεμελιώνοντας να φεύγει στα 30. Και όπως έγραψε ο Βασίλης “δεν πιστεύω τίποτα πια, δεν ελπίζω σε τίποτα, ότι κι αν ακούγεται. Αν γίνει κάτι, καλοδεχούμενο”. Καλό βράδυ.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Κώστας
Κώστας
7 Σεπτεμβρίου 2020 11:53
ΒΑΣΙΛΗΣ
ΒΑΣΙΛΗΣ
Απάντηση σε  Κώστας
7 Σεπτεμβρίου 2020 14:51

Κώστα, ζήσε το όνειρο!
Αυτό θα μας συντροφεύσει, για ακριβώς ακόμα τρία χρόνια (10/2023).
Για τους καταταγέντες το 90 τα χρόνια θα είναι ακριβώς δύο (10/2022).

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Κώστας
Κώστας
Απάντηση σε  ΒΑΣΙΛΗΣ
7 Σεπτεμβρίου 2020 15:29

Βασίλη η κατάσταση θα ήταν διαφορετική αν πιο πολλά άτομα είχαν ενδιαφερθεί, αλλά λόγω μείωσης των συντάξεων και οι μεγάλες διαφορές τους από τον μισθό τω εν ενεργεία ,έκανε πολλούς συναδέλφους, λόγω υποχρεώσεων, να μην το σκέφτονται καν, για να φύγουν! Αν γίνει αλλαγή για τους 90-92, θα ήταν η απαλλαγή από τη πληρωμή των 3 ετών σίγουρα και ίσως η άμεση αποχώρηση άμα και όταν ψηφιστεί η διόρθωση! Το να έχει φτάσει πλέον το ίδιο το ΥΠΕΘΑ να ζητάει την επίλυση του είναι σημαντικό και πιστεύω ότι μόνο και μόνο με αυτό το έγγραφο κάποιος θα μπορούσε να το πάει δικαστικά!Και να ξέρεις ότι πλέον θέλουν να διώξουν κόσμο! Υπομονή!

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΒΑΣΙΛΗΣ
ΒΑΣΙΛΗΣ
Απάντηση σε  Κώστας
7 Σεπτεμβρίου 2020 15:56

Κώστα, δεν έχω πλέον την παραμικρή εμπιστοσύνη σ’ αυτούς τους απατεώνες, διότι με κοροϊδεύουν αισχρά, εδώ και μια ΔΕΚΑΕΤΙΑ. Αλλά για την τιμή των όπλων που λέμε, ας μπω στη διαδικασία να κρίνω αυτό το ΘΕΑΤΡΟ για τελευταία φορά. Λοιπόν, ξέρεις πότε βγήκε αυτό το χαρτί του ΥΠΕΘΑ προς το Εργασίας; 5 ΜΑΡΤΙΟΥ 2020. Δηλαδή, έχει παρέλθει το εξάμηνο από τότε. Απάντηση; ΚΑΜΙΑ. Δηλαδή, πόσο καιρό χρειάζονται ν’ απαντήσουν έστω; Καμιά τριετία; Για να μην εξετάσω το παγκόσμιο φαινόμενο, το ένα υπουργείο να ρωτάει το άλλο, κι όλοι μαζί να ρωτάνε τον ΕΦΚΑ. Λες και δε μιλάμε για το ΙΔΙΟ ΓΑΜ… ΚΡΑΤΟΣ. Λες και μιλάμε για Σκλαβενίτη και Βασιλόπουλο. Αυτό είναι που με εξοργίζει περισσότερο. Και ποιον ΕΦΚΑ ρε; Αυτοί κυριολεκτικά, δεν ξέρουν από ποια πόρτα να μπουν όταν πάνε στην υπηρεσία τους. Τι να λέμε τώρα. Έχουμε εναποθέσει τις ελπίδες μας (όποιες κι αν απέμειναν) σε ανίκανους και σε αδιάφορους. Αυτή είναι η αλήθεια, προσωπικά δεν πιστεύω τίποτα πλέον, και μακάρι να πέσω έξω παταγωδώς. Αυτά, και όπως είπες, υπομονή. Τίποτα άλλο.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΓΙΩΡΓΟΣ15
ΓΙΩΡΓΟΣ15
Απάντηση σε  Κώστας
7 Σεπτεμβρίου 2020 16:00

Κύριοι Κώστα-Βασίλη είναι γνωστή η τακτική τους.Το ένα υπουργείο με το άλλο παίζουν την κολοκυθιά σε όλα αυτά που μας αφορούν και μας παραπέμπει ο Κώστας στο σύνδεσμο. Δεν ξέρω αν θα ευαισθητοποιηθούν (και λόγω της κατάστασης με τους “γείτονες¨) να ασχοληθούν με τα προβλήματα του προσωπικού ή θα πάμε στο γνωστό πια μοτίβο, του 2023, που θα είναι εκλογικό έτος, να επιλύσουν ότι προλάβουν,νόμιμα και μη, όπως οι προκάτοχοι τους.Το αν θέλουν να διώξουν Κώστα κόσμο, θα φανεί από το τι θα εφαρμόσουν. Οσον αφορά το 4609/19 άρθρο 11, εκεί γελάνε και οι πέτρες. Απίστευτες δηλώσεις-πράξεις Υπουργών-φορέων, που μας κατατάσουν σε χώρα, δυστυχώς θα το πω, τριτοκοσμική και έχουμε ολοι ευθύνες με περισσότερο αυτούς που μας διαφεντεύουν.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Αλεξανδρος
Αλεξανδρος
Απάντηση σε  Κώστας
7 Σεπτεμβρίου 2020 19:57

Κώστα συμφωνώ απολύτως…

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Ακης
Ακης
Απάντηση σε  Κώστας
8 Σεπτεμβρίου 2020 08:18

Είμαστε κοντά Κώστα…

ΣΩΜΑ:
Στρατός
DX
DX
6 Σεπτεμβρίου 2020 21:20

καλησπερα , θα ηθελα να ρωτησω αν ισχυει το ΠΔ 169/07 αρθρο 26 παρ.1 εδαφιο 2 οπως αυτο αντικατασταθηκε με το αρθρο 6 του Ν.3865/10 και το αρθρο 20 του ιδιου νομου ή καταργηθηκαν με τον νομο κατρουγκαλου;

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΓΙΑΝΝΗΣ
ΓΙΑΝΝΗΣ
6 Σεπτεμβρίου 2020 18:07

Καλησπέρα σας.
Είμαι ΣΜΥ 94. θα ήθελα να ρωτήσω αν η τριετία για όσους είναι μέχρι 31/12/1995 υπολογίζεται με 20% επί των συντάξιμων αποδοχών ή 6.67% ευχαριστώ.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Κώστας
Κώστας
Απάντηση σε  ΓΙΑΝΝΗΣ
7 Σεπτεμβρίου 2020 14:19

Μέχρι τώρα ισχύει το 20%! Ζητήθηκε από το ΥΠΕΘΑ να πάει στο 6,67%. Δες το έγγραφο που έχω αναρτήσει!

