Σήμερα δευτέρα 30/8 το απόγευμα θα μπούνε και ΜΤΣ και ΕΚΟΕΜΣ
ΣΩΜΑ:
Στρατός
Ηλιας
24 Αυγούστου 2021 23:42
Καλησπέρα. Θέλω να ρωτήσω το εξης:Στο army. Gr στα δικαιολογητικά για σύνταξη, κάπου γράφει για μια υπεύθυνη δήλωση αν επιθυμεί κάποιος να αναγνωρίσει τα 5 χρόνια. Να υποθέσω ότι είναι για τα έτη εκστρατείας, τα οποία αν δεν πληρώσει κάποιος τώρα. Σωστά; κατά δεύτερον αν τα πληρώσει εκείνο τον καιρό, να φανταστώ ότι θα είναι περισσότερα από ότι τώρα; Βέβαια δεν υπάρχει εκεί το υπόδειγμα πως θα συμπληρωθεί η υπεύθυνη δήλωση, και τι πρέπει να γράψει κάποιος. Αυτό που θέλω να καταλήξω καλύτερα τώρα να τα πληρώσω, η όταν αποσττρατευομαι. Για να σας βοηθήσω ΕΜΘ είμαι και μπήκα το 96,σε ηλικία 22 ετών. Ευχαριστώ εκ το προτέρων.
Όχι, οι εισφορές είναι σταθερές σύμφωνα με την παρ. Β.1 εδώ: Νέες εισφορές αναγνώρισης πενταετίας
Συμφέρει να γίνει η αναγνώριση λίγο πριν την αποστρατεία (με άτοκες δόσεις από τη σύνταξη) και να επιλέξεις ο αναγνωριζόμενος χρόνος πενταετίας να είναι όσο το δυνατόν νωρίτερα (πχ. 1996 ~ 2000), διότι οι εισφορές τότε (σε δραχμές) ήταν πολύ μικρότερες λόγω μισθολογίου, πληθωρισμού και μικρού διοικητικού βαθμού.
Ο μοναδικός λόγος για νωρίτερη αναγνώριση δεν είναι οικονομικός αλλά η (πολύ μικρή) πιθανότητα να αλλάξει κάποτε στο μέλλον αυτή η διάταξη προς το χειρότερο.
Εδώ κύριε Αχιλλέα με μπερδέψατε λιγάκι. Είπατε λίγο πριν την αποστρατεια να τα αναγνωρίσω και να με κρατάνε δόσεις από την σύνταξη. Γιατί, άμα αποστρατευτει κάποιος δεν μπορει να το κάνει καθώς ετοιμάζει τα δικαιολογητικά για σύνταξη;
Εννοούσα συνυποβολή της αίτησης αναγνώρισης ταυτόχρονα με την υποβολή αίτησης αποστρατείας και όχι αργότερα (όχι “αμα αποστρατευθεί”), διότι εάν η αίτηση αναγνώρισης γίνει μετά τη διαγραφή πιθανότατα δεν θα ληφθεί υπόψη.
Πριν μπω ΕΠΥ το 1996, υπηρέτησα ως ΔΕΑ την Περίοδο 1993-1995.Μετανοιωσα που δεν τα αναγνώρισα, δυστυχώς. Κάποιοι με συμβουλεύουν να μην τα αναγνωρίσω, διότι είναι ασύμφορο τώρα. Ισχύει αυτό; Μου είπαν κάτι για 9000 ότι θα πληρώσω.
Ηλία και εγώ υπηρέτησα ως ΔΕΑ 1992-1994 και έλεγα να τα αναγνωρίσω προς το τέλος αλλά δυστυχώς είναι ασύμφορο διότι πλέον είναι με 20% δηλαδή γύρω στα 11.000 ευρώ.Ας ελπίσουμε ότι κάποια στιγμή θα γίνει 6,67%. Να σημειώσω ότι και εγώ είμαι ΕΜΘ 1996.
Δύσκολο να γίνει αυτό Βασίλη. Για τα 5 χρόνια τα αναγνώρισες; η όχι ακόμα; Ψάχνω να βρω υπόδειγμα αναφοράς για να αναγνωρίσω τα 5 χρόνια. Στο. enstoloi.net υπάρχει κάτι τέτοιο;
Καλησπέρα. Ηλία θα κάνεις μια αναφορά με την οποία θα αιτεισαι να μετρήσουν διπλα πέντε χρόνια που έχεις υπηρετήσει σε μονάδες εκστρατείας. Και θα αναφέρεις συγκεκριμένα σε ποιες χρονικές περιόδους επιθυμείς να γίνει η αναγνώριση. Όπως σου επισήμανε και ο κύριος Καρασαββιδης καλύτερα οι χρονικοι περίοδοι αυτοί να είναι όσο το δυνατόν πιο κοντά στην κατάταξη σου για να βγει μικρότερο το πληρωτεο ποσό.
