Πριν λιγο μιλησα με ΕΛΟΑΣ σχετικα με προκαταβολές εφάπαξ κ μου είπε μια κυρία οτι επιτροπή δεν εχει συσταθεί ακόμη ωστε να γινει συνεδρίαση κ οτι αναμένεται περί τα τέλη Μαΐου.Ειναι επιεικώς απαράδεκτη η κατασταση φέτος μ αυτούς.υπομονη σε όλους μας κ καλο Πάσχα!
Δεν ξέρω σε τί αποσκοπεί όλο αυτό, νομίζω ότι θέλουν να μας ρίξουν το ηθικό ή να μας δείξουν ότι οι παροχές τελείωσαν. Δεν ξέρω, κάποιος μάλλον, θεωρεί ότι έχουμε κακομάθει;;; Κάποιος θεωρεί ότι πρέπει να μας δώσει ένα μήνυμα;;;
Καλώς ή κακώς, τα υπολογίζουμε αυτά τα χρήματα, όμως, και έχουμε βάλει σε αναμονή πολλά πράγματα και έχουμε εκτεθεί. Αλλά, δεν τους ενδιαφέρει.
Ας είν’ καλά το γινάτι τους….
Άντε, καλό Πάσχα.
Aπο αρχες Απριλιου εφυγαν τα δικαιολογητικα για εκδοση συνταξης και ΜΤΣ.Υπαρχει καποιος τροπος να παρακολουθεις την πορεια της αιτησης?Γνωριζει καποιος συναδελφος το χρονο απονομεις απο την στιγμη που στελνονται τα δικαιολογητικα?Ευχαριστω.
Από εδώ παρακολουθείτε https://www.minfin.gr/web/guest/-/syntaxeis-demosiou? Κανα 6-7 μήνες για να εκδοθεί η σύνταξη σας. Λογικά το εφάπαξ θα το λάβετε πιο πριν αν και κάτι συμβαίνει στον ΕΛΟΑΣ τους τελευταίους μήνες με τα συμβούλια τους. Θα δείξει.
Προκαταβολές έναντι του εφάπαξ ΑΓΝΟΟΥΝΤΑΙ,τα χρηματα μας δηλαδή που ζητάμε για έκτακτες ανάγκες η για οτι τα ζητάει ο καθε συνάδελφος.Ειμαστε στο ελεος το ποτε θα συγκινηθεί να συνεδριάσει η περιβόητη επιτροπή.Τους καλούμε στο τηλ κ έχουν κ ύφος “μας ενοχλείτε που ρωτάτε”.Αν γνωρίζει κάποιος συνάδελφος κατι ας μας ενημερώσει τουλάχιστον εδω να ξέρουμε να προγραμματίσουμε τις ενέργεια που εχουμε να κανουμε με νοσοκομεία κτλπ οπου απαιτούνται λεφτά κ δεν ξέρουμε θα δώσουν δεν θα σώσουν οι φωστήρες.
Δεν υπάρχει κανένα νέο. Δεν ξέρω τι κάνουν εκεί φέτος. Από Δευτέρα, μεγάλη εβδομάδα, ξεκινούν οι άδειες. Οπότε δεν βλέπω να προλαβαίνουν ούτε για συμβούλιο, ούτε να βγάλουν φορολογικές ενημερότητες, να κάνουν μεταφορές των χρημάτων. Εξ όσον έχω ρωτήσει κάτι τέτοιο δεν έχει γίνει ξανά. Δεν τα έχω πραγματικά ανάγκη, έτσι να υπάρχουν ζήτησα μια προκαταβολή , αλλά σκέφτομαι να τους κάνω μια αναφορά για αρχή. Μετά εάν πουν τίποτα θα ακούσουν για τα καλά τα νέα.
ΣΩΜΑ:
Στρατός
Αλέξης
22 Απριλίου 2021 11:59
Καλημέρα σας, έχω στείλει εδώ και καιρό μια επιστολή στον ΕΦΚΑ για μια διόρθωση στην πλασματική πενταετία(την οποία δεν μου είχαν προσμετρήσει) και σήμερα επικοινωνώντας με το ΤΚ τους μου είπαν ότι δεν έχει παραληφθεί. Μου είπαν να τη στείλω ηλεκτρονικά στη Δ’ Διεύθυνσή χωρίς όμως να μου υποδείξουν το email τους…γνωρίζει κάποιος συνάδελφος την υπόψη ηλεκτρονικη διεύθυνση?
Καλησπέρα σας. Είμαι ΕΜΘ Αλχιας (ΕΟΘ) και κατεταγηκα στο στρατό το 1991. Το Δεκ του 2018 με ειδοποίησαν ότι αποστρατευομαι λόγω ορίου ηλικίας (γεννήθηκα το 1968) και μου έδωσαν το δικαίωμα να παραμείνω ως ΕΟΘ. Έχω κάνει χρήση 3 ετών άδειας άνευ αποδοχών (άρα έχω 27 χρόνια υπηρεσίας στο στρατό) ενώ έχω και ένσημα ΙΚΑ 2 ετών και 9 μηνών, πριν καταγωγω στον στρατό. Επειδή έχω σκοπό να υποβάλλω αίτηση αποστρατείας το καλοκαίρι του 2021 (αφού μου είπαν από το ΓΕΣ ότι μπορώ να διακόψω το ΕΟΘ και να φύγω όποτε θέλω), η σύνταξη που θα πάρω θα αφορούν τα 27 έτη στρατιωτικής υπηρεσίας συν τη μάχιμη πενταετία (που θα εξαγοράσω) συν τα ένσημα του ΙΚΑ, δηλαδή συνολικά περίπου 35 χρόνια συνταξιμα?
Επίσης να συμπληρώσω ότι έχω και τρία παιδιά.
Ευχαριστώ για την απάντηση, το τρίτο παιδί το απέκτησα το 2000. Αλλά νομίζω ότι δεν παίζει ρόλο η τριτεκνια αλλά λόγω του ότι αποστρατεύτηκα λόγω ορίου ηλικίας και τέθηκα ΕΟΘ με αίτηση μου, οπότε διακόπτω το ΕΟΘ πάλι με αίτηση μου (αποστρατείας).
Καλησπέρα. Σωτήρη εάν δεις στο ενημερωτικό του ΜΤΣ για τις προϋποθέσεις ληψης ΒΟΕΑ για κάθε κατηγορία θα δεις ότι για λόγους υγείας δεν αναγράφει το χρονικό όριο των 18 ετών.
