Σύνταξη, εφάπαξ & μισθολόγιο στρατιωτικών και σωμάτων ασφαλείας
Στρατός Ξ.
Σελίδα υπ' αριθ. 3 με σχόλια ειδικά για το Στρατό Ξηράς (διαβάστε πρώτα την ενότητα FAQ / Συχνές Ερωτήσεις).
Subscribe
20.7K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
stiv
8 Ιουνίου 2013 16:53
Συμφωνω βαζω αριστερα ΟΧΙ [αναγνωριση ΜΤΣ] και δεξια ΝΑΙ[εφαπαξ καταβολη] για να μην υπαρχει η μηνιαια εισφορα στο ΜΤΣ. Αυτο δεν ειναι το σωστο?Αρα υπαρχει αυξηση στο συνολο των αποδοχων[Συνταξη(που δεν αλλαζει)+ΜΤΣ(αυτο αλλαζει)+ΕΚΟΕΜΣ(και αυτο αλλαζει). Και εγω αυτο ρωταω,αν με συμφερει να τα αναγνωρισω?
Κάτι δεν πάει καλά!
Εάν βάλεις ΟΧΙ στην αναγνώριση ΜΤΣ δεν υπάρχουν εισφορές (αφού δεν θέλεις να το αναγνωρίσεις), ούτε μηνιαίες ούτε εφάπαξ και ο πίνακας δείχνει παντού μηδενικά!
Μόνο άμα βάλεις ΝΑΙ στην αναγνώριση ΜΤΣ θα υπολογιστεί το κόστος (είτε μηνιαίο είτε εφάπαξ).
Επιλέγεις το ΟΧΙ που βρίσκεται ακριβώς κάτω από το κουτάκι των ετών εκστρατείας (το πρώτο αριστερά ακριβώς επάνω από το κουτάκι αναγνώρισης των ετών σχολής);
stiv
8 Ιουνίου 2013 15:17
Με συνφερει ομως να τα αναγνωρισω τα 5 πλασματικα για ΜΤΣ? αφου αν βαλω ΟΧΙ στην αναγνωρηση τους[αριστερα] και ΝΑΙ στην εφαπαξ καταβολη τους[δεξια]( αφου δεν τα αναγνωριζω) βλεπω οτι περνω περισσοτερα στο συνολο της συνταξης.μηπως εγω κανω καποιο λαθος ?
Αχιλλέα, ίσως να εννοεί ότι αλλάζει το ποσό της σύνταξης λόγω του ενεργού ορίου που έχεις. Και σε μένα η σύνταξη αλλάζει ανάλογα με το αν αναγνωρίσω ή όχι την 5ετία
stiv
8 Ιουνίου 2013 11:18
Καλημερα Ειμαι καταταγεντας 30/10/87 απο ΣΜΥ
Θελω να ρωτησω το εξης?Πρεπει να πληρωσω για να αναγνωρισω τα 5 πλασματικα χρονια στο ΜΤΣ?δηλαδη στον πινακα δεξια [για αναγνωρ.πλασμ.ετων] βαζω την λεξη ΝΑΙ η ΟΧΙ
Στον πίνακα αριστερά επιλέγεις αν θέλεις να τα αναγνωρίσεις. Στον πίνακα δεξιά που αναφέρεις εσύ, επιλέγεις ΝΑΙ ή ΟΧΙ ανάλογα με το αν θα πληρώσεις εφάπαξ ή με δόσεις (σε περίπτωση που αναγνωρίσεις τα χρόνια)
Νικος
6 Ιουνίου 2013 23:03
Να επανέλθω και εγώ και να ρωτήσω εάν προσμετρώνται σαν συντάξιμη υπηρεσία για την συμπλήρωση 25ετίας?
Η απάντηση στο ερώτημά σου είναι ΝΑΙ και αναφέρεται στο link “ΓΛΚ – Προϋποθέσεις Συνταξιοδότησης” στη σελίδα “Σύνδεσμοι”.
Όπως λέω συνέχεια, ο μοναδικός αρμόδιος φορέας για τον καθορισμό δικαιώματος σύνταξης είναι το ΓΛΚ (ούτε εγώ, ούτε η υπηρεσία σου).
Αυτό που δεν είναι ξεκάθαρο είναι εάν το ΙΚΑ μετράει για το δικαίωμα λήψης των ετών εκστρατείας (24,5 έτη).
Πάντως ετοιμάζω σελίδα για αυτόματο έλεγχο της θεμελίωσης δικαιώματος σύνταξης και πιστεύω με τη συνεισφορά των συναδέλφων θα ξεκαθαρίσουν αρκετά πράγματα.
Γιαννης
6 Ιουνίου 2013 15:38
Καλησπερα σας. Τα ενσημα ΙΚΑ απο ιδιωτικο τομεα πως αναγνωριζονται; Προσμετρωνται σαν στρατιωτικη υπηρεσια; Υπαρχει οικονομικη επιβαρυνση αν τα καταθεσω στην υπηρεσια;
Όσον αφορά τη σύνταξη δεν υπάρχει οικονομική επιβάρυνση αφού πλήρωσες ασφαλιστικές εισφορές (σύνταξης) για αυτά τα χρόνια.
Εάν όμως θελήσεις να αναγνωρίσεις αυτά τα χρόνια στο ΜΤΣ για αύξηση μερίσματος πρέπει να πληρώσεις εισφορές.
Βάλε τα έτη ΙΚΑ στο πεδίο “Θητεία, Π/μιο” για να συνυπολογιστούν στη σύνταξη.
Το κόστος των (προαιρετικών) εισφορών για το ΜΤΣ θα εμφανιστεί στον δεξιό πίνακα.
NIKOS
28 Μαΐου 2013 09:19
Είμαι Λγος απο ΣΜΥ αποστρατευομαι τον 9/13 με το βαθμό Τχη και 28,5 χρόνια θα πάρω μισθολογικό βαθμό Σχη καθόσον ο Λγος τα παίρνει στα 29 και ο Τχης στα 27
λογικά θα πάρεις του Σχη…..αφού έφτασες μέχρι εδώ δεν σκέφτεσαι να μείνεις άλλον ένα χρόνο για να γλυτώσεις το -40% ?
George
26 Μαΐου 2013 01:17
Κάνω εδώ την ερώτηση γιατί μπερδεύτηκα από άλλα site… Εχω πάρει προκαταβολή εφάπαξ μέσα στο 2012 από το ΜΤΣ (για λόγους υγείας τέκνου >67 αναπηρία) που θα μπει το ποσό ως εισόδημα και που οι τόκοι??? Ψάχνω να βρω το βιβλιαράκι με τις οδηγίες των κωδικών από το taxisnet και δεν το βρίσκω….Το εχει βρει κανείς?