Στον πρόσφατο διαγωνισμό των στρατιωτικών δικαστικών γραμματέων, η κατοχή πτυχίου ΑΕΙ ήταν προαπαιτούμενο για να λάβεις μέρος στο διαγωνισμό.
Τα χρόνια της σχολής αναγνωρίζονται αυτόματα από την υπηρεσία η χρειάζετε αναφορά.
Με πληρωμή η όχι.
Επίσης αν επηρεάζουν τα μισθολογικά κλιμάκια.
Δηλαδή ένας που πέτυχε στον διαγωνισμό και είναι Ανθυπολοχαγός θεωρείται ότι έχει 4 χρόνια προϋπηρεσία? (Χρόνια σχολής).
ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Panos
23 Αυγούστου 2021 17:23
Καλησπέρα στην ομάδα. Γνωρίζει κάποιος τι γίνεται με τις προκαταβολες του εφάπαξ και πότε θα γίνει το επόμενο συμβούλιο; Ευχαριστώ
ΣΩΜΑ:
Στρατός
Νικος
22 Αυγούστου 2021 18:39
κύριε Αχιλλέα θα ήθελα να σας ρωτήσω έχω 26 χρόνια υπηρεσίας συν τα 5 αν με διώξει η ασυε με αυτεπαγγελτη αποστρατεια για λόγους υγείας αλλά με ποσοστό ανικανότητας ( αναπηριας) μικρότερο του 50 τα εκατό παίζει ρόλο στην λήψη σύνταξης? 1/12/1995 κατάταξη εμθ θα εκτιμούσα την απάντηση σας και ευχαριστώ
Το 90% των πιθανών αποριών απαντώνται (έμμεσα) με σωστή συμπλήρωση της σελίδας [Σύνταξη ΓΕΣ].
Τα συντάξιμα έτη με βάση τα οποία υπολογίζεται πάντα η σύνταξη είναι αυτά –> https://i.imgur.com/HOyfMvJ.png
Ερώτηση:Συνάδελφοι που πήγαν σε εργατολογο γιά να τους πει πότε και με πόση σύνταξη θα αποστρατευτουν εννοείται και με τι εφάπαξ τους ενημέρωσαν ότι όποιος φευγει από το 2023 και μετά θα έχει μείωση στο εφάπαξ 20℅ είναι λέει στο νόμο Κατρούγκαλου ψηφισμενο. Γνωρίζει κάποιος κάτι για το θέμα? Ισχύει κάτι τέτοιο?
Ακριβώς ένα χρόνο πριν οι εργατολόγοι υποστήριζαν ότι από 1-1-2021 θα μειωθεί και η σύνταξη και το εφάπαξ, όπως αναφέρθηκε σε αυτό το σχόλιο: https://enstoloi.net/sxolia/epikerotita/comment-page-56/#comment-78457 Το ενδεχόμενο μειώσεων απορρίφθηκε με αυτό το άρθρο: Τι (δεν) αλλάζει το 2021 σε συντάξεις και εφάπαξ αλλά κάποιοι εργατολόγοι συνέχισαν να υποστηρίζουν το αντίθετο, ωθώντας συναδέλφους σε παραίτηση: https://enstoloi.net/astynomia/comment-page-322/#comment-78666 . Τελικά ήρθε το πλήρωμα του χρόνου και πέρασαν ήδη 8 μήνες από τη 1-1-2021, εκδόθηκαν πολλές νέες συντάξεις φέτος και όπως ήταν αναμενόμενο δεν επήλθε καμία μείωση ούτε στις συντάξεις, ούτε στα εφάπαξ, τα οποία σύμφωνα με το Ν.4387/16 αυξάνουν και τα δύο με κάθε επιπλέον ημέρα ασφάλισης! Πιθανότατα αρκετοί συνάδελφοι παρασύρθηκαν και παραιτήθηκαν ενώ μπορούσαν να παραμείνουν εν ενεργεία το 2021 και να δικαιούνται μεγαλύτερη σύνταξη, μερίσματα και εφάπαξ. . Θα σύστηνα στους συναδέλφους σου να διαβάσουν πρώτα αυτό: Τρόπος χρήσης και αξιοποίησης του site και μετά να υπολογίσουν και τη σύνταξη και το εφάπαξ στο παρόν site για όποιο έτος θέλουν εντελώς δωρεάν! Τέλος, πριν απευθυνθούν σε εργατολόγους για υπολογισμό σύνταξης και… Διαβάστε τη συνέχεια »
Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση. Είναι τόσο σοβαρό θέμα που πιστεύω ότι κι έτσι να ήταν εσείς τουλάχιστον θα το γνωρίζατε. Τι να πω? Τι άλλο θα ακούσουμε ακόμα? Όταν διαβάζει κανείς κάτι τέτοιο δε ξέρει πια τι να πιστέψει και ψάχνονται όλοι.