Και εννοείται φυσικά ότι μιλάμε για λόγους υγείας του τέκνου – δικαιούχου και όχι του γονέα!
ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Γιώργος Κ.
17 Απριλίου 2021 19:53
Πολύ καλές οι αναλύσεις σας .Δεν υπάρχει καμιά σαφής διάταξη περί κατάργησης των ορίων ηλικίας .Πχ στα,53 Ανθλγος . Δείτε σχετικές απαντήσεις του ΥΕΘΑ στην βουλή. Υπάρχει και σχετική αρθρογραφία εργατολόγων περί αυτού. Στο αρθρο 23 του 4609/2019 που τροποποιεί τον 3883/2010 και αναφέρει ότι δεν ισχύει το 445/1974 αναφέρεται μόνο σε προϋποθέσεις για προαγωγή σε Ανθλγο . . Επίσης στο άρθρο 91 αναφερει ότι καταργείται Ν2439/1996 με την επιφύλαξη των άρθρων 15 εως 22 .Το επίμαχο άρθρο όμως είναι το( 21) παράγραφος (8) Ανθλγοι-Υπλγοι αποστρατεία στα 53 .Όλα τα όρια είναι αυξημένα και δύσκολα κάποιος απο παραγωγική σχολή μπορεί να τα πιάσει χωρίς στέρηση βαθμού. Το θέμα προέκυψε με τους ΕΜΘ Ανθλγους μόλις πρόσφατα .Για αυτό και οι πρόσφατες αποστρατείες ΕΜΘ με όριο ηλικίας .Αυτή είναι η άποψη μου χωρίς να θέλω να αντιπαρατεθώ με κανέναν.
ΣΩΜΑ:
Στρατός
Ακης
17 Απριλίου 2021 13:35
Μας έχουν ξεγελάσει οι κυβερνήσεις πάμπολλες φορές και .την δήθεν πλασματικη 5ετια οι επυ-οπυ την έχουμε χρυσοπληρωσει 3 φορες μια στο ταμείο ΙΚΑ ξανά στο Δημοσίου και μια τώρα για την συμπλήρωση 40ετιας, μια 5ετια την οποία την έχουμε πραγματικά δουλεμένη και απληρωτη μιας κι αν υπολογίσουμε υπηρεσίες υπερωρίες ασκήσεις νυχτερινές κ.α. Θα δούμε ότι είναι περισσότερο από πραγματική. Δηλαδή εκει που μας χρωστουσαν μας πήραν και τον γαιδαρο και κάποιοι άλλοι στη ίδια χώρα αναγνωρίσουν χρόνια τέκνων φοιτητικά και δεν ξέρω και τι άλλο έως 10 χρόνια.εμείς δηλ.. Δεν έχουμε παιδιά? Να μην αναφέρω και το δούλεμα με την τριετία 90-95
ΣΩΜΑ:
Στρατός
Vasilis
17 Απριλίου 2021 10:46
Καλησπερα. Περιμενω να βγει η διαγραφη μου σε λιγο καιρο( λογω παραιτησης οχι με δικαιωμα συνταξης, αν παιζει ρολο) και την επομενη μερα θα γινει προσληψη μου σαν ιδιωτικος υπαλληλος. Θα ηθελα να ρωτησω τι γινεται με το αμκα. Θα περαστω στο συστημα αυτοματα; πρεπει να κανω κατι εγω; θα εχω καλυψη μεχρι να ενεργοποιηθει; Ευχαριστω.
ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γιώργος Κ.
16 Απριλίου 2021 20:06
Φιλε Άκη μόλις πρόσφατα (πριν λίγες μέρες ) αποστρατεύτηκαν ΕΜΘ Ανθ/λγοι με 53 έτη υπηρεσίας και στο ίδιο ΦΕΚ άλλοι συμπληρώνοντας 35 έτη .Τα σαράντα έτη δεν υπάρχουν επι της ουσίας για κανέναν .Ο νόμος εννοεί πιθανόν 35 +5 έτη εκστρατείας η κατά δήλωση παραμονή ως ΕΟΘ.
Καλησπέρα. Γιώργο είναι όπως το γράφεις. Για τη συμπλήρωση 40 έτων συνταξιμης υπηρεσίας προσμετράται η μαχιμη 5ετια, η στρ.θητεια εάν έχει κάποιος, ένσημα ικα που έχει κάποιος πριν την κατάταξη του, και η πλασματικη τριετία για κατάταξη έως και το 1995.Τωρα η παραμονή ως εοθ που αναφέρεις έχει καταργηθεί για τους μονιμοποιηθεντες ΕΜΘ και δεν υπάρχει αυτή η δυνατότητα, και αυτό είναι φυσικό επακόλουθο αφού με τον 4609 έχουν καταργηθεί τα όρια ηλικίας στο βαθμό του Ανθστη και υπξκου.
Καλησπέρα Γιώργο. Αυτό ισχύει για παλαιούς οι και νέους ασφαλισμένους? Υπάρχει δηλ. ηλιακιακο όριο 53 έτη για ανθλγους ΕΜΘ. ασκετα εάν συμπληρώνουν η όχι 40ετια?
Καλημέρα.
Για αρχή η απαίτηση για ηλικία 60 ετών ή 40 έτη συντάξιμης υπηρεσίας αφορά ΜΟΝΟ σε περιπτώσεις οικειοθελούς αποχώρησης με αίτηση αποστρατείας. Δεν έχει καμία σχέση τις περιπτώσεις αυτεπάγγελτης αποστρατείας οποιασδήποτε αιτιολογίας συμπεριλαμβανομένου του ορίου ηλικίας.
Σε ότι αφορά τα όρια ηλικίας και την 35τία ανθυπολοχαγών προερχομένων από ΕΜΘ ισχύουν τα παρακάτω.
Α. Με ημερομηνία κατάταξης μέχρι 31/12/1987 υπάγονται στις διατάξεις του Ν2439/1996 σύμφωνα με τις οποίες:
α. Υπάρχει όριο ηλικίας 53 ετών με την συμπλήρωση του οποίου αποστρατεύονται αυτεπάγγελτα εφόσον έχουν συμπληρώσει 35ετή υπηρεσία. Αν δεν έχουν συμπληρώσει 35ετία δύναται να ζητήσουν την παραμονή τους ως ΕΟΘ μέχρι την συμπλήρωση 35ετίας.