Δεν ξεκίνησα ακόμα να κάνω τη φορολογική δήλωση (έχω να δηλώσω και εγώ το εφάπαξ), αλλά ψάχνοντας στο δίκτυο βρήκα το παρακάτω:
“Στον πίνακα 6 στους νέους κωδικούς 657 – 658 γράφονται τα εισοδήματα τα οποία εξαιρούνται από την ειδική εισφορά αλληλεγγύης. Για παράδειγμα, φορολογούμενος ο οποίος έλαβε το περασμένο έτος αποζημίωση απόλυσης ή εφάπαξ τα οποία εξαιρούνται της έκτακτης εισφοράς πρέπει να τα δηλώσει στους συγκεκριμένους κωδικούς αν δεν θέλει να επιβαρυνθεί με καπέλο φόρων 1% έως 4% ανάλογα με το ύψος του εισοδήματός του. ”
Διασταύρωσέ το πρώτα και μη βιαστείς για να μην τρέχεις στην εφορία για διορθωτική δήλωση!
ΥΓ. Οι τόκοι όμως κανονικά υπόκεινται σε Εισφορά Αλληλεγγύης και πρέπει να δηλωθούν στο πεδίο 659 – 660 της φορολογικής δήλωσης (εισοδήματα από τόκους καθώς και όλα τα εισοδήματα που είχαν ήδη φορολογηθεί ή απαλλαγεί νόμιμα από τη φορολογία).
Για το βιβλίο οδηγιών δες εδώ http://www.fpress.gr/forologia/item/9985-idoy-to-vivliaraki-me-tis-odigies-gia-tis-forologikes-diloseis . Σωστά ο Αχιλλέας αναφέρει ότι η προκαταβολή του εφάπαξ πρέπει να γραφτεί στους κωδικούς 657- 658 γιατί το εφάπαξ απαλλάσσεται από την ειδική εισφορά αλληλεγγύης. Υποθέτω ότι οι τόκοι που αναφέρεις είναι αυτοί που αναγράφονται στο ενημερωτικό σημείωμα του ΜΤΣ, με το ποσό που χρεώνεσαι για την προκαταβολή που πήρες . Αυτοί είναι τόκοι που πληρώνεις και όχι εισόδημα που εισπράττεις επομένως δεν θα τους γράψεις στους κωδικούς 659 – 660. Αν είχες πάρει την προκαταβολή για απόκτηση πρώτης κατοικίας θα μπορούσες να τους βάλεις στους κωδικούς 063 – 064 για να έχεις την όποια έκπτωση φόρου αντιστοιχεί στο ποσό των τόκων. Τώρα δεν χρειάζεται να τους γράψεις πουθενά. Γενικά για τους τόκους της προκαταβολής να ξέρεις ότι ισχύουν τα εξής. Κάθε χρόνο το ΜΤΣ θα σου στέλνει ένα έντυπο που θα αναγράφει τους τόκους που χρεώθηκες το προηγούμενο οικονομικό έτος. Όταν αποστρατευτείς και γίνει η εκκαθάριση του εφάπαξ από το ΜΤΣ θα πληρωθείς το ποσό που δικαιούσαι μείον το ποσό της… Διαβάστε τη συνέχεια »
Πολύ σωστά τα είπες για τους τόκους της προκαταβολής του εφάπαξ, εγώ αναφερόμουν στο πως δηλώνονται οι τόκοι από καταθέσεις σε τράπεζες που λογίζονται ως εισόδημα!
Τελικά εάν δεν αναφέρονται λεπτομέρειες υπάρχει σοβαρός κίνδυνος παρανοήσεων!
Χάρης
22 Μαΐου 2013 10:08
Αχιλλέα φίλε μου γεια σου, Καταρχάς σε ευχαριστούμε για την όλη προσπάθεια και βοήθεια μέσω αυτης της καταπληκτικής σελίδας, συνέχισε να βοηθάς συναδέλφους με την γνώση σου. Εχω ενα προβλημα αποστρατεύτηκα από ΑΣΥΕ για λογους ΥΓΕΙΑΣ πριν λιγο και δεν γνωριζω τι ακριβώς γίνεται στην περιπτωση μου… Είμαι Υπλγος και μπήκα στις 9-1-1989 στη ΣΜΥ εχω οικονομικο βαθμο 2/3 Ανχη και ΕΧΥ 48 (τα παραπανω ειναι με αναλυτικο φυλλο μισθοδοσιας Φεβρουαριου καθως το ΓΕΣ δεν εχει χαρτι να μας τυπώσει τα τελευταια Φύλλα και θελει αναφορά…) Ειμαι εγγαμος με 2 τεκνα Εχω 24χρονια και 4μηνες πραγματικο χρονο υπηρεσίας και τέλος έχω 2 1/2 χρόνια ένσημα απο το ΙΚΑ (δούλευα πριν τον Στρατό) . Μπορεις να μου πεις: Ποσους βαθμους δικαιουμαι λογω αποστρατειας απο ΑΣΥΕ (αν δικαιουμαι?) με ποσα χρονια θα με διωξουν και με τι πλασματικα( τα 5 χρονια παραμεθοριου συν του Κονδυλη τα δικαιουμε κανονικα λογικα) ; Γενικότερα λοιπον επειδη οπως καταλαβαινεις είμαι μια κατηγορία μόνος μου ο υπολογισμος συνταξης και εφαπαξ δεν ειναι και οτι πιο ευκολο Αν… Διαβάστε τη συνέχεια »
Εάν διαβάσεις την ερώτηση Νο 1 στην ενότητα “FAQ (ερωτήσεις)” θα καταλάβεις ότι δεν είμαι ο πλέον κατάλληλος για τέτοιου είδους πληροφόρηση.
Θα ψάξω ότι στοιχεία και νόμους έχω μαζέψει αλλά δεν σου υπόσχομαι τίποτα.
Ελπίζω κάποιος συνάδελφος που βρέθηκε σε παρόμοια θέση (ή είναι διοικητικός) να δει το σχόλιο και να σου απαντήσει πιο υπεύθυνα!