Κύριε Αχιλλέα αυτό που δεν ρώτησα είναι όταν κάνεις τα δικαιολογητικά για σύνταξη, κάπου γράφει για όσους μπήκαν μετά το 83 μια βεβαίωση ασφάλισης. Αυτό εννοεί ότι πριν μπει κάποιος ως ΕΠΥ, αν δούλευε έξω, και είχε ένσημα ως πολίτης;
Το 2017 συνόδευσα συνάδελφο με ώριμα συνταξιοδοτικά δικαιώματα σε ανάλογο “γραφείο” για την ερμηνεία της τότε νομοθεσίας που τον διέπει περί αποστρατείας και υπολογισμό της σύνταξης που του αναλογεί.
Δεν ήταν δυνατό να δω την οθόνη του υπολογιστή του από το σημείο που καθόμουν, ήταν βέβαιο ότι χρησιμοποιούσε “εφαρμογή” υπολογισμού σύνταξης σύμφωνα με τις ερωτήσεις που έκανε και τέλος φαινόταν μια “γνώριμη σελίδα” στην γυάλινη επιφάνεια πίσω του.
Ο υπολογισμός της σύνταξης του συνάδελφου ήταν ακριβής και ίδιος (με ακρίβεια δευτέρου δεκαδικού) με τον τότε υπολογισμό σύνταξης της παρούσας σελίδας.
Το “γραφείο” αναλάμβανε και διεκπεραίωση όλων των διαδικασιών που χρειάζονται για την συνταξιοδότηση με κόστος που μου διαφεύγει. Και τότε το προβαλλόμενο επιχείρημα της άμεσης συνταξιοδότησης ήταν επικείμενη μείωση του εφάπαξ.
Κόστος επίσκεψης 70 ευρώ με απόδειξη.
ΣΩΜΑ:
Στρατός
Φανή
19 Αυγούστου 2021 00:37
Καλησπέρα! Κατατάχθηκα ως ΕΠΥ την 6-8-90. Έχω δικαίωμα να κάνω εξαγορά της 3ετίας; Νομίζω ότι κάπου διάβασα ότι αφορά προσωπικό που κατατάχθηκε από 1 Οκτ 90. Γνωρίζει κάποιος τι ισχύει; Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Εδώ θα βρει όποιος θέλει το Ενημερωτικό Δελτίο Συνταξιοδοτικών Θεμάτων Στρατιωτικού Προσωπικού http://www.army.gr/el/themata-prosopikoy/monimoi/oikonomika/parohes-syntaxeis-0 . Σωστά τα λέει κατά την γνώμη μου το δελτίο του ΓΕΣ και συμφωνώ μαζί σου Σωτήρη. Αυτό όμως ισχύει στην περίπτωση που δεν υπάρξει άλλη ασφάλιση μετά την παραίτηση. Αν υπάρξει ασφάλιση σε άλλο φορέα τότε ενεργοποιούνται οι διατάξεις για την διαδοχική ασφάλιση και για να έχεις δικαίωμα να αιτηθείς σύνταξη από τον ΕΦΚΑ θα πρέπει έχει συμπληρωθεί το ηλικιακό όριο του τελευταίου φορέα. Αυτό σήμερα είναι ΟΑΕΕ 60ο έτος, ΙΚΑ 62ο με 40 έτη ασφάλισης ή 67ο με 15 έτη ασφάλισης και ΟΓΑ 67ο. Βλ. σελίδα 8 εδώ https://diavgeia.gov.gr/doc/%CE%A9%CE%91%CE%A6%CE%9246%CE%9C%CE%91%CE%A0%CE%A3-2%CE%9C%CE%95?inline=true . Πιστεύω ότι σπάνια, αν κάποιος παραιτηθεί χωρίς δικαίωμα σύνταξης, δεν θα εργαστεί μέχρι την ηλικία των 60 ετών. Επίσης ο συνήθης φορέας εργασίας για τους περισσότερους είναι το πρώην ΙΚΑ. Επομένως νομίζω ότι είναι ασφαλές να θεωρούμε ότι σε περίπτωση παραίτησης χωρίς δικαίωμα σύνταξης το πιθανότερο σενάριο είναι να πάρει σύνταξη με τις προϋποθέσεις του πρώην ΙΚΑ δηλαδή 62ο με 40 έτη ασφάλισης ή 67ο… Διαβάστε τη συνέχεια »
Σωστά. Αν δεν ζητηθεί συνυπολογισμός του χρόνου ασφάλισης στο εξωτερικό δεν υπάρχει θέμα διαδοχικής ασφάλισης και μπορεί να αιτηθεί από τον ΕΦΚΑ την σύνταξη του με την συμπλήρωση του 60ου έτους ηλικίας. Βέβαια σε μια τέτοια περίπτωση θα πρέπει να ληφθεί υπόψιν ότι ίσως το ποσό της εθνικής σύνταξης να είναι μειωμένο λόγω της μη συμπλήρωσης 40 ετών διαμονής στην Ελλάδα μεταξύ του 15ου και του έτους συνταξιοδότησης.
ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Ανδρέας
15 Αυγούστου 2021 21:08
Είμαι ΕΠΟΠ 1 σειρά 2002 έχω κάνει ΟΒΑ 3 χρόνια τη χαρτιά χρειάζομαι για να μου αναγνωρίζει ο ελοας για προκαταβολή εφάπαξ.
Κύριε Αχιλλέα. Έχω την εντύπωση ότι τα δικαιολογητικά που έχετε για την σύνταξη εδώ, διαφέρουν λιγάκι από αυτά του army. gr. Για να γίνω λίγο ποιο κατανοητός, πχ στο army εκεί για ΕΛΟΑΣ για εφάπαξ θέλει μόνο αίτηση, και τραπεζικό λογαριασμό. Εδώ στο enstoloi. net λέει για λογαριασμό τραπέζης Πειραιώς. Αν κάποιος δεν έχει τράπεζα Πειραιώς τι γίνεται; Επίσης λέει για φορολογική ενημερότητα, φύλλο μισθοδοσίας, και το sos για εμένα αντίγραφο φύλλο μητρώου. Αυτό το φύλλο μητρώου όταν έρθει η ΕΔΥΕΘΑ πρέπει να κάνω αναφορά να το πάρω από το ΓΕΣ; Εκτός αν η μία περίπτωση αφορά για αυτούς που δεν συμπλήρωσαν 35 έτη, και η άλλη γι αυτούς που συμπλήρωσαν 35 έτη. Τα βλέπω λίγο μπέρδεμα τα δικαιολογητικά και πολλοί δυστυχώς πάνε σε εργατολογο για να τους βγει η σύνταξη. Ευχαριστώ εκ το προτέρων
Ενημερώθηκε η σελίδα υπολογισμού αποδοχών Μισθολόγιο 2025 με την αύξηση του επιδόματος επικινδυνότητας από 1-7-2025: Μισθολόγιο 2025 με νέο επίδομα επικινδυνότητας
.
Η νέα ημερομηνία έκδοσης της εφαρμογής είναι 18-12-2024.
Εάν βλέπετε παλαιότερη ημερομηνία πατήστε ταυτόχρονα τα πλήκτρα Control + F5 για ανανέωση της σελίδας.
Με την επιβράβευση του Παρακαταθηκώνξέρει κανείς αν θα γίνει ? Έπρεπε να πιστωθούν Ιούλιο νομίζω..
Τα έβαλαν τον Ιούλιο κανονικά
Καλησπερα σας
Θα ήθελα εάν γνωριζετε που υποβάλλουμε την βεβαίωση σπουδών τέκνου για την συνεχιση καταβολής του οικογενειακού επιδόματος.
Ευχαριστώ
https://enstoloi.net/sxolia/comments/comment-page-233/#comment-76542
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ
Γνωρίζει κάποιος με ποιο τρόπο γίνεται η αποπληρωμή της επιπλέον 3ετίας? εφάπαξ? με ατοκες μηνιαίες δόσεις? κλπ κλπ
Γνωρίζει κανείς πότε θα μπει στους λογαριασμούς το ΜΤΣ και ΕΚΟΕΜΣ για τον μήνα Σεπτέμβριο; Ευχαριστώ.