β. Αποστρατεύονται με την συμπλήρωση 35τίας άσχετα με την ηλικία που έχουν.
γ. Για τις περιπτώσεις α και β υπάρχει η δυνατότητα να ζητήσουν την παραμονή τους πέραν της 35ετίας μέχρι την συμπλήρωση του 58ου έτους της ηλικίας σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 1 του Ν4494/2017 https://www.kodiko.gr/nomologia/document_pdf/312725 . Να σημειωθεί ότι δεν ικανοποιούνται όλες οι αιτήσεις που υποβάλλονται.
Με άλλα λόγια παραιτηθείς με 27 πραγματικά χρόνια ενώ με το παλαιό ασφαλιστικό θα λάμβανε απευθείας σύνταξη τώρα θα περιμένει στα 60 του. (Εκτός αν εργαστεί αλλόυ με διαδοχική όποτε 62-67)
Β. Με ημερομηνία κατάταξης από 1/1/1988 ισχύουν οι διατάξεις του Ν3883/2010 που δεν προβλέπουν όρια ηλικίας και η αποστρατεία γίνεται με την συμπλήρωση της 35ετίας.
Σημείωση: Σε όλες τις παραπάνω περιπτώσεις κατά την αποστρατεία αθροίζονται όλα τα συντάξιμα έτη (υπηρεσία, πενταετία, εξάμηνα, ΙΚΑ κτλ) και υπολογίζεται η ανταποδοτική σύνταξη από τον ΕΦΚΑ σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν4387/2016.
Καλημέρα. GEORGIOSP μια ερωτηση:αναφέρεις πιο πάνω ότι από 1/1/88………η αποστρατεία γίνεται με την συμπλήρωση της 35ετιας.Πιστευω ότι αυτό ισχύει εάν το στέλεχος μπορεί να αναγνωρίσει και τα 5 μαχιμα ή όποιον δηποτε άλλον χρόνο εαν όχι αποστρατευεται με 40 χρόνια υπηρεσιας
Όχι andr. Στις αυτεπάγγελτες αποστρατείες δεν υπάρχει προϋπόθεση 40ετίας.
Διάβασε την πρώτη παράγραφο στο παραπάνω σχόλιο “Για αρχή η …..”.
Για οποιονδήποτε λόγο αυτεπάγγελτης αποστρατείας το στέλεχος αποστρατεύεται με τα συντάξιμα χρόνια που έχει χωρίς να ελέγχεται αν αυτά είναι λιγότερα ή περισσότερα από 40. Τα 40 συντάξιμα είναι απαραίτητα ΜΟΝΟ αν το στέλεχος αποστρατεύεται με αίτηση του.
GEORGIOSP συμφωνώ ότι στις αυτεπαγγελτες αποστρατειες δεν υπάρχει όριο ηλικίας. Αλλα η αυτεπαγγελτη αποστρατεία λόγο κατάληψης οριου ηλικίας στον εκάστοτε βαθμό έπαψε να ισχύει με τον 4609.με αποτέλεσμα το στέλεχος να χρειάζεται κατ ελάχιστον 40 χρόνια συντ υπηρεσίας για να αποστρατευεται. π.χ ένας εμθ που γίνεται φέτος ανθλγος(30 έτη υπηρεσιας) εάν ΔΕΝ έχει την μαχιμη 5ετια θα αποστρατευτει σε 10 χρόνια (40 χρόνια υπηρεσίας) και όχι αυτεπαγγελτα σε 5.(35 χρόνια υπηρεσίας).
ΔΕΝ είπα ότι “στις αυτεπάγγελτες αποστρατείες δεν υπάρχει όριο ηλικίας” αλλά ότι “ Στις αυτεπάγγελτες αποστρατείες δεν υπάρχει προϋπόθεση 40ετίας.”. Με τον Ν4609/2019 καταργήθηκε η αυτεπάγγελτη αποστρατεία λόγω ορίου ηλικίας που αφορά τους μονιμοποιηθέντες ΕΜΘ, ανθυπασπιστές και υπαξιωματικούς που υπάγονται στο ΝΔ445/1974. Από την στιγμή που γίνονται ανθυπολοχαγοί υπάγονται πλέον στις διατάξεις των Ν2439/1996 ή του Ν3883/2010 ανάλογα με το έτος κατάταξης. Έχεις μπερδέψει την απαίτηση για ηλικία 60 ετών ή 40 συντάξιμα έτη που ισχύει ΜΟΝΟ για αποστρατεία με αίτηση του στελέχους με τις προϋποθέσεις που ισχύουν για τις αυτεπάγγελτες αποστρατείες και οι οποίες δεν έχουν ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ με την 40ετία. Ανθυπολοχαγός προερχόμενος από ΕΜΘ με ημερομηνία κατάταξης από 1/1/1988 υπάγεται στις διατάξεις του Ν3883/2010, δεν έχει όριο ηλικίας για τον βαθμό του αλλά, με τα σημερινά δεδομένα, αποστρατεύεται όταν συμπληρώσει 35 έτη υπηρεσίας σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν1848/1989 όπως έχει τροποποιηθεί με τον Ν4609/2019 και ισχύει σήμερα https://www.kodiko.gr/nomologia/document_pdf/514284 . Αν το στέλεχος έχει μόνο τα έτη υπηρεσίας και όχι πενταετία, ΙΚΑ ή ότι άλλο θα φύγει με… Διαβάστε τη συνέχεια »
Ειλικρινά συγνώμη που επιμένω, στο πιο πάνω παράδειγμα μου ο εμθ που γίνεται φέτος ανθλγος και δεν έχει την μαχιμη πενταετία θα αποστρατευτει αυτεπαγγελτα το 2026? Και πάλι συγνώμη για την επιμονή!
Δεν υπάρχει κανένας λόγος να ζητάς συγνώμη andr. Συζήτηση κάνουμε. Τα κεφαλαία που χρησιμοποίησα δεν έχουν την έννοια έντονης φωνής. Απλά ήθελα να υπογραμμίσω τα συγκεκριμένα σημεία και δεν μπορούσα να χρησιμοποιήσω bold χαρακτήρες.