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Βασίλης
Βασίλης
6 Σεπτεμβρίου 2020 01:39

Καλησπέρα σας.
Στις 19/7/2020 έκλεισα 20 χρόνια πραγματικής υπηρεσίας.
Είμαι ΕΜΘ τελευταία σειρά.
Θά ήθελα να ρωτήσω εάν γνωρίζει κάποιος νά μου απαντήσει τί γίνεται σέ περίπτωση παραίτησης με τό εφάπαξ και τό ΒΟΕΑ.
Εάν δηλαδή πληρώνεται άτοκα και άμεσα με την παραίτηση, η εάν πηγαίνει στα 67 με τό δικαίωμα θεμελίωσης σύνταξης.
Ευχαριστώ.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Βασίλης
6 Σεπτεμβρίου 2020 07:42

Καλημέρα.
Για το εφάπαξ διάβασε την παράγραφο 4 εδώ https://www.kodiko.gr/nomologia/document_pdf/337115 .
Για το ΒΟΕΑ υποβάλεις την Αίτηση Μετόχου λόγω αποστρατείας 2412/Φ.951/360/431347 (άρθρο 3, παρ. 3) από την σελίδα του ΜΤΣ https://mts.army.gr/el/aitiseis-horigisis-voithimatos-oikogeneiakis-epaggelmatikis-aytoteleias .
Σημ. Η σελίδα του ΜΤΣ είναι εκτός αυτές τις ημέρες.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Βασίλης
6 Σεπτεμβρίου 2020 07:54

Τα απαιτούμενα δικαιολογητικά για το ΒΟΕΑ μπορείς να τα δεις στο link που παραπέμπει το σχόλιο του Αχιλλέα εδώ
https://enstoloi.net/astynomia/comment-page-403/#comment-90556

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Χρήστος
Χρήστος
Απάντηση σε  GEORGIOSP
6 Σεπτεμβρίου 2020 09:25

Καλημέρα σας και καλή Κυριακή. Η σελίδα του ΜΤΣ και γενικά όλες οι σελίδες του ΓΕΣ, εκτός του army, (διότι μέχρι πρόσφατα υπηρετούσα στη ΔΙΣ) κι εκεί η σελίδα είναι κατεβασμένη, λόγω της τότε επίθεσης των χάκερς αν το ερμηνεύω σωστά. Γιατί κι εγώ εδώ και τρεις εβδομάδες έχω υποβάλει αίτημα στον ΕΛΟΑΣ με όλα τα δικαιολογητικά, για την προκαταβολή του εφάπαξ και δεν μπορώ να εισέλθω στην ιστοσελίδα λόγω του παραπάνω ώστε να ενημερωθώ. Ευχαριστώ πολύ ☺️

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Κ1964
Κ1964
4 Σεπτεμβρίου 2020 21:22

Καλησπέρα. Γνωρίζει κάποιος που βρίσκονται οι υπό έκδοση εκκρεμείς οριστικές συντάξεις; Αποστρατεύτηκα Σεπτέμβριο 2017. Ευχαριστώ.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Αλεξανδρος
Αλεξανδρος
3 Σεπτεμβρίου 2020 23:14

Καλησπέρα, γνωρίζει κάποιος ποιος είναι ο τρόπος να επανέλθει κάποιος στο ΕΦΚΑ για έκδοση σύνταξης? Η πρώτη αίτηση απαντήθηκε αρνητικά αλλά πλέον έχουν ολοκληρωθεί τα προαπαιτούμενα από τη μεριά μου (ανάλογες εξαγορές κλπ)…Ευχαριστω εκ των προτέρων…

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΦΩΤΗΣ
ΦΩΤΗΣ
Απάντηση σε  Αλεξανδρος
5 Σεπτεμβρίου 2020 21:15

Στον ίδιο φορέα που κατεθεσες και πριν τα χαρτιά.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Κατερίνα
Κατερίνα
3 Σεπτεμβρίου 2020 22:04

Κατόπιν συνομιλίας με οικονομικό Στέλεχος του υπουργείου, μου είπε ότι Σεπ-Οκτ θα έρθει οδηγία στον ΕΦΚΑ που αφορά θέματα ασφαλιστικά μας( αναγνωριση 5ετιας την περίοδο που διανύεται Όχι 25ετια,προαιρετική, τριετία).Μήπως γνωρίζει κανείς κάτι για επαληθευση;Ευχαριστώ!

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γιώργος
Γιώργος
Απάντηση σε  Κατερίνα
4 Σεπτεμβρίου 2020 19:39

Αυτά δεν ισχύουν και σήμερα;Τι εννοείς όχι 25ετια;

ΣΩΜΑ:
Στρατός
andr
andr
Απάντηση σε  Γιώργος
4 Σεπτεμβρίου 2020 21:44

Γιώργο σίγουρα υπάρχουν ασφαλιστικά θέματα που πρέπει να λυθούν ή διευκρινηστουν όπως είναι η αναγνώριση της πενταετίας λόγο άσκησης της ειδικότητας όπως επίσης και η μείωση των εισφορών για αναγνώριση της τριετίας για όσα στελέχη προσληφθηκαν έως 31/12/95 αλλά θα συμφωνήσω μαζί σου ότι αυτά που αναφέρει η συνάδελφος Κατερίνα στο σχόλιο της ισχύουν σήμερα κανονικά.(η 5ετια αναγνωρίζεται για την περίοδο που διανυθηκε βάση των εισφορών εκείνης της χρονικής περιοδου, η 25ετια για συνταξιοδοτηση(εάν εννοεί αυτό) έχει καταργηθεί, και η 3ετια για συμπλήρωση των 40 χρόνων υπηρεσίας είναι προαιρετικη).