Χάρη καλησπέρα. Παρακάτω είναι μερικές πληροφορίες που θα λύσουν κάποιες από τις απορίες σου. α) Δικαιούσαι τα 5 πλασματικά εκστρατείας . (Δες σελ.7 στο έγγραφο ΓΕΣ – Συντάξεις Προσωπικού της σελιδας βοηθήματα/έγγραφα.) Αφού η κατάταξη σου είναι πριν την 1-10-1990 δεν χρειάζεται να πληρώσεις για τη αναγνώριση τους. (Δες σελ.5) β) Τα χρόνια του Κονδύλη τα δικαιούσαι . Συνάδελφος Λοχαγός από ΣΜΥ με 26 χρόνια υπηρεσίας το 2006 τα πήρε (για να είσαι 100% σίγουρος, αν θες κάνε μια ερώτηση στο ΓΛΚ Τηλ: 2103329-265, 250, 732, 251, 277, 252, 186.) γ) Σύμφωνα με το Ν3883/2010 Αρθ 26 παρ. 13 θα προαχθείς στον επόμενο βαθμό δηλ. Λγος. δ) Δεν γνωρίζω τι γίνεται με τα χρόνια που είχες στον ιδιωτικό τομέα. Στα παραπάνω τηλ. του ΓΛΚ μπορείς να ρωτήσεις και για το θέμα αυτό. Αν πάρεις τις πληροφορίες που χρειάζεσαι από το ΓΛΚ χρησιμοποίησε την σελίδα σύνταξη ΓΕΣ για να υπολογίσεις την σύνταξη σου. Για το εφάπαξ συμπλήρωσε τα πεδία που χρειάζεται και τελείωσες. Εδώ δεν επηρεάζουν πλασματικά, προϋπηρεσίες κ.τ.λ. Σου εύχομαι… Διαβάστε τη συνέχεια »
Christos
20 Μαΐου 2013 20:14
Αχιλλεα καλησπερα.
Θελω να καταθεσω ενασταση στο Α’ Κλιμακιο του Ελεγκτικου
Συνεδριου δια του Γ.Λ.Κ. Μπορεις να με ενημερωσεις σε παρακαλω
που να τη καταθεσω η σε ποια Δνση να αποστειλω την επιστολη
μεσω ΕΛΤΑ? Ευχαριστω.
Δυστυχώς σε αυτό το θέμα δεν γνωρίζω και πολλά.
Και εγώ σκοπεύω να υποβάλλω ένσταση μόλις πάρω την αναπροσαρμογή της σύνταξής μου (λόγω του παγώματος), αλλά δεν το έχω ψάξει το θέμα ακόμα.
Μπορείς να περιμένεις κάποιον συνάδελφο να σου απαντήσει ή να ψάξεις στο δίκτυο για “υπόδειγμα ένστασης προς το ΓΛΚ” και θα βρεις δεκάδες σελίδες – δεν μπορώ να σου προτείνω κάποια συγκεκριμένη!
Πάντως ότι και να γίνει με τις τωρινές ενστάσεις, με το νέο μισθολόγιο θα ξεκινήσουμε πάλι από το μηδέν!
helen psicha
14 Μαΐου 2013 11:02
καλημερα σας.θα ηθελα να σας ρωτησω…για καποιον που εχει μπει στην σμυ 30/10/88.κ την πρωτομαγια συμπληρωσε την 25 ετια του.παντρεμενος χωρις παιδια.ποτε μπορει να καταθεσει τα χαρτια του για συνταξη?τι συνταξη κ τι εφαπαξ?γιατι εχει ακουστει οτι οποιος φυγει τωρα σε συνταξη θα παρει 400ε μεχρι τα 65 του χρονια.ισχυει κατι τετοιο?σας ευχαριστω πολυ.
Μερικές απλές ερωτήσεις από εμένα:
α. Έχει ονοματεπώνυμο ο δημοσιογράφος που τα υποστηρίζει αυτά;
β. Ποιο είναι το site που το διάβασες;
γ. Σε ποια εφημερίδα το διάβασες;
δ. Σε ποιο κανάλι το άκουσες;
ε. Αυτός που το έγραψε είναι οικονομολόγος ή απόφοιτος πέμπτης δημοτικού;
Οποιοσδήποτε μπορεί να φτιάξει ένα blog στο δίκτυο (όπως εγώ και εσύ) και να γράφει ότι του κατέβει στο κεφάλι, γιατί θα πρέπει να του δίνουμε σημασία;
Το γιατί είναι εντελώς απίθανο να πάνε οι συντάξεις 1 εκατομμυρίου Ελλήνων στα 400 € δεν χρειάζεται να είναι κανείς οικονομολόγος για να το αποκλείσει!
Αυτό που δεν πρέπει να θεωρείς σίγουρο σε καμία περίπτωση είναι τα μερίσματα – αυτά όντως μπορεί να μειωθούν μακροπρόθεσμα ακόμη και στο μισό!
Christos
13 Μαΐου 2013 09:22
Αχιλλεα καλημερα.Εγω οπως και εσυ (οπως αναφερεις ) αποστρατευτηκα μετα την 1/7/2011 εως 31/7/2012 ( περιοδο
παγωματος ΒΜ και ΕΧΥ ), θελω να σε ρωτησω, εμεις δεν δικαιουμαστε την καταβολη διαφοορας τριμηνων αποδοχων, μετα το ξεπαγωμα των ΒΜ και ΕΧΥ αφου οι εν λογω αποδοχες δεν θεωρουνται αποδοχες ενεργειας ( συμφωνα με την 2/85127/
0022/22-11-2012/ΥΠ.ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ)?
Να σου πω την αλήθεια, αυτό δεν το είχα σκεφτεί μέχρι τώρα!
Από τη μία φαίνεται ότι δικαιούμαστε τη διαφορά, κατά τον ίδιο τρόπο που μας κρατούν αναδρομικά σε περιπτώσεις μειώσεων.
Πιστεύω όμως ότι θα ερμηνεύσουν το νόμο κατά τρόπο ώστε να μην οφείλεται κανενός είδους διαφορά για αυτή την περίοδο (παρά το γεγονός ότι στο νόμο αναφέρονται μόνο οι αποδοχές ενέργειας).
Αυτό θα φανεί και από το χρονικό διάστημα που θα μας δώσουν αναδρομικά της διαφοράς με τη νέα σύνταξή μας (με τον επανακαθορισμό), εάν δηλαδή θα μας αποζημιώσουν με τη νέα σύνταξη από την ημερομηνία διαγραφής του καθενός ή από την 1-8-2012 για όλους.
Θεωρώ ότι το ΓΛΚ θα επιλέξει το δεύτερο (1-8-2012 για όλους), αλλά εάν μας δώσουν αναδρομικά από την ημερομηνία διαγραφής τότε όντως θα έχουμε αφορμή για να κάνουμε αίτηση στην Υπηρεσία μας και για τις τρίμηνες.
Θα ήθελα να δω την έκφραση του συναδέλφου οικονομικού που θα παραλάβει τέτοια αίτηση!