Όσο αφορά το παράδειγμα που ρωτάς, πιστεύω πως ναι ο συνάδελφος που θα γίνει ανθυπολοχαγός φέτος, που συμπληρώνει 30 χρόνια υπηρεσίας, θα φύγει τέλος του 2026 (αρχές 2027;;) με 35 έτη υπηρεσίας ανεξάρτητα αν έχει μάχιμη πενταετία ή άλλη συντάξιμη υπηρεσία.
Ευχαριστω GEORGIOSP. Απλώς κρατούσα μια επιφυλαξη διότι στην εφαρμογή δικαίωμα σύνταξης βάζοντας τα στοιχεία προέλευσης εμθ χωρίς αναγνωρίσημους χρόνους βγάζει αποστρατεια με την συμπλήρωση 40 χρόνια υπηρεσίας,και ο χρόνος μειώνεται ανάλογα με τα χρόνια που αναγνωρίζουμε.
Η εφαρμογή Δικαίωμα Σύνταξης είναι ένα εργαλείο (το μόνο) που βοηθάει αυτούς που θέλουν να αποστρατευτούν με αίτηση τους να υπολογίσουν με ακρίβεια ημέρας την ημερομηνία που θεμελιώνουν δικαίωμα σύνταξης. Δεν λαμβάνει υπόψιν τις περιπτώσεις αυτεπάγγελτης αποστρατείας.
Καλησπέρα συγνώμη κιόλας αλλά με μπερδεύουν όλα αυτα αν είναι δυνατόν δώστε μου μια απάντηση απλή εγώ μπήκα το 96 στα 53 θα είμαι Ανθλγους ΕΜΘ δηλ σε 9 χρόνια από σήμερα, θα έχω 33χρονια υπηρεσίας και ρωτάω θα έχω την δυνατότητα αποστρατίας ? Η θα πρέπει να συμπληρώσω 40ετια στα 60 μου?(ασκετά εάν εγώ αναγνωρίσω 5ετια η όχι και βγω νωρίτερα).
Καλησπέρα. Γιώργο σύμφωνα με την ανάλυση που έκανε πιο πάνω ο GEORGIOSP(έως τώρα δεν έχει πέσει και ποτέ έξω) θα αποστρατευτεις συμπληρωνοντας 35 χρόνια πραγματικής υπηρεσίας.
Έχω πέσει έξω andr και με έχουν διορθώσει άλλοι συνάδελφοι σε αυτές τις σελίδες. Αυτός είναι και σκοπός, να βοηθάμε με αυτά που ξέρουμε και να μαθαίνουμε ότι δεν ξέρουμε ή ότι νομίζουμε ότι ξέρουμε αλλά κάνουμε λάθος.👍
Ευχάριστο andr απλά κι εγώ δεν καταλαβαίνω την εφαρμογή που βγάζει 40ετια, τι ισχύει και τι όχι για νέους ασφαλισμένους ΕΜΘ ανεξάρτητα απο το αν θα αναγνωρίσει κάποιος 5ετια η κάτι άλλο.
Εάν διάβαζες το κείμενο στην κορυφή της σελίδας Δικαίωμα Σύνταξης θα είχαν λυθεί οι περισσότερες από τις απορίες σου περί θεμελίωσης –> https://i.imgur.com/ZE6OozP.png
α. Σε ποια περίπτωση ισχύουν τα αποτελέσματα της σελίδας.
β. Σε ποια ερώτηση της ενότητας FAQ αναλύεται η περίπτωση της αυτεπάγγελτης αποστρατείας.
γ. Ποιο άρθρο πρέπει να διαβάσεις για να καταλάβεις πως προκύπτουν τα συντάξιμα έτη και η θεμελίωση.
ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Ακης
16 Απριλίου 2021 17:09
Γνωρίζετε ποια ειναι τα ηλικιακά όρια που οδηγούν σε αποστρατεία τους εμθ 50? 54? ή 58?
Καλησπέρα. Το υπουργείο εργασίας προτίθεται τον Μάιο να φέρει προς διαβούλευση νομοσχέδιο το οποίο θα κατατεθεί στην βουλή προς ψήφιση. Εφόσον από ότι λένε ότι η 5ετια ειδικότητας του ν. 4609 δεν μπορεί να εφαρμοστη μόνο και μόνο γιατί δεν ακολουθηθηκαν οι προβλεπομενες διαδικασίες, μπορουν πολύ απλα εάν θέλουν να δώσουν λύση σε αυτό το θέμα να την συμπεριλαβουν στο εν λόγο ν/σ. Επισης εάν δεν υπάρχει πρόθεση λύσης του θέματος αυτού πιστεύω ότι πρέπον είναι να το ξεκαθαρίσουν προς τα στελέχη διότι το κάθε στέλεχος έκανε και τον ατομικό του προγραμματισμό βάση ενός ΨΗΦΙΣΜΕΝΟΥ ΝΌΜΟΥ.
Ενημερώθηκε η σελίδα υπολογισμού αποδοχών Μισθολόγιο 2025 με την αύξηση του επιδόματος επικινδυνότητας από 1-7-2025: Μισθολόγιο 2025 με νέο επίδομα επικινδυνότητας
.
Η νέα ημερομηνία έκδοσης της εφαρμογής είναι 18-12-2024.
Εάν βλέπετε παλαιότερη ημερομηνία πατήστε ταυτόχρονα τα πλήκτρα Control + F5 για ανανέωση της σελίδας.
Καλησπερα σε ολους,εχουν μπει σε καποιον τα μερισματα.
Όχι παρόλο που σύμφωνα με το πρόγραμμα ημερομηνία πληρωμής είναι η 28/4.
Κανείς λάθος σε μένα μπήκαν
Πριν λιγο μιλησα με ΕΛΟΑΣ σχετικα με προκαταβολές εφάπαξ κ μου είπε μια κυρία οτι επιτροπή δεν εχει συσταθεί ακόμη ωστε να γινει συνεδρίαση κ οτι αναμένεται περί τα τέλη Μαΐου.Ειναι επιεικώς απαράδεκτη η κατασταση φέτος μ αυτούς.υπομονη σε όλους μας κ καλο Πάσχα!
Δεν ξέρω σε τί αποσκοπεί όλο αυτό, νομίζω ότι θέλουν να μας ρίξουν το ηθικό ή να μας δείξουν ότι οι παροχές τελείωσαν. Δεν ξέρω, κάποιος μάλλον, θεωρεί ότι έχουμε κακομάθει;;; Κάποιος θεωρεί ότι πρέπει να μας δώσει ένα μήνυμα;;;
Καλώς ή κακώς, τα υπολογίζουμε αυτά τα χρήματα, όμως, και έχουμε βάλει σε αναμονή πολλά πράγματα και έχουμε εκτεθεί. Αλλά, δεν τους ενδιαφέρει.