Ασ ελπίσουμε Δευτέρα ,εκτός εάν με την καθυστέρηση που παίζει τους τελευταίους μήνες μας πουν ότι τελείωσαν τα λεφτά
ΜΤΣ 30/8 και ΕΚΟΕΜΣ 30 η 31/8, αυτό τουλάχιστον έγινε τους τελευταίους μήνες
Σήμερα δευτέρα 30/8 το απόγευμα θα μπούνε και ΜΤΣ και ΕΚΟΕΜΣ
Καλησπέρα. Θέλω να ρωτήσω το εξης:Στο army. Gr στα δικαιολογητικά για σύνταξη, κάπου γράφει για μια υπεύθυνη δήλωση αν επιθυμεί κάποιος να αναγνωρίσει τα 5 χρόνια. Να υποθέσω ότι είναι για τα έτη εκστρατείας, τα οποία αν δεν πληρώσει κάποιος τώρα. Σωστά; κατά δεύτερον αν τα πληρώσει εκείνο τον καιρό, να φανταστώ ότι θα είναι περισσότερα από ότι τώρα; Βέβαια δεν υπάρχει εκεί το υπόδειγμα πως θα συμπληρωθεί η υπεύθυνη δήλωση, και τι πρέπει να γράψει κάποιος. Αυτό που θέλω να καταλήξω καλύτερα τώρα να τα πληρώσω, η όταν αποσττρατευομαι. Για να σας βοηθήσω ΕΜΘ είμαι και μπήκα το 96,σε ηλικία 22 ετών. Ευχαριστώ εκ το προτέρων.
Όχι, οι εισφορές είναι σταθερές σύμφωνα με την παρ. Β.1 εδώ: Νέες εισφορές αναγνώρισης πενταετίας
Συμφέρει να γίνει η αναγνώριση λίγο πριν την αποστρατεία (με άτοκες δόσεις από τη σύνταξη) και να επιλέξεις ο αναγνωριζόμενος χρόνος πενταετίας να είναι όσο το δυνατόν νωρίτερα (πχ. 1996 ~ 2000), διότι οι εισφορές τότε (σε δραχμές) ήταν πολύ μικρότερες λόγω μισθολογίου, πληθωρισμού και μικρού διοικητικού βαθμού.
Ο μοναδικός λόγος για νωρίτερη αναγνώριση δεν είναι οικονομικός αλλά η (πολύ μικρή) πιθανότητα να αλλάξει κάποτε στο μέλλον αυτή η διάταξη προς το χειρότερο.
Εδώ κύριε Αχιλλέα με μπερδέψατε λιγάκι. Είπατε λίγο πριν την αποστρατεια να τα αναγνωρίσω και να με κρατάνε δόσεις από την σύνταξη. Γιατί, άμα αποστρατευτει κάποιος δεν μπορει να το κάνει καθώς ετοιμάζει τα δικαιολογητικά για σύνταξη;
Εννοούσα συνυποβολή της αίτησης αναγνώρισης ταυτόχρονα με την υποβολή αίτησης αποστρατείας και όχι αργότερα (όχι “αμα αποστρατευθεί”), διότι εάν η αίτηση αναγνώρισης γίνει μετά τη διαγραφή πιθανότατα δεν θα ληφθεί υπόψη.
Πριν μπω ΕΠΥ το 1996, υπηρέτησα ως ΔΕΑ την Περίοδο 1993-1995.Μετανοιωσα που δεν τα αναγνώρισα, δυστυχώς. Κάποιοι με συμβουλεύουν να μην τα αναγνωρίσω, διότι είναι ασύμφορο τώρα. Ισχύει αυτό; Μου είπαν κάτι για 9000 ότι θα πληρώσω.
Ηλία και εγώ υπηρέτησα ως ΔΕΑ 1992-1994 και έλεγα να τα αναγνωρίσω προς το τέλος αλλά δυστυχώς είναι ασύμφορο διότι πλέον είναι με 20% δηλαδή γύρω στα 11.000 ευρώ.Ας ελπίσουμε ότι κάποια στιγμή θα γίνει 6,67%. Να σημειώσω ότι και εγώ είμαι ΕΜΘ 1996.
Δύσκολο να γίνει αυτό Βασίλη. Για τα 5 χρόνια τα αναγνώρισες; η όχι ακόμα; Ψάχνω να βρω υπόδειγμα αναφοράς για να αναγνωρίσω τα 5 χρόνια. Στο. enstoloi.net υπάρχει κάτι τέτοιο;
Καλησπέρα. Ηλία θα κάνεις μια αναφορά με την οποία θα αιτεισαι να μετρήσουν διπλα πέντε χρόνια που έχεις υπηρετήσει σε μονάδες εκστρατείας. Και θα αναφέρεις συγκεκριμένα σε ποιες χρονικές περιόδους επιθυμείς να γίνει η αναγνώριση. Όπως σου επισήμανε και ο κύριος Καρασαββιδης καλύτερα οι χρονικοι περίοδοι αυτοί να είναι όσο το δυνατόν πιο κοντά στην κατάταξη σου για να βγει μικρότερο το πληρωτεο ποσό.