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Κατερίνα
Κατερίνα
Απάντηση σε  andr
4 Σεπτεμβρίου 2020 23:13

Άλλο μου είπε, να αναγνωρίζονται τα 5 πλασματικά χωρίς το όριο να έχεις κλείσει 25 χρόνια υπηρεσίας. Εξηγούμαι: αυτό έχει σημασία για κάποιους που το 2014 είχαν 20 χρονια αλλά είχαν 5 σε Μονάδες εκστρατεία άρα λογίζονται ως 25 και θεμελιώνουν στα 30,5.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
andr
andr
Απάντηση σε  Κατερίνα
4 Σεπτεμβρίου 2020 23:58

Καλησπέρα. Κατερίνα με την διευκρίνηση που κάνεις στο πιο πάνω σχόλιο σου κατάλαβα τι ακριβώς εννοούσες σχετικά με την 25ετια.Εαν τελικά υπάρξει μια τέτοια ρύθμιση θα είναι πολύ ευνοϊκή για πάρα πολλά στελέχη.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Σοφία
Σοφία
5 Σεπτεμβρίου 2020 13:55

Καλησπέρα και από μένα. Κάπου στον Ελεύθερο Τυπο κυκλοφόρησε αυτό το άρθρο και θεωρώ ότι μας μπέρδεψε πολύ γιατί δεν ξέρουμε εάν ισχύει. Με λίγες λεπτομέρειες το άρθρο έγραφε για παράδειγμα, στρατιωτικός που συμπληρώνει 23 χρόνια το 2014 και έχει 29 χρόνια μέσα στο 2020, πρέπει να αναγνωρίσει πλασματικό χρόνο γα 1,5 έτος ώστε να έχει τα 24,5 έτη το 2014 και τα 30,5 μέσα στο 2020 για να βγει στη σύνταξη. Αν δεν καταφέρει να αναγνωρίσει πλασματικό χρόνο, θα έχει τα 30,5 έτη μετά το 2021, που ο νόμος προβλέπει συνταξιοδότηση με 40 έτη!

https://satelitegr.blogspot.com/2020/08/305.html?fbclid=IwAR1qQVXrHPy-rM3VEd4IC7XFStJs1PqPbTWne7E21Wudt-UvgJXFo3uJu2I

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Κώστας
Κώστας
5 Σεπτεμβρίου 2020 22:57

Αχιλλέα τα ξέρεις πολύ καλά και μπράβο ειλικρινά σου λέω για τον τρόπο που τα γράφεις!Απλά να συμπληρώσω ότι το παράθυρο στον ακάλυπτο που άνοιξαν τότε, ήταν καλά σχεδιασμένο και μόνο οι γνώστες τότε το καταλάβανε οι υπόλοιποι σανό!

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΒΑΣΙΛΗΣ
ΒΑΣΙΛΗΣ
Απάντηση σε  Κατερίνα
5 Σεπτεμβρίου 2020 14:27

Υπάρχει όργιο φημών σχετικά με την αποκατάσταση της μεγαλύτερης αδικίας στην ιστορία του ελληνικού συνταξιοδοτικού συστήματος, η οποία είναι η παντελώς αυθαίρετη αποκοπή των συναδέλφων που κατατάχθηκαν τα έτη 1990-1992 από την κατηγορία των παλαιών ασφαλισμένων, όπως ισχύει σε ολόκληρη την υπόλοιπη ελληνική κοινωνία. Αυτός ο γύρος φημών, είναι πιθανότατα και ο τελευταίος, διότι σε 2-3 χρόνια, το θέμα αυτό παύει πλέον να υφίσταται νομοτελειακά. Και φυσικά, η ερώτηση του ενός εκατομμυρίου ευρώ, παραμένει η ίδια εδώ και μια δεκαετία. Γιατί ο διαχωρισμός (στο Στρατό) μεταξύ παλιών και νέων ασφαλισμένων έθεσε ως βάση το 1990 αντί του 1993; Κυκλοφορεί ένας “αστικός μύθος” σχετικά με την απάντηση, τον οποίο, ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΟΝ ΠΙΣΤΕΨΩ και που αν ισχύει, αυτομάτως κατατάσσει την Ελλάδα μια θέση κάτω από την Μπουρκίνα Φάσο στον τομέα της ευνομίας.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Αλέξης
Αλέξης
Απάντηση σε  ΒΑΣΙΛΗΣ
5 Σεπτεμβρίου 2020 15:54

Αγαπητέ Βασίλη, όχι μόνο είμαστε επίσημα αρκετά πιο κάτω από την Μπουρκινα Φασο, αλλά δεν έχουμε και καμία προοπτική να την ξεπεράσουμε. Μη ξεχνάμε οτι σε τοπικη διαλεκτο η χωρα ονομαζεται “Η χωρα των τιμιων ανθρωπων” και ηταν μεχρι το 1960 Γαλλικη αποικία. Ολα αυτα δειχνουν οτι δεν πρέπει να υπαρχει η παραμικρη αμφιβολία για την κατάταξη μας. Σε ό,τι αφορά την παραπάνω αστοχία/βλακεία/αναίδεια για τους ασφαλισμένους 90-92, θα πρέπει σε κάθε περίπτωση να αποκατασταθεί έστω και αργά…BTW στον ΕΦΚΑ που επικοινωνώ τους τελευταίους μήνες υπάρχει τόσο σύγχυση για το υπόψη θέμα και για τον νόμο 4609/19 που είναι για λύπηση…

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΒΑΣΙΛΗΣ
ΒΑΣΙΛΗΣ
Απάντηση σε  Αλέξης
5 Σεπτεμβρίου 2020 16:41

Δεν έχω τίποτα με τη συγκεκριμένη χώρα, απλώς την χρησιμοποίησα ως (ίσως ατυχές) παράδειγμα. Στο μεταξύ, στη χώρα που στην ομηρική διάλεκτο ονομάζεται ΕΛΛΑΣ δηλαδή “Η χώρα του ήλιου (ΕΛ) και της πέτρας (ΛΑΣ όπως ΛΑτομείο)” παρακολουθούμε εδώ και ΔΕΚΑ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ(!!!) τον Καϊάφα να στέλνει επιστολές στον Άννα για το θέμα αυτό. Αυτοί οι δύο τύποι, βάζουν από κοινού μπροστά τον ΕΦΚΑ για ν’ αποφύγουν τις ευθύνες τους για την διαιώνιση αυτής της κατάφωρης ΑΔΙΚΙΑΣ. Είναι η τελευταία τους ευκαιρία αυτή, αν φυσικά αυτό το όργιο φημών που προείπα έχει βάση. Και πως αναφέρεται αυτή η αδικία στα ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ χαρτιά της ΠΟΕΣ προς τα (αν)αρμόδια υπουργεία όλα αυτά τα χρόνια; Αβλεψία του νομοθέτη; Διότι εγώ, άλλη λέξη θα χρησιμοποιούσα. Έχει βέβαια την ίδια κατάληξη, αλλά αρχίζει από το σύμφωνο Μ. Και ΜΗ χειρότερα δηλαδή. Τέλος πάντων.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΒΑΣΙΛΗΣ
ΒΑΣΙΛΗΣ
Απάντηση σε  Αλέξης
5 Σεπτεμβρίου 2020 18:11