Αχιλλεα εγω πιστευω οτι θα παρουμε αναδρομικα απο την μερα
της διαγραφης μας.Ειναι τυχαιο οτι στην Διευκρινιστικη Εγκυκλιο
απο το ΓΛΚ,του ν.4039/2012 επι της περιπτωσης 38 αναφερει οτι (με λιγα λογια) οσοι αποστρατευτηκαν απο 1/7/2011 εως 31/7/2012 θατους χορηγηθει επιπλεον ΕΧΥ και μισθολογικη προαγωγη (σε οσους δικαιουνται) χωρις δικαιωμα ληψης αναδρομικων διαφορων ενεργειας για το εν λογω χρονικο διαστημα?
[phrase deleted by admin]
panos
10 Μαΐου 2013 13:43
ΕΙΜΑΙ ΕΜΘ 1995 ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΘΗΤΕΙΑ ΩΣ ΔΕΑ 2 ΧΡΟΝΙΑ 1989-1991 ΚΑΙ ΕΧΩ ΚΑΙ ΕΝΣΗΜΑ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΤΟΜΕΑ 1992-1993 ΘΕΩΡΟΥΜΕ ΠΑΛΙΟΣ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΣ? ΠΟΤΕ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΩ ΓΙΑ ΣΥΝΤΑΞΗ?
Σπυρος
2 Μαΐου 2013 01:11
ΓΕΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.
ΕΙΜΑΙ ΕΜΘ ΑΡΧΙΛΟΧΙΑΣ.ΜΠΗΚΑ ΣΤΗΣ 23 ΜΑΡΤΙΟΥ ΤΟΥ 92
ΕΙΧΑ ΜΙΑ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΜΟΥ,ΚΑΙ ΧΘΕΣ ΜΕ ΑΠΟΣΤΡΑΤΕΥΤΕΥΣΕ Η ΑΣΥΕ. .Ξερει κανεις ΤΙ ΔΙΚΑΙΟΥΜΑΙ;
Ειμαι τριτεκνος και η ΑΣΥΕ με εβγαλε ΑΝΙΚΑΝΟ για λογους υγειας (οξυ εμφραγμα μυοκαρδιου,αγειοπλαστικη με τοποθετηση πενταπλου stent και με μονιμη υσχαιμια στο θαλιο).Εχω 21 πραγματικα χρονια ,μαζι και με τα 5 που ειχαμε στο ικα.Αραγε θα παρω συνταξη και εφαπαξ,Μπορει καποιος να μου πει κατα προσεγγιση αν και τι ποσο θα παρω?……..Αν παρω !!!!!
Δικαιουμε τιποτα απο τα πλασματικα,και που θα μετρησουν?
Στη σελίδα βοηθήματα βρες και διάβασε το έγγραφο ΓΕΣ – Συντάξεις Προσωπικού.
Γενικά:
α) Ναι δικαιούσαι σύνταξη αφού αποστρατεύεσαι αυτεπάγγελτα για λόγους υγείας.
β) Δικαιούσαι τα 5 πλασματικά εκστρατείας. Θα πρέπει όμως να πληρώσεις για τη αναγνώριση τους. (Δες σελ.7)
γ) Στα χρόνια υπηρεσίας συνυπολογίζονται κι αυτά που ήσουν ασφαλισμένος στο ΙΚΑ. (Δες σελ.2)
δ) Τα λεγόμενα χρόνια του Κονδύλη μάλλον τα δικαιούσαι αφού έχεις 21 χρόνια υπηρεσίας (για αυτό δεν είμαι 100% σίγουρος, θα πρέπει να κάνεις μια ερώτηση στο ΓΛΚ Τηλ: 2103329-265, 250, 732, 251, 277, 252, 186. )
ε) Από το Μετοχικό ταμείο Στρατού θα πάρεις μέρισμα και εφάπαξ http://www.mts-mod.gr/index.php/merismata και http://www.mts-mod.gr/index.php/ekoems.
Η σύνταξη λοιπόν θα υπολογιστεί με 29 συντάξιμα χρόνια και το εφάπαξ με 21.
Στην σελίδα υπολογισμού Σύνταξη ΓΕΣ και Εφάπαξ ΓΕΣ βάλε τα στοιχεία σου με Διοικητικό Βαθμό Ανθστής και Οικονομικό Βαθμό μία φορά Ανθλγος και μία Υπλγός. Υπολόγισε τον μέσο όρο των ποσών και θα έχεις με μεγάλη προσέγγιση τα τελικά ποσά που αντιστοιχούν σε εσένα.
Ηλιας
29 Απριλίου 2013 16:35
Καλησπέρα είμαι ΕΜΘ 1995 αν προστεθουν και τα πλασματικά ποτέ θεμελιωδώνω σύνταξη? και ποσά πλασματικά δικαίουμα ποια πληρωνω
η τροπολογία με ημ/νία 25-4-2013 που εάν ψηφιστεί αναφερει για τους ενστολους με περιοδο καταταξης 1993-95 τα εξης .”Όσοι θεμελιώνουν συνταξιοδοτικό δικαίωμα από 01-1-2018 και μετά, θα συνταξιοδοτούνται με τη
συμπλήρωση είτε του 60ού έτους της ηλικίας τους είτε 40 ετών συντάξιμης υπηρεσίας,
εξαιρουμένων όσων έχουν καταταγεί από 01-1-1993 μέχρι 31-12-1995, των οποίων ο πραγματικός
συντάξιμος χρόνος προσαυξάνεται κατά 3 έτη, με την καταβολή της προβλεπόμενης από τις
διατάξεις του άρθρου 59 του π.δ 169/2007 εισφοράς για τη συμπλήρωση 40 ετών υπηρεσιας¨” αν ψηφηστει τελικα ποσα χρονια πραγματικης υπηρεσιας χρειαζονται για να θεμελειωσουν συνταξη?δικαιουνται πλασματικα και ποσα ευχαριστω
ΜΙΧΑΗΛ
29 Απριλίου 2013 07:54
Καλημέρα
είμαι συμμαθητης του θαναση απο ΣΜΥ αλλα εγω εχω 4 παιδια.
Επισης είμαι ο συναδελφος που γραφει ο Νικος που ρωτησα στο ΓΛΚ. Η απαντηση που πηρα απο το ΓΛΚ ηταν οτι δεν δικαιουμαι να ενταχθω στις ρυθμισεις με τα 20 χρονια γιατι ειμαι νεος ασφαλισμενος. η ερωτηση μου ειναι η εξισης αν μπορουμε και δικαιουμαι να αναγνωρισω και 5 χρονια για τα παιδια καθοσον ο νομος αναφερει οτι για το πρωτο παιδι ειναι 1 χρονος και για τα δευτερο και τριτο απο 2 χρονια για το καθενα.
Ευχαριστω Μιχάλης.
Κατατέθηκε στη διαβούλευση νέο οικονομικό νομοσχέδιο με δύο άρθρα που επηρεάζουν το μισθολόγιο στρατιωτικών και σωμάτων ασφαλείας: Αλλαγές στο μισθολόγιο από 1-1-2025
.