Τα αναγνώρισα και κάθε μήνα γίνεται κράτηση 36,41 ευρώ.Στο 1ο Γραφείο της Μονάδος σου έχουν υπόδειγμα αναφοράς
Πότε μπήκες αν επιτρέπεται;
Στον πρόσφατο διαγωνισμό των στρατιωτικών δικαστικών γραμματέων, η κατοχή πτυχίου ΑΕΙ ήταν προαπαιτούμενο για να λάβεις μέρος στο διαγωνισμό.
Τα χρόνια της σχολής αναγνωρίζονται αυτόματα από την υπηρεσία η χρειάζετε αναφορά.
Με πληρωμή η όχι.
Επίσης αν επηρεάζουν τα μισθολογικά κλιμάκια.
Δηλαδή ένας που πέτυχε στον διαγωνισμό και είναι Ανθυπολοχαγός θεωρείται ότι έχει 4 χρόνια προϋπηρεσία? (Χρόνια σχολής).
Καλησπέρα στην ομάδα. Γνωρίζει κάποιος τι γίνεται με τις προκαταβολες του εφάπαξ και πότε θα γίνει το επόμενο συμβούλιο; Ευχαριστώ
κύριε Αχιλλέα θα ήθελα να σας ρωτήσω έχω 26 χρόνια υπηρεσίας συν τα 5 αν με διώξει η ασυε με αυτεπαγγελτη αποστρατεια για λόγους υγείας αλλά με ποσοστό ανικανότητας ( αναπηριας) μικρότερο του 50 τα εκατό παίζει ρόλο στην λήψη σύνταξης? 1/12/1995 κατάταξη εμθ θα εκτιμούσα την απάντηση σας και ευχαριστώ
https://enstoloi.net/sxolia/comments/comment-page-343/#comment-101709
nikos68 ευχαριστώ πάρα πολύ να είσαι καλα!!!!
Καλησπερα
Την 3ετια πως μπορώ να την πληρώσω ; Πληρώνεται αφού βγει η αποστρατία ώστε να υπολογιστεί ακριβώς η όχι; Ημ κατ 14/12/90
Καλησπέρα. Εγώ θα ήθελα να ρωτήσω το εξής: για τον επανυπολογισμό της σύνταξης προσμετρώνται τα πλασματικά χρόνια η όχι?
Το 90% των πιθανών αποριών απαντώνται (έμμεσα) με σωστή συμπλήρωση της σελίδας [Σύνταξη ΓΕΣ].
Τα συντάξιμα έτη με βάση τα οποία υπολογίζεται πάντα η σύνταξη είναι αυτά –> https://i.imgur.com/HOyfMvJ.png
Ευχαριστώ πολύ για την άμεση απάντηση όπως πάντα
Μήπως γνωρίζει κάποιος συνάδελφος αν θα υπάρξει μειωση στην εισφορά Αλληλεγγύης το 2022.
https://enstoloi.net/aeroporia/comment-page-328/#comment-101566
Ερώτηση:Συνάδελφοι που πήγαν σε εργατολογο γιά να τους πει πότε και με πόση σύνταξη θα αποστρατευτουν εννοείται και με τι εφάπαξ τους ενημέρωσαν ότι όποιος φευγει από το 2023 και μετά θα έχει μείωση στο εφάπαξ 20℅ είναι λέει στο νόμο Κατρούγκαλου ψηφισμενο. Γνωρίζει κάποιος κάτι για το θέμα? Ισχύει κάτι τέτοιο?