Σε ότι αφορά τον 4609/19, γελάνε και τα τσιμέντα. Σε οποιαδήποτε άλλη χώρα του κόσμου (συμπεριλαμβανομένης της Μπουρκίνα Φάσο) έβγαινε υπουργός της κυβέρνησης (Βρούτσης) να δηλώσει στη βουλή “ΔΕΝ ΕΦΑΡΜΟΖΟΥΜΕ ΤΟ ΝΟΜΟ ΠΟΥ ΨΗΦΙΣΑΜΕ, ΔΙΟΤΙ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΚΑΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΤΗΣΗΣ” θα τον έβαζαν να ξεβουλώνει αποχετεύσεις χωρίς γάντια, για το υπόλοιπο της ζωής του. Και να πάρει σύνταξη μετά τη συμπλήρωση 50ετούς πραγματικής αποφρακτικής υπηρεσίας Ή τη συμπλήρωση του ΕΚΑΤΟΣΤΟΥ έτους της ηλικίας του (ότι έρθει πρώτο). Αλλά εδώ, είναι ΕΛΛΑΣ. Η χώρα του ήλιου και της πέτρας, και ξύλα πέτρες κουκουνάρια.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Κατερίνα
Κατερίνα
Απάντηση σε  ΒΑΣΙΛΗΣ
5 Σεπτεμβρίου 2020 20:11

Βασίλη επικοινώνησα με ΕΦΚΑ για την πενταετια του 4609/19 και μου απάντησε ότι δεν νομοθετήθηκε σωστά ως εκ τούτου δεν μπορούν να τον εφαρμόσουν. Δηλαδή μια υπηρεσία του Κράτους πχ αστυνομία δεν ελέγχει για τις μάσκες διότι κρίνει ότι δε νομοθετηθηκε σωστά. Το ΥΠΕΘΑ δε τους έχει στείλει άπειρα έγγραφα που τους λέει ποια ήταν η πρόθεση του ΝΟΜΟΘΕΤΗ. Τι να πει κανείς?

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Ακης
Ακης
Απάντηση σε  Κατερίνα
5 Σεπτεμβρίου 2020 20:54

Για να μην τον εφαρμόσουν θα πρέπει να ακυρωθεί…Υπάρχει κάποιος συνάδελφος που να έχει αιτηθεί τη δεύτερη πενταετία?

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΦΩΤΗΣ
ΦΩΤΗΣ
Απάντηση σε  Ακης
5 Σεπτεμβρίου 2020 21:26

Την έχω αιτηθεί και μου απάντησαν με δύο έγγραφα και τρία τηλεφωνήματα ότι λόγω μη ύπαρξης εισήγησης από το ελεγκτικό συνέδριο πριν την ψήφιση της υπάρχει θέμα αντισυνταγματικότητας. Μου ανέφεραν 3 διαφορετικές αποφάσεις της ολομέλειας του ελεγκτικού συνεδρίου, του Αρείου πάγου και του ΣτΕ και την τελική απόφαση του ΑΕΔ όπου λέει ότι τελικά όταν δεν υπάρχει μελέτη του ελεγκτικού συνεδρίου για τα ασφαλιστικά θέματα , τότε δεν παράγεται έννομο αποτέλεσμα και πως ακόμα και οι υπάλληλοι είναι νομικά καλλυμενοι όταν αρνούνται να τον εφαρμόσουν. Ο συνήγορος του Πολίτη μετά από αναφορά μου , με έγγραφο του προς τον υπουργό εργασίας αναγνωρίζει μεν την ύπαρξη αυτής της απόφασης από το ΑΕΔ, καλεί όμως τον υπουργό να υπαρξει επανανομοθετηση του θέματος.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΒΑΣΙΛΗΣ
ΒΑΣΙΛΗΣ
Απάντηση σε  Κατερίνα
5 Σεπτεμβρίου 2020 21:15

Κατερίνα, το “δε νομοθετήθηκε σωστά” σημαίνει ότι η διάταξη για την έξτρα πενταετία, δεν υπήχθη σε ΕΙΔΙΚΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ όπως προβλέπει το Σύνταγμα. Από κει και πέρα, βλέπουμε δύο (αν)αρμόδια υπουργεία (Άμυνας και Εργασίας) να έχουν βάλει μπροστά τον ΕΦΚΑ να παίξει το ρόλο του “κακού” της υπόθεσης. Αυτό είναι το εξοργιστικό. Σου λέει ο ΕΦΚΑ ότι αυτό είναι ανεφάρμοστο διότι είναι αντισυνταγματικό. Σου λέει το Άμυνας ότι δεν είναι δική του αρμοδιότητα, αλλά του Εργασίας. Σου λέει το Εργασίας ότι φταίει το Άμυνας, διότι δεν συνέταξε το νόμο σωστά και όπως προβλέπεται. Και στο μεταξύ, πως το βλέπετε ωρέ κλεφτόπουλα; Για πόσο ακόμα θα την παίξουμε την κολοκυθιά; Να φωνάξουμε καμιά Μαρία πενταγιώτισσα να δώσει λύση βάζοντας την “επίμαχη” διάταξη σε ειδικό νομοσχέδιο να τελειώνουμε, γιατί από σας, δεν; Αλλά, τι μπορείς να περιμένεις από υπουργό που είπε ευθαρσώς και χωρίς ίχνος ντροπής “ΞΕ-ΨΗΦΙΖΩ γιατί έτσι γουστάρω”; Απολύτως τίποτα. Εγώ τουλάχιστον, δεν περιμένω τίποτα πια απ’ αυτούς. Αυτό που θέλω, είναι να βγει ΕΝΑΣ απ’ αυτούς και να μου πει, με ποιο σκεπτικό έθεσαν όριο το 1990, ενώ τη… Διαβάστε τη συνέχεια »

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Κώστας
Κώστας
Απάντηση σε  ΒΑΣΙΛΗΣ
5 Σεπτεμβρίου 2020 22:33

Αχ Βασίλη, σίγουρα δεν ήταν αβλεψία του νομοθέτη το 90-92 όπως ανέφερε στα έγγραφα της η ΠΟΕΣ, (δυστυχώς όμως τότε δεν την έπερνε να το γράψει κάπως αλλιώς), αλλά “συνομωσία” των τότε κυβερνώντων για να γλιτώσουν τους στρατιωτικούς που με το σκεπτικό των ώριμων συνταξιοδοτικών δικαιωμάτων που είχαν τότε , ( μέχρι 5 χρόνια πριν τη δυνατότητα συνταξιοδότησης) , θα επιβαρύνονταν από 1 εώς 6 χρόνια παραμονής στην υπηρεσία , αν εφαρμοζόταν επί της ουσίας ο 3865/2010! Υπήρξε σίγουρα παράβαση καθήκοντος από πολλούς υπαλλήλους τότε, όταν κάλυψαν τον πραγματικό πρόσθετο χρόνο υπηρεσίας που ζητούσε ο 3865/2010 με τα πλασματικά χρόνια των στελεχών , μόνο και μόνο επειδή ενεργοποιούνταν μετά την συμπλήρωση των 25 ετών πραγματικής υπηρεσίας! Φοβούμενοι τις αντιδράσεις των Στελεχών και κάτω από τις πιέσεις κάποιων, ουσιαστικά κορόιδεψαν τότε τους θεσμούς που ζητούσαν να κοπούν τα κεφάλια όλων στο ασφαλιστικό!