Ας είν’ καλά το γινάτι τους….
Άντε, καλό Πάσχα.
Αν επιτρέπεται, σας ζήτησαν τα στοιχεία σας όταν τηλεφωνήσατε; Πότε κάνατε αίτηση;
Οχι δεν ζήτησαν στοιχεία.αίτηση έκανα 12 Ιανουαρίου!
Ευχαριστώ. Εγώ, λίγες μέρες πριν από εσας.
Aπο αρχες Απριλιου εφυγαν τα δικαιολογητικα για εκδοση συνταξης και ΜΤΣ.Υπαρχει καποιος τροπος να παρακολουθεις την πορεια της αιτησης?Γνωριζει καποιος συναδελφος το χρονο απονομεις απο την στιγμη που στελνονται τα δικαιολογητικα?Ευχαριστω.
Από εδώ παρακολουθείτε https://www.minfin.gr/web/guest/-/syntaxeis-demosiou? Κανα 6-7 μήνες για να εκδοθεί η σύνταξη σας. Λογικά το εφάπαξ θα το λάβετε πιο πριν αν και κάτι συμβαίνει στον ΕΛΟΑΣ τους τελευταίους μήνες με τα συμβούλια τους. Θα δείξει.
Ευχαριστω Φωτη
Προκαταβολές έναντι του εφάπαξ ΑΓΝΟΟΥΝΤΑΙ,τα χρηματα μας δηλαδή που ζητάμε για έκτακτες ανάγκες η για οτι τα ζητάει ο καθε συνάδελφος.Ειμαστε στο ελεος το ποτε θα συγκινηθεί να συνεδριάσει η περιβόητη επιτροπή.Τους καλούμε στο τηλ κ έχουν κ ύφος “μας ενοχλείτε που ρωτάτε”.Αν γνωρίζει κάποιος συνάδελφος κατι ας μας ενημερώσει τουλάχιστον εδω να ξέρουμε να προγραμματίσουμε τις ενέργεια που εχουμε να κανουμε με νοσοκομεία κτλπ οπου απαιτούνται λεφτά κ δεν ξέρουμε θα δώσουν δεν θα σώσουν οι φωστήρες.
Δεν υπάρχει κανένα νέο. Δεν ξέρω τι κάνουν εκεί φέτος. Από Δευτέρα, μεγάλη εβδομάδα, ξεκινούν οι άδειες. Οπότε δεν βλέπω να προλαβαίνουν ούτε για συμβούλιο, ούτε να βγάλουν φορολογικές ενημερότητες, να κάνουν μεταφορές των χρημάτων. Εξ όσον έχω ρωτήσει κάτι τέτοιο δεν έχει γίνει ξανά. Δεν τα έχω πραγματικά ανάγκη, έτσι να υπάρχουν ζήτησα μια προκαταβολή , αλλά σκέφτομαι να τους κάνω μια αναφορά για αρχή. Μετά εάν πουν τίποτα θα ακούσουν για τα καλά τα νέα.
Καλημέρα σας, έχω στείλει εδώ και καιρό μια επιστολή στον ΕΦΚΑ για μια διόρθωση στην πλασματική πενταετία(την οποία δεν μου είχαν προσμετρήσει) και σήμερα επικοινωνώντας με το ΤΚ τους μου είπαν ότι δεν έχει παραληφθεί. Μου είπαν να τη στείλω ηλεκτρονικά στη Δ’ Διεύθυνσή χωρίς όμως να μου υποδείξουν το email τους…γνωρίζει κάποιος συνάδελφος την υπόψη ηλεκτρονικη διεύθυνση?
https://www.efka.gov.gr/el/genike-dieythynse-syntaxeon-demosioy-tomea
Ευχαριστώ Γεώργιε…
Καλησπέρα σας. Είμαι ΕΜΘ Αλχιας (ΕΟΘ) και κατεταγηκα στο στρατό το 1991. Το Δεκ του 2018 με ειδοποίησαν ότι αποστρατευομαι λόγω ορίου ηλικίας (γεννήθηκα το 1968) και μου έδωσαν το δικαίωμα να παραμείνω ως ΕΟΘ. Έχω κάνει χρήση 3 ετών άδειας άνευ αποδοχών (άρα έχω 27 χρόνια υπηρεσίας στο στρατό) ενώ έχω και ένσημα ΙΚΑ 2 ετών και 9 μηνών, πριν καταγωγω στον στρατό. Επειδή έχω σκοπό να υποβάλλω αίτηση αποστρατείας το καλοκαίρι του 2021 (αφού μου είπαν από το ΓΕΣ ότι μπορώ να διακόψω το ΕΟΘ και να φύγω όποτε θέλω), η σύνταξη που θα πάρω θα αφορούν τα 27 έτη στρατιωτικής υπηρεσίας συν τη μάχιμη πενταετία (που θα εξαγοράσω) συν τα ένσημα του ΙΚΑ, δηλαδή συνολικά περίπου 35 χρόνια συνταξιμα?
Επίσης να συμπληρώσω ότι έχω και τρία παιδιά.
Σωστα, αρκει να μην εχεις προβλημα με το ποτε απεκτησες την ιδιοτητα του τριτεκνου.
https://enstoloi.net/ergalia/dikaioma-sintaxis/
Ευχαριστώ για την απάντηση, το τρίτο παιδί το απέκτησα το 2000. Αλλά νομίζω ότι δεν παίζει ρόλο η τριτεκνια αλλά λόγω του ότι αποστρατεύτηκα λόγω ορίου ηλικίας και τέθηκα ΕΟΘ με αίτηση μου, οπότε διακόπτω το ΕΟΘ πάλι με αίτηση μου (αποστρατείας).
Τα ένσημα του ΙΚΑ δεν είναι 30 μέρες να ξέρεις μην μετράς ολόκληρο μήνα, αλλά υπολογίζουν 22 της εργάσιμες.
Για το ΙΚΑ οι μηνες υπολογιζονται με 25 ενσημα/μηνα. Π.χ. 400 ενσημα/25=16 μηνες ασφαλιστικος-συνταξιοδοτικος χρονος.
Και εγω για 25 ημέρες ήξερα. Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας!