Ενημερώθηκε η εφαρμογή Μισθολόγιο 2025 με τις επικείμενες αλλαγές.
Συμφωνω βαζω αριστερα ΟΧΙ [αναγνωριση ΜΤΣ] και δεξια ΝΑΙ[εφαπαξ καταβολη] για να μην υπαρχει η μηνιαια εισφορα στο ΜΤΣ. Αυτο δεν ειναι το σωστο?Αρα υπαρχει αυξηση στο συνολο των αποδοχων[Συνταξη(που δεν αλλαζει)+ΜΤΣ(αυτο αλλαζει)+ΕΚΟΕΜΣ(και αυτο αλλαζει). Και εγω αυτο ρωταω,αν με συμφερει να τα αναγνωρισω?
Κάτι δεν πάει καλά!
Εάν βάλεις ΟΧΙ στην αναγνώριση ΜΤΣ δεν υπάρχουν εισφορές (αφού δεν θέλεις να το αναγνωρίσεις), ούτε μηνιαίες ούτε εφάπαξ και ο πίνακας δείχνει παντού μηδενικά!
Μόνο άμα βάλεις ΝΑΙ στην αναγνώριση ΜΤΣ θα υπολογιστεί το κόστος (είτε μηνιαίο είτε εφάπαξ).
Επιλέγεις το ΟΧΙ που βρίσκεται ακριβώς κάτω από το κουτάκι των ετών εκστρατείας (το πρώτο αριστερά ακριβώς επάνω από το κουτάκι αναγνώρισης των ετών σχολής);
Με συνφερει ομως να τα αναγνωρισω τα 5 πλασματικα για ΜΤΣ? αφου αν βαλω ΟΧΙ στην αναγνωρηση τους[αριστερα] και ΝΑΙ στην εφαπαξ καταβολη τους[δεξια]( αφου δεν τα αναγνωριζω) βλεπω οτι περνω περισσοτερα στο συνολο της συνταξης.μηπως εγω κανω καποιο λαθος ?
Κατ΄αρχήν να ξεχωρίσουμε τη σύνταξη από τα μερίσματα – είτε αναγνωρίσεις την 5ετία στο ΜΤΣ είτε όχι η σύνταξη δεν αλλάζει.
Τώρα έχοντας επιλέξει 5 έτη εκστρατείας και ΟΧΙ στην αναγνώριση το κόστος αναγνώρισης δεν σου εμφανίζεται μηδέν;
Επιλέγεις ΝΑΙ ή ΟΧΙ στην εφάπαξ καταβολή με μηδέν (0) κόστος στον πίνακα και αλλάζουν τα νούμερα;
Αχιλλέα, ίσως να εννοεί ότι αλλάζει το ποσό της σύνταξης λόγω του ενεργού ορίου που έχεις. Και σε μένα η σύνταξη αλλάζει ανάλογα με το αν αναγνωρίσω ή όχι την 5ετία
Καλημερα Ειμαι καταταγεντας 30/10/87 απο ΣΜΥ
Θελω να ρωτησω το εξης?Πρεπει να πληρωσω για να αναγνωρισω τα 5 πλασματικα χρονια στο ΜΤΣ?δηλαδη στον πινακα δεξια [για αναγνωρ.πλασμ.ετων] βαζω την λεξη ΝΑΙ η ΟΧΙ
Στον πίνακα αριστερά επιλέγεις αν θέλεις να τα αναγνωρίσεις. Στον πίνακα δεξιά που αναφέρεις εσύ, επιλέγεις ΝΑΙ ή ΟΧΙ ανάλογα με το αν θα πληρώσεις εφάπαξ ή με δόσεις (σε περίπτωση που αναγνωρίσεις τα χρόνια)
Να επανέλθω και εγώ και να ρωτήσω εάν προσμετρώνται σαν συντάξιμη υπηρεσία για την συμπλήρωση 25ετίας?
Η απάντηση στο ερώτημά σου είναι ΝΑΙ και αναφέρεται στο link “ΓΛΚ – Προϋποθέσεις Συνταξιοδότησης” στη σελίδα “Σύνδεσμοι”.
Όπως λέω συνέχεια, ο μοναδικός αρμόδιος φορέας για τον καθορισμό δικαιώματος σύνταξης είναι το ΓΛΚ (ούτε εγώ, ούτε η υπηρεσία σου).
Αυτό που δεν είναι ξεκάθαρο είναι εάν το ΙΚΑ μετράει για το δικαίωμα λήψης των ετών εκστρατείας (24,5 έτη).
Πάντως ετοιμάζω σελίδα για αυτόματο έλεγχο της θεμελίωσης δικαιώματος σύνταξης και πιστεύω με τη συνεισφορά των συναδέλφων θα ξεκαθαρίσουν αρκετά πράγματα.
Καλησπερα σας. Τα ενσημα ΙΚΑ απο ιδιωτικο τομεα πως αναγνωριζονται; Προσμετρωνται σαν στρατιωτικη υπηρεσια; Υπαρχει οικονομικη επιβαρυνση αν τα καταθεσω στην υπηρεσια;
Όσον αφορά τη σύνταξη δεν υπάρχει οικονομική επιβάρυνση αφού πλήρωσες ασφαλιστικές εισφορές (σύνταξης) για αυτά τα χρόνια.
Εάν όμως θελήσεις να αναγνωρίσεις αυτά τα χρόνια στο ΜΤΣ για αύξηση μερίσματος πρέπει να πληρώσεις εισφορές.
Βάλε τα έτη ΙΚΑ στο πεδίο “Θητεία, Π/μιο” για να συνυπολογιστούν στη σύνταξη.
Το κόστος των (προαιρετικών) εισφορών για το ΜΤΣ θα εμφανιστεί στον δεξιό πίνακα.
Είμαι Λγος απο ΣΜΥ αποστρατευομαι τον 9/13 με το βαθμό Τχη και 28,5 χρόνια θα πάρω μισθολογικό βαθμό Σχη καθόσον ο Λγος τα παίρνει στα 29 και ο Τχης στα 27
λογικά θα πάρεις του Σχη…..αφού έφτασες μέχρι εδώ δεν σκέφτεσαι να μείνεις άλλον ένα χρόνο για να γλυτώσεις το -40% ?
Κάνω εδώ την ερώτηση γιατί μπερδεύτηκα από άλλα site… Εχω πάρει προκαταβολή εφάπαξ μέσα στο 2012 από το ΜΤΣ (για λόγους υγείας τέκνου >67 αναπηρία) που θα μπει το ποσό ως εισόδημα και που οι τόκοι??? Ψάχνω να βρω το βιβλιαράκι με τις οδηγίες των κωδικών από το taxisnet και δεν το βρίσκω….Το εχει βρει κανείς?