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Κώστας
Κώστας
Απάντηση σε  ΒΑΣΙΛΗΣ
5 Σεπτεμβρίου 2020 22:35

Συνέχεια της απάντησης, μέρος δεύτερο!
Αχ Βασίλη τι να σου πω από εδώ μέσα, γράφω βιβλίο με τις προσπάθειες που έκανα προσωπικά για να αναδείξω το θέμα καθώς και με τις αναφορές που είχα κάνει για ακρόαση από τον ΑΓΕΣ! Όλα στο κενό και όλοι κόφευαν! Βέβαια η μεγαλύτερη επιτυχία αρχικά ήταν όταν η ΑΝΥΕΘΑ Γεννηματά, σε απάντηση αντίστοιχης επερώτησης στη Βουλή, είπε από το βήμα της βουλής ότι όντως υπάρχει πρόβλημα με τους 90-92 και πρέπει να επιλυθεί το θέμα , αλλά μετά διαλύθηκε η τότε Βουλή λόγω εκλογών και πάπαλα μέχρι σήμερα, που πλέον πριν λίγες ημέρες, με έγγραφό του το ΥΠΕΘΑ ζήτησε από το Υπουργείο Εργασίας την επίλυση του!

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΒΑΣΙΛΗΣ
ΒΑΣΙΛΗΣ
Απάντηση σε  Κώστας
5 Σεπτεμβρίου 2020 23:06

Κώστα, τον Ιούλιο το 2010 (ημερομηνία δημοσίευσης του 3865/10) υπήρχε, ή δεν υπήρχε ο διαχωρισμός σε παλιούς και νέους ασφαλισμένους με βάση την 1-1-1993; Φυσικά και υπήρχε. Το ξέραμε ή δεν το ξέραμε αυτό από την πρώτη μέρα μας στο Στρατό; Φυσικά και το ξέραμε. Ο διαχωρισμός αυτός αφορούσε ή δεν αφορούσε και την υπόλοιπη ελληνική κοινωνία εκτός Στρατού; Φυσικά και την αφορούσε. Στην υπόλοιπη κοινωνία, υπήρξε ή δεν υπήρξε αλλαγή αυτού του χρονικού ορόσημου; Φυσικά και δεν υπήρξε. Τότε λοιπόν, γιατί στον Στρατό υπήρξε αυτή η αλλαγή του ορίου; Γιατί πήγαμε στο 1990; Ποιος το αποφάσισε και κατ’ εφαρμογή, ΠΟΙΑΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ;

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΒΑΣΙΛΗΣ
ΒΑΣΙΛΗΣ
Απάντηση σε  Κώστας
5 Σεπτεμβρίου 2020 23:12

Με άλλα λόγια, τι διαφορά είχε ο καταταγείς το 1989 από τον συνάδελφο του 1991, πέραν του γεγονότος ότι ο πρώτος έπαιρνε δωρεάν τα πλασματικά ενώ ο δεύτερος έπρεπε να τα πληρώσει, κι αυτό επειδή έτσι ΠΡΟΒΛΕΠΟΤΑΝ από ΝΟΜΟ του 1992; Δεν υπάγονταν αυτοί οι δύο στην ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΩΝ; Γιατί ο δεύτερος ξε-κατηγοριοποιήθηκε; Τι άλλαξε; Ποιος το άλλαξε; Γιατί το άλλαξε; Με βάση ΠΟΙΟ ΝΟΜΟ το άλλαξε;

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΒΑΣΙΛΗΣ
ΒΑΣΙΛΗΣ
Απάντηση σε  Κώστας
5 Σεπτεμβρίου 2020 23:17

Ποιος ήταν ο “εμπνευστής”; Ποιος ο “συντάκτης”; Ποιο το “ΣΚΕΠΤΙΚΟ” του; Αυτά να μου απαντήσουνε ΠΕΙΣΤΙΚΑ, και ας κάτσω 40 πραγματικά, να πεθάνω στον ψηλόσταλο.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Αλεξανδρος
Αλεξανδρος
Απάντηση σε  ΒΑΣΙΛΗΣ
6 Σεπτεμβρίου 2020 09:36

Βασίλη, το πρόβλημα είναι ότι το ίδιο άτομο ήταν και ο εμπνευστής και ο συντάκτης…

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Αλεξανδρος
Αλεξανδρος
Απάντηση σε  Κώστας
6 Σεπτεμβρίου 2020 09:03

Κώστα, όλοι οι 90-92 ξέρουμε τους αγώνες που είχες κάνει για την επίλυση της αδικίας και το εκτιμούμε εξαιρετικά. Προσωπικά, επειδή εκτιμώ ότι ήταν συνδυασμός βιασύνης, ιδιοτελούς μ-χειρισμού και μεγίστης βλακείας πιστεύω ότι μια πιο προσεκτική, ανιδιοτελή και έξυπνη οντότητα μπορεί να το διορθώσει. Είμαστε κοντά!!!

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Κατερίνα
Κατερίνα
Απάντηση σε  Κώστας
6 Σεπτεμβρίου 2020 10:34

K. Κώστα καλημέρα με αυτά που διαβάζω θαυμάζω τον αγώνα που είχατε κάνει για το θέμα τότε που δεν είχαμε ιδέα για αυτό. Τώρα νομίζω είναι η ώρα να διορθωθεί αν το αναδείξουμε όλοι με κάποιους που το γνωρίζουν καλά, όπως εσείς, πρωτοπόρους.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Χρήστος
Χρήστος
3 Σεπτεμβρίου 2020 14:57

Γειά σας, υπάρχει κανείς να μας ενημερώσει για την προκαταβολή του εφάπαξ; Όλα τα σάιτ είναι κατεβασμένα, καμία πληροφόρηση δεν υπάρχει. Από που θα μάθουμε; Χώρια πως δεν γίνεται όλοι μας να παίρνουμε τηλέφωνα όταν αυτό θα μπορούσε να αναρτηθεί από δύο μόλις γραμμές. Ευχαριστώ

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Ανδρέαςgr
Ανδρέαςgr
2 Σεπτεμβρίου 2020 14:40

Καλησπέρα σας , παρακαλώ αν μπορείτε να μου πείτε μετά από αποστρατεία (2/9/20) για λόγους υγείας από επιτροπή ΑΣΥΕ για ΕΜΘ Ανθστή με ημερομηνία κατάταξης 1/6/1992 τη σύνταξη δικαιούται και αν μπορεί να αναγνωρίσει και τα +5 χρόνια πλασματικά +3 χρόνια ( που δικαιούμαστε μέχρι του 1995).
Σας ευχαριστώ εκ τον προτέρων.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
NIK
NIK
Απάντηση σε  Ανδρέαςgr
2 Σεπτεμβρίου 2020 16:51

Τα πέντε χρόνια εκστρατείας οπωσδήποτε θα τα αναγνωρίσεις πριν σε αποστρατεύσουν με κόστος κάτω από 2500 ευρώ αν ήσουν σε μονάδα εκστρατείας 1993 – (1997-98). Τα 3 bonus δεν τα χρειάζεσαι γιατί δεν απαιτούνται 40 έτη για να πάρεις σύνταξη και κοστίζουν πολύ ακριβά ούτε γίνεται απόσβεση. Για το τι σύνταξη δικαιούσαι βάλε τα στοιχεία σου σωστά στο ΣΥΝΤΑΞΗ ΓΕΣ του site .