Πιστευω να εχεις κανει καταμετρηση των ενσημων σου και με την αποδοση απο το ΙΚΑ του εντυπου καταμετρησης με το οποιο θα πορευτεις προς την συνταξη.
Ναι την έχω κάνει, ευχαριστώ.
Κεκτημένη ταχύτητα 25 ήθελα να γράψω
Γνωρίζει κανείς το ΒΟΕΑ για λογους υγείας πρέπει να έχει κλείσει τα 18 ο δικαιούχος?
Καλησπέρα. Σωτήρη εάν δεις στο ενημερωτικό του ΜΤΣ για τις προϋποθέσεις ληψης ΒΟΕΑ για κάθε κατηγορία θα δεις ότι για λόγους υγείας δεν αναγράφει το χρονικό όριο των 18 ετών.
Ευχαριστώ πολύ
Και εννοείται φυσικά ότι μιλάμε για λόγους υγείας του τέκνου – δικαιούχου και όχι του γονέα!
Πολύ καλές οι αναλύσεις σας .Δεν υπάρχει καμιά σαφής διάταξη περί κατάργησης των ορίων ηλικίας .Πχ στα,53 Ανθλγος . Δείτε σχετικές απαντήσεις του ΥΕΘΑ στην βουλή. Υπάρχει και σχετική αρθρογραφία εργατολόγων περί αυτού. Στο αρθρο 23 του 4609/2019 που τροποποιεί τον 3883/2010 και αναφέρει ότι δεν ισχύει το 445/1974 αναφέρεται μόνο σε προϋποθέσεις για προαγωγή σε Ανθλγο . . Επίσης στο άρθρο 91 αναφερει ότι καταργείται Ν2439/1996 με την επιφύλαξη των άρθρων 15 εως 22 .Το επίμαχο άρθρο όμως είναι το( 21) παράγραφος (8) Ανθλγοι-Υπλγοι αποστρατεία στα 53 .Όλα τα όρια είναι αυξημένα και δύσκολα κάποιος απο παραγωγική σχολή μπορεί να τα πιάσει χωρίς στέρηση βαθμού. Το θέμα προέκυψε με τους ΕΜΘ Ανθλγους μόλις πρόσφατα .Για αυτό και οι πρόσφατες αποστρατείες ΕΜΘ με όριο ηλικίας .Αυτή είναι η άποψη μου χωρίς να θέλω να αντιπαρατεθώ με κανέναν.
Μας έχουν ξεγελάσει οι κυβερνήσεις πάμπολλες φορές και .την δήθεν πλασματικη 5ετια οι επυ-οπυ την έχουμε χρυσοπληρωσει 3 φορες μια στο ταμείο ΙΚΑ ξανά στο Δημοσίου και μια τώρα για την συμπλήρωση 40ετιας, μια 5ετια την οποία την έχουμε πραγματικά δουλεμένη και απληρωτη μιας κι αν υπολογίσουμε υπηρεσίες υπερωρίες ασκήσεις νυχτερινές κ.α. Θα δούμε ότι είναι περισσότερο από πραγματική. Δηλαδή εκει που μας χρωστουσαν μας πήραν και τον γαιδαρο και κάποιοι άλλοι στη ίδια χώρα αναγνωρίσουν χρόνια τέκνων φοιτητικά και δεν ξέρω και τι άλλο έως 10 χρόνια.εμείς δηλ.. Δεν έχουμε παιδιά? Να μην αναφέρω και το δούλεμα με την τριετία 90-95
Καλησπερα. Περιμενω να βγει η διαγραφη μου σε λιγο καιρο( λογω παραιτησης οχι με δικαιωμα συνταξης, αν παιζει ρολο) και την επομενη μερα θα γινει προσληψη μου σαν ιδιωτικος υπαλληλος. Θα ηθελα να ρωτησω τι γινεται με το αμκα. Θα περαστω στο συστημα αυτοματα; πρεπει να κανω κατι εγω; θα εχω καλυψη μεχρι να ενεργοποιηθει; Ευχαριστω.
Φιλε Άκη μόλις πρόσφατα (πριν λίγες μέρες ) αποστρατεύτηκαν ΕΜΘ Ανθ/λγοι με 53 έτη υπηρεσίας και στο ίδιο ΦΕΚ άλλοι συμπληρώνοντας 35 έτη .Τα σαράντα έτη δεν υπάρχουν επι της ουσίας για κανέναν .Ο νόμος εννοεί πιθανόν 35 +5 έτη εκστρατείας η κατά δήλωση παραμονή ως ΕΟΘ.
Καλησπέρα. Γιώργο είναι όπως το γράφεις. Για τη συμπλήρωση 40 έτων συνταξιμης υπηρεσίας προσμετράται η μαχιμη 5ετια, η στρ.θητεια εάν έχει κάποιος, ένσημα ικα που έχει κάποιος πριν την κατάταξη του, και η πλασματικη τριετία για κατάταξη έως και το 1995.Τωρα η παραμονή ως εοθ που αναφέρεις έχει καταργηθεί για τους μονιμοποιηθεντες ΕΜΘ και δεν υπάρχει αυτή η δυνατότητα, και αυτό είναι φυσικό επακόλουθο αφού με τον 4609 έχουν καταργηθεί τα όρια ηλικίας στο βαθμό του Ανθστη και υπξκου.
Καλησπέρα Γιώργο. Αυτό ισχύει για παλαιούς οι και νέους ασφαλισμένους? Υπάρχει δηλ. ηλιακιακο όριο 53 έτη για ανθλγους ΕΜΘ. ασκετα εάν συμπληρώνουν η όχι 40ετια?
Καλημέρα.
Για αρχή η απαίτηση για ηλικία 60 ετών ή 40 έτη συντάξιμης υπηρεσίας αφορά ΜΟΝΟ σε περιπτώσεις οικειοθελούς αποχώρησης με αίτηση αποστρατείας. Δεν έχει καμία σχέση τις περιπτώσεις αυτεπάγγελτης αποστρατείας οποιασδήποτε αιτιολογίας συμπεριλαμβανομένου του ορίου ηλικίας.
Σε ότι αφορά τα όρια ηλικίας και την 35τία ανθυπολοχαγών προερχομένων από ΕΜΘ ισχύουν τα παρακάτω.