Ακριβώς ένα χρόνο πριν οι εργατολόγοι υποστήριζαν ότι από 1-1-2021 θα μειωθεί και η σύνταξη και το εφάπαξ, όπως αναφέρθηκε σε αυτό το σχόλιο: https://enstoloi.net/sxolia/epikerotita/comment-page-56/#comment-78457 Το ενδεχόμενο μειώσεων απορρίφθηκε με αυτό το άρθρο: Τι (δεν) αλλάζει το 2021 σε συντάξεις και εφάπαξ αλλά κάποιοι εργατολόγοι συνέχισαν να υποστηρίζουν το αντίθετο, ωθώντας συναδέλφους σε παραίτηση: https://enstoloi.net/astynomia/comment-page-322/#comment-78666 . Τελικά ήρθε το πλήρωμα του χρόνου και πέρασαν ήδη 8 μήνες από τη 1-1-2021, εκδόθηκαν πολλές νέες συντάξεις φέτος και όπως ήταν αναμενόμενο δεν επήλθε καμία μείωση ούτε στις συντάξεις, ούτε στα εφάπαξ, τα οποία σύμφωνα με το Ν.4387/16 αυξάνουν και τα δύο με κάθε επιπλέον ημέρα ασφάλισης! Πιθανότατα αρκετοί συνάδελφοι παρασύρθηκαν και παραιτήθηκαν ενώ μπορούσαν να παραμείνουν εν ενεργεία το 2021 και να δικαιούνται μεγαλύτερη σύνταξη, μερίσματα και εφάπαξ. . Θα σύστηνα στους συναδέλφους σου να διαβάσουν πρώτα αυτό: Τρόπος χρήσης και αξιοποίησης του site και μετά να υπολογίσουν και τη σύνταξη και το εφάπαξ στο παρόν site για όποιο έτος θέλουν εντελώς δωρεάν! Τέλος, πριν απευθυνθούν σε εργατολόγους για υπολογισμό σύνταξης και… Διαβάστε τη συνέχεια »
Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση. Είναι τόσο σοβαρό θέμα που πιστεύω ότι κι έτσι να ήταν εσείς τουλάχιστον θα το γνωρίζατε. Τι να πω? Τι άλλο θα ακούσουμε ακόμα? Όταν διαβάζει κανείς κάτι τέτοιο δε ξέρει πια τι να πιστέψει και ψάχνονται όλοι.
Κύριε Αχιλλέα αυτό που δεν ρώτησα είναι όταν κάνεις τα δικαιολογητικά για σύνταξη, κάπου γράφει για όσους μπήκαν μετά το 83 μια βεβαίωση ασφάλισης. Αυτό εννοεί ότι πριν μπει κάποιος ως ΕΠΥ, αν δούλευε έξω, και είχε ένσημα ως πολίτης;
Το 2017 συνόδευσα συνάδελφο με ώριμα συνταξιοδοτικά δικαιώματα σε ανάλογο “γραφείο” για την ερμηνεία της τότε νομοθεσίας που τον διέπει περί αποστρατείας και υπολογισμό της σύνταξης που του αναλογεί.
Δεν ήταν δυνατό να δω την οθόνη του υπολογιστή του από το σημείο που καθόμουν, ήταν βέβαιο ότι χρησιμοποιούσε “εφαρμογή” υπολογισμού σύνταξης σύμφωνα με τις ερωτήσεις που έκανε και τέλος φαινόταν μια “γνώριμη σελίδα” στην γυάλινη επιφάνεια πίσω του.
Ο υπολογισμός της σύνταξης του συνάδελφου ήταν ακριβής και ίδιος (με ακρίβεια δευτέρου δεκαδικού) με τον τότε υπολογισμό σύνταξης της παρούσας σελίδας.
Το “γραφείο” αναλάμβανε και διεκπεραίωση όλων των διαδικασιών που χρειάζονται για την συνταξιοδότηση με κόστος που μου διαφεύγει. Και τότε το προβαλλόμενο επιχείρημα της άμεσης συνταξιοδότησης ήταν επικείμενη μείωση του εφάπαξ.
Κόστος επίσκεψης 70 ευρώ με απόδειξη.
Καλησπέρα! Κατατάχθηκα ως ΕΠΥ την 6-8-90. Έχω δικαίωμα να κάνω εξαγορά της 3ετίας; Νομίζω ότι κάπου διάβασα ότι αφορά προσωπικό που κατατάχθηκε από 1 Οκτ 90. Γνωρίζει κάποιος τι ισχύει; Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Καλημέρα. Έχεις το δικαίωμα αναγνώρισης της πρόσθετης τριετίας.
Βλ. την ενότητα 3.2Δ https://enstoloi.net/voithimata/faq-erotisis/
Συμπλήρωσε τα στοιχεία σου στην σελίδα https://enstoloi.net/ergalia/dikaioma-sintaxis/ για να δεις την ημερομηνία που έχεις δικαίωμα αποχώρησης με χρήση της τριετίας.
Στα 67 μόνο αν δεν έχεις 25 έτη πραγματικά. Όπως λέει ο συνταξιοδοτικός οδηγός του ΓΕΣ στα 60 αν παραιτηθείς με παραπάνω απώ 25 έτη.