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Ανδρέαςgr
Ανδρέαςgr
Απάντηση σε  NIK
2 Σεπτεμβρίου 2020 17:17

Ευχαριστώ (ΝΙΚ)για την άμεση βοήθεια, ερώτηση : τα 5 χρόνια δεν μπορώ να τα αποπληρώσω με το εφάπαξ που θα μου βγει! Και τα 3 χρόνια τα είπα να τα αναγνωρίσω για να συμπληρωθούν στο το τελικό σύνολο χρόνων υπηρεσίας για να είμαι ποιο κοντά στα 40 χρόνια που θεσπίζουμε κανονικά! (Το γνωρίζω για την πληρωμή τους είναι πολύ υψηλό το κόστος)

ΣΩΜΑ:
Στρατός
NIK
NIK
Απάντηση σε  Ανδρέαςgr
2 Σεπτεμβρίου 2020 19:11

Αν θες τα εξοφλείς με το εφάπαξ ή σε ισόποσες 60 δόσεις των 30-35 ευρώ περίπου από τη σύνταξη. Δε χρειάζονται τα τρία για να πάρεις σύνταξη. Αλλά δεν ξέρω αν μπορείς να τα πάρεις λόγω αυτεπάγγελτης αποστρατείας . (Δική μου εκτίμηση): αν το λες για μεγαλύτερη σύνταξη ρώτα στο ΓΛΚ αν γίνεται. Επίσης στο site τσέκαρε πόση αναπλήρωση σου δίνουν τα 3 έτη, π.χ. αν σε ανεβάζει 100 ευρώ που δε νομίζω, σε 12 με 15 χρόνια θα έχεις κάνει απόσβεση.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
andr
andr
Απάντηση σε  NIK
2 Σεπτεμβρίου 2020 20:26

Καλησπέρα.Ανδρεα gr στην περίπτωση σου δεν μπορείς να αναγνωρίσεις την τριετία διότι τα τρία αυτά χρόνια μπορούμε να τα αναγνωρίσουμε μόνο για να συμπληρώσουμε 40 χρόνια υπηρεσίας και όχι οποτεδήποτε με σκοπό την προσαύξηση της σύνταξης.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Ανδρέαςgr
Ανδρέαςgr
Απάντηση σε  andr
2 Σεπτεμβρίου 2020 22:13

Σας ευχαριστώ για την πολύτιμη βοήθεια

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΓΙΩΡΓΟΣ15
ΓΙΩΡΓΟΣ15
Απάντηση σε  NIK
5 Σεπτεμβρίου 2020 14:57

NIK καλημέρα. Υπλγός από ΣΜΥ σήμερα με 24 χρόνια υπηρεσίας (είσοδος στη σχολή 1996), η αναγνώριση της πενταετίας εκστρατείας (αυτή που αναγνωρίζεται από ΕΦΚΑ όχι η άλλη) στοιχίζει σήμερα 5200 ευρώ περίπου (πηγή ΟΛΚΕΣ).Εχουν πληρωθεί ήδη 2300 και τα υπόλοιπα 2900 αναμένονται να παρακρατούνται από μισθοδοσία, μόλις το αιτηθώ.Μήνες αναγνώρισης 45 από 2000-2004 (Λχίας-Επχίας) και 15 μήνες από 2010-2011 (Ανθστής). Αυτά για ενημέρωση.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
NIK
NIK
Απάντηση σε  ΓΙΩΡΓΟΣ15
5 Σεπτεμβρίου 2020 16:00

Καλησπέρα Γιώργο, ποιο έτος τα αιτηθηκες με αναφορα? Είναι υπερβολικό το ποσό. Θα σου δώσω 3 παραδείγματα για να καταλάβεις. Εμθ 92 περίπου 2200, ΕΜΘ 93 2750 και Σμυ τάξη 94 περίπου 2700. Όλοι τα πρώτα έτη.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
NIK
NIK
Απάντηση σε  NIK
5 Σεπτεμβρίου 2020 16:05

Διόρθωση … ΣΜΥ τάξη 95. οι παραπάνω συνάδελφοί μου.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
NIK
NIK
Απάντηση σε  ΓΙΩΡΓΟΣ15
5 Σεπτεμβρίου 2020 16:29

Εχεις δίκιο . Για τον καθένα είναι διαφορετικά. Φαντάσου ότι στο συνάδελφό μου ΕΜΘ 93 με την αίτηση του το 2017 του έβγαλαν ποσό πάνω από 7500. Και το 2019 έγιναν οι αναφορές για να επιλέξεις έτη πριν το2002 ή μετά το2002. Οπότε άκυρο το υπερβολικο ποσο είναι το 6,67% του καθενός τη δεδομένη χρονιά.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΓΙΩΡΓΟΣ15
ΓΙΩΡΓΟΣ15
Απάντηση σε  NIK
6 Σεπτεμβρίου 2020 16:17