Α. Με ημερομηνία κατάταξης μέχρι 31/12/1987 υπάγονται στις διατάξεις του Ν2439/1996 σύμφωνα με τις οποίες:
α. Υπάρχει όριο ηλικίας 53 ετών με την συμπλήρωση του οποίου αποστρατεύονται αυτεπάγγελτα εφόσον έχουν συμπληρώσει 35ετή υπηρεσία. Αν δεν έχουν συμπληρώσει 35ετία δύναται να ζητήσουν την παραμονή τους ως ΕΟΘ μέχρι την συμπλήρωση 35ετίας.
β. Αποστρατεύονται με την συμπλήρωση 35τίας άσχετα με την ηλικία που έχουν.
γ. Για τις περιπτώσεις α και β υπάρχει η δυνατότητα να ζητήσουν την παραμονή τους πέραν της 35ετίας μέχρι την συμπλήρωση του 58ου έτους της ηλικίας σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 1 του Ν4494/2017 https://www.kodiko.gr/nomologia/document_pdf/312725 . Να σημειωθεί ότι δεν ικανοποιούνται όλες οι αιτήσεις που υποβάλλονται.
Με άλλα λόγια παραιτηθείς με 27 πραγματικά χρόνια ενώ με το παλαιό ασφαλιστικό θα λάμβανε απευθείας σύνταξη τώρα θα περιμένει στα 60 του. (Εκτός αν εργαστεί αλλόυ με διαδοχική όποτε 62-67)
Β. Με ημερομηνία κατάταξης από 1/1/1988 ισχύουν οι διατάξεις του Ν3883/2010 που δεν προβλέπουν όρια ηλικίας και η αποστρατεία γίνεται με την συμπλήρωση της 35ετίας.
Σημείωση: Σε όλες τις παραπάνω περιπτώσεις κατά την αποστρατεία αθροίζονται όλα τα συντάξιμα έτη (υπηρεσία, πενταετία, εξάμηνα, ΙΚΑ κτλ) και υπολογίζεται η ανταποδοτική σύνταξη από τον ΕΦΚΑ σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν4387/2016.
Καλημέρα. GEORGIOSP μια ερωτηση:αναφέρεις πιο πάνω ότι από 1/1/88………η αποστρατεία γίνεται με την συμπλήρωση της 35ετιας.Πιστευω ότι αυτό ισχύει εάν το στέλεχος μπορεί να αναγνωρίσει και τα 5 μαχιμα ή όποιον δηποτε άλλον χρόνο εαν όχι αποστρατευεται με 40 χρόνια υπηρεσιας
Όχι andr. Στις αυτεπάγγελτες αποστρατείες δεν υπάρχει προϋπόθεση 40ετίας.
Διάβασε την πρώτη παράγραφο στο παραπάνω σχόλιο “Για αρχή η …..”.
Για οποιονδήποτε λόγο αυτεπάγγελτης αποστρατείας το στέλεχος αποστρατεύεται με τα συντάξιμα χρόνια που έχει χωρίς να ελέγχεται αν αυτά είναι λιγότερα ή περισσότερα από 40. Τα 40 συντάξιμα είναι απαραίτητα ΜΟΝΟ αν το στέλεχος αποστρατεύεται με αίτηση του.
GEORGIOSP συμφωνώ ότι στις αυτεπαγγελτες αποστρατειες δεν υπάρχει όριο ηλικίας. Αλλα η αυτεπαγγελτη αποστρατεία λόγο κατάληψης οριου ηλικίας στον εκάστοτε βαθμό έπαψε να ισχύει με τον 4609.με αποτέλεσμα το στέλεχος να χρειάζεται κατ ελάχιστον 40 χρόνια συντ υπηρεσίας για να αποστρατευεται. π.χ ένας εμθ που γίνεται φέτος ανθλγος(30 έτη υπηρεσιας) εάν ΔΕΝ έχει την μαχιμη 5ετια θα αποστρατευτει σε 10 χρόνια (40 χρόνια υπηρεσίας) και όχι αυτεπαγγελτα σε 5.(35 χρόνια υπηρεσίας).
ΔΕΝ είπα ότι “στις αυτεπάγγελτες αποστρατείες δεν υπάρχει όριο ηλικίας” αλλά ότι “ Στις αυτεπάγγελτες αποστρατείες δεν υπάρχει προϋπόθεση 40ετίας.”. Με τον Ν4609/2019 καταργήθηκε η αυτεπάγγελτη αποστρατεία λόγω ορίου ηλικίας που αφορά τους μονιμοποιηθέντες ΕΜΘ, ανθυπασπιστές και υπαξιωματικούς που υπάγονται στο ΝΔ445/1974. Από την στιγμή που γίνονται ανθυπολοχαγοί υπάγονται πλέον στις διατάξεις των Ν2439/1996 ή του Ν3883/2010 ανάλογα με το έτος κατάταξης. Έχεις μπερδέψει την απαίτηση για ηλικία 60 ετών ή 40 συντάξιμα έτη που ισχύει ΜΟΝΟ για αποστρατεία με αίτηση του στελέχους με τις προϋποθέσεις που ισχύουν για τις αυτεπάγγελτες αποστρατείες και οι οποίες δεν έχουν ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ με την 40ετία. Ανθυπολοχαγός προερχόμενος από ΕΜΘ με ημερομηνία κατάταξης από 1/1/1988 υπάγεται στις διατάξεις του Ν3883/2010, δεν έχει όριο ηλικίας για τον βαθμό του αλλά, με τα σημερινά δεδομένα, αποστρατεύεται όταν συμπληρώσει 35 έτη υπηρεσίας σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν1848/1989 όπως έχει τροποποιηθεί με τον Ν4609/2019 και ισχύει σήμερα https://www.kodiko.gr/nomologia/document_pdf/514284 . Αν το στέλεχος έχει μόνο τα έτη υπηρεσίας και όχι πενταετία, ΙΚΑ ή ότι άλλο θα φύγει με… Διαβάστε τη συνέχεια »
Ειλικρινά συγνώμη που επιμένω, στο πιο πάνω παράδειγμα μου ο εμθ που γίνεται φέτος ανθλγος και δεν έχει την μαχιμη πενταετία θα αποστρατευτει αυτεπαγγελτα το 2026? Και πάλι συγνώμη για την επιμονή!