Δεν ξεκίνησα ακόμα να κάνω τη φορολογική δήλωση (έχω να δηλώσω και εγώ το εφάπαξ), αλλά ψάχνοντας στο δίκτυο βρήκα το παρακάτω:
“Στον πίνακα 6 στους νέους κωδικούς 657 – 658 γράφονται τα εισοδήματα τα οποία εξαιρούνται από την ειδική εισφορά αλληλεγγύης. Για παράδειγμα, φορολογούμενος ο οποίος έλαβε το περασμένο έτος αποζημίωση απόλυσης ή εφάπαξ τα οποία εξαιρούνται της έκτακτης εισφοράς πρέπει να τα δηλώσει στους συγκεκριμένους κωδικούς αν δεν θέλει να επιβαρυνθεί με καπέλο φόρων 1% έως 4% ανάλογα με το ύψος του εισοδήματός του. ”
Διασταύρωσέ το πρώτα και μη βιαστείς για να μην τρέχεις στην εφορία για διορθωτική δήλωση!
ΥΓ. Οι τόκοι όμως κανονικά υπόκεινται σε Εισφορά Αλληλεγγύης και πρέπει να δηλωθούν στο πεδίο 659 – 660 της φορολογικής δήλωσης (εισοδήματα από τόκους καθώς και όλα τα εισοδήματα που είχαν ήδη φορολογηθεί ή απαλλαγεί νόμιμα από τη φορολογία).
Για το βιβλίο οδηγιών δες εδώ http://www.fpress.gr/forologia/item/9985-idoy-to-vivliaraki-me-tis-odigies-gia-tis-forologikes-diloseis . Σωστά ο Αχιλλέας αναφέρει ότι η προκαταβολή του εφάπαξ πρέπει να γραφτεί στους κωδικούς 657- 658 γιατί το εφάπαξ απαλλάσσεται από την ειδική εισφορά αλληλεγγύης. Υποθέτω ότι οι τόκοι που αναφέρεις είναι αυτοί που αναγράφονται στο ενημερωτικό σημείωμα του ΜΤΣ, με το ποσό που χρεώνεσαι για την προκαταβολή που πήρες . Αυτοί είναι τόκοι που πληρώνεις και όχι εισόδημα που εισπράττεις επομένως δεν θα τους γράψεις στους κωδικούς 659 – 660. Αν είχες πάρει την προκαταβολή για απόκτηση πρώτης κατοικίας θα μπορούσες να τους βάλεις στους κωδικούς 063 – 064 για να έχεις την όποια έκπτωση φόρου αντιστοιχεί στο ποσό των τόκων. Τώρα δεν χρειάζεται να τους γράψεις πουθενά. Γενικά για τους τόκους της προκαταβολής να ξέρεις ότι ισχύουν τα εξής. Κάθε χρόνο το ΜΤΣ θα σου στέλνει ένα έντυπο που θα αναγράφει τους τόκους που χρεώθηκες το προηγούμενο οικονομικό έτος. Όταν αποστρατευτείς και γίνει η εκκαθάριση του εφάπαξ από το ΜΤΣ θα πληρωθείς το ποσό που δικαιούσαι μείον το ποσό της… Διαβάστε τη συνέχεια »
Πολύ σωστά τα είπες για τους τόκους της προκαταβολής του εφάπαξ, εγώ αναφερόμουν στο πως δηλώνονται οι τόκοι από καταθέσεις σε τράπεζες που λογίζονται ως εισόδημα!
Τελικά εάν δεν αναφέρονται λεπτομέρειες υπάρχει σοβαρός κίνδυνος παρανοήσεων!
Αχιλλέα φίλε μου γεια σου, Καταρχάς σε ευχαριστούμε για την όλη προσπάθεια και βοήθεια μέσω αυτης της καταπληκτικής σελίδας, συνέχισε να βοηθάς συναδέλφους με την γνώση σου. Εχω ενα προβλημα αποστρατεύτηκα από ΑΣΥΕ για λογους ΥΓΕΙΑΣ πριν λιγο και δεν γνωριζω τι ακριβώς γίνεται στην περιπτωση μου… Είμαι Υπλγος και μπήκα στις 9-1-1989 στη ΣΜΥ εχω οικονομικο βαθμο 2/3 Ανχη και ΕΧΥ 48 (τα παραπανω ειναι με αναλυτικο φυλλο μισθοδοσιας Φεβρουαριου καθως το ΓΕΣ δεν εχει χαρτι να μας τυπώσει τα τελευταια Φύλλα και θελει αναφορά…) Ειμαι εγγαμος με 2 τεκνα Εχω 24χρονια και 4μηνες πραγματικο χρονο υπηρεσίας και τέλος έχω 2 1/2 χρόνια ένσημα απο το ΙΚΑ (δούλευα πριν τον Στρατό) . Μπορεις να μου πεις: Ποσους βαθμους δικαιουμαι λογω αποστρατειας απο ΑΣΥΕ (αν δικαιουμαι?) με ποσα χρονια θα με διωξουν και με τι πλασματικα( τα 5 χρονια παραμεθοριου συν του Κονδυλη τα δικαιουμε κανονικα λογικα) ; Γενικότερα λοιπον επειδη οπως καταλαβαινεις είμαι μια κατηγορία μόνος μου ο υπολογισμος συνταξης και εφαπαξ δεν ειναι και οτι πιο ευκολο Αν… Διαβάστε τη συνέχεια »
Εάν διαβάσεις την ερώτηση Νο 1 στην ενότητα “FAQ (ερωτήσεις)” θα καταλάβεις ότι δεν είμαι ο πλέον κατάλληλος για τέτοιου είδους πληροφόρηση.
Θα ψάξω ότι στοιχεία και νόμους έχω μαζέψει αλλά δεν σου υπόσχομαι τίποτα.
Ελπίζω κάποιος συνάδελφος που βρέθηκε σε παρόμοια θέση (ή είναι διοικητικός) να δει το σχόλιο και να σου απαντήσει πιο υπεύθυνα!
1000 ευχαριστω ετσι και αλλιως για την εξαιρετική υπηρεσία που μας προσφέρεις αφιλοκερδώς !!