ΝΙΚ καλησπέρα.Οπως σου εγραψα πιο πάνω οι μήνες αναγνώρισης 45 από 2000-2004 (Λχίας-Επχίας) και 15 μήνες από 2010-2011 (Ανθστής).Ηταν οι πιο κοντινοί μήνες στους πιο μικρούς βαθμούς.Τους αιτήθηκα Δεκέμβριο 2016 και το ποσό τότε ήταν συνολικά 8100 περίπου ακαθάριστα.Αν είχα κάνει την αίτηση απο 1/1/17 τότε το συνολικό ποσό ξέφευγε αρκετά λόγω νέου τρόπου υπολογισμού κρατήσεων (νομίζω κοντά στο 20000).Αρχισε η παρακράτηση από τον Απρ 17 που στις κρατήσεις ήταν 135 ευρώ το μήνα. πληρωτέο ήταν περίπου 100 ευρώ μηνιαία. Αυτό κράτησε έως τον Αύγουστο 2018 (17 μήνες κρατήσεων) οπότε και άλλαξαν οι κρατήσεις. Το ΓΕΣ (ΟΛΚΕΣ) με έγγραφό του, γνωστοποίησε στα εν λόγω στελέχη, ότι θα σταματήσει την κράτηση μέχρι να ξεκαθαρίσει το τοπίο.Οπερ και εγινε αυτό. Τον Αυγ 2019 το ΟΛΚΕΣ με νέο έγγραφο γνωστοποίησε το νέο ύψος των κρατήσεων, οι οποίες κατά περίπτωση ανάλογα, ήταν πιο λίγες.Ζήτησε να αποφασίσουν τα στελέχη (τα οποία είχαν ήδη πληρώσει κάποιο ποσό)με αναφορά τους να αιτηθούν συμψηφισμό ή εφαπαξ πληρωμή του υπολοίπου ποσού (σε μένα 2900 εφάπαξ-θα βγεί 2900/43 υπολ.μήνες= 67,44 ευρώ ανά μήνα ακαθάριστο, κάπου 50 ευρώ καθαρό).Εγώ ακόμη δεν… Διαβάστε τη συνέχεια »

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΣΑΚΗΣ
ΣΑΚΗΣ
2 Σεπτεμβρίου 2020 10:58

Καλησπέρα. Με τους υπολογισμούς μου, η σύνταξη ΕΦΚΑ με τη σύνταξη ΓΕΣ έχει διαφορά, σχεδόν, -400 στη Διόρθωση Πρόγνωσης. Μπορείτε να μου πείτε τι λάθη μπορεί να κάνω; Ευχαριστώ πολύ.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Κωστας
Κωστας
2 Σεπτεμβρίου 2020 00:31

Καλησπερα.Το 2014 ειχα 18 χρονια υπηρεσιας(4/11/96 ημερομηνια καταταξης) και 19 πτητικα εξαμηνα συμπληρωνοντας ετσι τα 24,5 συνταξιμα ετη που απαιτουταν, με αποτελεσμα να μου προστεθουν 6 χρονια πεναλντι (24 ετη πραγματικης υπηρεσιας) για να πιαστουν τα εξαμηνα μου(Συνολο εξαμηνων τωρα 19+12=31).Σημειωση εχω κ 2 χρονια ΙΚΑ κ πληρωμενα 4ετη εκστρατειας(που χρειαζεται 25 ετη για να πιαστουν αρα δεν τα υπολογιζω).Ο πινακας δικαιωματος συνταξης μου βγαζει σαν ημερομηνια θεμελιωσης ομως 4/11/21 δηλ 25 ετη υπηρεσιας και οχι 24(διαδικασια πεναλντι).Κανω-γνωριζω κατι λαθος?(Επειδη συναδελφοι μου εχουν φυγει που συμπληρωναν 18 ετη (24,5 πλασματικα ) το 2010 εως 2014.Ευχαριστω

ΣΩΜΑ:
Στρατός
NIK
NIK
Απάντηση σε  Κωστας
2 Σεπτεμβρίου 2020 22:31

Καλησπέρα Κώστα , τα 31 εξάμηνα που έχεις πρέπει να τα βάλεις στο κουτάκι (πριν το 2014) κι ας είναι τα 12 μετά το 2015 έτσι πιστεύω αλλά λίγη σημασία έχει αφού έχεις πληρωμένη 4-ετία ξέρεις ότι θες 25 πραγματικής.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Κωστας
Κωστας
Απάντηση σε  NIK
3 Σεπτεμβρίου 2020 15:37

Ευχαριστω πολυ Νικο!Οντως ετσι ειναι ,τωρα μου βγαζει στην 24ετια.Ερωτηση στα πεναλντι εχεις την δυνατοτητα θεμελιωσης συνταξης υπολογιζοντας τα εξαμηνα σου οχι ομως κ τα εκστρατειας σωστα?τα πεναλντι δηλ αφορουσαν μονο τα εξαμηνα, οχι για ολο το πακετο?..π.χ η 25ετια δεν εξισωνεται οτι εισαι τ ιδιο στα 24 χρονια?.ρωταω γιατι συναδελφος με 22,5 χρονια υπηρεσιας του ελειψε ενα εξαμηνο και το αγορασε απο την τριετια 1992-95…θελω να το ξεκαθαρισω γιατι κ ας τα εχω πληρωσει πριν 2-3 χρονια (οταν μας ρωτησαν )δεν θα κατσω 25…ας χασω περιπου 80ε συμφωνα με τον πινακα.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
NIK
NIK
Απάντηση σε  Κωστας
3 Σεπτεμβρίου 2020 17:05

Γειά σου Κώστα. Το πέναλτι των 6 ετών για την προσμετρηση όλων των εξαμήνων είναι για θεμελίωση ή και αποχώρηση με σύνταξη π.χ. 24 πραγματικά και 32 εξάμηνα =σύνταξη χωρίς μαχιμη πενταετία. Τώρα εσύ έχεις τα 2 ΙΚΑ ΚΑΙ 31 Εξάμηνα. Πάλι έχεις κλείσει αλλά αν μου επιτρέπεις είναι κρίμα να χαρίσεις τόσα λεφτά που τα δικαιούσαι. Δες στο site τι χάνεις για 1 χρόνο από σύνταξη και μερισματα, αυτά είναι για πάντα. Τι διαφορά θα έχεις στο εφάπαξ και το ΒΟΕΑ των παιδιών σου. Παίξε με τις ημερομηνίες στο ΣΎΝΤΑΞΗ ΓΕΣ.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Κωστας
Κωστας
Απάντηση σε  NIK
4 Σεπτεμβρίου 2020 00:00

Νικ για να δω αν τα υπολογιζω σωστα,στον Διοικητικο βαθμο βαζω της αποστρατειας (με την ΕΔΥΕΘΑ)που θα ειναι Ανθστης ή τον φερομενο Αλχιας?(εχει διαφορα).Επισης τεκνα εχω 4 για ΒΟΕΑ αλλα σε 1 την επιμελεια🤔🤔…

ΣΩΜΑ:
Στρατός
NIK
NIK
Απάντηση σε  Κωστας
4 Σεπτεμβρίου 2020 09:00

Ανθστης. Όπως και να χει θα σιγουρευτείς για όλα πριν κάνεις αίτηση αποστρατείας και για το ΙΚΑ κάτι πρέπει να κανεις μια βεβαίωση γιατί θα είναι διαδοχική.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
NIK
NIK
Απάντηση σε  Κωστας
4 Σεπτεμβρίου 2020 10:22