Δεν υπάρχει κανένας λόγος να ζητάς συγνώμη andr. Συζήτηση κάνουμε. Τα κεφαλαία που χρησιμοποίησα δεν έχουν την έννοια έντονης φωνής. Απλά ήθελα να υπογραμμίσω τα συγκεκριμένα σημεία και δεν μπορούσα να χρησιμοποιήσω bold χαρακτήρες.
Όσο αφορά το παράδειγμα που ρωτάς, πιστεύω πως ναι ο συνάδελφος που θα γίνει ανθυπολοχαγός φέτος, που συμπληρώνει 30 χρόνια υπηρεσίας, θα φύγει τέλος του 2026 (αρχές 2027;;) με 35 έτη υπηρεσίας ανεξάρτητα αν έχει μάχιμη πενταετία ή άλλη συντάξιμη υπηρεσία.
Ευχαριστω GEORGIOSP. Απλώς κρατούσα μια επιφυλαξη διότι στην εφαρμογή δικαίωμα σύνταξης βάζοντας τα στοιχεία προέλευσης εμθ χωρίς αναγνωρίσημους χρόνους βγάζει αποστρατεια με την συμπλήρωση 40 χρόνια υπηρεσίας,και ο χρόνος μειώνεται ανάλογα με τα χρόνια που αναγνωρίζουμε.
Η εφαρμογή Δικαίωμα Σύνταξης είναι ένα εργαλείο (το μόνο) που βοηθάει αυτούς που θέλουν να αποστρατευτούν με αίτηση τους να υπολογίσουν με ακρίβεια ημέρας την ημερομηνία που θεμελιώνουν δικαίωμα σύνταξης. Δεν λαμβάνει υπόψιν τις περιπτώσεις αυτεπάγγελτης αποστρατείας.
Καλησπέρα συγνώμη κιόλας αλλά με μπερδεύουν όλα αυτα αν είναι δυνατόν δώστε μου μια απάντηση απλή εγώ μπήκα το 96 στα 53 θα είμαι Ανθλγους ΕΜΘ δηλ σε 9 χρόνια από σήμερα, θα έχω 33χρονια υπηρεσίας και ρωτάω θα έχω την δυνατότητα αποστρατίας ? Η θα πρέπει να συμπληρώσω 40ετια στα 60 μου?(ασκετά εάν εγώ αναγνωρίσω 5ετια η όχι και βγω νωρίτερα).
Φέτος έχεις 25 χρόνια, το 2026 θα έχεις 30 και θα γίνεις ανθυπολοχαγός και το 2031 θα αποστρατευτείς με 35 χρόνια υπηρεσίας.
Καλησπέρα. Γιώργο σύμφωνα με την ανάλυση που έκανε πιο πάνω ο GEORGIOSP(έως τώρα δεν έχει πέσει και ποτέ έξω) θα αποστρατευτεις συμπληρωνοντας 35 χρόνια πραγματικής υπηρεσίας.
Έχω πέσει έξω andr και με έχουν διορθώσει άλλοι συνάδελφοι σε αυτές τις σελίδες. Αυτός είναι και σκοπός, να βοηθάμε με αυτά που ξέρουμε και να μαθαίνουμε ότι δεν ξέρουμε ή ότι νομίζουμε ότι ξέρουμε αλλά κάνουμε λάθος.👍
Ευχάριστο andr απλά κι εγώ δεν καταλαβαίνω την εφαρμογή που βγάζει 40ετια, τι ισχύει και τι όχι για νέους ασφαλισμένους ΕΜΘ ανεξάρτητα απο το αν θα αναγνωρίσει κάποιος 5ετια η κάτι άλλο.
Εάν διάβαζες το κείμενο στην κορυφή της σελίδας Δικαίωμα Σύνταξης θα είχαν λυθεί οι περισσότερες από τις απορίες σου περί θεμελίωσης –> https://i.imgur.com/ZE6OozP.png
α. Σε ποια περίπτωση ισχύουν τα αποτελέσματα της σελίδας.
β. Σε ποια ερώτηση της ενότητας FAQ αναλύεται η περίπτωση της αυτεπάγγελτης αποστρατείας.
γ. Ποιο άρθρο πρέπει να διαβάσεις για να καταλάβεις πως προκύπτουν τα συντάξιμα έτη και η θεμελίωση.
Γνωρίζετε ποια ειναι τα ηλικιακά όρια που οδηγούν σε αποστρατεία τους εμθ 50? 54? ή 58?
60 χρονών ή 40 χρόνια συνολικής συνταξιμης υπηρεσιας
Επιτέλους κάτι κινείται…https://www.kranosgr.com/%ce%b5%ce%be%ce%b1%ce%b3%ce%bf%cf%81%ce%ac-%cf%80%ce%bb%ce%b1%cf%83%ce%bc%ce%b1%cf%84%ce%b9%ce%ba%ce%bf%cf%8d-%cf%87%cf%81%cf%8c%ce%bd%ce%bf%cf%85-%cf%84%ce%ad%ce%ba%ce%bd%cf%89%ce%bd-%cf%83%cf%84/
Καλησπερα για την ειδικοτητα μονο για μεταθεσεις την αναφερουν,αλλα οχι για την πενταετια.
Καλησπέρα. Το υπουργείο εργασίας προτίθεται τον Μάιο να φέρει προς διαβούλευση νομοσχέδιο το οποίο θα κατατεθεί στην βουλή προς ψήφιση. Εφόσον από ότι λένε ότι η 5ετια ειδικότητας του ν. 4609 δεν μπορεί να εφαρμοστη μόνο και μόνο γιατί δεν ακολουθηθηκαν οι προβλεπομενες διαδικασίες, μπορουν πολύ απλα εάν θέλουν να δώσουν λύση σε αυτό το θέμα να την συμπεριλαβουν στο εν λόγο ν/σ. Επισης εάν δεν υπάρχει πρόθεση λύσης του θέματος αυτού πιστεύω ότι πρέπον είναι να το ξεκαθαρίσουν προς τα στελέχη διότι το κάθε στέλεχος έκανε και τον ατομικό του προγραμματισμό βάση ενός ΨΗΦΙΣΜΕΝΟΥ ΝΌΜΟΥ.
TΩΡΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΝΟΜΟΘΕΤΗΘΟΥΝ ΣΩΣΤΑ…ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΩΣΤΑ ΠΙΑ!
https://www.dikastiko.gr/proto-thema/vomva-ekatommyrion-eyro-gia-anadromika-se-500-000-syntaxioychoys-toy-dimosioy-kai-ton-somaton-asfaleias/