Χάρη καλησπέρα. Παρακάτω είναι μερικές πληροφορίες που θα λύσουν κάποιες από τις απορίες σου. α) Δικαιούσαι τα 5 πλασματικά εκστρατείας . (Δες σελ.7 στο έγγραφο ΓΕΣ – Συντάξεις Προσωπικού της σελιδας βοηθήματα/έγγραφα.) Αφού η κατάταξη σου είναι πριν την 1-10-1990 δεν χρειάζεται να πληρώσεις για τη αναγνώριση τους. (Δες σελ.5) β) Τα χρόνια του Κονδύλη τα δικαιούσαι . Συνάδελφος Λοχαγός από ΣΜΥ με 26 χρόνια υπηρεσίας το 2006 τα πήρε (για να είσαι 100% σίγουρος, αν θες κάνε μια ερώτηση στο ΓΛΚ Τηλ: 2103329-265, 250, 732, 251, 277, 252, 186.) γ) Σύμφωνα με το Ν3883/2010 Αρθ 26 παρ. 13 θα προαχθείς στον επόμενο βαθμό δηλ. Λγος. δ) Δεν γνωρίζω τι γίνεται με τα χρόνια που είχες στον ιδιωτικό τομέα. Στα παραπάνω τηλ. του ΓΛΚ μπορείς να ρωτήσεις και για το θέμα αυτό. Αν πάρεις τις πληροφορίες που χρειάζεσαι από το ΓΛΚ χρησιμοποίησε την σελίδα σύνταξη ΓΕΣ για να υπολογίσεις την σύνταξη σου. Για το εφάπαξ συμπλήρωσε τα πεδία που χρειάζεται και τελείωσες. Εδώ δεν επηρεάζουν πλασματικά, προϋπηρεσίες κ.τ.λ. Σου εύχομαι… Διαβάστε τη συνέχεια »
Αχιλλεα καλησπερα.
Θελω να καταθεσω ενασταση στο Α’ Κλιμακιο του Ελεγκτικου
Συνεδριου δια του Γ.Λ.Κ. Μπορεις να με ενημερωσεις σε παρακαλω
που να τη καταθεσω η σε ποια Δνση να αποστειλω την επιστολη
μεσω ΕΛΤΑ? Ευχαριστω.
Δυστυχώς σε αυτό το θέμα δεν γνωρίζω και πολλά.
Και εγώ σκοπεύω να υποβάλλω ένσταση μόλις πάρω την αναπροσαρμογή της σύνταξής μου (λόγω του παγώματος), αλλά δεν το έχω ψάξει το θέμα ακόμα.
Μπορείς να περιμένεις κάποιον συνάδελφο να σου απαντήσει ή να ψάξεις στο δίκτυο για “υπόδειγμα ένστασης προς το ΓΛΚ” και θα βρεις δεκάδες σελίδες – δεν μπορώ να σου προτείνω κάποια συγκεκριμένη!
Πάντως ότι και να γίνει με τις τωρινές ενστάσεις, με το νέο μισθολόγιο θα ξεκινήσουμε πάλι από το μηδέν!
καλημερα σας.θα ηθελα να σας ρωτησω…για καποιον που εχει μπει στην σμυ 30/10/88.κ την πρωτομαγια συμπληρωσε την 25 ετια του.παντρεμενος χωρις παιδια.ποτε μπορει να καταθεσει τα χαρτια του για συνταξη?τι συνταξη κ τι εφαπαξ?γιατι εχει ακουστει οτι οποιος φυγει τωρα σε συνταξη θα παρει 400ε μεχρι τα 65 του χρονια.ισχυει κατι τετοιο?σας ευχαριστω πολυ.
Στις αντίστοιχες σελίδες μπορείς να δεις τόσο τη σύνταξη όσο και το εφάπαξ. Παραίτηση μπορεί να υποβάλει άμεσα, αν θέλει
αυτα τα ξερουμε.απλα θα ηθελα να ρωτησω αν ξερετε αυτο που εχουν πει οτι ολοι μεχρι τα 65 θα παιρνουν 400ε συνταξη?
Μερικές απλές ερωτήσεις από εμένα:
α. Έχει ονοματεπώνυμο ο δημοσιογράφος που τα υποστηρίζει αυτά;
β. Ποιο είναι το site που το διάβασες;
γ. Σε ποια εφημερίδα το διάβασες;
δ. Σε ποιο κανάλι το άκουσες;
ε. Αυτός που το έγραψε είναι οικονομολόγος ή απόφοιτος πέμπτης δημοτικού;
Οποιοσδήποτε μπορεί να φτιάξει ένα blog στο δίκτυο (όπως εγώ και εσύ) και να γράφει ότι του κατέβει στο κεφάλι, γιατί θα πρέπει να του δίνουμε σημασία;
Το γιατί είναι εντελώς απίθανο να πάνε οι συντάξεις 1 εκατομμυρίου Ελλήνων στα 400 € δεν χρειάζεται να είναι κανείς οικονομολόγος για να το αποκλείσει!
Αυτό που δεν πρέπει να θεωρείς σίγουρο σε καμία περίπτωση είναι τα μερίσματα – αυτά όντως μπορεί να μειωθούν μακροπρόθεσμα ακόμη και στο μισό!
Αχιλλεα καλημερα.Εγω οπως και εσυ (οπως αναφερεις ) αποστρατευτηκα μετα την 1/7/2011 εως 31/7/2012 ( περιοδο
παγωματος ΒΜ και ΕΧΥ ), θελω να σε ρωτησω, εμεις δεν δικαιουμαστε την καταβολη διαφοορας τριμηνων αποδοχων, μετα το ξεπαγωμα των ΒΜ και ΕΧΥ αφου οι εν λογω αποδοχες δεν θεωρουνται αποδοχες ενεργειας ( συμφωνα με την 2/85127/
0022/22-11-2012/ΥΠ.ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ)?
Να σου πω την αλήθεια, αυτό δεν το είχα σκεφτεί μέχρι τώρα!
Από τη μία φαίνεται ότι δικαιούμαστε τη διαφορά, κατά τον ίδιο τρόπο που μας κρατούν αναδρομικά σε περιπτώσεις μειώσεων.
Πιστεύω όμως ότι θα ερμηνεύσουν το νόμο κατά τρόπο ώστε να μην οφείλεται κανενός είδους διαφορά για αυτή την περίοδο (παρά το γεγονός ότι στο νόμο αναφέρονται μόνο οι αποδοχές ενέργειας).
Αυτό θα φανεί και από το χρονικό διάστημα που θα μας δώσουν αναδρομικά της διαφοράς με τη νέα σύνταξή μας (με τον επανακαθορισμό), εάν δηλαδή θα μας αποζημιώσουν με τη νέα σύνταξη από την ημερομηνία διαγραφής του καθενός ή από την 1-8-2012 για όλους.
Θεωρώ ότι το ΓΛΚ θα επιλέξει το δεύτερο (1-8-2012 για όλους), αλλά εάν μας δώσουν αναδρομικά από την ημερομηνία διαγραφής τότε όντως θα έχουμε αφορμή για να κάνουμε αίτηση στην Υπηρεσία μας και για τις τρίμηνες.