Επίσης σημαντικό πήγαινε εδώ στο site ΠΛΗΡΟΦΟΡΊΕΣ FAQ ερωτήσεις 3.ΣΥΝΤΑΞΗ το 6α και 6β γιατί μετράει και η 4-ετία που έχεις αναγνωρίσει, πριν τα 25 ως ένστολος γιατί το ΙΚΑ σου κάνει την πραγματική από 24 σε 26.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
NIK
NIK
Απάντηση σε  NIK
4 Σεπτεμβρίου 2020 10:37

Και κάτι τελευταίο, αν αποφασίσεις να φύγεις στα 24 μην κάνεις αναφορά πριν τα κλείσεις δλδ μετά 4/11/20 γιατί αν σου βγάλουν κανένα ΦΕΚ στα γρήγορα τα χάνεις όλα. Το έχω δει παλιότερα όχι με σύνταξη αλλά με προαγωγή. Πάντως Προσοχή μεγάλη.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Κωστας
Κωστας
Απάντηση σε  NIK
6 Σεπτεμβρίου 2020 23:39

Επισκεφτηκα το ΓΛΚ τη περασμενη εβδομαδα και εχουμε συνοπτικα:
α)Για το ΙΚΑ χρειαζεται το χαρτι ανακεφαλαιωσης ενσυμων( το εχω ηδη) κατα την αποστρατεια κ δεν καθυστερει την διαδικασια εκδοσης συνταξης.Διαβασα την παρ 6α κ 6β κατατοπιστικοτατες…εαν γνωριζουμε που τα γραφει ακριβως αυτα ακομα καλυτερα.εννοω σε νομο,ΦΕΚ?για να το ξερουμε σε περιπτωση μελλοντικης διαφωνιας με το λογιστηριο(παρακατω θα σας εξηγησω γιατι το λεω).Αμελητεο απλως το αναφερω στον υπολογισμο του ΙΚΑ και της θητειας μου δεν αυξανουν τα μερισματα..ισως επειδη ειναι μικροι οι χρονοι
β)Σε αιτηση αποστρατειας συναδελφων φετος τον μηνα Ιαν και Φεβ η διαγραφη τους εγινε τον Αυγ…παρολα αυτα θα προσπαθησω να περασω οντως τις 4/11(αρχες ετους)

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Κωστας
Κωστας
Απάντηση σε  Κωστας
6 Σεπτεμβρίου 2020 23:39

γ)Σε ερωτηση μου για την 4ετια ηταν καθετη οτι την αναγνωριζουν-υπολογιζουν στα 24,5 και ΟΧΙ στα 25.Τους ειπα για τους νομους μου ειπαν “οχι στα 24,5 τα υπολογιζουμε ως ωρας δεν εχει αλλαξει κατι”.Εκει κολαει κ ο φοβος μου σε περιπτωση π αλλαξει κατι μεχρι του χρονου να ξερω το ΙΚΑ πως μπορω να το υποστηριξω?
δ)Με αγχωσε το γεγονος οτι οταν την καταθετεις δεν υπαρχει καποιος να σε συμβουλεψει για παραδειγμα αναγνωρισε την 4ετια ή την θητεια που ειναι 2 μηνες 750ε ή το αντιθετο δεν σε συμφερει….”Επικοινωνουμε μαζι σας μονο σε περιπτωση που λειπει κατι…π.χ ενα εξαμηνο ή δεν συμπληρωνονται τα 40ετη “μου ειπαν.Αρα πρεπει απο μονος σου να το κανεις εκ των προτερων.Κριμα ομως γιατι ειναι λεφτα(αρκετα) που πληρωνονται οπως τα εξαμηνα που θα γινει ο λογαριασμος στο τελος και δεν εισαι σιγουρος εαν σου ανταποδωσουν και ποσο?.(εαν συμφερει)

Υ.Γ. Ο υπαλληλος που μας εξυπηρετησε ηταν εξαιρετικος σε καθε ερωτηση και το σημαντικοτερο για να μην ταλαιπωρηθει κοσμος η διευθυνση αλλαξε απο Κανιγκος σε Φιλελληνων 13-15 κοντα στο Συνταγμα.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΝΙΚ
ΝΙΚ
Απάντηση σε  Κωστας
7 Σεπτεμβρίου 2020 17:59

Για να σου φύγει ο φόβος και το άγχος σου λέω δες 2 πράγματα. Πήγαινε faq ερωτήσεις : 3.ΣΥΝΤΑΞΗ 1. 1γ. και μετά στο ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΥΝΤΑΞΗΣ και δες ότι στη μαχιμη πενταετία γραφει πραγματική υπηρεσία 1-4 δλδ το σύνολο στο γκρι πλαίσιο δλδ και το ΙΚΑ . Για να τα γράφει αυτά ο Αχιλλέας σίγουρα ισχύουν και είναι από το νόμο Ν.3865/10. Δεν ξέρω σε ποιό άρθρο (Διάβασέ τον) .

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Κωστας
Κωστας
Απάντηση σε  ΝΙΚ
17 Σεπτεμβρίου 2020 13:14

Ευχαριστω πολυ ΝΙΚ οντως πραγματικη υπηρεσια το βγαζει στον πινακα το ΙΚΑ!

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Νικος
Νικος
1 Σεπτεμβρίου 2020 16:33

Ανθυπίλαρχος εμθ με 32 χρόνια στην κλίμακα Γ που δεν υπάρχει ο βαθμός με πληρώνουν ως ανθυπασπιστή.
Έχουμε κανένα νέο ποτέ θα αλλαξη;

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΦΩΤΗΣ
ΦΩΤΗΣ
Απάντηση σε  Νικος
1 Σεπτεμβρίου 2020 17:10

Μπα. Δεν κινείται τίποτα!

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γιαννης
Γιαννης
1 Σεπτεμβρίου 2020 11:32

Πότε θα συνεδρίαση η επιτροπή για προκαταβολές τον εφαπαξ

ΣΩΜΑ:
ΑΓΝΩΣΤΟ
Χρήστος
Χρήστος
Απάντηση σε  Γιαννης
1 Σεπτεμβρίου 2020 13:05

Καλησπέρα σας, από την εμπειρία σας τι γνωρίζετε για το ερώτημα σας; Συνήθως πόσο καιρό κάνει; Έχετε υποβάλει αίτηση στον ΕΛΟΑΣ;

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Χρήστος
Χρήστος
Απάντηση σε  Γιαννης
2 Σεπτεμβρίου 2020 18:46

Λογικά μέσα στο Σεπτέμβριο, τώρα πότε ακριβώς, ποιά μέρα, δεν ξέρω….

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Θανάσης
Θανάσης
Απάντηση σε  Γιαννης
18 Σεπτεμβρίου 2020 21:54

Σε επικοινωνία με τον ΕΛΟΑΣ την προηγούμενη εβδομάδα είπαν τέλη Οκτώβρη

ΣΩΜΑ:
Στρατός