Εδώ θα βρει όποιος θέλει το Ενημερωτικό Δελτίο Συνταξιοδοτικών Θεμάτων Στρατιωτικού Προσωπικού http://www.army.gr/el/themata-prosopikoy/monimoi/oikonomika/parohes-syntaxeis-0 . Σωστά τα λέει κατά την γνώμη μου το δελτίο του ΓΕΣ και συμφωνώ μαζί σου Σωτήρη. Αυτό όμως ισχύει στην περίπτωση που δεν υπάρξει άλλη ασφάλιση μετά την παραίτηση. Αν υπάρξει ασφάλιση σε άλλο φορέα τότε ενεργοποιούνται οι διατάξεις για την διαδοχική ασφάλιση και για να έχεις δικαίωμα να αιτηθείς σύνταξη από τον ΕΦΚΑ θα πρέπει έχει συμπληρωθεί το ηλικιακό όριο του τελευταίου φορέα. Αυτό σήμερα είναι ΟΑΕΕ 60ο έτος, ΙΚΑ 62ο με 40 έτη ασφάλισης ή 67ο με 15 έτη ασφάλισης και ΟΓΑ 67ο. Βλ. σελίδα 8 εδώ https://diavgeia.gov.gr/doc/%CE%A9%CE%91%CE%A6%CE%9246%CE%9C%CE%91%CE%A0%CE%A3-2%CE%9C%CE%95?inline=true . Πιστεύω ότι σπάνια, αν κάποιος παραιτηθεί χωρίς δικαίωμα σύνταξης, δεν θα εργαστεί μέχρι την ηλικία των 60 ετών. Επίσης ο συνήθης φορέας εργασίας για τους περισσότερους είναι το πρώην ΙΚΑ. Επομένως νομίζω ότι είναι ασφαλές να θεωρούμε ότι σε περίπτωση παραίτησης χωρίς δικαίωμα σύνταξης το πιθανότερο σενάριο είναι να πάρει σύνταξη με τις προϋποθέσεις του πρώην ΙΚΑ δηλαδή 62ο με 40 έτη ασφάλισης ή 67ο… Διαβάστε τη συνέχεια »
Ναι εκτός και αν δουλέψει εξωτερικό οπότε παλι ισχύει το 60 που ειναι ο τελευταιος ασφαλιστικος φορέας στον ΕΦΚΑ.
Σωστά. Αν δεν ζητηθεί συνυπολογισμός του χρόνου ασφάλισης στο εξωτερικό δεν υπάρχει θέμα διαδοχικής ασφάλισης και μπορεί να αιτηθεί από τον ΕΦΚΑ την σύνταξη του με την συμπλήρωση του 60ου έτους ηλικίας. Βέβαια σε μια τέτοια περίπτωση θα πρέπει να ληφθεί υπόψιν ότι ίσως το ποσό της εθνικής σύνταξης να είναι μειωμένο λόγω της μη συμπλήρωσης 40 ετών διαμονής στην Ελλάδα μεταξύ του 15ου και του έτους συνταξιοδότησης.
Είμαι ΕΠΟΠ 1 σειρά 2002 έχω κάνει ΟΒΑ 3 χρόνια τη χαρτιά χρειάζομαι για να μου αναγνωρίζει ο ελοας για προκαταβολή εφάπαξ.
Αναφέρονται στη σχετική αίτηση που υπάρχει εδώ: https://mts.army.gr/el/aitiseis
Κύριε Αχιλλέα. Έχω την εντύπωση ότι τα δικαιολογητικά που έχετε για την σύνταξη εδώ, διαφέρουν λιγάκι από αυτά του army. gr. Για να γίνω λίγο ποιο κατανοητός, πχ στο army εκεί για ΕΛΟΑΣ για εφάπαξ θέλει μόνο αίτηση, και τραπεζικό λογαριασμό. Εδώ στο enstoloi. net λέει για λογαριασμό τραπέζης Πειραιώς. Αν κάποιος δεν έχει τράπεζα Πειραιώς τι γίνεται; Επίσης λέει για φορολογική ενημερότητα, φύλλο μισθοδοσίας, και το sos για εμένα αντίγραφο φύλλο μητρώου. Αυτό το φύλλο μητρώου όταν έρθει η ΕΔΥΕΘΑ πρέπει να κάνω αναφορά να το πάρω από το ΓΕΣ; Εκτός αν η μία περίπτωση αφορά για αυτούς που δεν συμπλήρωσαν 35 έτη, και η άλλη γι αυτούς που συμπλήρωσαν 35 έτη. Τα βλέπω λίγο μπέρδεμα τα δικαιολογητικά και πολλοί δυστυχώς πάνε σε εργατολογο για να τους βγει η σύνταξη. Ευχαριστώ εκ το προτέρων