Θα ήθελα να δω την έκφραση του συναδέλφου οικονομικού που θα παραλάβει τέτοια αίτηση!
Αχιλλεα εγω πιστευω οτι θα παρουμε αναδρομικα απο την μερα
της διαγραφης μας.Ειναι τυχαιο οτι στην Διευκρινιστικη Εγκυκλιο
απο το ΓΛΚ,του ν.4039/2012 επι της περιπτωσης 38 αναφερει οτι (με λιγα λογια) οσοι αποστρατευτηκαν απο 1/7/2011 εως 31/7/2012 θατους χορηγηθει επιπλεον ΕΧΥ και μισθολογικη προαγωγη (σε οσους δικαιουνται) χωρις δικαιωμα ληψης αναδρομικων διαφορων ενεργειας για το εν λογω χρονικο διαστημα?
[phrase deleted by admin]
ΕΙΜΑΙ ΕΜΘ 1995 ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΘΗΤΕΙΑ ΩΣ ΔΕΑ 2 ΧΡΟΝΙΑ 1989-1991 ΚΑΙ ΕΧΩ ΚΑΙ ΕΝΣΗΜΑ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΤΟΜΕΑ 1992-1993 ΘΕΩΡΟΥΜΕ ΠΑΛΙΟΣ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΣ? ΠΟΤΕ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΩ ΓΙΑ ΣΥΝΤΑΞΗ?
ΓΕΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.
ΕΙΜΑΙ ΕΜΘ ΑΡΧΙΛΟΧΙΑΣ.ΜΠΗΚΑ ΣΤΗΣ 23 ΜΑΡΤΙΟΥ ΤΟΥ 92
ΕΙΧΑ ΜΙΑ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΜΟΥ,ΚΑΙ ΧΘΕΣ ΜΕ ΑΠΟΣΤΡΑΤΕΥΤΕΥΣΕ Η ΑΣΥΕ. .Ξερει κανεις ΤΙ ΔΙΚΑΙΟΥΜΑΙ;
Ειμαι τριτεκνος και η ΑΣΥΕ με εβγαλε ΑΝΙΚΑΝΟ για λογους υγειας (οξυ εμφραγμα μυοκαρδιου,αγειοπλαστικη με τοποθετηση πενταπλου stent και με μονιμη υσχαιμια στο θαλιο).Εχω 21 πραγματικα χρονια ,μαζι και με τα 5 που ειχαμε στο ικα.Αραγε θα παρω συνταξη και εφαπαξ,Μπορει καποιος να μου πει κατα προσεγγιση αν και τι ποσο θα παρω?……..Αν παρω !!!!!
Δικαιουμε τιποτα απο τα πλασματικα,και που θα μετρησουν?
Στη σελίδα βοηθήματα βρες και διάβασε το έγγραφο ΓΕΣ – Συντάξεις Προσωπικού.
Γενικά:
α) Ναι δικαιούσαι σύνταξη αφού αποστρατεύεσαι αυτεπάγγελτα για λόγους υγείας.
β) Δικαιούσαι τα 5 πλασματικά εκστρατείας. Θα πρέπει όμως να πληρώσεις για τη αναγνώριση τους. (Δες σελ.7)
γ) Στα χρόνια υπηρεσίας συνυπολογίζονται κι αυτά που ήσουν ασφαλισμένος στο ΙΚΑ. (Δες σελ.2)
δ) Τα λεγόμενα χρόνια του Κονδύλη μάλλον τα δικαιούσαι αφού έχεις 21 χρόνια υπηρεσίας (για αυτό δεν είμαι 100% σίγουρος, θα πρέπει να κάνεις μια ερώτηση στο ΓΛΚ Τηλ: 2103329-265, 250, 732, 251, 277, 252, 186. )
ε) Από το Μετοχικό ταμείο Στρατού θα πάρεις μέρισμα και εφάπαξ http://www.mts-mod.gr/index.php/merismata και http://www.mts-mod.gr/index.php/ekoems.
Η σύνταξη λοιπόν θα υπολογιστεί με 29 συντάξιμα χρόνια και το εφάπαξ με 21.
Στην σελίδα υπολογισμού Σύνταξη ΓΕΣ και Εφάπαξ ΓΕΣ βάλε τα στοιχεία σου με Διοικητικό Βαθμό Ανθστής και Οικονομικό Βαθμό μία φορά Ανθλγος και μία Υπλγός. Υπολόγισε τον μέσο όρο των ποσών και θα έχεις με μεγάλη προσέγγιση τα τελικά ποσά που αντιστοιχούν σε εσένα.
Καλησπέρα είμαι ΕΜΘ 1995 αν προστεθουν και τα πλασματικά ποτέ θεμελιωδώνω σύνταξη? και ποσά πλασματικά δικαίουμα ποια πληρωνω
η τροπολογία με ημ/νία 25-4-2013 που εάν ψηφιστεί αναφερει για τους ενστολους με περιοδο καταταξης 1993-95 τα εξης .”Όσοι θεμελιώνουν συνταξιοδοτικό δικαίωμα από 01-1-2018 και μετά, θα συνταξιοδοτούνται με τη
συμπλήρωση είτε του 60ού έτους της ηλικίας τους είτε 40 ετών συντάξιμης υπηρεσίας,
εξαιρουμένων όσων έχουν καταταγεί από 01-1-1993 μέχρι 31-12-1995, των οποίων ο πραγματικός
συντάξιμος χρόνος προσαυξάνεται κατά 3 έτη, με την καταβολή της προβλεπόμενης από τις
διατάξεις του άρθρου 59 του π.δ 169/2007 εισφοράς για τη συμπλήρωση 40 ετών υπηρεσιας¨” αν ψηφηστει τελικα ποσα χρονια πραγματικης υπηρεσιας χρειαζονται για να θεμελειωσουν συνταξη?δικαιουνται πλασματικα και ποσα ευχαριστω
Καλημέρα
είμαι συμμαθητης του θαναση απο ΣΜΥ αλλα εγω εχω 4 παιδια.
Επισης είμαι ο συναδελφος που γραφει ο Νικος που ρωτησα στο ΓΛΚ. Η απαντηση που πηρα απο το ΓΛΚ ηταν οτι δεν δικαιουμαι να ενταχθω στις ρυθμισεις με τα 20 χρονια γιατι ειμαι νεος ασφαλισμενος. η ερωτηση μου ειναι η εξισης αν μπορουμε και δικαιουμαι να αναγνωρισω και 5 χρονια για τα παιδια καθοσον ο νομος αναφερει οτι για το πρωτο παιδι ειναι 1 χρονος και για τα δευτερο και τριτο απο 2 χρονια για το καθενα.
Ευχαριστω Μιχάλης.